Goed om te horen en geen dank!quote:Op maandag 6 februari 2017 12:54 schreef Nessajah het volgende:
[..]
De bril op NTSC zetten was de oplossing, hij doet het nu perfect! Bedankt voor je hulp
Mijn eerdere bericht naar customer service mag dus weggegooid worden.
Hoi, heb je het ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:41 schreef PassieWaterm het volgende:
Hoi. Ik heb een Amkov waterproof fotocamera laten komen. Zit alleen een US stekker bij.... Geen Europese. Wat kan je voor me doen?
Kan ik anders een van mijn eigen laders gebruiken? Die laden met 1000 mah en de originele met 500....kan dat geen kwaad?quote:Op woensdag 8 februari 2017 04:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, heb je het ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijken
Top op heden niets mogen ontvangen :-(quote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
Banggood,
Als jullie weer aan het werk zijn kunnen jullie mij enige informatie verstrekken over deze order
23042294
[ link | afbeelding ]
Op de zelfde dag een andere bestelling geplaatst en die was binnen een week binnen deze helaas niet.
Alvast bedankt
Dat is in dit geval mogelijk en kan geen kwaadquote:Op woensdag 8 februari 2017 05:58 schreef PassieWaterm het volgende:
[..]
Kan ik anders een van mijn eigen laders gebruiken? Die laden met 1000 mah en de originele met 500....kan dat geen kwaad?
Dat is vervelend.. Aangezien de bezorgtermijn er inmiddels ook op zit en het er nu wel een beetje op lijkt dat ie niet aankomt: wil je een resend of een refund?quote:Op woensdag 8 februari 2017 06:34 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Top op heden niets mogen ontvangen :-(
Hi, dat is Japans, en dat hoort niet helemaal. Ik heb er een melding van gemaakt dus ik gok dat ze het snel oplossen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 08:22 schreef doctor.starbucks het volgende:
Hi,
zie dat . http://eu.banggood.com/whtop-eu-sellers.html voornamelijk chinees als taal heeft.
En...mis ik de Miband 2 in de EU stock?
dan wacht ik even met bestellenquote:Op woensdag 8 februari 2017 08:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is Japans, en dat hoort niet helemaal. Ik heb er een melding van gemaakt dus ik gok dat ze het snel oplossen.
Wat betreft de Miband 2: die hebben we inderdaad niet in het Eu-warehouse, maar die is vanuit het CN warehouse wel te bestellen met PDM, dus geen douanekosten en snellere levering. Bovendien komt daar spoedig nog een code voor, maar ik moet even wachten tot m'n collega weer terug is.
Bedankt voor jouw reactie. Ik zal het dan gewoon doorverkopen.quote:Op maandag 6 februari 2017 03:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat ie al verstuurd is. Je kunt het artikel inderdaad naar ons terugsturen als je deze niet opent en dit vooraf even communiceert, maar de verzendkosten naar China zijn redelijk hoog, en de vraag is of dat het je waard is voor een product met een relatief lage waarde (t.o.v. bijv. een telefoon of tablet). Persoonlijk zou ik, mocht je echt niets aan het product hebben, kijken of ik deze in Nederland ergens kan slijten. Mocht je het product desondanks toch terug willen sturen, laat het me dan tegen die tijd even weten, dan kan ik je daarbij helpen.
Een resend is prima, waar zoiets blijft is een raadselquote:Op woensdag 8 februari 2017 08:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dat is vervelend.. Aangezien de bezorgtermijn er inmiddels ook op zit en het er nu wel een beetje op lijkt dat ie niet aankomt: wil je een resend of een refund?
Zit er geen screen protector op ?quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:00 schreef mtv het volgende:
Vandaag eindelijk mijn Umi Z ontvangen.
Ik weet nog niet of alles goed werkt,maar dat zal de tijd wel leren.
Wat ik al wel heel vervelend en strend vind is dat het glas niet mooi is. Zitten lelijke strepen op die niet weg te poetsen zijn
Folie is er uiteraard al afgehaald.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:10 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Zit er geen screen protector op ?
Balen :-(quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:39 schreef mtv het volgende:
[..]
Folie is er uiteraard al afgehaald.
Volgens mij is dat glas wat vlekkerig is wel een screenprotector, maar dan moet hij nog wel mooi om zijn.
Ik had een screenprotector besteld, alleen die bedekt niet het hele oppervlak.
De protector die er op zit bedekt wel het hele oppervlak.
Hi, dat van die strepen is vervelend. Als je er echt hinder van ondervindt kun je me een foto sturen, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:00 schreef mtv het volgende:
Vandaag eindelijk mijn Umi Z ontvangen.
Ik weet nog niet of alles goed werkt,maar dat zal de tijd wel leren.
Wat ik al wel heel vervelend en strend vind is dat het glas niet mooi is. Zitten lelijke strepen op die niet weg te poetsen zijn
Succes daarmee en geen dankquote:Op woensdag 8 februari 2017 17:30 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw reactie. Ik zal het dan gewoon doorverkopen.
Hi, dat is vervelend. Maak alsjeblieft even een korte video waarin beide problemen duidelijk zichtbaar zijn (de beschadiging in het scherm en de overslaan van foto's met de knoppen). Als je die dan uploadt via bijv. Youtube en me hier daarna het linkje + je ordernummer doorgeeft, dan zorg ik dat we het snel voor je oplossen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 17:26 schreef PassieWaterm het volgende:
Ik heb helaas een probleem ontdekt bij de camera waar ik eerst voor vroeg of die met een andere lader geladen mocht worden. Als de camera aan staat lijkt het alsof er een beschadiging/kras op het hoofdscherm zit. Als de camera uit staat zie je echter niets..... Lijkt dus op dode pixels. Het is gelukkig niet te zien op gemaakte foto's dus ligt echt aan het scherm maar wel erg irritant in beeld bij foto's maken. Daarbij lijkt er iets mis te zijn met de vooruit en terug toets. In plaats van 1 keer springen ze beiden 2 keer een selectie over.... Dus je kunt niet naar volgende/vorige foto maar je gaat meteen 2 stappen. Ik zag op bv postnl dat pakket sturen ruim 18 euro kost... Dat is 1/3 van de waarde van het torstel.... Is er een andere optie? Is de eerste keer dat ik bij BG bestel
Het valt erg mee, maar een aantal mensen maakt er een behoorlijk lange vakantie van. Nu gelukkig iedereen wel weer zo'n beetje terug.quote:Op woensdag 8 februari 2017 08:47 schreef Catch22- het volgende:
Dit jaar weer veel collega's niet teruggekomen na nieuwjaar, of valt het mee?
Resend is gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2017 17:38 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Een resend is prima, waar zoiets blijft is een raadsel
Thnx banggood
order 23787354quote:Op donderdag 9 februari 2017 03:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend. Maak alsjeblieft even een korte video waarin beide problemen duidelijk zichtbaar zijn (de beschadiging in het scherm en de overslaan van foto's met de knoppen). Als je die dan uploadt via bijv. Youtube en me hier daarna het linkje + je ordernummer doorgeeft, dan zorg ik dat we het snel voor je oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |