Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Denk aan mensen met jonge kinderen. Daar staat de motor vaak binnen en wordt de motor prima onderhouden. Ze komen alleen amper aan rijden toe waardoor ze toch de pijnlijke keus maken dat verkopen beter is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik motoren die volgens de eigenaar al een tijd stil hebben gestaan hebben niet kopen. Ook al zeggen ze ''nieuwe accu erin en gaan met de banaan''. Dan heb ik liever een motor met 90k op de teller die goed onderhouden is dan eentje van 30k
Klopt. Maar een motor hoort in beweging te zijn niet om 3 weekend per jaar erop uit te mogen. Alles gaat dichtslibben bah.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Denk aan mensen met jonge kinderen. Daar staat de motor vaak binnen en wordt de motor prima onderhouden. Ze komen alleen amper aan rijden toe waardoor ze toch de pijnlijke keus maken dat verkopen beter is.
Dat had de Thunderace van mijn pa dus ook kon die voor een heel zacht prijsje overnemen, met nieuwe banden en ketting, maar start niet zo lekker omdat ie een jaar had stil gestaan. Even wat schoonmaakmiddel door de benzine en het zou wel goed zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Klopt. Maar een motor hoort in beweging te zijn niet om 3 weekend per jaar erop uit te mogen. Alles gaat dichtslibben bah.
Precies dat is ook de reden dat ik dan liever een motor heb die elke week uit de garage komt. Maar je hebt van die mensen die zich blindstaren op de km standquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat had de Thunderace van mijn pa dus ook kon die voor een heel zacht prijsje overnemen, met nieuwe banden en ketting, maar start niet zo lekker omdat ie een jaar had stil gestaan. Even wat schoonmaakmiddel door de benzine en het zou wel goed zijn.
We zijn inmiddels 6 maanden verder en dat ding rijdt nog steeds niet op de manier zoals het zou moeten en de kleine probleempjes stapelen zich steeds verder op
Het is op mijn motoren een traploze schuif (gsxr en k75)quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:13 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Aan degenen die ooit een motor met een 'choke' hebben gehad; hoe ziet het opstarten van je motor op een koude dag eruit? Ik neem aan dat er vooral gebruik wordt gemaakt van deze 'functie' op koude dagen.
Heeft de choke simpelweg een 'aan/uit'-stand, of heb je meerdere 'standen'?
Alvast bedankt.
De Bmw start ook al ik gas geef bij het starten. De Suzuki wil vaak wel wat extra benzine in het beginquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:38 schreef Roces18 het volgende:
Op mijn aan en uit. Maar heb hem eigenlijk niet nodig want hij staat meestal verwarmd.
hetzelfde als op een warme dag, i.e. choke open en op de startknop drukken. Zoveel bijzonders is het nietquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:13 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Aan degenen die ooit een motor met een 'choke' hebben gehad; hoe ziet het opstarten van je motor op een koude dag eruit? Ik neem aan dat er vooral gebruik wordt gemaakt van deze 'functie' op koude dagen.
Heeft de choke simpelweg een 'aan/uit'-stand, of heb je meerdere 'standen'?
Alvast bedankt.
Het zal inderdaad vast geen 'rocket science' zijn!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hetzelfde als op een warme dag, i.e. choke open en op de startknop drukken. Zoveel bijzonders is het niet
Simpeler dan dit gaat het niet worden nee Wanneer heb je examen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:53 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Het zal inderdaad vast geen 'rocket science' zijn!
Wanneer m'n twee jaar met 'A2' erop zit. In de tussentijd wilde ik m'n vaardigheden een beetje op peil houden en hopelijk verbeteren.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Simpeler dan dit gaat het niet worden nee Wanneer heb je examen?
Heb er nooit last van. Soms veeg ik het met mijn hand weg. Er zijn handschoenen met een wissertje. Die producten geloof ik niet zo in omdat je je vizier best vaak moet schoonmakenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:52 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Smeren jullie het vizier van jullie helm in (met een specifiek product) om zo te voorkomen dat in het geval van regen jullie zicht geblokkeerd wordt?
Of kijken jullie simpelweg even opzij om zo de 'wind' het werk te laten doen?
Kan zeker, wel goed oplettenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:19 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Wanneer m'n twee jaar met 'A2' erop zit. In de tussentijd wilde ik m'n vaardigheden een beetje op peil houden en hopelijk verbeteren.
Voor 1000,- valt er wel wat te kopen, begreep ik. Ik vraag me af of voor een prijs van 500,- het een gevalletje 'goedkoop is duurkoop' wordt.
mijn rijinstructeur zij altijd als je last hebt van regendruppels op je vizier, moet je harder rijdenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:02 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Bedankt voor alle antwoorden
https://www.amazon.com/Sp(...)idence/dp/1893618072quote:Op donderdag 3 november 2016 23:31 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Bepaalde boeken ( naast 'A Twist of the Wrist (II)' ) die jullie (beginners) zouden aanraden?
Bedankt!quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
https://www.amazon.com/Sp(...)idence/dp/1893618072
Da's geen motorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 03:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Laatst 2 weken met de motor gereden (mp3 ).. gvd wat fucking vet. Sinds ik de optrek heb ervaren wil ik nu zeker weten voor mijn a2 rijbewijs gaan
Denk dat ik in januari/februari ga beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |