yes, ik hbe hem nog thuis liggen maar volgens mij staat er niks over hoe je de taal kan veranderen. Was het eerste wat ik had gezocht. Momenteel heb ik het niet bij me, de oordopjes wel. Maar heb een online handleiding gevonden en daarin staat het er ook niet: https://www.zapals.com/qcy-q29-instructions.htmlquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, volgens m'n collega wordt er in de handleiding beschreven hoe je de taal kunt wijzigen. Heb je die toevallig nog?
Hi, geen zorgen, dat gebeurt met enige regelmaat. De tracking is vaak wat laat met updaten, en zodoende is het goed mogelijk dat ie straks wat stappen overslaat en bijv. ineens in Nederland is. Kwestie van even afwachten dus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:27 schreef mtv het volgende:
Ik had een umi z besteld. De 18e was die verstuurd, maar de 26e was hij nog in HongKong.
Is dat normaal? verder zijn er geen gegevens bekend.
Ordernummer 22961392
Hi, ik zie het in de handleiding ook niet terug inderdaad. Ik heb zelf iets gevonden, en hoewel m'n Chinees niet helemaal waterdicht is kom ik op het volgende uit:quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:10 schreef Musta het volgende:
[..]
yes, ik hbe hem nog thuis liggen maar volgens mij staat er niks over hoe je de taal kan veranderen. Was het eerste wat ik had gezocht. Momenteel heb ik het niet bij me, de oordopjes wel. Maar heb een online handleiding gevonden en daarin staat het er ook niet: https://www.zapals.com/qcy-q29-instructions.html
Rechts zegt die gewoon dat het connected etc is, dat snap ik. Maar wat de linker in het chinees zegt weet ik helaas niet.
Hi, we gaan kijken of het CN en HK warehouse van elkaar kunnen worden gescheiden, maar op dit moment is dat nog niet het geval.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:34 schreef VdBorght het volgende:
Is het mogelijk om op de app, of zelfs de desktop website te sorteren op CN warehouse? Op de app gaat het niet, en op de desktop website zie ik er nergens een optie voor. Zou handig zijn zodat je kan sorteren op items die met PDM verzonden kunnen worden
Ik kijk nog regelmatig of deze kabel weer beschikbaar is voor de verkoop, maar ik neem aan dat je hierover nog geen duidelijkheid kan geven toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, wat betreft de kabel: BlitzWolf kan ons momenteel niet vertellen wanneer er een nieuwe voorraad komt, dus dat is nog even afwachten helaas.
Gewoon annuleren en die andere weer bestellen is geen optie?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb net een iPad hoes gekocht op banggood. Bleek het een mini, moest een iPad 4 zijn. Domme fout van mijn kant natuurlijk. Kan ik deze bestelling annuleren zonder de andere twee producten te annuleren.
Of kan ik het beter terug sturen als het product binnen komt.
Het is nog niet verstuurd.
Ik zal dat proberen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gewoon annuleren en die andere weer bestellen is geen optie?
Hi, als je order nog niet op 'shipped' staat kun je deze zelf nog annuleren. Als het niet lukt raad ik je aan om z.s.m. via onze Live Chat-functie op Banggood.com te vragen of ze het betreffende artikel voor je willen annuleren.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb net een iPad hoes gekocht op banggood. Bleek het een mini, moest een iPad 4 zijn. Domme fout van mijn kant natuurlijk. Kan ik deze bestelling annuleren zonder de andere twee producten te annuleren.
Of kan ik het beter terug sturen als het product binnen komt.
Het is nog niet verstuurd.
Hi, dat klopt inderdaad, nog geen nieuwe info. Het is nog steeds vakantie hier (i.v.m. het Chinese Nieuwjaar), dus de communicatie met de meeste bedrijven ligt helemaal stil. Mocht je echt verlegen zitten om een kabel van dit formaat dan raad ik je in dit geval aan om te kijken naar een andere optie, simpelweg omdat we niet weten wanneer we weer voorraad krijgen, en BlitzWolf daar tijdens het vorige contact ook niet duidelijk in was, terwijl ze normaal wel verwachte leverdatums kunnen geven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:51 schreef xileS het volgende:
[..]
Ik kijk nog regelmatig of deze kabel weer beschikbaar is voor de verkoop, maar ik neem aan dat je hierover nog geen duidelijkheid kan geven toch?
Bedankt voor je reply, daar was ik idd al bang voor. Ik wou specifiek weer voor Blitzwolf gaan, omdat ik daarmee betere ervaringen heb en volgens mij hebben ze geen andere korte micro USB kabels. Ik heb hiervoor vaak andere kabels geprobeerd, maar die houden het nooit lang vol (gingen altijd na een korte periode stuk). Daar heb ik dus geen zin in, dus daarom dat ik weer wacht totdat deze weer beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat klopt inderdaad, nog geen nieuwe info. Het is nog steeds vakantie hier (i.v.m. het Chinese Nieuwjaar), dus de communicatie met de meeste bedrijven ligt helemaal stil. Mocht je echt verlegen zitten om een kabel van dit formaat dan raad ik je in dit geval aan om te kijken naar een andere optie, simpelweg omdat we niet weten wanneer we weer voorraad krijgen, en BlitzWolf daar tijdens het vorige contact ook niet duidelijk in was, terwijl ze normaal wel verwachte leverdatums kunnen geven.
