abonnement Unibet Coolblue
pi_166236762
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

DIV _O_
SCRUM _O_
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 27 oktober 2016 @ 10:15:54 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166236770
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:09 schreef Sloggi het volgende:
Hoe speelde Tapinho?
Zit wmb echt dicht tegen de basis aan, slimme speler en verbaas me er soms nog over hoe sterk hij is in de duels. Dat zie je er namelijk niet direct aan af.

Heeft zich toch aardig omhoog geknokt nu je ziet dat hij de voorkeur krijgt boven Vejinovic/Gustafson
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166236782
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:08 schreef Caland het volgende:
Kramer had een slechte dag? :D :')
Elke dag dat hij speelt heeft hij een slechte dag, maar goed... Was meer om een punt te maken ;)
  donderdag 27 oktober 2016 @ 10:19:20 #179
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166236816
R.I.P. De Staaf ;(
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_166236818
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Zit wmb echt dicht tegen de basis aan, slimme speler en verbaas me er soms nog over hoe sterk hij is in de duels. Dat zie je er namelijk niet direct aan af.

Heeft zich toch aardig omhoog geknokt nu je ziet dat hij de voorkeur krijgt boven Vejinovic/Gustafson
Mooi om te horen. Ik heb 'm niet vaak zien spelen maar volgens mij is het wel een voetballer met een lekkere drive die het spelletje ook nog eens ziet.
  Moderator donderdag 27 oktober 2016 @ 10:21:08 #181
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166236842
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:19 schreef satecl het volgende:
R.I.P. De Staaf ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_166236861
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het is wel leuk om naar te kijken ja. Vooral het tempo en felheid stemmen mij deugd. Karsdorp vind ik ook uitblinken de laatste weken, hij speelt heel eenvoudig in een tempo dat twee keer zo hoog ligt als van de gemiddelde eredivisiespeler, net alsof de rest in slowmotion speelt. Prima.
Het tempo in de eerste helft was bedroevend laag. Tweede helft werd er op niveau gespeeld.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 10:22:46 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166236864
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Mooi om te horen. Ik heb 'm niet vaak zien spelen maar volgens mij is het wel een voetballer met een lekkere drive die het spelletje ook nog eens ziet.
Fijn ook om zo'n speler te hebben als El Ahmadi straks in Afrika zit of Vilhena na dit seizoen weggaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166236892
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 00:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Speelde leuk maar vond get nou ook weer niet zo overdreven boeiend. Net als de rest van de wedstrijd overigens; eerste helft al veel kansen gehad, maar echt grote 100% kansen vond ik er amper bijzitten. Tweede helft zijn ze kapot en moeten ze naar voren, ja, okay, dan lukt het wel. Niet dat meer "nodig" was, maar het tempo kon geregeld toch nog 2 stappen omhoog.

Kramer heeft weer geen seconde laten zien waarom hij de kans moet krijgen, Elia en bassie waren ook niet best. Veelzeggend dat 3vd4 doelpunten niet door een aanvaller werden gemaakt.

De Toorn en KEA waren goed, verder maar zozo.
Eens ja. Jan Arie vond ik wel goed, zoals de hele verdediging eigenlijk, wel weinig weerstand maar dan moet je toch scherp blijven op dat ene momentje dat Excelsior niet echt heeft gehad. KAE, Toornstra en Tapia haalden prima hun niveau, aanval was dramatisch.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 10:49:45 #185
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_166237165
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:47 schreef F.M.D. het volgende:
Ben ik de enige die dat 'komen wij uit rotterdam' gebrul helemaal niks vind?

In plaats van dat en die engelse shit zouden dit soort liederen op tribune gezongen moeten worden.
Ik was positief verrast om Rotterdam de mooiste Rotstad te horen rollen van de tribunes. Past mooi in het repertoire.

Overigens vond m'n schoonvader die mee was het Komen wij uit Rotterdam juist erg gaaf. De eerdergenoemde interactie door het hele stadion maakt het juist mooi.
pi_166237222
Ik vind Komen wij uit ook wel tof, alleen kom ik niet uit Rotterdam, en dat ken je ook niet horen. Dan.

