Het hoeft niet te betekenen dat je een tweede handsje hebt ontvangen. Volgens mij testen ze daar bij Banggood het toestel op bepaalde punten voor verzending zodat ze er zeker van zijn dat je een goed exemplaar ontvangt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:08 schreef beelzaboot het volgende:
Laatst heb ik bij banggood een oneplus 3t besteld (No: 22373612) nu haalde ik de sim tray eruit en zat er al een simkaat in. Geen dummy, maar een échte chinese van snail mobile. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling en ik vraag me dan ook af of ik stiekem een tweedehandsje gekregen heb. De telefoon herkent de simkaart niet als ik hem er in doe.
Waarom heb je hem eigenlijk daar besteld? Nu mis je volledige 4G ondersteuning.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:08 schreef beelzaboot het volgende:
Laatst heb ik bij banggood een oneplus 3t besteld (No: 22373612) nu haalde ik de sim tray eruit en zat er al een simkaat in. Geen dummy, maar een échte chinese van snail mobile. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling en ik vraag me dan ook af of ik stiekem een tweedehandsje gekregen heb. De telefoon herkent de simkaart niet als ik hem er in doe.
Hi, ik kan je allereerst verzekeren dat dit geen tweedehands toestel is, omdat geretourneerde producten nooit zomaar terug in ons warehouse belanden, we niet aan Chinese klanten leveren (gezien het een Chinese simkaart betreft) en het ook nog eens een nieuw model is dat we pas sinds kort verkopen. Wat hierboven wordt gesuggereerd klopt inderdaad: in ons warehouse worden telefoons kort getest om de kans dat we defecte producten versturen zo klein mogelijk te houden. Dit doen we ook met tablets, drones en andere producten die een hoge waarde vertegenwoordigen, en je kunt dit dus zien als een extra kwaliteitscontrole, die ervoor moet zorgen dat klanten producten naar tevredenheid ontvangen en wij geen extra tijd/geld kwijt zijn aan het retourneren van producten/aankoopbedragen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:08 schreef beelzaboot het volgende:
Laatst heb ik bij banggood een oneplus 3t besteld (No: 22373612) nu haalde ik de sim tray eruit en zat er al een simkaat in. Geen dummy, maar een échte chinese van snail mobile. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling en ik vraag me dan ook af of ik stiekem een tweedehandsje gekregen heb. De telefoon herkent de simkaart niet als ik hem er in doe.
Het had inderdaad handig geweest als ie over band 20 zou beschikken, maar gelukkig heeft T-Mobile een aanzienlijke dekking voor FDD band 3/8, waardoor zelfs 4G+ landelijk mogelijk zou moeten zijn. Daarnaast hebben ze ook vorige maand het aantal antennes voor band 1 ruim verdubbeld. Anderzijds wordt het met de overige providers een lastiger verhaal.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom heb je hem eigenlijk daar besteld? Nu mis je volledige 4G ondersteuning.
Hi, dat gaat over het eerste ordernummer inderdaad. De kabels uit die batch hebben een serieus mankement, dus gooi de kabel ajb weg als je 'em binnenkrijgt. De refunds naar alle klanten zijn al uitgevoerd, dus het aankoopbedrag is of alweer bijgeschreven op je rekening, of is naar je onderweg momenteel. Verder geef je aan dat het tweede ordernummer ook dit product bevat, maar die order bestaat, voor zover ik kan zien, alleen uit een Xiaomi powerbank. Klopt dat tweede ordernummer?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:13 schreef xileS het volgende:
Zonet dit bericht gekregen per mail:
"Dear Customer,
This is Nancy from BlitzWolf team.
Please kindly accept our sincere apologies for the inconvenience caused to your order. We regret to inform you that the product [1010839] BlitzWolf Micro USB short cable 0.66ft 2.4A Black may have some quality issues. Therefore, to prevent the subsequent problems, we suggest you NOT to use the item with any device if you have received it.
This is clearly a mistake from our side and we take full responsibility for it. In this case, we will arrange the refund for your order.
We apologize for this inconvenience again and hope for your understanding.
PLEASE NOTE:
This email message was sent from a notification-only address that cannot accept incoming email. PLEASE DO NOT REPLY to this message. Thank you for reading this letter.
If you have any questions, please kindly reply to cservicesz@banggood.com.
Regards,
BlitzWolf team
Nancy"
Dit gaat denk ik over de bestelling (23129217) die ik nog moet ontvangen toch? Want ik heb dit product al eerder besteld (22250341) en in gebruik. Kan je misschien meer duidelijkheid hierover geven? Thanks
Thanks voor de verduidelijking. Ik denk dat de betaling nog onderweg is dan. Ah oeps, idd verkeerde ordernummer gegeven (denk teveel besteld ;p). Ik bedoelde ordernummer 20300000.quote:Op woensdag 18 januari 2017 02:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat gaat over het eerste ordernummer inderdaad. De kabels uit die batch hebben een serieus mankement, dus gooi de kabel ajb weg als je 'em binnenkrijgt. De refunds naar alle klanten zijn al uitgevoerd, dus het aankoopbedrag is of alweer bijgeschreven op je rekening, of is naar je onderweg momenteel. Verder geef je aan dat het tweede ordernummer ook dit product bevat, maar die order bestaat, voor zover ik kan zien, alleen uit een Xiaomi powerbank. Klopt dat tweede ordernummer?
Hi, nog even nagevraagd, en je refund is inderdaad onderweg. Het ging inderdaad alleen om de nieuwste, omdat er een fout zit in de kabels die na 21 december zijn verstuurd; die daarvoor zijn wel gewoon goed. Voor een nieuwe kabel verzoeken we je inderdaad vriendelijk een nieuwe order te plaatsen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:32 schreef xileS het volgende:
[..]
Thanks voor de verduidelijking. Ik denk dat de betaling nog onderweg is dan. Ah oeps, idd verkeerde ordernummer gegeven (denk teveel besteld ;p). Ik bedoelde ordernummer 20300000.
Voor een nieuwe kabel, moet ik bestelling gewoon opnieuw plaatsen neem ik aan.
Hi, dat zijn een paar goede vragen Het zit als volgt:quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:13 schreef Jrex het volgende:
Hoi Thomas,
Ik zit er serieus aan te denken om een Cube tablet te kopen, en nou vroeg ik me af of alle tablets grondig geïnspecteerd (en getest) worden alvorens ze worden opgestuurd.
Als er na loop van tijd onverhoopt iets mis blijkt te zijn waardoor ik aanspraak moet maken op garantie, hoe gaat de procedure dan in zijn werk? Worden alle garantiegevallen door jullie afgehandeld, of moet dat bijvoorbeeld met Cube zelf geregeld worden?
Hi, ik ga het voor je uitzoeken en dan edit ik deze post als ik een antwoord heb!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:03 schreef badschaap het volgende:
Hoi Thomas, Ik heb bij mijn order, order NO 22566664 PDM geselecteerd, maar ik kan dit vervolgens nergens terugvinden. Kan jij dit confirmen? Het is op dit moment namelijk wel handig omdat een douanier eens een keer zijn werk goed heeft gedaan bij mijn pakketje
Als je Paypal retour optie aanzet kun je overigens tot iets van 20 euro terug krijgen als je wat terug zzend.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat zijn een paar goede vragen Het zit als volgt:
De tablets worden inderdaad geïnspecteerd/getest, maar dat is niet grondig, omdat we daar simpelweg teveel producten voor hebben. Ik ken de procedure niet precies, maar denk aan zichtbare mankementen, opstarten en dan kijken of het scherm goed reageert, enz.
We geven een jaar garantie op onze tablets, gerekend vanaf de dag dat je deze thuis ontvangt. Als er een defect blijkt te zijn, dan repareren of vervangen we de tablet kosteloos, en wij handelen ook alles af, zodat je dus niet zelf met de fabrikant hoeft te communiceren. Het kan zijn dat je de tablet daarvoor naar ons terug moet sturen, hetzij voor reparatie of zodat we je daarna een nieuwe kunnen opsturen. In overleg kunnen we ook reparatie in NL vergoeden, maar dat komt niet zo vaak voor.
Tot de eerste maand na ontvangst vergoeden we 100% van de verzendkosten terug naar ons, indien dat nodig is, en na de eerste maand tot een jaar vergoeden we 50% van deze kosten, die bij gebruik van PostNL rond de ¤20 liggen, en je dus ong. ¤10 betaalt.
De reden daarvan is dat het versturen van pakketjes niet overal zo relatief goedkoop is als in NL, en het in sommige landen/eilanden meer dan $100 kost. Daarom kunnen we de shipping niet voor een heel jaar voor de volle 100% blijven refunden. De verzending naar jou terug betalen wij wel altijd volledig.
Ik hoop dat het zo duidelijk is
Dat zijn de betere tipsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als je Paypal retour optie aanzet kun je overigens tot iets van 20 euro terug krijgen als je wat terug zzend.
Refund is inmiddels binnen en de zending vandaag ook toevallig. Gelijk de prullenbak ingegooid.quote:Op donderdag 19 januari 2017 06:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, nog even nagevraagd, en je refund is inderdaad onderweg. Het ging inderdaad alleen om de nieuwste, omdat er een fout zit in de kabels die na 21 december zijn verstuurd; die daarvoor zijn wel gewoon goed. Voor een nieuwe kabel verzoeken we je inderdaad vriendelijk een nieuwe order te plaatsen.
Hi, dat ziet er inderdaad wat te kort uit! M'n collega gaat het betreffende warehouse contacten om te vragen of er daar iets is fout gegaan, en ondertussen kan ik je een refund of resend aanbieden. Waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:04 schreef Haasbeuntje het volgende:
Vandaag mijn S7 Edge hoesje binnen gekregen, maar hij blijkt helaas niet te passen.
Hij is zowat een cm te kort en ik denk dat hij voor de gewone S7 is.
Zou je misschien kunnen kijken of ik inderdaad een verkeerde heb gekregen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Order nummer: 22826081
Ok goed om te horend dat de refund binnen is. We hebben op dit moment inderdaad even geen voorraad, omdat we deze op verzoek hebben laten vernietigen. Ik kan na het weekend voor je nagaan wanneer de nieuwe voorraad wordt verwacht!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:30 schreef xileS het volgende:
[..]
Refund is inmiddels binnen en de zending vandaag ook toevallig. Gelijk de prullenbak ingegooid.
Wou zonet gelijk een nieuwe bestellen, maar het lijkt erop dat die niet meer te bestellen is: http://www.banggood.com/B(...)-Plug-p-1010839.html
Heb je misschien enig idee, wanneer die wel weer beschikbaar is?
Top dankjewel! Een resend alsjeblieft.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat ziet er inderdaad wat te kort uit! M'n collega gaat het betreffende warehouse contacten om te vragen of er daar iets is fout gegaan, en ondertussen kan ik je een refund of resend aanbieden. Waar gaat je voorkeur naar uit?
Haal zoiets alsjeblieft gewoon in Nederland.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:55 schreef AlwaysConnected het volgende:
Hoi Banggood,
Ik zag deze staan op jullie site
http://m.banggood.com/Uni(...)Panel-p-1065807.html
Deze is helaas voor UK
Ik zag wel een enkele stopcontact met USB.
Ik zouk eigenlijk de zelfde als de UK maar dan voor EU (nl) geen extra grootte. Bestaat deze bij jullie?
Door hun PDM methode, hiervoor heb ik ook altijd alleen op 3G gezeten dus kan er wel mee levenquote:Op zondag 15 januari 2017 15:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom heb je hem eigenlijk daar besteld? Nu mis je volledige 4G ondersteuning.
Heb al de 1 stopcontact met 2 USB nl shopquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Haal zoiets alsjeblieft gewoon in Nederland.
Helaas, mijn fout dus. Achja ben maar creatief geweest met het bewijsmateriaal wat ik op moest sturen naar PostNLquote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik ga het voor je uitzoeken en dan edit ik deze post als ik een antwoord heb!
- EDIT: Ik heb het voor je uitgezocht, en ik zie dat je order is verzonden met onze standard shipping, i.p.v. met PDM. Ik heb ook nog gekeken of daarover contact is geweest met onze customer service, maar dat was niet het geval. Dat kan alleen betekenen dat je dit tijdens het bestellen zelf zo hebt geselecteerd of in het winkelmandje niet hebt veranderd in PDM, en dat is echt heel erg balen, maar dat houdt helaas in dat ik niets voor je kan betekenen, en je alleen kan adviseren om de volgende keer in je winkelmandje nog een keer goed te kijken of daadwerkelijk PDM is geselecteerd voor je gaat afrekenen.
Hi, wij verkopen helaas niet waar je naar op zoek bent, succes met je zoektocht!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:55 schreef AlwaysConnected het volgende:
Hoi Banggood,
Ik zag deze staan op jullie site
http://m.banggood.com/Uni(...)Panel-p-1065807.html
Deze is helaas voor UK
Ik zag wel een enkele stopcontact met USB.
Ik zouk eigenlijk de zelfde als de UK maar dan voor EU (nl) geen extra grootte. Bestaat deze bij jullie?
Nu maar hopen dat de schade meevaltquote:Op maandag 23 januari 2017 02:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Helaas, mijn fout dus. Achja ben maar creatief geweest met het bewijsmateriaal wat ik op moest sturen naar PostNL
Hi, dat klopt inderdaad, maar zo te zien wordt de nieuwe voorraad bijgevuld in het HK warehouse, en daarvoor is nog altijd geen PDM beschikbaar helaas..quote:Op zondag 22 januari 2017 18:08 schreef Gruj0 het volgende:
Hoi,
Is hier geen PDM voor te krijgen? http://www.banggood.com/P(...).html?rmmds=category
Paar maanden geleden werden ze nog geshipped vanuit de CN warehouse.
Geen dank! En met T-Mobile zou je met jouw toestel van landelijke 4G-dekking gebruik moeten kunnen maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:14 schreef beelzaboot het volgende:
Bedankt voor je heldere uitleg Thomas!
[..]
Door hun PDM methode, hiervoor heb ik ook altijd alleen op 3G gezeten dus kan er wel mee leven
Hi, we zijn er niet helemaal uit waar de fout zit, want we hebben het warehouse dit product laten controleren, en op dit moment liggen de juiste producten op de juiste plek, en het product zelf is, gezien de klantenbeoordelingen op de pagina, wel gewoon goed. Het lijkt er dus op dat er óf een (paar) verkeerde hebben tussen gezeten, of degene die jij hebt ontvangen gewoon niet helemaal goed is. We hebben je in ieder een nieuwe opgestuurd, en deze zou wel gewoon moeten passen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:43 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Top dankjewel! Een resend alsjeblieft.
Op zich begrijp ik dat wel, maar had je hem gewoon bij Oneplus zelf gekocht, dan was je niet gek veel duurder uit geweest en had je wel een volledige ondersteuning gehad. Daar worden ze ook gewoon vanuit Europa geshipped, dus ook geen invoerkosten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:14 schreef beelzaboot het volgende:
Bedankt voor je heldere uitleg Thomas!
[..]
Door hun PDM methode, hiervoor heb ik ook altijd alleen op 3G gezeten dus kan er wel mee leven
Je hebt denk ik nog geen duidelijkheid hierover denk ik toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:55 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok goed om te horend dat de refund binnen is. We hebben op dit moment inderdaad even geen voorraad, omdat we deze op verzoek hebben laten vernietigen. Ik kan na het weekend voor je nagaan wanneer de nieuwe voorraad wordt verwacht!
Hi, wat betreft de kabel: BlitzWolf kan ons momenteel niet vertellen wanneer er een nieuwe voorraad komt, dus dat is nog even afwachten helaas.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:03 schreef xileS het volgende:
[..]
Je hebt denk ik nog geen duidelijkheid hierover denk ik toch?
Even iets anders. Ik heb dit ook al aan de Engelse support gevraagd, maar ik krijg er alleen maar verwarrende reacties op. Het gaat om dit product:
www.banggood.com/Replacem(...)and-2-p-1075489.html
Zoals je op de product foto's ziet is de zwarte band mat zwart, maar de "zwarte" band die ik ontvangen heb is glimmend donker grijs. Heb ik nou het verkeerde bandje ontvangen of zijn de product foto's niet correct? Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar een mat zwarte versie, alleen weet ik nu dus niet of die wel bestaat.
Ik wil ook een gouden bestellen voor mijn vriendin, maar hier is ook onduidelijkheid over. In de product omschrijving staat namelijk dat dit een rosé gouden is, maar wordt er dan een gouden of een rosé gouden band geleverd?
Dan wacht ik idd nog even af op de kabels.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, wat betreft de kabel: BlitzWolf kan ons momenteel niet vertellen wanneer er een nieuwe voorraad komt, dus dat is nog even afwachten helaas.
Dan wat betreft de bandjes: de kleuren op de foto's willen weleens wat afwijken. Dat komt doordat we van dit soort producten regelmatig alleen foto's van leveranciers krijgen, en we dus niet altijd weten in hoeverre die overeenkomen met de werkelijke kleur. Meestal zit dat goed, maar soms wijkt die toch wat af. De gouden variant is roségoud, en en m'n collega gaat dat aanpassen op de pagina.
Hoi Thomas,quote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat zijn een paar goede vragen Het zit als volgt:
De tablets worden inderdaad geïnspecteerd/getest, maar dat is niet grondig, omdat we daar simpelweg teveel producten voor hebben. Ik ken de procedure niet precies, maar denk aan zichtbare mankementen, opstarten en dan kijken of het scherm goed reageert, enz.
We geven een jaar garantie op onze tablets, gerekend vanaf de dag dat je deze thuis ontvangt. Als er een defect blijkt te zijn, dan repareren of vervangen we de tablet kosteloos, en wij handelen ook alles af, zodat je dus niet zelf met de fabrikant hoeft te communiceren. Het kan zijn dat je de tablet daarvoor naar ons terug moet sturen, hetzij voor reparatie of zodat we je daarna een nieuwe kunnen opsturen. In overleg kunnen we ook reparatie in NL vergoeden, maar dat komt niet zo vaak voor.
Tot de eerste maand na ontvangst vergoeden we 100% van de verzendkosten terug naar ons, indien dat nodig is, en na de eerste maand tot een jaar vergoeden we 50% van deze kosten, die bij gebruik van PostNL rond de ¤20 liggen, en je dus ong. ¤10 betaalt.
De reden daarvan is dat het versturen van pakketjes niet overal zo relatief goedkoop is als in NL, en het in sommige landen/eilanden meer dan $100 kost. Daarom kunnen we de shipping niet voor een heel jaar voor de volle 100% blijven refunden. De verzending naar jou terug betalen wij wel altijd volledig.
Ik hoop dat het zo duidelijk is
Ik denk zelf een eurotje of 30quote:Op maandag 23 januari 2017 03:49 schreef Banggood het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de schade meevalt
Ik ga voor je kijken wat er te regelen isquote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:41 schreef Riot- het volgende:
Hoi Banggood,
Kan je de Zuk Z2 zwart voor dezelfde prijs als de witte regelen? http://www.banggood.com/L(...)phone-p-1064299.html
Wil hem bestellen maar een tientje extra voor de juiste kleur is jammerlijk.
Top!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 12:02 schreef Jrex het volgende:
[..]
Hoi Thomas,
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen, ik denk wel dat ik de gok ga wagen
Hi, deze is daarvoor geschikt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:10 schreef tjoytjap het volgende:
Ha Thomas,
Weet jij of er ook van die siliconen beschermhoezen te bestellen zijn voor de Xiaomi Power Bank 2 10000mAh Quick Charge 2.0 Portable Charger .
Bedankt.......
Hi, je hebt de juiste ontvangen, die inderdaad niet matzwart is. Ook dat heb ik doorgegeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:39 schreef xileS het volgende:
[..]
Dan wacht ik idd nog even af op de kabels.
Ah, want kreeg zojuist weer van een andere collega te horen dat het goud is. Erg verwarrend dus. Ik denk dat ik het maar gewoon bestel en in het echt kan bekijken (zal ook wel iets anders uitzien). Maar ik begrijp dat er dus geen mat zwarte versie bestaat dan? Want het kwam over, alsof ze de verkeerde hadden gestuurd.
/edit
Zojuist de "gold" kleur besteld. Zag idd dat je collega de kleur in de beschrijving heeft gewijzigd: "Color: Black, Sliver, Gold" staat er nu, dus er staat nergens meer rose goud. Begreep juist van jouw, dat het rose goud is ;p.
Klinkt idd als een uitdaging ;p. Ik vroeg de kleur ook na, omdat op doosje (die bij mijn "zwarte" zat) duidelijk staat dat die leverbaar is in 4 kleuren, waaronder gold en rose goldquote:Op woensdag 25 januari 2017 03:05 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, je hebt de juiste ontvangen, die inderdaad niet matzwart is. Ook dat heb ik doorgegeven.
Werken met en tussen vrijwel uitsluitend Chinezen is regelmatig een uitdaging, en dit is daar een mooi voorbeeld van. Ik kreeg inderdaad gisteren te horen dat het om roségoud ging en dat het daar naar zou worden aangepast, maar nu hoor ik net: "it is not so pink, so I decided to make it gold". Zo gaat dat Om een lang verhaal kort te maken: het lijkt dus meer goudkleurig te zijn.
Ah ik zie het. Ik ga ze vragen hier nog eens goed naar te kijken!quote:Op woensdag 25 januari 2017 03:22 schreef xileS het volgende:
[..]
Klinkt idd als een uitdaging ;p. Ik vroeg de kleur ook na, omdat op doosje (die bij mijn "zwarte" zat) duidelijk staat dat die leverbaar is in 4 kleuren, waaronder gold en rose gold
[ afbeelding ]
Hi, het grootste deel van m'n collega's is al vertrokken, maar als ik zo zelf kijk lijkt deze me geschikt.quote:Op woensdag 25 januari 2017 08:54 schreef hiddit het volgende:
Kan je me misschien een screen protector voor me non edge s7 aanraden? Veel die ik vind zijn voor de edge.
Dankje ik zal is kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:00 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het grootste deel van m'n collega's is al vertrokken, maar als ik zo zelf kijk lijkt deze me geschikt.
Nee.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:24 schreef PassieWaterm het volgende:
Hallo allemaal
Ik ben nieuw hier op Fok en ook bij Banggood (net mijn eerste bestelling geplaatst :-)
Kan ik dit topic en het topic van de coupons instellen dat ik een mailtje krijg bij nieuwe reacties?
Groet
Geen dank .quote:
Lijkt erop dat de site van jouw bank even problemen heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als ik via mobiel wil afrekenen met ideal krijg ik de volgende melding
[ afbeelding ]
het lijkt me er meer op alsof hij de app wil starten, maar die er niet is.quote:Op donderdag 26 januari 2017 09:29 schreef PassieWaterm het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de site van jouw bank even problemen heeft.
Later nog eens proberen en om het zeker te weten even via pc proberen de transactie te doen.
niet helemaal, met de app wordt hier bedoelt de app van de bankquote:Op donderdag 26 januari 2017 12:35 schreef PassieWaterm het volgende:
Ideal is geen app. Als je kiest voor betalen via Ideal dan probeert hij via internet de site van Ideal te openen om vervolgens te koppelen met jouw bank of de app van jouw bank. In deze dus de site van de bank.
11 januari aangekomen in UK, mijn gok zou ergens aankomende week zijn (:P)quote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
Banggood,
Als jullie weer aan het werk zijn kunnen jullie mij enige informatie verstrekken over deze order
23042294
[ link | afbeelding ]
Op de zelfde dag een andere bestelling geplaatst en die was binnen een week binnen deze helaas niet.
Alvast bedankt
Dan wachten we nog evenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
11 januari aangekomen in UK, mijn gok zou ergens aankomende week zijn (:P)
Alles is geïnstalleerd en gebruik ideal voor alles via mijn foon maar alleen banggood lukt niet, nu al een week terwijl ik verder overal wel kan betalen met idealquote:Op zondag 29 januari 2017 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
niet helemaal, met de app wordt hier bedoelt de app van de bank
die registreert een eigen url scheme (http://, ftp:// zijn url scheme's) en zodra er dus een url zo wordt aangeroepen moet de app worden geopend, wat boven niet kan aangezien de app van de bank niet geïnstalleerd lijkt te zijn
Hi, leuk dat je je eerste order hebt geplaatst! Ik zag dat je al antwoord hebt gekregen op je vraag.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:24 schreef PassieWaterm het volgende:
Hallo allemaal
Ik ben nieuw hier op Fok en ook bij Banggood (net mijn eerste bestelling geplaatst :-)
Kan ik dit topic en het topic van de coupons instellen dat ik een mailtje krijg bij nieuwe reacties?
Groet
Hi, lukt het momenteel nog steeds niet om met iDeal te betalen? Als dat het geval is dan contact ik m'n collega's daarover, zodat het z.s.m. wordt opgelostquote:Op zondag 29 januari 2017 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alles is geïnstalleerd en gebruik ideal voor alles via mijn foon maar alleen banggood lukt niet, nu al een week terwijl ik verder overal wel kan betalen met ideal
Hi, volgens de tracking was ie al erg snel in de buurt, maar blijkbaar duurt het dan toch nog een tijde voor ie bezorgd wordt. Net als Robert gok ik ook op ergens deze week; het is, aangezien ook de bezorgtermijn nog niet is verstreken, dus nog even afwachten.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Dan wachten we nog even
De andere was er echt zo snel op zelfde dag besteld , maar ja china/Japan post is helaas onvoorspelbaar
Hi, volgens de tracking is je bestelling op de 28ste al bezorgd. Heb je deze inmiddels ontvangen?quote:Op zondag 29 januari 2017 21:13 schreef wickedweasel het volgende:
Via deze weg een vraag van iemand die nu voor de eerste keer besteld heeft bij Banggood
.
Bij mijn order van 19-01 (order 23640766) staat dat 23-01 the consignment has left the origin borderpoint.
Sinds 24-01 staat de zending volgens 17track in transit (swiss post) maar sindsdien is de status niet verandert.
Ik weet dat het nog binnen de termijn valt, maar ik kan nu niet zien waar het pakketje zich bevindt.
Voor mij als "nieuweling" kan ik dit niet plaatsen...
Weet iemand waar het pakket zich zou kunnen bevinden, of waar ik dit zelf kan zien?
Happy (Chinese) Newyear
Hi, heb je het ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijken.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:19 schreef Musta het volgende:
Hey, ik heb een aantal weken geleden de http://www.banggood.com/T(...)g-Box-p-1091625.html binnen gekregen.
Nu is het zo dat de rechteroortje engels spreekt als ik hem aan uit zet maar de linker chinees? Hoe kan ik dit veranderen zelf? ik neem aan dat dat niet de bedoeling is? Weet zo ook niet precies wanneer die uitgaat en wat die egt en verbindt?
Hoi,je hebt gelijk, deze order is inderdaad de 28e binnen gekomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 03:45 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, volgens de tracking is je bestelling op de 28ste al bezorgd. Heb je deze inmiddels ontvangen?
Heb je een DM terug gestuurd, de code die je stuurde 'FOK10' doet het helaas niet meer. Andere oplossing?quote:Op woensdag 25 januari 2017 02:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik ga voor je kijken wat er te regelen is
Hi, ik zie het inderdaad. De tracking loopt echter regelmatig achter, en is dus niet altijd even nauwkeurig. Geen reden voor zorgen, want het kan goed zijn dat de tracking een paar stappen overslaat en ineens aangeeft dat je bestelling in Nederland is. Aangezien je bestelling 10 dagen geleden is verzonden is er op dit moment nog weinig te doen, behalve wachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 07:53 schreef wickedweasel het volgende:
[..]
Hoi,je hebt gelijk, deze order is inderdaad de 28e binnen gekomen.
Ik heb echter het verkeerde nummer opgeschreven, een dag eerder had ik ook nog wat besteld en het ordernummer moest 23619989 zijn.
Ik weet dat het nog binnen de levertermijn is maar met de track and trace zie ik geen verandering.
Alvast bedankt
Hi, ik had je berichtje gezien en ik was al bezig met een oplossing. Die code had nog een keer moeten werken toen ik je die stuurde, maar dat was blijkbaar niet het geval. We werken vandaag nog een beetje op halve kracht, omdat veel collega's nog niet terug zijn i.v.m. Chinees nieuwjaar, maar als het goed is dan is m'n code-collega morgen weer terug en dan kan ik je een nieuwe gevenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:05 schreef Riot- het volgende:
[..]
Heb je een DM terug gestuurd, de code die je stuurde 'FOK10' doet het helaas niet meer. Andere oplossing?
Yes, ordernummer 20688156quote:Op dinsdag 31 januari 2017 04:06 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, heb je het ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijken.
