Ja. En oog voor reizigersbeleving? Helemaal nul. Chapeauquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:39 schreef MTL het volgende:
Maar dat wordt ook nergens beweerd. Heeft niets met fopperij te maken, maar met hoe het spoor werkt. Er wordt speciaal een nieuw pad aangevraagd (29xxx nummer) om dit treinstel extra richting het oosten te sturen. Ten opzichte van die extra rit heeft de trein +6.
29xxx is voor extra treinen. Meestal wordt 296xx hiervoor gebruikt. Een dergelijk nummer kan door het hele land heen gebruikt worden, dit in tegenstelling door nummers als 30xxxx of 33xxxx waar een vast treinnummer en treinpad aan gekoppeld zit. Ook 69xxxx of 70xxxx die bij werkzaamheden wel gebruikt worden hebben een vast pad.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:42 schreef James1988 het volgende:
Zit er eigenlijk een bepaalde logica achter die vervangende treinpadnummers? Is 29xxxx een ander 'soort' pad dan 30xxxx?
Als een trein wordt opgeheven vanwege een verstoring, maar toch kan rijden omdat de verstoring sneller dan verwacht is verholpen, krijgt hij dan wel een ander nummer?
Geen idee. Bron is ovtijden.com.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt vertraging tot op de seconde gerekend? Zelfs wij doen dat niet.
Ah dus toch wel, dan lopen die locs wel via een exotische route om En dan is het ook wel logisch dat er nog steeds geelhesjes met zaklampen staan zo van 'tja tja tja wat zullen we eens doen'quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Kwam toevallig dit filmpje laatst tegen. Heb het net even bekeken en op 2.04 minuten zie je duidelijk op het spoortje rechts een stop/ontspoorblok zitten. Zegt genoeg denk ik
Dat telefoongesprek... Alsof er een terroristische aanslag heeft plaatsgevonden zo vragen ze het hemquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=254666&cat=1
Ik woon denk ik in een andere Overijssel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:33 schreef Prins_Pils het volgende:
Nou dit is toch wel het heftigste dat er is gebeurd in Overijssel sinds oma Bettie uit Denekamp in 1973 haar breinaalden was kwijtgeraakt dus de redactie van RTV Oost staat op zijn kop, dat snap je wel.
In de vorige eeuw?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Kan me nog een kleine ontploffing in Enschede herinneren.
Sinds begin jaren '90. Maar de meeste systemen krijgen een afgeronde tijd opgestuurd, dat welquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt vertraging tot op de seconde gerekend? Zelfs wij doen dat niet.
Da-mus en he-run. De inter-city naar Til-burg en Eind-hoven vertrekt over onge-veer zes-honderd-drie-en-der-tig secon-den.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Op de seconde plannen Beetje zinloos als je het nog niet op minuten kunt waarmaken natuurlijk.
Direct afvoeren naar de sloper, die schommelboten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:33 schreef MTL het volgende:
Met een beetje pech zijn er zodanige beschadigingen dat het spul op een lorry vervoerd moet worden. Ik wens ze dan veel succes daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |