abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 november 2000 @ 15:04:43 #1
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_468603
Nou dames en heren van de regie van BB, het drankmisbruik wordt inmiddels wel een beetje eentonig en eenzijdig. We hebben nu wel gezien dat jongetjes die niet gewend zijn om te veel te drinken uiteindelijk de hele slaapkamer onder- en het nachtkastje volkotsen. En als ze de volgende dag wakker worden, beseffen ze voor lul hebben gestaan. Niet om het kotsen achter Cindys huisje, je eigen nachtkastje (waarin je stiekum de foto’s van je moeder bewaart) of in de rest van de slaapkamer, nee, je hebt onder de douche gestaan met drie ‘naakte’ vrouwen en het deed je nix: ”ik sta zo voor lul” (inderdaad).

Ik denk dat we nu hoog in moeten gaan zetten op gedrags- en stemmingsbeinvloeders voor gevorderden.

Dus dames heren van BB regie, niet lullig doen maar graag met spoed:

* 2 bakken met xtc pillen (het mag ietsje meer zijn)
* 3 kruiwagens heroïne en cocaïne (gesneden/ongesneden het maakt niet uit, laat ze prutsen!)
* 1 volledig uitgeruste wietplantages (is ook goed voor het ‘back-to-basic’ gevoel van de bewoners, dat ze zelf iets maken en laten groeien, ik zie uit Opa Koos zo een Koos Koets ontspringen)

* en dan als toetje graag Jolanda terug in het huis met zweep en een volle blaas. Leren die lieve huisbewoners ten minste wat nieuws voor wat betreft het sexen. Dat smaakloze gesmek en vroegtijdige zaadlozingen als gevolg van blauwe ballen zijn inmiddels ook oud nieuws.

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_468621
Hee, je vergeet het lach-gas, de paper-trips, de paddo's en de GHB. En ja dan wordt het pas echt lache. Ferdi en Hieke aan de GHB, dan kun je pas wat beleven.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_468657
Heroïne? Dan wordt het heeeeeel erg saai hoor, m.a.w. dan liggen ze alleen nog maar voor pampus
pi_468690
quote:
Op 14 november 2000 15:19 schreef Techno het volgende:
Heroïne? Dan wordt het heeeeeel erg saai hoor, m.a.w. dan liggen ze alleen nog maar voor pampus
Ach laat ze van alles een grote coctail maken. Kunnen we echt lache
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_468798
XTC, GHB, coke, speed en drank geeft toch het beste effect Van hash en weed worden ze ook veel te sloom
pi_468840
Klopt, maar van wat wiet kalmeer je tenminste als je te diep in het sealtje gekeken hebt.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 14 november 2000 @ 16:14:27 #7
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_468918
Wat ik me met name afvraag is of dat de redactie van BB het zou doen of niet, is er voor hen een grens? (en zo ja.... waar?). En of je voor het reactiveren van de huisbewoners nu wiet of juist speed voor nodig hebt, dat maakt mij in die zin weinig uit maar ja schijnbaar komen zij niet verder dan alcohol, dan kan Kimmie ten minste ook meedoen (lekker joh een shandy!!).
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  dinsdag 14 november 2000 @ 17:41:36 #8
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_469278
Ik vind het wel een goed idee, want dan kunnen we het nomineren voortaan ook afschaffen. De deelnemers verdwijnen na een overdosis vanzelf wel één voor één uit het huis...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_470557
quote:
Op 14 november 2000 17:41 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind het wel een goed idee, want dan kunnen we het nomineren voortaan ook afschaffen. De deelnemers verdwijnen na een overdosis vanzelf wel één voor één uit het huis...
En dat is heel mooi, want dan zijn we ineens van al die geruchten af over het beinvloeden van de stemmingen. Overdaad schaadt
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')