Hi, volgens m'n collega wordt er in de handleiding beschreven hoe je de taal kunt wijzigen. Heb je die toevallig nog?quote:
yes, ik hbe hem nog thuis liggen maar volgens mij staat er niks over hoe je de taal kan veranderen. Was het eerste wat ik had gezocht. Momenteel heb ik het niet bij me, de oordopjes wel. Maar heb een online handleiding gevonden en daarin staat het er ook niet: https://www.zapals.com/qcy-q29-instructions.htmlquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, volgens m'n collega wordt er in de handleiding beschreven hoe je de taal kunt wijzigen. Heb je die toevallig nog?
Hi, geen zorgen, dat gebeurt met enige regelmaat. De tracking is vaak wat laat met updaten, en zodoende is het goed mogelijk dat ie straks wat stappen overslaat en bijv. ineens in Nederland is. Kwestie van even afwachten dus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:27 schreef mtv het volgende:
Ik had een umi z besteld. De 18e was die verstuurd, maar de 26e was hij nog in HongKong.
Is dat normaal? verder zijn er geen gegevens bekend.
Ordernummer 22961392
Hi, ik zie het in de handleiding ook niet terug inderdaad. Ik heb zelf iets gevonden, en hoewel m'n Chinees niet helemaal waterdicht is kom ik op het volgende uit:quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:10 schreef Musta het volgende:
[..]
yes, ik hbe hem nog thuis liggen maar volgens mij staat er niks over hoe je de taal kan veranderen. Was het eerste wat ik had gezocht. Momenteel heb ik het niet bij me, de oordopjes wel. Maar heb een online handleiding gevonden en daarin staat het er ook niet: https://www.zapals.com/qcy-q29-instructions.html
Rechts zegt die gewoon dat het connected etc is, dat snap ik. Maar wat de linker in het chinees zegt weet ik helaas niet.
Hi, we gaan kijken of het CN en HK warehouse van elkaar kunnen worden gescheiden, maar op dit moment is dat nog niet het geval.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:34 schreef VdBorght het volgende:
Is het mogelijk om op de app, of zelfs de desktop website te sorteren op CN warehouse? Op de app gaat het niet, en op de desktop website zie ik er nergens een optie voor. Zou handig zijn zodat je kan sorteren op items die met PDM verzonden kunnen worden
Ik kijk nog regelmatig of deze kabel weer beschikbaar is voor de verkoop, maar ik neem aan dat je hierover nog geen duidelijkheid kan geven toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, wat betreft de kabel: BlitzWolf kan ons momenteel niet vertellen wanneer er een nieuwe voorraad komt, dus dat is nog even afwachten helaas.
Gewoon annuleren en die andere weer bestellen is geen optie?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb net een iPad hoes gekocht op banggood. Bleek het een mini, moest een iPad 4 zijn. Domme fout van mijn kant natuurlijk. Kan ik deze bestelling annuleren zonder de andere twee producten te annuleren.
Of kan ik het beter terug sturen als het product binnen komt.
Het is nog niet verstuurd.
Ik zal dat proberen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gewoon annuleren en die andere weer bestellen is geen optie?
Hi, als je order nog niet op 'shipped' staat kun je deze zelf nog annuleren. Als het niet lukt raad ik je aan om z.s.m. via onze Live Chat-functie op Banggood.com te vragen of ze het betreffende artikel voor je willen annuleren.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb net een iPad hoes gekocht op banggood. Bleek het een mini, moest een iPad 4 zijn. Domme fout van mijn kant natuurlijk. Kan ik deze bestelling annuleren zonder de andere twee producten te annuleren.
Of kan ik het beter terug sturen als het product binnen komt.
Het is nog niet verstuurd.
Hi, dat klopt inderdaad, nog geen nieuwe info. Het is nog steeds vakantie hier (i.v.m. het Chinese Nieuwjaar), dus de communicatie met de meeste bedrijven ligt helemaal stil. Mocht je echt verlegen zitten om een kabel van dit formaat dan raad ik je in dit geval aan om te kijken naar een andere optie, simpelweg omdat we niet weten wanneer we weer voorraad krijgen, en BlitzWolf daar tijdens het vorige contact ook niet duidelijk in was, terwijl ze normaal wel verwachte leverdatums kunnen geven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:51 schreef xileS het volgende:
[..]
Ik kijk nog regelmatig of deze kabel weer beschikbaar is voor de verkoop, maar ik neem aan dat je hierover nog geen duidelijkheid kan geven toch?
Bedankt voor je reply, daar was ik idd al bang voor. Ik wou specifiek weer voor Blitzwolf gaan, omdat ik daarmee betere ervaringen heb en volgens mij hebben ze geen andere korte micro USB kabels. Ik heb hiervoor vaak andere kabels geprobeerd, maar die houden het nooit lang vol (gingen altijd na een korte periode stuk). Daar heb ik dus geen zin in, dus daarom dat ik weer wacht totdat deze weer beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat klopt inderdaad, nog geen nieuwe info. Het is nog steeds vakantie hier (i.v.m. het Chinese Nieuwjaar), dus de communicatie met de meeste bedrijven ligt helemaal stil. Mocht je echt verlegen zitten om een kabel van dit formaat dan raad ik je in dit geval aan om te kijken naar een andere optie, simpelweg omdat we niet weten wanneer we weer voorraad krijgen, en BlitzWolf daar tijdens het vorige contact ook niet duidelijk in was, terwijl ze normaal wel verwachte leverdatums kunnen geven.
Ik snap het inderdaad, en moet toegeven dat ik zelf ook een tevreden gebruiker ben. Ik ga aankomende week m'n collega nog eens expliciet naar deze kabel laten informeren, in de hoop dat ze dan wel meer duidelijkheid kunnen geven.Ik kom er in de loop van de week dan op terug.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:29 schreef xileS het volgende:
[..]
Bedankt voor je reply, daar was ik idd al bang voor. Ik wou specifiek weer voor Blitzwolf gaan, omdat ik daarmee betere ervaringen heb en volgens mij hebben ze geen andere korte micro USB kabels. Ik heb hiervoor vaak andere kabels geprobeerd, maar die houden het nooit lang vol (gingen altijd na een korte periode stuk). Daar heb ik dus geen zin in, dus daarom dat ik weer wacht totdat deze weer beschikbaar zijn.
Hi, dat kan verschillende redenen hebben, maar normaal gesproken zou je met een geldig trackingnummer in ieder geval moeten zien dat je informatie gegenereerd is en dat je bestelling is begonnen aan z'n reis. Als je me je ordernummer doorgeeft kijk ik voor je wat we er aan kunnen zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:39 schreef BatWayne het volgende:
Hoe kan ik mijn order tracken of doet het systeem het niet? Via de site van 17track.net staat er:
Item is not found at this moment, If necessary, please
Mijn ordernummer is 23925436quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:14 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat kan verschillende redenen hebben, maar normaal gesproken zou je met een geldig trackingnummer in ieder geval moeten zien dat je informatie gegenereerd is en dat je bestelling is begonnen aan z'n reis. Als je me je ordernummer doorgeeft kijk ik voor je wat we er aan kunnen zien.
Hallo,quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:07 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, als je order nog niet op 'shipped' staat kun je deze zelf nog annuleren. Als het niet lukt raad ik je aan om z.s.m. via onze Live Chat-functie op Banggood.com te vragen of ze het betreffende artikel voor je willen annuleren.
Hi, vervelend dat je er al zo lang op wacht! Volgens m'n collega is ie over 4-10 dagen (beetje rekkelijk) weer op voorraad.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:25 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hi!
Een flitser die ik heel graag wilde aanschaffen staat al een anderhalve week ofzo op restocking. Enig idee wanneer jullie deze flitser weer hebben?
http://www.banggood.com/V(...)tml?rmmds=mywishlist
Hi, vervelend dat ie al verstuurd is. Je kunt het artikel inderdaad naar ons terugsturen als je deze niet opent en dit vooraf even communiceert, maar de verzendkosten naar China zijn redelijk hoog, en de vraag is of dat het je waard is voor een product met een relatief lage waarde (t.o.v. bijv. een telefoon of tablet). Persoonlijk zou ik, mocht je echt niets aan het product hebben, kijken of ik deze in Nederland ergens kan slijten. Mocht je het product desondanks toch terug willen sturen, laat het me dan tegen die tijd even weten, dan kan ik je daarbij helpen.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hallo,
Ik was net te laat en het was al shipped. Zou ik het artikel gewoon terug kunnen sturen?
Hi, het probleem dat je ondervindt klinkt alsof je camera en en de bril niet op dezelfde regio (PAL of NTSC) zitten. Het is belangrijk dat dat wel het geval is, anders krijg je namelijk een flikkerend/storend beeld. Je kunt in het menu van de bril de regio veranderen en dan zou het goed moeten zijn. Zou je eens kunnen kijken of dat werkt?quote:Op zondag 5 februari 2017 18:06 schreef Nessajah het volgende:
Hallo!
De FPV bril, Eachine Goggles Two ,order 23677894 is helaas defect.
De video ontvangst is heel slecht en het maakt niet uit of de antennes wel of niet gemonteerd zijn.
Ik krijg wel beeld met mijn oudere Eachine EV800 FPV bril, het ligt dus niet aan mijn video zender.
Ik heb dit probleem al een aantal dagen geleden bij je collega's van de Customer Service gemeld maar die reageren niet.
Hopelijk via deze weg wel reactie
Alvast bedankt|!
De bril op NTSC zetten was de oplossing, hij doet het nu perfect! Bedankt voor je hulpquote:Op maandag 6 februari 2017 03:33 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het probleem dat je ondervindt klinkt alsof je camera en en de bril niet op dezelfde regio (PAL of NTSC) zitten. Het is belangrijk dat dat wel het geval is, anders krijg je namelijk een flikkerend/storend beeld. Je kunt in het menu van de bril de regio veranderen en dan zou het goed moeten zijn. Zou je eens kunnen kijken of dat werkt?
Als je deze video even vanaf het moment dat ie opent 2 minuten afspeelt, dan wordt daar uitgelegd hoe het zit en hoe je dit kunt veranderen.
Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.
EDIT: Ik heb m'n collega's van de customer service even gevraagd te wachten met reageren op je eerdere bericht. Mocht bovenstaande uiteindelijk niet de oplossing zijn, dan help ik je via hier alsnog.
Goed om te horen en geen dank!quote:Op maandag 6 februari 2017 12:54 schreef Nessajah het volgende:
[..]
De bril op NTSC zetten was de oplossing, hij doet het nu perfect! Bedankt voor je hulp
Mijn eerdere bericht naar customer service mag dus weggegooid worden.
Hoi, heb je het ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:41 schreef PassieWaterm het volgende:
Hoi. Ik heb een Amkov waterproof fotocamera laten komen. Zit alleen een US stekker bij.... Geen Europese. Wat kan je voor me doen?
Kan ik anders een van mijn eigen laders gebruiken? Die laden met 1000 mah en de originele met 500....kan dat geen kwaad?quote:Op woensdag 8 februari 2017 04:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, heb je het ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijken
Top op heden niets mogen ontvangen :-(quote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
Banggood,
Als jullie weer aan het werk zijn kunnen jullie mij enige informatie verstrekken over deze order
23042294
[ link | afbeelding ]
Op de zelfde dag een andere bestelling geplaatst en die was binnen een week binnen deze helaas niet.
Alvast bedankt
Dat is in dit geval mogelijk en kan geen kwaadquote:Op woensdag 8 februari 2017 05:58 schreef PassieWaterm het volgende:
[..]
Kan ik anders een van mijn eigen laders gebruiken? Die laden met 1000 mah en de originele met 500....kan dat geen kwaad?
Dat is vervelend.. Aangezien de bezorgtermijn er inmiddels ook op zit en het er nu wel een beetje op lijkt dat ie niet aankomt: wil je een resend of een refund?quote:Op woensdag 8 februari 2017 06:34 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Top op heden niets mogen ontvangen :-(
Hi, dat is Japans, en dat hoort niet helemaal. Ik heb er een melding van gemaakt dus ik gok dat ze het snel oplossen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 08:22 schreef doctor.starbucks het volgende:
Hi,
zie dat . http://eu.banggood.com/whtop-eu-sellers.html voornamelijk chinees als taal heeft.
En...mis ik de Miband 2 in de EU stock?
dan wacht ik even met bestellenquote:Op woensdag 8 februari 2017 08:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is Japans, en dat hoort niet helemaal. Ik heb er een melding van gemaakt dus ik gok dat ze het snel oplossen.
Wat betreft de Miband 2: die hebben we inderdaad niet in het Eu-warehouse, maar die is vanuit het CN warehouse wel te bestellen met PDM, dus geen douanekosten en snellere levering. Bovendien komt daar spoedig nog een code voor, maar ik moet even wachten tot m'n collega weer terug is.
Bedankt voor jouw reactie. Ik zal het dan gewoon doorverkopen.quote:Op maandag 6 februari 2017 03:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat ie al verstuurd is. Je kunt het artikel inderdaad naar ons terugsturen als je deze niet opent en dit vooraf even communiceert, maar de verzendkosten naar China zijn redelijk hoog, en de vraag is of dat het je waard is voor een product met een relatief lage waarde (t.o.v. bijv. een telefoon of tablet). Persoonlijk zou ik, mocht je echt niets aan het product hebben, kijken of ik deze in Nederland ergens kan slijten. Mocht je het product desondanks toch terug willen sturen, laat het me dan tegen die tijd even weten, dan kan ik je daarbij helpen.
Een resend is prima, waar zoiets blijft is een raadselquote:Op woensdag 8 februari 2017 08:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dat is vervelend.. Aangezien de bezorgtermijn er inmiddels ook op zit en het er nu wel een beetje op lijkt dat ie niet aankomt: wil je een resend of een refund?
Zit er geen screen protector op ?quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:00 schreef mtv het volgende:
Vandaag eindelijk mijn Umi Z ontvangen.
Ik weet nog niet of alles goed werkt,maar dat zal de tijd wel leren.
Wat ik al wel heel vervelend en strend vind is dat het glas niet mooi is. Zitten lelijke strepen op die niet weg te poetsen zijn
Folie is er uiteraard al afgehaald.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:10 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Zit er geen screen protector op ?
Balen :-(quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:39 schreef mtv het volgende:
[..]
Folie is er uiteraard al afgehaald.
Volgens mij is dat glas wat vlekkerig is wel een screenprotector, maar dan moet hij nog wel mooi om zijn.
Ik had een screenprotector besteld, alleen die bedekt niet het hele oppervlak.
De protector die er op zit bedekt wel het hele oppervlak.
Hi, dat van die strepen is vervelend. Als je er echt hinder van ondervindt kun je me een foto sturen, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:00 schreef mtv het volgende:
Vandaag eindelijk mijn Umi Z ontvangen.
Ik weet nog niet of alles goed werkt,maar dat zal de tijd wel leren.
Wat ik al wel heel vervelend en strend vind is dat het glas niet mooi is. Zitten lelijke strepen op die niet weg te poetsen zijn
Succes daarmee en geen dankquote:Op woensdag 8 februari 2017 17:30 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw reactie. Ik zal het dan gewoon doorverkopen.
Hi, dat is vervelend. Maak alsjeblieft even een korte video waarin beide problemen duidelijk zichtbaar zijn (de beschadiging in het scherm en de overslaan van foto's met de knoppen). Als je die dan uploadt via bijv. Youtube en me hier daarna het linkje + je ordernummer doorgeeft, dan zorg ik dat we het snel voor je oplossen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 17:26 schreef PassieWaterm het volgende:
Ik heb helaas een probleem ontdekt bij de camera waar ik eerst voor vroeg of die met een andere lader geladen mocht worden. Als de camera aan staat lijkt het alsof er een beschadiging/kras op het hoofdscherm zit. Als de camera uit staat zie je echter niets..... Lijkt dus op dode pixels. Het is gelukkig niet te zien op gemaakte foto's dus ligt echt aan het scherm maar wel erg irritant in beeld bij foto's maken. Daarbij lijkt er iets mis te zijn met de vooruit en terug toets. In plaats van 1 keer springen ze beiden 2 keer een selectie over.... Dus je kunt niet naar volgende/vorige foto maar je gaat meteen 2 stappen. Ik zag op bv postnl dat pakket sturen ruim 18 euro kost... Dat is 1/3 van de waarde van het torstel.... Is er een andere optie? Is de eerste keer dat ik bij BG bestel
Het valt erg mee, maar een aantal mensen maakt er een behoorlijk lange vakantie van. Nu gelukkig iedereen wel weer zo'n beetje terug.quote:Op woensdag 8 februari 2017 08:47 schreef Catch22- het volgende:
Dit jaar weer veel collega's niet teruggekomen na nieuwjaar, of valt het mee?
Resend is gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2017 17:38 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Een resend is prima, waar zoiets blijft is een raadsel
Thnx banggood
order 23787354quote:Op donderdag 9 februari 2017 03:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend. Maak alsjeblieft even een korte video waarin beide problemen duidelijk zichtbaar zijn (de beschadiging in het scherm en de overslaan van foto's met de knoppen). Als je die dan uploadt via bijv. Youtube en me hier daarna het linkje + je ordernummer doorgeeft, dan zorg ik dat we het snel voor je oplossen.
Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat je, nadat je het probleem hier hebt gemeld, ons ook nog een mail hebt gestuurd over dit probleem. Om verwarring te voorkomen gaan m'n collega's je melding via de mail afhandelen, zodat je twee meldingen niet door elkaar lopen. Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen dan kun je me alsnog contacten via hier om te kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 10:19 schreef PassieWaterm het volgende:
[..]
order 23787354
Alvast bedankt
Ik snap het. Je moet misschien wel weten dat ik dat al 3 dagen geleden had gedaan (meteen de dag dat hij binnen kwam) ..... binnen 48 uur respons zou krijgen maar niet heb gehad. En daarom heb ik het gisteren nog eens gemeld. Maar ik ga nu netjes afwachten... Maar ook geen 3 dagen :-)quote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:13 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat je, nadat je het probleem hier hebt gemeld, ons ook nog een mail hebt gestuurd over dit probleem. Om verwarring te voorkomen gaan m'n collega's je melding via de mail afhandelen, zodat je twee meldingen niet door elkaar lopen. Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen dan kun je me alsnog contacten via hier om te kijken wat ik voor je kan doen.
Een klein verzoek voor een eventuele volgende keer: maak alsjeblieft via één kanaal melding van een probleem, want dat houdt het overzichtelijk en scheelt ons daarnaast uitzoekwerk.
Toch alweer bijna 3 dagen aan het wachten op antwoord van klantenservice. Eerste ervaring met Banggood maar tot nu toe niet zo'n hele goede. Hopelijk word mijn probleem wel goed opgelost anders was het meteen de laatste keer Banggood.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 04:52 schreef PassieWaterm het volgende:
[..]
Ik snap het. Je moet misschien wel weten dat ik dat al 3 dagen geleden had gedaan (meteen de dag dat hij binnen kwam) ..... binnen 48 uur respons zou krijgen maar niet heb gehad. En daarom heb ik het gisteren nog eens gemeld. Maar ik ga nu netjes afwachten... Maar ook geen 3 dagen :-)
Hoi, ik heb dit voor je nagevraagd, en het blijkt dat mijn collega per ongeluk het verkeerde productnummer heeft verwijderd afgelopen week (deze camera i.p.v. een ander product). De camera is weer opnieuw toegevoegd, maar de klantreviews + foto's zijn reddeloos verloren gegaan. Het klopt dus dat je deze hebt gezien, en dat ze nu helaas niet meer te zien zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:45 schreef Gruj0 het volgende:
Snap er niets van.
Product ID: 1125408 had een aantal reviews met foto's. Zowel foto's als reviews zijn opeens verdwenen.
Reviews waren te vinden wanneer je klikte op de new years banner van dit product.
Hi, we hanteren verschillende levertijden op basis van de verschillende verzendmethoden die we aanbieden. De reden dat het zo lang duurde voor je betaling werd bevestigd zal waarschijnlijk liggen aan de betaalmethode die je hebt gekozen: bepaalde methoden doen er lang over om het geld bij ons te krijgen, en ons systeem bevestigt de betaling pas als we daadwerkelijk het aankoopbedrag binnen hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:22 schreef rulerofdeath het volgende:
wat is normaal gesproken de levertijd?
ik zit nu al een maand te wachten op een order. Ik had het idee dat dit normaal gesproken wel sneller gaat. de ordertracking werkt niet.
ook tussen bestelling plaatsen en de datum bij order submitted en payment confirmed in het overzicht zit 13 (!!) dagen. waarom is dat?
En als ik dan toch bezig ben: Waarom verschijnt de ideal optie niet bij mij om te betalen? ik geef aan dat ik naar NL wil verschepen.
Hi, ik snap em. Ik heb even gekeken, en wat je voorstelt lijkt mij goed: nog even wachten en mocht je alsnog niets binnen krijgen, laat het me dan weten dan lossen we het voor je op.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:43 schreef ketamientje het volgende:
Ik heb ongeveer een maand geleden een bestelling bij jullie gedaan. Van alle bestellingen die ik heb gedaan was dit de eerste keer dat ik het gratis heb laten verzenden ipv priority direct, dus ik verwachte al dat het iets langer ging duren. Nu bereikt het bijna de termijn van 20 werkdagen die als uiterste wordt gegeven. Achteraf gezien had ik deze ook gewoon met priority direct moeten doen. Zullen we nog even wachten en dan kijken of je wat voor mij kan betekenen als het echt niet aankomt? Gaat om order #23471971.
Hi, ik kan me inderdaad voorstellen dat je daar van m'n Chinese collega's geen bevredigend antwoord op hebt ontvangen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:01 schreef CharlieMunger777 het volgende:
Helaas kunnen de Chinese medewerkers me niet helpen of snappen ze de vraagstelling gewoon niet, dus probeer ik het hier even:)
- Betreffende de producten die worden geleverd vanuit het EU Warehouse - zijn deze, indien vallend in de vereiste warenklassen CE-gecertificeerd?
