abonnement Unibet Coolblue
pi_166224665
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 17:26 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Man, je ziet niet eens goed hoe de hoofden eruit zagen daarna. Overdrijf niet zo
O ja zeker wel je ziet heel openlijk de berg hersens op de grond en door de lucht vliegen maar dat geeft niks ik vind de ISIS filmpje gewoon luchtiger dan de The walking dead filmpjes,
Als jij dat overdrijven vind dan heb ik daar vrede mee.
Jij hebt niet dat kapot geslagen hoofd gezien van die gast waarbij zijn oog uit zijn kas puilde ?
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  Grootste filosoof 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 19:30:18 #277
442397 UitStraling
pi_166224744
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:28 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

O ja zeker wel je ziet heel openlijk de berg hersens op de grond en door de lucht vliegen maar dat geeft niks ik vind de ISIS filmpje gewoon luchtiger dan de The walking dead filmpjes,
Als jij dat overdrijven vind dan heb ik daar vrede mee
Werkelijke menselijke horror vergelijken met een special effects filmpje :') _!!!
  woensdag 26 oktober 2016 @ 19:41:21 #278
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_166225084
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:28 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

O ja zeker wel je ziet heel openlijk de berg hersens op de grond en door de lucht vliegen maar dat geeft niks ik vind de ISIS filmpje gewoon luchtiger dan de The walking dead filmpjes,
Als jij dat overdrijven vind dan heb ik daar vrede mee.
Jij hebt niet dat kapot geslagen hoofd gezien van die gast waarbij zijn oog uit zijn kas puilde ?

Alleen de wetenschap dat ISIS filmpjes écht zijn en TWD gewoon veel make up en special effects. Dát maakt het voor mij heul anders
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_166225177
quote:
6s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:41 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Alleen de wetenschap dat ISIS filmpjes écht zijn en TWD gewoon veel make up en special effects. Dát maakt het voor mij heul anders
Ja tuurlijk ben ik dat met je eens.
Maar als ik puur vergelijk wat ik zie dan kom ik tot deze conclusie.
Maar ik weet natuurlijk ook wel dat het verschil is dat het ene wel echt is en het andere niet.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_166225334
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 18:57 schreef Zith het volgende:
Niet verslag, niet veldalag... Maar veldsla
:D
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_166225385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:28 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

O ja zeker wel je ziet heel openlijk de berg hersens op de grond en door de lucht vliegen maar dat geeft niks ik vind de ISIS filmpje gewoon luchtiger dan de The walking dead filmpjes,
Als jij dat overdrijven vind dan heb ik daar vrede mee.
Jij hebt niet dat kapot geslagen hoofd gezien van die gast waarbij zijn oog uit zijn kas puilde ?

Heb ik gezien, deed me weinig. (In de zin van, eng). Maar werd er wel emotioneel van omdat ik alle seizoenen gevolgd heb
pi_166230095
Het zou op mij veel meer impact hebben gehad als het aan het eind van het seizoen was geweest. Nu zat er zo lang tussen, dan ben je er toch een beetje uit.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_166230590
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 18:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan klopt je gevoel niet. Juist het verhaal werd goed verteld, zonder woorden.

Het echte geweld duurde natuurlijk ook maar even.
Het is geen kwestie van goed of fout, of kloppen of niet kloppen. Het is gewoon zoals ik de aflevering ervaren heb en dat is anders dan dat jij het ervaren hebt.
Daarnaast reikt geweld voor mij verder dan fysiek geweld (en ja, wederom iets dat jij anders kan ervaren dan ik doe).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 26 oktober 2016 @ 22:53:42 #284
28033 Pek
je moet wat
pi_166231660
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef Biancavia het volgende:
Het zou op mij veel meer impact hebben gehad als het aan het eind van het seizoen was geweest. Nu zat er zo lang tussen, dan ben je er toch een beetje uit.
Back to it... BOOM! Al die tennisballen uit je bek :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 04:22:27 #285
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_166234878
Eindelijk kunnen zien, zieke episode _O_

Was altijd wel fan van zowel Glenn als Abraham, maar om te laten zien dat Negan menens is heeft dit wel de grootste impact. Daryl ook nog eens weg, blijft er helemaal niemand over die een 'rechterhand' van Rick kan zijn in de ogen van Negan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 27 oktober 2016 @ 05:21:14 #286
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_166234918
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef Biancavia het volgende:
Het zou op mij veel meer impact hebben gehad als het aan het eind van het seizoen was geweest. Nu zat er zo lang tussen, dan ben je er toch een beetje uit.
Inderdaad beetje Abraham afmaken omdat ze geen goede afsluiter kunnen schrijven van een seizoen. We hadden ook een tijd kunnen lullen over wat de dood van Glenn zou betekenen. Nu hebben we twee doden omdat ze de spanning moesten opbouwen. En Daryll wordt bedankt voor de dood van Glenn. Laten we hem gaan redden, hij zal ook fantastisch zijn aangezien die verantwoordelijk is voor ze de dood van de eerste persoon die vriendschappelijk met hem was.

Benieuwd wie de volgende dode is om de spanning er in te houden.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 06:59:21 #287
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_166235032
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 05:21 schreef Tweek het volgende:

[..]

Inderdaad beetje Abraham afmaken omdat ze geen goede afsluiter kunnen schrijven van een seizoen. We hadden ook een tijd kunnen lullen over wat de dood van Glenn zou betekenen. Nu hebben we twee doden omdat ze de spanning moesten opbouwen. En Daryll wordt bedankt voor de dood van Glenn. Laten we hem gaan redden, hij zal ook fantastisch zijn aangezien die verantwoordelijk is voor ze de dood van de eerste persoon die vriendschappelijk met hem was.

Benieuwd wie de volgende dode is om de spanning er in te houden.
Het is een zombie apocalypse, natuurlijk gaan er mensen dood. :{ Wat voor spanning zoek je anders in TWD? Een cure gaat er niet komen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_166235061
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 17:30 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

als je dit al te veel gore vond heb je nog niet veel gezien. Een bepaalde Franse film komt in me op bijvoorbeeld.

SPOILER: naam film
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zo vaak gerukt op die verkrachtingsscene.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 27 oktober 2016 @ 07:56:11 #289
319877 BzP
Devildriver_
pi_166235246
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 15:29 schreef thecleaninglady het volgende:

[..]

Wat heb jij toch met TWD vs GOT? Zijn toch 2 compleet verschillende series? (Ik volg GOT niet)
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:03 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Alsof het kijken van een serie een prestatie is :')
Joelie niet sjnap?
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  donderdag 27 oktober 2016 @ 08:13:08 #290
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_166235336
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 07:12 schreef superniger het volgende:

[..]

Heb zo vaak gerukt op die verkrachtingsscene.
_O- omg...
pi_166235708
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:53 schreef Pek het volgende:

[..]

Back to it... BOOM! Al die tennisballen uit je bek :P
:'(
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_166235725
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 06:59 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Het is een zombie apocalypse, natuurlijk gaan er mensen dood. :{ Wat voor spanning zoek je anders in TWD? Een cure gaat er niet komen.
Cure hoeft ook niet, die zombies vergaan gewoon, Alleen schijnt het vergaan van zombies langer te duren als de tijd die het normaal duurt voor een lichaam om te vergaan. Maar je ziet het wel per seizoen dat de zombies verder aan het vergaan zijn. dus ergens volgens mij eindigt het dat ze gewoon uit elkaar vallen. En dan hebben de overlevers de wereld voor zichzelf. Hoeven ze zich alleen maar zorgen te maken over mensen die dan nog overlijden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_166236365
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 12:05 schreef thecleaninglady het volgende:

[..]

Mwah, naar mijn idee is Rick geen dictator, hij overlegt toch altijd dingen die hij van plan is of het nou goede of slechte ideeen zijn. Een dictator doet dat helemaal niet, die wil gewoon dat iedereen naar hem luistert, meer zoals Negan dus. En, zoals ik al eerder zei, ik zie Rick niet iemand lachend neerknuppelen, al helemaal niet op de manier die Negan doet.
Even op de collegetoer:
Je hebt diverse soorten leiderschap. De meest eenvoudige vorm is dominantie. De sterkste is de baas en als je niet luistert ben je niet nuttig voor de groep en word je verbannen of gedood. Het nadeel is dat je als leider altijd met één oog open moet slapen. De meest ingewikkelde vorm is gezag. Daarbij wordt de kracht van de groep ingezet om iets voor elkaar te krijgen, waarbij de coördinatie door een enkel persoon op zich wordt genomen, meestal vanwege de expertise van de persoon. Dit gezag houdt alleen stand als er geen dominant persoon in de buurt is.
Het moge duidelijk zijn welk hokje bij Negan hoort en in welk hokje Rick zit.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_166237816
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 07:56 schreef BzP het volgende:

[..]

[..]

Joelie niet sjnap?
Nee, ikke blond. Leg uit dan...
pi_166237840
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:45 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Even op de collegetoer:
Je hebt diverse soorten leiderschap. De meest eenvoudige vorm is dominantie. De sterkste is de baas en als je niet luistert ben je niet nuttig voor de groep en word je verbannen of gedood. Het nadeel is dat je als leider altijd met één oog open moet slapen. De meest ingewikkelde vorm is gezag. Daarbij wordt de kracht van de groep ingezet om iets voor elkaar te krijgen, waarbij de coördinatie door een enkel persoon op zich wordt genomen, meestal vanwege de expertise van de persoon. Dit gezag houdt alleen stand als er geen dominant persoon in de buurt is.
Het moge duidelijk zijn welk hokje bij Negan hoort en in welk hokje Rick zit.
Dus eigenlijk wat ik al zei.
  Redactie Frontpage donderdag 27 oktober 2016 @ 11:32:58 #296
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166237873
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 07:12 schreef superniger het volgende:

[..]

Heb zo vaak gerukt op die verkrachtingsscene.
Ik ook, totdat de vellen erbij hingen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166237905
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 08:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Cure hoeft ook niet, die zombies vergaan gewoon, Alleen schijnt het vergaan van zombies langer te duren als de tijd die het normaal duurt voor een lichaam om te vergaan. Maar je ziet het wel per seizoen dat de zombies verder aan het vergaan zijn. dus ergens volgens mij eindigt het dat ze gewoon uit elkaar vallen. En dan hebben de overlevers de wereld voor zichzelf. Hoeven ze zich alleen maar zorgen te maken over mensen die dan nog overlijden.
Maar er komen ook steeds nieuwe walkers bij, dus kan het jaren duren voor ze allemaal vergaan zijn. En dan is nog steeds de wereld naar de klote en geld nog steeds het recht van de sterkste.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 oktober 2016 @ 11:38:00 #298
426493 crew  PippenScottie
pi_166237972
Ik bedenk me dat ik eigenlijk helemaal niet weet waarom die Zombie Apocalypse uitbrak.

Is de serie daar ooit op ingegaan?
pi_166238019
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:34 schreef thecleaninglady het volgende:

[..]

Maar er komen ook steeds nieuwe walkers bij, dus kan het jaren duren voor ze allemaal vergaan zijn. En dan is nog steeds de wereld naar de klote en geld nog steeds het recht van de sterkste.
Er komen natuurlijk niet steeds meer walkers bij. Bij een zombie apocalyps lijkt het me aannemelijk dat de eerste weken cruciaal zijn. In de eerste weken zullen ze exponentieel toenemen. Maar na enkele maanden zijn er gewoon te weinig mensen over en zullen er maar mondjes maat walkers bij komen. het is aannemelijk dat 80% tot 90% van de walkers in een tijdspanne van minder dan 3 maanden gevormd is en dus allemaal ongeveer dezelfde leeftijd heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boris_Karloff op 27-10-2016 11:49:11 ]
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_166238129
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik bedenk me dat ik eigenlijk helemaal niet weet waarom die Zombie Apocalypse uitbrak.

Is de serie daar ooit op ingegaan?
In het eerste seizoen vertelt die gast van het CDC dat het een infectie is die iedereen in zich heeft, maar waar die infectie vandaan kwam is onbekend. Daar mag iedereen lekker zijn eigen mening over vormen. In mijn mening is het dus iets dat dat door een overheid gefabriceerd is met een ander doel, maar wat dus een akelige bijwerking had.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')