abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 oktober 2016 @ 00:52:08 #176
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_166318824
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 00:37 schreef studentje7 het volgende:
Ik twijfel of ik de Skyrim Remaster ga halen of FF 15 (later deze maand).

Heb Skyrim in 2011 maar 40 uurtjes gespeeld op PC en kon er nooit echt goed inkomen. Maat heb een hele brakke PC die het eigenlijk nieg normaal kan trekken.
FF nooit gespeeld, maar FF15 ziet er wel heel goed uit.
FF15.

- Hedendaags
- Goeie story
- Diverse omgevingen
- Betere gameplay
- Betere OST
Irene is bae <3
pi_166319677
Oh vertel, na 10 uur spelen weet ik nog maar te weinig van het verhaal om het 'goed' te noemen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_166320613
Heb aankoopadvies nodig: Witcher 3 (1 en 2 niet gespeeld) of Skyrim Remaster (alleen Oblivion gespeeld)? Of iets heel anders misschien?
pi_166320724
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 08:33 schreef NutKees het volgende:
Heb aankoopadvies nodig: Witcher 3 (1 en 2 niet gespeeld) of Skyrim Remaster (alleen Oblivion gespeeld)? Of iets heel anders misschien?
Beide zijn goede games. Zou nu voor The Witcher 3 gaan. Tot de tijd dat je daar mee klaar bent is Skyrim al weer afgeprijst.
pi_166320727
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 08:33 schreef NutKees het volgende:
Heb aankoopadvies nodig: Witcher 3 (1 en 2 niet gespeeld) of Skyrim Remaster (alleen Oblivion gespeeld)? Of iets heel anders misschien?
Ik denk dat Witcher 3 meer indruk maakt, want die is niet al 5 jaar oud. Bovendien goedkoper.
pi_166320802
Bedankt heren, Witcher 3 is inderdaad een tientje goedkoper. Heb hem besteld, tegen de tijd dat ik ermee klaar ben zal Skyrim ook wat goedkoper zijn.
  Eindredactie Games maandag 31 oktober 2016 @ 09:27:47 #182
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166321081
Skyrim SE ziet er wel oké uit, niet geweldig. Vooral buitenlocaties bij daglicht en sommige caves met bepaalde lichtinval zien er wel sweet uit. Probleem is alleen dat ik het drie/vier jaar geleden voor het laatst gespeeld heb, dus ik weet niet meer hoe beroerd het toen was in vergelijking.

Het is wel weer ff tof om met een overpowered boog rond te sneaken en sicke stealth kills te maken, maar het gaat wel erg snel weer vervelen. Er zijn een paar leuke mods beschikbaar zoals een mega-overhaul die letterlijk iedere bug ooit gemeld uit de game haalt, een mod dat je ergens anders begint ipv bij dat gezeik in Helgen of meer verschillende NPC's en nieuwe voice acting. Maar uiteindelijk blijf je dezelfde uitgekauwde quests spelen, evt in een iets ander jasje.

Dat had ik ook al met New Vegas, laatst weer ff opgestart via bw compatibility. Eerste uur is wel leuk, maar al snel kreeg ik een 'wtf am I doing'-gevoel. Wéér van die supersaaie kutquests doorlopen voelt echt retarded aan. 'Freeroamen' is dan nog het leukst, beetje in de wildernis chillen en willekeurig lui voor hun kop schieten.

Deze Beth-games speel je m.i. niet opnieuw voor de lore/quests, maar eerder voor het verslavende RPG/levelingsysteem en de vermakelijke combat.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_166322711
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

De multiplayer is echt _O_
Gisterenavond toch even geprobeerd en het was erg vermakelijk!
That dude there. I need his prosthetic leg.
  maandag 31 oktober 2016 @ 11:15:08 #184
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166322727
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 00:48 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Jij bent shallow zeg.

En dit zeg ik terwijl ik zelf Skyrim niet super geweldig vind.
En leg mij eens uit wat daar shallow aan is dan studentje
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_166323113
Ik vind dat remastergelul maar een heel bedenkelijk verdienmodel. Ieder z'n meug hoor, maar ik had na vijf jaar uitmelken van het Skyrimconcept en daar valt naar mijn mening ook de Elder Scrolls online onder, toch wel iets nieuws verwacht. Ik zit eigenlijk niet meer te wachten op die opgelapte rotzooi, die continu gerefurbishte ouwe troep überhaupt, maar zo te lezen, en dat is verder prima, ben ik een van de weinige.
  Eindredactie Games maandag 31 oktober 2016 @ 11:53:15 #186
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166323441
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:35 schreef NothingHappened het volgende:
Ik vind dat remastergelul maar een heel bedenkelijk verdienmodel. Ieder z'n meug hoor, maar ik had na vijf jaar uitmelken van het Skyrimconcept en daar valt naar mijn mening ook de Elder Scrolls online onder, toch wel iets nieuws verwacht. Ik zit eigenlijk niet meer te wachten op die opgelapte rotzooi, die continu gerefurbishte ouwe troep überhaupt, maar zo te lezen, en dat is verder prima, ben ik een van de weinige.
Hoezo uitmelken? alle DLC is in 2012 uitgekomen. Het enige uitmelken komt van spelers zelf met een enorme mod-community, dat is alleen maar goed lijkt me. Na Skyrim zijn ze gaan werken aan Fallout 4. TES Online is niet door Beth zelf ontwikkeld maar door ZeniMax.

Deze Skyrim Special Edition zou je wel als uitmelken kunnen zien, maar ik kan me er niet druk om maken. Genoeg console-gamers die 'm heel graag nog eens doorspelen met verbeterde visuals en mod-mogelijkheden. Het enige wat ik ronduit debiel vind is de prijs van 50 euro. Twee tientjes had beter gepast.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 31 oktober 2016 @ 12:01:24 #187
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166323642
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2016 09:27 schreef 2dope het volgende:
Skyrim SE ziet er wel oké uit, niet geweldig. Vooral buitenlocaties bij daglicht en sommige caves met bepaalde lichtinval zien er wel sweet uit. Probleem is alleen dat ik het drie/vier jaar geleden voor het laatst gespeeld heb, dus ik weet niet meer hoe beroerd het toen was in vergelijking.

Het is wel weer ff tof om met een overpowered boog rond te sneaken en sicke stealth kills te maken, maar het gaat wel erg snel weer vervelen. Er zijn een paar leuke mods beschikbaar zoals een mega-overhaul die letterlijk iedere bug ooit gemeld uit de game haalt, een mod dat je ergens anders begint ipv bij dat gezeik in Helgen of meer verschillende NPC's en nieuwe voice acting. Maar uiteindelijk blijf je dezelfde uitgekauwde quests spelen, evt in een iets ander jasje.

Dat had ik ook al met New Vegas, laatst weer ff opgestart via bw compatibility. Eerste uur is wel leuk, maar al snel kreeg ik een 'wtf am I doing'-gevoel. Wéér van die supersaaie kutquests doorlopen voelt echt retarded aan. 'Freeroamen' is dan nog het leukst, beetje in de wildernis chillen en willekeurig lui voor hun kop schieten.

Deze Beth-games speel je m.i. niet opnieuw voor de lore/quests, maar eerder voor het verslavende RPG/levelingsysteem en de vermakelijke combat.
Klopt, heb de mainquest gewoon geskipped en ben meteen naar het imperial castle gehobbeld om bij de legion te gaan. Verder heb ik even gekeken en alleen gisteren al zijn er zo'n 15 mods toegevoegd. Daar moet deze Skyrim het denk ik ook van hebben.

Vind het wel weer heerlijk maar moet toegeven dat er een groot stuk nostalgie bij zit aan mijner zijde.

Klein spoilertje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik erg cool vind en zo merk ik dat ik toch weer nieuwe dingen ontdek is als je bijvoorbeeld notities ook daadwerkelijk leest er vaak referenties in staan naar een item of plek waar dan loot ligt.

Maar het blijft inderdaad wel het zelfde spel en moet eerlijk toegeven dat de mainquest me momenteel niet trekt.

Heb goede hoop dat de mod's de wereld prima opnieuw tot leven kunnen wekken. Al is het maar met nieuwe questlines.

Kan eerlijk gezegd ook niet wachten totdat de Special Edition Creation Kit uit komt. Want we leven in 2016 en het zou wat dat betreft awesome zijn als je direct naar je PS4 kunt deployen.

Maar weet niet, heb er te weinig over gelezen of dat de bedoeling is. De mod interface zoals hij nu is is nog wat karig (hoe zie ik alleen mods die ik nog niet geinstalleerd heb bijvoorbeeld?) maar biedt wel de mogelijkheid om via de cloud mods te deployen (weet niet zeker) of in elk geval ze vanuit skyrim zelf toe te voegen.

Als ze dit goed gaan doen en Sony schikt nog wat dan kan dit een hele vette ervaring worden. Toch adviseer ik wel om even te wachten. De prijs is wel te hoog vind ik.
pi_166323653
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:53 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hoezo uitmelken? alle DLC is in 2012 uitgekomen. Het enige uitmelken komt van spelers zelf met een enorme mod-community, dat is alleen maar goed lijkt me. Na Skyrim zijn ze gaan werken aan Fallout 4. TES Online is niet door Beth zelf ontwikkeld maar door ZeniMax.

Deze Skyrim Special Edition zou je wel als uitmelken kunnen zien, maar ik kan me er niet druk om maken. Genoeg console-gamers die 'm heel graag nog eens doorspelen met verbeterde visuals en mod-mogelijkheden. Het enige wat ik ronduit debiel vind is de prijs van 50 euro. Twee tientjes had beter gepast.
Dat is precies wat ik bedoel met uitmelken. Twee tientjes is idd leuk, modcommunity blij (als sony een beetje mee wil werken dat is) en klaar, maar het wordt nu al maanden op dezelfde manier gehyped als een nieuwe game en vervolgens wordt de hoofdprijs gevraagd.

Ik maak me er ook niet echt druk om, anders dan dat ik (misschien onterecht) verwacht had dat er op zijn minst wel iets concreets bekend zou zijn van een nieuwe ES.
pi_166323729
En ik ben gewoon over de hele linie een beetje klaar met remasters. Het is eigenlijk gewoon belachelijk dat de ps4 niet backwards compatable is. Die combinatie vind ik wel een beetje uitzuigen ja.
  maandag 31 oktober 2016 @ 12:05:20 #190
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166323738
Sony gaat echt niet buigen voor die mod restricties, ze deden het alleen nadat Bethesda ze voor de leeuwen gooide.

En het schijnt dat een nieuwe TES nog heel lang op zich laat wachten.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 31 oktober 2016 @ 12:09:20 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166323821
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:04 schreef NothingHappened het volgende:
En ik ben gewoon over de hele linie een beetje klaar met remasters. Het is eigenlijk gewoon belachelijk dat de ps4 niet backwards compatable is. Die combinatie vind ik wel een beetje uitzuigen ja.
Dat is het ook :). Ik heb een paar remasters gekocht in de sale voor een tientje, denk aan dishonored en Darksiders 2. Maar ach voor een tientje?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 31 oktober 2016 @ 12:12:34 #192
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166323886
Kan jullie standpunt ook wel begrijpen hoor. Hetzelfde had ik met The Last of Us. Iedereen was lovend maar ik kon niet door die remaster heen komen.

Zo zie je maar weer dat iedereen andere argumenten heeft om een spel wel of niet leuk te vinden.

Tot nu toe ben ik erg tevreden over Skyrim op de PS4. Hoewel ik hem ook gewoon op de PC heb en dus de SE gewoon gratis heb ontvangen vind ik het op de bank het beste.

Morrowind kon me op de PC ook niet pakken maar toen ik hem ook maar voor de xbox had gekocht begreep ik dat je verliefd kunt worden op de TES serie.

Zal matsumatsu wel weer zielig vinden maar sorry: ik ben groot fan.
  Eindredactie Games maandag 31 oktober 2016 @ 12:14:43 #193
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166323916
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Klopt, heb de mainquest gewoon geskipped en ben meteen naar het imperial castle gehobbeld om bij de legion te gaan. Verder heb ik even gekeken en alleen gisteren al zijn er zo'n 15 mods toegevoegd. Daar moet deze Skyrim het denk ik ook van hebben.

Vind het wel weer heerlijk maar moet toegeven dat er een groot stuk nostalgie bij zit aan mijner zijde.

Klein spoilertje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat met Molag Bal? Dat is wel een leip stukje ja. "Yessss, deeperrr into the bowelssss".
Die mace is wel lekker om early-game souls te trappen.
quote:
Maar het blijft inderdaad wel het zelfde spel en moet eerlijk toegeven dat de mainquest me momenteel niet trekt.

Heb goede hoop dat de mod's de wereld prima opnieuw tot leven kunnen wekken. Al is het maar met nieuwe questlines.
Ik heb die DLC niet allemaal gespeeld, volgens mij alleen Dawnguard. Ga die andere twee nog wel ff checken, eventueel met wat mods aan zoals gratis skillpoints om wat sneller tot een over-the-top Orc-tankbuild te komen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 31 oktober 2016 @ 12:16:09 #194
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166323950
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:14 schreef 2dope het volgende:

[..]

Is dat met Molag Bal? Dat is wel een leip stukje ja. "Yessss, deeperrr into the bowelssss".
Die mace is wel lekker om early-game souls te trappen.

[..]

Ik heb die DLC niet allemaal gespeeld, volgens mij alleen Dawnguard. Ga die andere twee nog wel ff checken, eventueel met wat mods aan zoals gratis skillpoints om wat sneller tot een over-the-top Orc-tankbuild te komen.
Ja die :D De sfeer in die quest staat me nog bij. Vond het enorm jammer dat het maar een sidequest was.

