abonnement Unibet Coolblue
pi_7143909
De nagels van Google (mijn cavia) zijn een beetje erg lang en moeten dus geknipt worden. Alleen, bij de dierenwinkel zeiden ze dat ik het bij de dierenarts moet laten doen...ok, allemaal heel leuk maar ik ben nog nooit bij een dierenarts geweest. Kan je zomaar bij elke dierenarts binnenlopen, of moet je bellen voor een afspraak?? (denk afspraak, maar toch). En weet toevallig iemand hoe duur het ongeveer is om z'n nagels te laten knippen??

Alvast erg bedankt

(btw, weet iemand ook een goede dierenarts in Tilburg toevallig )

  woensdag 4 december 2002 @ 16:39:00 #2
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_7143982
kan meestal zonder afspraak

kosten? geen idee.. maar je gaat er vast niet dood van

pi_7143983
Kijk eens in het tel.boek of de gouden gids
Ik zou gewoon opbellen en vragen hoe duur het is(schrik niet van de prijs).
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  woensdag 4 december 2002 @ 16:40:20 #4
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_7144011
Koop zelf een tangetje is veel goedkoper dan de dierarts die gerust 30,- euro of meer in rekening kan brengen. Zelf knippen is niet zo moeilijk als je maar net voor het vlees knipt en niet erin. Als de cavia gaat schreeuwen en gillen dan zit je in het vlees.

Bij veel dierenrtsen moet je een afspraak maken maar als je toch naar de dierenarts wilt dan zou ik eerst even rondbellen voor de prijs want dat daar kan heel veel verschil in zitten.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_7144029
quote:
Op woensdag 4 december 2002 16:40 schreef Redman het volgende:
Koop zelf een tangetje is veel goedkoper dan de dierarts die gerust 30,- euro of meer in rekening kan brengen. Zelf knippen is niet zo moeilijk als je maar net voor het vlees knipt en niet erin. Als de cavia gaat schreeuwen en gillen dan zit je in het vlees.
en dat had ik dus de vorige keer, en daarom durf ik het nu niet zo goed meer
pi_7144033