abonnement Unibet Coolblue
pi_166214569
het team is hopeloos uit vorm, en de Jong moet echt godverdomme gewisseld worden.
Nothing to see here, carry on
pi_166216012
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:11 schreef RijstNatie het volgende:
het team is hopeloos uit vorm, en de Jong moet echt godverdomme gewisseld worden.
Siem of Luuk?

:T
pi_166217716
quote:
6s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 12:37 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Siem of Luuk?

:T
Luuk wisselen voor Siem :9
Nothing to see here, carry on
pi_166219565
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:52 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Luuk wisselen voor Siem :9
Beide op de bank,of Siem terug sturen in de winter en Van Ginkel ff ophalen.
  Forum Admin woensdag 26 oktober 2016 @ 16:34:34 #80
35723 crew  GGMM
pi_166221147
Jullie winnen de beker niet dit jaar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166221241
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 08:47 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft een groot probleem.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:34 schreef GGMM het volgende:
Jullie winnen de beker niet dit jaar.
Bedankt voor deze nuttige bijdrages, Rene.
pi_166221605
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 15:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Beide op de bank,of Siem terug sturen in de winter en Van Ginkel ff ophalen.
Luuk hoeft helemaal niet eens op de bank te beginnen van mij. Hij heeft nog altijd zijn meerwaarde. Maar het blijft een enorm vraagteken, waarom hij niet eens gewisseld kan worden. Zelfde geldt voor een Willems en Narsingh trouwens, behalve dat die dan wel op de bank mogen beginnen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Redactie Sport woensdag 26 oktober 2016 @ 17:12:57 #83
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166221904
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:34 schreef GGMM het volgende:
Jullie winnen de beker niet dit jaar.
Ik vind het toch bijzonder dat je mijn bijdragen in de livetopics geregeld bekritiseert als je dit soort posts neer durft te zetten.

We zullen deze zeer nuttige info meenemen naar achteren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166221942
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:39 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

[..]

Bedankt voor deze nuttige bijdrages, Rene.
Had je anders verwacht?
pi_166222202
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Luuk hoeft helemaal niet eens op de bank te beginnen van mij. Hij heeft nog altijd zijn meerwaarde. Maar het blijft een enorm vraagteken, waarom hij niet eens gewisseld kan worden. Zelfde geldt voor een Willems en Narsingh trouwens, behalve dat die dan wel op de bank mogen beginnen.
De laatste weken heeft ie heel weinig waarde , elk aanval gaat goed totdat de bal bij Luuk de Jong komt..die hem vervolgens weer verpest.

Die speelt nu met 0,0 zelfvertrouwen heb momenteel dus helemaal niks aan.
pi_166222346
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 17:26 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De laatste weken heeft ie heel weinig waarde , elk aanval gaat goed totdat de bal bij Luuk de Jong komt..die hem vervolgens weer verpest.

Die speelt nu met 0,0 zelfvertrouwen heb momenteel dus helemaal niks aan.
Als afmaker, ja. Maar hij is wel degene die spelers in stelling brengt en daarom ook nu redelijk van waarde. Ik zou hem er ook niet af halen.
Dit, dus.
pi_166222445
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 17:26 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De laatste weken heeft ie heel weinig waarde , elk aanval gaat goed totdat de bal bij Luuk de Jong komt..die hem vervolgens weer verpest.

Die speelt nu met 0,0 zelfvertrouwen heb momenteel dus helemaal niks aan.
Is te overdreven. Ook niet elke aanval gaat goed. En die aanvallen die goed gaan, komt juist oa. door hoe Luuk meevoetbalt. Als afmaker heeft 'ie het nu niet te pakken. Als meevoetballer is 'ie nu ook niet in zijn beste doen. Maar om te zeggen dat 'ie nu opeens helemaal geen waarde heeft gaat me weer te ver.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 26 oktober 2016 @ 17:51:45 #88
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166222711
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 17:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Is te overdreven. Ook niet elke aanval gaat goed. En die aanvallen die goed gaan, komt juist oa. door hoe Luuk meevoetbalt. Als afmaker heeft 'ie het nu niet te pakken. Als meevoetballer is 'ie nu ook niet in zijn beste doen. Maar om te zeggen dat 'ie nu opeens helemaal geen waarde heeft gaat me weer te ver.
Hij maakt niet af en voetbalt kut mee. En als aanvoerder is hij vooral met zijn eigen falen en frustratie bezig.

Maar toch is hij nog heeeeel waardevol hoor. :')

Prima dat hij wat vertrouwen heeft van Cocu, dat moet ook als aanvoerder. Maar kut spelen is kut spelen.
pi_166223106
Wat ik eigenlijk het zwakste van dit hele gebeuren vond was het feit dat Cocu richting de spelers boos is dat de wil om te winnen/inzet/beker serieus nemen er niet was. Ja Flip, daar heb jij bijzonder hard aan meegewerkt met je 'bekeropstellingen' de laatste jaren. Als je niet je sterkste team op stelt in een toernooi, dan neemt de spelersgroep dat toernooi niet serieus.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_166223133
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Luuk hoeft helemaal niet eens op de bank te beginnen van mij. Hij heeft nog altijd zijn meerwaarde. Maar het blijft een enorm vraagteken, [b]waarom hij niet eens gewisseld kan worden. [/b]Zelfde geldt voor een Willems en Narsingh trouwens, behalve dat die dan wel op de bank mogen beginnen.
Voor wie wil je hem wisselen? Eerst kon je Locadia nog brengen maar die zit al even in de lappenmand. Lammers de verlosser?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_166223367
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Voor wie wil je hem wisselen? Eerst kon je Locadia nog brengen maar die zit al even in de lappenmand. Lammers de verlosser?
Pereiro in de spits
pi_166224192
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Voor wie wil je hem wisselen? Eerst kon je Locadia nog brengen maar die zit al even in de lappenmand. Lammers de verlosser?
Als Lammers er toch in komt, waarom inderdaad niet voor Luuk? Of die Zinchenko. Pereiro kan ook nog wel.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_166224233
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 17:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar toch is hij nog heeeeel waardevol hoor. :')
Waar beweer ik dit, grote vriend?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 26 oktober 2016 @ 19:29:58 #94
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166224732
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Waar beweer ik dit, grote vriend?
Waar beweer ik dat jij dat beweert?
pi_166225765
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als Lammers er toch in komt, waarom inderdaad niet voor Luuk? Of die Zinchenko. Pereiro kan ook nog wel.
Als je nog iets probeert te forceren bij een 3-1 stand zou ik Luuk ook lekker laten staan. Pereiro voetbalt al het hele seizoen kut. Wat dat betreft past ie er mooi tussen dus :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_166225787
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 18:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Pereiro in de spits
Zou me verbazen als die dan ineens wél gaat presteren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_166236272
Hoe meer ik er over nadenk, hoe droeviger ik word. Als je kijkt hoe simpel Ajax en Feyenoord hun tegenstanders over de knie legde gisteravond, hoe kan het dan dat PSV, wat op papier de beste selectie heeft, zo verschrikkelijk veel moeite heeft met clubs als fucking Roda Jc.
  Moderator donderdag 27 oktober 2016 @ 09:43:49 #98
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166236337
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe droeviger ik word. Als je kijkt hoe simpel Ajax en Feyenoord hun tegenstanders over de knie legde gisteravond, hoe kan het dan dat PSV, wat op papier de beste selectie heeft, zo verschrikkelijk veel moeite heeft met clubs als fucking Roda Jc.
Zo snel legde Feyenoord haar tegenstander niet over de knie. Dat gebeurde pas in de 2e helft. Natuurlijk hadden we 2 of 3-0 voor moeten staan in de eerste helft. Ajax speelde tegen een zooitje amateurs.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 27 oktober 2016 @ 09:47:41 #99
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166236392
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe droeviger ik word. Als je kijkt hoe simpel Ajax en Feyenoord hun tegenstanders over de knie legde gisteravond, hoe kan het dan dat PSV, wat op papier de beste selectie heeft, zo verschrikkelijk veel moeite heeft met clubs als fucking Roda Jc.
Ach, stel je niet zo aan. Op papier de beste selectie zegt helemaal geen drol als spelers er bij lopen als ongeïnteresseerde zakken hooi. Kennelijk is er geen motivatie voor dit soort potjes en dat is uitermate tragisch als je het in de competitie ook zo laat liggen. Ongeacht of dat laatste een kwaliteitsverhaal is, of ook een stuk botte pech.

Dit PSV moet gewoon weer net dat stapje meer gaan doen, zodat ze ook op slechte dagen makkelijk winnen tegen dit soort tegenstanders.
pi_166238776
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe droeviger ik word. Als je kijkt hoe simpel Ajax en Feyenoord hun tegenstanders over de knie legde gisteravond, hoe kan het dan dat PSV, wat op papier de beste selectie heeft, zo verschrikkelijk veel moeite heeft met clubs als fucking Roda Jc.
Ze speelde tegen Sparta.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')