Hi, we zijn er niet helemaal uit waar de fout zit, want we hebben het warehouse dit product laten controleren, en op dit moment liggen de juiste producten op de juiste plek, en het product zelf is, gezien de klantenbeoordelingen op de pagina, wel gewoon goed. Het lijkt er dus op dat er óf een (paar) verkeerde hebben tussen gezeten, of degene die jij hebt ontvangen gewoon niet helemaal goed is. We hebben je in ieder een nieuwe opgestuurd, en deze zou wel gewoon moeten passen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:43 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Top dankjewel! Een resend alsjeblieft.
Op zich begrijp ik dat wel, maar had je hem gewoon bij Oneplus zelf gekocht, dan was je niet gek veel duurder uit geweest en had je wel een volledige ondersteuning gehad. Daar worden ze ook gewoon vanuit Europa geshipped, dus ook geen invoerkosten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:14 schreef beelzaboot het volgende:
Bedankt voor je heldere uitleg Thomas!
[..]
Door hun PDM methode, hiervoor heb ik ook altijd alleen op 3G gezeten dus kan er wel mee leven
Je hebt denk ik nog geen duidelijkheid hierover denk ik toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:55 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok goed om te horend dat de refund binnen is. We hebben op dit moment inderdaad even geen voorraad, omdat we deze op verzoek hebben laten vernietigen. Ik kan na het weekend voor je nagaan wanneer de nieuwe voorraad wordt verwacht!
Hi, wat betreft de kabel: BlitzWolf kan ons momenteel niet vertellen wanneer er een nieuwe voorraad komt, dus dat is nog even afwachten helaas.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:03 schreef xileS het volgende:
[..]
Je hebt denk ik nog geen duidelijkheid hierover denk ik toch?
Even iets anders. Ik heb dit ook al aan de Engelse support gevraagd, maar ik krijg er alleen maar verwarrende reacties op. Het gaat om dit product:
www.banggood.com/Replacem(...)and-2-p-1075489.html
Zoals je op de product foto's ziet is de zwarte band mat zwart, maar de "zwarte" band die ik ontvangen heb is glimmend donker grijs. Heb ik nou het verkeerde bandje ontvangen of zijn de product foto's niet correct? Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar een mat zwarte versie, alleen weet ik nu dus niet of die wel bestaat.
Ik wil ook een gouden bestellen voor mijn vriendin, maar hier is ook onduidelijkheid over. In de product omschrijving staat namelijk dat dit een rosé gouden is, maar wordt er dan een gouden of een rosé gouden band geleverd?
Dan wacht ik idd nog even af op de kabels.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, wat betreft de kabel: BlitzWolf kan ons momenteel niet vertellen wanneer er een nieuwe voorraad komt, dus dat is nog even afwachten helaas.
Dan wat betreft de bandjes: de kleuren op de foto's willen weleens wat afwijken. Dat komt doordat we van dit soort producten regelmatig alleen foto's van leveranciers krijgen, en we dus niet altijd weten in hoeverre die overeenkomen met de werkelijke kleur. Meestal zit dat goed, maar soms wijkt die toch wat af. De gouden variant is roségoud, en en m'n collega gaat dat aanpassen op de pagina.
Hoi Thomas,quote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat zijn een paar goede vragen Het zit als volgt:
De tablets worden inderdaad geïnspecteerd/getest, maar dat is niet grondig, omdat we daar simpelweg teveel producten voor hebben. Ik ken de procedure niet precies, maar denk aan zichtbare mankementen, opstarten en dan kijken of het scherm goed reageert, enz.
We geven een jaar garantie op onze tablets, gerekend vanaf de dag dat je deze thuis ontvangt. Als er een defect blijkt te zijn, dan repareren of vervangen we de tablet kosteloos, en wij handelen ook alles af, zodat je dus niet zelf met de fabrikant hoeft te communiceren. Het kan zijn dat je de tablet daarvoor naar ons terug moet sturen, hetzij voor reparatie of zodat we je daarna een nieuwe kunnen opsturen. In overleg kunnen we ook reparatie in NL vergoeden, maar dat komt niet zo vaak voor.
Tot de eerste maand na ontvangst vergoeden we 100% van de verzendkosten terug naar ons, indien dat nodig is, en na de eerste maand tot een jaar vergoeden we 50% van deze kosten, die bij gebruik van PostNL rond de ¤20 liggen, en je dus ong. ¤10 betaalt.
De reden daarvan is dat het versturen van pakketjes niet overal zo relatief goedkoop is als in NL, en het in sommige landen/eilanden meer dan $100 kost. Daarom kunnen we de shipping niet voor een heel jaar voor de volle 100% blijven refunden. De verzending naar jou terug betalen wij wel altijd volledig.
Ik hoop dat het zo duidelijk is
Ik denk zelf een eurotje of 30quote:Op maandag 23 januari 2017 03:49 schreef Banggood het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de schade meevalt
Ik ga voor je kijken wat er te regelen isquote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:41 schreef Riot- het volgende:
Hoi Banggood,
Kan je de Zuk Z2 zwart voor dezelfde prijs als de witte regelen? http://www.banggood.com/L(...)phone-p-1064299.html
Wil hem bestellen maar een tientje extra voor de juiste kleur is jammerlijk.
Top!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 12:02 schreef Jrex het volgende:
[..]
Hoi Thomas,
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen, ik denk wel dat ik de gok ga wagen
Hi, deze is daarvoor geschikt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:10 schreef tjoytjap het volgende:
Ha Thomas,
Weet jij of er ook van die siliconen beschermhoezen te bestellen zijn voor de Xiaomi Power Bank 2 10000mAh Quick Charge 2.0 Portable Charger .
Bedankt.......
Hi, je hebt de juiste ontvangen, die inderdaad niet matzwart is. Ook dat heb ik doorgegeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:39 schreef xileS het volgende:
[..]
Dan wacht ik idd nog even af op de kabels.
Ah, want kreeg zojuist weer van een andere collega te horen dat het goud is. Erg verwarrend dus. Ik denk dat ik het maar gewoon bestel en in het echt kan bekijken (zal ook wel iets anders uitzien). Maar ik begrijp dat er dus geen mat zwarte versie bestaat dan? Want het kwam over, alsof ze de verkeerde hadden gestuurd.
/edit
Zojuist de "gold" kleur besteld. Zag idd dat je collega de kleur in de beschrijving heeft gewijzigd: "Color: Black, Sliver, Gold" staat er nu, dus er staat nergens meer rose goud. Begreep juist van jouw, dat het rose goud is ;p.
Klinkt idd als een uitdaging ;p. Ik vroeg de kleur ook na, omdat op doosje (die bij mijn "zwarte" zat) duidelijk staat dat die leverbaar is in 4 kleuren, waaronder gold en rose goldquote:Op woensdag 25 januari 2017 03:05 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, je hebt de juiste ontvangen, die inderdaad niet matzwart is. Ook dat heb ik doorgegeven.
Werken met en tussen vrijwel uitsluitend Chinezen is regelmatig een uitdaging, en dit is daar een mooi voorbeeld van. Ik kreeg inderdaad gisteren te horen dat het om roségoud ging en dat het daar naar zou worden aangepast, maar nu hoor ik net: "it is not so pink, so I decided to make it gold". Zo gaat dat Om een lang verhaal kort te maken: het lijkt dus meer goudkleurig te zijn.
Ah ik zie het. Ik ga ze vragen hier nog eens goed naar te kijken!quote:Op woensdag 25 januari 2017 03:22 schreef xileS het volgende:
[..]
Klinkt idd als een uitdaging ;p. Ik vroeg de kleur ook na, omdat op doosje (die bij mijn "zwarte" zat) duidelijk staat dat die leverbaar is in 4 kleuren, waaronder gold en rose gold
[ afbeelding ]
Hi, het grootste deel van m'n collega's is al vertrokken, maar als ik zo zelf kijk lijkt deze me geschikt.quote:Op woensdag 25 januari 2017 08:54 schreef hiddit het volgende:
Kan je me misschien een screen protector voor me non edge s7 aanraden? Veel die ik vind zijn voor de edge.
Dankje ik zal is kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:00 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het grootste deel van m'n collega's is al vertrokken, maar als ik zo zelf kijk lijkt deze me geschikt.
Nee.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:24 schreef PassieWaterm het volgende:
Hallo allemaal
Ik ben nieuw hier op Fok en ook bij Banggood (net mijn eerste bestelling geplaatst :-)
Kan ik dit topic en het topic van de coupons instellen dat ik een mailtje krijg bij nieuwe reacties?
Groet
Geen dank .quote:
Lijkt erop dat de site van jouw bank even problemen heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als ik via mobiel wil afrekenen met ideal krijg ik de volgende melding
[ afbeelding ]
het lijkt me er meer op alsof hij de app wil starten, maar die er niet is.quote:Op donderdag 26 januari 2017 09:29 schreef PassieWaterm het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de site van jouw bank even problemen heeft.
Later nog eens proberen en om het zeker te weten even via pc proberen de transactie te doen.
niet helemaal, met de app wordt hier bedoelt de app van de bankquote:Op donderdag 26 januari 2017 12:35 schreef PassieWaterm het volgende:
Ideal is geen app. Als je kiest voor betalen via Ideal dan probeert hij via internet de site van Ideal te openen om vervolgens te koppelen met jouw bank of de app van jouw bank. In deze dus de site van de bank.
11 januari aangekomen in UK, mijn gok zou ergens aankomende week zijn (:P)quote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
Banggood,
Als jullie weer aan het werk zijn kunnen jullie mij enige informatie verstrekken over deze order
23042294
[ link | afbeelding ]
Op de zelfde dag een andere bestelling geplaatst en die was binnen een week binnen deze helaas niet.
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |