abonnement Unibet Coolblue
pi_166103638
Nieuwe series in 2017, in willekeurige volgorde:

Beyond
A young man wakes up from a coma after 12 years and discovers new supernatural abilities that propel him into the middle of a dangerous conspiracy.

Emerald City
Swept up into the eye of a tornado, 20-year-old Dorothy Gale is transported to another world - a mystical land in great peril, where an all-powerful wizard has forbidden magic and rules over many kingdoms. This is the fabled Land of Oz in a way you've never seen it before, where lethal warriors roam, wicked witches plot in the shadows and a young girl from Kansas becomes a headstrong heroine who holds the fate of their world in her hands.

A Series of Unfortunate Events
After the loss of their parents in a mysterious fire, the three Baudelaire children face trials and tribulations attempting to uncover dark family secrets.

Training Day
Set 15 years after the 2001 film left off, an idealistic young African-American police officer is appointed to an elite squad of the LAPD where he is partnered with a seasoned, morally-ambiguous detective.

Star Trek Discovery
Het ruimteschip USS Discovery draagt de indentificatienummers NCC-1031. De serie Star TRek: Discovery zal zich tien jaar voor Star Trek: The Original Series afspelen, in de "normale" tijdlijn (dus niet in de alternatieve tijdlijn die voor de nieuwe films gebruikt worden). In tegenstelling tot de vorige series in de reeks, zal de hoofdrolspeler niet de kapitein maar een vrouwelijke lieutenant-commander zijn.

Prison Break
After getting himself incarcerated in Fox River State Penitentiary to free his wrongly accused brother, Lincoln Burrows, Michael Scofield is now on the loose along with his brother and six other convicts.

SIX
In 2014, the mission of Navy Seal Team Six to kill a Taliban leader unravels when they discover one of their own is working with the terrorists.

The Defenders
Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, and Iron Fist team up to fight crime in New York City.

American Gods
Based on Neil Gaiman's fantasy novel about an ex-con who becomes the traveling partner of a conman who turns out to be one of the older gods trying to recruit troops to battle the upstart deities.

Legion
David Haller, AKA Legion, is a troubled young man who may be more than human. Diagnosed as schizophrenic, David has been in and out of psychiatric hospitals for years. But after a strange encounter with a fellow patient, he's confronted with the possibility that the voices he hears and the visions he sees might be real.

Twin Peaks
Twin Peaks is an upcoming American television series created by Mark Frost and David Lynch and a continuation of the original series Twin Peaks, which aired on ABC from 1990 to 1991.

24 Legacy
Story follows a military hero's return to the U.S. and the trouble that follows him back -- compelling him to ask CTU for help in saving his life, and stopping what potentially could be one of the largest-scale terror attacks on American soil. Told in real time with split screens, each episode will represent one hour of an eventful day.

Sneaky Pete
After leaving prison Marius takes cover from his past by assuming the identity of his cellmate Pete. He moves in with Pete's long-estranged unsuspecting family and is roped into the family's bail bond business. He's a criminal taking down other criminals and| in the process he'll discover the family life he's never had.

Powerless
In a world where humanity must cope with the collateral damage of Super Heroes and Super-Villains, Emily Locke (Vanessa Hudgens) begins her first day as Director of Research & Development for Wayne Security, a subsidiary of Wayne Enterprises that specializes in products that make defenseless bystanders feel a little safer. Full of confidence and big ideas, Emily quickly learns that her expectations far exceed those of her new boss (Alan Tudyk) and officemates, so it will be up to her to lead the team toward their full potential and the realization that you don't need superpowers to be a hero.

The Blacklist: Redemption
Undercover operative Tom Keen joins forces with Susan "Scottie" Hargrave, the brilliant and cunning chief of Grey Matters, a covert mercenary organization that solves problems governments don't dare touch. While on the hunt for Liz's attacker, Tom secretly discovered that Scottie is actually his biological mother. Now, as they team up to employ their unique skills and resources in a dangerous world of deadly criminals, Tom begins his own covert mission to find out more about his shadowy past.

Big Little Lies
Subversive, darkly comedic drama Big Little Lies tells the tale of three mothers of first graders whose apparently perfect lives unravel to the point of murder.

National Treasure
Paul Finchley is a bona fide "national treasure", one half of a popular, long-running comedy double act. The famous comedian's world is thrown into chaos when he is accused of historic sexual abuse.

Taken
The origin story of younger, hungrier, former Green Beret Bryan Mills as he deals with a personal tragedy that shakes his world. As he fights to overcome the incident and exact revenge, Mills is pulled into a career as a deadly CIA operative, a job that awakens his very particular, and very dangerous, set of skills.

Taboo
Set in 1814, Taboo follows James Keziah Delaney who returns from Africa with 14 ill-gotten diamonds and seeking to avenge his father's death. Refusing to sell the family business to the East India Company, he sets out to build his own trade and shipping empire and finds himself playing a dangerous game with two warring nations, Britain and America.


Omschrijvingen met dank aan TheTVDB

[ Bericht 15% gewijzigd door Karina op 06-01-2017 09:57:46 ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_166103674
Geen nieuwe Designated Survivor :(
Ja doei.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:05:24 #3
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_166103707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:00 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

serial. zelf de 1e 6 gezien, zeker goed tot nu toe :)
Cool thx!
Feyenoord!
pi_166104197
Westworld is fantastisch tot nu toe, ik ben hooked.
pi_166105284
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:35 schreef Nickske1912 het volgende:
Westworld is fantastisch tot nu toe, ik ben hooked.
Dit.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:14:13 #6
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_166112064
Iemand Chance al gezien?
Ep 1 eergisteren uitgezonden.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_166114729
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 03:40 schreef ChickenMan het volgende:
Klaar met Goliath. Beste serie die ik dit jaar heb gezien. _O_
Na alleen aflevering 1 gezien te hebben kan deze inderdaad wel eens hoog in de top gaan eindigen _O_

edit: Na aflevering 2 gezien te hebben, weet ik wat ik dit weekend verder ga doen :Y :Y

[ Bericht 16% gewijzigd door Asschen_sukar op 21-10-2016 22:39:52 ]
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:59:07 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_166121899
Quarry _O_ !!!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_166122194
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 10:59 schreef Houniet het volgende:
Quarry _O_ !!!!!
:Y Ik heb besloten om de afleveringen op te sparen om dan in een korte periode te kijken.

[ Bericht 7% gewijzigd door TargaFlorio op 22-10-2016 13:45:59 ]
pi_166124610
Vanaf vanavond 4-delige Britse serie The Secret op NPO2:

quote:
Colin en Hazel zijn verliefd, maar getrouwd met een ander. Je ziet hun drastische oplossing vanaf 22 oktober in The Secret bij de KRO-NCRV op NPO 2.

James Nesbitt was nog nooit zo griezelig. Hij speelt Colin, een man die in een strenggelovige gemeenschap in Noord-Ierland woont. Hij is tandarts, getrouwd met Lesley en heeft kinderen. Hij is zelfs voorganger bij de kerk, maar als hij Hazel leert kennen raakt hij stapelverliefd.

Onmogelijke liefde
Hazel en hij beginnen een affaire, wat natuurlijk een schande is in de baptistische gemeenschap. Niet alleen zijzelf, ook hun echtgenoten worden aan vernederingen onderworpen. Scheidingen zijn uit den boze en Colin en Hazel komen tot de conclusie dat er maar één oplossing is.

Een rampzalig plan
Ze verzinnen een catastrofaal plan, waardoor ze eindelijk vrij kunnen zijn en samen een leven kunnen beginnen. Is hun relatie daartegen bestand? Komen ze ermee weg?

Waargebeurd verhaal
Het is misschien moeilijk te geloven, maar The Secret is gebaseerd op ware gebeurtenissen die zich afspeelden in de jaren '90 in Castlerock, Noord-Ierland. James Nesbitt (The Missing, Cold Feet) speelt horrortandarts Colin. Genevieve O'Reilly (The Honourable Woman, The last weekend) vertolkt de rol van Hazel. De serie bestaat uit vier afleveringen, die na uitzending een week online te bekijken zijn. The Secret was in juni online vooruit te kijken op npo.nl/detectives.

The Secret, vanaf zaterdag 22 oktober wekelijks om 23.05 uur, NPO 2
James Nesbitt is altijd wel ^O^.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:30:33 #11
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_166125451
Is het niet gewoon baptische ipv baptistische? :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_166148007
Westworld _O_
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_166148178
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 14:30 schreef Mirel het volgende:
Is het niet gewoon baptische ipv baptistische? :P
Volgens mij wel ja.
1e aflevering gisteren nog niet gekeken. Ga ik vanavond doen.
pi_166179457
Episode 4 van Westworld en episode 3 van Black Mirror _O_
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:42:44 #15
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_166190899
Iemand hier ook the Get Down gekeken?
Feyenoord!
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:30:16 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166201985
Niemand deze opgepikt? Travelers (TV Series 2016– ) - IMDb

Eerste 2 afleveringen zijn al uit. Lijkt me wel een goeie.

Hundreds of years from now, surviving humans discover how to send consciousness back through time, into people of the 21st century. These travelers assume the lives of others, while attempting to save humanity from a terrible future.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_166202078
Nog niet, morgen even spieken.

Timeless was weer OK !
Ja doei.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:54:12 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166202780
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
Nog niet, morgen even spieken.

Timeless was weer OK !
Het heeft me nog niet kunnen grijpen, Timeless.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:03:26 #19
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_166203126
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 20:30 schreef jogy het volgende:
Niemand deze opgepikt? Travelers (TV Series 2016– ) - IMDb

Eerste 2 afleveringen zijn al uit. Lijkt me wel een goeie.

Hundreds of years from now, surviving humans discover how to send consciousness back through time, into people of the 21st century. These travelers assume the lives of others, while attempting to save humanity from a terrible future.
Ja, 1e aflevering vorige week gezien. Lijkt vooralsnog goed. ^O^
pi_166206631
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 20:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Het heeft me nog niet kunnen grijpen, Timeless.
Het is niet ge-wel-dig, maar ik vind het leuk vermaak zo voor tussen het werken door af en toe :)
Ja doei.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:39:38 #21
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_166209156
quote:
Notorious' Season 1 Order Cut at ABC

ABC has cut the struggling freshman drama’s Season 1 order from 13 episodes to just 10, TVLine has learned. A network insider, however, maintains that the ratings-challenged series has not been cancelled. The source adds that all 10 episodes will air and the show remains in consideration for a second season.

As previously announced, Scandal will take back its Thursday-at-9 pm timeslot in January. The show’s sixth season was delayed as a result of star Kerry Washington’s real-life pregnancy.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 26 oktober 2016 @ 09:28:53 #22
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_166213082
Wauw, Westworld is echt fantastisch! :D
pi_166218406
Idd westworld.
De rest nog niet gekeken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator woensdag 26 oktober 2016 @ 14:54:59 #24
257132 crew  Awsom
pi_166218942
Nieuwe Nederlandse serie, vanaf 5 november op NPO1

  woensdag 26 oktober 2016 @ 22:23:48 #25
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_166230691
Het vierde seizoen van Rectify (beste serie die ik ooit gezien heb) krijgt tot nu toe een 10 van alle 9 critics op Metacritic. :)
Feyenoord!
pi_166232166
Atlanta is echt een toffe serie _O_ . En volgens mij komt er een 2e seizoen
pi_166232745
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:23 schreef Japie77 het volgende:
Het vierde seizoen van Rectify (beste serie die ik ooit gezien heb) krijgt tot nu toe een 10 van alle 9 critics op Metacritic. :)
Nice! Inderdaad een steengoede serie. Ik denk dat ik de afleveringen opspaar totdat het seizoen en dus de serie afgelopen is.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 05:08:38 #28
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_166234905
Ik dacht dat het een slechte serie zou worden, maar The Exorcist is een geweldige horror serie. En de laatste aflevering geeft aan dat het niet om een remake gaat. Ik zou zeggen geef het een kans. De serie is beter dan je zou verwachten dat die is.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 09:43:39 #29
211083 Angelof9
I must go first
pi_166236335
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:23 schreef Japie77 het volgende:
Het vierde seizoen van Rectify (beste serie die ik ooit gezien heb) krijgt tot nu toe een 10 van alle 9 critics op Metacritic. :)
Oooohhhh, is die eindelijk begonnen? Dat was lang wachten. Maar ik denk dat ik ook nog even langer wacht zodat ik het in één keer uit kan kijken.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_166236568
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:42 schreef Japie77 het volgende:
Iemand hier ook the Get Down gekeken?
Echt een geweldige serie. Één van de beste dit jaar!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166246634
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:42 schreef Japie77 het volgende:
Iemand hier ook the Get Down gekeken?
Ja, heeft wel wat mindere dingen vind ik, maar vind het al met al toch wel een erg goede/leuke serie. Boven verwachting. Ik vind dat de serie vooral uitblinkt in charme/flair.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 27-10-2016 20:12:26 ]
Tails tell tales
pi_166246881
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:23 schreef Japie77 het volgende:
Het vierde seizoen van Rectify (beste serie die ik ooit gezien heb) krijgt tot nu toe een 10 van alle 9 critics op Metacritic. :)
Ben onwijs benieuwd naar het einde van Rectify, maar wacht er nog even mee. IJzersterke serie tot nu toe (al moest ik er wel in komen).
Tails tell tales
  donderdag 27 oktober 2016 @ 20:46:39 #33
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_166247903
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:10 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ben onwijs benieuwd naar het einde van Rectify, maar wacht er nog even mee. IJzersterke serie tot nu toe (al moest ik er wel in komen).
Ik zat er gelijk in. Zo'n onwijze intense serie. :)
Feyenoord!
pi_166248088
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik zat er gelijk in. Zo'n onwijze intense serie. :)
Ik vond de serie in eerste instantie wat te apart/vaag, misschien ook wat te traag (terwijl ik daar meestal juist van houd), maar er was iets wat me toch deed blijven kijken en geen spijt van, want het is één van de betere series ooit wat mij betreft.
Tails tell tales
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:59:29 #35
211083 Angelof9
I must go first
pi_166259657
Ik vond het in eerste instantie ook erg traag, maar achteraf gezien past die traagheid juist goed.
Rectify en The Leftovers zijn de beste series op dit moment imo.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_166260090
Voor de James Nesbitt / Cold Feet fans:
Vanaf vanavond bij NPO3 nieuwe afleveringen van Cold Feet! O+

quote:
De hitserie Cold Feet uit de jaren ’90 is terug van weggeweest en om maar meteen met de deur in huis te vallen: het voelt weer als vanouds. Dezelfde groep, dezelfde stad en dezelfde gezonde dosis Britse humor. Toch is er een groot verschil met eerdere seizoenen: Adam, Pete, David, Karen en Jenny zijn nu geen dertigers meer.

Wat kun je verwachten?
In het nieuwe seizoen komt Adam terug uit Singapore om zijn oude vrienden, die inmiddels door het leven gaan als vijftigers, in Manchester op te zoeken. Maar zijn bezoek is niet zonder reden: hij komt persoonlijk vertellen dat hij binnenkort gaat trouwen met zijn Singaporese vriendin Angela. Iedereen vindt daar zo het zijne van en steekt dat niet onder stoelen of banken: Angela is maar liefst 18 jaar jonger, dus dat kan toch nooit goed gaan? Is Adam helemaal gek geworden?

Tijdens zijn bliksembezoek herenigt Adam zich ook weer met zijn zoon Matthew, maar dat loopt niet zoals gehoopt. Hoe belangrijk hij het ook vindt, zijn zoon is niet van plan om op zijn bruiloft te komen. Hij heeft wel iets beters te doen. En ook Pete, Adams beste vriend, kan door omstandigheden niet naar de bruiloft komen. Hoe gaat Adam er in vredesnaam voor zorgen dat zijn dierbaren toch aanwezig kunnen zijn? Gelukkig komt zijn nieuwe wederhelft met een passende oplossing...

Enfin, het nieuwe seizoen van Cold Feet zit boordevol onderwerpen waar je op middelbare leeftijd mee te maken krijgt. Hoe ga je bijvoorbeeld om met iemand die last krijgt van een midlifecrisis? Wat is de beste manier om opstandige pubers op te voeden en hoe houd je het na jaren nog spannend in bed?
http://programma.vara.nl/coldfeet
pi_166260786
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:59 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond het in eerste instantie ook erg traag, maar achteraf gezien past die traagheid juist goed.
Rectify en The Leftovers zijn de beste series op dit moment imo.
The Leftovers, nog zo'n pareltje inderdaad. Ook bij mij staan die twee series ergens bovenaan op het gebied van beste huidige series.
Het is wel echt een genre waarvan je moet houden, kan me goed voorstellen dat mensen er het geduld niet voor hebben.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:13:23 #38
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_166260914
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:06 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

The Leftovers, nog zo'n pareltje inderdaad. Ook bij mij staan die twee series ergens bovenaan op het gebied van beste huidige series.
Het is wel echt een genre waarvan je moet houden, kan me goed voorstellen dat mensen er het geduld niet voor hebben.
The Leftovers heb ik 3 afleveringen een kans gegeven maar de sfeer in die serie sprak me niet aan. -O-
Feyenoord!
pi_166261048
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

The Leftovers heb ik 3 afleveringen een kans gegeven maar de sfeer in die serie sprak me niet aan. -O-
Het is inderdaad heel naargeestig, maar ook wel weer heel erg mooi. Zelf begon ik deze serie overigens pas in de tweede helft van seizoen 1 echt te waarderen. Seizoen 2 was vervolgens waanzinnig goed, waarschijnlijk wel het beste wat ik vorig jaar gezien heb.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:58:43 #40
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_166261961
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:19 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Het is inderdaad heel naargeestig, maar ook wel weer heel erg mooi. Zelf begon ik deze serie overigens pas in de tweede helft van seizoen 1 echt te waarderen. Seizoen 2 was vervolgens waanzinnig goed, waarschijnlijk wel het beste wat ik vorig jaar gezien heb.
Blijft het verhaal mysterieus of komen er ook antwoorden?
Feyenoord!
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:00:38 #41
211083 Angelof9
I must go first
pi_166262012
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:58 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Blijft het verhaal mysterieus of komen er ook antwoorden?
Niet zozeer antwoorden als de realisatie dat de antwoorden er niet toe doen.

Die hotel aflevering... _O_
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:01:19 #42
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_166262026
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:00 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Niet zozeer antwoorden als de realisatie dat de antwoorden er niet toe doen.

Die hotel aflevering... _O_
Tja..Heb toch liever antwoorden. Maakt het wat makkelijker. :P
Feyenoord!
pi_166262602
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja..Heb toch liever antwoorden. Maakt het wat makkelijker. :P
Mwah, ik vind deze serie wat dat betreft best vergelijkbaar met Rectify eigenlijk. Die serie is ook niet zo goed omdat het superspannend is of dat Daniel het uiteindelijk wel of niet heeft gedaan, maar vooral omdat het zo goed de verschillende perspectieven en alle gevolgen van dien van alle betrokkenen in beeld brengt.

Dat is bij The Leftovers eigenlijk precies hetzelfde. Een bepaalde gebeurtenis heeft zich nou eenmaal voorgedaan, en nu is het de vraag hoe iedereen daar mee omgaat. Net zoals dat de personages in Rectify onwetend zijn over de eventuele schuld van Daniel, zijn de personages in The Leftovers dat over die bepaalde gebeurtenis die zich heeft voorgedaan.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:00:13 #44
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_166263373
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:25 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Mwah, ik vind deze serie wat dat betreft best vergelijkbaar met Rectify eigenlijk. Die serie is ook niet zo goed omdat het superspannend is of dat Daniel het uiteindelijk wel of niet heeft gedaan, maar vooral omdat het zo goed de verschillende perspectieven en alle gevolgen van dien van alle betrokkenen in beeld brengt.

Dat is bij The Leftovers eigenlijk precies hetzelfde. Een bepaalde gebeurtenis heeft zich nou eenmaal voorgedaan, en nu is het de vraag hoe iedereen daar mee omgaat. Net zoals dat de personages in Rectify onwetend zijn over de eventuele schuld van Daniel, zijn de personages in The Leftovers dat over die bepaalde gebeurtenis die zich heeft voorgedaan.
Dat is een interessant aspect inderdaad van Rectify maar er zitten wat mij betreft nog veel meer goeie dingen in. De intensiteit van de serie op zich, de topklasse waarbij de acteur de rol van Daniel speelt, de muziek, de dialogen etc etc.

Misschien weet Daniel zelf wel niet of hij het gedaan heeft of niet?
Feyenoord!
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:01:41 #45
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_166263423
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:58 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Blijft het verhaal mysterieus of komen er ook antwoorden?
Ik heb ooit in een keer in een interview met de maker gelezen dat hij de antwoorden ook (nog) niet wist. Voor mij een reden om niet aan deze serie te beginnen.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_166264289
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:02 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Ik heb ooit in een keer in een interview met de maker gelezen dat hij de antwoorden ook (nog) niet wist. Voor mij een reden om niet aan deze serie te beginnen.
Dat was bij Lost ook de bedoeling in eerste instantie en toen we daar antwoorden kregen vielen die juist tegen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:53:59 #48
211083 Angelof9
I must go first
pi_166264383
Maar bij The Leftovers doen de antwoorden er niet toe. Het gaat erom hoe het de achterblijvers beinvloedt. Hoe het ze verandert. Hoe ze omgaan met hun nieuwe wereld.

Het hoe en waarom van de mensen die verdwenen zijn is gewoon niet relevant.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_166264861
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is een interessant aspect inderdaad van Rectify maar er zitten wat mij betreft nog veel meer goeie dingen in. De intensiteit van de serie op zich, de topklasse waarbij de acteur de rol van Daniel speelt, de muziek, de dialogen etc etc.

Misschien weet Daniel zelf wel niet of hij het gedaan heeft of niet?
Helemaal met je eens, stuk voor stuk punten die Rectify tot zo'n geweldige serie maken.
Toch moet ik er ook weer bijvermelden dat alle punten die je opnoemt, stuk voor stuk, helemaal van toepassing zijn op The Leftovers naar mijn mening. Vooral op basis van intensiteit, muziek en acteerprestaties is die serie samen met Rectify one of a kind voor mij.

The Leftovers is overigens gebaseerd op boekmateriaal, dus het is niet helemaal zo dat de schrijvers alles uit hun grote duim zuigen zoals bijvoorbeeld bij LOST wel het geval was. Het gebrek aan een duidelijk antwoord op de mysterieuze gebeurtenis is juist de grote drijfveer, het drijft de personages tot wanhoop en zet ze aan tot de acties die ze ondernemen. Dat is dan ook de echte vraag die The Leftovers stelt: Hoe gaan mensen om met het onverklaarbare verlies van hun dierbaren en wat doet dat met hun zelfbeeld en wereldbeeld. Op die centrale hoofdvraag geeft de serie continu antwoord.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 20:34:27 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_166269858
Voor de liefhebbers van SciFi, ik kom dit net tegen, miniserie. Mars

Mij lijkt het iig wel wat.

Als ik het zo lees is het op een 'documentaireachtige' manier gefilmd.


quote:
Mars
The year is 2033, and our first manned mission to Mars is about to become reality. As a clock counts down the final 90 seconds to landing, an expert crew of astronauts endures the final harrowing moments before touching down on the red planet. Even with the best training and resources available, the maiden crew of the Daedalus spacecraft must push itself to the brink of human capability in order to successfully establish the first sustainable colony on Mars. Set both in the future and in the present day, the global miniseries event MARS blends feature film-caliber scripted elements set in the future with documentary vérité interviews with today's best and brightest minds in modern science and innovation, illuminating how research and development is creating the space technology that will enable our first attempt at a mission to Mars.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 22:29:51 #51
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_166273355
Quarry is cool :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_166280399
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 22:29 schreef matthijst het volgende:
Quarry is cool :D
Die dingt mee naar de titel beste serie van 2016.
  Moderator zondag 30 oktober 2016 @ 00:12:19 #53
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_166293420
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 22:29 schreef matthijst het volgende:
Quarry is cool :D
Net de laatste aflevering gekeken. Topserie!!
Jammer dat t alweer voorbij is ;( (dit seizoen tenminste)
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:58:32 #54
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_166431008
Goed kwartaal _O_ Westworld - Quarry - Goliath.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 5 november 2016 @ 14:19:50 #55
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_166431351
Ik vond Quarry wel oke maar niet top ofzo. Goliath daarentegen net mee begonnen maar spreekt me al een stuk meer aan. Aflevering 2 _O_
Feyenoord!
pi_166439611
Kijken hier mensen de horror-serie Channel Zero? Echt behoorlijk creepy en onheilspellende sfeer. Ik vind leuk.
  zondag 6 november 2016 @ 12:17:37 #57
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_166450380
Ik wist niet dat er een serie komt in de Chronicles of Riddick universum :D
quote:
In April 2016, Vin Diesel confirmed that he and writer-director David Twohy were developing a fourth Riddick movie entitled The Chronicles of Riddick: Furya and a spin-off TV series entitled Merc City. In May 2016, he explained that production on The Chronicles of Riddick: Furya may begin in early 2017. In a video, Vin Diesel asked: "Are you guys excited to hear about Furya? Do you want to know where it all began with that dark character Riddick?". David Twohy confirmed that the new film would be rated R. The posts did not elaborate on how, if at all, Merc City would connected to the upcoming film.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 6 november 2016 @ 14:03:23 #58
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_166452128
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:39 schreef ChickenMan het volgende:
Kijken hier mensen de horror-serie Channel Zero? Echt behoorlijk creepy en onheilspellende sfeer. Ik vind leuk.
Ja, voor mij de verassing van het nieuwe seizoen.
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  zondag 6 november 2016 @ 14:59:40 #59
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_166453299
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:39 schreef ChickenMan het volgende:
Kijken hier mensen de horror-serie Channel Zero? Echt behoorlijk creepy en onheilspellende sfeer. Ik vind leuk.
Nee te eng voor mij. -O-
Feyenoord!
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 12:34:15 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_166668361
Geen nieuwe serie maar ik moest het even ergens kwijt :P Tip voor diegenen die af en toe eens iets ouds willen kijken, op FOX zijn regelmatig afleveringen van wat oudere series te zien, bijvoorbeeld Knight Rider, Miami Vice, Magnum, Cheers, Frasier en House MD.

Vooral Miami Vice is tof om weer terug te zien, alleen al vanwege de kleding _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_166668463
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:34 schreef Karina het volgende:
Geen nieuwe serie maar ik moest het even ergens kwijt :P Tip voor diegenen die af en toe eens iets ouds willen kijken, op FOX zijn regelmatig afleveringen van wat oudere series te zien, bijvoorbeeld Knight Rider, Miami Vice, Magnum, Cheers, Frasier en House MD.

Vooral Miami Vice is tof om weer terug te zien, alleen al vanwege de kleding _O_
Cheers, Frasier en House MD!!
Bazen serie's
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 12:40:07 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_166668468
Nieuwe serie waar ik naar uit kijk, Incorporated

Met o.a. President Palmer (24).

