abonnement Unibet Coolblue
pi_166104091


De Republikeinse kandidaat



Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat



Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat



Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat



Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016


SPOILER: Voorverkiezingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .
pi_166104159
Ik heb nooit de verwachting uitgesproken dat Trump oorlogen gaat starten, beste Refragmental.

Daar zijn bezwaren tegen hem dan ook niet op geënt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:35:10 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166104189
Handelsoorlogen waarschijnlijk wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:37:29 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166104224
Ik zat trouwens eens wat over NAFTA te lezen en vond uit dat het eigenlijk een initiatief van Bush sr. was. Clinton ondertekende het omdat het vertraging opliep in het Huis en Bush niet herkozen werd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166104251
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

TYT is niemand aan te raden.

Rubin, die wegliep bij TYT om meerdere terechte redenen daarin tegen wel;

https://www.youtube.com/user/RubinReport

Interviews met interessante personen van elke kant zonder enige bias vanuit hemzelf.

Edit:

Vandaag toevallig een heel interessante gast ( ^O^
Ik vermoed dat jij al een tijdje geen TYT Politics hebt gezien. Het is een apart kanaal, het werkt onafhankelijk van het 'moederbedrijf' om het zo maar te zeggen. Geef dat in ieder geval even de kans, bijvoorbeeld de items over Flint. Je weet wel, die plaats waar ze nog steeds mensen laten creperen met loodvergiftigd water en loodvergiftiging terwijl ze (overheid) nauwelijks een poot uitsteken om hen te helpen, dit terwijl de overheid het probleem heeft veroorzaakt. Zij brachten het nieuws over het een-tweetje tussen Brazil en het team van Clinton toen ze nog voor CNN (Clinton News Network) werkte waarbij Brazil de vraag over de doodstraf doorspeelde, dat is nu opgepikt door vele kranten en zenders.
Rubin volg ik nog niet, ik zal er eens naar kijken (of luisteren). Ik weet niet waarom hij wegging (na die tijd ging ik het pas volgen, een snelle zoektocht leert mij dat Sam Harris ermee te maken heeft, daar had ik wel iets over opgevangen) maar het maakt weinig uit, soms krijg je conflictjes tussen mensen of willen mensen een andere kant op met iets wat ze doen, dat maakt weinig uit, ik doe niet mee aan het zoeken van zondebokken in zo'n geval en ik kies geen partij. Misschien moeten ze eens samen een potje basketballen, dat doen ze allebei blijkbaar graaag. :)
Vat dit het aardig samen waarom ze uit elkaar zijn gegaan? Rustiger en minder opiniërend vs. het tegenovergestelde.
Ik hoef het in ieder geval niet voor 100% over alles met een kanaal (of website in het geval van GeenStijl) eens te zijn om het te volgen, dat ben je toch met niemand en niets.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bram_van_Loon op 21-10-2016 12:48:51 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166104583
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb nooit de verwachting uitgesproken dat Trump oorlogen gaat starten, beste Refragmental.

Daar zijn bezwaren tegen hem dan ook niet op geënt.
Mooi.

Ben je van mening dat Trump vleugellam mocht hij president worden?
Want geen steun van democraten EN geen steun van republikeinen.
pi_166104613
Uit te oude doos, om nogmaals het warhawk gedrag van Clinton te benadrukken.

  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:01:15 #8
426493 crew  PippenScottie
pi_166104614
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb nooit de verwachting uitgesproken dat Trump oorlogen gaat starten, beste Refragmental.

Daar zijn bezwaren tegen hem dan ook niet op geënt.
Behalve als Iraniërs hun middelvinger opsteken naar een Amerikaans marineschip dan.

http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T

Waarom zou vrijwel de hele Amerikaanse legertop hebben verklaard Trump ongeschikt te achten voor het presidentschap?
pi_166104654
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:51 schreef LelijKnap het volgende:
Lmao, had deze nog niet gezien


Gast ''Hillary is ...''

'What ''OH NO''...we just lost satellite feed with..That sucks..''

