abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175365028
registreer om deze reclame te verbergen
Maar weer even een kick, gewoon omdat het kan. En dan ook nog maar een donatie gedaan ter ere van de kick.

Hoop dat alles goed gaat daar, UD :*
So much alone, so deeply by ourselves,
So far beyond the casual solitudes
Wallace Stevens
  dinsdag 28 november 2017 @ 19:40:12 #277
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_175367351
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:31 schreef livelink het volgende:
Maar weer even een kick, gewoon omdat het kan. En dan ook nog maar een donatie gedaan ter ere van de kick.

Hoop dat alles goed gaat daar, UD :*
Dank u! Ik kreeg al een mailtje van een nieuwe donatie 🤗.
Het gaat redelijk hier, Lenthe is op het moment niet echt fit. Ze heeft wat onder de leden, de vraag is echter wat. 'S nachts loopt ze te spoken en haar hele ritme ligt overhoop. Afgelopen nachten was ze erg ontevreden, heeft last van het cpap apparaat en d'r korset. Vanaf een uurtje of 4 in de nacht is ze wakker en gaat vervelend doen. Ik heb haar net nog moeten douchen omdat ze onder de diarree zat. Voor de rest eet ze wel goed en vocht krijgt ze ook wel genoeg binnen, maar we zijn erg op onze hoede.

Met ons zelf gaat het (redelijk) goed, al zijn we zo langzamerhand wel erg moe van de gebroken nachten. We wisselen het 's nachts eruit gaan af, maar meestal ga ik er maar uit voor Lenthe, dan heeft moeders tenminste nog een enigszins rustige nacht. Ik begin altijd vroeg op het werk(vaak al tussen 6 en 7) dus ik moet er toch al vroeg uit. Een uurtje eerder eruit kan er dan ook nog wel bij ☹.
Qua acties voor de bus, de blog en de donatiesite gebeurt er weinig, ik heb er eerlijk gezegd weinig puf voor op dit moment.
pi_175367510
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 19:40 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Dank u! Ik kreeg al een mailtje van een nieuwe donatie 🤗.
Het gaat redelijk hier, Lenthe is op het moment niet echt fit. Ze heeft wat onder de leden, de vraag is echter wat. 'S nachts loopt ze te spoken en haar hele ritme ligt overhoop. Afgelopen nachten was ze erg ontevreden, heeft last van het cpap apparaat en d'r korset. Vanaf een uurtje of 4 in de nacht is ze wakker en gaat vervelend doen. Ik heb haar net nog moeten douchen omdat ze onder de diarree zat. Voor de rest eet ze wel goed en vocht krijgt ze ook wel genoeg binnen, maar we zijn erg op onze hoede.

Met ons zelf gaat het (redelijk) goed, al zijn we zo langzamerhand wel erg moe van de gebroken nachten. We wisselen het 's nachts eruit gaan af, maar meestal ga ik er maar uit voor Lenthe, dan heeft moeders tenminste nog een enigszins rustige nacht. Ik begin altijd vroeg op het werk(vaak al tussen 6 en 7) dus ik moet er toch al vroeg uit. Een uurtje eerder eruit kan er dan ook nog wel bij ☹.
Qua acties voor de bus, de blog en de donatiesite gebeurt er weinig, ik heb er eerlijk gezegd weinig puf voor op dit moment.
Die gebroken nachten kunnen slopend zijn. Hoop dat het ook weer snel voorbij gaat en dat Lenthe zich ook weer wat beter gaat voelen.

En die donaties en het geld loopt niet weg, toch. Dat komt ook wel weer. Sterkte!
So much alone, so deeply by ourselves,
So far beyond the casual solitudes
Wallace Stevens
  dinsdag 28 november 2017 @ 22:25:36 #279
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_175371676
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 19:49 schreef livelink het volgende:

[..]

Die gebroken nachten kunnen slopend zijn. Hoop dat het ook weer snel voorbij gaat en dat Lenthe zich ook weer wat beter gaat voelen.

En die donaties en het geld loopt niet weg, toch. Dat komt ook wel weer. Sterkte!
Dank je wederom 😊.
Het was vanavond zelfs 2x douchen, vlak na mijn vorige reactie ging het weer mis. Diarree tot halverwege de rug 😲. Had haar gelukkig nog niet in bed en d'r korset om. Ze slaapt nu net eindelijk weer en moeders ligt ook al ruim een uur voor pampus.

We zitten nu trouwens qua donaties op ruim 11k (met de offline donaties erbij). Langzaam maar zeker komen we in de buurt.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')