spanje?quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Toevallig zit ik met hetzelfde probleem. Ik bevind me nu in een land binnen de EU en mn paspoort is nog 5 maanden geldig. Het land maakt niet zoveel uit als het er maar warm is en een relatief goedkope levensstandaard. En een Nederlandse ambassade om mn paspoort te vernieuwen. Ik denk dus aan Midden en Zuid Amerika of ZO Azie
gran canariaquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar zit ik net ja Shit is koud hier man.
Afhankelijk van de grootte van het toestel hebben ze 1 of 2 karretjes. Bij 1 karretje beginnen ze voorin, anders voorin en volgens mij het midden naar achteren. Overigens is de wc voorin vaak 'verboden', enkel bedoelt voor business classquote:Op maandag 2 januari 2017 15:32 schreef Nia het volgende:
Het serveren van snacks en drinken etc. op korte Europese vluchten zorgt altijd voor een geblokkeerd gangpad richting het toilet. Zit er een vast patroon in hoe de stewardessen het eten en drinken uitdelen? Beginnen ze voorin het vliegtuig of achterin? Ik heb daar eigenlijk nooit zo op gelet.
Hoe kan je regelmatig naar het toilet moeten op een korte Europese vlucht?quote:Op maandag 2 januari 2017 15:43 schreef Nia het volgende:
Ik moet geregeld naar het toilet. Ben ik met een stoel achterin aan het gangpad dan beter af dan wanneer ik op de eerste rijen van economy ga zitten?
Is tegenwoordig eerder regel, dan uitzondering. Heel weinig maatschappijen doen dit nog maar 'gratis'. Ancillaries worden steeds meer onderdeel van het vliegen, sommige mensen geven om dit soort dingen, anderen boeit het niets. Volgens mij las ik laatst dat o.a. bij Turkish Airlines het nog wel gratis is.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:49 schreef Kansenjongere het volgende:
Is het bij KLM al lang zo dat je moet betalen voor je stoelkeuze als je niet wil wachten tot het moment van inchecken? Komt wel erg als een budgetmaatschappij over zo.
Ja, als je geen risico wilt lopen is dat handig. Maar wat is idd regelmatig? Een vlucht binnen Europa duurt max 4 uur. En je kunt ook nog ervoor en erna naar het toilet.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:43 schreef Nia het volgende:
Ik moet geregeld naar het toilet. Ben ik met een stoel achterin aan het gangpad dan beter af dan wanneer ik op de eerste rijen van economy ga zitten?
Zie mijn edit op mijn bericht. En gespannen zijn voor een vlucht is niet prettig, dat lijkt mij een vervelend iets. Ik denk dat het je in dat geval gerust stelt als je daar een stoel selecteert, maar wees wel bewust van een paar van de 'nadelen' van dichtbij het toilet zitten.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:54 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik ben altijd gespannen voor een vlucht, en dat uit zich bij mij door frequent moeten plassen. Natuurlijk ga ik altijd nog een keer heen vlak voordat ik het vliegtuig in ga, maar het komt voor dat ik voor het taxiën nog een keer heen moet. Ik baal daar zelf erg van.
Je kunt natuurlijk prima 5 rijen van achter zitten. Daar heb je echt geen last van de toilettenquote:Op maandag 2 januari 2017 16:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zie mijn edit op mijn bericht. En gespannen zijn voor een vlucht is niet prettig, dat lijkt mij een vervelend iets. Ik denk dat het je in dat geval gerust stelt als je daar een stoel selecteert, maar wees wel bewust van een paar van de 'nadelen' van dichtbij het toilet zitten.
Overigens kan je altijd op seatguru zoeken naar de layout van vliegtuigen en evt. eens kijken welke plek je voorkeur lijkt te hebben of dat er nog nadelen zitten aan de stoelen dichtbij de toiletten.
Dan houd je toch ff je plas op, je bent toch geen peuter die maar niet helemaal zindelijk wil worden?quote:Op maandag 2 januari 2017 15:54 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik ben altijd gespannen voor een vlucht, en dat uit zich bij mij door frequent moeten plassen. Natuurlijk ga ik altijd nog een keer heen vlak voordat ik het vliegtuig in ga, maar het komt voor dat ik voor het taxiën nog een keer heen moet. Ik baal daar zelf erg van.
Dat laatste en doe ze gewoon in dat zakkie.quote:Op maandag 2 januari 2017 17:04 schreef VKV het volgende:
Ik heb daglenzen. Elke lens is apart verpakt met een klein beetje vloeistof in de verpakking. M'n volgende vliegreis heb ik alleen handbagage bij me. Moeten de lenzen in het zakje met vloeistoffen of mogen ze apart?
Zit er een maximum aan het aantal verpakkingen in het zakje voor vloeistoffen of is het enige maximum een totaal van 1 liter aan vloeistof en max. 100 ml per verpakking?
laatste/eerste rij gangpad natuurlijk. Dat kan je zelf niet verzinnen?quote:Op maandag 2 januari 2017 15:43 schreef Nia het volgende:
Ik moet geregeld naar het toilet. Ben ik met een stoel achterin aan het gangpad dan beter af dan wanneer ik op de eerste rijen van economy ga zitten?
Oké, dank je! (ik dacht als er max. 10 dingen in dat zakje mogen dan kom ik niet uit met m'n lenzen)quote:Op maandag 2 januari 2017 17:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat laatste en doe ze gewoon in dat zakkie.
echt wel. Ze zijn op de liter alleen te verwaarlozen.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:42 schreef Fogel het volgende:
Lenzen kunnen gewoon apart mee zonder zakje, ze tellen niet als deel van de vloeistofbeperkingen.
De >100 keer dat ik mijn daglenzen meenam is het nog nooit een probleem geweest.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
echt wel. Ze zijn op de liter alleen te verwaarlozen.
In copenhagen ooit bijna gearresteerd vanwege een verdwaalt lenzenbakje met wat vocht erin
Bij mij moest een flesje lenzenvloeistof van 120ml weggegooid worden. kon ik gelijk op plaats van bestemming naar de opticien om nieuw te kopen. Het was gewoon een origineel flesje, niet goed naar het formaat gekeken.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
De >100 keer dat ik mijn daglenzen meenam is het nog nooit een probleem geweest.
Een fles lenzenvloeistof van meer dan 100ml kan ook gewoon mee zonder problemen, weet ik ook uit ervaring... als je vloeistof in andere verpakkingen gaat doen kan ik begrijpen dat ze wat lastig kunnen zijn.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk en is natuurlijk tegen alle security regels. Ook al regelmatig op Schiphol gezien dat een niet geheel volle fles, maar wel met een inhoud van > 100 ml echt niet mee mocht.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
De >100 keer dat ik mijn daglenzen meenam is het nog nooit een probleem geweest.
Een fles lenzenvloeistof van meer dan 100ml kan ook gewoon mee zonder problemen, weet ik ook uit ervaring... als je vloeistof in andere verpakkingen gaat doen kan ik begrijpen dat ze wat lastig kunnen zijn.
Je bedoelt een KLM vlucht DUS-AMS-Verder? Lijkt me logisch gezien de dubbele handling.quote:Op maandag 2 januari 2017 23:55 schreef Katinkat het volgende:
Het valt me ineens op dat ingecheckte bagage in een vlucht vanuit Duitsland duurder is dan vanuit Nederland, scheelt 5 euro per bagagestuk.
En echt onhandig dat je nu maar 4 dagen van te voren gratis kunt inchecken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |