Geen dank Ik kon em zelf ook lastig vinden, maar dat komt omdat ze em onder webcams hebben geplaatst i.p.v. bij de ip cams.quote:Op maandag 14 november 2016 15:44 schreef ADconvertor het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het hem, dank
Ik had hem niet gevonden met welke zoekterm dan ook (echt wel gezocht).
Ik heb een allert ingesteld als die er is.. Gaat de bijbehorenden app ook in het engels zijn (mijn chinees is erg matig/afwezig). Dan kan die wel eens hard gaan lopen...
Hi, ze zijn weer strenger aan het controleren inderdaad momenteel.. Heb je een ordernummer voor me?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:58 schreef Haasbeuntje het volgende:
Even een vraagje, ik heb op 5 oktober een 5S lipo pack besteld, maar tot op heden niks ontvangen.
Heb latere bestellingen al wel binnen, is er misschien (weer) iets aan de hand met het versturen van de lipo´s?
Hi, komt goed, m'n collega gaat het voor je aanpassenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:06 schreef kitano het volgende:
Ik heb zojuist de Cube Iwork10 besteld, maar de shipping method staat nu toch op "Air Parcel Register" ipv "Priority Direct Mail". Kun je dat aanpassen, want ik wil uiteraard geen invoertax. Mijn order nr is 20993401. Alvast bedankt.
Hi, als je mij even je e-mailadres (degene gekoppeld aan je BG-account) stuurt via DM krijg je een nieuwe persoonlijke 10% codequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef psycoxl het volgende:
Ik heb een vraag. Ik hem een hoofdlamp hc60 besteld, maar op een vage manier was de pdm verzending niet erbij gedaan. Dus ik gemaild of ze dat konden toevoegen. Maar dat kon niet maar wel cancellen. Dus nu wil ik hem opnieuw bestellen maar werkt mijn 10% FOK code niet meer. Maar die kunnen ze me niet opnieuw geven volgens de mail die ik kreeg.
Wat betekent dat precies? Als je een accu bestelt mag je vergeten dat de accu geleverd wordt of word je bestelling gecancelled?quote:Op woensdag 16 november 2016 07:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ze zijn weer strenger aan het controleren inderdaad momenteel.. Heb je een ordernummer voor me?
Het order nummer is 19476542quote:Op woensdag 16 november 2016 07:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ze zijn weer strenger aan het controleren inderdaad momenteel.. Heb je een ordernummer voor me?
appstore of forumquote:Op woensdag 16 november 2016 13:44 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Hoi, ik heb net de miband 2 binnen die ik bij jullie besteld heb
Waar ksn ik de nieuwste app downloaden?
Als het goed is worden lipo's op dit moment via een alternatieve methode verzonden zodat we alsnog gewoon kunnen leveren. Als het om een oudere bestelling gaat zijn die in een aantal gevallen door de douane vernietigd en in dat geval doen we een refund.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat betekent dat precies? Als je een accu bestelt mag je vergeten dat de accu geleverd wordt of word je bestelling gecancelled?
Ok ik zie em inderdaad. We kunnen een resend of refund doen, waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op woensdag 16 november 2016 17:33 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Het order nummer is 19476542
Zou dan graag een resend willenquote:Op donderdag 17 november 2016 09:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok ik zie em inderdaad. We kunnen een resend of refund doen, waar gaat je voorkeur naar uit?
Bedankt voor je antwoorden op al mijn vragen.quote:Op donderdag 17 november 2016 03:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Als het goed is worden lipo's op dit moment via een alternatieve methode verzonden zodat we alsnog gewoon kunnen leveren. Als het om een oudere bestelling gaat zijn die in een aantal gevallen door de douane vernietigd en in dat geval doen we een refund.
Resend is gedaan!quote:Op donderdag 17 november 2016 11:31 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Zou dan graag een resend willen
Alvast bedankt!
Hi, de tracking geeft aan dat ie op 18 november is aangekomen in Nederland, dus ik ga er vanuit dat ie snel wordt bezorgdquote:Op zaterdag 19 november 2016 15:23 schreef SjefCock het volgende:
Hallo!
Ik heb 1 november een Xiaomi Mi4C besteld, tot op heden nog niet binnen gekomen. Er zijn nu 20 dagen voorbij, kun jij misschien iets voor mij betekenen?
Het order nummer is 20411484.
Alvast vriendelijk bedankt
Hi, uit het EU-warehouse betaal je geen extra kosten, omdat deze producten al ingevoerd zijn. Het aanbod in ons EU-warehouse is alleen nog steeds niet erg spectaculair, omdat we overgaan op een nieuwe die nog niet klaar voor gebruik is. Mocht je echter nog iets leuks vinden in het huidige, dan betaal je daar dus geen extra kosten voor!quote:Op donderdag 17 november 2016 16:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoorden op al mijn vragen.