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 15 november 2016 @ 13:00:28 #63
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_166668817
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:40 schreef Karina het volgende:
Nieuwe serie waar ik naar uit kijk, Incorporated

Met o.a. President Palmer (24).

Die van Matt Damon en Ben Affleck :)
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 17 november 2016 @ 17:22:05 #64
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_166716529
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
Nog niet, morgen even spieken.

Timeless was weer OK !
Ben ook begonnen met Timeless, leuke serie, kijkt makkelijk weg.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  donderdag 17 november 2016 @ 17:26:03 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166716611
Timeless vond ik eerst best matig maar begint me toch te bekoren O+. intrige en leuke dingen, mooie rode draad door de serie buiten de case of the week wat ze doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 17 november 2016 @ 17:34:27 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166716753
Travelers blijft overigens ook boeien. En tof hoe ze het low budget tof kunnen houden, amper special effects. Wel jammer dat we hun toekomst niet te zijn krijgen (denk ik dan).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_166718145
Oeh thanks voor de Quarry tip. Binnenkort maar eens aan beginnen :)

Blindspot ben ik een tijdje terug begonnen te kijken (nu bij, dus wekelijks volgen) en bevalt me ook erg goed moet ik zeggen. Niet super, of bijzonder, maar wel erg leuk en een (voor mij) ook wel origineel idee.
pi_166718484
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2016 17:26 schreef jogy het volgende:
Timeless vond ik eerst best matig maar begint me toch te bekoren O+. intrige en leuke dingen, mooie rode draad door de serie buiten de case of the week wat ze doen.
Ik ben gestopt na drie afleveringen.
Is het beter geworden de afgelopen afleveringen?


Moet ook zeggen dat ik al genoeg serie's aan het kijken ben.
Alleen sprak het tijdreizen mij wel aan :)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_166718498
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 18:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik ben gestopt na drie afleveringen.
Is het beter geworden de afgelopen afleveringen?


Moet ook zeggen dat ik al genoeg serie's aan het kijken ben.
Alleen sprak het tijdreizen mij wel aan :)
Echt heel bijzonder vind ik het niet, maar het kijkt wel aardig weg als je niets te doen hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 18 november 2016 @ 08:50:57 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166729598
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 18:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik ben gestopt na drie afleveringen.
Is het beter geworden de afgelopen afleveringen?

Moet ook zeggen dat ik al genoeg serie's aan het kijken ben.
Alleen sprak het tijdreizen mij wel aan :)
Mij spreekt het wel aan iig, de eerste aflevering vond ik echt knudde en was meteen een maand afgehaakt, daarna toch weer opgepakt en er zitten wel een paar leuke plottwists in/aan te komen. (denk ik)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_166729697
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 18 november 2016 @ 09:12:41 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166729801
quote:
Ooohh nee, lijkt me cool!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 18 november 2016 @ 12:02:17 #73
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_166732443
quote:
Eerste aflevering zat aardig in elkaar.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_166736594
quote:
Nu wel :+
  vrijdag 18 november 2016 @ 15:49:55 #75
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166736668
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nu wel :+
En? ik vind hem wel leuk iig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_166736691
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 05:08 schreef Tweek het volgende:
Ik dacht dat het een slechte serie zou worden, maar The Exorcist is een geweldige horror serie. En de laatste aflevering geeft aan dat het niet om een remake gaat. Ik zou zeggen geef het een kans. De serie is beter dan je zou verwachten dat die is.
Ook toegevoegd aan mijn lijstje :+
pi_166736800
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:39 schreef ChickenMan het volgende:
Kijken hier mensen de horror-serie Channel Zero? Echt behoorlijk creepy en onheilspellende sfeer. Ik vind leuk.
Ook deze toegevoegd aan mijn lijstje *O*
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:49 schreef jogy het volgende:

[..]

En? ik vind hem wel leuk iig.
Ik heb nog niet gekeken.
Van het weekend aan beginnen denk ik :D
pi_166786989
Vanavond heb ik me maar gewaagd aan de pilot van Shooter (TV Series 2016– ) - IMDb. De film (met de Executive Producer van de serie Mark Wahlberg) vond ik altijd al erg cool en na het zien van de seriepilot ben ik gematigd positief. Verwacht ik een superspannende serie? Nee, dat niet maar wel een leuk vermaak op een gemiddelde doordeweekse avond.

Wat ik wel een geniale scène van de pilot vond was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166805652
quote:
Erg leuke serie tot nu, :D :D
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  Moderator maandag 21 november 2016 @ 19:17:49 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_166806988
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 18:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik ben gestopt na drie afleveringen.
Is het beter geworden de afgelopen afleveringen?

Moet ook zeggen dat ik al genoeg serie's aan het kijken ben.
Alleen sprak het tijdreizen mij wel aan :)
Ik vind het nog steeds leuk al moet ik wel zeggen dat ik steeds verwacht dat de Legends of Tomorrow om een hoekje komen lopen _O- af en toe hebben ze een beetje dezelfde 'achtergrond'. Zoals het wilde westen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:26:27 #81
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_166821342
quote:
Pure Genius: No Additional Episodes Ordered for CBS Freshman Drama

CBS’ medical drama Pure Genius doesn’t have much of a pulse.

The network won’t be ordering more episodes of the freshman drama beyond the initial 13, according to our sister site Deadline. It’s not technically cancelled yet, but Season 2 looks like a real longshot at this point. Production on Season 1 wraps up on Dec. 15; the show is expected to keep airing Thursdays at 10/9c for the remainder of its run.

Pure Genius stars Augustus Prew as tech billionaire James Bell, who’s determined to use his vast fortune and high-tech expertise to solve medical mysteries. It premiered in late October to a modest 6.2 million total viewers and an anemic 1.0 demo rating, and at last count (5.3 mil/0.9) had slipped below the average that got Elementary moved from Thursday to Sunday. (Also for reference: Elementary’s immediate successor, Rush Hour, was averaging a 0.9 rating before getting designated for a Saturday burn-off.)

It goes down as a rare miss for CBS, which has had a pretty successful fall season otherwise. It’s already given full 22-episode orders to new comedy Kevin Can Wait and new dramas Bull and MacGyver. Freshman sitcoms The Great Outdoors and Man With a Plan also saw their freshman seasons extended to 19 episodes each.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_166822724
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:49 schreef jogy het volgende:

[..]

En? ik vind hem wel leuk iig.
apart maar zeker wel interessant :)
pi_166901366
Net de laatste ep. Quarry gezien, wow _O_ _O_

Maar Shooter, dat is toch van die film? Weet niet of ik het leuk vind de serie te kijken als ik het hele verhaal al ken van de film... :{
  zaterdag 26 november 2016 @ 00:22:05 #84
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_166904067
Westworld erg goed, met o.a Hopkins.. Scoort een 9,1op IMDB, iemand die dit kijkt?
pi_166904106
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 november 2016 00:22 schreef Burrito het volgende:
Westworld erg goed, met o.a Hopkins.. Scoort een 9,1op IMDB, iemand die dit kijkt?
Er is een Westworld topic. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166914733
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 november 2016 00:22 schreef Burrito het volgende:
Westworld erg goed, met o.a Hopkins.. Scoort een 9,1op IMDB, iemand die dit kijkt?
Ja. Moest heel erg inkomen maar als je de personages eenmaal kent en de ethische dingen meer op de voorgrond komen wordt het super vet.
pi_166917996
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 november 2016 00:22 schreef Burrito het volgende:
Westworld erg goed, met o.a Hopkins.. Scoort een 9,1op IMDB, iemand die dit kijkt?
Belachelijk geniale serie
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 27 november 2016 @ 10:36:28 #88
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_166926897
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 14:19 schreef Japie77 het volgende:
Ik vond Quarry wel oke maar niet top ofzo. Goliath daarentegen net mee begonnen maar spreekt me al een stuk meer aan. Aflevering 2 _O_
Je moet dan ook 2 of 3 afleveringen proberen :P.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 27 november 2016 @ 11:32:23 #89
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_166927755
quote:
99s.gif Op zondag 27 november 2016 10:36 schreef Houniet het volgende:

[..]

Je moet dan ook 2 of 3 afleveringen proberen :P.
Ik heb ze allemaal al gezien.
Feyenoord!
  zondag 27 november 2016 @ 23:05:34 #90
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_166946982
3% is uit. Iemand gekeken? Net de eerste ep gezien, vind het wel veelbelovend :) Het was overigens fijn dat er zo'n gevoel was dat je eindeloos gezever rondom een mysterie zou krijgen over wie de mol is maar de reveal kwam gelijk in dezelfde aflevering al. Geeft ruimte voor verdere ontwikkelingen. :)



[ Bericht 1% gewijzigd door Mirel op 27-11-2016 23:11:21 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_166947121
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 23:05 schreef Mirel het volgende:
3% is uit. Iemand gekeken? Net de eerste ep gezien, vind het wel veelbelovend :) Het was overigens fijn dat er zo'n gevoel was dat je eindeloos gezever rondom een mysterie zou krijgen maar de reveal kwam gelijk in dezelfde aflevering al. Geeft ruimte voor verdere ontwikkelingen. :)

Paar afleveringen gezien vandaag. Wel aardig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166987046
Iemand die Travelers volgt? Is het wat?
pi_167039735
quote:
Rev up your hogs, SAMCRO fans: FX has some great news for you.

FX announced today that it will shoot a pilot for Mayans MC, the next chapter in the Sons of Anarchy saga that will be written by Kurt Sutter and his producing partner Elgin James.
*O*
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 2 december 2016 @ 08:30:28 #94
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167040237
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 06:58 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

*O*
Aan de ene kant denk ik... YES! Aan de andere kant... tsja de Mayans waren nou niet de meest boeiende groep uit de serie.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:45:21 #95
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_167042303
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 december 2016 08:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Aan de ene kant denk ik... YES! Aan de andere kant... tsja de Mayans waren nou niet de meest boeiende groep uit de serie.
Komt bij dat het vorige project van Kurt totaal geflopt is. Ik moet het nog maar zien!
Feyenoord!
  vrijdag 2 december 2016 @ 23:20:24 #96
1234 HiZ
Istanbullu
pi_167061999
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 23:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Paar afleveringen gezien vandaag. Wel aardig.
Vond er niet veel aan.
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:20:20 #97
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_167138860
Kijkt niemand hier Designated Survivor (TV Series 2016– ) - IMDb ?
Heb alleen pas de pilot gezien, maar ziet er erg veelbelovend uit!

[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_167138868
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:20 schreef Gutmensch het volgende:
Kijkt niemand hier Designated Survivor (TV Series 2016– ) - IMDb ?
Heb alleen pas de pilot gezien, maar ziet er erg veelbelovend uit!

Ja! En het is goed! O+
Ja doei.
pi_167142512
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:20 schreef Gutmensch het volgende:
Kijkt niemand hier Designated Survivor (TV Series 2016– ) - IMDb ?
Heb alleen pas de pilot gezien, maar ziet er erg veelbelovend uit!

Is al eigen topic over luilak ;)
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:13:59 #100
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_167142570
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:11 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Is al eigen topic over luilak ;)
Heb ik naar gezocht maar kon het niet vinden.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_167142629
Ben begonnen aan de britse serie Class:

quote:
Coal Hill teens protect London from monsters in a drama from the Universe of Doctor Who.
Erg tof tot nu toe :Y :Y
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 13 december 2016 @ 10:32:57 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167296769
Wat is This Is Us een belachelijk goede serie zeg _O_.
KuikenGuppy
  dinsdag 13 december 2016 @ 11:05:09 #103
194233 Friday12
Originele kloon
pi_167297211
Iemand Van Helsing al gezien?
  dinsdag 13 december 2016 @ 12:08:41 #104
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167298224
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:17 schreef truedestiny het volgende:
Iemand die Travelers volgt? Is het wat?
Het is wat, het is best tof gedaan, goed verhaal. Combi tussen rode draad en aflevering overspannende verhaallijnen en een beetje case of the week. Maar leuk concept en ook creatief uitgewerkt O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 13 december 2016 @ 12:10:23 #105
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167298253
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_167299746
quote:
Ik wou dit heel graag leuk vinden, maar de pilot was echt slecht.
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:34:07 #107
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167299774
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:32 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik wou dit heel graag leuk vinden, maar de pilot was echt slecht.
Probeer er nog ééntje om te kijken of je het écht niets vind. Ik was stiekem wel blij verrast.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_167299796
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Probeer er nog ééntje om te kijken of je het écht niets vind. Ik was stiekem wel blij verrast.
Ja misschien ooit. :P
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 13:37:42 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_167299837
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Probeer er nog ééntje om te kijken of je het écht niets vind. Ik was stiekem wel blij verrast.
Ik heb er twee gekeken tot nu toe, ben nog een beetje in dubio of het wat wordt. Ga het wel gewoon nog volgen. Vind het verhaal een beetje cliché en doet me ietwat denken aan bijv. Colony en nog een paar andere series :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_167304829
Weet er iemand een website waar je goed kan zien welke series nieuw zijn maar ook hoe ze ontvangen zijn? Ik ben niet echt op de hoogte van dit najaar en wil wel nog wat oppakken voor in mijn vakantie.

Mochten jullie zelf tips hebben graag... ben meer van de korte seizoenen dan 24 afleveringen en case of the week...
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:21:31 #111
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_167305200
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2016 17:59 schreef wc-eend het volgende:
Weet er iemand een website waar je goed kan zien welke series nieuw zijn maar ook hoe ze ontvangen zijn? Ik ben niet echt op de hoogte van dit najaar en wil wel nog wat oppakken voor in mijn vakantie.

Mochten jullie zelf tips hebben graag... ben meer van de korte seizoenen dan 24 afleveringen en case of the week...
De beste graadmeter voor series is IMDB wat mij betreft. Metacritic geeft ook een aardig beeld van wat critici vinden maar op IMDB kan iedereen een cijfer geven en dan krijg je toch wel een aardig beeld van of een serie echt op of echt flut is.

Wat voor soort series zoek je? Politieserie, fantasy, politieke thriller, spionnenserie, actie, drama comedy, superhelden serie?
Feyenoord!
pi_167305755
Iemand timeless gezien ik heb nu de pilot gezien en het is best goed
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 18:48:01 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_167305828
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:45 schreef Vinture het volgende:
Iemand timeless gezien ik heb nu de pilot gezien en het is best goed
Ja ik volg het. Vind het leuk, beetje tijdreizen en zo :P Af en toe heb ik het wel het gevoel dat ze een beetje teveel op 'vlinders' trappen maar goed, altijd lastig dat tijdreizen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 13 december 2016 @ 20:01:03 #114
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167307790
Iemand die People of Earth kijkt? Vrij leuke comedy
When all else fails, you always have delusion.
pi_167307901
Vanaf 16 december op Netflix:

quote:
Wel een toffe trailer iig...
Tails tell tales
  dinsdag 13 december 2016 @ 22:36:12 #116
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_167312789
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef Mirel het volgende:
Iemand die People of Earth kijkt? Vrij leuke comedy
Wil ik nog gaan kijken. Vooral ook omdat het volgens mij een serie is dat het publiek wat meer klaar maakt voor het feit dat we bezocht worden.
Feyenoord!
pi_167312972
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wil ik nog gaan kijken. Vooral ook omdat het volgens mij een serie is dat het publiek wat meer klaar maakt voor het feit dat we bezocht worden.
:D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_167316064
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

De beste graadmeter voor series is IMDB wat mij betreft. Metacritic geeft ook een aardig beeld van wat critici vinden maar op IMDB kan iedereen een cijfer geven en dan krijg je toch wel een aardig beeld van of een serie echt op of echt flut is.

Wat voor soort series zoek je? Politieserie, fantasy, politieke thriller, spionnenserie, actie, drama comedy, superhelden serie?
Ik heb niet echt een vaste smaak. Ik kijk net zo makkelijk naar ZNation als naar Westworld. Als ik maar gewoon kan genieten van het kijken. I know... beetje breed :P

Westworld en Quarry heb ik trouwens al wel gezien!

Thanks for the tip van iMDB. Films checkte ik wel altijd..
  woensdag 14 december 2016 @ 12:27:53 #119
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_167319555
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 07:26 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik heb niet echt een vaste smaak. Ik kijk net zo makkelijk naar ZNation als naar Westworld. Als ik maar gewoon kan genieten van het kijken. I know... beetje breed :P

Westworld en Quarry heb ik trouwens al wel gezien!

Thanks for the tip van iMDB. Films checkte ik wel altijd..
Ok aanraders wat mij betreft Goliath, Outsiders (soort van Sons of Anarchy), Atlanta, Black Mirror, Designated Survivor, the Expanse, Start-Up, Billions, The Path, Show me a Hero, the Last Kingdom, the man in the High Castle, mr Robot, Flesh and Bone.

Zal vast iets tussen zitten!
Feyenoord!
pi_167320519
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok aanraders wat mij betreft Goliath, Outsiders (soort van Sons of Anarchy), Atlanta, Black Mirror, Designated Survivor, the Expanse, Start-Up, Billions, The Path, Show me a Hero, the Last Kingdom, the man in the High Castle, mr Robot, Flesh and Bone.

Zal vast iets tussen zitten!
Ik heb van dit rijtje enkel Designated Survivor en S1 van Mr. Robot gezien, terwijl ze me eigenlijk stuk voor stuk wel interessant lijken. Om maar even aan te geven wat voor overschot aan tv series er is vandaag de dag haha. Kom aan 80% van de series die me interessant lijken niet eens toe.
pi_167320594
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Ik heb van dit rijtje enkel Designated Survivor en S1 van Mr. Robot gezien, terwijl ze me eigenlijk stuk voor stuk wel interessant lijken. Om maar even aan te geven wat voor overschot aan tv series er is vandaag de dag haha. Kom aan 80% van de series die me interessant lijken niet eens toe.
dat is zeker waar inderdaad, heb ook nog tig nieuwe series liggen die ik wil zien en ook nog serie's die a een paar seizoenen lopen en waar ik het nieuwe seizoen nog niet van gezien, terwijl ik die eerder elke week met één nieuwe aflevering keek. Zoveel goede serie's tegenwoordig, en het gaat maar door
  woensdag 14 december 2016 @ 13:46:06 #122
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_167320793
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Ik heb van dit rijtje enkel Designated Survivor en S1 van Mr. Robot gezien, terwijl ze me eigenlijk stuk voor stuk wel interessant lijken. Om maar even aan te geven wat voor overschot aan tv series er is vandaag de dag haha. Kom aan 80% van de series die me interessant lijken niet eens toe.
Ja dat is zeker waar. Seizoen 2 van Mr Robot vond ik beter dan seizoen 1 trouwens. De beste series van dit lijstje vind toch wel Goliath, Atalanta (30 min), en the Last Kingdom.

Ik heb gelukkig genoeg vrije tijd om ze wel te kijken. Werk maar 2 dagen per week. :)
Feyenoord!
pi_167320811
Ik vond seizoen 2 van Mr Robot juist beduidend minder dan seizoen 1 ;(

Maar nog steeds worth to watch, daar niet van.

Wel heb ik nog lekker 7 afleveringen westworld liggen. Allicht dat ik vanavond en morgen even binge 8-)
Conscience do cost.
pi_167323162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 13:47 schreef ems. het volgende:
Ik vond seizoen 2 van Mr Robot juist beduidend minder dan seizoen 1 ;(

Maar nog steeds worth to watch, daar niet van.

Wel heb ik nog lekker 7 afleveringen westworld liggen. Allicht dat ik vanavond en morgen even binge 8-)
mee eens
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_167324073
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 13:47 schreef ems. het volgende:
Ik vond seizoen 2 van Mr Robot juist beduidend minder dan seizoen 1 ;(

Maar nog steeds worth to watch, daar niet van.

Wel heb ik nog lekker 7 afleveringen westworld liggen. Allicht dat ik vanavond en morgen even binge 8-)
Dat had ik ook bij seizoen twee, ik vraag mij ook sterk af of het niveau van seizoen één nog gehaald kan worden.

Ondanks dat blijf ik het wel een sterke serie vinden :)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 14 december 2016 @ 17:07:31 #126
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_167324359
Ik vond Mr Robot seizoen 2 beter dan 1 en de critici zijn het met me eens trouwens.

http://www.metacritic.com/tv/mr-robot/season-2

http://www.metacritic.com/tv/mr-robot
Feyenoord!
pi_167324634
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:07 schreef Japie77 het volgende:
Ik vond Mr Robot seizoen 2 beter dan 1 en de critici zijn het met me eens trouwens.

http://www.metacritic.com/tv/mr-robot/season-2

http://www.metacritic.com/tv/mr-robot
Ik laat mij niet beïnvloeden door wat critici denken/vinden.
En al helemaal niet via IMDB.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_167324903
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:19 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik laat mij niet beïnvloeden door wat critici denken/vinden.
En al helemaal niet via IMDB.
Hear hear.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 14 december 2016 @ 18:06:03 #129
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_167325708
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:19 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik laat mij niet beïnvloeden door wat critici denken/vinden.
En al helemaal niet via IMDB.
IMDB is sowieso de beste graadmeter voor series. Metacritic een stukje minder.

Ik vind het wel fijn om een beetje een inschatting te kunnen maken over een serie. Zodat ik niet al die flutseries hoef te kijken waarbij je na 10 minuten door het tenenkrommende acteerwerk en het flutverhaaltje de neiging krijg om uit het raam te springen.
Feyenoord!
pi_167326002
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:06 schreef Japie77 het volgende:

[..]

IMDB is sowieso de beste graadmeter voor series. Metacritic een stukje minder.

Ik vind het wel fijn om een beetje een inschatting te kunnen maken over een serie. Zodat ik niet al die flutseries hoef te kijken waarbij je na 10 minuten door het tenenkrommende acteerwerk en het flutverhaaltje de neiging krijg om uit het raam te springen.
Dat is nou net het probleem met IMDB imo. Zelfs het meest kansloze ooit (bijv. Terra Nova) krijgt rond de 6.8. Als het een film was geweest had het rond de 3 gezeten ofzo.

Terra Nova (TV Series 2011) - IMDb

Die ratings bij series zijn zo krom.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 14 december 2016 @ 18:39:41 #131
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_167326450
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:18 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is nou net het probleem met IMDB imo. Zelfs het meest kansloze ooit (bijv. Terra Nova) krijgt rond de 6.8. Als het een film was geweest had het rond de 3 gezeten ofzo.

Terra Nova (TV Series 2011) - IMDb

Die ratings bij series zijn zo krom.
Een serie met een rating van een 6,8 ga ik niet kijken hoor. Bij series begint het pas vanaf een 7,5. Dan weet je dat het een acceptabel niveau heeft. Dan is het nog de vraag of het je aanspreekt of niet maar dat is in ieder geval al een behoorlijke schifting. En dat is fijn tegenwoordig met de enorme overdaad aan series.
Feyenoord!
pi_167326564
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 07:26 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik heb niet echt een vaste smaak. Ik kijk net zo makkelijk naar ZNation als naar Westworld. Als ik maar gewoon kan genieten van het kijken. I know... beetje breed :P

Westworld en Quarry heb ik trouwens al wel gezien!

Thanks for the tip van iMDB. Films checkte ik wel altijd..
iZombie op Netflix! Ik zag de aankondigingen al tijden en dacht :') uhhuh... :') maar uiteindelijk na lezen van wat reviews gaan kijken, en was blij verrast. Geen ontzettende hoogstaande serie met intense diepgang, maar erg leuk en origineel (en grappig)!
Ja doei.
pi_167340641
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:07 schreef Japie77 het volgende:
Ik vond Mr Robot seizoen 2 beter dan 1 en de critici zijn het met me eens trouwens.

http://www.metacritic.com/tv/mr-robot/season-2

http://www.metacritic.com/tv/mr-robot
Das goed nieuws, want ben net bezig met mr robot (ep 4 pas) en vermaak me prima met die serie.
pi_167342625
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok aanraders wat mij betreft Goliath, Outsiders (soort van Sons of Anarchy), Atlanta, Black Mirror, Designated Survivor, the Expanse, Start-Up, Billions, The Path, Show me a Hero, the Last Kingdom, the man in the High Castle, mr Robot, Flesh and Bone.

Zal vast iets tussen zitten!
Thanks! Aantal volg ik maar sommige zijn onbekend!
pi_167363041
Gebaseerd op de filmtrilogie:
quote:
As former Green Beret Bryan Mills deals with a personal tragedy that shakes his world, he fights to overcome the incident and exact revenge.
400 Error - IMDb
pi_167366012
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 04:33 schreef JayHovah het volgende:
Gebaseerd op de filmtrilogie:

[..]

400 Error - IMDb
meh, ik zie het niet zo.
pi_167368833
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef Mirel het volgende:
Iemand die People of Earth kijkt? Vrij leuke comedy
Ik ben na een paar afleveringen afgehaakt. De eerste aflevering kan je nog wel onder comedy scharen, daarna kan ik weinig humor ontdekken.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_167390236
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:07 schreef Japie77 het volgende:
Ik vond Mr Robot seizoen 2 beter dan 1 en de critici zijn het met me eens trouwens.

http://www.metacritic.com/tv/mr-robot/season-2

http://www.metacritic.com/tv/mr-robot
Ben nu bij episode 8 denk ik in seizoen 2, tot nu toe valt dit seizoen in het niet bij de eerste vind ik.
Er zit niet veel origineels aan vergeleken met seizoen 1 en het psychologische gedoe is echt de serie onnodig aan het rekken. Maarja niet zeggen dat het slecht is, maar tot nu toe is seizoen 2 een gevalletje jammer.
  zaterdag 17 december 2016 @ 11:24:48 #139
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_167390314
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:19 schreef aspi het volgende:

[..]

Ben nu bij episode 8 denk ik in seizoen 2, tot nu toe valt dit seizoen in het niet bij de eerste vind ik.
Er zit niet veel origineels aan vergeleken met seizoen 1 en het psychologische gedoe is echt de serie onnodig aan het rekken. Maarja niet zeggen dat het slecht is, maar tot nu toe is seizoen 2 een gevalletje jammer.
Ieder zo zijn eigen mening. :)
Feyenoord!
pi_167390831
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:48 schreef kawotski het volgende:

[..]

Ik ben na een paar afleveringen afgehaakt. De eerste aflevering kan je nog wel onder comedy scharen, daarna kan ik weinig humor ontdekken.
Het lijkt wel of de 'ouderwetse' sitcom heeft afgedaan. Er is echt 0,0 goede comedy momenteel.

The Big Bang Theory is wat mij betreft nog de beste, ondanks het enorm gedaalde niveau sinds de eerste seizoenen. The Good Place was aardig, maar niet meer dan dat. Blunt Talk is wel leuk, maar meer om Patrick Steward in een totaal andere rol te zien (ja, sorry, Star Trek fan hier).

Arrested Development, Fresh of the Boat, Man Seeking Woman :r Allemaal hetzelfde genre, over the top en overacting. Het lijken wel Nederlandse comedies...
pi_167391096
Miss die nieuwe van Kevin james. Hoor ik goeie dingen over.

Kevin can wait
pi_167391122
King of Queens was altijd wel leuk ja.
pi_167391123
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:19 schreef aspi het volgende:

[..]

Ben nu bij episode 8 denk ik in seizoen 2, tot nu toe valt dit seizoen in het niet bij de eerste vind ik.
Er zit niet veel origineels aan vergeleken met seizoen 1 en het psychologische gedoe is echt de serie onnodig aan het rekken. Maarja niet zeggen dat het slecht is, maar tot nu toe is seizoen 2 een gevalletje jammer.
eens ik trek S02 niet.
pi_167391161
Wat vinden we van The OA?
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:31:49 #145
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167392221
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Het lijkt wel of de 'ouderwetse' sitcom heeft afgedaan. Er is echt 0,0 goede comedy momenteel.

The Big Bang Theory is wat mij betreft nog de beste, ondanks het enorm gedaalde niveau sinds de eerste seizoenen. The Good Place was aardig, maar niet meer dan dat. Blunt Talk is wel leuk, maar meer om Patrick Steward in een totaal andere rol te zien (ja, sorry, Star Trek fan hier).

Arrested Development, Fresh of the Boat, Man Seeking Woman :r Allemaal hetzelfde genre, over the top en overacting. Het lijken wel Nederlandse comedies...
Big Bang Theory de beste vinden en Arrested Development slecht vinden. ):O
When all else fails, you always have delusion.
pi_167395619
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef Mirel het volgende:

[..]

Big Bang Theory de beste vinden en Arrested Development slecht vinden. ):O
Ik vind TBBT wel één van de betere comedy's en de eerste 2 afleveringen die ik van AD heb gezien vond ik helemaal niet leuk.
Tails tell tales
pi_167395703
Arrested Development heb ik ook maar een aflevering of zes volgehouden. Vond het daarna nog steeds niet bijster grappig, dus maar mee gestopt.
  zaterdag 17 december 2016 @ 17:00:05 #148
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167395728
AD snap je pas als je genoeg eps gezien hebt om ieder personage en zijn of haar trekjes te leren kennen. Er zit heel veel detail in
When all else fails, you always have delusion.
pi_167396028
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef Mirel het volgende:

[..]

Big Bang Theory de beste vinden en Arrested Development slecht vinden. ):O
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:00 schreef Mirel het volgende:
AD snap je pas als je genoeg eps gezien hebt om ieder personage en zijn of haar trekjes te leren kennen. Er zit heel veel detail in
BBT vind ik het beste van wat nu uitgezonden wordt, das nogal een nuancering. Smaken verschillen, maar ik begrijp werkelijk niet wat mensen leuk vinden aan overdreven geacteerde gruwelijk flauwe humor met enkel personages die zo absurd zijn dat je je absoluut niet in kan inleven. Maar ieder z'n mening :).

edit: on-topic: zit er nog wat aan te komen wat betreft comedy?
  zaterdag 17 december 2016 @ 18:10:27 #150
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_167397198
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Het lijkt wel of de 'ouderwetse' sitcom heeft afgedaan. Er is echt 0,0 goede comedy momenteel.

The Big Bang Theory is wat mij betreft nog de beste, ondanks het enorm gedaalde niveau sinds de eerste seizoenen. The Good Place was aardig, maar niet meer dan dat. Blunt Talk is wel leuk, maar meer om Patrick Steward in een totaal andere rol te zien (ja, sorry, Star Trek fan hier).

Arrested Development, Fresh of the Boat, Man Seeking Woman :r Allemaal hetzelfde genre, over the top en overacting. Het lijken wel Nederlandse comedies...
Atlanta.
Feyenoord!
pi_167397273
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:18 schreef byah het volgende:
Wat vinden we van The OA?
Twee afleveringen gezien. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167397661
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ieder zo zijn eigen mening. :)
Ja gelukkig wel. ik moet zeggen dat het verder in het seizoen wel een stuk beter wordt dan het begin. Mooi :)
pi_167397704
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:59 schreef Nickske1912 het volgende:
Arrested Development heb ik ook maar een aflevering of zes volgehouden. Vond het daarna nog steeds niet bijster grappig, dus maar mee gestopt.
Booooh, volhouden _O_ ik vind dat echt een van de juweeltjes van de laatste 10 jaar. Het reboot seizoen op Netflix ook :') _O-
Ja doei.
pi_167427782
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Twee afleveringen gezien. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Ik heb het seizoen inmiddels afgekeken, maar het voelt totaal niet bevredigend. De spanningsopbouw door de verschillende afleveringen komt wel heel abrupt tot een teleurstellend einde. Erg jammer vooral, want ik vond het zeer interessant
pi_167465179
Laatste aflevering van Berlin Station _O_
  dinsdag 20 december 2016 @ 02:03:23 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167465295
Beetje een ongelukkige opmerking zo...
http://nos.nl
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_167465307
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:18 schreef byah het volgende:
Wat vinden we van The OA?
Intressant experiment, het tweede seizoen zou ik wel proberen.
  dinsdag 20 december 2016 @ 02:17:35 #158
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167465352
Westworld 1e aflevering gekeken. Kweenie. Maar 'k zal het nog wel ff een kans geven.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_167465481
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 december 2016 02:03 schreef shiznuts het volgende:
Beetje een ongelukkige opmerking zo...
http://nos.nl
Hehe, oja.
  dinsdag 20 december 2016 @ 11:41:27 #160
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_167469332
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 01:41 schreef ChickenMan het volgende:
Laatste aflevering van Berlin Station _O_
Ben je blij dat het afgelopen is? ;)
Feyenoord!
  dinsdag 20 december 2016 @ 11:42:49 #161
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167469363
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 01:41 schreef ChickenMan het volgende:
Laatste aflevering van Berlin Station _O_
Lijkt me een toffe serie! Aanrader dus?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_167472036
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 20:18 schreef byah het volgende:

[..]

Ik heb het seizoen inmiddels afgekeken, maar het voelt totaal niet bevredigend. De spanningsopbouw door de verschillende afleveringen komt wel heel abrupt tot een teleurstellend einde. Erg jammer vooral, want ik vond het zeer interessant
Heb net de pilot gezien, echt beetje vage serie. Gaat het nog ergens over verder in het seizoen? Ik lees dat jij nogal veel vragen blijft houden, dan voorspelt weinig goeds :)
pi_167472165
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 20:18 schreef byah het volgende:

[..]

Ik heb het seizoen inmiddels afgekeken, maar het voelt totaal niet bevredigend. De spanningsopbouw door de verschillende afleveringen komt wel heel abrupt tot een teleurstellend einde. Erg jammer vooral, want ik vond het zeer interessant
Klopt, inmiddels ook afgekeken.
Het was een mooie opbouw, maar een tegenvallend einde inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167477393
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 december 2016 11:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Lijkt me een toffe serie! Aanrader dus?
Ja echt wel!
pi_167477962
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 01:41 schreef ChickenMan het volgende:
Laatste aflevering van Berlin Station _O_
Die staat voor komende week in mijn planning om te kijken.
pi_167544146
Iemand hier Channel Zero gezien?

"Channel Zero is an American horror anthology television series created by Nick Antosca. The series was greenlit for two 6-episode, self-contained seasons, slated to air in the fall of 2016 and the fall of 2017 on Syfy.[1] Storylines for the series are based on popular creepypastas."

Eerste seizoen gaat over Candle Cove, Een creepypasta.
Hier lees je er meer over; http://creepypasta.wikia.com/wiki/Candle_Cove

Ik vond het best vet!
  maandag 26 december 2016 @ 12:14:00 #167
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_167615703
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Twee afleveringen gezien. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Hier ook over The OA.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_167617315
Iemand al "Medici: Masters of Florence aan het kijken? Eerste 2 afleveringen gezien, aanrader voor liefhebbers van Tudors en Borgias.
Conscience do cost.
pi_167680677
Eerste 3 afleveringen van Berlin Station gezien. Tot nu toe prima. ^O^
  donderdag 29 december 2016 @ 10:30:34 #171
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_167700111
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 03:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Iemand hier Channel Zero gezien?

"Channel Zero is an American horror anthology television series created by Nick Antosca. The series was greenlit for two 6-episode, self-contained seasons, slated to air in the fall of 2016 and the fall of 2017 on Syfy.[1] Storylines for the series are based on popular creepypastas."

Eerste seizoen gaat over Candle Cove, Een creepypasta.
Hier lees je er meer over; http://creepypasta.wikia.com/wiki/Candle_Cove

Ik vond het best vet!
Creepypastas _O_

Vanavond maar eens kijken.
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 19:57:03 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_167836961
Ik zal van de week de OP aanpassen met daarin de nieuwe series voor 2017, als iemand nog tips heeft die er in moeten, geef maar een gil :)

Sowieso ben ik zelf heel benieuwd naar American Gods.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_167837000
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2017 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik zal van de week de OP aanpassen met daarin de nieuwe series voor 2017, als iemand nog tips heeft die er in moeten, geef maar een gil :)

Sowieso ben ik zelf heel benieuwd naar American Gods.
Trailer van american gods vond ik erg leuk, voor mij iig weer eens wat nieuwe gezichten. Voor de veteranen onder de tv kijkers wellicht niet :)
pi_167837969
Na anderhalf jaar geleden al de pilot is getest onder het algemene publiek (en oa door ondergetekende goed ontvangen) krijgen we vanaf 13 januari een compleet seizoen van Sneaky Pete op Amazon.

Als een reminder (en opwarmertje) hier de trailer:
400 Error - IMDb
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 20:33:00 #175
9859 crew  Karina
Woman
pi_167838170
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 20:27 schreef JayHovah het volgende:
Na anderhalf jaar geleden al de pilot is getest onder het algemene publiek (en oa door ondergetekende goed ontvangen) krijgen we vanaf 13 januari een compleet seizoen van Sneaky Pete op Amazon.

Als een reminder (en opwarmertje) hier de trailer:
400 Error - IMDb
hier gaat iets mis ;) linken vanad imdb kan niet.

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_167838369
Als we jou toch niet hadden Karina... Thanx voor de werkende link!
pi_167838625
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Karina het volgende:

[..]

hier gaat iets mis ;) linken vanad imdb kan niet.

Die pilot was inderdaad erg geslaagd, vroeg me al af wat er van gekomen was.

American gods lijkt me ook tof.

Emerald City ga ik ook volgen, niet dat de trailer nou zo goed was, maar meer omdat dit soort series me altijd wel weet te boeien
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 20:53:53 #178
9859 crew  Karina
Woman
pi_167839024
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 20:43 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Die pilot was inderdaad erg geslaagd, vroeg me al af wat er van gekomen was.

American gods lijkt me ook tof.

Emerald City ga ik ook volgen, niet dat de trailer nou zo goed was, maar meer omdat dit soort series me altijd wel weet te boeien
ja die lijkt mij ook wel wat. Moet zeggen dat als ik de OP ga aanpassen er voornamelijk scifi/fantasy/actieseries in zullen staan omdat dat mijn interesse heeft. Tips voor andersoortige series, comedy, romantische series, animated series van mijn part hoor ik graag omdat ik daar zelf totaal niet naar kijk :D

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 20:37 schreef JayHovah het volgende:
Als we jou toch niet hadden Karina... Thanx voor de werkende link!
NP weet toevallig dat imdb niet gelinked (linkt? ) kan worden.

Overigens zag ik dat er ook een tweede seizoen in de planning staat van Into the Badlands, kijk ik ook naar uit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_167839143

Helemaal mee eens, kan mij ook niet snel genoeg komen :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_167839243
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 20:57 schreef Asschen_sukar het volgende:

Helemaal mee eens, kan mij ook niet snel genoeg komen :D
EHm nee, gewoon totaal nee. :)
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:41:13 #181
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_167849972
:o American Gods? Mijn all time favoriete Neil Gaiman boek!!! Ik ben heel benieuwd. Werkt hij zelf mee aan t script?
Kwak
  Moderator dinsdag 3 januari 2017 @ 09:49:29 #182
9859 crew  Karina
Woman
pi_167850090
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:41 schreef kwakz0r het volgende:
:o American Gods? Mijn all time favoriete Neil Gaiman boek!!! Ik ben heel benieuwd. Werkt hij zelf mee aan t script?
Zo te zien wel ja :Y
American Gods (TV Series 2017– ) - IMDb
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 3 januari 2017 @ 11:05:48 #183
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167851378
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 20:27 schreef JayHovah het volgende:
Na anderhalf jaar geleden al de pilot is getest onder het algemene publiek (en oa door ondergetekende goed ontvangen) krijgen we vanaf 13 januari een compleet seizoen van Sneaky Pete op Amazon.

Als een reminder (en opwarmertje) hier de trailer:
400 Error - IMDb
Goed nieuws O+

Deze week begonnen aan Goliath. Ik moet zeggen dat ik er wel even in moest komen, maar ik heb nu drie afleveringen gezien en de serie lijkt toch wel ok ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_167867066
quote:
Ziet er wel interessant uit. :)
Tails tell tales
pi_167868832
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Goed nieuws O+

Deze week begonnen aan Goliath. Ik moet zeggen dat ik er wel even in moest komen, maar ik heb nu drie afleveringen gezien en de serie lijkt toch wel ok ^O^
Heb ik er ook in een paar ziekdagen doorheen gebinged, maar vond het persoonlijk geen toppertje, wel aardig verhaal en kijkt lekker weg, maar vond het persoonlijk nou niet heel hoogstaand.

Toen tussendoor de expanse nog bekeken en nu net klaar met Westworld, die laatste twee bevielen wel een stuk beter :Y ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 23:12:53 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167869080
Kreeg bij Goliath een beetje een Californication meets Better Call Saul gevoel. :P
Wel een geinige mash-up. Keek wel ok weg. :Y

Expanse. :D _O_ Eerst heel sceptisch, daarna moest ik snel m'n woorden slikken. :Y
Westworld 1e aflevering van gezien... kweenie. Zelfde met Beyond (Stranger Things vibe).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 4 januari 2017 @ 09:44:23 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167872932
Westworld ook gezien, begon een beetje apart en wist niet goed wat ik er van moest vinden... maar wat bleek dat een goede serie te zijn zeg :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_167910798
Berlin Station nu helemaal gezien. Goede serie. ^O^
Heeft de sfeer van ouderwetse Koude Oorlog spionage gemengd met Jason Bourne.

Nog wel enkele vragen/opmerkingen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaar komt er een 2e seizoen. :) :)
pi_167918786
OA?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 09:50:58 #190
9859 crew  Karina
Woman
pi_167918990
OP aangepast met nieuwe series.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 6 januari 2017 @ 10:10:03 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167919281
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:01 schreef poker4lifee het volgende:
Legion
David Haller, AKA Legion, is a troubled young man who may be more than human. Diagnosed as schizophrenic, David has been in and out of psychiatric hospitals for years. But after a strange encounter with a fellow patient, he's confronted with the possibility that the voices he hears and the visions he sees might be real.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:50:20 #192
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_167922614
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 09:50 schreef Karina het volgende:
OP aangepast met nieuwe series.
Dank voor de moeite.

Ik ben er nog niet over uit welke ik ga proberen. Training Day lijkt wel aardig. Verder meer van hetzelfde en SciFi + superheroes waar ik beide niks mee heb. We zullen zien.
pi_167923382
In het kader van "we hebben een origineel idee, laten we een serie maken gebaseerd op een film": Snatch!
Met oa Rupert Grint bevestigt als castmember.

http://www.comingsoon.net(...)-set-photos-are-here
  vrijdag 6 januari 2017 @ 14:06:20 #194
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167924152
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:27 schreef JayHovah het volgende:
In het kader van "we hebben een origineel idee, laten we een serie maken gebaseerd op een film": Snatch!
Met oa Rupert Grint bevestigt als castmember.

http://www.comingsoon.net(...)-set-photos-are-here
Een van mijn favoriete films... dit kan voor mij alleen maar tegenvallen :(
Daarnaast vind ik Weasley nou niet echt een Turkish, Tommy of Brick Top-achtig karakter...
Please sir. When moon? When Mustang?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 6 januari 2017 @ 15:22:41 #195
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167925898
Erg veel zin in Legion.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 18:26:13 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_167929814
Ik lees net in een ander topic dat Charmed terug komt!
https://www.google.nl/amp(...)in-ontwikkeling-.amp
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 7 januari 2017 @ 23:34:13 #197
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_167965463
The OA gekeken.
Einde, mja, had wat anders gehoopt, maar kan ermee door.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 8 januari 2017 @ 11:38:40 #198
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_167972790
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Karina het volgende:

[..]

hier gaat iets mis ;) linken vanad imdb kan niet.

Beter! Werd tijd!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_167978803
Taboo stelde niet teleur, goede sfeer in die serie zeg O+

Emerald city was ook wel aardig, leuke moderne variant op Alice.

Beide series maar eens verder volgen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 16:03:29 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_167979091
Emerald city ga ik volgen vond het leuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 8 januari 2017 @ 20:38:38 #201
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_167986597
quote:
99s.gif Op zondag 8 januari 2017 11:38 schreef Houniet het volgende:

[..]

Beter! Werd tijd!
Gaat dit een procedural of een serial worden?
Feyenoord!
pi_168008150
Eerste ep Taboo was ^O^
  dinsdag 10 januari 2017 @ 14:34:58 #203
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_168028871
Uitgebreide trailer van ''The Good Fight''', spin-off van The Good Wife. Trailer ziet er erg tof uit. Best een aanrader om te gaan kijken gok ik, zelfs als je de originele serie niet hebt gezien.

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_168031988
ik zie geen topic voor Ash vs Evil Dead, maar afgelopen week seizoen 2 gekeken en me weer prima vermaakt. Lompe maar regelmatig best grappige humor en bloederige, grove maar visueel prima gemaakte actie. Leuk tussendoortje :)
pi_168033037
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:54 schreef planethugo het volgende:
ik zie geen topic voor Ash vs Evil Dead, maar afgelopen week seizoen 2 gekeken en me weer prima vermaakt. Lompe maar regelmatig best grappige humor en bloederige, grove maar visueel prima gemaakte actie. Leuk tussendoortje :)
TV / Nieuwe serie 'Ash vs Evil Dead'. Na 22 jaar komt Ash weer terug!

:)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_168033047
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_168033248
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 18:06 schreef ChickenMan het volgende:
Eerste ep Taboo was ^O^
dit ja. aanrader
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_168036678
In het weekend begonnen aan The OA.
Vanavond laatste episode alweer. :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_168049241
quote:
thnx :)
die zoekfunctie werkt dus niet fatsoenlijk
pi_168052823
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:28 schreef planethugo het volgende:

[..]

thnx :)
die zoekfunctie werkt dus niet fatsoenlijk
al jaren niet helaas. Ik zoek vaak maar gewoon op Google naar Naam Serie fok forum en dat werkt beter :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_168053017
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

al jaren niet helaas. Ik zoek vaak maar gewoon op Google naar Naam Serie fok forum en dat werkt beter :')
gewoon '<wat je zoekt> site:forum.fok.nl', dan zoekt Google alleen op het forum hier.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168054697
Nou, na de laatste episode van The OA moet er haast wel een tweede seizoen komen.
Ik had alleen maar meer vragen dan antwoorden...
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_168054782
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:25 schreef schommelstoel het volgende:
Nou, na de laatste episode van The OA moet er haast wel een tweede seizoen komen.
Ik had alleen maar meer vragen dan antwoorden...
Die is er al.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168054829
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die is er al.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dat gelijk alle zes de bewegingen die ze nodig zijn in seizoen 2? :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 13 januari 2017 @ 14:23:30 #215
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_168103232
Had Colony vorig jaar een eigen topic gekregen? Ik kan niks vinden. Eerste ep van seizoen 2 is namelijk uit :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_168107930
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 20:27 schreef JayHovah het volgende:
Na anderhalf jaar geleden al de pilot is getest onder het algemene publiek (en oa door ondergetekende goed ontvangen) krijgen we vanaf 13 januari een compleet seizoen van Sneaky Pete op Amazon.

Als een reminder (en opwarmertje) hier de trailer:
Is het al 13 januari? Uuuuuhhh...JA!
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 18:09:36 #217
9859 crew  Karina
Woman
pi_168108068
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:23 schreef Mirel het volgende:
Had Colony vorig jaar een eigen topic gekregen? Ik kan niks vinden. Eerste ep van seizoen 2 is namelijk uit :)
volgens mij niet. Ik ga straks ook de nwe kijken :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 13 januari 2017 @ 20:01:15 #218
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168110573
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 18:09 schreef Karina het volgende:

[..]

volgens mij niet. Ik ga straks ook de nwe kijken :)
Hoe vond je die serie eigenlijk? De moeite waard? Doorlopend verhaal?
Feyenoord!
pi_168112301
Ik bekijk nu de serie 3% via netflix.

Had geen idee dat het een Spaans gesproken serie was.
Ben toch door blijven kijken en ben ondertussen alweer bij EP6.

http://m.imdb.com/title/tt4922804/
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 20:57:17 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_168112321
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hoe vond je die serie eigenlijk? De moeite waard? Doorlopend verhaal?
ik vind het wel spannend en het is een doorlopend verhaal idd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_168112489
Ik kijk nu Dirk Gently's op Netflix.

Ab-surd, maar erg grappig. Maar erg vreemd. Heb er twee gezien. Je wilt toch weten wat er daarna nu weer gebeurt...!
Ja doei.
pi_168127463
Nieuwe seizoen Colony begint met een betere ep dan alles van seizoen 1.
pi_168221371
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 17 januari 2017 @ 16:07:02 #224
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_168221887
quote:
Lijkt me aardig als film, maar als serie... mwoah. Net iets te absurd om lang leuk te blijven denk ik
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 16:46:28 #225
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_168222805
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:07 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Lijkt me aardig als film, maar als serie... mwoah. Net iets te absurd om lang leuk te blijven denk ik
Horror-comedy met Drew Barrymore? :')
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_168222910
OK... :') _O-
Ja doei.
pi_168248238
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:27 schreef JayHovah het volgende:
In het kader van "we hebben een origineel idee, laten we een serie maken gebaseerd op een film": Snatch!
Met oa Rupert Grint bevestigt als castmember.

http://www.comingsoon.net(...)-set-photos-are-here
In navolging van mijn eerdere post hierbij de trailer:

Releasedatum 16 maart!
pi_168256507
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:56 schreef schommelstoel het volgende:
Ik bekijk nu de serie 3% via netflix.

Had geen idee dat het een Spaans gesproken serie was.
Ben toch door blijven kijken en ben ondertussen alweer bij EP6.

http://m.imdb.com/title/tt4922804/
Wordt Portugees gesproken. Is een Braziliaanse serie. Niet verkeerd, beetje Hunger Games-achtig.
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 18 januari 2017 @ 22:30:37 #229
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_168257439
quote:
Will & Grace Returns: NBC Officially Orders 10-Episode Revival

Somewhere Leslie Jordan is doing the “Told Ya So” dance.

After months of reports, rumors and innuendo, NBC is making it official: The network has ordered a 10-episode Will & Grace revival to air during the 2017-18 TV season. All four of the series’ Emmy-winning stars — Eric McCormack, Debra Messing, Sean Hayes and Megan Mullally — will reprise their signature roles as Will, Grace, Jack and Karen, with series creators Max Mutchnick and David Kohan on board as showrunners and exec producers. Additionally, TV legend James Burrows, who directed every episode of the sitcom during its initial eight-year run, will helm all 10 episodes.

“Dave and I are absolutely thrilled about the opportunity to write what Will, Grace, Jack and Karen are thinking about in 2017,” said Mutchnick in a statement.

Back in October, TVLine reported that NBC was in preliminary talks about doing a limited-run of original episodes. Buzz about a potential revival came in response to the release of a 10-minute, present-day, election-themed video which found the Emmy-winning quartet reprising their roles in support of Hillary Clinton. Two months later, Jordan — who won an Emmy for his role as Beverly Leslie — let it slip that NBC had already given the project a formal green light.

NBC Entertainment President Jennifer Salke confirms that it was that “secret reunion show” that got the ball rolling. “The fact that all four of the original stars were excited about getting back into production is a testament to the joyful experience they had doing nearly 200 episodes for eight seasons,” she adds. “Few things cut through the clutter these days, especially in comedy, and Will & Grace is one of the best.”

Adds NBC Entertainment Chairman Robert Greenblatt: “This groundbreaking series for everything from gay rights to social and political commentary — all disguised as a high-speed train of witty pop culture — is coming back where it belongs.”


Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_168261459
SteveCarell twitterde op woensdag 18-01-2017 om 21:57:20 Breaking News: "The Office" returning to NBC. reageer retweet
జ్ఞ‌ా
pi_168261461
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
జ్ఞ‌ా
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 08:31:20 #232
9859 crew  Karina
Woman
pi_168261649
Ik zie heel af en toe een stukje van een herhaling, ik denk op SBS, wat een vreselijk irritante serie was dat eigenlijk... de remake/boot hoeft van mij echt niet hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 19 januari 2017 @ 08:53:38 #233
-1 #ANONIEM
pi_168261874
quote:
99s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:31 schreef Karina het volgende:
Ik zie heel af en toe een stukje van een herhaling, ik denk op SBS, wat een vreselijk irritante serie was dat eigenlijk... de remake/boot hoeft van mij echt niet hoor.
Ik vond will and grace altijd super leuk dus ben erg benieuwd naar de tien afleveringen!
  donderdag 19 januari 2017 @ 11:13:53 #234
37889 Asschen_sukar
pi_168264371
quote:
99s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:31 schreef Karina het volgende:
Ik zie heel af en toe een stukje van een herhaling, ik denk op SBS, wat een vreselijk irritante serie was dat eigenlijk... de remake/boot hoeft van mij echt niet hoor.
Ik vond het ook een vreselijke serie. Ik ben sowieso niet zo'n komedie serie fan.
Ben geloof ik ook een van de weinige die echt een hekel aan Friends had/heeft. Verschrikkelijke serie was dat zeg.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 19 januari 2017 @ 11:26:59 #235
400532 Forbry
Tja ...
pi_168264627
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:53 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Ik vond will and grace altijd super leuk dus ben erg benieuwd naar de tien afleveringen!
Nooit echt helemaal gevolgd, maar zag het wel eens op tv voorbijkomen en ik vond het best wel leuk :Y
Tails tell tales
  donderdag 19 januari 2017 @ 11:27:48 #236
366734 dimmak
bitcoin
pi_168264647
Ik had The Night Of nog niet gezien. Maar wat een bazen serie zeg!

The Night Of (TV Mini-Series 2016) - IMDb

[ Bericht 1% gewijzigd door dimmak op 19-01-2017 13:54:18 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:51:08 #237
211083 Angelof9
I must go first
pi_168266103
Will and Grace was wel aardig, maar ze vervielen constant in herhaling. Heb je 3 afleveringen gezien, heb je ze allemaal gezien. Zit ook niet echt te wachten op de reboot.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:05:44 #238
66582 Monolith
geniaal
pi_168266324
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:27 schreef dimmak het volgende:
Ik had A Night Of nog niet gezien. Maar wat een bazen serie zeg!

The Night Of (TV Mini-Series 2016) - IMDb
Oh ja, daar moet ik ook nog steeds aan beginnen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:17:50 #239
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_168266559
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ben geloof ik ook een van de weinige die echt een hekel aan Friends had/heeft. Verschrikkelijke serie was dat zeg.
Hier nog een. Ik snap de hype niet zo. Zelfde voor Big Bang Theory.

Comedy van nu die ik wél heel leuk vind is Brooklyn Nine-Nine.

(en Parks and Recreation, Arrested Development..)
Ja doei.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:19:55 #240
66582 Monolith
geniaal
pi_168266601
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:13 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik vond het ook een vreselijke serie. Ik ben sowieso niet zo'n komedie serie fan.
Ben geloof ik ook een van de weinige die echt een hekel aan Friends had/heeft. Verschrikkelijke serie was dat zeg.
Ik heb echt heel weinig met Amerikaanse sitcoms. Friends is wel zo ongeveer de verpersonificatie van alles wat daar kut aan is.
Dat doen de Britten een stuk beter. Amerikanen moeten het gewoon lekker bij geanimeerde satire houden. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNZenmate VPNSurf prive met PureVPN
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:25:41 #241
400532 Forbry
Tja ...
pi_168266711
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hier nog een. Ik snap de hype niet zo. Zelfde voor Big Bang Theory.

Comedy van nu die ik wél heel leuk vind is Brooklyn Nine-Nine.

(en Parks and Recreation, Arrested Development..)
Ik vond Friends wel heel leuk (maar ook nooit helemaal gevolgd :N ), maar heb het idee dat ik die serie nu misschien te verouderd vind, daardoor nu ook niet meer zo grappig als dat ik het toenterijd (wel) vond...

The Big Bang Theory vind ik zelf wel heel leuk.

BNN nog nooit geprobeerd. P&R en AD wel een paar afleveringen geprobeerd, maar vond ik beide niet leuk genoeg om verder te kijken.
Tails tell tales
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:26:49 #242
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_168266741
P&R en AD zijn inkom-series voor velen, hoorde ik. Al vond ik het wel meteen van aflevering één heerlijk :@
Ja doei.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:34:07 #243
400532 Forbry
Tja ...
pi_168266890
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
P&R en AD zijn inkom-series voor velen, hoorde ik. Al vond ik het wel meteen van aflevering één heerlijk :@
Kan heel goed hoor, maar ja, zo veel andere series en er was gewoon (nog) níets dat ik er leuk aan vond...

Beste tot nu toe vind ik Coupling (UK) denk ik (maar ondanks dat ik er DVD's van heb liggen al heel lang geleden dat ik het gezien heb, misschien nu ook minder leuk), gevolgd door HIMYM en daarna door TBBT.
HIMYM heb ik wel een kans moeten geven, vond ik in het begin eigenlijk ook niet zo veel aan (maar wel meteen al ietsje leuker dan P&R en AD). Zelfde geldt voor Haters Back Off.
Tails tell tales
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:38:42 #244
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_168266959
HIMYM heb ik ook nooit gevolgd eigenlijk.

Waar ik de eerste aflevering dan weer niet doorheen kwam was 'it's always sunny', maar die moet ik misschien nog eens een kans geven vind ik zelf! :)
Ja doei.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:38:50 #245
374398 JayHovah
pi_168266965
Iemand zich al aan Pure gewaagd?
quote:
Pure is the story of Noah Funk, a newly-elected Mennonite pastor, who is determined to rid his community of drug traffickers. But Noah's actions trigger an ultimatum from "Menno mob" leader Eli Voss.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:57:08 #246
337989 Jiggler
pi_168267329
Was weer toe aan iets nieuws, na wat googlen toch met Sneaky Pete begonnen. Gisteren de pilot gekeken en het zit best goed in elkaar allemaal. Ga deze zeker volgen.
  donderdag 19 januari 2017 @ 18:27:02 #247
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_168272945
BBC Studios, the BBC’s main TV production arm, will be the production partner for a major new Amazon and BBC commissioned series Good Omens, a six-part comedy series based on the acclaimed novel of the same name by Neil Gaiman (American Gods) and Terry Pratchett (Colour Of Magic).

http://www.bbc.co.uk/medi(...)c-studios-good-omens

quote:
About Good Omens

According to The Nice And Accurate Prophecies of Agnes Nutter, Witch, (the world's only completely accurate book of prophecies) the world will end on a Saturday. Next Saturday, in fact. Just before dinner.

So the armies of Good and Evil are amassing, Atlantis is rising, tempers are flaring. Everything appears to be going according to Divine Plan. Except Aziraphale, a somewhat fussy angel, and Crowley, a fast-living demon - both of whom have lived among Earth's mortals since The Beginning and have grown rather fond of the lifestyle - are not actually looking forward to the coming war.

And someone seems to have misplaced the Antichrist...
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  vrijdag 20 januari 2017 @ 16:45:53 #248
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168295386
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:46 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Horror-comedy met Drew Barrymore? :')
Ik heb af en toe een shot nodig van Timothy Olyphant (na Justified).
Dus ga het wel een kans geven.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 17:55:28 #249
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168297980
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik heb af en toe een shot nodig van Timothy Olyphant (na Justified).
Dus ga het wel een kans geven.
Ik ook inderdaad. En van zijn nemesis. Die speelt trouwens in Vice Principals. Heb je die toevallig al gezien? (ik nog niet nl)
Feyenoord!
  vrijdag 20 januari 2017 @ 18:04:33 #250
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_168298398
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 17:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik ook inderdaad. En van zijn nemesis. Die speelt trouwens in Vice Principals. Heb je die toevallig al gezien? (ik nog niet nl)
Walton Goggins zit ook in de mini serie Six die deze week begonnen is.


Eerste aflevering was wel een goed begin.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBekijk het streamingaanbod van PrimevideoDe snelste VPN - FastestVPN
  vrijdag 20 januari 2017 @ 18:15:55 #251
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168298932
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:04 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Walton Goggins zit ook in de mini serie Six die deze week begonnen is.


Eerste aflevering was wel een goed begin.
Ah ja. Ben alleen niet zo heel erg fan van oorlogsseries. Hoewel ik Generation Kill well briljant vond maar die serie nam het oorlog voeren een beetje op de hak ipv het verheerlijken van (vooral) het amerikaanse leger.
Feyenoord!
  vrijdag 20 januari 2017 @ 19:56:41 #252
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168302390
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 17:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik ook inderdaad. En van zijn nemesis. Die speelt trouwens in Vice Principals. Heb je die toevallig al gezien? (ik nog niet nl)
Nee, nog niet. Maar het plot klinkt wel aardig.
Ben momenteel even een stuk of series aan het binnenhalen, zal deze er ook maar eens bij zetten (momenteel Designated Survivor aan het bingen).
  vrijdag 20 januari 2017 @ 20:49:39 #253
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168304331
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:56 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Maar het plot klinkt wel aardig.
Ben momenteel even een stuk of series aan het binnenhalen, zal deze er ook maar eens bij zetten (momenteel Designated Survivor aan het bingen).
Ik ben ook Designated Survivor aan het bingen nu! What are the odds.

Hierna Sneaky Pete.
Feyenoord!
  vrijdag 20 januari 2017 @ 20:52:05 #254
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_168304422
Sneaky Pete. _O_ :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 20 januari 2017 @ 21:16:26 #255
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_168305506
Het einde van seizoen 1 van The Good Place _O_ _O_ Holy fork O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 21:29:24 #256
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168305958
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 20:52 schreef shiznuts het volgende:
Sneaky Pete. _O_ :D
Goed? Waar zou je het mee vergelijken?
Feyenoord!
  vrijdag 20 januari 2017 @ 21:55:06 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_168306927
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goed? Waar zou je het mee vergelijken?
Erm. 't Is Bryan Cranston, dus het heeft wel een beetje een Breaking Bad/Better Call Saul vibe.
Maar natuurlijk ook weer helemaal niet. c_/ Ben bij aflevering 7. Kijkt goed weg. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 20 januari 2017 @ 21:57:58 #258
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168307020
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Erm. 't Is Bryan Cranston, dus het heeft wel een beetje een Breaking Bad/Better Call Saul vibe.
Maar natuurlijk ook weer helemaal niet. c_/ Ben bij aflevering 7. Kijkt goed weg. :Y
Oeeeeemama. :Y
Feyenoord!
  vrijdag 20 januari 2017 @ 23:13:49 #259
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168309844
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 20:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik ben ook Designated Survivor aan het bingen nu! What are the odds.

Hierna Sneaky Pete.
Dat is wel humor :D Wat is je Followmy.tv account? Met jouw interesse is de kans groot dat jij hetzelfde type serie leuk vind als ik. En op die manier kan ik weer een nieuwe serie tegenkomen _O_

Maar even ttp: Kal Penn maakt Designated Survivor echt een top serie. Wist wel dat hij goed kon acteren, maar hij speelt de sterren van de hemel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het einde van seizoen 1 van The Good Place _O_ _O_ Holy fork O+
Aangezien ik compleet leegloop voor Veronica Mars (Kristin Bell), en Ted Danson ook echt heel hoog heb staan. Is het wat?
  vrijdag 20 januari 2017 @ 23:17:48 #260
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168310023
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 23:13 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat is wel humor :D Wat is je Followmy.tv account? Met jouw interesse is de kans groot dat jij hetzelfde type serie leuk vind als ik. En op die manier kan ik weer een nieuwe serie tegenkomen _O_

Maar even ttp: Kal Penn maakt Designated Survivor echt een top serie. Wist wel dat hij goed kon acteren, maar hij speelt de sterren van de hemel.

[..]

Aangezien ik compleet leegloop voor Veronica Mars (Kristin Bell), en Ted Danson ook echt heel hoog heb staan. Is het wat?
Followmytv account? Die heb ik nie....

Ik vind DS wel leuk maar nou niet echt briljant. Ik heb hiervoor bv Goliath, The Man in the High Castle, Westworld gekeken en die vond ik allemaal stukken beter.

Outsiders vond ik ook super trouwens!
Feyenoord!
Anoniem en veilig met ProtonVPNZavvi - Fandom en GeekgearVyprVPN - de snelle VPN
  vrijdag 20 januari 2017 @ 23:19:51 #261
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_168310102
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 23:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Kal Penn
_O_
Ja doei.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 05:53:56 #262
37889 Asschen_sukar
pi_168315319
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het einde van seizoen 1 van The Good Place _O_ _O_ Holy fork O+
Ja, mooie twist was dat.

Het is een van de weinige comedies die me wel kan boeien op het moment. Hopelijk komt er een tweede seizoen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 21 januari 2017 @ 10:27:06 #263
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_168317042
quote:
[..]

Aangezien ik compleet leegloop voor Veronica Mars (Kristin Bell), en Ted Danson ook echt heel hoog heb staan. Is het wat?
Zeker. Begon wat traag in mijn ogen, maar werd met de week beter. Comedy waar ik dit seizoen altijd het meeste naar uitkeek.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator zaterdag 21 januari 2017 @ 17:38:33 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_168323665
Na de succesvolle serie over OJ Simpson komt American Crime Story met o.a. een serie over Monica Lewinsky, Orkaan Katrina en Versace.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 22 januari 2017 @ 09:42:43 #265
148346 Michellee
pi_168336360
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 17:38 schreef Karina het volgende:
Na de succesvolle serie over OJ Simpson komt American Crime Story met o.a. een serie over Monica Lewinsky, Orkaan Katrina en Versace.
Gaaf! Ik vond de serie over O.J. erg goed gemaakt!
  zondag 22 januari 2017 @ 15:24:25 #266
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_168344058
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 00:59:13 #267
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168389095
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 23:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Followmytv account? Die heb ik nie....

Ik vind DS wel leuk maar nou niet echt briljant. Ik heb hiervoor bv Goliath, The Man in the High Castle, Westworld gekeken en die vond ik allemaal stukken beter.

Outsiders vond ik ook super trouwens!
Snel aanmaken o|O
Goliath ben ik nu aan het bingen. TMitH al gezien. Grandioos uitgewerkt en hoop eigenlijk dat het nu klaar is. Een volgend seizoen kan de serie compleet verneuken (of volledig de pan uit laten rijzen, maar hoe vaak gebeurt dat). Westworld nog niets van gezien. Wel eerste epi van Six. Weet nog niet wat ik er van moet vinden. Rip is echt een eikel.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 01:15:29 #268
299269 ems.
pi_168389182
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:59 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]
TMitH al gezien. Grandioos uitgewerkt en hoop eigenlijk dat het nu klaar is. Een volgend seizoen kan de serie compleet verneuken
Hoe kom je hierbij :? Waarom zou de serie nu beter klaar zijn? Hoe kan een volgend seizoen de serie verneuken?

Alle verhaallijnen liggen nog helemaal open. Ik kan echt niet begrijpen waarom het nu een goed idee zou zijn om te stoppen met de serie. Gelukkig is seizoen 3 al aangekondigd.
Conscience do cost.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 02:58:22 #269
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168389469
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 01:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij :? Waarom zou de serie nu beter klaar zijn? Hoe kan een volgend seizoen de serie verneuken?

Alle verhaallijnen liggen nog helemaal open. Ik kan echt niet begrijpen waarom het nu een goed idee zou zijn om te stoppen met de serie. Gelukkig is seizoen 3 al aangekondigd.
Omdat het hoe en waarom al verduidelijkt is. Het is al verduidelijkt dat het om een Direct Alternate Timeline gaat. Het is al verduidelijkt waarom het zo gaat. Het is al verduidelijkt hoe men heen en weer gaat. Het is al verduidelijkt wélke mensen in staat zijn om heen en weer te gaan. Het is al verduidelijkt welke rollen de betreffende personages hebben in Real Time Timeline en Alternate Timeline die in staat zijn heen en weer te reizen. Vanaf nu wordt het óf Lost (een compleet waardeloze serie waarvan elke acteur en schrijver een nekschot verdiend inclusief de gehele bloedlijn, wat hebben die een fantastische serie verkankerd) óf het wordt de beste serie ooit met een verhaal waar nog nooit ook maar bij in de buurt is gekomen. Kop of munt. Zeg het maar.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 07:46:49 #270
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168389799
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:59 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Snel aanmaken o|O
Goliath ben ik nu aan het bingen. TMitH al gezien. Grandioos uitgewerkt en hoop eigenlijk dat het nu klaar is. Een volgend seizoen kan de serie compleet verneuken (of volledig de pan uit laten rijzen, maar hoe vaak gebeurt dat). Westworld nog niets van gezien. Wel eerste epi van Six. Weet nog niet wat ik er van moet vinden. Rip is echt een eikel.
Outsiders al gezien dan? Echt een ondergewaardeerde serie.
Feyenoord!
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoVyprVPN - de snelle VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  dinsdag 24 januari 2017 @ 11:47:54 #271
194233 Friday12
Originele kloon
pi_168392602
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:59 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Snel aanmaken o|O
Goliath ben ik nu aan het bingen. TMitH al gezien. Grandioos uitgewerkt en hoop eigenlijk dat het nu klaar is. Een volgend seizoen kan de serie compleet verneuken (of volledig de pan uit laten rijzen, maar hoe vaak gebeurt dat). Westworld nog niets van gezien. Wel eerste epi van Six. Weet nog niet wat ik er van moet vinden. Rip is echt een eikel.
TMitH?
  dinsdag 24 januari 2017 @ 14:21:04 #272
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168395042
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 11:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]

TMitH?
Vergat een letter :@ The Man in the High Castle.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 07:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Outsiders al gezien dan? Echt een ondergewaardeerde serie.
Yup, seizoen 2 begint morgen, kan niet wachten. Helemaal omdat ''Opie'' van SoA daar de show steelt.
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 13:58:51 #273
9859 crew  Karina
Woman
pi_168417089
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 07:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Outsiders al gezien dan? Echt een ondergewaardeerde serie.
Is gisteren weer begonnen, topserie inderdaad. Vond S01 erg sterk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 13:59:34 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_168417102
Er komt een remake van Witchblade.

Ben benieuwd vond het destijds best tof.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 25 januari 2017 @ 15:30:49 #275
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_168419171
Moet nog steeds TMitHC afkijken, moet nog 5 afleveringen geloof ik, ben er gewoon niet aan toe gekomen.
Ja doei.
  woensdag 25 januari 2017 @ 16:04:51 #276
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_168419885
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Moet nog steeds TMitHC afkijken, moet nog 5 afleveringen geloof ik, ben er gewoon niet aan toe gekomen.
Ik heb hetzelfde, vind de serie serieus tof maar op een gegeven moment is die een beetje van m'n radar gevallen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 25 januari 2017 @ 16:09:22 #277
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_168419997
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde, vind de serie serieus tof maar op een gegeven moment is die een beetje van m'n radar gevallen.
Komt omdat het op Amazon staat. Ik heb wel prime (gratis als student O+) maar het is niet makkelijk te streamen zoals Netflix met een ChromeCast (wat we hebben) via telefoon etc. dus dan is het altjid 'of dat, of gewoon makkelijk iets wat we op netflix volgen...' en dat laatste wint meestal.

Ook gewoon druk met werk, dus ook meer zin in zaken waar ik niet zo bij na hoef te denken :@
Ja doei.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 20:09:23 #278
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168499496
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 05:53 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ja, mooie twist was dat.

Het is een van de weinige comedies die me wel kan boeien op het moment. Hopelijk komt er een tweede seizoen.
Net gezien, heel tof gedaan :D.
KuikenGuppy
  zondag 29 januari 2017 @ 03:11:04 #279
374557 hafcfan
pi_168507365
Westworld seizoen 1 nu gezien. Aardige serie maar niet helemaal mijn ding. Beetje te met die robots.
  Moderator maandag 30 januari 2017 @ 21:39:23 #280
9859 crew  Karina
Woman
pi_168554262
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:32 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik wou dit heel graag leuk vinden, maar de pilot was echt slecht.
Inmiddels is S01 afgelopen, ik zou het nog een kans geven hoor. Naarmate de serie vordert wordt het steeds spannender en de season finale was tof.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
Zavvi - Fandom en GeekgearBekijk het streamingaanbod van PrimevideoAnoniem en veilig met ProtonVPN
  maandag 30 januari 2017 @ 22:42:26 #281
66582 Monolith
geniaal
pi_168556178
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 03:11 schreef hafcfan het volgende:
Westworld seizoen 1 nu gezien. Aardige serie maar niet helemaal mijn ding. Beetje te met die robots.
'Beetje te met die robots'? Dat is waar de hele serie in draait. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 30 januari 2017 @ 22:48:58 #282
299269 ems.
pi_168556361
Ik was vol enthousiasme begonnen aan Westworld maar rond aflevering 6 merkte ik dat het steeds lastiger voor mij werd om de motivatie te vinden om verder te kijken. Een hoop dingen zijn heel goed gedaan maar er waren toch ook weer een hoop andere zaken waar ik me best wel aan stoorde of die ik net iets te cliché of eenvoudig vond. Sommige scenes waren subliem, anderen waren bijna pijnlijk. Sommige acteersessies waren prachtig, anderen vielen voor mijn gevoel zo erg buiten de boot dat ik de serie gewoon even op pauze moest zetten. Ook het tempo van de serie vond ik niet altijd even gelikt.

Nu maar even een pauze ingelast. Ik pik de serie nog wel een keer op als ik echt even niets anders meer weet.
Conscience do cost.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 11:14:14 #283
164004 TargaFlorio
pi_168562608
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:48 schreef ems. het volgende:
Ik was vol enthousiasme begonnen aan Westworld maar rond aflevering 6 merkte ik dat het steeds lastiger voor mij werd om de motivatie te vinden om verder te kijken. Een hoop dingen zijn heel goed gedaan maar er waren toch ook weer een hoop andere zaken waar ik me best wel aan stoorde of die ik net iets te cliché of eenvoudig vond. Sommige scenes waren subliem, anderen waren bijna pijnlijk. Sommige acteersessies waren prachtig, anderen vielen voor mijn gevoel zo erg buiten de boot dat ik de serie gewoon even op pauze moest zetten. Ook het tempo van de serie vond ik niet altijd even gelikt.

Nu maar even een pauze ingelast. Ik pik de serie nog wel een keer op als ik echt even niets anders meer weet.
Ik moet de laatste 2 nog kijken. Enerzijds fascinerend maar het western verhaal is een beetje saai en langdradig. Paar afleveringen minder was beter geweest.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 11:50:05 #284
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168563218
Nou ik vond het echt fantastisch.

Ben nu de OA aan het kijken. Ook erg originele serie.
Feyenoord!
  dinsdag 31 januari 2017 @ 12:02:11 #285
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_168563431
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:48 schreef ems. het volgende:
Sommige acteersessies waren prachtig, anderen vielen voor mijn gevoel zo erg buiten de boot dat ik de serie gewoon even op pauze moest zetten.
Ah gossie _O-. Dat klinkt wel een beetje ernstig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 31 januari 2017 @ 12:25:26 #286
206322 Seam
Pillz-E
pi_168563883
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 05:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
The Good Place
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 05:53 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ja, mooie twist was dat.

Het is een van de weinige comedies die me wel kan boeien op het moment. Hopelijk komt er een tweede seizoen.
Toevallig gisteren is bekend gemaakt dat er een tweede seizoen komt, mocht je het nog niet weten
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 15:11:48 #287
374557 hafcfan
pi_168567288
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

'Beetje te met die robots'? Dat is waar de hele serie in draait. :P
Ja niet echt mijn ding dus. Kan gebeuren
  dinsdag 31 januari 2017 @ 15:12:53 #288
66582 Monolith
geniaal
pi_168567312
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:11 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja niet echt mijn ding dus. Kan gebeuren
Dat kan, maar het is een beetje als klagen dat the fast & the furious "een beetje te is met die auto's". :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:35:24 #289
374557 hafcfan
pi_168569056
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat kan, maar het is een beetje als klagen dat the fast & the furious "een beetje te is met die auto's". :P
Maar episode 10 verpeste het voor mij een beetje. Dat alles voor niks was eigenlijk. Toen vroeg ik me ff af waar ik nou naar heb zitten kijken
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:38:21 #290
299269 ems.
pi_168569114
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 12:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah gossie _O-. Dat klinkt wel een beetje ernstig.
Mwa, ernstig is het niet. En ik ben ook gewoon een zeikerd wat dat betreft. Maar gewoon, van die momenten dat ik de serie gewoon even op pauze zet en wat anders ga doen omdat ik wat er gebeurt zo saai of bizar vindt dat ik er even geen zin meer in heb :P
Conscience do cost.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNZavvi - Fandom en GeekgearSurf volledig anoniem met NordVPN
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:40:47 #291
297592 schommelstoel
punt
pi_168569194
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:50 schreef Japie77 het volgende:
Nou ik vond het echt fantastisch.

Ben nu de OA aan het kijken. Ook erg originele serie.
Ik hoop dat er een seizoen twee van gaat komen.
Laat maar weten als je de laatste episode hebt gezien, hoe jij er over denkt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:42:00 #292
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168569220
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:40 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik hoop dat er een seizoen twee van gaat komen.
Laat maar weten als je de laatste episode hebt gezien, hoe jij er over denkt.
Will do. Heb net aflevering vier gezien.
Feyenoord!
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:50:38 #293
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_168569468
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:38 schreef ems. het volgende:

[..]

Mwa, ernstig is het niet. En ik ben ook gewoon een zeikerd wat dat betreft. Maar gewoon, van die momenten dat ik de serie gewoon even op pauze zet en wat anders ga doen omdat ik wat er gebeurt zo saai of bizar vindt dat ik er even geen zin meer in heb :P
Ooohh op die fiets, dat is niet zo ernstig nee. Ik zag je al half fulminerend op de bank zitten met woede traantjes in je ogen of gewoon vol ongeloof. Dit klinkt minder dramatisch.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:52:49 #294
297592 schommelstoel
punt
pi_168569536
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Will do. Heb net aflevering vier gezien.
Oja, als je denkt waar ken ik die Dr Hunter ( Hap ) toch van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan verder vrij weinig zeggen over de serie zonder al te veel te verklappen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:58:59 #295
299269 ems.
pi_168569683
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Ooohh op die fiets, dat is niet zo ernstig nee. Ik zag je al half fulminerend op de bank zitten met woede traantjes in je ogen of gewoon vol ongeloof. Dit klinkt minder dramatisch.
Nouja, als de serie echt heel erg slecht is wil ik mijn vriendin nog weleens met de riem geven maar dat doet iedereen, lijkt me.
Conscience do cost.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:59:01 #296
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168569685
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Oja, als je denkt waar ken ik die Dr Hunter ( Hap ) toch van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan verder vrij weinig zeggen over de serie zonder al te veel te verklappen.
Ik kende hem hiervan:

Awake (TV Series 2012) - IMDb

En hiervan:

Brotherhood (TV Series 2006–2008) - IMDb
Feyenoord!
  dinsdag 31 januari 2017 @ 17:03:07 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_168569786
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Nouja, als de serie echt heel erg slecht is wil ik mijn vriendin nog weleens met de riem geven maar dat doet iedereen, lijkt me.
Dat spreekt voor zich, ik begin gewoon met dartpijltjes naar d'r te smijten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 1 februari 2017 @ 01:45:00 #298
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168582747
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:40 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik hoop dat er een seizoen twee van gaat komen.
Laat maar weten als je de laatste episode hebt gezien, hoe jij er over denkt.
Ik ben nu de 7e aan het kijken en Oh My God. Zit er helemaal in. Het is voor mij vergelijkbaar met Rectify en Sense8. Right up my alley. De mysteries van het leven. Het gevoel van samen. Dat we allemaal 1 zijn eigenlijk. Fucking great.
Feyenoord!
  donderdag 2 februari 2017 @ 08:59:27 #299
297592 schommelstoel
punt
pi_168608913
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 01:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik ben nu de 7e aan het kijken en Oh My God. Zit er helemaal in. Het is voor mij vergelijkbaar met Rectify en Sense8. Right up my alley. De mysteries van het leven. Het gevoel van samen. Dat we allemaal 1 zijn eigenlijk. Fucking great.
Kijk vanavond dan laatste episode :P

Verder zeg ik weer helemaal niets, laat het een verrassing zijn ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 2 februari 2017 @ 14:26:10 #300
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168615195
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:50 schreef Japie77 het volgende:
Nou ik vond het echt fantastisch.

Ben nu de OA aan het kijken. Ook erg originele serie.
Euh OA?

Ennuh mijn mening bijgesteld over Six. Rip heeft toch wel iets om een beetje voor te zijn :@
Surf volledig anoniem met NordVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  donderdag 2 februari 2017 @ 15:03:36 #301
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_168615967
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')