abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper vrijdag 10 februari 2017 @ 03:13:09 #276
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168795790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:19 schreef PassieWaterm het volgende:

[..]

order 23787354
Alvast bedankt
Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat je, nadat je het probleem hier hebt gemeld, ons ook nog een mail hebt gestuurd over dit probleem. Om verwarring te voorkomen gaan m'n collega's je melding via de mail afhandelen, zodat je twee meldingen niet door elkaar lopen. Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen dan kun je me alsnog contacten via hier om te kijken wat ik voor je kan doen.
Een klein verzoek voor een eventuele volgende keer: maak alsjeblieft via één kanaal melding van een probleem, want dat houdt het overzichtelijk en scheelt ons daarnaast uitzoekwerk. ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 10 februari 2017 @ 03:13:20 #277
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168795792
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:37 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Top service
*O*
pi_168795922
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 03:13 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat je, nadat je het probleem hier hebt gemeld, ons ook nog een mail hebt gestuurd over dit probleem. Om verwarring te voorkomen gaan m'n collega's je melding via de mail afhandelen, zodat je twee meldingen niet door elkaar lopen. Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen dan kun je me alsnog contacten via hier om te kijken wat ik voor je kan doen.
Een klein verzoek voor een eventuele volgende keer: maak alsjeblieft via één kanaal melding van een probleem, want dat houdt het overzichtelijk en scheelt ons daarnaast uitzoekwerk. ;)
Ik snap het. Je moet misschien wel weten dat ik dat al 3 dagen geleden had gedaan (meteen de dag dat hij binnen kwam) ..... binnen 48 uur respons zou krijgen maar niet heb gehad. En daarom heb ik het gisteren nog eens gemeld. Maar ik ga nu netjes afwachten... Maar ook geen 3 dagen :-)
pi_168821282
Helaas kunnen de Chinese medewerkers me niet helpen of snappen ze de vraagstelling gewoon niet, dus probeer ik het hier even:)

- Betreffende de producten die worden geleverd vanuit het EU Warehouse - zijn deze, indien vallend in de vereiste warenklassen CE-gecertificeerd?
- Kan ik als zakelijke klant gevestigd in Nederland vanuit het EU Warehouse intracommunautair bestellen en de VAT laten verleggen? Ik zie hier namelijk nergens een mogelijkheid toe ondanks dat jullie toch een dedicated wholesale programma hebben.
pi_168822025
Snap er niets van.
Product ID: 1125408 had een aantal reviews met foto's. Zowel foto's als reviews zijn opeens verdwenen.

Reviews waren te vinden wanneer je klikte op de new years banner van dit product.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 12:22:33 #281
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_168822490
wat is normaal gesproken de levertijd?

ik zit nu al een maand te wachten op een order. Ik had het idee dat dit normaal gesproken wel sneller gaat. de ordertracking werkt niet.

ook tussen bestelling plaatsen en de datum bij order submitted en payment confirmed in het overzicht zit 13 (!!) dagen. waarom is dat?

En als ik dan toch bezig ben: Waarom verschijnt de ideal optie niet bij mij om te betalen? ik geef aan dat ik naar NL wil verschepen.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_168853812
Ik heb ongeveer een maand geleden een bestelling bij jullie gedaan. Van alle bestellingen die ik heb gedaan was dit de eerste keer dat ik het gratis heb laten verzenden ipv priority direct, dus ik verwachte al dat het iets langer ging duren. Nu bereikt het bijna de termijn van 20 werkdagen die als uiterste wordt gegeven. Achteraf gezien had ik deze ook gewoon met priority direct moeten doen. Zullen we nog even wachten en dan kijken of je wat voor mij kan betekenen als het echt niet aankomt? Gaat om order #23471971.
pi_168867036
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 04:52 schreef PassieWaterm het volgende:

[..]

Ik snap het. Je moet misschien wel weten dat ik dat al 3 dagen geleden had gedaan (meteen de dag dat hij binnen kwam) ..... binnen 48 uur respons zou krijgen maar niet heb gehad. En daarom heb ik het gisteren nog eens gemeld. Maar ik ga nu netjes afwachten... Maar ook geen 3 dagen :-)
Toch alweer bijna 3 dagen aan het wachten op antwoord van klantenservice. Eerste ervaring met Banggood maar tot nu toe niet zo'n hele goede. Hopelijk word mijn probleem wel goed opgelost anders was het meteen de laatste keer Banggood.
  CHI shopkeeper maandag 13 februari 2017 @ 03:44:22 #284
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168867594
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:45 schreef Gruj0 het volgende:
Snap er niets van.
Product ID: 1125408 had een aantal reviews met foto's. Zowel foto's als reviews zijn opeens verdwenen.