Overigens mogen ze het ring of fire er na wel iets beter doen. Dat klinkt altijd zo lullig.
pi_166237457
Vejinovic is plotseling enorm uit de gratie geraakt. Zou die ruzie hebben met Gio? Wellicht in een goed draaiend elftal nog wat speeltijd geven.

Gustafson kun je beter in de winterstop verhurencontract ontbinden :W
blablablabla
  donderdag 27 oktober 2016 @ 11:13:15 #188
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166237525
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind Komen wij uit ook wel tof, alleen kom ik niet uit Rotterdam, en dat ken je ook niet horen. Dan.

Overigens mogen ze het ring of fire er na wel iets beter doen. Dat klinkt altijd zo lullig.
Ik doe aan dat laatste stukje ook nooit mee. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_166237554
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:13 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik doe aan dat laatste stukje ook nooit mee. :')
Wat is dat laatste stukje dan? Dat rare gebler? Ik zing hem uberhaupt nooit mee omdat uit Deventer.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_166237567
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:08 schreef Elan het volgende:
Vejinovic is plotseling enorm uit de gratie geraakt. Zou die ruzie hebben met Gio? Wellicht in een goed draaiend elftal nog wat speeltijd geven.

Gustafson kun je beter in de winterstop verhurencontract ontbinden :W
Plotseling? Die heeft er gewoon weinig van gebakken afgelopen jaar.
En Gustafson ontbinden lijkt me ook wel wat voorbarig. Verhuren zou wel kunnen inderdaad.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 27 oktober 2016 @ 11:16:45 #191
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166237605
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:14 schreef exile79 het volgende:

[..]

Wat is dat laatste stukje dan? Dat rare gebler? Ik zing hem uberhaupt nooit mee omdat uit Deventer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_166237637
quote:
Ik versta altijd iets als: HEUYHEUYYUEEUUY
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_166237648
quote:
Ja ik ken het nummer, maar heb nog nooit iets gehoord dat er bij in de buurt komt, vandaar de vraag.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_166237673
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Plotseling? Die heeft er gewoon weinig van gebakken afgelopen jaar.
En Gustafson ontbinden lijkt me ook wel wat voorbarig. Verhuren zou wel kunnen inderdaad.
Wanneer was zijn laatste wedstrijd eigenlijk. Van Vejinovic.

Gustafson ben ik qua wel erg van geschrokken de laatste keer tegen Oss. Maakt ook totaal geen fitte indruk.
blablablabla
pi_166237691
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:08 schreef Elan het volgende:
Vejinovic is plotseling enorm uit de gratie geraakt. Zou die ruzie hebben met Gio?
Ik lijk in zijn interview ook wel behoorlijk wat onvrede/frustratie te proeven, zo tussen de regels (voornamelijk de laatste 70 sec)..

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:18 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ja ik ken het nummer, maar heb nog nooit iets gehoord dat er bij in de buurt komt, vandaar de vraag.
Daar begon het ooit mee, maar nu slaat het echt nergens meer op nee :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_166237724
Jan Arinho was ook weer lekker aan het kappen en draaien. :Y

Ik schrik er steeds van... :')
BFF met GGMM
  donderdag 27 oktober 2016 @ 11:32:38 #197
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166237863
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:23 schreef DonRaja het volgende:
Jan Arinho was ook weer lekker aan het kappen en draaien. :Y

Ik schrik er steeds van... :')
JanBaco heeft meer talent dan iedereen denkt.... denk ik.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_166237982
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:23 schreef DonRaja het volgende:
Jan Arinho was ook weer lekker aan het kappen en draaien. :Y

Ik schrik er steeds van... :')
Hij doet het prima de laatste tijd, los van zijn fout afgelopen weekend. Met name sterker geworden in de duels. Maar hij is wel traag hoor, en die draaicirkel :X
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_166239473
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:38 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij doet het prima de laatste tijd, los van zijn fout afgelopen weekend. Met name sterker geworden in de duels. Maar hij is wel traag hoor, en die draaicirkel :X
Zelfde geldt voor Botteghin.
pi_166239985
quote:
Bron: Feyenoord.nl
Jan-Arie van der Heijden siert de cover van het nieuwe Feyenoord Magazine, dat deze week op de mat valt bij de leden van Het Legioen. De 28-jarige verdediger heroverde dit seizoen zijn plaats in het elftal door in zichzelf te blijven geloven én in zichzelf te investeren, vertelt hij in een uitgebreid interview. ‘Hard werken loont,’ concludeert Van der Heijden.

Van der Heijden vertelt in Feyenoord Magazine dat hij zich ‘fysiek een stuk sterker voelt dan een jaar geleden’. ‘Ik ben niet echt heel veel breder geworden, maar heb wel meer kracht gekregen. Ik ben sneller en wendbaarder en heb ook aan sprongkracht en duelkracht gewonnen,’ vertelt de verdediger, die dat bewerkstelligde door in zichzelf te investeren. Dat deed hij door extra individuele trainingen te volgen, zowel bij Feyenoord als bij looptrainer Errol Esajas.

Wanneer heb je besloten om dat te gaan doen?
‘Warner Hahn traint al langer bij Errol en hij vroeg me vorig seizoen om een keer mee te gaan. Dat heb ik gedaan en dat beviel goed. Het fysieke aspect in het voetbal wordt steeds belangrijker en ik vond dat ik in fysiek opzicht nog wel kon verbeteren. Daar werkte ik uiteraard al dagelijks aan bij Feyenoord, waar iedere speler een individueel trainingsprogramma heeft. De trainingen bij Errol zijn echter nog iets specifieker gericht op het verbeteren van de motoriek. Ik volg de trainingen in overleg met de technische en medische staf van Feyenoord, die toejuichen dat ik in mezelf investeer. De groepstrainingen bij Feyenoord, mijn individuele trainingsprogramma bij Feyenoord en de trainingen bij Errol worden goed op elkaar afgestemd. Als ik een zware conditionele training bij Feyenoord heb gehad, ga ik bij Errol niet nog een keer zwaar trainen. Dan werk ik daar bijvoorbeeld meer aan mijn lenigheid.’

Wat kun jij leren van de andere topsporters die daar trainen?
‘Het is leuk om met hen in aanraking te komen. Ook bij Feyenoord trainen we op atletisch vermogen, maar andere topsporters kijken vaak weer vanuit een andere invalshoek naar bepaalde aspecten. Zo hebben American footballspelers een oefening waarbij ze tussen pionnen door slalommen, met veel korte en snelle stops, om hun voetenwerk te verbeteren. Daar heb ik veel aan, want voor verdedigers is voetenwerk – en met name het snel kunnen remmen tijdens een sprint – heel belangrijk. Daarnaast heb ik ook van hoogspringers dingen geleerd. Zij hebben een bepaalde techniek, die ik kan toepassen om mijn timing en sprongkracht te verbeteren. Mede dankzij die andere sporters ben ik een betere voetballer geworden.’
Van voetballers bestaat soms juist het beeld bestaat dat ze na een training met piepende banden naar huis rijden…

‘Dat is dus niet het geval. Bij Feyenoord werken alle jongens na de groepstraining individueel aan hun lichaam. Op het gebied van individuele trainingsprogramma’s heeft de club de laatste jaren echt grote stappen gemaakt. Dat was al ingezet voor mijn komst, heb ik van ploeggenoten begrepen, maar zelf heb ik in de bijna anderhalf jaar dat ik er nu ben, ook ervaren dat de club op dat vlak flinke vorderingen heeft gemaakt. Dat zag je ook na de wedstrijd tegen Manchester United. In de kleedkamer moest iedereen gelijk pasta of pannenkoeken eten, met daarin extra koolhydraten, eiwitten en vetten, zodat we zo snel mogelijk konden herstellen voor de wedstrijd tegen PSV drie dagen later.’

‘Daarnaast hebben we een nieuwe voedingsdeskundige, die voor iedere speler een individueel programma heeft samengesteld. Je bloed wordt getest, er wordt gekeken welke stoffen je na een inspanning hebt verloren en wat je moet eten of drinken om dat aan te vullen. Zo moet ik voor het slapen iedere avond een halve bak kwark eten om bepaalde stoffen aan te vullen. Daaraan kun je merken dat Feyenoord een topclub is met een topsportklimaat. Het is volgens mij ook een van de verklaringen dat vrijwel iedereen in het team die drukke periode in september goed is doorgekomen.’
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')