Nog een andere vraag: Als je iets bestelt uit de EU shop, dient je dan nog steeds invoerrechten enzo te betalen? De artikelen waar ik interesse in heb kunnen niet via PDM verzonden worden.
Hi, dat eerste is goed om te horenquote:Op donderdag 17 november 2016 14:34 schreef _MsG_ het volgende:
Hoi,
Inmiddels al een poos de spullen van Laos Post na de herzending binnen en staat er een leuke quadcopter hier :-).
Maar nu heb ik voor iets daarvan deze gevonden: http://www.banggood.com/D(...)attery-p-986563.html maar die staat al heel erg lang op out of stock. Kan je daar wellicht iets over zeggen? Kunnen batterijen überhaupt naar Nederland?
Zag wel deze: http://www.banggood.com/Z(...)ttery-p-1070703.html die lijkt meer voorradig, maar wel maar de helft van de capaciteit.
Ik hoor het wel
Hi, ik heb de tracking even bekeken maar ik zie dat je bestelling (via Zweden) op de 18e in Nederland is aangekomen en dat ie nu naar je op weg zou moeten zijn.quote:Op maandag 21 november 2016 07:40 schreef tailfox het volgende:
20629786 is nog steeds niet binnen.
T&T geeft aan dat die naar zweden is gestuurd.
Hi, de tracking heeft altijd even een paar dagen nodig om op gang te komen, en met een dag of 2-3 zou ie het dan moeten doen. Ik zie echter dat jouw bestelling hier gisteren de deur is uitgegaan, dus dat verklaart waarom ie het nog niet doet. Morgen of overmorgen moet ie werkenquote:Op maandag 21 november 2016 08:31 schreef MaximV het volgende:
Na hoeveel dagen wordt de tracking geactiveerd? (priority direct mail) Vorige week woensdag besteld maar tracking vindt nog niets. (Ordernr. 21027323)
ahaquote:Op maandag 21 november 2016 08:52 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb de tracking even bekeken maar ik zie dat je bestelling (via Zweden) op de 18e in Nederland is aangekomen en dat ie nu naar je op weg zou moeten zijn.
Hi, ik heb in het systeem gekeken en het lijkt erop dat ie is kwijtgeraakt ergens onderweg. Wil je een resend of een refund?quote:Op maandag 21 november 2016 21:10 schreef gingko het volgende:
Hallo, Ik heb op 21 september een air lux AL-SL03 besteld, hij is op 1 oktober verzonden maar tot op heden nog niks ontvangen terwijl mijn bestellingen hierna al lang binnen zijn.
Zou het kunnen dat hij is tegengehouden??
Het gaat om order nr 19000407
Alvast bedankt
Bedankt!quote:Op maandag 21 november 2016 02:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, uit het EU-warehouse betaal je geen extra kosten, omdat deze producten al ingevoerd zijn. Het aanbod in ons EU-warehouse is alleen nog steeds niet erg spectaculair, omdat we overgaan op een nieuwe die nog niet klaar voor gebruik is. Mocht je echter nog iets leuks vinden in het huidige, dan betaal je daar dus geen extra kosten voor!
Hoi, Ik dacht al zoiets het duurde veel te lang, graag een resend.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb in het systeem gekeken en het lijkt erop dat ie is kwijtgeraakt ergens onderweg. Wil je een resend of een refund?
Hi, shipping is tot aan de deur inderdaad en klachtenafhandeling gaat ook hetzelfde. Wat betreft coupons: daar hadden we er een tijdje geleden een aantal van voor het complete EU-warehouse, maar dat is op het moment helaas niet het geval. Met code Fok10 krijg je overigens wel 10% korting op ons gehele assortiment, en daaronder vallen de producten uit het EU-warehouse ook.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt!
En de shipping is tot aan de deur? Niet tot het dichtsbijzijnde afhaal/postpakketpunt?
Als dingen beschadigd/incompleet aankomen kan ik dit gewoon melden zoals bij de CN/HK warehouses toch?
Ik meen trouwens ergens (van jou?) gelezen te hebben dat Banggood collega's de laatste tijd vrijgeving zijn geworden met coupons voor de EU warehouse omdat het huidige warehouse gaat sluiten. Hoe kom ik aan zo'n coupon? Korting is namelijk altijd mooi meegenomen.
Hi, ik heb net even gekeken en zie dat het product momenteel niet op voorraad is, en de nieuwe voorraad gepland staat voor 1 december (volgende week). Wil je dat we 'em inplannen zodat ie automatisch wordt verzonden als de nieuwe voorraad binnen is, of ga je in dat geval liever voor een refund?quote:Op woensdag 23 november 2016 06:40 schreef gingko het volgende:
[..]
Hoi, Ik dacht al zoiets het duurde veel te lang, graag een resend.
Alvast bedankt hiervoor
Hoi,Plan hem maar in dat hij automatisch wordt verzonden.quote:Op woensdag 23 november 2016 07:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb net even gekeken en zie dat het product momenteel niet op voorraad is, en de nieuwe voorraad gepland staat voor 1 december (volgende week). Wil je dat we 'em inplannen zodat ie automatisch wordt verzonden als de nieuwe voorraad binnen is, of ga je in dat geval liever voor een refund?
Ok gaan we doenquote:Op donderdag 24 november 2016 06:38 schreef gingko het volgende:
[..]
Hoi,Plan hem maar in dat hij automatisch wordt verzonden.
Hi, goede keus! De voorraad zou nog steeds gewoon op 30 november (de datum die ook op de productpagina staat) hier aan moeten komen, en daar gaan we op dit moment ook van uit. Mocht deze datum wijzigen, dan komt er een nieuwe verwachte verzenddatum op de pagina te staan. Maar vooralsnog gaan we er dus gewoon vanuit dat we em over een paar dagen kunnen versturen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:07 schreef jant90 het volgende:
Ik heb zojuist de Xiaomi Mi5s 4G/128GB Silver pre-ordered en vroeg me af wanneer jullie hem weer op voorraad te hebben en gaan verzenden?
Zie het berichtje boven dat van jou.quote:Op maandag 28 november 2016 15:53 schreef Xiaominote3 het volgende:
hi,
Ik heb ongeveer een maand geleden de xiaomi redmi note 3 besteld bij banggood.com. ik was er super blij mee en heeft toen ongeveer 2 weken goed gewerkt. ineens kwam er een paar keer in het scherm te staan (wait a sec...) ik dacht dit zal wel kloppen. maar na een aantal dagen werd het steeds erger en en kon ik niet eens meer appjes openen omdat het de hele tijd in beeld was. Ik heb toen op internet opgezocht wat ik er aan kon doen, ik heb tot nu toe alles geprobeerd wat er op internet staat maar helemaal niks werkt, ook heb ik mn mobiel 2 keer naar fabrieks stand gezet maar toen deed mn mobiel het 2 dagen en daarna weer het zelfde probleem (wait a sec....) word er helemaal gek van, ik kan nu eigenlijk er niks mee. daarom mijn vraag wat moet ik nu doen heeft iemand tips zodat ie het weer gaat doen ? of zou ik mijn geld terug kunnen krijgen ?
Ik ben voor de rest heel tevreden over mijn telefoon alleen is dit super lastig want zit nu steeds zonder telefoon.
Groeten Timo.
Fijne vakantie!quote:Op maandag 28 november 2016 03:57 schreef Banggood het volgende:
We zijn t/m 18 december afwezig op Fok: voor directe hulp kun je in het Engels contact opnemen met onze klantenservice via Cservice@banggood.com, of via de Live Chat-functie op onze website!
Ja, je kan een nieuwe rom flashen.quote:Op maandag 28 november 2016 15:53 schreef Xiaominote3 het volgende:
hi,
Ik heb ongeveer een maand geleden de xiaomi redmi note 3 besteld bij banggood.com. ik was er super blij mee en heeft toen ongeveer 2 weken goed gewerkt. ineens kwam er een paar keer in het scherm te staan (wait a sec...) ik dacht dit zal wel kloppen. maar na een aantal dagen werd het steeds erger en en kon ik niet eens meer appjes openen omdat het de hele tijd in beeld was. Ik heb toen op internet opgezocht wat ik er aan kon doen, ik heb tot nu toe alles geprobeerd wat er op internet staat maar helemaal niks werkt, ook heb ik mn mobiel 2 keer naar fabrieks stand gezet maar toen deed mn mobiel het 2 dagen en daarna weer het zelfde probleem (wait a sec....) word er helemaal gek van, ik kan nu eigenlijk er niks mee. daarom mijn vraag wat moet ik nu doen heeft iemand tips zodat ie het weer gaat doen ? of zou ik mijn geld terug kunnen krijgen ?
Ik ben voor de rest heel tevreden over mijn telefoon alleen is dit super lastig want zit nu steeds zonder telefoon.
Groeten Timo.
Heb verschillende keren iets besteld en in mijn ervaring is het altijd wel minimaal een week of 3 wachten. Als je voor volgende week een verjaardagscadeautje voor iemand wil hebben zou ik er niet op rekenen dat het er op tijd isquote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Had ik laatst ook, beetje vaag lijkt dat er iets niet goed laad/goed werkt met Chrome oid.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Het ligt vast aan instellingen op m'n computer, maar op de site van Banggood kan ik niks aanklikken.
Als ik wil klikken op 'buy it now' dan gebeurd er helemaal niets.
Ik ben soms zo'n digibeet.
Tussen de 4 en 25 werkdagen normaliter. Een week of 2 is hier het gemiddelde.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Hier 26 nov iets besteld en nog extra betaald voor de 'snellere' levering...quote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |