abonnement Unibet Coolblue
pi_166187989


De Republikeinse kandidaat



Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat



Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat



Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat



Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016


SPOILER: Voorverkiezingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:24:05 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166190527
wat lees ik nu?, heeft Clinton de holocaust ontkent?

:')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166190642
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:24 schreef Re het volgende:
wat lees ik nu?, heeft Clinton de holocaust ontkent?

:')
Alleen ontkend? Niet eens veroorzaakt?
pi_166190644
Politico heeft een zeer interessante longread geplaatst over de wijze waarop Trump het vertrouwen van de white nationalists heeft gewonnen. Boeiend om te lezen hoe de neonazi's en de KKK de Trumpcampagne langzaam hebben omarmd, aan het begin van de campagne moesten ze nog weinig van hem hebben. Ze dachten dat het een jood was, vandaar. Fascinerend ook om te zien hoe de Trumpcampagne hier vervolgens op in heeft gespeeld.
pi_166191025


[ Bericht 33% gewijzigd door Euribob op 25-10-2016 13:13:05 (Respectloze fotoshop van een overleden senator) ]
pi_166191078
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:29 schreef Gambetta het volgende:
Politico heeft een zeer interessante longread geplaatst over de wijze waarop Trump het vertrouwen van de white nationalists heeft gewonnen. Boeiend om te lezen hoe de neonazi's en de KKK de Trumpcampagne langzaam hebben omarmd, aan het begin van de campagne moesten ze nog weinig van hem hebben. Ze dachten dat het een jood was, vandaar. Fascinerend ook om te zien hoe de Trumpcampagne hier vervolgens op in heeft gespeeld.
Nou nou nou het is toch wat....
Zelfs een Neo nazi is minder gevaarlijk dan Clinton.
pi_166191087
4 reacties waarvan 2 superlatieven.
Toppie jongens ^O^
pi_166191136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:53 schreef Refragmental het volgende:
4 reacties waarvan 2 superlatieven.
Toppie jongens ^O^
Sorry schoolmeester.
  Overall beste user 2022 dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:59:26 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166191182
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:24 schreef Re het volgende:
wat lees ik nu?, heeft Clinton de holocaust ontkent?

:')
Ze is de moeder, zus en vrouw van Adolf Hitler. Dat weet iedereen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:09:32 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166191377
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:50 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]

“my friend and mentor” - H. Clinton

KKK leider Robert Byrd.
Dit was de langstzittende senator toen Clinton in de senaat zat die zich meerdere keren heeft verontschuldigd voor zijn lidmaatschap in de jaren 40 en in die tijd al afstand heeft genomen van de Klan. De rechterfoto lijkt me dus fake.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166191454
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:09 schreef Mike het volgende:

[..]

Dit was de langstzittende senator toen Clinton in de senaat zat die zich meerdere keren heeft verontschuldigd voor zijn lidmaatschap in de jaren 40 en in die tijd al afstand heeft genomen van de Klan. De rechterfoto lijkt me dus fake.
Nou nou, alsof dat wat uitmaakt. Trump kan rekenen op de steun van alle grote neonazistische, antisemitische en blanke suprematie bewegingen van het land en zoekt deze steun ook actief op, Clinton zat ooit in de Senaat met een man die tijdens de Tweede Wereldoorlog lid was van de KKK. Totaal met elkaar te vergelijken natuurlijk.
pi_166191486
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze is de moeder, zus en vrouw van Adolf Hitler. Dat weet iedereen.
Geboren uit een verhouding tussen satan en die andere duivel Moeder Theresa
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:16:11 #13
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166191517
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:53 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nou nou nou het is toch wat....
Zelfs een Neo nazi is minder gevaarlijk dan Clinton.
Als je er niet inhoudelijk op in wenst te gaan reageer dan alsjeblieft niet. Je hebt zo een vrij negatief effect op de discussie en daarmee het topic.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166191549
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:53 schreef Refragmental het volgende:
4 reacties waarvan 2 superlatieven.
Toppie jongens ^O^
Superlatieven mogen alleen als ze door jou geplaatst zijn?
pi_166191656
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:09 schreef Mike het volgende:

[..]

Dit was de langstzittende senator toen Clinton in de senaat zat die zich meerdere keren heeft verontschuldigd voor zijn lidmaatschap in de jaren 40 en in die tijd al afstand heeft genomen van de Klan. De rechterfoto lijkt me dus fake.
Wel frappant dat een verontschuldiging voor waarschijnlijk op z'n minst medeplichtig zijn aan rassenhaat en mogelijk zelfs ethnische zuivering voldoende is voor Clinton en haar aanhangers, maar dat een verontschuldiging van Trump over 'locker talk' met Jeb Bush onvoldoende is voor Clinton en haar aanhangers.

Nog sterker; Clinton heeft meerdere malen gezegd dat Trump nooit zijn verontschuldigingen aanbiedt, terwijl het 2de debat hiermee begon en hij zijn verontschuldigingen aanbood. In datzelfde debat nota bene ná Trump's excuses maakte ze deze opmerking wat op zichzelf een interessant gegeven is: hoe goed luistert Clinton nu écht naar haar opponent en hoeveel is een aantijging op haar teleprompter dat ze zonder na te denken gewoon opleest om een punt te maken.

Een punt dat 10 minuten daarvoor door Trump
zélf werd ontkracht.

Bijzonder hoe laconiek met alle negativiteit van Clinton wordt omgegaan, maar hoe alle negativiteit van Trump onder de loep wordt genomen.

En dan worden ironisch genoeg de pro-Trumpers beschuldigd van extreme pro-Trump bias.

Dat is intellectuele huichelarij van een ongekend niveau.
I feel kinda Locrian today
pi_166191962
nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2016 13:41:44 ]
pi_166192070
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:22 schreef starla het volgende:

[..]

Wel frappant dat een verontschuldiging voor waarschijnlijk op z'n minst medeplichtig zijn aan rassenhaat en mogelijk zelfs ethnische zuivering voldoende is voor Clinton en haar aanhangers, maar dat een verontschuldiging van Trump over 'locker talk' met Jeb Bush onvoldoende is voor Clinton en haar aanhangers.

Nog sterker; Clinton heeft meerdere malen gezegd dat Trump nooit zijn verontschuldigingen aanbiedt, terwijl het 2de debat hiermee begon en hij zijn verontschuldigingen aanbood. In datzelfde debat nota bene ná Trump's excuses maakte ze deze opmerking wat op zichzelf een interessant gegeven is: hoe goed luistert Clinton nu écht naar haar opponent en hoeveel is een aantijging op haar teleprompter dat ze zonder na te denken gewoon opleest om een punt te maken.

Een punt dat 10 minuten daarvoor door Trump
zélf werd ontkracht.

Bijzonder hoe laconiek met alle negativiteit van Clinton wordt omgegaan, maar hoe alle negativiteit van Trump onder de loep wordt genomen.

En dan worden ironisch genoeg de pro-Trumpers beschuldigd van extreme pro-Trump bias.

Dat is intellectuele huichelarij van een ongekend niveau.
Er zit nogal een verschil tussen iemand die toegeeft fout te hebben gezeten en later nog wel wat voor civil rights heeft betekend VS iemand die nooit echt ergens excuses voor doet (zo was Trump's excuses meer een verkapte aanval richting Clinton dan wat dan ook) en alle vrouwen die naar voor zijn gekomen na die tape claimt aan te klagen na de verkiezingen.

Maar ik snap dat dit nogal lastig is voor Trump fans.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166192086
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:22 schreef starla het volgende:

[..]

Wel frappant dat een verontschuldiging voor waarschijnlijk op z'n minst medeplichtig zijn aan rassenhaat en mogelijk zelfs ethnische zuivering voldoende is voor Clinton en haar aanhangers, maar dat een verontschuldiging van Trump over 'locker talk' met JebBilly Bush onvoldoende is voor Clinton en haar aanhangers.

Nog sterker; Clinton heeft meerdere malen gezegd dat Trump nooit zijn verontschuldigingen aanbiedt, terwijl het 2de debat hiermee begon en hij zijn verontschuldigingen aanbood. In datzelfde debat nota bene ná Trump's excuses maakte ze deze opmerking wat op zichzelf een interessant gegeven is: hoe goed luistert Clinton nu écht naar haar opponent en hoeveel is een aantijging op haar teleprompter dat ze zonder na te denken gewoon opleest op een punt te maken.

Een punt dat 10 minuten daarvoor door Trump
zélf werd ontkracht.

Bijzonder hoe laconiek met alle negativiteit van Clinton wordt omgegaan, maar hoe alle negativiteit van Trump onder de loep wordt genomen.

En dan worden ironisch genoeg de pro-Trumpers beschuldigd van extreme pro-Trump bias.

Dat is intellectuele huichelarij van een ongekend niveau.
neu, het soort excuses dat Trump maakt zijn geen excuses. Ook omdat ie gewoon doodleuk blijft volhouden dat het locker room talk is. Zijn reactie op de aantijgingen die erop volgen is ook erg tekenend. Er zit geen greintje berouw uit de man en zijn acties en vervolguitspraken spreken de loze woorden die hij er noodgedwongen uitflapt regelrecht tegen.

Byrd heeft natuurlijk een gitzwart verleden (pun intended). Daar heeft hij zich allereerst vele malen in woord voor verontschuldigd, maar nog belangrijker, hij liet zijn politieke daden spreken. Niet voor niets schreef de NAACP nog een lovend bericht na zijn overlijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 25-10-2016 13:59:24 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166192193
Fair enough. Zat ditmaal aardig fout. Dat mag ik dan ook best toegeven.
pi_166192831
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:13 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Nou nou, alsof dat wat uitmaakt. Trump kan rekenen op de steun van alle grote neonazistische, antisemitische en blanke suprematie bewegingen van het land en zoekt deze steun ook actief op, Clinton zat ooit in de Senaat met een man die tijdens de Tweede Wereldoorlog lid was van de KKK. Totaal met elkaar te vergelijken natuurlijk.
Actief rekruterend lid (heeft 150+ (!) mensen gerekruteerd tot de KKK) en heeft toch wel weer 4 - 5 jaar in zijn volwassen jaren mee gedaan. Een totaal diskwalificerende geschiedenis natuurlijk, maar niet als je Democraat bent en Hillary Clinton steunt. Kun je nagaan als Trump's mentor deze geschiedenis had gehad.

Wat idioten die Trump steunen? Who cares? Op elke willekeurige positie zullen er miljoenen verschrikkelijke mensen het met je eens zijn. Het is wat anders om je vervolgens met deze verschrikkelijke mensen te omringen, zoals Clinton gedaan heeft.
pi_166192892
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:22 schreef starla het volgende:

[..]

Wel frappant dat een verontschuldiging voor waarschijnlijk op z'n minst medeplichtig zijn aan rassenhaat en mogelijk zelfs ethnische zuivering voldoende is voor Clinton en haar aanhangers, maar dat een verontschuldiging van Trump over 'locker talk' met Jeb Bush onvoldoende is voor Clinton en haar aanhangers.

Nog sterker; Clinton heeft meerdere malen gezegd dat Trump nooit zijn verontschuldigingen aanbiedt, terwijl het 2de debat hiermee begon en hij zijn verontschuldigingen aanbood. In datzelfde debat nota bene ná Trump's excuses maakte ze deze opmerking wat op zichzelf een interessant gegeven is: hoe goed luistert Clinton nu écht naar haar opponent en hoeveel is een aantijging op haar teleprompter dat ze zonder na te denken gewoon opleest om een punt te maken.

Een punt dat 10 minuten daarvoor door Trump
zélf werd ontkracht.

Bijzonder hoe laconiek met alle negativiteit van Clinton wordt omgegaan, maar hoe alle negativiteit van Trump onder de loep wordt genomen.

En dan worden ironisch genoeg de pro-Trumpers beschuldigd van extreme pro-Trump bias.

Dat is intellectuele huichelarij van een ongekend niveau.
Bingo. Ik noem het zelf morele verwarring bij links.
pi_166193019
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:22 schreef starla het volgende:
Nog sterker; Clinton heeft meerdere malen gezegd dat Trump nooit zijn verontschuldigingen aanbiedt, terwijl het 2de debat hiermee begon en hij zijn verontschuldigingen aanbood.
Waarvoor bood Trump zn verontschuldigigen dan aan?

Volgens mij ontkende hij gewoon het gezegd te hebben en stelde daarnaast dat het 'lockerroom-talk' was, bood zn verontschuldigingen aan aan zn familie (waarvoor is onduidelijk, hij ontkende iets verkeerds gezegd te hebben) en beweerde onmiddelijkn dezelfde zin 'to knock the Hell out of ISIS chopping of HEADS'


Sory, maar die vemeende 'verontschuldiging'n dat tweede debat is een typisch voorbeeld van de 'Alternatieve Realiteit' waarin Trump lijkt te leven en waar hij denkt zich niet hoeft te verontschuldigen voor het aangeven van sexuele belastigingen jegens vrouwen, wegens 'ISIS chopping of HEADS', hij praat er gewoon geheel omheen...


Ik denk dat mensen heel terecht een groot verschil zien tussen iemand als de politicus Robert Byrd, die verantwoording nam voor zn verleden en dat heel duidelijk afzwoor en zich ook dstantieerde en het ook zelf als een fout zag...
En iemand als Trump en diens zelfbeeld die denkt dat het altijd maar de schuld van anderen is als blijkt dat velen zijn 'Lockerroom-talk' niet correct vinden en verwachen dat het juist niet vergoeilijkt of 'ontwijkt', maar zich er duidelijk van dstantieert (wat hij dus niet doet, natuurlijk wegens 'ISIS chopping of Heads'

[ Bericht 6% gewijzigd door RM-rf op 25-10-2016 14:33:39 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:30:16 #23
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166193070
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:15 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Actief rekruterend lid (heeft 150+ (!) mensen gerekruteerd tot de KKK) en heeft toch wel weer 4 - 5 jaar in zijn volwassen jaren mee gedaan. Een totaal diskwalificerende geschiedenis natuurlijk, maar niet als je Democraat bent en Hillary Clinton steunt. Kun je nagaan als Trump's mentor deze geschiedenis had gehad.

Wat idioten die Trump steunen? Who cares? Op elke willekeurige positie zullen er miljoenen verschrikkelijke mensen het met je eens zijn. Het is wat anders om je vervolgens met deze verschrikkelijke mensen te omringen, zoals Clinton gedaan heeft.
Byrd heeft hoogstpersoonlijk 150 mensen gerekruteerd? Knap van hem. Heb je daar nog een bron van?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166193088
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:16 schreef Euribob het volgende:

[..]

Als je er niet inhoudelijk op in wenst te gaan reageer dan alsjeblieft niet. Je hebt zo een vrij negatief effect op de discussie en daarmee het topic.
Wat apart en onverwacht dat je alleen dutchko aanspreekt. :o
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:31:33 #25
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_166193096
Die verontschuldigingen van Trump zijn toch altijd lachen geblazen.

"Ja, ik bied mijn verontschuldigingen aan, maar het is eigenlijk vooral Hillary die zich moet schamen dat ze erover is begonnen. Schandalig eigenlijk, terwijl ik zo geweldig ben en mijn verontschuldigingen sowieso beter zijn dan die van Hillary. En Bill is veel erger dan ik en dat is ook Hillary haar schuld. En Hillary heeft nog veel meer schandalen die schandalig zijn en ik ben super tegen vrouwen en Bill niet. En de MSM is tegen mij, terwijl ik de meest vrouwvriendelijke mens ben sinds de big bang, terwijl Bill bijna een Mexicaan is als je ziet hoeveel vrouwen hij verkracht en e-mails en Benghazi en huil en jank en klaag en Calimero, Calimero, Calimero"

De man kent geen spijt of schaamte en de eigenlijke excuses zijn een randvermelding in zijn statements. Het is een combinatie van hilarisch en tragisch.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_166193128
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:44 schreef LelijKnap het volgende:
Fair enough. Zat ditmaal aardig fout. Dat mag ik dan ook best toegeven.
Je ongelijk durven toegeven.
Zeer netjes en volwassen gedrag van je :)
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:33:45 #27
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166193138
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat apart en onverwacht dat je alleen dutchko aanspreekt. :o
Sorry, ik had natuurlijk ook op jou moeten reageren. Dus bij deze.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166193174
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:33 schreef Euribob het volgende:

[..]

Sorry, ik had natuurlijk ook op jou moeten reageren. Dus bij deze.
Troll :W
pi_166193222
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je ongelijk durven toegeven.
Zeer netjes en volwassen gedrag van je :)
Hij kon ook moeilijk anders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:39:16 #30
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166193244
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Troll :W
Of je het nu leuk vindt of niet, je hebt je maar naar de regels te schikken. Je vindt waarschijnlijk dat je een hele belangrijke functie vertolkt met je persoonlijke aanvallen op iedereen die niet jouw wereldbeeld bezit, maar je doet er dit topic vooral schade mee.

Als je je ei er nog over kwijt moet kan dat in feedback, verpest het topic alsjeblieft niet verder.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166193276
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die verontschuldigingen van Trump zijn toch altijd lachen geblazen.

"Ja, ik bied mijn verontschuldigingen aan, maar het is eigenlijk vooral Hillary die zich moet schamen dat ze erover is begonnen. Schandalig eigenlijk, terwijl ik zo geweldig ben en mijn verontschuldigingen sowieso beter zijn dan die van Hillary. En Bill is veel erger dan ik en dat is ook Hillary haar schuld. En Hillary heeft nog veel meer schandalen die schandalig zijn en ik ben super tegen vrouwen en Bill niet. En de MSM is tegen mij, terwijl ik de meest vrouwvriendelijke mens ben sinds de big bang, terwijl Bill bijna een Mexicaan is als je ziet hoeveel vrouwen hij verkracht en e-mails en Benghazi en huil en jank en klaag en Calimero, Calimero, Calimero"

De man kent geen spijt of schaamte en de eigenlijke excuses zijn een randvermelding in zijn statements. Het is een combinatie van hilarisch en tragisch.
de realiteit van zn uitspraken in dat tweede debat is bijna nog erger.. omdat hij het dus werkeljk zo zei; het geen parodie of persiflage is maar letterlijk hoe Trump kennelijk denkt:

quote:
COOPER: Thank you, Mr. Trump. The question from Patrice was about are you both modeling positive and appropriate behavior for today’s youth? We received a lot of questions online, Mr. Trump, about the tape that was released on Friday, as you can imagine. You called what you said locker room banter. You described kissing women without consent, grabbing their genitals. That is sexual assault. You bragged that you have sexually assaulted women. Do you understand that?

TRUMP: No, I didn’t say that at all. I don’t think you understood what was — this was locker room talk. I’m not proud of it. I apologize to my family. I apologize to the American people. Certainly I’m not proud of it. But this is locker room talk.

You know, when we have a world where you have ISIS chopping off heads, where you have — and, frankly, drowning people in steel cages, where you have wars and horrible, horrible sights all over, where you have so many bad things happening, this is like medieval times. We haven’t seen anything like this, the carnage all over the world.

And they look and they see. Can you imagine the people that are, frankly, doing so well against us with ISIS? And they look at our country and they see what’s going on.

Yes, I’m very embarrassed by it. I hate it. But it’s locker room talk, and it’s one of those things. I will knock the hell out of ISIS. We’re going to defeat ISIS. ISIS happened a number of years ago in a vacuum that was left because of bad judgment. And I will tell you, I will take care of ISIS.

COOPER: So, Mr. Trump...

TRUMP: And we should get on to much more important things and much bigger things.

COOPER: Just for the record, though, are you saying that what you said on that bus 11 years ago that you did not actually kiss women without consent or grope women without consent?

TRUMP: I have great respect for women. Nobody has more respect for women than I do.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:42:06 #32
8781 crew  Frutsel
pi_166193313
erikmouthaanRTL twitterde op dinsdag 25-10-2016 om 14:31:32 Trump lijkt swingstates Ohio en Iowa te kunnen winnen. Maar Florida, cruciaal vanwege zijn 29 kiesmannen, ziet er nu somber voor hem uit. reageer retweet
Ohio en Iowa de enige swing states/battlegrounds waar Trump de winst nog lijkt te pakken?
pi_166193442
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:42 schreef Frutsel het volgende:
erikmouthaanRTL twitterde op dinsdag 25-10-2016 om 14:31:32 Trump lijkt swingstates Ohio en Iowa te kunnen winnen. Maar Florida, cruciaal vanwege zijn 29 kiesmannen, ziet er nu somber voor hem uit. reageer retweet
Ohio en Iowa de enige swing states/battlegrounds waar Trump de winst nog lijkt te pakken?
Ligt eraan wat je swingstates noemt...
RCP noemt momenteel ook Texas, Georgia en Utah zo, omdat Trump (of clinton) er niet minimaal 5% voorsprong heeft)... Terwijl het eigenlijk hardcore republikeinse staten zijn die al eeuwenlang door republikeinen gewonnen zijn, en waar Clinton zelf niet actief campagne voert.

De meeste staten waar het close is kan hij echter wel winnen: North Carolina, Georgia, Arizona en dus Ohio en Iowa.

Maar clinton doet het erg goed in Nevada en Minnesota, Pennsylvania, daar heeft ze een erg ruime meerderheid
Overigens staat ze op RCP momenteel ook in de no-tossup map al op 272 kiesmannen
http://www.realclearpolit(...)ral_college_map.html

dat betekent dat ook als in die projectie alle tossup states, waaronder dus Florida en Nevada, naar Trump gaan, Clinton nog steeds wint

[ Bericht 2% gewijzigd door RM-rf op 25-10-2016 14:58:11 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_166193464
Het archief van The Atlantic heeft een uitgebreide profielschets uit 1975 van Byrd, zie ik. Leuk leesvoer/tijdsbeeld.

Dit soort dingen zou een Democrat toch echt niet meer zeggen:

quote:
"I think the proliferation of crime all across our country can be largely attributed to one fact: there is so little punishment for it. Fewer and fewer criminals pay any penalty for crimes they commit. Retribution is so slow as to be almost nonexistent in an overwhelming majority of criminal situations. The old adage that crime does not pay is no longer true in case after case. ... The best way--and perhaps the only way--to halt the crime wave that has been getting worse and worse ... is to lock up the criminals. ... I say that it is better to build more prisons and hire more jailers than it is to allow American cities to deteriorate further into jungles in which no one is safe. It may not be popular to say so, but some people belong in jail, and the quicker we recognize that fact and put them there the better off our society will be.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:30 schreef Euribob het volgende:

[..]

Byrd heeft hoogstpersoonlijk 150 mensen gerekruteerd? Knap van hem. Heb je daar nog een bron van?
Dat cijfer klopt.

quote:
Mr. Byrd's political life could be traced to his early involvement with the Klan, an association that almost thwarted his career and clouded it intermittently for years afterward.

In the early 1940s, he organized a 150-member klavern, or chapter, of the Klan in Sophia, W.Va., and was chosen its leader. Afterward, Joel L. Baskin, the Klan's grand dragon for the region, suggested that Mr. Byrd use his "talents for leadership" by going into politics.

"Suddenly, lights flashed in my mind!" Mr. Byrd later wrote. "Someone important had recognized my abilities."
  Moderator dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:04:22 #35
8781 crew  Frutsel
pi_166193776
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:48 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je swingstates noemt...
RCP noemt momenteel ook Texas, Georgia en Utah zo, omdat Trump (of clinton) er niet minimaal 5% voorsprong heeft)... Terwijl het eigenlijk hardcore republikeinse staten zijn die al eeuwenlang door republikeinen gewonnen zijn, en waar Clinton zelf niet actief campagne voert.

De meeste staten waar het close is kan hij echter wel winnen: North Carolina, Georgia, Arizona en dus Ohio en Iowa.

Maar clinton doet het erg goed in Nevada en Minnesota, Pennsylvania, daar heeft ze een erg ruime meerderheid
Overigens staat ze op RCP momenteel ook in de no-tossup map al op 272 kiesmannen
http://www.realclearpolit(...)ral_college_map.html

dat betekent dat ook als in die projectie alle tossup states, waaronder dus Florida en Nevada, naar Trump gaan, Clinton nog steeds wint
als ik op de No Toss Up map klik staat ze daar op 333 kiesmannen. Dan kan ze inderdaad die staten wel missen...
pi_166193833
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:42 schreef Frutsel het volgende:
erikmouthaanRTL twitterde op dinsdag 25-10-2016 om 14:31:32 Trump lijkt swingstates Ohio en Iowa te kunnen winnen. Maar Florida, cruciaal vanwege zijn 29 kiesmannen, ziet er nu somber voor hem uit. reageer retweet
Ohio en Iowa de enige swing states/battlegrounds waar Trump de winst nog lijkt te pakken?
Ik zou eerder spreken van 'maakt nog een realistische kans in Ohio en Iowa'. In beide staten staat Clinton bijvoorbeeld voor in de FiveThirteight forecast, maar slechts met iets van 55-60% kans om te winnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:15:01 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_166194020
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:01 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Wacht maandag af...er gaat dan iets gebeuren waar Hillary echt wel een hartverzakking van gaat krijgen.
ik heb het gisteravond na 22.00 uur niet meer bijgehouden maar wat heb ik gemist.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_166194079
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:06 schreef L3gend het volgende:

[..]

Ze heeft maar letterlijk maar een moment gehad na de conventie dat ze niet voorstond en dat was het moment dat ze flauw viel en naar de auto werd getrokken. Er is sinds 2000 nog geen 1 kandidaat geweest die de gehele cyclus voor heeft gestaan.
Om fair te zijn, sinds die tijd is het ook niet voorgekomen dat een kandidaat zo erg een free ride kreeg doordat de tegenstander het geestelijke ontwikkelingsniveau van een achtjarig kind heeft.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:17:26 #39
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166194083
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik heb het gisteravond na 22.00 uur niet meer bijgehouden maar wat heb ik gemist.
Niks. James O'Keefe heeft weer een video gereleased maar tot nu toe levert dat nog weinig op. Spannender wordt het morgen, op de verjaardag van Clinton. Er wordt her en der ook wat groots aangekondigd dan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166194107
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:17 schreef Mike het volgende:

[..]

Niks. James O'Keefe heeft weer een video gereleased maar tot nu toe levert dat nog weinig op. Spannender wordt het morgen, op de verjaardag van Clinton. Er wordt her en der ook wat groots aangekondigd dan.
Er wordt gesproken over alle 33.000 e-mails die ze verwijderd heeft?
  Moderator dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:20:24 #41
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166194128
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:19 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Er wordt gesproken over alle 33.000 e-mails die ze verwijderd heeft?
Oa inderdaad. Kimdotcom zegt ook met wat te komen, misschien is dat hetzelfde.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166194149
Het zal wel gewoon een taart zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166194277
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:11 schreef 99.999 het volgende:
Vanwaar je obsessie voor CNN?
Nee 9, hij verweet jou teveel gehersenspoeld te zijn door kanalen zoals CNN. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166194300
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee 9, hij verweet jou teveel gehersenspoeld te zijn door kanalen zoals CNN. ;)
Is er hier dan iemand die CNN kijkt of leest?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166194317
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee 9, hij verweet jou teveel gehersenspoeld te zijn door kanalen zoals CNN. ;)
Ja, dat doet hij regelmatig maar ik kijk daar eigenlijk nooit naar. Het is dus een nogal malle beschuldiging. En door de herhaling van de beschuldiging lijkt het haast wat obsessief.
pi_166194358
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is er hier dan iemand die CNN kijkt of leest?
Volgens mij enkel de mensen die steen en been klagen over hoe biased CNN zou zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166194405
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja, dat doet hij regelmatig maar ik kijk daar eigenlijk nooit naar. Het is dus een nogal malle beschuldiging. En door de herhaling van de beschuldiging lijkt het haast wat obsessief.
CNN is het archetype van dat type media maar je mag dit vervangen met honderden andere omroepen en kranten of met de generieke term establishmentmedia. Ik duid nu slechts even hoe hij het bedoelde. Shailene Woodley riep het laatst ook toen ze werd gearresteerd: "I hope you are watching, establishment media. MSNBC, CNN..."
Het verwijt dat er een flinke kloof is tussen wat het volk verlangt van de media en wat de establishmentmedia leveren is redelijk mainstream geworden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166194452
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Om fair te zijn, sinds die tijd is het ook niet voorgekomen dat een kandidaat zo erg een free ride kreeg doordat de tegenstander het geestelijke ontwikkelingsniveau van een achtjarig kind heeft.
ik denk inderdaad dat Trump zelf de grootste tegenstander van zn kansen is... op de momenten dat hij had kunnen scoren en clinton kunnen aanvallen, liet hij zich verleiden tot het uitvechten van zn eigen twitter-ruzietjes...

ook bij de wikileaks-publicaties heeft hij eigenlijk meer gedaan om de aandacht van die ogelijke schandalen weg te halen en de aandacht juist meer op zichzelf te richtten.

je zou serieus denken dat hijzelf eigenlijk stiekem ook niet wil winnen, hooguit gewoon een lange tijd alle media bepalen en zn 'merknaam' goed bekend maken bij iedereen, maar hij natuurlijk niet bereid is voor een zeer middelmatig salaris in een klein huisje met maar twee verdiepingen te gaan wonen in een inner-city vol zwarten
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_166194463
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij enkel de mensen die steen en been klagen over hoe biased CNN zou zijn.
Dat idee heb ik ook.

De laatste keer dat ik CNN keek, was een jaar of vijftien geleden, toen ik thuis ziek in bed lag en prachtige uitvindingen zoals Netflix nog toekomstmuziek waren.

En op de website van CNN ben ik al helemaal nooit te vinden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166194501
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]

als ik op de No Toss Up map klik staat ze daar op 333 kiesmannen. Dan kan ze inderdaad die staten wel missen...
My two cents: ze zal winnen (helaas, dat zou ik ook stellen als Trump wint) maar het gat gaat minder groot zijn dan wat de polls voorspellen. Ik sluit me aan bij Cenk Uygur zijn analyse.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')