Reviews waren te vinden wanneer je klikte op de new years banner van dit product.
Hoi, ik heb dit voor je nagevraagd, en het blijkt dat mijn collega per ongeluk het verkeerde productnummer heeft verwijderd afgelopen week (deze camera i.p.v. een ander product). De camera is weer opnieuw toegevoegd, maar de klantreviews + foto's zijn reddeloos verloren gegaan. Het klopt dus dat je deze hebt gezien, en dat ze nu helaas niet meer te zien zijn.
  CHI shopkeeper maandag 13 februari 2017 @ 03:52:13 #285
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168867602
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:22 schreef rulerofdeath het volgende:
wat is normaal gesproken de levertijd?

ik zit nu al een maand te wachten op een order. Ik had het idee dat dit normaal gesproken wel sneller gaat. de ordertracking werkt niet.

ook tussen bestelling plaatsen en de datum bij order submitted en payment confirmed in het overzicht zit 13 (!!) dagen. waarom is dat?

En als ik dan toch bezig ben: Waarom verschijnt de ideal optie niet bij mij om te betalen? ik geef aan dat ik naar NL wil verschepen.
Hi, we hanteren verschillende levertijden op basis van de verschillende verzendmethoden die we aanbieden. De reden dat het zo lang duurde voor je betaling werd bevestigd zal waarschijnlijk liggen aan de betaalmethode die je hebt gekozen: bepaalde methoden doen er lang over om het geld bij ons te krijgen, en ons systeem bevestigt de betaling pas als we daadwerkelijk het aankoopbedrag binnen hebben.
Dat je niet voor iDeal kunt kiezen is vreemd. Heb je het ordernummer voor me?
  CHI shopkeeper maandag 13 februari 2017 @ 03:55:22 #286
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168867606
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 15:43 schreef ketamientje het volgende:
Ik heb ongeveer een maand geleden een bestelling bij jullie gedaan. Van alle bestellingen die ik heb gedaan was dit de eerste keer dat ik het gratis heb laten verzenden ipv priority direct, dus ik verwachte al dat het iets langer ging duren. Nu bereikt het bijna de termijn van 20 werkdagen die als uiterste wordt gegeven. Achteraf gezien had ik deze ook gewoon met priority direct moeten doen. Zullen we nog even wachten en dan kijken of je wat voor mij kan betekenen als het echt niet aankomt? Gaat om order #23471971.
Hi, ik snap em. Ik heb even gekeken, en wat je voorstelt lijkt mij goed: nog even wachten en mocht je alsnog niets binnen krijgen, laat het me dan weten dan lossen we het voor je op. :)
  CHI shopkeeper maandag 13 februari 2017 @ 04:03:05 #287
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168867616
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:01 schreef CharlieMunger777 het volgende:
Helaas kunnen de Chinese medewerkers me niet helpen of snappen ze de vraagstelling gewoon niet, dus probeer ik het hier even:)

- Betreffende de producten die worden geleverd vanuit het EU Warehouse - zijn deze, indien vallend in de vereiste warenklassen CE-gecertificeerd?
- Kan ik als zakelijke klant gevestigd in Nederland vanuit het EU Warehouse intracommunautair bestellen en de VAT laten verleggen? Ik zie hier namelijk nergens een mogelijkheid toe ondanks dat jullie toch een dedicated wholesale programma hebben.
Hi, ik kan me inderdaad voorstellen dat je daar van m'n Chinese collega's geen bevredigend antwoord op hebt ontvangen. ;)
Wat betreft je eerste vraag: alle producten uit ons EU warehouse die daarover zouden moeten beschikken zijn inderdaad voorzien van een CE-keurmerk.
Wat betreft je tweede vraag: ik ben daar zelf niet helemaal in thuis, maar wil dat wel voor je uitzoeken. Kun je het verleg-deel nog iets voor me verduidelijken? :)
  CHI shopkeeper maandag 13 februari 2017 @ 04:28:42 #288
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168867634
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:30 schreef PassieWaterm het volgende:

[..]

Toch alweer bijna 3 dagen aan het wachten op antwoord van klantenservice. Eerste ervaring met Banggood maar tot nu toe niet zo'n hele goede. Hopelijk word mijn probleem wel goed opgelost anders was het meteen de laatste keer Banggood.
Hi, dat is inderdaad niet hoe het hoort. Ik zie dat je op de 10e een verzoek hebt gedaan voor een gedeeltelijke refund ipv terugsturen naar ons, en m'n collega heeft je daarover net een bevestigingsmail gestuurd. Daarnaast is ook de gedeeltelijke refund naar je overgemaakt, en aangezien je met PayPal hebt betaald staat die spoedig op je rekening. Excuses voor het lange wachten op reactie via de mail. Mocht je een eventuele volgende keer met iets zitten, dan kun je ook gewoon direct hier terecht voor een snellere afhandeling. :)
pi_168867680
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 04:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is inderdaad niet hoe het hoort. Ik zie dat je op de 10e een verzoek hebt gedaan voor een gedeeltelijke refund ipv terugsturen naar ons, en m'n collega heeft je daarover net een bevestigingsmail gestuurd. Daarnaast is ook de gedeeltelijke refund naar je overgemaakt, en aangezien je met PayPal hebt betaald staat die spoedig op je rekening. Excuses voor het lange wachten op reactie via de mail. Mocht je een eventuele volgende keer met iets zitten, dan kun je ook gewoon direct hier terecht voor een snellere afhandeling. :)
Heb idd mail net gekregen. Netjes afgehandeld.... dat dan weer wel. Toch een positief einde. Thnx
  maandag 13 februari 2017 @ 06:25:29 #290
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_168867786
Komt de MI robot stofzuiger ook in de EU warehouse?
Importheffing is heftig :)
Starbucks, waar blijf je
  CHI shopkeeper maandag 13 februari 2017 @ 06:25:31 #291
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168867787
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 05:16 schreef PassieWaterm het volgende:

[..]

Heb idd mail net gekregen. Netjes afgehandeld.... dat dan weer wel. Toch een positief einde. Thnx
Goed om te horen dat het zo naar tevredenheid is en geen dank ;)
  maandag 13 februari 2017 @ 16:38:46 #292
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_168876347
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 03:52 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, we hanteren verschillende levertijden op basis van de verschillende verzendmethoden die we aanbieden. De reden dat het zo lang duurde voor je betaling werd bevestigd zal waarschijnlijk liggen aan de betaalmethode die je hebt gekozen: bepaalde methoden doen er lang over om het geld bij ons te krijgen, en ons systeem bevestigt de betaling pas als we daadwerkelijk het aankoopbedrag binnen hebben.
Dat je niet voor iDeal kunt kiezen is vreemd. Heb je het ordernummer voor me?
Hallo, ik heb via de sofort-methode betaald. Ik dacht dat dat ook een snelle betaalmethode zoals ideal was.

mijn ordernummer: 23275284
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  CHI shopkeeper dinsdag 14 februari 2017 @ 03:08:32 #293
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168887141
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:38 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

Hallo, ik heb via de sofort-methode betaald. Ik dacht dat dat ook een snelle betaalmethode zoals ideal was.

mijn ordernummer: 23275284
Hi, Sofort zou volgens hun eigen beschrijving inderdaad gigantisch snel moeten zijn, maar ik heb het voor jouw specifieke order even nagevraagd, en we hebben je betaling echt pas ontvangen op de dag dat je orderstatus overging in 'Payment confirmed'.
Wat betreft je tracking: via Flytexpress kun je je bestelling tracken, en daar is te zien dat je order zich momenteel nog in het sorteercentrum van Hong Kong bevindt, al is het goed mogelijk dat 'ie al onderweg is, en dat de tracking nog niet geüpdatet is. Dat laatste gebeurt regelmatig. Waarschijnlijk is het nog een beetje de nasleep van het nieuwe jaar, want overal in het proces is er wat vertraging ingeslopen. Al met al is het, ook gezien het feit dat de bezorgtermijn nog niet ten einde is, even een kwestie van afwachten. :)
pi_168914610
Hallo, ik heb onlangs een Digoo BB-M2 aangeschaft. Deze heeft het ca 2 weken prima gedaan maar nu krijg ik geen tot amper meer connectie met het apparaat.
Moet de stroom er vanaf halen en dan is hij eventjes semi-benaderbaar en gaat daarna direct weer offline.

Kan er ook niet echt een foto van maken, app zegt: offline terwijl hij echt wel aangesloten zit :). Niet alleen via de app is hij niet meer te benaderen, de web interface ook niet.

