abonnement Unibet Coolblue
pi_166194393
Johan Derksen heeft zich weer eens van zijn meest uitgesproken kant laten zien. De voetbalanalyticus haalde maandag tijdens Voetbal Inside uit naar Sylvana Simons.



Presentator Wilfred Genee wilde van Johan weten of hij van slag was toen hij hoorde van het besluit van RTL om de veegpiet te introduceren, waarop Johan antwoordt: "RTL moet gewoon het besluit nemen wat RTL wil, daar zal intern over gesproken zijn. Maar de politici rollen over je heen. Het enige nadeel aan het besluit van RTL, vind ik, is dat dat hysterische juffrouwtje Simons nu zo trots als een aapje door het land rent."

Vervolgens probeert Wilfred zijn RTL 7-collega nog te corrigeren en vooral te redden: "Zo trots als een pauw bedoel je", maar Johan gaat verder met zijn monoloog. "Ik dacht dat we met Wilders het ergste gehad hadden wat mogelijk was in Nederland, maar de politieke partij DENK is nóg erger."

Irritant wezentje
Nadat Wilfred wederom benadrukt dat Johan waarschijnlijk bedoelde: 'zo trots als een pauw', laat de oud-hoofdredacteur van Voetbal International weten nog niet klaar te zijn met zijn tirade over Sylvana. "Dat vind ik ongeveer het meest hypocriete, irritante wezentje van Nederland, die juffrouw."

Voor RTL is de uitbarsting van Johan een hard gelag, aangezien zij eerder op de dag stelling namen in de zwartepietendiscussie door de hulp van Sinterklaas van uiterlijk te laten veranderen.

Bron

:7 *O* _O_

:P
pi_166194412
Vergeten deel 2 erbij te zetten...
pi_166194416
Waarom een deel 2?
pi_166194436
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:34 schreef potjecreme het volgende:
Waarom een deel 2?
Discussie liep wel aardig door en ik had nog een vraag aan een andere user.
pi_166194558
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:35 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Discussie liep wel aardig door en ik had nog een vraag aan een andere user.
Alles wat hierin gepost word kan eigenlijk net zo goed in de ZP draad, het gaat allemaal over hetzelfde.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:43:35 #6
241662 Jian
Well, well, well
pi_166194648
Zou Derksen vanavond al bij Jeroen Aap Pauw aan tafel zitten?
pi_166194692
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alles wat hierin gepost word kan eigenlijk net zo goed in de ZP draad, het gaat allemaal over hetzelfde.
Dat is waar. Ik laat het over aan de mods.
  FOK!fotograaf dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:22:42 #8
842 Zorro
Z
pi_166195472
Wat een gedoe om niks :')
Als Genee er niet meteen zo op was gesprongen had er geen aap naar gekraaid.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_166195745
Sylvana heeft een open brief aan Johan geschreven :')

http://www.ad.nl/nieuws/s(...)eksistisch~acd929d7/

quote:
Sylvana blikt in de brief terug op de uitzending: ,,Naar aanleiding van het besluit van jouw broodheer RTL om voortaan geen racistische karikaturen meer in te zetten als hulpje van Sinterklaas, moest het je toch van het hart: het ALLER-ERGSTE aan deze hele kwestie was toch wel de gedachte dat er ergens een vrouw, zwart ook nog, enige vorm van geluk ervaart, laat staan aan iets heuglijks als het terugdringen van racisme en koloniale stereotypering tijdens een volksfeest voor."

Ze vindt dat Derksen niet met het verstand praat, maar met zijn onderbuik. ,,Brein uit, onderbuik aan. Gebruikmakend van je (inmiddels voorspelbare) beperkte vocabulaire liet je de natie weten dat deze hele affaire mij persoonlijk valt aan te rekenen. Als ik, samen met mijn 'enge clubje' van DENK, niet zo had lopen zeiken, was het nooit zover gekomen."
pi_166195879
Ze vindt dat Derksen de Educatieve Maatregel Discriminatie verdient.

:')
pi_166195960
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:43 schreef tralalala het volgende:
Ze vindt dat Derksen de Educatieve Maatregel Discriminatie verdient.

:')
Cursus van 1.000 euro bij het CBR?
I´m back.
pi_166195976
Laat ze aan tafel gaan bij Pauw ofzo. Johan en Sylvana. Ik weet zeker dat ze gaat huilen.
standaarddrinker
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:49:16 #13
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_166196027
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:38 schreef wolkentoetje het volgende:
Als ik, samen met mijn 'enge clubje' van DENK, niet zo had lopen zeiken, was het nooit zover gekomen."
LOL. Denk claimt de credits. Alsof Denk verantwoordelijk is voor de verandering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:49:26 #14
186611 Haags
pi_166196033
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:38 schreef wolkentoetje het volgende:
Sylvana heeft een open brief aan Johan geschreven :')

http://www.ad.nl/nieuws/s(...)eksistisch~acd929d7/

[..]

Boehoehoe huilebalk is het. Hypocriet sneu wijf :r
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:52:08 #15
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_166196099
Zo opgelost. Sylvana heeft ook haar zegje ook kunnen doen. Klaar nu?

Ze zal vanavond wel weer overal op de TV haar gekrenkte zieltje ten tonele spreiden. oO/
pi_166196137
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:49 schreef YazooW het volgende:

[..]

LOL. Denk claimt de credits. Alsof Denk verantwoordelijk is voor de verandering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als je de zin daadwerkelijk leest doet ze dat niet. Verder staat dat ook gewoon in het stuk van het AD:

quote:
Xenofobe opinie
Sylvana ontkent echter dat zij de eer verdiend voor het schrappen van Zwarte Piet bij RTL. ,, Al sinds de jaren zestig van de vorige eeuw is er protest tegen 'Zwarte' Piet. Nee beste Johan, door mij zo in het zonnetje te zetten ga je voorbij aan de vele dappere vrouwen en mannen die al jarenlang de xenofobe opinie trotseren en soms met gevaar voor eigen leven opkomen voor het recht van álle Nederlanders op een racismevrij kinderfeest."
Prima reactie van Sylvana trouwens. Al vind ik zowel Sylvana als Johan erg kinderachtig.
pi_166196187
Komt er nou een standbeeld trouwens?
I´m back.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:59:13 #18
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_166196247
Haha waarom heeft ze geen aangifte gedaan? Liever geen ruzie met rtl?
pi_166196255
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:38 schreef wolkentoetje het volgende:
Sylvana heeft een open brief aan Johan geschreven :')

http://www.ad.nl/nieuws/s(...)eksistisch~acd929d7/

[..]

Ik ben heus geen irritante zuiger, dus laat ik eens irritant gaan zuigen.
pi_166196354
Volgens mij is Sylvana de meest gehate 'Nederlander'.
pi_166196401
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:03 schreef JubaUrbicus het volgende:
Volgens mij is Sylvana de meest gehate 'Nederlander'.
Mwaoh, meer iemand "you love to hate". Het onderwerp is te onnozel.
I´m back.
pi_166196415
Kan niet wachten tot vrijdag en Johan lekker los gaat :)

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_166196470
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:38 schreef wolkentoetje het volgende:
Sylvana heeft een open brief aan Johan geschreven :')

http://www.ad.nl/nieuws/s(...)eksistisch~acd929d7/

[..]

''Sylvana: aapje-uitspraak van Derksen was racistisch en seksistisch ''

Meteen gestopt met lezen :N :r
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_166196531
Het zou mooi zijn dat iemand het walgelijk gedrag van Sylvana Simons eens aan gaat pakken. Gewoon een klein verspreking en dan gelijk zo overdreven reageren over racisme en zelfs seksisme.

Als er iemand bezig is met meer racisme te creeëren in Nederland dan is dit mevrouw Simons zelf wel.
pi_166196585
die had er zin in

quote:
Beste Johan Derksen, de Educatieve Maatregel Discriminatie lijkt voor jou ontworpen

Beste Johan Derksen,

Via via bereikte mij het nieuws dat je gisteravond weer uitgebreid je gecultiveerde racisme en seksisme hebt laten gelden aan tafel met je collega’s. Een paar maanden geleden moest mijn DENK-collega Farid Azarkan je al wijzen op het gegeven dat Nederland verandert en tradities mee veranderen, toen je het nodig vond de gehele Marrokaans-Nederlandse gemeenschap weg te zetten als de reden dat jouw jeugdcluppie het niet zo goed meer doet. De logica hiervan ontging mij totaal, maar dat zal wel aan mij liggen. Moet ik het verband tussen naakt douchen en op het veld scoren maar eens gaan inzien.

Naar aanleiding van het besluit van jouw broodheer RTL om voortaan geen racistische karikaturen meer in te zetten als hulpje van Sinterklaas, moest het je toch van het hart: het ALLER-ERGSTE aan deze hele kwestie was toch wel de gedachte dat er ergens een vrouw, zwart ook nog, enige vorm van geluk ervaart, laat staan aan iets heuglijks als het terugdringen van racisme en koloniale stereotypering tijdens een volksfeest voor kinderen. Een gedachte die zo moeilijk te verteren is voor je, dat je in een veel voorkomend reflex schoot: brein uit, onderbuik aan.

Gebruikmakend van je (inmiddels voorspelbare) beperkte vocabulaire liet je de natie weten dat deze hele affaire mij persoonlijk valt aan te rekenen. Als ik, samen met mijn ‘enge clubje’ van DENK, niet zo had lopen zeiken, was het nooit zover gekomen. Maar de complimenten die ik daarvoor ontvang behoren mij niet toe. En hoe eervol ik het ook vind om van jou, juist als vrouw en zwart ook nog, zoveel krediet te krijgen voor zo’n belangrijke koerswijziging van een groot mediabedrijf, gebiedt de waarheid mij bescheidenheid te betrachten en je te wijzen op zovele anderen die wat mij betreft veel meer eer verdienen.

Al sinds de jaren zestig van de vorige eeuw is er protest tegen ‘Zwarte’ Piet. In de jaren ’80 werden meerdere acties op touw gezet. Maar dat weet je waarschijnlijk wel, want gezien je gepassioneerde overtuiging dat we niet aan tradities moeten tornen, zul je je toentertijd vast ook hebben uitgesproken toen de roe en de bedreiging van kinderen met de zak uit het kinderfeest in de ban werden gedaan. Wat vond je eigenlijk van de uitspraak van Sinterklaas zelf, toen hij aankondigde dat de Pieten niet langer met een “dom” Surinaams accent zouden spreken? Was je boos? Verontwaardigd? Gerda Havertong legde in Sesamstraat al in 1987 aan alle kindertjes uit dat de aanwezigheid van ‘Zwarte’ Piet niet voor alle kindertjes even leuk is.

Nee beste Johan, door mij zo in het zonnetje te zetten ga je voorbij aan de vele dappere vrouwen en mannen die al jarenlang de xenofobe opinie trotseren en soms met gevaar voor eigen leven opkomen voor het recht van álle Nederlanders op een racismevrij kinderfeest.

Want lang voordat ik m’n mond opendeed waren er al mensen (bekend en onbekend) op de barricaden voor verandering. Ik heb me in 2014 voor het eerst publiekelijk uitgesproken over mijn ervaring, gevoelens en mening over ‘Zwarte’ Piet. Een jaar geleden zat ik bij Pauw aan tafel om over dit onderwerp te spreken. Dat leek een kentering, want daarna kreeg ik van veel mensen te horen dat ze door mijn kwetsbare optreden tot nieuw inzicht waren gekomen.

Sommige mensen waren me dankbaar, anderen besloten mij voor het leven en met volle overtuiging te haten.Velen complimenteerden mij met mijn moed, want wie tegen de gevestigde overtuigingen ingaat moet tegen een flinke stoot kunnen, geloof me. En daar kunnen een aantal dappere mannen en vrouwen over meepraten. Waar ik “slechts”gehaat, verguisd, belasterd, uitgescholden en bedreigd ben, hebben sommigen hun moed en vrijheid van meningsuiting moeten bekopen met fysiek geweld door, nota bene, de politie.Vraag dat maar aan Jerry Afriye en Quinsy Gario. Ook Sunny Bergman, Erik van Muiswinkel, Anousha Nzume, Tanja Luske-Jess, Anouk en Peter R. De Vries kunnen, samen met nog 100 andere bekende Nederlanders die o.a. een open brief aan de NTR m.b.t. het Sinterklaasjournaal ondertekenden meepraten over de haat en de weerstand.

En dan heb ik het nu alleen over de namen die we kennen.Maar ik denk ook aan de ouders die het gesprek met de school van hun kinderen zijn aangegaan. Aan de schooldirecteuren die voor inclusiviteit hebben durven kiezen, aan groteen kleine ondernemingen en retailers die bereid waren afscheid te nemen van de racistische karikatuur, ook als ze daardoor misschien afscheid moesten nemen van (enkele) klanten.En wat te denken van al die Nederlanders die voor 1850 (het jaar waarin de Amsterdamse onderwijzer het zwarte slaafje van Sinterklaas introduceerde) het feest zonder ‘Zwarte’ Piet vierden en daar geen enkele fysieke noch mentale schade aan hebben ondervonden?

Dat RTL dit besluit nu neemt is zowel groots, als marginaal. Groots, omdat het een belangrijk signaal uitzendt naar alle Nederlanders. Marginaal, omdat het waarborgen van de veiligheid van onze kinderen en kleinkinderen niet (enkel) kan worden overgelaten aan “de samenleving” en commerciële partijen. Dat blijkt wel uit het feit dat datzelfde bedrijf het blijkbaar prima vindt dat jij uitspraken doet die haaks staan op wat RTL met dit besluit wenst uit te stralen.

Racisme vormt een hardnekkig probleem in onze samenleving. In onze ketenaanpak discriminatie pleit ik, samen met mijn partij, dan ook voor een uitgebreide aanpak: van preventie, tot straf. Preventie is voor jou te laat. Maar misschien helpt één van de punten uit onze ketenaanpak bij jou nog wél. De Educatieve Maatregel Discriminatie lijkt voor jou ontworpen. Geïnspireerd door het principe zoals we dat kennen wanneer mensen zich in het verkeer misdragen, word je uitgedaagd om je discriminerende gedrag te toetsen aan de werkelijkheid. In contact met de mensen die jij doorgaans als “apen” kwalificeert, zul je zien en beleven wat je nou eigenlijk zegt en welk effect dat heeft. In het kader van deze maatregel nodig ik je dan ook graag uit om een dagje mee te lopen met mijn partij in het hart van de Nederlandse democratie. Zodat je met eigen ogen kunt zien hoe ‘eng’ we nou eigenlijk zijn. Je bent van harte welkom.

En omdat jij het bent, zal ik dan bij wijze van toenadering en uitzondering als een braaf meisje, zwart ook nog, koffie voor je halen. Hoewel ik denk dat je liever een sigaar hebt. Geen probleem. Gaan we regelen.

Sylvana Simons
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_166196586
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Het zou mooi zijn dat iemand het walgelijk gedrag van Sylvana Simons eens aan gaat pakken. Gewoon een klein verspreking en dan gelijk zo overdreven reageren over racisme en zelfs seksisme.

Als er iemand bezig is met meer racisme te creeëren in Nederland dan is dit mevrouw Simons zelf wel.
Ja, als een donker iemand zich zo uitlaat wordt er meer racisme gecreëerd. Right.

Mevrouw Simons laat de latente racisten hooguit wat sneller uit hun spelonken kruipen.
pi_166196604
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:16 schreef poker4lifee het volgende:
die had er zin in

[..]

Die vindt dat heerlijk, de slachtofferrol is waar ze floreert. Lekker man, niks mis mee.
standaarddrinker
pi_166196617
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Die vindt dat heerlijk, de slachtofferrol is waar ze floreert. Lekker man, niks mis mee.
wat vind je van de inhoud? :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_166196642
quote:
het ALLER-ERGSTE aan deze hele kwestie was toch wel de gedachte dat er ergens een vrouw, zwart ook nog, enige vorm van geluk ervaart,
_O- dat ze zich niet schaamt
quote:
Nee beste Johan, door mij zo in het zonnetje te zetten ga je voorbij aan de vele dappere vrouwen en mannen die al jarenlang de xenofobe opinie trotseren en soms met gevaar voor eigen leven opkomen voor het recht van álle Nederlanders op een racismevrij kinderfeest.
Zo dapper :')
Conscience do cost.
pi_166196691
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

wat vind je van de inhoud? :P
Ja slecht natuurlijk. Johan wordt als notoire racist neergezet, die donkere mensen doorgaans als “apen” zou kwalificeren en een "gepassioneerde overtuiging dat we niet aan tradities moeten tornen" koestert. Als er iemand een hekel heeft aan carnaval en koningsdag dan is het Johan wel.
standaarddrinker
pi_166196740
"Educatieve Maatregel Discriminatie": dat loopt alvast vooruit op wetgeving die door het volgende kabinet wordt ingevoerd?
I´m back.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:26:00 #32
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166196780
Sylvana Simons :') _______________!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_166196797
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:03 schreef JubaUrbicus het volgende:
Volgens mij is Sylvana de meest gehate 'Nederlander'.
alleen bij racistische mannen hoor
pi_166196857
Ik geloof niet dat Johan een racist is, ik heb een cd gekocht "Johan Derksen presenteert The Blues" met schitterende muziek van Robert Johnson, Buddy Guy en BB King. Hij boekte een ticket naar Curaçao om Buddy Guy live te zien.
standaarddrinker
pi_166196890
Daarbij zette hij in 1990 een enquete op bij VI om Menzo in de goal van Oranje te krijgen, in plaats van Hans van Breukelen. Een ware racist zou Menzo nooit in Oranje tolereren.
standaarddrinker
pi_166196928
Vermakelijk, maar dom van Derksen. Allemaal zendtijd voor de politieke partijen dit waar Denk niet voor hoeft te betalen. Dat zie je aan de manier waarop Simons deze niet te missen kans aangrijpt.

Heel Nederland, inclusief het Fok forum geeft haar een groot podium.
pi_166196937
Ik snap niet dat mevrouw Simons nog wil wonen in een land met miljoenen racisten.
Het lijken er met het uur meer te worden...

Run Sylvana, run!!
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:35:22 #38
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_166196947
Heeft Sylvana nou nog niet door dat iedereen haar haat omdat ze een verschrikkelijk gedrag vertoont en niet omdat ze toevallig donker is?
pi_166196955
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof niet dat Johan een racist is, ik heb een cd gekocht "Johan Derksen presenteert The Blues" met schitterende muziek van Robert Johnson, Buddy Guy en BB King. Hij boekte een ticket naar Curaçao om Buddy Guy live te zien.
Het verkleinwoordje maakt het erger dan dat het is. Johan Derksen twijfelde blijkbaar of er een tussen 'n' in het woord 'apetrots' moest. Dus maakte hij er "zo trost als een aap' van. Alleen hij zei 'aapje' in plaats van 'aap'.
pi_166196968
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:34 schreef Toefjes het volgende:
Vermakelijk, maar dom van Derksen. Allemaal zendtijd voor de politieke partijen dit waar Denk niet voor hoeft te betalen. Dat zie je aan de manier waarop Simons deze niet te missen kans aangrijpt.

Heel Nederland, inclusief het Fok forum geeft haar een groot podium.
Jup, deze cirkel gaat nou al zo lang door. Iemand beledigt haar, zij mag haar hele riedeltje weer afwerken, waardoor mensen weer beledigend gaan reageren. Ik heb er wel respect voor dat ze redelijk onvermoeibaar is.
pi_166197110
Sylvana moet zich kapotschamen dat ze zich bij denk voegt. Als iets een eng, racistisch clubje is, is dat het wel.
There are only 151 Pokémon.
pi_166197219
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:36 schreef Stranger het volgende:

[..]

Jup, deze cirkel gaat nou al zo lang door. Iemand beledigt haar, zij mag haar hele riedeltje weer afwerken, waardoor mensen weer beledigend gaan reageren. Ik heb er wel respect voor dat ze redelijk onvermoeibaar is.
Nog een paar opmerkingen á la Derksen en de onverkiesbare plek van Simons wordt een verkiesbare plek. DENK kan er in elk geval niet veel slechter van worden dan dat ze er nu voorstaan.

Het is ook een partij die het moet hebben van negatieve gevoelens in de samenleving, dus alle anti opmerkingen werken alleen maar contraproductief. Net als alle boze pro-Piet berichtjes op Facebook het averechtse effect gehad hebben. Alleen snappen de mensen dat zelf niet, wat op zich wel amusant is om te aanschouwen.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:06:31 #43
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166197684
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik snap niet dat mevrouw Simons nog wil wonen in een land met miljoenen racisten.
Het lijken er met het uur meer te worden...

Run Sylvana, run!!
Armenië lijkt me wel een goed land voor haar
RED ONS HENNIEGOD
pi_166197710
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:33 schreef RobbieRonald het volgende:
Johan Derksen heeft zich weer eens van zijn meest uitgesproken kant laten zien. De voetbalanalyticus haalde maandag tijdens Voetbal Inside uit naar Sylvana Simons.

[ afbeelding ]

Presentator Wilfred Genee wilde van Johan weten of hij van slag was toen hij hoorde van het besluit van RTL om de veegpiet te introduceren, waarop Johan antwoordt: "RTL moet gewoon het besluit nemen wat RTL wil, daar zal intern over gesproken zijn. Maar de politici rollen over je heen. Het enige nadeel aan het besluit van RTL, vind ik, is dat dat hysterische juffrouwtje Simons nu zo trots als een aapje door het land rent."

Vervolgens probeert Wilfred zijn RTL 7-collega nog te corrigeren en vooral te redden: "Zo trots als een pauw bedoel je", maar Johan gaat verder met zijn monoloog. "Ik dacht dat we met Wilders het ergste gehad hadden wat mogelijk was in Nederland, maar de politieke partij DENK is nóg erger."

Irritant wezentje
Nadat Wilfred wederom benadrukt dat Johan waarschijnlijk bedoelde: 'zo trots als een pauw', laat de oud-hoofdredacteur van Voetbal International weten nog niet klaar te zijn met zijn tirade over Sylvana. "Dat vind ik ongeveer het meest hypocriete, irritante wezentje van Nederland, die juffrouw."

Voor RTL is de uitbarsting van Johan een hard gelag, aangezien zij eerder op de dag stelling namen in de zwartepietendiscussie door de hulp van Sinterklaas van uiterlijk te laten veranderen.

Bron

:7 *O* _O_

:P
De Telegraaf moet het weer net anders weergeven dan het was....
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_166197799
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_166197826
Ik kan hier smakelijk om lachen.
pi_166197953
'ga je voorbij aan de vele dappere vrouwen en mannen die al jarenlang de xenofobe opinie trotseren en soms met gevaar voor eigen leven opkomen'.
Huh? Zo erg? 8)7
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:19:41 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166197955
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:16 schreef poker4lifee het volgende:
die had er zin in

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_166198047
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, als een donker iemand zich zo uitlaat wordt er meer racisme gecreëerd. Right.

Mevrouw Simons laat de latente racisten hooguit wat sneller uit hun spelonken kruipen.
Mevrouw Simons is zelf een latente racist diep in de slachtofferrol dat dan weer wel dus ze heeft het zelf niet eens door..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')