Ik snap het inderdaad, en moet toegeven dat ik zelf ook een tevreden gebruiker ben. Ik ga aankomende week m'n collega nog eens expliciet naar deze kabel laten informeren, in de hoop dat ze dan wel meer duidelijkheid kunnen geven.Ik kom er in de loop van de week dan op terug.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:29 schreef xileS het volgende:
[..]
Bedankt voor je reply, daar was ik idd al bang voor. Ik wou specifiek weer voor Blitzwolf gaan, omdat ik daarmee betere ervaringen heb en volgens mij hebben ze geen andere korte micro USB kabels. Ik heb hiervoor vaak andere kabels geprobeerd, maar die houden het nooit lang vol (gingen altijd na een korte periode stuk). Daar heb ik dus geen zin in, dus daarom dat ik weer wacht totdat deze weer beschikbaar zijn.
Hi, dat kan verschillende redenen hebben, maar normaal gesproken zou je met een geldig trackingnummer in ieder geval moeten zien dat je informatie gegenereerd is en dat je bestelling is begonnen aan z'n reis. Als je me je ordernummer doorgeeft kijk ik voor je wat we er aan kunnen zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:39 schreef BatWayne het volgende:
Hoe kan ik mijn order tracken of doet het systeem het niet? Via de site van 17track.net staat er:
Item is not found at this moment, If necessary, please
Mijn ordernummer is 23925436quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:14 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat kan verschillende redenen hebben, maar normaal gesproken zou je met een geldig trackingnummer in ieder geval moeten zien dat je informatie gegenereerd is en dat je bestelling is begonnen aan z'n reis. Als je me je ordernummer doorgeeft kijk ik voor je wat we er aan kunnen zien.
Hallo,quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:07 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, als je order nog niet op 'shipped' staat kun je deze zelf nog annuleren. Als het niet lukt raad ik je aan om z.s.m. via onze Live Chat-functie op Banggood.com te vragen of ze het betreffende artikel voor je willen annuleren.
Hi, vervelend dat je er al zo lang op wacht! Volgens m'n collega is ie over 4-10 dagen (beetje rekkelijk) weer op voorraad.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:25 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hi!
Een flitser die ik heel graag wilde aanschaffen staat al een anderhalve week ofzo op restocking. Enig idee wanneer jullie deze flitser weer hebben?
http://www.banggood.com/V(...)tml?rmmds=mywishlist
Hi, vervelend dat ie al verstuurd is. Je kunt het artikel inderdaad naar ons terugsturen als je deze niet opent en dit vooraf even communiceert, maar de verzendkosten naar China zijn redelijk hoog, en de vraag is of dat het je waard is voor een product met een relatief lage waarde (t.o.v. bijv. een telefoon of tablet). Persoonlijk zou ik, mocht je echt niets aan het product hebben, kijken of ik deze in Nederland ergens kan slijten. Mocht je het product desondanks toch terug willen sturen, laat het me dan tegen die tijd even weten, dan kan ik je daarbij helpen.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hallo,
Ik was net te laat en het was al shipped. Zou ik het artikel gewoon terug kunnen sturen?
Hi, het probleem dat je ondervindt klinkt alsof je camera en en de bril niet op dezelfde regio (PAL of NTSC) zitten. Het is belangrijk dat dat wel het geval is, anders krijg je namelijk een flikkerend/storend beeld. Je kunt in het menu van de bril de regio veranderen en dan zou het goed moeten zijn. Zou je eens kunnen kijken of dat werkt?quote:Op zondag 5 februari 2017 18:06 schreef Nessajah het volgende:
Hallo!
De FPV bril, Eachine Goggles Two ,order 23677894 is helaas defect.
De video ontvangst is heel slecht en het maakt niet uit of de antennes wel of niet gemonteerd zijn.
Ik krijg wel beeld met mijn oudere Eachine EV800 FPV bril, het ligt dus niet aan mijn video zender.
Ik heb dit probleem al een aantal dagen geleden bij je collega's van de Customer Service gemeld maar die reageren niet.
Hopelijk via deze weg wel reactie
Alvast bedankt|!
De bril op NTSC zetten was de oplossing, hij doet het nu perfect! Bedankt voor je hulpquote:Op maandag 6 februari 2017 03:33 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het probleem dat je ondervindt klinkt alsof je camera en en de bril niet op dezelfde regio (PAL of NTSC) zitten. Het is belangrijk dat dat wel het geval is, anders krijg je namelijk een flikkerend/storend beeld. Je kunt in het menu van de bril de regio veranderen en dan zou het goed moeten zijn. Zou je eens kunnen kijken of dat werkt?
Als je deze video even vanaf het moment dat ie opent 2 minuten afspeelt, dan wordt daar uitgelegd hoe het zit en hoe je dit kunt veranderen.
Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.
EDIT: Ik heb m'n collega's van de customer service even gevraagd te wachten met reageren op je eerdere bericht. Mocht bovenstaande uiteindelijk niet de oplossing zijn, dan help ik je via hier alsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |