abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_168587286
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, volgens m'n collega wordt er in de handleiding beschreven hoe je de taal kunt wijzigen. Heb je die toevallig nog?
yes, ik hbe hem nog thuis liggen maar volgens mij staat er niks over hoe je de taal kan veranderen. Was het eerste wat ik had gezocht. Momenteel heb ik het niet bij me, de oordopjes wel. Maar heb een online handleiding gevonden en daarin staat het er ook niet: https://www.zapals.com/qcy-q29-instructions.html
Rechts zegt die gewoon dat het connected etc is, dat snap ik. Maar wat de linker in het chinees zegt weet ik helaas niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Musta op 01-02-2017 12:27:43 ]
pi_168587732
Ik had een umi z besteld. De 18e was die verstuurd, maar de 26e was hij nog in HongKong.

Is dat normaal? verder zijn er geen gegevens bekend.
Ordernummer 22961392
  woensdag 1 februari 2017 @ 21:34:01 #228
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_168602250
Is het mogelijk om op de app, of zelfs de desktop website te sorteren op CN warehouse? Op de app gaat het niet, en op de desktop website zie ik er nergens een optie voor. Zou handig zijn zodat je kan sorteren op items die met PDM verzonden kunnen worden
  CHI shopkeeper donderdag 2 februari 2017 @ 04:03:49 #229
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168607793
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:27 schreef mtv het volgende:
Ik had een umi z besteld. De 18e was die verstuurd, maar de 26e was hij nog in HongKong.

Is dat normaal? verder zijn er geen gegevens bekend.
Ordernummer 22961392
Hi, geen zorgen, dat gebeurt met enige regelmaat. De tracking is vaak wat laat met updaten, en zodoende is het goed mogelijk dat ie straks wat stappen overslaat en bijv. ineens in Nederland is. Kwestie van even afwachten dus. ;)
  CHI shopkeeper donderdag 2 februari 2017 @ 04:14:13 #230
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168607800
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:10 schreef Musta het volgende:

[..]

yes, ik hbe hem nog thuis liggen maar volgens mij staat er niks over hoe je de taal kan veranderen. Was het eerste wat ik had gezocht. Momenteel heb ik het niet bij me, de oordopjes wel. Maar heb een online handleiding gevonden en daarin staat het er ook niet: https://www.zapals.com/qcy-q29-instructions.html
Rechts zegt die gewoon dat het connected etc is, dat snap ik. Maar wat de linker in het chinees zegt weet ik helaas niet.
Hi, ik zie het in de handleiding ook niet terug inderdaad. 8)7 Ik heb zelf iets gevonden, en hoewel m'n Chinees niet helemaal waterdicht is kom ik op het volgende uit:

Eerst moet je ze unpairen, zodat ze niet meer verbonden zijn met je telefoon. Vervolgens de MFB (multi functional button) ingedrukt houden, tot je in de zoekmodus beland (de rode en blauwe lampjes moeten dan afwisselend knipperen). Als je in deze modus bent dan druk je 2x op de MFB, en dan kun je de taal selecteren.

[ Bericht 14% gewijzigd door Banggood op 02-02-2017 04:22:11 ]
  CHI shopkeeper donderdag 2 februari 2017 @ 07:01:40 #231
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168608034
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 21:34 schreef VdBorght het volgende:
Is het mogelijk om op de app, of zelfs de desktop website te sorteren op CN warehouse? Op de app gaat het niet, en op de desktop website zie ik er nergens een optie voor. Zou handig zijn zodat je kan sorteren op items die met PDM verzonden kunnen worden
Hi, we gaan kijken of het CN en HK warehouse van elkaar kunnen worden gescheiden, maar op dit moment is dat nog niet het geval.
pi_168614437
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 07:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, wat betreft de kabel: BlitzWolf kan ons momenteel niet vertellen wanneer er een nieuwe voorraad komt, dus dat is nog even afwachten helaas.
Ik kijk nog regelmatig of deze kabel weer beschikbaar is voor de verkoop, maar ik neem aan dat je hierover nog geen duidelijkheid kan geven toch?
pi_168619453
Ik heb net een iPad hoes gekocht op banggood. Bleek het een mini, moest een iPad 4 zijn. Domme fout van mijn kant natuurlijk. Kan ik deze bestelling annuleren zonder de andere twee producten te annuleren.

Of kan ik het beter terug sturen als het product binnen komt.
Het is nog niet verstuurd.
  donderdag 2 februari 2017 @ 19:06:53 #234
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168621128
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 17:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb net een iPad hoes gekocht op banggood. Bleek het een mini, moest een iPad 4 zijn. Domme fout van mijn kant natuurlijk. Kan ik deze bestelling annuleren zonder de andere twee producten te annuleren.

Of kan ik het beter terug sturen als het product binnen komt.
Het is nog niet verstuurd.
Gewoon annuleren en die andere weer bestellen is geen optie?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168624940
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 19:06 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon annuleren en die andere weer bestellen is geen optie?
Ik zal dat proberen.
  CHI shopkeeper vrijdag 3 februari 2017 @ 04:07:13 #236
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168633085
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 17:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb net een iPad hoes gekocht op banggood. Bleek het een mini, moest een iPad 4 zijn. Domme fout van mijn kant natuurlijk. Kan ik deze bestelling annuleren zonder de andere twee producten te annuleren.

Of kan ik het beter terug sturen als het product binnen komt.
Het is nog niet verstuurd.
Hi, als je order nog niet op 'shipped' staat kun je deze zelf nog annuleren. Als het niet lukt raad ik je aan om z.s.m. via onze Live Chat-functie op Banggood.com te vragen of ze het betreffende artikel voor je willen annuleren. :)
  CHI shopkeeper vrijdag 3 februari 2017 @ 04:34:54 #237
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168633142
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:51 schreef xileS het volgende:

[..]

Ik kijk nog regelmatig of deze kabel weer beschikbaar is voor de verkoop, maar ik neem aan dat je hierover nog geen duidelijkheid kan geven toch?
Hi, dat klopt inderdaad, nog geen nieuwe info. :N Het is nog steeds vakantie hier (i.v.m. het Chinese Nieuwjaar), dus de communicatie met de meeste bedrijven ligt helemaal stil. Mocht je echt verlegen zitten om een kabel van dit formaat dan raad ik je in dit geval aan om te kijken naar een andere optie, simpelweg omdat we niet weten wanneer we weer voorraad krijgen, en BlitzWolf daar tijdens het vorige contact ook niet duidelijk in was, terwijl ze normaal wel verwachte leverdatums kunnen geven.
pi_168645511
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 04:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat klopt inderdaad, nog geen nieuwe info. :N Het is nog steeds vakantie hier (i.v.m. het Chinese Nieuwjaar), dus de communicatie met de meeste bedrijven ligt helemaal stil. Mocht je echt verlegen zitten om een kabel van dit formaat dan raad ik je in dit geval aan om te kijken naar een andere optie, simpelweg omdat we niet weten wanneer we weer voorraad krijgen, en BlitzWolf daar tijdens het vorige contact ook niet duidelijk in was, terwijl ze normaal wel verwachte leverdatums kunnen geven.
Bedankt voor je reply, daar was ik idd al bang voor. Ik wou specifiek weer voor Blitzwolf gaan, omdat ik daarmee betere ervaringen heb en volgens mij hebben ze geen andere korte micro USB kabels. Ik heb hiervoor vaak andere kabels geprobeerd, maar die houden het nooit lang vol (gingen altijd na een korte periode stuk). Daar heb ik dus geen zin in, dus daarom dat ik weer wacht totdat deze weer beschikbaar zijn.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 19:39:53 #239
436103 BatWayne
Do you bleed?
pi_168645709
Hoe kan ik mijn order tracken of doet het systeem het niet? Via de site van 17track.net staat er:

Item is not found at this moment, If necessary, please
  CHI shopkeeper zaterdag 4 februari 2017 @ 02:11:22 #240
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168655581
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:29 schreef xileS het volgende:

[..]

Bedankt voor je reply, daar was ik idd al bang voor. Ik wou specifiek weer voor Blitzwolf gaan, omdat ik daarmee betere ervaringen heb en volgens mij hebben ze geen andere korte micro USB kabels. Ik heb hiervoor vaak andere kabels geprobeerd, maar die houden het nooit lang vol (gingen altijd na een korte periode stuk). Daar heb ik dus geen zin in, dus daarom dat ik weer wacht totdat deze weer beschikbaar zijn.
Ik snap het inderdaad, en moet toegeven dat ik zelf ook een tevreden gebruiker ben. Ik ga aankomende week m'n collega nog eens expliciet naar deze kabel laten informeren, in de hoop dat ze dan wel meer duidelijkheid kunnen geven.Ik kom er in de loop van de week dan op terug. :)
  CHI shopkeeper zaterdag 4 februari 2017 @ 02:14:20 #241
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168655613
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:39 schreef BatWayne het volgende:
Hoe kan ik mijn order tracken of doet het systeem het niet? Via de site van 17track.net staat er:

Item is not found at this moment, If necessary, please
Hi, dat kan verschillende redenen hebben, maar normaal gesproken zou je met een geldig trackingnummer in ieder geval moeten zien dat je informatie gegenereerd is en dat je bestelling is begonnen aan z'n reis. Als je me je ordernummer doorgeeft kijk ik voor je wat we er aan kunnen zien. ;)
  zondag 5 februari 2017 @ 00:25:34 #242
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_168677680
Hi!

Een flitser die ik heel graag wilde aanschaffen staat al een anderhalve week ofzo op restocking. Enig idee wanneer jullie deze flitser weer hebben? ;(

http://www.banggood.com/V(...)tml?rmmds=mywishlist
  zondag 5 februari 2017 @ 12:26:12 #243
436103 BatWayne
Do you bleed?
pi_168682026
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 02:14 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat kan verschillende redenen hebben, maar normaal gesproken zou je met een geldig trackingnummer in ieder geval moeten zien dat je informatie gegenereerd is en dat je bestelling is begonnen aan z'n reis. Als je me je ordernummer doorgeeft kijk ik voor je wat we er aan kunnen zien. ;)
Mijn ordernummer is 23925436
pi_168690209
Hallo!

De FPV bril, Eachine Goggles Two ,order 23677894 is helaas defect.
De video ontvangst is heel slecht en het maakt niet uit of de antennes wel of niet gemonteerd zijn.
Ik krijg wel beeld met mijn oudere Eachine EV800 FPV bril, het ligt dus niet aan mijn video zender.
Ik heb dit probleem al een aantal dagen geleden bij je collega's van de Customer Service gemeld maar die reageren niet.

Hopelijk via deze weg wel reactie :D

Alvast bedankt|!
pi_168690269
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 04:07 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, als je order nog niet op 'shipped' staat kun je deze zelf nog annuleren. Als het niet lukt raad ik je aan om z.s.m. via onze Live Chat-functie op Banggood.com te vragen of ze het betreffende artikel voor je willen annuleren. :)
Hallo,
Ik was net te laat en het was al shipped. Zou ik het artikel gewoon terug kunnen sturen?
  CHI shopkeeper maandag 6 februari 2017 @ 02:55:13 #246
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168703554
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2017 00:25 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hi!

Een flitser die ik heel graag wilde aanschaffen staat al een anderhalve week ofzo op restocking. Enig idee wanneer jullie deze flitser weer hebben? ;(

http://www.banggood.com/V(...)tml?rmmds=mywishlist
Hi, vervelend dat je er al zo lang op wacht! Volgens m'n collega is ie over 4-10 dagen (beetje rekkelijk) weer op voorraad. :)
  CHI shopkeeper maandag 6 februari 2017 @ 02:58:25 #247
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168703561
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 12:26 schreef BatWayne het volgende:

[..]

Mijn ordernummer is 23925436
Flytexpress geeft gelukkig wel resultaat, kijk maar! ;)
  CHI shopkeeper maandag 6 februari 2017 @ 03:11:33 #248
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168703606
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:08 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Hallo,
Ik was net te laat en het was al shipped. Zou ik het artikel gewoon terug kunnen sturen?
Hi, vervelend dat ie al verstuurd is. Je kunt het artikel inderdaad naar ons terugsturen als je deze niet opent en dit vooraf even communiceert, maar de verzendkosten naar China zijn redelijk hoog, en de vraag is of dat het je waard is voor een product met een relatief lage waarde (t.o.v. bijv. een telefoon of tablet). Persoonlijk zou ik, mocht je echt niets aan het product hebben, kijken of ik deze in Nederland ergens kan slijten. Mocht je het product desondanks toch terug willen sturen, laat het me dan tegen die tijd even weten, dan kan ik je daarbij helpen. ;)
  CHI shopkeeper maandag 6 februari 2017 @ 03:33:46 #249
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168703645
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:06 schreef Nessajah het volgende:
Hallo!

De FPV bril, Eachine Goggles Two ,order 23677894 is helaas defect.
De video ontvangst is heel slecht en het maakt niet uit of de antennes wel of niet gemonteerd zijn.
Ik krijg wel beeld met mijn oudere Eachine EV800 FPV bril, het ligt dus niet aan mijn video zender.
Ik heb dit probleem al een aantal dagen geleden bij je collega's van de Customer Service gemeld maar die reageren niet.

Hopelijk via deze weg wel reactie :D

Alvast bedankt|!
Hi, het probleem dat je ondervindt klinkt alsof je camera en en de bril niet op dezelfde regio (PAL of NTSC) zitten. Het is belangrijk dat dat wel het geval is, anders krijg je namelijk een flikkerend/storend beeld. Je kunt in het menu van de bril de regio veranderen en dan zou het goed moeten zijn. Zou je eens kunnen kijken of dat werkt?
Als je deze video even vanaf het moment dat ie opent 2 minuten afspeelt, dan wordt daar uitgelegd hoe het zit en hoe je dit kunt veranderen.
Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. ;)

EDIT: Ik heb m'n collega's van de customer service even gevraagd te wachten met reageren op je eerdere bericht. Mocht bovenstaande uiteindelijk niet de oplossing zijn, dan help ik je via hier alsnog. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Banggood op 06-02-2017 04:14:22 ]
pi_168708824
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 03:33 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, het probleem dat je ondervindt klinkt alsof je camera en en de bril niet op dezelfde regio (PAL of NTSC) zitten. Het is belangrijk dat dat wel het geval is, anders krijg je namelijk een flikkerend/storend beeld. Je kunt in het menu van de bril de regio veranderen en dan zou het goed moeten zijn. Zou je eens kunnen kijken of dat werkt?
Als je deze video even vanaf het moment dat ie opent 2 minuten afspeelt, dan wordt daar uitgelegd hoe het zit en hoe je dit kunt veranderen.
Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. ;)

EDIT: Ik heb m'n collega's van de customer service even gevraagd te wachten met reageren op je eerdere bericht. Mocht bovenstaande uiteindelijk niet de oplossing zijn, dan help ik je via hier alsnog. :)
De bril op NTSC zetten was de oplossing, hij doet het nu perfect! Bedankt voor je hulp _O_

Mijn eerdere bericht naar customer service mag dus weggegooid worden. :)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')