- Kan ik als zakelijke klant gevestigd in Nederland vanuit het EU Warehouse intracommunautair bestellen en de VAT laten verleggen? Ik zie hier namelijk nergens een mogelijkheid toe ondanks dat jullie toch een dedicated wholesale programma hebben.
Hi, dat is inderdaad niet hoe het hoort. Ik zie dat je op de 10e een verzoek hebt gedaan voor een gedeeltelijke refund ipv terugsturen naar ons, en m'n collega heeft je daarover net een bevestigingsmail gestuurd. Daarnaast is ook de gedeeltelijke refund naar je overgemaakt, en aangezien je met PayPal hebt betaald staat die spoedig op je rekening. Excuses voor het lange wachten op reactie via de mail. Mocht je een eventuele volgende keer met iets zitten, dan kun je ook gewoon direct hier terecht voor een snellere afhandeling.quote:Op maandag 13 februari 2017 00:30 schreef PassieWaterm het volgende:
[..]
Toch alweer bijna 3 dagen aan het wachten op antwoord van klantenservice. Eerste ervaring met Banggood maar tot nu toe niet zo'n hele goede. Hopelijk word mijn probleem wel goed opgelost anders was het meteen de laatste keer Banggood.
Heb idd mail net gekregen. Netjes afgehandeld.... dat dan weer wel. Toch een positief einde. Thnxquote:Op maandag 13 februari 2017 04:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is inderdaad niet hoe het hoort. Ik zie dat je op de 10e een verzoek hebt gedaan voor een gedeeltelijke refund ipv terugsturen naar ons, en m'n collega heeft je daarover net een bevestigingsmail gestuurd. Daarnaast is ook de gedeeltelijke refund naar je overgemaakt, en aangezien je met PayPal hebt betaald staat die spoedig op je rekening. Excuses voor het lange wachten op reactie via de mail. Mocht je een eventuele volgende keer met iets zitten, dan kun je ook gewoon direct hier terecht voor een snellere afhandeling.
Goed om te horen dat het zo naar tevredenheid is en geen dankquote:Op maandag 13 februari 2017 05:16 schreef PassieWaterm het volgende:
[..]
Heb idd mail net gekregen. Netjes afgehandeld.... dat dan weer wel. Toch een positief einde. Thnx
Hallo, ik heb via de sofort-methode betaald. Ik dacht dat dat ook een snelle betaalmethode zoals ideal was.quote:Op maandag 13 februari 2017 03:52 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hanteren verschillende levertijden op basis van de verschillende verzendmethoden die we aanbieden. De reden dat het zo lang duurde voor je betaling werd bevestigd zal waarschijnlijk liggen aan de betaalmethode die je hebt gekozen: bepaalde methoden doen er lang over om het geld bij ons te krijgen, en ons systeem bevestigt de betaling pas als we daadwerkelijk het aankoopbedrag binnen hebben.
Dat je niet voor iDeal kunt kiezen is vreemd. Heb je het ordernummer voor me?
Hi, Sofort zou volgens hun eigen beschrijving inderdaad gigantisch snel moeten zijn, maar ik heb het voor jouw specifieke order even nagevraagd, en we hebben je betaling echt pas ontvangen op de dag dat je orderstatus overging in 'Payment confirmed'.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Hallo, ik heb via de sofort-methode betaald. Ik dacht dat dat ook een snelle betaalmethode zoals ideal was.
mijn ordernummer: 23275284
Als het goed is is het vandaag 21 werkdagen geleden dat het is verstuurd, nog niks binnen hier.quote:Op maandag 13 februari 2017 03:55 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik snap em. Ik heb even gekeken, en wat je voorstelt lijkt mij goed: nog even wachten en mocht je alsnog niets binnen krijgen, laat het me dan weten dan lossen we het voor je op.
ah, oke. bedankt.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 03:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, Sofort zou volgens hun eigen beschrijving inderdaad gigantisch snel moeten zijn, maar ik heb het voor jouw specifieke order even nagevraagd, en we hebben je betaling echt pas ontvangen op de dag dat je orderstatus overging in 'Payment confirmed'.
Wat betreft je tracking: via Flytexpress kun je je bestelling tracken, en daar is te zien dat je order zich momenteel nog in het sorteercentrum van Hong Kong bevindt, al is het goed mogelijk dat 'ie al onderweg is, en dat de tracking nog niet geüpdatet is. Dat laatste gebeurt regelmatig. Waarschijnlijk is het nog een beetje de nasleep van het nieuwe jaar, want overal in het proces is er wat vertraging ingeslopen. Al met al is het, ook gezien het feit dat de bezorgtermijn nog niet ten einde is, even een kwestie van afwachten.
Hi, vervelend dat ie het niet meer naar behoren doet. Een foto gaat lastig worden inderdaad, maar om je te kunnen helpen heb ik toch wat beeldmateriaal nodig voor m'n Chinese collega's, dus maak ajb even een kort filmpje van het probleem waarin duidelijk te zien is dat 'ie niet goed is. Als je deze dan uploadt via bijv. Youtube en hier het linkje doorgeeft, dan ga ik zorgen dat het z.s.m. wordt afgehandeld.quote:Op woensdag 15 februari 2017 11:33 schreef Rappetor het volgende:
Hallo, ik heb onlangs een Digoo BB-M2 aangeschaft. Deze heeft het ca 2 weken prima gedaan maar nu krijg ik geen tot amper meer connectie met het apparaat.
Moet de stroom er vanaf halen en dan is hij eventjes semi-benaderbaar en gaat daarna direct weer offline.
Kan er ook niet echt een foto van maken, app zegt: offline terwijl hij echt wel aangesloten zit . Niet alleen via de app is hij niet meer te benaderen, de web interface ook niet.
Zoals gezegd, hij werkte uitstekend maar nu is het WiFi gedeelte ermee opgehouden lijkt het wel. Wat onhandig voor een WiFi camera
Ordernummer: 23273633
Hi, we kunnen 'em opnieuw voor je verzenden inderdaad, alleen is vanwege de afmetingen van je order PDM helaas geen optie, dus dan blijven alleen de normale verzending en Air Parcel Register over. Beide verzendmethoden hebben dezelfde aflevertermijn, alleen komen er voor de laatste methode ¤1,54 aan verzendkosten bij. Ik hoor graag waar je voor kiest en dan gaan we het in orde makenquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:21 schreef ketamientje het volgende:
[..]
Als het goed is is het vandaag 21 werkdagen geleden dat het is verstuurd, nog niks binnen hier.
In het geval van opnieuw verzenden zou ik het graag niet weer met de gratis methode willen, ik kan dat kleine bedrag best bijbetalen als dat nodig is. Alvast bedankt.
Hi, we hebben er op het moment maar eentje in het assortiment, en dat is deze van Xiaomi ZMI, alleen die is wel een beetje aan de prijs, en daarnaast wordt ie op dit moment bevoorraad, dus het zit even niet mee. Degene waar je naar verwees komt helemaal niet meer terug en verdwijnt spoedig van de website. Laat het me weten als ik nog wat voor je kan betekenenquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hi! Heb je hier wat alternatieven voor?
Eentje die op 4G werkt, en eentje die op 3G werkt. Het liefst 4g natuurlijk
http://www.banggood.com/M(...)25.html?rmmds=search
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |