abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper donderdag 20 oktober 2016 @ 08:46:54 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166075632
Met code MI5S128G krijg je nu ruim ¤90 korting op de Xiaomi Mi5s 128GB-versie en betaal je nog geen ¤325!

pi_166658175
Shit, code verlopen :/. Binnenkort weer in de aanbieding toevallig?

En gaan jullie de nieuwe variant van de Mi5s met 4GB RAM en 32GB ROM (én 3D touch) ook verkopen?
  CHI shopkeeper woensdag 16 november 2016 @ 08:00:38 #3
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166687153
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 21:28 schreef jant90 het volgende:
Shit, code verlopen :/. Binnenkort weer in de aanbieding toevallig?

En gaan jullie de nieuwe variant van de Mi5s met 4GB RAM en 32GB ROM (én 3D touch) ook verkopen?
Hi, sorry voor het late antwoord. :) Ik kan op dit moment helaas niet zeggen of er op korte termijn weer een aanbieding als deze langskomt, maar die kans acht ik wel groot op het moment dat we de toestellen zelf op voorraad hebben.
Met dat laatste toestel ben ik, afgaande op de geheugenspecs die je noemt, niet bekend.. Kan het zijn dat daar een foutje in zit of ben ik niet goed op de hoogte? ;)
pi_166689790
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 08:00 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, sorry voor het late antwoord. :) Ik kan op dit moment helaas niet zeggen of er op korte termijn weer een aanbieding als deze langskomt, maar die kans acht ik wel groot op het moment dat we de toestellen zelf op voorraad hebben.
Met dat laatste toestel ben ik, afgaande op de geheugenspecs die je noemt, niet bekend.. Kan het zijn dat daar een foutje in zit of ben ik niet goed op de hoogte? ;)
Ik kan er via Google ook niks over vinden maar hij staat toch echt op de Xiaomi website zelf, zie hier: http://www.mi.com/mi5s/ (scroll even naar beneden).

Zoals je ziet is deze bij Xiaomi zelf zo'n ¤54,- goedkoper dan de 128GB variant maar heeft deze óók 3D touch. Ik twijfel nog of ik 32GB genoeg vind maar zeker door de 4GB RAM en 3D touch is het wel een hele interessante optie, mits deze ook goedkoper (dan de 128GB variant) aangeboden gaat worden door partijen als Banggood natuurlijk.
  CHI shopkeeper donderdag 17 november 2016 @ 04:53:23 #5
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166707508
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:51 schreef jant90 het volgende:

[..]

Ik kan er via Google ook niks over vinden maar hij staat toch echt op de Xiaomi website zelf, zie hier: http://www.mi.com/mi5s/ (scroll even naar beneden).

Zoals je ziet is deze bij Xiaomi zelf zo'n ¤54,- goedkoper dan de 128GB variant maar heeft deze óók 3D touch. Ik twijfel nog of ik 32GB genoeg vind maar zeker door de 4GB RAM en 3D touch is het wel een hele interessante optie, mits deze ook goedkoper (dan de 128GB variant) aangeboden gaat worden door partijen als Banggood natuurlijk.
Hi, ik zie het inderdaad! M'n collega geeft aan dat we em gaan verkopen, maar dat het nog niet duidelijk is wanneer precies, en datzelfde geldt voor de prijs. Het is dus even afwachten tot het een beetje normaal leverbaar begint te worden. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')