_O-

Ze nemen niet eens meer de moeite om eersteklas acteurs in te huren :D
Niets nieuws onder de zon. Een half jaartje geleden schakelde CNN plotseling naar een itempje over een of ander voor mij onbekend boybandje op het moment dat een journalist van CNN warempel zijn werk ging doen en kritisch ging doorvragen, het ging over Clinton.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166104702
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mooi.

Ben je van mening dat Trump vleugellam mocht hij president worden?
Want geen steun van democraten EN geen steun van republikeinen.
Het kan mij niet schelen of hij wel of niet vleugellam is als hij president wordt. Sterker, het beleid dat hij voorstaat is eerder vermakelijk dan bedreigend. De importtarieven flink verhogen om zo banen terug te halen naar de VS? Wat?

Trump is gewoon een ontzettend nare vent met extreem nare standpunten. Het is een soort Wilders in het kwadraat. Zo'n lul met vingers hoort geen president te worden. Klaar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:07:36 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166104709
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mooi.

Ben je van mening dat Trump vleugellam mocht hij president worden?
Want geen steun van democraten EN geen steun van republikeinen.
En een kans op een impeachment.

https://psmag.com/the-cas(...)10b819758#.cpr6903yi
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166105086
Het is inmiddels ietsiepietsie (minder dan 2 weken) gedateerd maar aangezien er vast weinig aandacht aan is besteed zet ik er de schijnwerper op.

Clinton weighed reinstating Glass-Steagall, Wikileaks emails show
http://www.reuters.com/ar(...)emails-idUSKCN12B01T
Samenvatting, ze was voor het herinvoeren van Glass-Steagall, onder druk van de banken stemde en pleitte ze tegen. Bedenk dat ze tientallen miljoenen USD hebben gekregen van enkel de banken, inclusief al het speechgeld. Waarom betalen bedrijven zoveel voor speeches? Het is een middel om de wet te omzeilen die verbiedt om zulke grote bedragen te geven, als ze het geven in ruil voor een tegenprestatie dan mag het wel.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166105113
51%-49% in de OP. Hoezo, een gepolariseerd Fok? Niet dat je daar iets van markt in dit topic.
pi_166105196
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
51%-49% in de OP. Hoezo, een gepolariseerd Fok? Niet dat je daar iets van markt in dit topic.
En vooral Hillary verliest aan third party kandidaten hier.
pi_166105206
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:01 schreef Refragmental het volgende:
Uit te oude doos, om nogmaals het warhawk gedrag van Clinton te benadrukken.

Het feit dat de hogere generaals schrokken van wat zij wou en voorstelde toen ze de minister van buitenlandse zaken van de USA was zegt wel genoeg. Trump mag dan een kind zijn maar dat kind kan je tenminste nog sturen, hoe goed gaat HC straks luisteren naar adviseurs?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166105213
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:39 schreef Delibird het volgende:

[..]

En vooral Hillary verliest aan third party kandidaten hier.
[ afbeelding ]
Dat komt trouwens vooral doordat Jill Stein het meeste op een Nederlandse politicus lijkt en doordat libertariers oververtegenwoordigd zijn op Fok.
pi_166105228
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het feit dat de hogere generaals schrokken van wat zij wou en voorstelde toen ze de minister van buitenlandse zaken van de USA was zegt wel genoeg. Trump mag dan een kind zijn maar dat kind kan je tenminste nog sturen, hoe goed gaat HC straks luisteren naar adviseurs?
LOL. Iedereen weet dat Trump niet te sturen valt. Laatste debat ook weer: eerste half uurtje doet hij nog wat z'n adviseurs van hem verlangden en dan boem, Trump goes Trump en gaat weer dingen schreeuwen over vieze vrouwen en over dat hij de uitslag wellicht niet zal accepteren. Grote kletskoek dus.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:44:50 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166105264
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het feit dat de hogere generaals schrokken van wat zij wou en voorstelde toen ze de minister van buitenlandse zaken van de USA was zegt wel genoeg. Trump mag dan een kind zijn maar dat kind kan je tenminste nog sturen, hoe goed gaat HC straks luisteren naar adviseurs?
Volgens mij is er een verdrag met Iran dus heel relevant lijkt het me niet wat ze toen zei. Truman gooide ook geen atoombom op Berlijn na de Tweede Wereldoorlog.

Verder lijkt Trump naar niemand te luisteren. Hillary wèl.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166105293
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:39 schreef Delibird het volgende:

[..]

En vooral Hillary verliest aan third party kandidaten hier.
[ afbeelding ]
Dat mag geen verrassing heten. Trump heeft een zeer trouwe achterban. Al zijn misstappen worden bedekt met de mantel der liefde, simpelweg omdat hij 'anti-establishment' zou zijn.

Dat terwijl de zogenaamde Clintonsupporters haar net zo makkelijk laten vallen. God, wat een belabberde kandidaat is dat mens, de tering. Maar ja, we moeten het ermee doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166105349
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:42 schreef Kaas- het volgende:

[..]

LOL. Iedereen weet dat Trump niet te sturen valt. Laatste debat ook weer: eerste half uurtje doet hij nog wat z'n adviseurs van hem verlangden en dan boem, Trump goes Trump en gaat weer dingen schreeuwen over vieze vrouwen en over dat hij de uitslag wellicht niet zal accepteren. Grote kletskoek dus.
Bizar dat zo'n extreem-links figuur als Bram het op blijft nemen voor Trump en zijn idioterie blijft vergoelijken. Volgens wordt Trump door nogal wat mensen gezien als een leeg canvas waarop ze hun eigen standpunten en visie kunnen schilderen. Die man slaat immers zoveel verwarrende en tegenstrijdige taal uit, dat je van alles op hem kunt projecteren.

Terwijl hij in werkelijkheid gewoon een conservatieve rakker is. En omdat hij gestuurd wordt door zijn partij, krijg je ultraconservatief beleid, mocht hij winnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166105391
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Volgens mij is er een verdrag met Iran dus heel relevant lijkt het me niet wat ze toen zei. Truman gooide ook geen atoombom op Berlijn na de Tweede Wereldoorlog.

Verder lijkt Trump naar niemand te luisteren. Hillary wèl.
Trump heeft het nog niet eens door als hij zichzelf tegenspreekt, hem zou je gemakkelijk moeten kunnen manipuleren. Maar goed, beide kandidaten zijn natuurlijk gruwelijke mensen en helaas vinden de media Trump zo verschrikkelijk belangrijk dat ze 24 uur per dag bezig zijn met Trump en de interne problemen voor de Republikeinen. Geen woord over alles wat er gelekt is, bijvoorbeeld hoe Tulsi Gabbard politiek dood werd gemaakt omdat ze Sanders steunde, hoe Turner last minute werd geschrapt van de convenctie omdat ze Sanders steunde, hoe Brazil een van de twee kandidaten voorbereidde op het interview door de vragen door te spelen (zodat 100 adviseurs een veilig antwoord op een zeer lastige vraag konden bedenken), hoe HC openlijk toegeeft voor de schijn van standpunt te veranderen om mensen koest te houden en hun stemmen niet te verliezen etc.
Met uitzondering van een paar journalisten, zoals David Sirota (International Business Times), Shaun King (New york Daily News) en The Intercept.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:55:07 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166105414
je becter nog steeds niet overheen huh
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:58:15 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166105448
Natuurlijk kun je Trump makkelijk manipuleren. Waarom denk je dat Poetin hem als presidemt wil?

Maar is geen geen goede eigenschap voor een president van de VS.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166105467
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:58 schreef Ulx het volgende:
Natuurlijk kun je Trump makkelijk manipuleren. Waarom denk je dat Poetin hem als presidemt wil?

Maar is geen geen goede eigenschap voor een president van de VS.
Het ligt eraan wie de adviseurs zijn. :)
Ze zijn allebei rotslecht, er is geen lesser of two evils.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166105472
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

helaas vinden de media Trump zo verschrikkelijk belangrijk dat ze 24 uur per dag bezig zijn met Trump en de interne problemen voor de Republikeinen.
Daar ga je weer. Hoe valt dit te rijmen met het machtige Fox network achter Trump?
  † In Memoriam † vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:01:45 #26
230491 Zith
pls tip
pi_166105500
Wat een zuur gedoe hier toch. Geniet er toch van!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166105525
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:59 schreef fliert het volgende:

[..]

Daar ga je weer. Hoe valt dit te rijmen met het machtige Fox network achter Trump?
Jij mist compleet het punt. Het gaat erom dat ze erg selectief zijn met waar ze aandacht aan besteden: heel erg veel aan heel erg klein nieuws over Trump (ja, we weten nu wel dat hij de geestelijke ontwikkeling van een kind heeft, dat hij losse handjes heeft en dat hij fraude heeft gepleegd :O) en wat interne conflicten bij de Republikeinen, helemaal niets aan heel erg groot nieuws uit de Wikileaks. Het gaat erom dat de media, op de genoemde uitzonderingen na, behoorlijk hun best doen om al het Wikileaksnieuws onder het tapijt te vegen. Dat komt doordat er weinig journalisten zijn die hun werk kunnen en mogen doen en omdat die journalisten die het wel doen vaak niet de kans krijgen om hun werk te blijven doen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166105555
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:01 schreef Zith het volgende:
Wat een zuur gedoe hier toch. Geniet er toch van!
Ik zou ervan genieten als de USA een integere president zou krijgen die het volk dient in plaats van de bedrijven. Misschien dat dan bijvoorbeeld niet ons klimaat in de komende decennia nog veel meer om zeep wordt geholpen en dat we dan eens niet van de ene crisis naar de andere hollen, om maar twee voorbeeldjes te noemen. Ik zou ervan genieten als voor een keer de corrupte mensen niet winnen en de goede politici het roer zouden kunnen overnemen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:06:39 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166105558
Misschien komt het wel doordat die WikiLeaks nogal slaapverwekkend zijn
pi_166105560
Bram is nog steeds boos dat Sanders heeft verloren. Daarom haat hij Hillary.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166105562
Sorry Bram, maar volgens mij is het meeste van wat je post wat losse flodders waar geen zaak van te maken is en volg je Trump met het zielige "ze zijn allemaal tegen mij."
pi_166105574
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij mist compleet het punt. Het gaat erom dat ze erg selectief zijn met waar ze aandacht aan besteden: heel erg veel aan heel erg klein nieuws over Trump (ja, we weten nu wel dat hij de geestelijke ontwikkeling van een kind heeft, dat hij losse handjes heeft en dat hij fraude heeft gepleegd :O) en wat interne conflicten bij de Republikeinen, helemaal niets aan heel erg groot nieuws uit de Wikileaks. Het gaat erom dat de media, op de genoemde uitzonderingen na, behoorlijk hun best doen om al het Wikileaksnieuws onder het tapijt te vegen. Dat komt doordat er weinig journalisten zijn die hun werk kunnen en mogen doen en omdat die journalisten die het wel doen vaak niet de kans krijgen om hun werk te blijven doen.
Bram BNW is een paar deuren verderop

En nogmaals ook het zogenaamde Clinton news network (die qua bereik en invloed nog niet in de buurt komt van Fox news in de VS) is er aandacht aan besteed.

Dat jij niet kan accepteren dat het eigenlijk best wel meevalt met wat we te horen hebben gekregen van de wikileaks is ook niet het probleem van de media maar toch echt van jou.
pi_166105576
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
Bram is nog steeds boos dat Sanders heeft verloren. Daarom haat hij Hillary.
Denk dat hij nog wel een jaar of vier, vijf doorpost over Sanders.
pi_166105585
zuur links en boos rechts hebben dan ook best wel veel overeenkomsten.
pi_166105587
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:08 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Denk dat hij nog wel een jaar of vier, vijf doorpost over Sanders.
Dan ligt die ouwe knar waarschijnlijk al lang en breed onder de zoden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166105614
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:06 schreef Hexagon het volgende:
Misschien komt het wel doordat die WikiLeaks nogal slaapverwekkend zijn
Wat vind jij slaapverwekkend aan het ooit grote Clinton News Network wat van tevoren bij een van de twee kandidaten de lastigste vragen doorspeelt en dat uitgerekend die persoon het nieuwe hoofd van de DNC wordt?
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat de DNC probeerde om zo weinig mogelijk debatten te houden, ze zoveel mogelijk te plaatsen op een tijdstip waarop het de minstens schade kan aanrichten (m.a.w. , ze hadden weinig vertrouwen in die debatten), California als laatste staat te behouden etc.
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat nu zwart op wit staat dat HC X vindt en !X beweert, dat dus nu zwart op wit staat wat we al lang vermoedden, dat ze de ultieme klei-kandidaat is?
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat Tulsi Gabbard politiek werd doodgemaakt en dat Turner van de conventielijst werd geschrapt omdat ze Sanders steunden? (goed, het tweede wisten we al, het eerste bleek uit de lekken)
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat nu zwart op wit staat dat HC eigenlijk voor de herinvoering van GS was maar tegen stemde onder druk van de banken?
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat nu zwart op wit staat dat HC altijd, ook nadat ze zei tegen te zijn, voor TPP was?
En dat zijn nog niet eens de meest pikanten lekken.

Het is interessanter dan de zoveelste herhaling waaruit blijkt wat we allang wisten: dat Trump de geestelijke ontwikkeling van een kind heeft en dat Republikeinen graag aan bitchfights doen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166105615
doe eens niet

[ Bericht 96% gewijzigd door Hexagon op 21-10-2016 14:12:25 ]
pi_166105617
Ik heb een paar van die 'controversiële' mails onder ogen gehad, en ik vond ook allemaal niet bijster spannend. Wie bij een bedrijf of grote organisatie werkt (of heeft gewerkt) weet dat er via de mail van alles wordt overlegd. En daarin worden denkrichtingen niet geschuwd. Onze mailwisselingen hoeft de buitenwereld ook niet te zien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166105655
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat vind jij slaapverwekkend aan het ooit grote Clinton News Network wat van tevoren bij een van de twee kandidaten de vragen doorspeelt en dat uitgerekend die persoon het nieuwe hoofd van de DNC wordt?
Hulde voor Clinton. Bizar dat CNN - een private omroep - daaraan meewerkt.

quote:
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat nu zwart op wit staat dat HC X vindt en !X beweert, dat dus nu zwart op wit staat wat we al lang vermoedden, dat ze de ultieme klei-kandidaat is?
Welkom in de grote mensenwereld.

quote:
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat Tulsi Gabbard politiek werd doodgemaakt en dat Turner van de conventielijst werd geschrapt omdat ze Sanders steunden? (goed, het tweede wisten we al, het eerste bleek uit de lekken)
Interne strubbelingen zijn soms erg smerig. Lullig, maar niet iets om wakker van te liggen.

quote:
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat nu zwart op wit staat dat HC eigenlijk voor de herinvoering van GS was maar tegen stemde onder druk van de banken?
Welkom in de grote mensenwereld. Dat heet politiek.

quote:
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat nu zwart op wit staat dat HC altijd, ook nadat ze zei tegen te zijn, voor TPP was?
Hulde voor Clinton.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166105674
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb een paar van die 'controversiële' mails onder ogen gehad, en ik vond ook allemaal niet bijster spannend. Wie bij een bedrijf of grote organisatie werkt (of heeft gewerkt) weet dat er via de mail van alles wordt overlegd. En daarin worden denkrichtingen niet geschuwd. Onze mailwisselingen hoeft de buitenwereld ook niet te zien.
Ja, dat dit soort dingen wel meer gebeuren bij grote organisaties begrijp ik maar we hebben het hier wel over de politieke top van de wereld. Mag je voor hen geen hogere standaarden hanteren? Mag je van hen niet verwachten dat ze 100% eerlijk en transparant zijn en dat ze trachten om onafhankelijk te functioneren en het volk te dienen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:15:30 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166105682
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat vind jij slaapverwekkend aan het ooit grote Clinton News Network wat van tevoren bij een van de twee kandidaten de lastigste vragen doorspeelt en dat uitgerekend die persoon het nieuwe hoofd van de DNC wordt?
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat de DNC probeerde om zo weinig mogelijk debatten te houden, ze zoveel mogelijk te plaatsen op een tijdstip waarop het de minstens schade kan aanrichten (m.a.w. , ze hadden weinig vertrouwen in die debatten), California als laatste staat te behouden etc.
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat nu zwart op wit staat dat HC X vindt en !X beweert, dat dus nu zwart op wit staat wat we al lang vermoedden, dat ze de ultieme klei-kandidaat is?
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat Tulsi Gabbard politiek werd doodgemaakt en dat Turner van de conventielijst werd geschrapt omdat ze Sanders steunden? (goed, het tweede wisten we al, het eerste bleek uit de lekken)
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat nu zwart op wit staat dat HC eigenlijk voor de herinvoering van GS was maar tegen stemde onder druk van de banken?
Wat vind jij slaapverwekkend aan het feit dat nu zwart op wit staat dat HC altijd, ook nadat ze zei tegen te zijn, voor TPP was?
En dat zijn nog niet eens de meest pikanten lekken.

Het is interessanter dan de zoveelste herhaling waaruit blijkt wat we allang wisten: dat Trump de geestelijke ontwikkeling van een kind heeft en dat Republikeinen graag aan bitchfights doen.
Ach het is niet allemaal even fraai maar valt in het niet bij de de achterlijkheid van Trump en zijn partij

En wat wens je er precise mee te bereiken? Dat Trump president wordt in plaats van Hillary? Dan ben je een stuk verder van huis.
pi_166105695
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:51 schreef LelijKnap het volgende:
Lmao, had deze nog niet gezien


Gast ''Hillary is ...''

'What ''OH NO''...we just lost satellite feed with..That sucks..''

_O-

Ze nemen niet eens meer de moeite om eersteklas acteurs in te huren :D
Het zou zo een sketch kunnen zijn..

Die knakker (Cuomo) was ook degene die eerder stelde dat je vooral niet moet gaan kijken naar wikileaks, illegaal, maar dat je gewoon naar CNN moet blijven kijken voor de info.

Gelukkig dalen de kijkcijfers.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:16:30 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166105705
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, dat dit soort dingen wel meer gebeuren bij grote organisaties begrijp ik maar we hebben het hier wel over de politieke top van de wereld. Mag je voor hen geen hogere standaarden hanteren? Mag je van hen niet verwachten dat ze 100% eerlijk en transparant zijn en dat ze trachten om onafhankelijk te functioneren en het volk te dienen?
Het blijven mensen, Bram.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166105713
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, dat dit soort dingen wel meer gebeuren bij grote organisaties begrijp ik maar we hebben het hier wel over de politieke top van de wereld. Mag je voor hen geen hogere standaarden hanteren? Mag je van hen niet verwachten dat ze 100% eerlijk en transparant zijn en dat ze trachten om onafhankelijk te functioneren en het volk te dienen?
Kom op Bram, niet zo naïef.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:17:54 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166105731
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het blijven mensen, Bram.
Misschien werken die WikiLeaks juist wel positief. Hillary is net een echt mens.
pi_166105776
Weet niet of dit artikel hier al voorbij is gekomen, maar de ghostwriter van Art of the Deal, Tony Schwarz, geeft een goed beeld van de lege toendra die achter de - mede door Schwarz gecreëerde - Trump-mythe zit. Erg goed artikel.

quote:
Edward Kosner, the former editor and publisher of New York, where Schwartz worked as a writer at the time, says, “Tony created Trump. He’s Dr. Frankenstein.”
pi_166105785
De emails stellen niets voor, ik weet zeker als we de emails van Sanders of republikeinen zien dat we ong hetzelfde krijgen, ja dan zijn er enkele emails die beter niet openbaar getoond worden en interessant zijn, maar niet heel schokkends
pi_166105804
Clinton begraaft Giuliani. Diep, diep onder de grond. In een heel donker gat. Maar hij kan er niet om lachen.


_O-
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:22:25 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166105825
Ik ben wel benieuwd wat Sanders allemaal voor gescheld heefd rondgemaild over Hillary
pi_166105847
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:20 schreef L3gend het volgende:
De emails stellen niets voor, ik weet zeker als we de emails van Sanders of republikeinen zien dat we ong hetzelfde krijgen, ja dan zijn er enkele emails die beter niet openbaar getoond worden en interessant zijn, maar niet heel schokkends
Gelukkig denken de vakpublicaties er anders over.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')