abonnement Unibet Coolblue
pi_166195610
Vroeger was ik best een lelijk meisje, maar na de pubertijd ben ik opgebloeid en knap geworden. Ik kreeg nooit aandacht van jongens en dat is de laatste twee jaar behoorlijk veranderd. Ik ben nu al een tijdje 20 maar ik heb nog nooit een jongen gezoend omdat ik onzeker ben.

Ik ga wekelijks uit en ontmoet dan vaak leuke jongens die wel interesse in me tonen. Ik durf ze echter nooit te zoenen omdat ik denk dat ze kunnen merken dat ik dat nog nooit gedaan heb. Als ze dit merken heb ik het idee dat ze op me afknappen, maar als ik ze niet zoen knappen ze ook op me af.

Nu is mijn vraag: Kan je het merken als iemand nog nooit gezoend heeft? Zoja, zou jij hier op afknappen? Ik heb namelijk geen flauw idee hoe het moet. :@
pi_166195672
Meeste meiden die wel al eens hebben gezoend ook niet, dus maak je geen zorgen.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:36:02 #3
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166195698
Als dit topic door een boy was geopend had ik een sadistische natrap uitlach reply gezet. Maar goed, nu heb ik medelijden en wil ik wel met je zoenen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_166195738
Zegt weinig, je kan het of je kan het niet. Gaat op gevoel.
pi_166195761
Heb je anders geen vriendinnen om te oefenen?
pi_166195820
Ik zou niet echt afknappen op de manier hoe een meisje zoent. Ik heb dat natuurlijk wel meegemaakt maar dan zei ik gewoon dat ik wel de leiding nam en ze mijn voorbeeld moesten volgens. Gewoon niet te hard van stapel lopen en laat je leiden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166195940
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Heb je anders geen vriendinnen om te oefenen?
Die weten niet eens dat ik nog nooit gezoend heb.
pi_166195964
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:37 schreef NightH4wk het volgende:
Zegt weinig, je kan het of je kan het niet. Gaat op gevoel.
Hoe bedoel je gaat op gevoel? Er zit toch wel iets van een beetje techniek achter? Je kan toch moeilijk maar wat doen?
pi_166196020
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:46 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Hoe bedoel je gaat op gevoel? Er zit toch wel iets van een beetje techniek achter? Je kan toch moeilijk maar wat doen?
Hoe moet je zoenen. Genoeg uitleg op google ^O^
pi_166196023
pics van je? kan je een boost geven
pi_166196200
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:48 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Hoe moet je zoenen. Genoeg uitleg op google ^O^
Ja maar daar word ik ook niet bepaald wijzer van. In de praktijk is het toch vaak anders en durf ik nooit, hoe graag ik ook wil.
pi_166196295
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:57 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja maar daar word ik ook niet bepaald wijzer van. In de praktijk is het toch vaak anders en durf ik nooit, hoe graag ik ook wil.
het stelt niks voor.gewoon je gevoel volgen
pi_166196311
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:31 schreef SocialButterfly het volgende:
..maar na de pubertijd ben ik opgebloeid en knap geworden.
Gestopt met lezen.
:{w
pi_166196337
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:01 schreef Kaashapje het volgende:

[..]

Gestopt met lezen.
:{w
ben je niet nieuwschierig naar fotos?
pi_166196358
- Enige manier om het te leren is door het te doen.
- Je leert van je fouten, dus op je bek gaan is alleen maar goed.
- Hoe langer je ermee wacht, hoe moeilijker het voor jezelf wordt; de drempel die je moet nemen wordt alleen maar hoger...

- Als je bang bent voor wat dan ook, kun je langzaam beginnen en je laten leiden door de ander. Je kan langzaam uitbreiden, van een kusje op de mond naar zuigen/bijten op de lippen naar strelen met de tong naar het schoonlikken van de keel van de ander...
- Het is een samenspel, de tempo bepaal je samen. Gevoelsmatig voel je dat wel aan.

- Oefenen met vriendinnen. Geen grap of wat dan ook deze; wellicht voel jij je meer op je gemak bij een vriendin. Dan is experimenteren wellicht een optie.
pi_166196378
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:03 schreef tailfox het volgende:

[..]

ben je niet nieuwschierig naar fotos?
Als iemand zichzelf knap noemt, heeft diegene geen egoboost nodig, die heeft ze al.
pi_166196416
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:57 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja maar daar word ik ook niet bepaald wijzer van. In de praktijk is het toch vaak anders en durf ik nooit, hoe graag ik ook wil.
Weet je wat het probleem eigenlijk is? Je denkt te veel na.

En dan vooral over hoe het verkeerd kan aflopen en hoe de ander gaat reageren en zo, en zo. Soms moet je niet veel nadenken in het leven en gewoon doen. Als een jongen een move maakt om je te zoenen, niet wegduiken, maar gewoon even aankijken hoe dat gaat lopen. Loopt het niet goed, dan is dat jammer, maar dan weet je voor de volgende keer wat er beter kan.
pi_166196423
Ook nooit met je moeder gezoend?
pindazakje
pi_166196463
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je wat het probleem eigenlijk is? Je denkt te veel na.

En dan vooral over hoe het verkeerd kan aflopen en hoe de ander gaat reageren en zo, en zo. Soms moet je niet veel nadenken in het leven en gewoon doen. Als een jongen een move maakt om je te zoenen, niet wegduiken, maar gewoon even aankijken hoe dat gaat lopen. Loopt het niet goed, dan is dat jammer, maar dan weet je voor de volgende keer wat er beter kan.
Ja maar ik ben er gewoon bang voor dat t dan niet goed gaat lopen. Wie weet zien andere mensen wel dat ik er niks van bak, of zegt ie dat tegen me of lacht ie me uit.
pi_166196549
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:05 schreef Kaashapje het volgende:

[..]

Als iemand zichzelf knap noemt, heeft diegene geen egoboost nodig, die heeft ze al.
Ik vermelde dat alleen om te verklaren waarom ik nog nooit had gezoend. Maar ik mag toch best van mezelf zeggen dat ik knap ben geworden?
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:18:35 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166196620
Weer een topic waarvan ik denk dat het verzonnen is. Welke 20-jarige gebruikt het woord 'wekelijks' als ze 'elke week' bedoelt. En er zit ook helemaal geen jongerentaal in...
pi_166196670
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Welke 20-jarige gebruikt het woord 'wekelijks' als ze 'elke week' bedoelt.
Dat is echt een woord dat je op je 20e niet gebruikt inderdaad. :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_166196695
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:49 schreef tailfox het volgende:
pics van je? kan je een boost geven
Ben je homo?
pindazakje
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:24:11 #24
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166196733
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:21 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is echt een woord dat je op je 20e niet gebruikt inderdaad. :')
Wel of niet...?
pi_166196768
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ben je homo?
Vroeger was ik best een lelijk meisje. TS is een meisje
pi_166196774
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:10 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja maar ik ben er gewoon bang voor dat t dan niet goed gaat lopen.
Ja, en dan loopt het niet goed en loopt die gozer weg.
En komt de volgende gozer, waar het beter mee gaat.

Het is maar net hoe je het bekijkt. Je kunt redenen blijven verzinnen om het niet te doen, maar dan zoen je ook niet. Tja...

quote:
Wie weet zien andere mensen wel dat ik er niks van bak, of zegt ie dat tegen me of lacht ie me uit.
Ja, en dat is dan ook meteen een mooie filter... Wat moet je nou met een gozer die er zo op reageert?
pi_166196777
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wel of niet...?
Ik vind het echt een volkomen normaal woord, wat ik (in ieder geval in mijn beleving) ook gewoon op mijn 20e gebruikte.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_166196817
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:25 schreef tailfox het volgende:

[..]

Vroeger was ik best een lelijk meisje. TS is een meisje
Meisjes op fok, geloof je het zelf?
pindazakje
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:27:48 #29
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166196822
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:25 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik vind het echt een volkomen normaal woord, wat ik (in ieder geval in mijn beleving) ook gewoon op mijn 20e gebruikte.
Oke.
pi_166196853
Nee je merkt het niet, en nee het is niet raar.
Hey
pi_166196870
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:27 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Meisjes op fok, geloof je het zelf?
nee daarom wil ik een foto zien
pi_166196898
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:31 schreef tailfox het volgende:

[..]

nee daarom wil ik een foto zien
Foto kan ook fake zijn, liever een filmpje waarin ze jouw naam kreunt.
pindazakje
pi_166196913
Vrouwen die nog nooit gezoend (en geneukt) hebben zijn wel veel waard })
Moeten zij weten
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:34:46 #34
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166196931
Zijn maar weinig vrouwen die goed zoenen. Gaat echt niet opvallen. Hij is waarschijnlijk al blij dat ie actie heeft
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_166196943
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Weer een topic waarvan ik denk dat het verzonnen is. Welke 20-jarige gebruikt het woord 'wekelijks' als ze 'elke week' bedoelt. En er zit ook helemaal geen jongerentaal in...
Want iedereen die 20 is typt/schrijft/spreekt als een debiel?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166196948
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:34 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn maar weinig vrouwen die goed zoenen. Gaat echt niet opvallen. Hij is waarschijnlijk al blij dat ie actie heeft
in de club kan sws niemand zoenen
pi_166196960
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Weer een topic waarvan ik denk dat het verzonnen is. Welke 20-jarige gebruikt het woord 'wekelijks' als ze 'elke week' bedoelt. En er zit ook helemaal geen jongerentaal in...
Ik snap niet wat er mis is met wekelijks? En waarom zou er jongerentaal in moeten staan? Alsof iemand van 20 niet gewoon normaal kan praten.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:36:51 #38
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166196977
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:35 schreef tailfox het volgende:

[..]

in de club kan sws niemand zoenen
en na 5 minuten ben je het weer vergeten
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:37:46 #39
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166196996
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:35 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er mis is met wekelijks? En waarom zou er jongerentaal in moeten staan? Alsof iemand van 20 niet gewoon normaal kan praten.
Ik vind het opvallend aan de tekst.
pi_166196997
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:34 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn maar weinig vrouwen die goed zoenen. Gaat echt niet opvallen. Hij is waarschijnlijk al blij dat ie actie heeft
Maar wat word dan verstaan onder goed zoenen? Mij lijkt dat als je er ervaring mee hebt het steeds beter gaat.
pi_166197027
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:37 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Maar wat word dan verstaan onder goed zoenen? Mij lijkt dat als je er ervaring mee hebt het steeds beter gaat.
nope. sommige zijn net een wasmachine
pi_166197983
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Weer een topic waarvan ik denk dat het verzonnen is. Welke 20-jarige gebruikt het woord 'wekelijks' als ze 'elke week' bedoelt. En er zit ook helemaal geen jongerentaal in...
:D wat
pi_166198030
Mannen zoenen (ook) niet goed. Dus no big deal. Het is niet zo dat een vent in een club je gaat uitlachen als het helemaal mis gaat (en zoveel is er niet wat mis kan gaan).

Gewoon doen *O* neem een extra drankje als je het echt eng vindt en go for it.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:25:01 #44
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_166198067
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:37 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Maar wat word dan verstaan onder goed zoenen? Mij lijkt dat als je er ervaring mee hebt het steeds beter gaat.
Er is geen universele manier van 'goed zoenen'. Het is maar net wat de ander en jij fijn vindt. Succes met oefenen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_166198282
Oh ja en ik ben ook 20 en ik denk niet dat er iets mis is met 'wekelijks' _O_ mooi woord hoor.
pi_166198766
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Weer een topic waarvan ik denk dat het verzonnen is. Welke 20-jarige gebruikt het woord 'wekelijks' als ze 'elke week' bedoelt. En er zit ook helemaal geen jongerentaal in...
Gewoon iemand die intellectueel en wellicht een beetje autistisch is, net als de gemiddelde (ervaringsloze) jongens die hier de topics volschrijven.

Maar on topic: eerste keer is spannend maar gewoon je laten meevoeren door je prikkelingen. Dan komt het helemaal goed, en als het slecht is/voelt weet je ook voortaan hoe het beter moet :P
pi_166199554
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 18:23 schreef vera166 het volgende:
Mannen zoenen (ook) niet goed. Dus no big deal. Het is niet zo dat een vent in een club je gaat uitlachen als het helemaal mis gaat (en zoveel is er niet wat mis kan gaan).

Gewoon doen *O* neem een extra drankje als je het echt eng vindt en go for it.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat uitlachen ben ik juist bang voor. Dat hij dan gelijk helemaal op me afknapt en dat zou ik super naar vinden als ik hem ook daadwerkelijk leuk vind.
pi_166200749
Serieus. Als je echt lekker bent zal geen jongen klagen of je uitlachen.

Maar ansich een keer afspreken? Leer ik je wel het een en ander :).
pi_166201320
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 19:54 schreef fokexpert het volgende:
Serieus. Als je echt lekker bent zal geen jongen klagen of je uitlachen.

Maar ansich een keer afspreken? Leer ik je wel het een en ander :).
Misschien zou hij niet klagen of uitlachen maar hij zou waarschijnlijk wel op me afknappen. Hij gaat natuurlijk niet vaker afspreken met iemand die niet kan zoenen.
pi_166201679
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:46 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Hoe bedoel je gaat op gevoel? Er zit toch wel iets van een beetje techniek achter? Je kan toch moeilijk maar wat doen?
Nee, eigenlijk komt het neer op op het gevoel maar wat doen. Volgens mij gaat het juist fout als mensen technieken gaan proberen. Het heet tongzoenen? Nou dan moet ik die tong achterin d'r keel steken en flink roeren. Als je het op gevoel doet komt die tong er vanzelf wel bij, en als je het op gevoel doet dan gebruik je je lippen ook veel. Over het algemeen mag je er wel vanuit gaan dat als het voor jouw lekker voelt het voor de ander ook lekker voelt, dat is inherent aan de handeling in kwestie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_166202733
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 19:24 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja dat uitlachen ben ik juist bang voor. Dat hij dan gelijk helemaal op me afknapt en dat zou ik super naar vinden als ik hem ook daadwerkelijk leuk vind.
Vind je al een jongen leuk? Indien niet, ga naar een club zoals elk weekend en zoek er gewoon een uit. Maakt niet uit of ie leuk is. Dan is de spanning van een eerste keer er gewoon vanaf en dan kan je daarna je beter over jezelf voelen als je zoent met een jongen die je wel leuk vindt :)

Daarbij denk ik eigenlijk oprecht dat niemand echt weet wat ie aan het doen is als je met iemand zoent? Misschien ligt dat aan mij dus ik ben er ook maar gewoon helemaal mee opgehouden :') Maar echt, ik denk dat niemand weet wat ie aan het doen is. Iedereen doet maar wat en sommigen vinden het leuk en sommigen niet. Denk dat zoenen echt iets is wat gewoon over het algemeen hetzelfde voelt (los van dat het leuker is met mensen die jij leuk vindt en mensen die hun tong bij je huig proberen te krijgen).

Het valt allemaal wel mee. En je hoeft geen 5 minuten lang te gaan zoenen in een club, als je het maar kort doet dan heb je de spanning eraf gehaald en that's it :)
  Moderator dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:11:48 #52
441859 crew  Lenny77
pi_166203500
De eerste keer met een nieuwe persoon zoenen is altijd anders en soms werkt het meteen goed omdat jullie dezelfde zoenstijl hebben (iets instinctief, niet door ervaring) maar meestal trekt de eerste keer sowieso op niets. Het is iets wat je met die persoon verder ontwikkeld.
Dus niemand gaat jou uitlachen of raar kijken en de omgeving ziet al helemaal niet of je goed kan zoenen. Alleen de persoon zelf merkt hier wat van.
Gewoon eerst wat kusjes op de mond, niet meteen in de aanval gaan. Laat die jongen dan even de leiding nemen. En op een moment voel je dan zijn tong en dan doe je hem desnoods gewoon na. De richting volgen, snelheid volgen,... Het gaat eigenlijk echt vanzelf hoor. Gewoon doen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_166209545
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:31 schreef SocialButterfly het volgende:
Vroeger was ik best een lelijk meisje, maar na de pubertijd ben ik opgebloeid en knap geworden. Ik kreeg nooit aandacht van jongens en dat is de laatste twee jaar behoorlijk veranderd. Ik ben nu al een tijdje 20 maar ik heb nog nooit een jongen gezoend omdat ik onzeker ben.

Ik ga wekelijks uit en ontmoet dan vaak leuke jongens die wel interesse in me tonen. Ik durf ze echter nooit te zoenen omdat ik denk dat ze kunnen merken dat ik dat nog nooit gedaan heb. Als ze dit merken heb ik het idee dat ze op me afknappen, maar als ik ze niet zoen knappen ze ook op me af.

Nu is mijn vraag: Kan je het merken als iemand nog nooit gezoend heeft? Zoja, zou jij hier op afknappen? Ik heb namelijk geen flauw idee hoe het moet. :@
Herkenbaar. Hoewel ik een paar jaar jonger ben, en geen meisje ben. Ik heb ook vaak leuke meisjes om me heen, maar de stap durf ik ook nooit te zetten...
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:57:24 #54
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166209600
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 20:52 schreef vera166 het volgende:

[..]

Vind je al een jongen leuk? Indien niet, ga naar een club zoals elk weekend en zoek er gewoon een uit. Maakt niet uit of ie leuk is. Dan is de spanning van een eerste keer er gewoon vanaf en dan kan je daarna je beter over jezelf voelen als je zoent met een jongen die je wel leuk vindt :)

Daarbij denk ik eigenlijk oprecht dat niemand echt weet wat ie aan het doen is als je met iemand zoent? Misschien ligt dat aan mij dus ik ben er ook maar gewoon helemaal mee opgehouden :') Maar echt, ik denk dat niemand weet wat ie aan het doen is. Iedereen doet maar wat en sommigen vinden het leuk en sommigen niet. Denk dat zoenen echt iets is wat gewoon over het algemeen hetzelfde voelt (los van dat het leuker is met mensen die jij leuk vindt en mensen die hun tong bij je huig proberen te krijgen).

Het valt allemaal wel mee. En je hoeft geen 5 minuten lang te gaan zoenen in een club, als je het maar kort doet dan heb je de spanning eraf gehaald en that's it :)
zullen wij een keer zoenen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_166210782
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:57 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

zullen wij een keer zoenen
wrm vraag je zoiets nooit aan mij
pi_166212899
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:57 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

zullen wij een keer zoenen
misschien maak ik een uitzondering voor jou ja
pi_166213246

TS :D

Maar even zonder dollen, het is gewoon doen, en hoe jij het wilt moet je zelf bepalen. Je kunt het op je gemak doen met een jongen die je leuk vindt, hij zal er dan ook begrip voor hebben. Of je doet het ladderzat in de kroeg zodat de spanning ervan af is.
pi_166218075
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 20:52 schreef vera166 het volgende:

[..]

Vind je al een jongen leuk? Indien niet, ga naar een club zoals elk weekend en zoek er gewoon een uit. Maakt niet uit of ie leuk is. Dan is de spanning van een eerste keer er gewoon vanaf en dan kan je daarna je beter over jezelf voelen als je zoent met een jongen die je wel leuk vindt :)

Daarbij denk ik eigenlijk oprecht dat niemand echt weet wat ie aan het doen is als je met iemand zoent? Misschien ligt dat aan mij dus ik ben er ook maar gewoon helemaal mee opgehouden :') Maar echt, ik denk dat niemand weet wat ie aan het doen is. Iedereen doet maar wat en sommigen vinden het leuk en sommigen niet. Denk dat zoenen echt iets is wat gewoon over het algemeen hetzelfde voelt (los van dat het leuker is met mensen die jij leuk vindt en mensen die hun tong bij je huig proberen te krijgen).

Het valt allemaal wel mee. En je hoeft geen 5 minuten lang te gaan zoenen in een club, als je het maar kort doet dan heb je de spanning eraf gehaald en that's it :)
Jaa er is dus wel iemand die ik leuk vind, maar daarom durf ik het juist niet. Als hij op me afknapt sta ik voor schut maar heb ik ook gelijk liefdesverdriet..
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 14:12:13 #59
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166218134
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

wrm vraag je zoiets nooit aan mij
Sorry heb crush op Vera
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_166220497
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 14:09 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Jaa er is dus wel iemand die ik leuk vind, maar daarom durf ik het juist niet. Als hij op me afknapt sta ik voor schut maar heb ik ook gelijk liefdesverdriet..
Ach ja dan weet ik 't ook niet. Valt allemaal wel mee.
pi_166220588
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 20:09 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Misschien zou hij niet klagen of uitlachen maar hij zou waarschijnlijk wel op me afknappen. Hij gaat natuurlijk niet vaker afspreken met iemand die niet kan zoenen.
Geloof me... Afknappen? Kans is klein. Ik zou het zelfs tof vinden. Kan ik diegene zelf de kneepjes bijleren (wat ik lekker vind).
pi_166223408
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:08 schreef fokexpert het volgende:

[..]

Geloof me... Afknappen? Kans is klein. Ik zou het zelfs tof vinden. Kan ik diegene zelf de kneepjes bijleren (wat ik lekker vind).
maar jij bent een viespeuk dus dat telt niet
  woensdag 26 oktober 2016 @ 19:40:52 #63
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_166225071
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Weer een topic waarvan ik denk dat het verzonnen is. Welke 20-jarige gebruikt het woord 'wekelijks' als ze 'elke week' bedoelt. En er zit ook helemaal geen jongerentaal in...
Zo´n raar woord is wekelijks anders niet. Gebruik het bijna wekelijks.
Fade to Black
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2016 @ 19:43:00 #64
230491 Zith
pls tip
pi_166225155
Mannen die afknappen als mooie meisjes niet goed kunnen zoenen :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166225303
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:43 schreef Zith het volgende:
Mannen die afknappen als mooie meisjes niet goed kunnen zoenen :')
Moeten zij weten
  woensdag 26 oktober 2016 @ 19:51:39 #66
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166225413
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:40 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Zo´n raar woord is wekelijks anders niet. Gebruik het bijna wekelijks.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:40 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Zo´n raar woord is wekelijks anders niet. Gebruik het bijna wekelijks.
Wekelijks een raar woord? Neen, ik gebruik het zelfs dagelijks!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 26 oktober 2016 @ 19:52:32 #67
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_166225443
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:51 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

[..]

Wekelijks een raar woord? Neen, ik gebruik het zelfs dagelijks!
Een keer quoten was niet voldoende?
Fade to Black
  woensdag 26 oktober 2016 @ 20:02:02 #68
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166225730
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 14:09 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Jaa er is dus wel iemand die ik leuk vind, maar daarom durf ik het juist niet. Als hij op me afknapt sta ik voor schut maar heb ik ook gelijk liefdesverdriet..
Dom meisje, als ie je leuk vindt vindt ie het fijn als je hem kust, ook al ben je niet een femme fatale in het kussen. En als ie je niet leuk vindt, wat maakt het dan uit, als het niet zo "goed" zou zijn. Denk je nou echt dat wij mannen het leuk vinden van een vrouw be-oordelen op hoe ze kan kussen.
Neen, wij gaan voor .... een (glim) lachend en open, sprekend gezicht. Oogkontakt, iemand die ons aankijkt. Aardig en aanraken, bedoel niet direkt seksueel maar ook niet bang en terughoudend zijn voor een aanraking (arm, schouder, hand).
Weet je wat een jongen, man ook graag doet: een meisje of vrouw helpen. Zeker als ie haar ook nog leuk vindt! Dus denk je nou echt of die boos wordt als ie merkt dat ie jou een beetje moet helpen hoe te kussen. En verder, misschien kan ie zelf ook niet veel van kussen, misschien zelfs is ie ook verlegen bij / om te kussen.

Anders kom ik wel even naar je, om met je te oefenen. Moet je alleen even zeggen of ik mijn prothese gebit in moet houden bij het kussen of dat ik het thuis kan laten!
Zeg het maar, kan in uiterlijk 4 uur bij je zijn hehe!

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 26 oktober 2016 @ 20:03:21 #69
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166225774
foutje, bedankt!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166227369
Lieverd, ik zoen al tig jaar en kan het nog niet :D Tenminste, nooit klachten, maar geen fucking idee wat ik aan het doen ben.

Gewoon meedoen, beetje man neemt wel de leiding.
pi_166230016
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:50 schreef Swlabr het volgende:
Lieverd, ik zoen al tig jaar en kan het nog niet :D Tenminste, nooit klachten, maar geen fucking idee wat ik aan het doen ben.

Gewoon meedoen, beetje man neemt wel de leiding.
Dankje, dat stelt me wel gerust haha
pi_166230051
Thanks iedereen voor de tips! Dinsdag ga ik weer uit dus dan ga ik ervoor :D
pi_166230623
Ik was ook bang dat ik niets zou bakken van m'n eerste keer zoenen, maar het is verrassend makkelijk. Go with the flow. Onthoud wel dat je niet te snel gaat. Moet lukken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_166235551
Gewoon doen, de eerste kerel loopt dat gillend, brakend en huilend bij je weg, maar dan heb je iig wel een keertje gezoend en zul je je de tweede keer minder opgelaten voelen, en daarna gaat het vanzelf.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 09:07:21 #75
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166235873
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

en na 5 minuten ben je het weer vergeten
Dan ben je er al drie verder toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166236623
Ik vraag me echt af of dit soort topics serieus zijn.. de vraag hoe je moet zoenen, really ja..
pi_166236646
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:02 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dom meisje, als ie je leuk vindt vindt ie het fijn als je hem kust, ook al ben je niet een femme fatale in het kussen. En als ie je niet leuk vindt, wat maakt het dan uit, als het niet zo "goed" zou zijn. Denk je nou echt dat wij mannen het leuk vinden van een vrouw be-oordelen op hoe ze kan kussen.
Neen, wij gaan voor .... een (glim) lachend en open, sprekend gezicht. Oogkontakt, iemand die ons aankijkt. Aardig en aanraken, bedoel niet direkt seksueel maar ook niet bang en terughoudend zijn voor een aanraking (arm, schouder, hand).
Weet je wat een jongen, man ook graag doet: een meisje of vrouw helpen. Zeker als ie haar ook nog leuk vindt! Dus denk je nou echt of die boos wordt als ie merkt dat ie jou een beetje moet helpen hoe te kussen. En verder, misschien kan ie zelf ook niet veel van kussen, misschien zelfs is ie ook verlegen bij / om te kussen.

Anders kom ik wel even naar je, om met je te oefenen. Moet je alleen even zeggen of ik mijn prothese gebit in moet houden bij het kussen of dat ik het thuis kan laten!
Zeg het maar, kan in uiterlijk 4 uur bij je zijn hehe!

_O- _O- _O-
Jij bent echt een weirdo.
pi_166237081
Maakt allemaal geen reet uit, en als je mee gaat met de 'flow' dan heeft de andere het niet eens door. Als het misgaat denkt je zoenpartner eerder dat je een andere 'stijl' hebt aangeleerd van een voorgaande vriend/scharrel/whatever.

En sowieso is het allemaal niet zo lastig, dus ik kan me niet voorstellen dat iemand erop afknapt.
Erg mooi allemaal
  donderdag 27 oktober 2016 @ 13:32:12 #79
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166239903
Open een topic op FOK! als vrouw en voila :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_166241519
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 08:41 schreef zovty het volgende:
Gewoon doen, de eerste kerel loopt dat gillend, brakend en huilend bij je weg, maar dan heb je iig wel een keertje gezoend en zul je je de tweede keer minder opgelaten voelen, en daarna gaat het vanzelf.
En bedankt hè, daar gaat m'n zelfvertrouwen.
pi_166241541
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:04 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

En bedankt hè, daar gaat m'n zelfvertrouwen.
Dat had je toch al niet kiendje, niet jokken.

Maar goed, zoenen is makkelijk, het gaat echt vanzelf, binnen 3 tellen heb je de bedoeling door.
En met je eerste zoen gaat vrijwel niemand trouwen. Dus dat zal bij jou ook niet het geval zijn.
pi_166241542
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:04 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vraag me echt af of dit soort topics serieus zijn.. de vraag hoe je moet zoenen, really ja..
Vind ik best normaal als je wat onzeker bent over de eerste keer zoenen, maar kan aan mij liggen.
pi_166241629
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:05 schreef zovty het volgende:

[..]

Dat had je toch al niet kiendje, niet jokken.

Maar goed, zoenen is makkelijk, het gaat echt vanzelf, binnen 3 tellen heb je de bedoeling door.
En met je eerste zoen gaat vrijwel niemand trouwen. Dus dat zal bij jou ook niet het geval zijn.
Had ik wel anders had ik mezelf niet knap genoemd.

Ja maar ookal ga ik misschien niet met degene trouwen, er is wel grote kans dat ik hem vaker tegenkom. Ik heb niet echt zin in ongemakkelijke momenten omdat ik een jongen zie waarbij ik het zoenen totaal verbruid heb.
pi_166241667
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:11 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Had ik wel anders had ik mezelf niet knap genoemd.

Ja maar ookal ga ik misschien niet met degene trouwen, er is wel grote kans dat ik hem vaker tegenkom. Ik heb niet echt zin in ongemakkelijke momenten omdat ik een jongen zie waarbij ik het zoenen totaal verbruid heb.
Waar maak je je druk om zeg? Ik begrijp echt heel de vraag niet.. Oefen lekker op een appel, je doet alsof zoenen een hele studie is waarvoor je geleerd moet hebben. 8)7
pi_166241842
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:11 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Had ik wel anders had ik mezelf niet knap genoemd.

Ja maar ookal ga ik misschien niet met degene trouwen, er is wel grote kans dat ik hem vaker tegenkom. Ik heb niet echt zin in ongemakkelijke momenten omdat ik een jongen zie waarbij ik het zoenen totaal verbruid heb.
Maak je niet druk, als je niet kan zoenen willen we nooit meer met je zoenen, tenzij we dronken zijn of geil zijn, dus zeg maar ongeveer 95% van onze wakkere tijd.
pi_166242037
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:13 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om zeg? Ik begrijp echt heel de vraag niet.. Oefen lekker op een appel, je doet alsof zoenen een hele studie is waarvoor je geleerd moet hebben. 8)7
Ja misschien doe ik alsof het een hele studie is omdat ik überhaupt nog nooit gezoend heb? Hoe kan ik nou weten dat het makkelijk is als ik het nog nooit gedaan heb.
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2016 @ 16:02:39 #87
230491 Zith
pls tip
pi_166242648
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:04 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

En bedankt hè, daar gaat m'n zelfvertrouwen.
Er is geen man die na uren lang meisjes overtuigen eindelijk een mooi meisje aan de haak slaagt en bij een slechte zoen maar gaat afhaken... Nee joh! Ze willen je bij de pussy grabben (cq vagineren / in de schede schenken), die blijven de uren erna nog aan je geplakt en als je ze afwijst dan wachten ze je op buiten en lopen ze mee.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166242684
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:32 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja misschien doe ik alsof het een hele studie is omdat ik überhaupt nog nooit gezoend heb? Hoe kan ik nou weten dat het makkelijk is als ik het nog nooit gedaan heb.
Maak je nou gvd niet druk joh.
Moeten zij weten
pi_166243409
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 16:04 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Maak je nou gvd niet druk joh.
Haha ja kalm aan ik maakte me al niet meer druk totdat die HulkHeld zonodig moest gaan janken.
pi_166243763
Trek je er toch niets van aan. Ze plagen. Het gaat echt vanzelf!
Het is een natuurlijk iets. Een instinct. Dus jij kan het ook gewoon!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 27 oktober 2016 @ 17:17:22 #91
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166243769
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:32 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja misschien doe ik alsof het een hele studie is omdat ik überhaupt nog nooit gezoend heb? Hoe kan ik nou weten dat het makkelijk is als ik het nog nooit gedaan heb.
Ik heb leren zoenen van onze teckel. Was niet zo geplanned maar ik had net gegeten en toen op de bank gaan liggen. Hij kroop toen bij mij en likte, natuurlijk aangetrokken door de geur en smaak van de saus nog rond mijn lippen, in mijn baard en natuurlijk in mijn mond, als een wilde ... euh ... teckel.
Eerst stribbelde ik nog tegen maar toen benam de lust mij de adem. Of was het onze "Japie" die veel te zwaar is en op mijn borst lag? Later hebben wij dat steeds vaker, met beider instemming en tot wederzijds genoegen, herhaald. Japie is in no time "in alle sferen" als ik dan vooraf een bakje jus uitlepel. HEERLIJK!

Dus meisje, stuur mij even een e-mail wanneer ik moet komen, en of ik Japie ook moet meenemen! Je mag hem geust een lang weekend lenen.

^O^ _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door LeesFoknl op 27-10-2016 17:23:12 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 27 oktober 2016 @ 17:21:20 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166243820
Niks aan de hand, zolang je niet als een stikkende vis op het droge tekeer gaat en de tong tegen de huig wil gaan drukken kan je geen buil vallen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_166243920
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 17:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik heb leren zoenen van onze teckel. Was niet zo geplanned maar ik had net gegeten en toen op de bank gaan liggen. Hij kroop toen bij mij en likte, natuurlijk aangetrokken door de geur en smaak van de saus nog rond mijn lippen, in mijn baard en natuurlijk in mijn mond, als een wilde ... euh ... teckel.
Eerst stribbelde ik nog tegen maar toen benam de lust mij de adem. Of was het onze "Japie" die veel te zwaar is en op mijn borst lag? Later hebben wij dat steeds vaker, met beider instemming en tot wederzijds genoegen, herhaald. Japie is in no time "in alle sferen" als ik dan vooraf een bakje jus uitlepel. HEERLIJK!

Dus meisje, stuur mij even een e-mail wanneer ik moet komen, en of ik Japie ook moet meenemen! Je mag hem geust een lang weekend lenen.

^O^ _O-
Leuk verhaal
  donderdag 27 oktober 2016 @ 17:34:06 #94
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166244011
Ja, laat nu even wat weten dan gooi ik Japie op de achterbank en rij ik "af".
Rij niet graag in het donker en wil nog voor de schemering met Japie en jou aan de slag.

^O^ :W
ps. Heb je zelf nog een pannetje jus of zal ik daar zelf wat van meebrengen?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166244251
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 17:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, laat nu even wat weten dan gooi ik Japie op de achterbank en rij ik "af".
Rij niet graag in het donker en wil nog voor de schemering met Japie en jou aan de slag.

^O^ :W
ps. Heb je zelf nog een pannetje jus of zal ik daar zelf wat van meebrengen?
Ja hoor kom maar. Het is rij ik "aan" trouwens.
pi_166254999
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:32 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja misschien doe ik alsof het een hele studie is omdat ik überhaupt nog nooit gezoend heb? Hoe kan ik nou weten dat het makkelijk is als ik het nog nooit gedaan heb.
True, maar sommigen zullen dat schattig vinden of zelfs leuk en willen het je vast graag leren. ;)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_166255231
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 01:26 schreef Tamashii het volgende:

[..]

True, maar sommigen zullen dat schattig vinden of zelfs leuk en willen het je vast graag leren. ;)
Haha dat zou leuk zijn maar ik ben niet van plan de jongen die ik van plan ben te zoenen eerst te vertellen dat ik nog nooit gezoend heb. Ik denk zelfs dat ik erover zou liegen als het me gevraagd word aangezien ik het idee heb dat mensen dan gaan denken dat er iets mis met je is.
pi_166255342
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 02:11 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Haha dat zou leuk zijn maar ik ben niet van plan de jongen die ik van plan ben te zoenen eerst te vertellen dat ik nog nooit gezoend heb. Ik denk zelfs dat ik erover zou liegen als het me gevraagd word aangezien ik het idee heb dat mensen dan gaan denken dat er iets mis met je is.
Iemand die jou leuk vindt zal dat altijd van je accepteren.
Bovendien is 20 geen hele rare leeftijd hiervoor. Soms kom je gewoon de juiste niet tegen, sommige mensen bloeien wat later, er zijn tal van redenen te noemen en die zeggen lang niet altijd iets over jou. ;)

Maar het zou me inderdaad niets verbazen als je zoenpartner het niet eens opmerkt.
Ik doe mijn best.
pi_166255703
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 02:25 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Iemand die jou leuk vindt zal dat altijd van je accepteren.
Bovendien is 20 geen hele rare leeftijd hiervoor. Soms kom je gewoon de juiste niet tegen, sommige mensen bloeien wat later, er zijn tal van redenen te noemen en die zeggen lang niet altijd iets over jou. ;)

Maar het zou me inderdaad niets verbazen als je zoenpartner het niet eens opmerkt.
Aw bedankt, maar ik denk net dat de meesten er ook zo over denken. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die 20 was en nog nooit gezoend had, al mijn vriendinnen waren er ook al met hun 16e bij.
pi_166258307
Doe gewoon wat goed voor je voelt, niet meer en niet minder. Zeker als vrouw zijnde kun je echt heel weinig fout doen.
pi_166258459
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 04:26 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Aw bedankt, maar ik denk net dat de meesten er ook zo over denken. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die 20 was en nog nooit gezoend had, al mijn vriendinnen waren er ook al met hun 16e bij.
En toch zijn dat mooiere leeftijden voor je eerste zoen.
Ik was een domme 12 jarige die maar een beetje meedeed en er geen ruk van begreep.
Mijn eerste zoen staat me ook totaal niet bij, mede om die reden.

Gelukkig was mijn eerste keer seks wel betekenisvol. O+
Ik doe mijn best.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:33:06 #102
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166259281
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:43 schreef Black-Adder het volgende:
Doe gewoon wat goed voor je voelt, niet meer en niet minder. Zeker als vrouw zijnde kun je echt heel weinig fout doen.
Dit.
Of je moet wel heel erg achterlijk zijn want zelfs de lelijkste (vooral de allerlijkste) chicks kunnen nog pik krijgen laat staan een kusje
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_166278026
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 04:26 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Aw bedankt, maar ik denk net dat de meesten er ook zo over denken. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die 20 was en nog nooit gezoend had, al mijn vriendinnen waren er ook al met hun 16e bij.
Guess what, genoeg van 20 die daar over liegen en dat ook nog niet gedaan hebben.

Komt helemaal goed. Ik was 18 en vond dat ook niet al te vroeg, en ik denk dat je als jongen dan misschien nog meer druk voelt. Was in mijn jeugd altijd t lelijke eendje maar toen ik richting 18 ging mijn lelijke bril aan de kant gegooid en lenzen genomen.

Ging een zomertje in t buitenland werken en met mijn nieuwe zelfvertrouwen en mensen om me heen die ik niet kende viel me ineens op dat ik zelfs meisjes voor t kiezen had :)

Maar ja, dan ben je van binnen nog altijd die onzekere die nog nooit niks gedaan had. Heb die zomer meteen de hele reutemeteut van de eerste keer zoenen tot seks gedaan. Hell, na de eerste keer kreeg ik zelfs te horen "hmm je weet de weg goed te vinden". En maar bluffen dat je toch al wat ervaring had (zij was 4 jaar ouder en stuk ervarener, dus wilde niet als een loser over komen)

Tijd van mn leven geweest. T zal vast niet bij iedereen vlekkeloos gaan de eerste keer, maar als zelfs ik als kluns daar zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen komt t bij jou ook vast goed als je een beetje lieve jongen tegen het lijf loopt waarmee je wat wil doen.

En bedenk maar zo, ook na die eerste keer, met wat dan ook, die zenuwen blijven komen. Iedere keer als je een leuk iemand tegen komt wil je t goed doen de eerste keer. Je wil iemand die je leuk vind de eerste keer niet teleurstellen. Of dat nu de eerste jongen is die je tegenkomt of de tiende. Andersom zijn er altijd wel zenuwen en weet je dat je aan elkaar moet wennen. De gelukkige jongen die jou treft is dus waarschijnlijk ook best zenuwachtig. Misschien helpt die gedachte.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nighthawk88 op 29-10-2016 09:20:31 ]
pi_166279828
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 09:13 schreef Nighthawk88 het volgende:

[..]

Guess what, genoeg van 20 die daar over liegen en dat ook nog niet gedaan hebben.

Komt helemaal goed. Ik was 18 en vond dat ook niet al te vroeg, en ik denk dat je als jongen dan misschien nog meer druk voelt. Was in mijn jeugd altijd t lelijke eendje maar toen ik richting 18 ging mijn lelijke bril aan de kant gegooid en lenzen genomen.

Ging een zomertje in t buitenland werken en met mijn nieuwe zelfvertrouwen en mensen om me heen die ik niet kende viel me ineens op dat ik zelfs meisjes voor t kiezen had :)

Maar ja, dan ben je van binnen nog altijd die onzekere die nog nooit niks gedaan had. Heb die zomer meteen de hele reutemeteut van de eerste keer zoenen tot seks gedaan. Hell, na de eerste keer kreeg ik zelfs te horen "hmm je weet de weg goed te vinden". En maar bluffen dat je toch al wat ervaring had (zij was 4 jaar ouder en stuk ervarener, dus wilde niet als een loser over komen)

Tijd van mn leven geweest. T zal vast niet bij iedereen vlekkeloos gaan de eerste keer, maar als zelfs ik als kluns daar zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen komt t bij jou ook vast goed als je een beetje lieve jongen tegen het lijf loopt waarmee je wat wil doen.

En bedenk maar zo, ook na die eerste keer, met wat dan ook, die zenuwen blijven komen. Iedere keer als je een leuk iemand tegen komt wil je t goed doen de eerste keer. Je wil iemand die je leuk vind de eerste keer niet teleurstellen. Of dat nu de eerste jongen is die je tegenkomt of de tiende. Andersom zijn er altijd wel zenuwen en weet je dat je aan elkaar moet wennen. De gelukkige jongen die jou treft is dus waarschijnlijk ook best zenuwachtig. Misschien helpt die gedachte.
Ah dankjewel! Wat jij beschrijft is precies wat ik nu heb inderdaad, dat je van binnen nog steeds wat onzeker bent.
pi_166301826
Jij bent de 2 jaar jongere versie van mij ..

Same story, was een lelijk eendje. Gelukkig heeft de puberteit wat gecorrigeerd, maar ben daardoor ook onzeker of ik wel goed genoeg ben ;( .

Ben nu ook bang voor intiem contact met mannen, dus ik lees mee.
pi_166302893
quote:
9s.gif Op zondag 30 oktober 2016 14:25 schreef 1234hvhv het volgende:
Jij bent de 2 jaar jongere versie van mij ..

Same story, was een lelijk eendje. Gelukkig heeft de puberteit wat gecorrigeerd, maar ben daardoor ook onzeker of ik wel goed genoeg ben ;( .

Ben nu ook bang voor intiem contact met mannen, dus ik lees mee.
Dm me je pic bby :*
pi_166305316
Alles is vast al gezegd na 5 pagina's maar eens moet toch de eerste keer zijn.

Als zo'n jongen dat niet begrijpt, en laten we eerlijk zijn op die leeftijd willen ze toch maar 1 ding, dan heb je er uiteindelijk toch niets aan behalve een zoen ervaring rijker.
pi_166328652
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 20:52 schreef vera166 het volgende:

[..]

Vind je al een jongen leuk? Indien niet, ga naar een club zoals elk weekend en zoek er gewoon een uit. Maakt niet uit of ie leuk is. Dan is de spanning van een eerste keer er gewoon vanaf en dan kan je daarna je beter over jezelf voelen
Met zo'n instelling kan ze dan ook maar meteen die gast neuken, hoeft ze daar ook niet meer bang voor te zijn, is de spanning er ook af :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166337430
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Met zo'n instelling kan ze dan ook maar meteen die gast neuken, hoeft ze daar ook niet meer bang voor te zijn, is de spanning er ook af :')
Is ook wel een goed idee ja.
pi_166338338
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 22:38 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Is ook wel een goed idee ja.
En toen stond je DM vol. :D
Ik doe mijn best.
pi_166339685
Even ter interesse, hoeveel dms heb jé ondertussen al gehad?
melk is goed voor elk
-imikethat
pi_166339840
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 00:51 schreef bosatlas het volgende:
Even ter interesse, hoeveel dms heb jé ondertussen al gehad?
0 want ze is net nieuw zie ik aan haar profiel. Ik geloof na 1 of 2 weken kan ze pas DMen.


Jammer jongens, misschien moeten jullie wat regelen met Danny als jullie haar willen spreken _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 1 november 2016 @ 05:25:24 #113
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166340238
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Met zo'n instelling kan ze dan ook maar meteen die gast neuken, hoeft ze daar ook niet meer bang voor te zijn, is de spanning er ook af :')
Heel pragmatisch ja, beetje opportunistisch ook, maar het klopt wel. Maar denk er svp ook aan dat je zo een jongeman zijn gevoelens kwetst als ie (later) bemerkt dat je hem alleen maar hebt gebruikt om sexuele en sex ervaringen op te doen maar geen serieuze toekomst plannen met hem hebt.
Zo een jonge man kan voor het leven getraumatiseerd zijn!

_O- _O- _O- _O- _O-
Ja, als Social Butterfly nu een jonge man was en er zo over zo een willekeurige jonge vrouw zou worden gesproken zouden de feministes en de moraalriddersters hier direkt zo iets als wat ik hierboven schrijf neergepend hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door LeesFoknl op 01-11-2016 05:39:44 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 1 november 2016 @ 05:55:48 #114
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166340259
quote:
9s.gif Op zondag 30 oktober 2016 14:25 schreef 1234hvhv het volgende:
Jij bent de 2 jaar jongere versie van mij ..

Same story, was een lelijk eendje. Gelukkig heeft de puberteit wat gecorrigeerd, maar ben daardoor ook onzeker of ik wel goed genoeg ben ;( .

Ben nu ook bang voor intiem contact met mannen, dus ik lees mee.
Ik wil iedereen, man of vrouw, jongen of meisje, die bang is voor de "eerste" keer, erop attenderen dat als er lettterlijk een ding goed geregeld is in de natuur dat het dan wel de noodzaak tot voortplanten is. Bij de mens en de meeste zoogdieren (vermoed zelfs alle incl. de walvis :? ) is dat dus .... geslachtsgemeenschap. En als het een olifant lukt, een walvis, maar ook een veldmuis, dan maak je maar geen zorgen dat het nou net jou met een partner van het andere geslacht niet zou lukken! Echt niet!

Wil er wel bij zeggen, dat hoeft niet persee met 14 of zo te gebeuren, maar als je er behoefte aan krijgt, als JIJ vindt dat het VOOR JOU tijd is om "ontmaagd" te zijn, wees dan onbevreesd en steven met open vizier op je doel af!

Hoe is het, sex, geslachtsgemeenschap, wippen? De eerste keer .... tja, een beetje vreemd, maar wel lekker! En na een paar keer, krijg je echt de smaak te pakken. dus het is net zoals met koffie. Je gaat er enorm naar verlangen op gezette tijden aan de behoefte ernaar te voldoen. Voor sommigen kan het zelfs op een verslaving uitlopen, en da´s nie goed! Maar volgens de voedingstabel is 3-4 per dag okay.

c_/ ~O>
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166343140
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 05:25 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Heel pragmatisch ja, beetje opportunistisch ook, maar het klopt wel. Maar denk er svp ook aan dat je zo een jongeman zijn gevoelens kwetst als ie (later) bemerkt dat je hem alleen maar hebt gebruikt om sexuele en sex ervaringen op te doen maar geen serieuze toekomst plannen met hem hebt.
Zo een jonge man kan voor het leven getraumatiseerd zijn!

_O- _O- _O- _O- _O-
Ja, als Social Butterfly nu een jonge man was en er zo over zo een willekeurige jonge vrouw zou worden gesproken zouden de feministes en de moraalriddersters hier direkt zo iets als wat ik hierboven schrijf neergepend hebben.
Ik denk niet dat het omgekeerd anders zou zijn. Ik denk dat iedereen wel weet dat een ons om de seks draait, wat voor reden er dan ook achter mag zitten en of je nou man of vrouw bent.
pi_166343150
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 05:55 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik wil iedereen, man of vrouw, jongen of meisje, die bang is voor de "eerste" keer, erop attenderen dat als er lettterlijk een ding goed geregeld is in de natuur dat het dan wel de noodzaak tot voortplanten is. Bij de mens en de meeste zoogdieren (vermoed zelfs alle incl. de walvis :? ) is dat dus .... geslachtsgemeenschap. En als het een olifant lukt, een walvis, maar ook een veldmuis, dan maak je maar geen zorgen dat het nou net jou met een partner van het andere geslacht niet zou lukken! Echt niet!

Wil er wel bij zeggen, dat hoeft niet persee met 14 of zo te gebeuren, maar als je er behoefte aan krijgt, als JIJ vindt dat het VOOR JOU tijd is om "ontmaagd" te zijn, wees dan onbevreesd en steven met open vizier op je doel af!

Hoe is het, sex, geslachtsgemeenschap, wippen? De eerste keer .... tja, een beetje vreemd, maar wel lekker! En na een paar keer, krijg je echt de smaak te pakken. dus het is net zoals met koffie. Je gaat er enorm naar verlangen op gezette tijden aan de behoefte ernaar te voldoen. Voor sommigen kan het zelfs op een verslaving uitlopen, en da´s nie goed! Maar volgens de voedingstabel is 3-4 per dag okay.

c_/ ~O>
Jij bent echt een mongool he.
pi_166344255
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Met zo'n instelling kan ze dan ook maar meteen die gast neuken, hoeft ze daar ook niet meer bang voor te zijn, is de spanning er ook af :')
Zo is het maar net.
pi_166344502
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:34 schreef vera166 het volgende:

[..]

Zo is het maar net.
Over 2 weken kan ze de file aan DM's en PM's schiften op interessante fokkers en dan is het probleem weer opgelost!

Blijkt dit forum toch nut te hebben :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166344528
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Over 2 weken kan ze de file aan DM's en PM's schiften op interessante fokkers en dan is het probleem weer opgelost!

Blijkt dit forum toch nut te hebben :')
Fokkers zijn wat dat betreft buitenproportioneel behulpzaam inderdaad.
pi_166347041
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 00:51 schreef bosatlas het volgende:
Even ter interesse, hoeveel dms heb jé ondertussen al gehad?
Volgens mij 4, maar die kan ik niet zien omdat ik die kreeg voordat ik pm kon gebruiken. Allemaal genereuze jongens die me wel wilden helpen met het zoenen.
  dinsdag 1 november 2016 @ 15:08:22 #121
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166347123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:02 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Volgens mij 4, maar die kan ik niet zien omdat ik die kreeg voordat ik pm kon gebruiken. Allemaal genereuze jongens die me wel wilden helpen met het zoenen.
Maar 4 DM's krijgen als vrouw na het openen van een dergelijk topique :')_!!!!!!!!!!!!
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_166347312
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 05:25 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Heel pragmatisch ja, beetje opportunistisch ook, maar het klopt wel. Maar denk er svp ook aan dat je zo een jongeman zijn gevoelens kwetst als ie (later) bemerkt dat je hem alleen maar hebt gebruikt om sexuele en sex ervaringen op te doen maar geen serieuze toekomst plannen met hem hebt.
Zo een jonge man kan voor het leven getraumatiseerd zijn!

_O- _O- _O- _O- _O-
Ja, als Social Butterfly nu een jonge man was en er zo over zo een willekeurige jonge vrouw zou worden gesproken zouden de feministes en de moraalriddersters hier direkt zo iets als wat ik hierboven schrijf neergepend hebben.
Als je een jongen zoent hieft ie er meestal geen relatie uit te krijgen als het bij het uitgaan gebeurt. Het gaat dan meer om het moment dan om een relatie
pi_166348601
Och zoenen is toch met iedereen weer anders, je weet nooit wat je te wachten staat. Daarom gewoon improviseren ^O^ zo doet iedereen het.
pi_166348802
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:08 schreef corehype het volgende:

[..]

Maar 4 DM's krijgen als vrouw na het openen van een dergelijk topique :')_!!!!!!!!!!!!
Ik ben niet zo populair blijkbaar :'(
pi_166348919
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:02 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Volgens mij 4, maar die kan ik niet zien omdat ik die kreeg voordat ik pm kon gebruiken. Allemaal genereuze jongens die me wel wilden helpen met het zoenen.
Hoe weet je dat het er 4 zijn als je ze niet kan zien?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:30:52 #126
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166349875
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:28 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het omgekeerd anders zou zijn. Ik denk dat iedereen wel weet dat een ons om de seks draait, wat voor reden er dan ook achter mag zitten en of je nou man of vrouw bent.
Wat, een vrouw die erkent dat het puur om de sex gaat? Nou breekt mij mijn klomp. Social butterfly, jij gooit alle geheimen en mythes over de vrouw te grabbel! Waar moet ik nou met mijn madonna - hoer complex heen? Mijn hele wereldbeeld naar de Filipijnen!

Geloof er sowieso niet in dat Social Butterfly een vrouw is, ik denk een man. Dit na enig psychologisch - semantisch onderzoek van "haar" ( :r :N ) bijdragen, inclusief de openingspost.

o|O o|O

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 01-11-2016 17:38:38 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:33:51 #127
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166349940
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:29 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Jij bent echt een mongool he.
Die uitspraak is al vaker hier geschreven over mij als reaktie op een post van mij. Altijd dezelfde, een man. Dáááár trappen we echt niet in, schatje.

oO/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:37:22 #128
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166349999
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:08 schreef corehype het volgende:

[..]

Maar 4 DM's krijgen als vrouw na het openen van een dergelijk topique :')_!!!!!!!!!!!!
Denk dat er hier verschillende zijn die "voelen" dat hier iets niet klopt! Die voelen aan hun water dat er hier een adder onder het gras zit.
Want "al" 4. Als het echt was zouden er 90 % van alle jongens zich aanbieden. Want zo zijn de mannen wel, behulpzaam en sociaal.

O-) :Y ^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166362048
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:30 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat, een vrouw die erkent dat het puur om de sex gaat? Nou breekt mij mijn klomp. Social butterfly, jij gooit alle geheimen en mythes over de vrouw te grabbel! Waar moet ik nou met mijn madonna - hoer complex heen? Mijn hele wereldbeeld naar de Filipijnen!

Geloof er sowieso niet in dat Social Butterfly een vrouw is, ik denk een man. Dit na enig psychologisch - semantisch onderzoek van "haar" ( :r :N ) bijdragen, inclusief de openingspost.

o|O o|O
Doe nou s normaal man
pi_166362051
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 november 2016 16:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het er 4 zijn als je ze niet kan zien?
Omdat ik daar wel een melding van kreeg bij het spraakwolkje. Maar ik kan ze nu ook zien want heb ondertussen het dm-knopje gevonden.
pi_166488858
Ik zou me er niet voor schamen en er gewoon open over zijn. Je hoeft niet te zeggen dat niemand je wou omdat je "lelijk" was, maar dat je gewoon nooit iemand hebt ontmoet met wie je wou zoenen. Misschien dat diegene dat een beetje vreemd vindt maar hij knapt er vast niet op af.
pi_166489922
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:45 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Die weten niet eens dat ik nog nooit gezoend heb.
jahoor,
dan zijn het dus niet echt vriendinnen.
pi_166490154
Dit zijn de wijven die je kan luren in sex, let daar dus op fokkers.
pi_166492526
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:50 schreef mrlumen het volgende:

[..]

jahoor,
dan zijn het dus niet echt vriendinnen.
Dat beslis ik zelf anders nog wel
pi_166494172
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 01:21 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Dat beslis ik zelf anders nog wel
oh je bent zo'n onzeker meisje :P

nee maar ff series
pi_166496395
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:05 schreef mrlumen het volgende:

[..]

oh je bent zo'n onzeker meisje :P

nee maar ff series
Ja tuurlijk ben ik een onzeker meisje als ik een topic open over nog nooit gezoend zijn. Met wie ik wel of niet vriendinnen ben is dan ook totaal niet relevant.
pi_166496433
nee sorry ik was net wakker dan zeg ik rare dingen.

maar van mijn vrienden heb ik echt wel door wie nog maagd is en wie nog groentje.
  dinsdag 8 november 2016 @ 12:05:56 #138
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166496917
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:58 schreef Piet_Jan het volgende:
Dit zijn de wijven die je kan luren in sex, let daar dus op fokkers.
Nah, FOK!kers zijn slim genoeg om te weten dat dit een troll/catfish is.
Een chick die niet gezoend heeft kan zo met haar vriendinnen of pa oefenen, genoeg pik om hara heen.
Maar hey aandacht krijgen is ook goed hoor, ik deed vroeger een fapje op zulke topics :@
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_166497248
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:05 schreef corehype het volgende:

[..]

Nah, FOK!kers zijn slim genoeg om te weten dat dit een troll/catfish is.
Een chick die niet gezoend heeft kan zo met haar vriendinnen of pa oefenen, genoeg pik om hara heen.
Maar hey aandacht krijgen is ook goed hoor, ik deed vroeger een fapje op zulke topics :@
Het leven is geen pornofilm jongeman. Dat een meisje nog nooit gezoend heeft betekent niet dat ze het met haar vader of vriendinnen wil oefenen. Want in tegenstelling tot in zo een film, moet ze deze mensen nog vaak onder ogen komen, nadat jij je lading geloosd hebt.

Ik vermoed alleen dat ze ook niet staat te springen om af te spreken met een behulpzame jongen van het internet.
pi_166566152
Bij je volgende kansen gewoon doen en niet nadenken, want met de tijd wordt je anders enkel onzekerder in zo'n situaties. Ik ken je gevoel, zelf ook bij het uitgaan nooit de stap durven nemen, uiteindelijk pas om mijn 23ste gezoend.

[ Bericht 6% gewijzigd door Belgosome op 10-11-2016 19:44:01 ]
pi_166598308
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 19:25 schreef Belgosome het volgende:
Bij je volgende kansen gewoon doen en niet nadenken, want met de tijd wordt je anders enkel onzekerder in zo'n situaties. Ik ken je gevoel, zelf ook bij het uitgaan nooit de stap durven nemen, uiteindelijk pas om mijn 23ste gezoend.
Maar hoe ging dat dan, was dat niet awkward
  zaterdag 12 november 2016 @ 02:19:12 #142
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_166598358
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:46 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Hoe bedoel je gaat op gevoel? Er zit toch wel iets van een beetje techniek achter? Je kan toch moeilijk maar wat doen?
De techniek maak je samen. Kijken wat je partner doet, daarin meegaan. Dan beslissen of je het overneemt of er in meegaat (geloof mij, of niet, maar dat gaat heel natuurlijk). Er is maar 1 afknapper, als een vis op een droge lopen happen zoals in films. En voor de rest, als een man jou echt leuk vind en dit ook wederzijds is, moet je gewoon vooral eerlijk zijn.
pi_166681298
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 18:23 schreef vera166 het volgende:
Mannen zoenen (ook) niet goed. Dus no big deal. Het is niet zo dat een vent in een club je gaat uitlachen als het helemaal mis gaat (en zoveel is er niet wat mis kan gaan).

Gewoon doen *O* neem een extra drankje als je het echt eng vindt en go for it.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar heb je dan niet tijdens de clubtour die je van plan was met een paar leuke mannen gezoend!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166712397
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Maar heb je dan niet tijdens de clubtour die je van plan was met een paar leuke mannen gezoend!?
stuk of 45 en toen geconcludeerd dat ik het nog steeds niet leuk vind.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 17 november 2016 @ 13:40:16 #145
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166712556
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 13:28 schreef vera166 het volgende:

[..]

stuk of 45 en toen geconcludeerd dat ik het nog steeds niet leuk vind.
nou zeg
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_166712773
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 13:40 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

nou zeg
waar was jij bby
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 17 november 2016 @ 13:55:35 #147
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166712830
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 13:52 schreef vera166 het volgende:

[..]

waar was jij bby
misschien was ik wel een van de 45
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_166712968
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 13:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

misschien was ik wel een van de 45
o shit
pi_166714590
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:14 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Maar hoe ging dat dan, was dat niet awkward
Komen weekend in de kroeg gaan zoenen en hier je verslag posten.

Droog zwemmen helpt niet, doen is het devies! ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 17 november 2016 @ 19:50:59 #150
433648 Berdiiii
Extreme leech
pi_166719975
Ach je moet ooit beginnen. Dan maar een paar afknappers. Genoeg mannen op de bal.
What was that, sunny?
pi_166720024
Ironische naam heb je btw ^^
pi_166727963
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 13:28 schreef vera166 het volgende:

[..]

stuk of 45 en toen geconcludeerd dat ik het nog steeds niet leuk vind.
Niet 450!? Dat zou pas echt fantastisch geweest zijn *O*

Maar was er dan niets lekker aan die kerels!? :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 18 november 2016 @ 00:13:30 #153
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166727984
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 14:02 schreef vera166 het volgende:

[..]

o shit
nee zou me jou wel herinneren
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_166730975
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:13 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

nee zou me jou wel herinneren
thx dats cute
pi_166731153
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 18:23 schreef vera166 het volgende:
Mannen zoenen (ook) niet goed.
Waarom niet? Wat doen ze niet goed?

En, heb je weleens met een vrouw gezoend?

quote:
[spoiler]Of begin er gewoon nooit aan want het is godse vies verder.[/spoiler]
Vies? Leg eens uit? Bedoel, kan ergens begrijpen dat speeksel van een ander vies kan zijn, maar als je een klik hebt met die ander maakt dat weinig uit verder.

Heb jij die klik gehad met de mannen waarmee je zoende?
pi_166733364
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 10:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom niet? Wat doen ze niet goed?

En, heb je weleens met een vrouw gezoend?

[..]

Vies? Leg eens uit? Bedoel, kan ergens begrijpen dat speeksel van een ander vies kan zijn, maar als je een klik hebt met die ander maakt dat weinig uit verder.

Heb jij die klik gehad met de mannen waarmee je zoende?
Ik denk dat het meer tussen mijn eigen oren zit, maar dat ik wel vind dat mannen simpelweg niet goed zoenen. Mannen zijn zo hard en harig en niet zacht en lief.

Ik heb ongeveer met evenveel mannen als vrouwen gezoend.

Hmmm ik vind een tong van een ander niet zo prettig denk ik? Ik kan het echt het best omschrijven als 'vies' zonder dat ik daar een bijster goede uitleg over kan geven. Vrouwen zijn zachter, liever en mooier (imo, no offense, en in het algemeen gezien).

En ik heb wel een klik met een aantal gehad ja. Dat dacht ik eerst ook, dat het daar aan lag. Maar daarna vond ik een man helemaal geweldig, zoenen hoort erbij voor de meeste mensen dus ik ga niet bij een eerste ontmoeting (of eigenlijk meer het 'eerste stadium' ) meteen moeilijk doen. En ook dat viel me gewoon erg tegen :{
pi_166733896
quote:
4s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Komen weekend in de kroeg gaan zoenen en hier je verslag posten.

Droog zwemmen helpt niet, doen is het devies! ^O^
Je kan waarschijnijk wachten op dat verslag tot je een ons weegt want ik durf het echt gewoon niet. Heb ondertussen al tienduizend kansen gehad maar steeds krabbel ik terug.
pi_166734006
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:19 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Je kan waarschijnijk wachten op dat verslag tot je een ons weegt want ik durf het echt gewoon niet. Heb ondertussen al tienduizend kansen gehad maar steeds krabbel ik terug.
Waar ben je nou eigenlijk echt bang voor?
pi_166734119
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:19 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Je kan waarschijnijk wachten op dat verslag tot je een ons weegt want ik durf het echt gewoon niet. Heb ondertussen al tienduizend kansen gehad maar steeds krabbel ik terug.
Maar maken de jongens geen zoen toenaderingen dan? Ik trek een meisje naar mij toe en probeer haar dan te zoenen. Of trek jij je hoofd weg of duw je die jongen van je af?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166734207
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 12:52 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer tussen mijn eigen oren zit, maar dat ik wel vind dat mannen simpelweg niet goed zoenen. Mannen zijn zo hard en harig en niet zacht en lief.

Ik heb ongeveer met evenveel mannen als vrouwen gezoend.

Hmmm ik vind een tong van een ander niet zo prettig denk ik? Ik kan het echt het best omschrijven als 'vies' zonder dat ik daar een bijster goede uitleg over kan geven. Vrouwen zijn zachter, liever en mooier (imo, no offense, en in het algemeen gezien).

En ik heb wel een klik met een aantal gehad ja. Dat dacht ik eerst ook, dat het daar aan lag. Maar daarna vond ik een man helemaal geweldig, zoenen hoort erbij voor de meeste mensen dus ik ga niet bij een eerste ontmoeting (of eigenlijk meer het 'eerste stadium' ) meteen moeilijk doen. En ook dat viel me gewoon erg tegen :{
Ik ben het helemaal eens wat betreft je mening over vrouwen. :P.

Bedoel je met 'hard en harig' (tegenover 'zacht en lief') de zoen en tong zelf, of ook de rest dat je tijdens de zoen waarneemt?

Kan me goed voorstellen dat mannen wat ruiger en harder zijn en de vrouwen wat rustiger en langzamer, en dat dat laatste gevoelsmatig veel meer prikkelt bij jou.
pi_166734299
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar maken de jongens geen zoen toenaderingen dan? Ik trek een meisje naar mij toe en probeer haar dan te zoenen. Of trek jij je hoofd weg of duw je die jongen van je af?
Daar ben ik ook benieuwd naar.

En anders eens naar een FOK!meet gaan
melk is goed voor elk
-imikethat
  vrijdag 18 november 2016 @ 16:44:38 #162
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166737653
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar maken de jongens geen zoen toenaderingen dan? Ik trek een meisje naar mij toe en probeer haar dan te zoenen. Of trek jij je hoofd weg of duw je die jongen van je af?
Zoenen kun je leren toch? Ik heb tips gekregen van Maarten destijds over het initiëren van de zoen en het naar elkaar toe bewegen. Maarten zei altijd dat je niet direct naar de lippen moest gaan, maar iets naar de mondhoeken en daarna richting het midden. Terwijl je dit doet, moet je net doen of je zonder handen aan het koekhappen bent...
Ziet er zo uit:
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_166738926
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:44 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Zoenen kun je leren toch? Ik heb tips gekregen van Maarten destijds over het initiëren van de zoen en het naar elkaar toe bewegen. Maarten zei altijd dat je niet direct naar de lippen moest gaan, maar iets naar de mondhoeken en daarna richting het midden. Terwijl je dit doet, moet je net doen of je zonder handen aan het koekhappen bent...
Ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Ziet er best wel akward uit :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166756446
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waar ben je nou eigenlijk echt bang voor?
Ja dat ik er niks van bak en de jongen op me afknapt. En dat hij dan aan mensen zal vertellen dat ik niet kan zoenen en bij iedereen voor gek sta.
pi_166756457
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar maken de jongens geen zoen toenaderingen dan? Ik trek een meisje naar mij toe en probeer haar dan te zoenen. Of trek jij je hoofd weg of duw je die jongen van je af?
Ja dan trek ik m n hoofd weg inderdaad. Meestal als een jongen me probeert te zoenen ontwijk ik m gewoon.
pi_166756687
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:51 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja dat ik er niks van bak en de jongen op me afknapt.
En je oplossing is niet zoenen, en geen voortgang boeken... Knapt die jongen daar ook niet af?

Verder, je zegt dat je aandacht krijgt van jongens. Wat maakt het uit als een jongen afknapt? Er zijn genoeg anderen die je willen.

En je moet echt iets raars met je mond doen om het awkward te maken. Als je rustig aan doet, je laat leiden door de jongen en langzaam maar wat doen (!), is het goed.

En heb je weleens stilgestaan bij de mogelijkheid dat de jongen niet lekker kan zoenen?

quote:
En dat hij dan aan mensen zal vertellen dat ik niet kan zoenen en bij iedereen voor gek sta.
Ja, want je bent het centrum van de aarde dat iedereen zich zo enorm druk gaat maken om jou. Alsof hij dan zo enorm veel moeite gaat doen om jou op die manier kapot te maken vanwege een zoen... En als een jongen dat doet ben je toch blij dat het niets is geworden?!?!


Jij hebt denk ik het idee dat je leeftijdsgenoten weten waar ze mee bezig zijn en hun zoendiploma hebben gehaald. Ze doen ook maar wat ze fijn vinden, en de enige manier om te weten wat je fijn vindt is... doen.

Het leuke aan zoenen is dat het geen kusje is; weet je wel, dat je kortstondig contact maakt en je terugtrekt en that's it. Een zoen duurt langer, en je kunt het sturen.

Anyways, heel veel woorden om eigenlijk dit te zeggen: gewoon doen. En dan kom je erachter dat het eigenlijk helemaal niet zo eng is.
pi_166756750
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:51 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja dat ik er niks van bak en de jongen op me afknapt. En dat hij dan aan mensen zal vertellen dat ik niet kan zoenen en bij iedereen voor gek sta.
Als dat gebeurt zet hij voornamelijk zichzelf voor lul. Het zou ontzettend gemeen zijn als hij zoiets zou doen, niemand zou dat serieus nemen. Bovendien ken ik nauwelijks mensen die een ander zoiets zouden aandoen. Al helemaal niet wanneer je net een leuke avond met die persoon hebt gehad.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:52 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja dan trek ik m n hoofd weg inderdaad. Meestal als een jongen me probeert te zoenen ontwijk ik m gewoon.
Zou het denk je uitmaken wanneer je een jongen zou tegenkomen die het langzamer opbouwt en wacht met zoenen totdat jij er genoeg vertrouwen in hebt gekregen?
Ontstaat er op een gegeven moment dan niet vanzelf een situatie waarin jou wens om hem te zoenen sterker wordt dan je angst om hem te zoenen? :)

[ Bericht 35% gewijzigd door Woutjeh op 19-11-2016 15:19:32 ]
Ik doe mijn best.
  zaterdag 19 november 2016 @ 19:01:55 #168
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166760483
Zeg toch gewoon ik heb nog niet zo vaak gezoend, ik weet niet of ik het goed (genoeg) doe.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166760623
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:52 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja dan trek ik m n hoofd weg inderdaad. Meestal als een jongen me probeert te zoenen ontwijk ik m gewoon.
Zo deed ik ook altijd. Maar sinds 2 weken is het me gelukt. Enige advies is: gewoon een keertje. doen
Na mijn eerste keer, is het daarna veel makkelijker :')
pi_166761590
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 15:12 schreef Woutjeh het volgende:

Zou het denk je uitmaken wanneer je een jongen zou tegenkomen die het langzamer opbouwt en wacht met zoenen totdat jij er genoeg vertrouwen in hebt gekregen?
Ontstaat er op een gegeven moment dan niet vanzelf een situatie waarin jou wens om hem te zoenen sterker wordt dan je angst om hem te zoenen? :)
Ja m'n wens om te zoenen is al ongelofelijk sterk hoor. Mijn angst ervoor is alleen nog sterker. Ik ga het volgende keer met uitgaan maar weer proberen dan.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 19 november 2016 @ 23:24:27 #171
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166767545
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 19:58 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja m'n wens om te zoenen is al ongelofelijk sterk hoor. Mijn angst ervoor is alleen nog sterker. Ik ga het volgende keer met uitgaan maar weer proberen dan.
kom je uit den Haag?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_166779920
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal eens wat betreft je mening over vrouwen. :P.

Bedoel je met 'hard en harig' (tegenover 'zacht en lief') de zoen en tong zelf, of ook de rest dat je tijdens de zoen waarneemt?

Kan me goed voorstellen dat mannen wat ruiger en harder zijn en de vrouwen wat rustiger en langzamer, en dat dat laatste gevoelsmatig veel meer prikkelt bij jou.
Ja :D Vrouwen O+

Nou de zoen zelf en tong denk ik ook ja. Ik meen echt dat daar een verschil in zit.

En ik val ook wel op mannen enz en dat hardere/ruigere staat me ook wel aan maar misschien gewoon niet met zoenen dan. Het is niet dat ik er zelf zo'n probleem mee heb dat ik er niet van hou, want waar je niet van houdt mis je ook niet. Maar er is wel iemand geweest die het wel een enorm issue vond, en dat is dan ook niks geworden. Dat is wel jammer :) .
pi_166783182
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 november 2016 19:09 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zo deed ik ook altijd. Maar sinds 2 weken is het me gelukt. Enige advies is: gewoon een keertje. doen
Na mijn eerste keer, is het daarna veel makkelijker :')
Jij had nog nooit gezoend tot 2 weken terug?
pi_166783274
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 19:58 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja m'n wens om te zoenen is al ongelofelijk sterk hoor. Mijn angst ervoor is alleen nog sterker. Ik ga het volgende keer met uitgaan maar weer proberen dan.
Even vanuit een ander perspectief, misschien helpt het. Ik heb ook nog nooit gezoend, maar de vorige keer met uitgaan heb ik het wel geprobeerd, maar zij zag dat niet zo zitten (om andere redenen dan dat ik het was, ze was vrij vergevorderd aan het daten met een jongen), dus draaide ze haar hoofd weg. Eerst dacht ik ook dat de halve wereld zou vergaan bij een afwijzing, maar het valt echt heel erg mee. Dus ga ervoor!
pi_166783288
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 18:18 schreef netchip het volgende:

[..]

Jij had nog nooit gezoend tot 2 weken terug?
Jawel, maar nog nooit gezoend in een club met een random guy die ik 10 min geleden had ontmoet
pi_166783349
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2016 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jawel, maar nog nooit gezoend in een club met een random guy die ik 10 min geleden had ontmoet
Ah. Het lijkt me juist lastiger als je gevoelens voor iemand hebt, en je daardoor bang bent om het te verkloten. Anders zie je diegene toch nooit tot bijna nooit meer.
pi_166793983
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

kom je uit den Haag?
Nee.
pi_166793992
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 18:21 schreef netchip het volgende:

[..]

Even vanuit een ander perspectief, misschien helpt het. Ik heb ook nog nooit gezoend, maar de vorige keer met uitgaan heb ik het wel geprobeerd, maar zij zag dat niet zo zitten (om andere redenen dan dat ik het was, ze was vrij vergevorderd aan het daten met een jongen), dus draaide ze haar hoofd weg. Eerst dacht ik ook dat de halve wereld zou vergaan bij een afwijzing, maar het valt echt heel erg mee. Dus ga ervoor!
Ja maar zij wees je dus af om redenen die niet aan jou lagen. Ik ben dus bang voor afwijzing omdat ik niet kan zoenen, wat dus wel aan mij zou liggen. Dat is een ander perspectief maar ook een hele andere kwestie.
pi_166795488
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 00:56 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja maar zij wees je dus af om redenen die niet aan jou lagen. Ik ben dus bang voor afwijzing omdat ik niet kan zoenen, wat dus wel aan mij zou liggen. Dat is een ander perspectief maar ook een hele andere kwestie.
Wat is die adresje??
Ben je eindelijk van t probleem af.

[ Bericht % gewijzigd door Flogging op 23-11-2016 14:55:13 ]
pi_166795631
Wat wil je nou nog met dit topic dan? Alleen maar zeiken en verder niks ondernemen?
pi_166796689
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:52 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja dan trek ik m n hoofd weg inderdaad. Meestal als een jongen me probeert te zoenen ontwijk ik m gewoon.
:')

Ja zo schiet het niet op. Zo leer je het nooit....

Gewoon laten gebeuren. Dan ben je door de ergste angst heen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166808295
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 00:56 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja maar zij wees je dus af om redenen die niet aan jou lagen. Ik ben dus bang voor afwijzing omdat ik niet kan zoenen, wat dus wel aan mij zou liggen. Dat is een ander perspectief maar ook een hele andere kwestie.
Maar dat weten ze toch pas nadat je met hen hebt gezoend? :P Als je gewoon bedenkt dat het maar voor een keer is, dan maakt het toch allemaal niet uit?
pi_166820517
ik snap ze niet hoor!!

ze zegt zelf dat ze duizenden kansen krijgt en die allemaal laat varen..

kan ze dat niet op 1 van die 1000 ''experimenteren''
Het maakt toch geen zak uit of die gast weg rent omdat je zo onzeker ben of omdat je er niets van bakt????????
pi_166821825
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:34 schreef mrlumen het volgende:
ik snap ze niet hoor!!

ze zegt zelf dat ze duizenden kansen krijgt en die allemaal laat varen..

kan ze dat niet op 1 van die 1000 ''experimenteren''
Het maakt toch geen zak uit of die gast weg rent omdat je zo onzeker ben of omdat je er niets van bakt????????
Jawel.
Afgewezen worden nadat je jezelf voor het eerst op die manier opent naar anderen kan natuurlijk kwetsend zijn. De kans dat dat gebeurt acht ik overigens erg klein.
Ik doe mijn best.
  dinsdag 22 november 2016 @ 16:05:43 #185
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_166826526
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 13:28 schreef vera166 het volgende:

[..]

stuk of 45 en toen geconcludeerd dat ik het nog steeds niet leuk vind.
Maar geen enkele, denk ik, die watermeloen Labello gebruikt? :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_166826721
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:56 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Jawel.
Afgewezen worden nadat je jezelf voor het eerst op die manier opent naar anderen kan natuurlijk kwetsend zijn. De kans dat dat gebeurt acht ik overigens erg klein.
als ze zo gaat redeneren kan ze niets meer!
pi_166832619
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Maar geen enkele, denk ik, die watermeloen Labello gebruikt? :)
True! jij wel?
  woensdag 23 november 2016 @ 08:46:03 #188
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_166842592
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:33 schreef vera166 het volgende:

[..]

True! jij wel?
Nee ;( niemand heeft dat lijkt het wel, alleen ik.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_166847339
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 09:37 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Wat wil je nou nog met dit topic dan? Alleen maar zeiken en verder niks ondernemen?
Nee, wat ik wilde was te weten komen of je het kan merken als iemand nog nooit gezoend heeft. En zoja, of je daarop zou afknappen. Uit de antwoorden kan ik opmaken dat je dit dus wel merkt, waardoor ik niet bepaald minder onzeker ben geworden.
pi_166848022
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:13 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Nee, wat ik wilde was te weten komen of je het kan merken als iemand nog nooit gezoend heeft. En zoja, of je daarop zou afknappen. Uit de antwoorden kan ik opmaken dat je dit dus wel merkt, waardoor ik niet bepaald minder onzeker ben geworden.
Dan heb je niet goed gelezen. Het ligt aan de persoon maar over het algemeen kan je niet merken of iemand nog groen is of niet. Er zijn ook zat mensen met veel ervaring die er helemaal niks van kunnen. Het gaat vanzelf en op gevoel. Met iedereen zoen je ook anders, er is niet maar 1 manier om het 'goed' te doen.
pi_166848807
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:13 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Nee, wat ik wilde was te weten komen of je het kan merken als iemand nog nooit gezoend heeft. En zoja, of je daarop zou afknappen. Uit de antwoorden kan ik opmaken dat je dit dus wel merkt, waardoor ik niet bepaald minder onzeker ben geworden.
Wat hierboven werd gezegd, je merkt niets. Tenzij je zelf begint te gillen uiteraard
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166849090
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:13 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Nee, wat ik wilde was te weten komen of je het kan merken als iemand nog nooit gezoend heeft. En zoja, of je daarop zou afknappen. Uit de antwoorden kan ik opmaken dat je dit dus wel merkt, waardoor ik niet bepaald minder onzeker ben geworden.
Jij lijkt me echt iemand die zich helemaal gaat uitleven nadat je eenmaal gezoend hebt. Gewoon, om de schade in te halen.

Wanneer het zo ver is wel een update posten eh.
pi_166849232
Je zegt dat je vroeger lelijk was en nu uitgegroeid bent tot een knap meisje..
Als vrouwen dat van zichzelf zeggen ben je wel aan aandachtshoer en heb je genoeg zelfvertrouwen.
Anders zou je dat niet over jezelf zeggen :{w
pi_166849248
Ondertussen al gezoend TS?
Moeten zij weten
pi_166849264
En hoeveel pm's heb je gekregen na het openen van dit topic?
Moeten zij weten
pi_166849325
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2016 15:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
En hoeveel pm's heb je gekregen na het openen van dit topic?
Ik denkt dat het om de bedoeling was van ts om aandacht te krijgen.
pi_166849343
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 15:14 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Ik denkt dat het om de bedoeling was van ts om aandacht te krijgen.
Dat is wel gelukt :P

Ik woon in de Randstad dus ik kan wel tijd vrijmaken!
Moeten zij weten
pi_166849600
Volgens mij is ze nog steeds lelijk.
pi_166849864
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:13 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Nee, wat ik wilde was te weten komen of je het kan merken als iemand nog nooit gezoend heeft. En zoja, of je daarop zou afknappen. Uit de antwoorden kan ik opmaken dat je dit dus wel merkt, waardoor ik niet bepaald minder onzeker ben geworden.
Nee dat merk je niet omdat het FUCKING EASY is..
opgelost slotje
pi_166850907
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2016 08:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee ;( niemand heeft dat lijkt het wel, alleen ik.
Dat bedoelde ik ook. Watermeloen _O_
pi_166851318
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2016 15:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij lijkt me echt iemand die zich helemaal gaat uitleven nadat je eenmaal gezoend hebt. Gewoon, om de schade in te halen.

Wanneer het zo ver is wel een update posten eh.
Ja dat ben ik ook van plan idd, moet alleen over die eerste drempel heen komen. Maar ik ga morgen uit dus wie weet is het morgen wel zo ver.
pi_166851362
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 15:09 schreef Amnistia het volgende:
Je zegt dat je vroeger lelijk was en nu uitgegroeid bent tot een knap meisje..
Als vrouwen dat van zichzelf zeggen ben je wel aan aandachtshoer en heb je genoeg zelfvertrouwen.
Anders zou je dat niet over jezelf zeggen :{w
Dus geen enkel meisje mag ooit van zichzelf zeggen dat ze knap is? Anders is ze een aandachtshoer? Apart.
Ik doe dit trouwens niet voor aandacht, had ook liever dit topic niet hoeven openen hoor.
pi_166851611
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:01 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja dat ben ik ook van plan idd, moet alleen over die eerste drempel heen komen. Maar ik ga morgen uit dus wie weet is het morgen wel zo ver.
Succes! Gewoon doen, niet wegdraaien en laat het gewoon gebeuren ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 15:09 schreef Amnistia het volgende:
Je zegt dat je vroeger lelijk was en nu uitgegroeid bent tot een knap meisje..
Als vrouwen dat van zichzelf zeggen ben je wel aan aandachtshoer en heb je genoeg zelfvertrouwen.
Anders zou je dat niet over jezelf zeggen :{w
Dat noem je zelfvertrouwen, maakt ts geen aandachtshoer. Fucking sekisten hier op fok altijd.
  woensdag 23 november 2016 @ 17:33:26 #204
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_166851774
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:24 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat noem je zelfvertrouwen,
Gezien dit topic barst TS inderdaad van het zelfvertrouwen. :')
pi_166851840
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar:

Weet je zeker dat je je eerste kus op een avondje uit wil hebben?

Als ik je advies mag geven dan zou ik gewoon gaan daten met leuke mensen en dan komt het vanzelf wel.
  woensdag 23 november 2016 @ 17:48:04 #206
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_166852050
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:36 schreef Vriend01 het volgende:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar:

Weet je zeker dat je je eerste kus op een avondje uit wil hebben?

Als ik je advies mag geven dan zou ik gewoon gaan daten met leuke mensen en dan komt het vanzelf wel.
Ja joh, leg er nog wat extra druk op. Goed plan, echt.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 17:55:59 #207
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_166852197
Je mag wel met mij zoenen hoor TS. Wil je ook wel gelijk ontmaagden.
pi_166852235
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:48 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ja joh, leg er nog wat extra druk op. Goed plan, echt.
Mja, weet niet of de eerste de beste aangeschoten kroegganger nou de ideale eerste-kus-partner is.

Ik denk als je het met iemand goed kan vinden en je gaat gezellig met z'n tweeen wat drinken zoiets veeeeel makkelijker gaat.

Dan zou ook nog kunnen uitleggen dat je nog nooit gezoend hebt. En als je dan een beetje geluk hebt, zal je partner dat alleen maar waarderen en zeggen dat je in eerste instantie niks hoeft te doen, alleen maar te voelen en langzaam gaat ontdekken wat je lekker vind.

Maar in een discotheek kan ook :p
  woensdag 23 november 2016 @ 18:04:06 #209
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_166852329
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:58 schreef Vriend01 het volgende:

[..]

Mja, weet niet of de eerste de beste aangeschoten kroegganger nou de ideale eerste-kus-partner is.

Ik denk als je het met iemand goed kan vinden en je gaat gezellig met z'n tweeen wat drinken zoiets veeeeel makkelijker gaat.

Dan zou ook nog kunnen uitleggen dat je nog nooit gezoend hebt. En als je dan een beetje geluk hebt, zal je partner dat alleen maar waarderen en zeggen dat je in eerste instantie niks hoeft te doen, alleen maar te voelen en langzaam gaat ontdekken wat je lekker vind.

Maar in een discotheek kan ook :p
Als TS zich zorgen maakt om wat de ander van haar zal vinden zou ik maar zorgen dat ze diegene niet kent en zich zo snel mogelijk uit de voeten kan maken. Niet dat dat me nodig lijkt, maar het idee lijkt me dan wel prettig.
pi_166852377
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2016 18:04 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als TS zich zorgen maakt om wat de ander van haar zal vinden zou ik maar zorgen dat ze diegene niet kent en zich zo snel mogelijk uit de voeten kan maken. Niet dat dat me nodig lijkt, maar het idee lijkt me dan wel prettig.
Klinkt niet als een leuke ervaring. Maar je moet er wat voor over hebben :p
pi_166853116
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:55 schreef goodtripbob het volgende:
Je mag wel met mij zoenen hoor TS. Wil je ook wel gelijk ontmaagden.
Goed plan bob.
Kijk meteen even welke link dit topic heeft,23xxxxxx
melk is goed voor elk
-imikethat
pi_166853254
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:33 schreef Nobu het volgende:

[..]

Gezien dit topic barst TS inderdaad van het zelfvertrouwen. :')
In ieder geval meer zelfvertrouwen over haar uiterlijk, of niet dan?
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 19:00:45 #213
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_166853469
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 18:45 schreef bosatlas het volgende:

[..]

Goed plan bob.
Kijk meteen even welke link dit topic heeft,23xxxxxx
Dat is al een tijdje hoor die 23xxxxxx
pi_166862119
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 18:07 schreef Vriend01 het volgende:

[..]

Klinkt niet als een leuke ervaring. Maar je moet er wat voor over hebben :p
Het gaat me ook niet per se om een super leuke ervaring, het word waarschijnlijk toch niet leuk gezien hoe onzeker ik erover ben en ik het nog nooit gedaan heb. Ik wil het gewoon achter de rug hebben.
pi_166862649
Pak de trein naar de andere kant van t land en pak een random vreemde op de bek. Laat vooral je naam niet vallen en reis terug. Knappe kerel die dan nog rond weet te bazuinen aan bekenden van jou dat je er niks van zou kunnen (wat waarschijnlijk niet eens klopt). Tip: vrijdagavond rond 21.55u station Roermond, man in pak.
pi_166862982
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:20 schreef Nighthawk88 het volgende:
Pak de trein naar de andere kant van t land en pak een random vreemde op de bek. Laat vooral je naam niet vallen en reis terug. Knappe kerel die dan nog rond weet te bazuinen aan bekenden van jou dat je er niks van zou kunnen (wat waarschijnlijk niet eens klopt). Tip: vrijdagavond rond 21.55u station Roermond, man in pak.
Mijn tip: kom 21:30
Moeten zij weten
  donderdag 24 november 2016 @ 08:19:36 #217
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166863816
Wel een goede troll trouwens.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  donderdag 24 november 2016 @ 09:19:17 #218
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_166864384
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2016 16:34 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook. Watermeloen _O_
Wow :o niet verwacht! maar echt he _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 15:29 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij is ze nog steeds lelijk.
:') :D _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_166869070
Godverdomme heel het topic doorgelezen en nergens een pic van TS....

Zo kan ik geen advies geven. :{w
Stom paard
pi_166870364
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:01 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Ja dat ben ik ook van plan idd, moet alleen over die eerste drempel heen komen. Maar ik ga morgen uit dus wie weet is het morgen wel zo ver.
Niet misschien, zeker!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 24 november 2016 @ 23:12:50 #221
182583 Murzeltje
-=[ Gek 1.0 ]=-
pi_166882962
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:31 schreef SocialButterfly het volgende:
Vroeger was ik best een lelijk meisje, maar na de pubertijd ben ik opgebloeid en knap geworden. Ik kreeg nooit aandacht van jongens en dat is de laatste twee jaar behoorlijk veranderd. Ik ben nu al een tijdje 20 maar ik heb nog nooit een jongen gezoend omdat ik onzeker ben.

Ik ga wekelijks uit en ontmoet dan vaak leuke jongens die wel interesse in me tonen. Ik durf ze echter nooit te zoenen omdat ik denk dat ze kunnen merken dat ik dat nog nooit gedaan heb. Als ze dit merken heb ik het idee dat ze op me afknappen, maar als ik ze niet zoen knappen ze ook op me af.

Nu is mijn vraag: Kan je het merken als iemand nog nooit gezoend heeft? Zoja, zou jij hier op afknappen? Ik heb namelijk geen flauw idee hoe het moet. :@
Niemand wist de eerste keer hoe het moet. Gewoon doen, het wijst zich vanzelf. Zolang je niet in een tong bijt verwacht ik geen problemen bij je eerste zoen :)
Zo gek als een deur geeft je leven pas kleur!
Nikon D60, AF-S DX VR NIKKOR 18-200 mm
pi_166895679
quote:
4s.gif Op donderdag 24 november 2016 15:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Niet misschien, zeker!
Weer niet :'( Volgende week dinsdag maar weer proberen dan.
pi_166895808
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:59 schreef SocialButterfly het volgende:

[..]

Weer niet :'( Volgende week dinsdag maar weer proberen dan.
Waarom dan pas? Het is weekend! *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')