abonnementen ibood.com bol.com
pi_169300241
registreer om deze reclame te verbergen
Kromo en Femke nu ook op de 100
❤ DeLuna ❤
-------
De FOK! Custom CSS-tool - Top 2000 Stats
pi_169613209
Geen idee of ik hier goed zit, maar met een topicreeks genaamd 'Zwemmen' zullen hier zelf ook wel fanatieke zwemmers zitten.

Goed, morgen wil ik ipv. een stuk gaan hardlopen, een aantal baantjes zwemmen. M'n conditie is redelijk op niveau, stukje boven gemiddeld, maar ik ben wel redelijk zwaar voor in het water me dunkt; ~88kg op 1,90 meter.

Ik heb een jaar of 10 geleden een zwemdiploma gehaald en verder nooit cht gezwommen. Wat zijn nou echt de do's & don'ts, andere tips? Is het bijvoorbeeld het handigst om na een aantal banen, als ik redelijk vermoeid raak, om even de kant op te gaan en even op adem te komen of op een heel rustig tempo door te zwemmen?

bvd. :)
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  zaterdag 18 maart 2017 @ 21:02:43 #153
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_169615210
Er is zelfs een zwemtopic die niet over professionele sporters gaat. Even zoeken. Je hebt trouwens ook diverse websites met schema's voor conditiezwemmers.

Edit: Oh dat is misschien niet helemaal wat je zoekt, maar misschien toch interessant om door te lezen.
SPT / Zwemmen voor beginners. Deel 1. Plons.
pi_169623915
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:02 schreef Jinkx het volgende:
Er is zelfs een zwemtopic die niet over professionele sporters gaat. Even zoeken. Je hebt trouwens ook diverse websites met schema's voor conditiezwemmers.

Edit: Oh dat is misschien niet helemaal wat je zoekt, maar misschien toch interessant om door te lezen.
SPT / Zwemmen voor beginners. Deel 1. Plons.
Thanks! :)
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')