abonnement Unibet Coolblue
pi_170262628
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 15:54 schreef Beverwijker het volgende:

[..]

Oke thanks, Maar is er een bepaald tijdstip dat de shuttle bussen niet meer rijden?
ligt eraan tot hoelaat het park open is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_170264975
Bussen rijden tot 23:30

Mocht t park tot 23h open zijn dan tot 1h
  Public Relations / Redactie Film maandag 17 april 2017 @ 10:14:19 #153
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_170279691
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 15:54 schreef Beverwijker het volgende:

[..]

Oke thanks, Maar is er een bepaald tijdstip dat de shuttle bussen niet meer rijden?
Altijd ruim na parksluiting
pi_171092341
In november ga ik naar Disney toe en ik wil daar uiteten gaan. Ik ga maar 3 dagen en ik zie ontzettend veel restaurants zien. Welke raden jullie mij aan?!?! Hoor het graG!
  zondag 21 mei 2017 @ 13:19:53 #155
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171093501
Ligt eraan waar je naar op zoek bent. Ik zou in elk geval de Planet Hollywood overslaan, die is ernstig in kwaliteit teruggelopen sinds de begindagen.

Afgelopen week hebben wik gegeten bij Five Guys (beste hamburgers van het hele disneygebeuren, goeie hoeveelheden, niet te vergelijken met de goedkopere mcdonalds) en Rainforest Cafe (leuk met kinderen. Eten is wel prima, maar veel lawaai en gedoe).

Verder kan ik ook Le Auberge de Cendrillon wel aanraden, maar das wel meteen een van de duurste restaurants.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 13:47:38 #156
5428 crew  miss_sly
pi_171094021
Wij vonden L'Auberge de Cendrillon ontzettend slecht voor ook nog eens een belachelijk bedrag. Het enige dat het het waard maakte, was het geluk van onze dochter dat ze met drie prinsessen op de foto kon.

Rainforest eens, eten prima, wel druk en luid.
Achterin zit ook nog een broodjes/wraps-restaurantje, dat vonden we ook wel ok.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 21 mei 2017 @ 14:03:43 #157
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171094374
Zit het oude Ratatouille restaurant er nog in studios ? Daar kon je altijd lekker eten en er liep soms een entertainer met een kleine Remy op een schaal rond.

Ik weet dat er later een tweede Ratatouille temed restaurant is gekomen bij de dark ride maar die bedoel ik niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_171095990
Billy Bob's saloon (in the Village)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_171097317
Wij hebben de vorige keer heerlijk gegeten bij vapiano's :9 heerlijke verse pasta en pizza, voor een redelijke prijs.
We gaan ook vaak naar anettes, leuke sfeer en goede burgers.
Als je in het park wil eten: silver spur steakhouse of chez Rémy. Want vlees :P
  zondag 21 mei 2017 @ 17:44:46 #160
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171099737
Van de goedkopere dingen in t park is voor mij de Cowboy Cookout ook wel een van de favorieten. Was afgelopen week nog dicht, maar nu weer open zag ik. Ga dan vooral voor de halve kip, niet de hamburger.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_171099991
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit het oude Ratatouille restaurant er nog in studios ? Daar kon je altijd lekker eten en er liep soms een entertainer met een kleine Remy op een schaal rond.

Ik weet dat er later een tweede Ratatouille temed restaurant is gekomen bij de dark ride maar die bedoel ik niet.
Restaurant des stars bedoel je? Die zit er nog
pi_171100011
Reserveer je restaurants ruim van te voren... En niet bv 1 week of 1 dag ervoor . Anders nergens plek
pi_171107347
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:19 schreef MutedFaith het volgende:
Ligt eraan waar je naar op zoek bent. Ik zou in elk geval de Planet Hollywood overslaan, die is ernstig in kwaliteit teruggelopen sinds de begindagen.

Afgelopen week hebben wik gegeten bij Five Guys (beste hamburgers van het hele disneygebeuren, goeie hoeveelheden, niet te vergelijken met de goedkopere mcdonalds) en Rainforest Cafe (leuk met kinderen. Eten is wel prima, maar veel lawaai en gedoe).

Verder kan ik ook Le Auberge de Cendrillon wel aanraden, maar das wel meteen een van de duurste restaurants.
Jammer om dit te lezen van Planet Hollywood.. Was daar (10 jaar geleden ongeveer) en had er leuke herinneringen aan en wou daar zeker naar terug.. Voor de rest is geld niet echt een probleem aangezien ik een top vakantie van wilt maken en lekker wil eten in leuke gezellige restaurants in disney style!
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:56 schreef Dragonberry het volgende:
Wij hebben de vorige keer heerlijk gegeten bij vapiano's :9 heerlijke verse pasta en pizza, voor een redelijke prijs.
We gaan ook vaak naar anettes, leuke sfeer en goede burgers.
Als je in het park wil eten: silver spur steakhouse of chez Rémy. Want vlees :P
Ja hoorde van me baas ook al Vapiano! Ik denk toch dat ik de Vapiano lekker voor een lunch ga gebruiken aangezien ik dit vaker eet hier in Nederland en ik stiekem wel in een Disney Theme restaurant puur voor de sfeer! Maar wie weet bevalt Vapiano wel zo goed dat we daar ook gaan avondeten :).
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 mei 2017 @ 07:43:52 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_171110434
De hotels hebben ook prima (buffet) restaurants.
  maandag 22 mei 2017 @ 07:50:19 #165
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171110472
Qua ontbijt kan ik de American Breakfast aanraden bij Earl of Sandwich in Disney Village. Maar dan niet met koffie, die is er niet te zuipen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 22 mei 2017 @ 07:54:22 #166
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171110494
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:15 schreef Beverwijker het volgende:
In november ga ik naar Disney toe en ik wil daar uiteten gaan. Ik ga maar 3 dagen en ik zie ontzettend veel restaurants zien. Welke raden jullie mij aan?!?! Hoor het graG!
Ligt er (zoals reacties erboven aan) wat de samenstelling van de groep is. Heb sinds dit jaar een seizoenskaart dus we doen het qua uitgaven met eten rustig aan (om zo vaker te kunnen gaan). Vapiano is prijs-kwaliteit misschien wel het beste eten op de village/park. Voor minder dan 15 euro heb je een pasta of een pizza per persoon.

Beste waar ik ooit heb gegeten in Disney is het restaurant bij de Ratatouille. kreeg daar een uitstekende steak geserveerd, met Ratatouille en nog wat spul (voorgerechten en toetje). Kost je wat meer, maar als het 1 avond wat meer mag kosten is dat aan te raden.

Probeer het counter-eten te vermijden, dat is gewoon prul voor het geld dat je betaald. Ga als je iets ongezonds wilt eten gewoon naar de Mc toe in Disney Village, heb je beter eten voor het halve geld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keyos op 22-05-2017 12:21:58 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 22 mei 2017 @ 11:15:29 #167
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_171113107
Ik ga altijd naar de MC daarnaar toe.
  maandag 22 mei 2017 @ 11:47:39 #168
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171113731
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 07:54 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ligt er (zoals reacties erboven aan) wat de samenstelling van de groep is. Heb sinds dit jaar een seizoenskaart dus we doen het qua uitgaven met eten rustig aan (om zo vaker te kunnen gaan). Vapiano is prijs-kwaliteit misschien wel het beste eten op de village/park. Voor minder dan 15 euro heb je een pasta of een pizza per persoon.

Beste waar ik ooit heb gegeten in Disney is het restaurant bij de Ratatouille. kreeg daar een uitstekende steak geserveerd, met Ratatouille en nog wat spul (voorgerechten en toetje). Kost je wat meer, maar als het 1 avond wat meer mag kosten is dat aan te raden.

Probeer het counter-eten te vermijden, dat is gewoon prul voor het geld dat je betaald. Ga als je iets ongezonds wilt eten gewoon naar de Mc toe in Disney Village, heb je beter eten voor het halve geld.
Verschilt best per counter. Cowboy cookout is vergelijkbar qua prijs met de mac, maar beter te eten.

En ipv de mac zou ik altijd voor de (iets duurdere, dat wel) fiveguys gaan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 22 mei 2017 @ 12:38:53 #169
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171114871
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:47 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Verschilt best per counter. Cowboy cookout is vergelijkbar qua prijs met de mac, maar beter te eten.

En ipv de mac zou ik altijd voor de (iets duurdere, dat wel) fiveguys gaan.
Ik heb nog nooit bij Five Guys gegeten maar zal het volgende keer eens proberen. Zal denk ik na de zomer worden als Pirates het weer doet (kan ook wel in de zomer gaan maar heb geen zin om overal 2 uur te wachten).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 22 mei 2017 @ 12:46:42 #170
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171115038
Wij gaan waarschijnlijk ook pas na de zomer weer. Sowieso in 't Disney Run weekend (eind september), waar ik ga meedoen aan de halve marathon. En de planning is om begin september ook nog een keer te gaan, want laagseizoen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:09:35 #171
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_171132495
Wij gaan dit jaar toch niet op onze trouwdag naar Disney (daar gevraagd, vandaar het idee 1e trouwdag daar te vieren), maar naar Londen ivm concert. Maar goed om deze restaurant tips te lezen aangezien wij op oudjaarsavond er waren en toen alle restaurants alleen speciale (dure) programma's hadden. Dat was ons namelijk heel erg tegengevallen het eten, maar dat kan dus (op onze 2e trouwdag) veel beter!
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_171132551
Ben vorige week geweest. Vriend van me werkt voor Disney en dus konden we met zijn vieren gratis naar binnen en konden we bijna overal gebruik maken van de fastpass line. Dat was wel genot hoor, scheelde zoveel tijd _O_ _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_171132592
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 22:34 schreef Beverwijker het volgende:

[..]

Jammer om dit te lezen van Planet Hollywood.. Was daar (10 jaar geleden ongeveer) en had er leuke herinneringen aan en wou daar zeker naar terug.. Voor de rest is geld niet echt een probleem aangezien ik een top vakantie van wilt maken en lekker wil eten in leuke gezellige restaurants in disney style!

[..]

Ja hoorde van me baas ook al Vapiano! Ik denk toch dat ik de Vapiano lekker voor een lunch ga gebruiken aangezien ik dit vaker eet hier in Nederland en ik stiekem wel in een Disney Theme restaurant puur voor de sfeer! Maar wie weet bevalt Vapiano wel zo goed dat we daar ook gaan avondeten :).
Ik vond Planet Hollywood best oke (ribs waren erg lekker in ieder geval), maar de hele entourage is gewoon vrij treurig. Gewoon al 20 jaar ofzo exact dezelfde filmdingen en die zijn nu zo gedateerd. Oubollige bende.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 23 mei 2017 @ 08:12:49 #174
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171135888
De hele entourage is het enige pluspunt van PH, ondanks dat er inderdaad niks nieuws bijgekomen is. Maar zowel het eten (al 25 jaar hetzelfde menu, lopende band eten, vanalles niet op voorraad, droog en smakeloos) als de bediening (lomp, onvriendelijk en ontzettend gehaast) zijn nu echt om te huilen.

PH in Londen is wel nog steeds top trouwens.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 08:13:47 #175
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171135898
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Ben vorige week geweest. Vriend van me werkt voor Disney en dus konden we met zijn vieren gratis naar binnen en konden we bijna overal gebruik maken van de fastpass line. Dat was wel genot hoor, scheelde zoveel tijd _O_ _O_
Zoveel tijd zal t vorige week niet gescheeld hebben, maar het is altijd mooi natuurlijk. Ik heb vorige week woensdag en donderdag nergens langer dan een kwartiertje hoeven wachten in elk geval.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_171137573
Dit weekend een topweekend gehad in Disneyland. Mega genoten :) Veel op de foto geweest met characters. Dankzij de mindervalide pas van mijn vriendin nergens echt hoeven wachten. Veel attracties meerdere keer gedaan ;)

Bij Five Guys gegeten. Was zeker lekker :) Lekkere burgers (stiekem heb ik ze wel eens lekkerder gehad). Heerlijke shakes

Planet Hollywood was ok, maar niet echt super. Aan de aankleding mogen ze echt wel wat doen.

Vond de Hyperspace qua omgeving geweldig, maar de karretjes niet zo :(
Star Tours was echt super :)
Crush Coaster had ik nog nooit gedaan. Die was ook zeer leuk
Net als Ratatouille, ook zeer van genoten

WIlden Buzz Lightyear gaan doen. Ging ie dicht, iemand was zijn tas vergeten. Dus moest ontruimd worden. Gelukkig daarna nog wel een paar keer kunnen doen :)

Illuminations en vuurwerk was echt geweldig....

Een topweekend :)
pi_171139965
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:13 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Zoveel tijd zal t vorige week niet gescheeld hebben, maar het is altijd mooi natuurlijk. Ik heb vorige week woensdag en donderdag nergens langer dan een kwartiertje hoeven wachten in elk geval.
Was in het weekend. Voor Disney begrippen viel het mee maar scheelde gemiddeld toch bijna 3 kwartier per attractie waar het kon. Uit mijn hoofd Ratatouille, Aerosmith, Space Mountain, Indiana Jones, Tower of Terror.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:52:22 #178
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171140539
Oh, ja. Op zaterdag werd t ineens wel teringdruk ja. Dan scheelt t een hoop.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 13:30:39 #179
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_171665238
Even een businessnieuwtje: zoals jullie misschien wel wisten, had The Walt Disney Company (TWDC) de afgelopen weken een bod op de aandelen van Euro Disney SCA, het beursgenoteerde bedrijf achter DLP, open staan van ¤2,- per aandeel. Vandaag is het resultaat van de opkoop bekend gemaakt en TWDC heeft nu 97,08% van de aandelen in bezit! Dat betekent dat TWDC over kan gaan tot de verplichte koop van alle overige aandelen (hier hadden ze 95% van de aandelen voor nodig) waarmee DLP definitief in Amerikaanse handen zal komen.
ED92live twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 13:14:34 Official AMF Press Release confirming 97.08% ownership of Euro Disney by The Walt Disney Company. A mandatory buyou… https://t.co/gU3jH5RTVR reageer retweet
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 13 juni 2017 @ 13:44:31 #180
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_171665585
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 13:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Even een businessnieuwtje: zoals jullie misschien wel wisten, had The Walt Disney Company (TWDC) de afgelopen weken een bod op de aandelen van Euro Disney SCA, het beursgenoteerde bedrijf achter DLP, open staan van ¤2,- per aandeel. Vandaag is het resultaat van de opkoop bekend gemaakt en TWDC heeft nu 97,08% van de aandelen in bezit! Dat betekent dat TWDC over kan gaan tot de verplichte koop van alle overige aandelen (hier hadden ze 95% van de aandelen voor nodig) waarmee DLP definitief in Amerikaanse handen zal komen.
ED92live twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 13:14:34 Official AMF Press Release confirming 97.08% ownership of Euro Disney by The Walt Disney Company. A mandatory buyou… https://t.co/gU3jH5RTVR reageer retweet
En dit is goed nieuws: Heel veel ontwikkelingen werden tegen gehouden omdat de banken goedkeuring moesten geven. Zo was Ratatouille gepland voor 2012 maar ging door deze procedure pas in 2012 open. Tevens moest DLP cijfers publiceren waardoor continu negatieve pers opdook. Dat hoeft nu niet meer.

Eigenlijk is dit definitief het einde van de crisissituatie waarin DLP zich sinds de opening bevindt. The Walt Disney Company kan nu het resort gaan runnen als één van hun eigen resorts.

Verwachtingen: wat aankondingen voor WDS, leidend naar het masterplan om het geheel op te gaan vrolijken en de bezoekersaantallen op te krikken. Een Guardians tower als in DCA binnen een jaar zou me niks verbazen.
pi_171666288
Die Guardians Tower ipv Tower of Terror? Want dat is eigenlijk hetzelfde volgens mij..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:17:38 #182
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171666409
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:11 schreef Tim86 het volgende:
Die Guardians Tower ipv Tower of Terror? Want dat is eigenlijk hetzelfde volgens mij..
Klopt. In Cali was t ook een re-theme van de Tower of Terror.

Goeie zaak imho, die overname door Amerika. Hopen dat ze nu minder afhankelijk zijn van Franse banken en bureaucratie en er dus meer gaat gebeuren.

Morgen gaan trouwens de losse racebibs voor de Disney Run in de verkoop. Zijn er nog mensen die er gaan lopen? Ik ga me in elk geval inschrijven voor de halve marathon, hotel (B&B) is al geboekt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:28:19 #183
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_171666691
We hadden het plan voor de komende jaren met de ruim 2 miljard investering natuurlijk al. Weet niet of ze daar nu direct heel erg van gaan afwijken, al mag extra natuurlijk altijd! :+
Linkerkant van de Studio's gaat natuurlijk sowieso wel Marvel worden en met de geruchten dat CinéMagique een Marvel stuntshow gaat worden, denk ik niet dat de Tower veilig gaat zijn. Zou het wel tof vinden als ze er dan weer wat anders voor bedenken dan een GotG-Tower, blijven alle Towers een beetje uniek. Zie zelf een Star Warsland in de Studio's ook wel zitten, trouwens. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:17 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Morgen gaan trouwens de losse racebibs voor de Disney Run in de verkoop. Zijn er nog mensen die er gaan lopen? Ik ga me in elk geval inschrijven voor de halve marathon, hotel (B&B) is al geboekt.
Het is wel de bedoeling om erbij te zijn, ja, eens zien of het lukt morgen.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:45:28 #184
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_171667145
Er komt ook een park van Centerparcs naast Davey Crokkett ranch met een overdekt aquapark met een samenwerking met DLP.

Daarnaast heb ik een vraag mbt. de abonnementen welke ik en mijn vriendin hebben.
Ik las online ergens dat je een brief krijgt voor te verlengen voor dezelfde prijs alleen dan 18 maanden, klopt dat?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 13 juni 2017 @ 14:56:20 #185
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_171667484
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:45 schreef nils7 het volgende:
Er komt ook een park van Centerparcs naast Davey Crokkett ranch met een overdekt aquapark met een samenwerking met DLP.

Daarnaast heb ik een vraag mbt. de abonnementen welke ik en mijn vriendin hebben.
Ik las online ergens dat je een brief krijgt voor te verlengen voor dezelfde prijs alleen dan 18 maanden, klopt dat?
Als je verlengt drie maanden voor het verlopen van je pas krijg je ipv een jaar 18 maanden. Met de nieuwe passen is dit mogelijk 16 maanden geworden maar dat is me niet helemaal duidelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 juni 2017 @ 19:15:17 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_171673450
Na in de meivakantie weer in Florida te zijn geweest nu maar weer de jaarkaart Parijs goed gebruiken. Nieuwe star tours en hyperspace mountain proberen.
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:00:52 #187
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171692918
Verkoop van losse startbewijzen voor de Disney Run is uitgesteld. Althans, dat rkijg ik te horen als ik met Disney bel. Op hun Facebook, Twitter en Website blijft 't angstvallig stil, ondanks dat de verkoop een uur geleden had moeten beginnen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 15 juni 2017 @ 16:26:54 #188
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_171713422
En vandaag, bij de tweede poging, gaat het vooralsnog niet veel beter. :')
Je gelooft toch niet dat ze zoiets niet fatsoenlijk in elkaar kunnen zetten...
  Public Relations / Redactie Film donderdag 15 juni 2017 @ 16:44:03 #189
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_171713698
Ik was er bijna, alleen nog afrekenen, maar helaas...
  donderdag 15 juni 2017 @ 17:05:11 #190
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171714064
Mij is t gelukt!

Wel na duizendhonderd keer refreshen (en inderdaad midden in t proces gewoon nog een paar keer eruit gegooid), maar de betaling is geaccepteerd en de bestelling bevestigd.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 15 juni 2017 @ 20:45:14 #191
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_171717463
Ondertussen hebben ze het volgens mij eindelijk een beetje aan de praat. Ik ben er in ieder geval bij in september! :P
  Public Relations / Redactie Film donderdag 15 juni 2017 @ 21:52:51 #192
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_171719328
Me too!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:12:37 #193
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171724024
Welke afstand lopen jullie?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 01:16:37 #194
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_171724969
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:12 schreef MutedFaith het volgende:
Welke afstand lopen jullie?
De halve natuurlijk! Je moet jezelf wel een beetje uitdagen, he :P
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 16 juni 2017 @ 09:13:40 #195
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_171726490
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:16 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

De halve natuurlijk! Je moet jezelf wel een beetje uitdagen, he :P
Me too. De volledige 21km.

Daarna doortrainen om volgend jaar de challenge voor zowel de 10 als de 21 te doen :P
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:05:13 #196
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171727438
*O*
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 juni 2017 @ 14:56:24 #197
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_171732968
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:16 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

De halve natuurlijk! Je moet jezelf wel een beetje uitdagen, he :P
Een halve marathon is nauwelijks een uitdaging :)
  vrijdag 14 juli 2017 @ 09:42:11 #198
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172406699
Het plan is bij ons om met mijn familie naar Disney parijs te gaan. Echter heeft mijn moeder een glutenallergie (niet een hipster glutenvrij dieet ze wordt er ook echt ziek van.) Nou schijnt dat bij het ontbijt prima geregeld te zijn echter is er ook nog zo iets als avondeten.

Zo heeft Disney zelf op hun site best wel wat informatie staat over waar je een glutenvrije maaltijd kan eten (of andere allergenen vrij):
http://www.disneylandpari(...)-dieetvoorschriften/

Echter kan ik nergens vinden wat dit menu precies inhoudt. Er staat bijvoorbeeld wel onder aan een menu dat je het aan een cast member moet vragen zoals hier:
https://wdpromedia.disney(...)eria-bella-notte.pdf

Maar ik kan dus nergens vinden wat het inhoudt. Weet iemand dit toevallig?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 10:20:35 #199
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_172407378
Dat ga je ook nergens vinden. Je kunt hooguit proberen de reserveringslijnen bellen om te horen of ze het daar weten. Op die eerste website van je staat wel een PDF met voorbeeldmenu's. https://wdpromedia.disney(...)s/food_allergies.pdf
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_172408044
het beste is het om het direct in het restaurant zelf te vragen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')