Zoals gezegd, hij werkte uitstekend maar nu is het WiFi gedeelte ermee opgehouden lijkt het wel. Wat onhandig voor een WiFi camera ;)

Ordernummer: 23273633
pi_168921604
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 03:55 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik snap em. Ik heb even gekeken, en wat je voorstelt lijkt mij goed: nog even wachten en mocht je alsnog niets binnen krijgen, laat het me dan weten dan lossen we het voor je op. :)
Als het goed is is het vandaag 21 werkdagen geleden dat het is verstuurd, nog niks binnen hier.
In het geval van opnieuw verzenden zou ik het graag niet weer met de gratis methode willen, ik kan dat kleine bedrag best bijbetalen als dat nodig is. Alvast bedankt.
  woensdag 15 februari 2017 @ 18:34:54 #296
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_168922733
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 03:08 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, Sofort zou volgens hun eigen beschrijving inderdaad gigantisch snel moeten zijn, maar ik heb het voor jouw specifieke order even nagevraagd, en we hebben je betaling echt pas ontvangen op de dag dat je orderstatus overging in 'Payment confirmed'.
Wat betreft je tracking: via Flytexpress kun je je bestelling tracken, en daar is te zien dat je order zich momenteel nog in het sorteercentrum van Hong Kong bevindt, al is het goed mogelijk dat 'ie al onderweg is, en dat de tracking nog niet geüpdatet is. Dat laatste gebeurt regelmatig. Waarschijnlijk is het nog een beetje de nasleep van het nieuwe jaar, want overal in het proces is er wat vertraging ingeslopen. Al met al is het, ook gezien het feit dat de bezorgtermijn nog niet ten einde is, even een kwestie van afwachten. :)
ah, oke. bedankt.

als ik in de orderlijst kijk, wordt ik bij de tracking info naar de volgende link gestuurd:
http://www.17track.net/en

trouwens, ik gebruik een vpn via duitsland hier. kan dat een oorzaak zijn van dat ideal niet tussen de betaalopties staat? kan hier wat aan gedaan worden?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 16 februari 2017 @ 01:26:34 #297
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_168932120
Hi! Heb je hier wat alternatieven voor?

Eentje die op 4G werkt, en eentje die op 3G werkt. Het liefst 4g natuurlijk ;)

http://www.banggood.com/M(...)25.html?rmmds=search
  CHI shopkeeper donderdag 16 februari 2017 @ 03:32:05 #298
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168932538
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:33 schreef Rappetor het volgende:
Hallo, ik heb onlangs een Digoo BB-M2 aangeschaft. Deze heeft het ca 2 weken prima gedaan maar nu krijg ik geen tot amper meer connectie met het apparaat.
Moet de stroom er vanaf halen en dan is hij eventjes semi-benaderbaar en gaat daarna direct weer offline.

Kan er ook niet echt een foto van maken, app zegt: offline terwijl hij echt wel aangesloten zit :). Niet alleen via de app is hij niet meer te benaderen, de web interface ook niet.

Zoals gezegd, hij werkte uitstekend maar nu is het WiFi gedeelte ermee opgehouden lijkt het wel. Wat onhandig voor een WiFi camera ;)

Ordernummer: 23273633
Hi, vervelend dat ie het niet meer naar behoren doet. ;( Een foto gaat lastig worden inderdaad, maar om je te kunnen helpen heb ik toch wat beeldmateriaal nodig voor m'n Chinese collega's, dus maak ajb even een kort filmpje van het probleem waarin duidelijk te zien is dat 'ie niet goed is. Als je deze dan uploadt via bijv. Youtube en hier het linkje doorgeeft, dan ga ik zorgen dat het z.s.m. wordt afgehandeld. :)
  CHI shopkeeper donderdag 16 februari 2017 @ 07:15:19 #299
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168932779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:21 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Als het goed is is het vandaag 21 werkdagen geleden dat het is verstuurd, nog niks binnen hier.
In het geval van opnieuw verzenden zou ik het graag niet weer met de gratis methode willen, ik kan dat kleine bedrag best bijbetalen als dat nodig is. Alvast bedankt.
Hi, we kunnen 'em opnieuw voor je verzenden inderdaad, alleen is vanwege de afmetingen van je order PDM helaas geen optie, dus dan blijven alleen de normale verzending en Air Parcel Register over. Beide verzendmethoden hebben dezelfde aflevertermijn, alleen komen er voor de laatste methode ¤1,54 aan verzendkosten bij. Ik hoor graag waar je voor kiest en dan gaan we het in orde maken ;)
  CHI shopkeeper donderdag 16 februari 2017 @ 08:25:54 #300
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168933240
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 01:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hi! Heb je hier wat alternatieven voor?

Eentje die op 4G werkt, en eentje die op 3G werkt. Het liefst 4g natuurlijk ;)

http://www.banggood.com/M(...)25.html?rmmds=search
Hi, we hebben er op het moment maar eentje in het assortiment, en dat is deze van Xiaomi ZMI, alleen die is wel een beetje aan de prijs, en daarnaast wordt ie op dit moment bevoorraad, dus het zit even niet mee. :+ Degene waar je naar verwees komt helemaal niet meer terug en verdwijnt spoedig van de website. Laat het me weten als ik nog wat voor je kan betekenen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')