abonnement Unibet Coolblue
pi_166184257
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:21 schreef Copycat het volgende:
Piet heeft een sleutel. Steeds minder mensen hebben een huis met een schoorsteen. Daarom is Piet nu minder zwart. Want minder schoorstenen. En meer sleutels. Cadeautje?
:N , slap verhaal..
pi_166184267
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:22 schreef Red_85 het volgende:

Omdat ze zien dat gasten zoals jij een intrieste gemaakt haat hebben tegen alles wat 'wit' is
Ach jee ...... het kleurgezeur zit bij jou tussen de oren en dat projecteer je nu
Overigens ben ik overwegend blank,. Maar net anders genoeg kwa uiterlijk om te kunnen invoelen wat het is als mensen je aankijken op een afwijkend uiterlijk.
pi_166184283
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik trek het verhaal van Zijlstra door.
Welk kind wil nou een piet met een sleutel?

Laten we meteen Sinterklaas vieren eind oktober, kunnen we de zwarte pieten vervangen door terror clowns
  maandag 24 oktober 2016 @ 23:29:42 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166184314
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:

:N , slap verhaal..
Hoe zat het nu met die Congolese Pietenformatie waar je het eerder vandaag over had? Dat heb je me nog steeds niet duidelijk gemaakt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 24 oktober 2016 @ 23:29:42 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_166184316
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Huh? Zie nog steeds meer ZP fans dan antipieten en nog steeds bij intochten gaat de echte ZP de boventoon vieren. Nog steeds als sponsoren gezocht worden, wordt er gevraagd of ZP wel zwart is, want anders geen geld.

De verhouding is echt zoek hoor daar in. Al hoop jij anders.
Haha blijf dat tegen jezelf zeggen. Dan straks niet zeuren als het water boven je hoofd gestegen is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 24 oktober 2016 @ 23:30:17 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166184325
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:

Welk kind wil nou een piet met een sleutel?

De zoon van Zijlstra. Vertelde Zijlstra net bij Pauw.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 24 oktober 2016 @ 23:30:40 #182
168739 Red_85
'echt wel'
pi_166184333
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ach jee ...... het kleurgezeur zit bij jou tussen de oren en dat projecteer je nu
Overigens ben ik overwegend blank,. Maar net anders genoeg kwa uiterlijk om te kunnen invoelen wat het is als mensen je aankijken op een afwijkend uiterlijk.
Que? Wat probeer je te doen?
De enige die hier begint over kleur, racisme en discriminatie ben jij nog steeds. 4 jaar terug. Gasten zoals jij begonnen over vermeend racisme. Argumenten die nog steeds geen hout snijden.
Vervolgens begin jij hier weer mensen die het niet met je eens zijn te framen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_166184345
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ach en wie ben jij?
Bluesdude

quote:
Ik sta elke dag op het meest multiculti schoolplein van Rotterdam en denk jij dat die discussie daar echt gaande is???
Nee , maar dat zeg ik ook niet

quote:
Met je grote bek ff durven spreken voor anderen?
Waarom ben je zo agressief.. Typisch die agressiviteit van zogenaamde pietfans.
Verder spreek ik gewoon namens mezelf
  Moderator maandag 24 oktober 2016 @ 23:31:23 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166184349
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Haha blijf dat tegen jezelf zeggen. Dan straks niet zeuren als het water boven je hoofd gestegen is.
mja ik zie ook nog steeds vooral zwarte piet hoor overal en mensen van alle kleuren die het superlachen vinden

op die ene plek waar de antipietenbus heen is na dan, die stelen daar dan de show maar de meeste mensen lijken zich daar niet zo druk om te maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166184352
Maakt het voor kinderen echt uit of ie zwart, paars, geel, groen, blauw of gespikkeld is? Denk het niet. Het zijn de volwassenen die zich op uiterst infantiele manier vast proberen te houden aan het zwarte kleurtje.

Er zijn blijkbaar best wat mensen die er moeite mee hebben, waarom dan niet eens kijken of er toch wat getweakt kan worden? Een kind zal er geen minder feest om hebben. Straks wel omdat een stel tokkie-ouders zich niet kunnen beheersen.

Man man man.... :')
pi_166184388
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maakt het voor kinderen echt uit of ie zwart, paars, geel, groen, blauw of gespikkeld is? Denk het niet. Het zijn de volwassenen die zich op uiterst infantiele manier vast proberen te houden aan het zwarte kleurtje.

Er zijn blijkbaar best wat mensen die er moeite mee hebben, waarom dan niet eens kijken of er toch wat getweakt kan worden? Een kind zal er geen minder feest om hebben. Straks wel omdat een stel tokkie-ouders zich niet kunnen beheersen.

Man man man.... :')
Wat je zegt ben je zelf.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_166184406
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maakt het voor kinderen echt uit of ie zwart, paars, geel, groen, blauw of gespikkeld is? Denk het niet. Het zijn de volwassenen die zich op uiterst infantiele manier vast proberen te houden aan het zwarte kleurtje.

Er zijn blijkbaar best wat mensen die er moeite mee hebben, waarom dan niet eens kijken of er toch wat getweakt kan worden? Een kind zal er geen minder feest om hebben. Straks wel omdat een stel tokkie-ouders zich niet kunnen beheersen.

Man man man.... :')
Er is inmiddels al redelijk wat getweaked met Piet hoor, wat hebben we allemaal al niet gezien...bonte pieten, stroopwafel pieten, gevlekte pieten....
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_166184408
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maakt het voor kinderen echt uit of ie zwart, paars, geel, groen, blauw of gespikkeld is? Denk het niet. Het zijn de volwassenen die zich op uiterst infantiele manier vast proberen te houden aan het zwarte kleurtje.

Er zijn blijkbaar best wat mensen die er moeite mee hebben, waarom dan niet eens kijken of er toch wat getweakt kan worden? Een kind zal er geen minder feest om hebben. Straks wel omdat een stel tokkie-ouders zich niet kunnen beheersen.

Man man man.... :')
gingen niet gekleurden op het pad van beheersen voor?

Men kan oogsten wat men zaait of oogst men goud als men stront zaait?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2016 23:35:25 ]
pi_166184435
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:32 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wat je zegt ben je zelf.
Jij vindt het getuigen van hoog intellect? Al die schreeuwers... "Zwarte piet moet blijven!!!1!!1. Voor volk en vaderland! Ze pakken alles af!! Boehoehoe?"

Godver de godver zeg. :')
pi_166184439
Oh god Yoda is er ook weer.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_166184447
quote:
5s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe zat het nu met die Congolese Pietenformatie waar je het eerder vandaag over had? Dat heb je me nog steeds niet duidelijk gemaakt.
Ik praat niet meer over zwarte piet, ik ga direct over op naam van herkomst.
Marokkaanse Piet
Syrische Piet
Chinese Piet
CongoPiet, dat is toch wel mijn favoriet, die lijkt het meest op mijn traditionele Piet

Ja die roe moet er wel af, een hakbijltje is realistischer, net als bij de Mexicaanse Piet.
Misschien doen we die hier volgend jaar, dan kunnen we gezellig taco's eten voor de cadeau's.
pi_166184466
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Que? Wat probeer je te doen?
De enige die hier begint over kleur, racisme en discriminatie ben jij nog steeds. 4 jaar terug. Gasten zoals jij begonnen over vermeend racisme.
Nee hoor... vanaf het begin van het zpdebat was mijn mening dat zp op zich niet racistisch is.
Dus.... ook hier projecteer je jouw eigen kleurgezeur
Maar het systematisch negeren wat sommige donkere mensen van zp vinden is wel discriminerend ... en als daar ook nog eens agressie bijkomt..... tjaa... dan komt bij sommigen racisme naar de oppervlakte. En dat is een kenmerk van het zp-debat in Nederland
  maandag 24 oktober 2016 @ 23:35:26 #193
168739 Red_85
'echt wel'
pi_166184468
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Haha blijf dat tegen jezelf zeggen. Dan straks niet zeuren als het water boven je hoofd gestegen is.
Thanks psych.


Volgende week weer een afspraak?

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 24-10-2016 23:37:28 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_166184470
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er is inmiddels al redelijk wat getweaked met Piet hoor, wat hebben we allemaal al niet gezien...bonte pieten, stroopwafel pieten, gevlekte pieten....
Ja en toch blijven er een boel mensen halsstarrig vasthouden aan zwarte piet. Ze gaan er zelfs winkels voor boycotten. :')
  maandag 24 oktober 2016 @ 23:35:42 #195
242879 Onnoman
The On And Only
pi_166184472
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Welk kind wil nou een piet met een sleutel?

Laten we meteen Sinterklaas vieren eind oktober, kunnen we de zwarte pieten vervangen door terror clowns
Het beeld wat geschept wordt is dat Sinterklaas zijn knechten vastketent aan kettingen, waarbij met een zweep geïnstrueerd wordt de schoonstenen in te gaan (tegen beter weten in)
Daar zou serieus eens een spotprent van gemaakt moeten worden met de boodschap dat er een verkeerd beeld geschapt wordt van de overduidelijke meerderheid die zich van geen enkel kwaad bewust is en die niet uitgemaakt wenst te worden voor racist.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_166184492
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij vindt het getuigen van hoog intellect? Al die schreeuwers... "Zwarte piet moet blijven!!!1!!1. Voor volk en vaderland! Ze pakken alles af!! Boehoehoe?"

Godver de godver zeg. :')
Van hetzelfde niveau als "ZP is racieeeesme"
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_166184504
Over twee jaar doen we hier de chineese Piet, met klappervuurwerk (als dat nog mag dan) en een gele Piet. Lekker aan de bami vooraf en een loempia in de schoen.
pi_166184519
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij vindt het getuigen van hoog intellect? Al die schreeuwers... "Zwarte piet moet blijven!!!1!!1. Voor volk en vaderland! Ze pakken alles af!! Boehoehoe?"

Godver de godver zeg. :')
AL die schreeuwers? Ah, nu bedoel je alleen de schreeuwers. Dat is maar een kleine minderheid. Misschien maar 1 procentje van de 87% die voor een zwarte Zwarte Piet zijn, maar jij framed die 86% er mooi even bij met je 'het zijn de volwassenen'.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 24 oktober 2016 @ 23:37:24 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166184525
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Over twee jaar doen we hier de chineese Piet, met klappervuurwerk (als dat nog mag dan) en een gele Piet. Lekker aan de bami vooraf en een loempia in de schoen.
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
:N , slap verhaal..
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_166184530
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja en toch blijven er een boel mensen halsstarrig vasthouden aan zwarte piet. Ze gaan er zelfs winkels voor boycotten. :')
Ik mag het toch hopen dat ze dat doen, althans een paar of het alle doen is nog maar de vraag, kunnen de anti pieten daar in alle rust hun inkopen doen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')