Nu ik er over nadenk: het is vast mogelijk die sidequest uit te bouwen tot uitgebreidere quest in een mod. Nu nog een verhaal bedenken :D

Qua DLC wel al een van de buitennatuurlijke paden gekozen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zelf nog nooit uit skyrim geweest. Weet niet welke DLC dat was je moet dan naar zo'n eiland. Dat ga ik deze keer doen.

[ Bericht 7% gewijzigd door BarryOSeven op 31-10-2016 15:23:29 ]
  maandag 31 oktober 2016 @ 12:18:21 #195
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166323985
Ik snap de woede niet van de remasters. Als het je niet bevalt, dan koop je het toch niet? Er komen in deze tijd genoeg nieuwe games uit.

Het enige waar ik het mee eens is, is dat het gewoon belachelijk is dat de PS4 niet backwards compatable is.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_166324055
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:04 schreef NothingHappened het volgende:
En ik ben gewoon over de hele linie een beetje klaar met remasters. Het is eigenlijk gewoon belachelijk dat de ps4 niet backwards compatable is. Die combinatie vind ik wel een beetje uitzuigen ja.
Want Sony is verplicht bc te zijn? Als ze al kunnen, want de ps3 is qua architectuur geheel anders dan ps4. Je kunt natuurlijk ook gewoon een ps3 kopen, heb je de remasters niet nodig :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Eindredactie Games maandag 31 oktober 2016 @ 12:24:10 #197
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166324095
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:16 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja die :D De sfeer in die quest staat me nog bij. Vond het enorm jammer dat het maar een sidequest was.

Nu ik er over nadenk: het is vast mogelijk die sidequest uit te bouwen tot uitgebreidere quest in een mod. Nu nog een verhaal bedenken :D
De lore is er wel, Molag Bal is al een prominente Daedric Prince sinds Daggerfall (Elder Scrolls 2).
Vast wel wat creatieve geesten die daar iets omheen kunnen bouwen.

quote:
Qua DLC wel al een van de buitenatuurlijke paden gekozen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zelf nog nooit uit skyrim geweest. Weet niet welke DLC dat was je moet dan naar zo'n eiland. Dat ga ik deze keer doen.
Ohja, nu weet ik het weer. Je kreeg dan ook extra skill-constellations voor vampier of weerwolf.
Meh, die andere twee maar ff checken dan.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_166324213
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:22 schreef Pheno het volgende:

[..]

Want Sony is verplicht bc te zijn? Als ze al kunnen, want de ps3 is qua architectuur geheel anders dan ps4. Je kunt natuurlijk ook gewoon een ps3 kopen, heb je de remasters niet nodig :+
Ehm...Waar zeg ik dat ze dat verplicht zijn. Ik vind het verdienmodel gewoon niet zo fris en de manier waarop die opgeknapte games gehyped worden bij het leven.

Ik heb overigens een ps3 en skyrim, tevens skyrim voor de pc en dat vind ik wel even genoeg.
Ik heb de remasters helemaal niet nodig, ik zou alleen graag wat meer aciviteit op nextgen zien en wat minder in de oplapperij. Dat is gewoon een mening verder niks.

Ben nu overigens nog steeds druk met Tomb Raider Rise en Doom

(En ik wil gewoon persé een nieuwe ES...want ultieme game..mja, dat wordt nog een hele tijd geduld ben ik bang)
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 31 oktober 2016 @ 12:33:17 #199
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166324238
Ga allemaal gewoon Overwatch spelen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Eindredactie Games maandag 31 oktober 2016 @ 12:33:46 #200
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166324248
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:18 schreef satecl het volgende:
Ik snap de woede niet van de remasters. Als het je niet bevalt, dan koop je het toch niet? Er komen in deze tijd genoeg nieuwe games uit.

Het enige waar ik het mee eens is, is dat het gewoon belachelijk is dat de PS4 niet backwards compatable is.
Het is denk ik eerder een soort frustratie omdat mensen hopen op gloednieuwe games van hun favoriete ontwikkelaars. Dan komt er weer een 'grote aankondiging' en blijkt het om een rehash te gaan van ouwe meuk.

Het is idd kut dat de PS4 niet bw-c is, maar je kunt het m.i. niet echt vergelijken met remasters. Het is wel een goede reality-check om je eraan te herinneren hoe groot het perfomance-verschil is tussen de vorige generatie met de huidige. Bovendien kleven er soms nog wat extra voordeeltjes aan, zoals in Fallout New Vegas, waarin de laadtijden zijn gereduceerd tot enkele seconden.

Sommige remasters zijn gewoon schandalig trouwens, zoals Prototype. Die was ook 'stiekem' in de store gezet omdat men wel wist hoe slecht het product was. Prototype-remasters presteren slechter dan origineel
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')