abonnement Unibet Coolblue
pi_166150712
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:36 schreef FrankDark het volgende:
Owja de gouden tip voor deze 26 jarige jongen is: Download de app Tinder!!! ;)
Denk niet dat het wat wordt als ts 2/10 is
pi_166150735
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2016 12:00 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Het ligt vast aan alle andere mensen, en niet aan jou. Iedereen moet jou altijd hebben toch?
Op fok! zotezien wel. Leuk sociaal experiment zo een topique !
pi_166150773
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 17:28 schreef Mishu het volgende:

[..]

Je moet ze ook niet achterna lopen. Gewoon op afstappen, aanspreken, voorstellen klaar. Nee? Jammer de pammer, vervolg je weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat frontaal op een hertje af. Tenzij je zoveel zelfvertrouwen hebt dat het diertje stokstijf onder een trance blijft staan bij toenadering. Zegt een hollands meisje gewoon Nee, nee, ik weet niet, en nee. Lijkt mij hoor. Het lijkt mij voor TO helemaal niet zo makkelijk.
pi_166150805
quote:
7s.gif Op zondag 23 oktober 2016 17:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Denk niet dat het wat wordt als ts 2/10 is
Daar moet je toch voor dokken?
pi_166151136
:') eerst opmerkingen van TS is eng. Schrijft TS 'vrouwen zijn geen goederen'. Als ik de verhalen mag geloven een behoorlijke stap vooruit. Krijgt hij deze berg shit over zich heen wat dus zijn pispaalpositie weer bevestigd. Echt goed bezig allemaal :')
pi_166151263
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 17:58 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Je gaat frontaal op een hertje af. Tenzij je zoveel zelfvertrouwen hebt dat het diertje stokstijf onder een trance blijft staan bij toenadering. Zegt een hollands meisje gewoon Nee, nee, ik weet niet, en nee. Lijkt mij hoor. Het lijkt mij voor TO helemaal niet zo makkelijk.
Ah, daar heb je het al
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:55:10 #207
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166152076
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:17 schreef Mojo.jojo het volgende:
:') eerst opmerkingen van TS is eng. Schrijft TS 'vrouwen zijn geen goederen'. Als ik de verhalen mag geloven een behoorlijke stap vooruit. Krijgt hij deze berg shit over zich heen wat dus zijn pispaalpositie weer bevestigd. Echt goed bezig allemaal :')
Stap vooruit?

Ja echt medaille-waardig :')

Een afspraak bij de huisarts is een stap vooruit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_166153649
quote:
13s.gif Op zondag 23 oktober 2016 02:57 schreef 0906 het volgende:
Wat zijn we weer grappig :r Voor jullie mag het dan wel appeltje eitje zijn maar ik sta doodsangsten uit. Als je al jarenlang niet buiten bent gekomen, nooit echt contact met mensen gehad hebt is het moeilijk om dan weer dat contact te vinden.

Van contact was eigenlijk toch al nooit sprake, werd toch altijd als pispaal gebruikt. Dat is waarom ik ook zo'n hekel aan mensen heb en iedereen wantrouw.

Vanuit die positie is het aanspreken van onbekenden en een praatje maken ontzettend moeilijk.
Wie houdt je binnen?
  maandag 24 oktober 2016 @ 17:41:00 #209
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166174735
Topicstarter, stel je nou eens voor: wat zou jij nu, momenteel, op deze leeftijd, vandaag, tegen dat jongetje zeggen dat je ooit geweest bent. Dat een beetje zielig is, waar jij, ik en de meesten hier, medelijden mee hebben.
Welk advies zou je geven? Ik zelf zou iets zegggen in de trant van: trek het je niet aan joh. Er zijn altijd klootzakken en etters. Dat komt echter beslist goed. Nu kun je nog niet veel doen, bv je moet naar school, maar straks is je leven andes en dan kun je dat tuig links laten liggen. Er zijn ook aardige en lieve mensen, zowel mannen als vrouwen. ook die zul je tegenkomen en die moet je zoeken en kontakt mee houden, en die pesters en co mogen verrekken.

Een opbeurend woordje. maar zo is het wel. Ook nu, voor jou, gaat dat op.
Bewijs nodig? Nu, alleen al de reacties op Fok.nl bewijzen mij, en jou, dat er beslist aardige mensen zijn die het wel goed met je voorhebben!

Laat je niet hangen, week in, week uit, maand, straks jaar. Je bent niet meer 8-10 -12-16 jaar of zo. Je hebt nu de mogelijkheid je eigen keuzes te maken. Je eigen mogelijkheden te scheppen. Er staan al veel mogelijheden hier gesuggereerd. begin er nou gewoon aan!

Allez, sterkte en sukses.

^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166174752
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:47 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wie houdt je binnen?
Tekort aan geld, zonder centen kun je niks ondernemen.
pi_166174771
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:41 schreef LeesFoknl het volgende:
Topicstarter, stel je nou eens voor: wat zou jij nu, momenteel, op deze leeftijd, vandaag, tegen dat jongetje zeggen dat je ooit geweest bent. Dat een beetje zielig is, waar jij, ik en de meesten hier, medelijden mee hebben.
Welk advies zou je geven? Ik zelf zou iets zegggen in de trant van: trek het je niet aan joh. Er zijn altijd klootzakken en etters. Dat komt echter beslist goed. Nu kun je nog niet veel doen, bv je moet naar school, maar straks is je leven andes en dan kun je dat tuig links laten liggen. Er zijn ook aardige en lieve mensen, zowel mannen als vrouwen. ook die zul je tegenkomen en die moet je zoeken en kontakt mee houden, en die pesters en co mogen verrekken.

Een opbeurend woordje. maar zo is het wel. Ook nu, voor jou, gaat dat op.
Bewijs nodig: Nu, alleen al de reacties op Fok.nl bewijzen mij, jou dat er beslist aardige mensen zijn die het wel goed met je voorhebben!

Laat je niet hangen, week in, week uit, maand, straks jaar. Je bent niet meer 8-10 -12-16 of zo. Je hebt nu de mogelijkheid je eigen keuzes te maken. Er staan al veel mogelijheden hier gesuggereerd. begin er nou gewoon aan!

Allez, sterkte en sukses.

^O^ :W
_O_
pi_166174816
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:42 schreef 0906 het volgende:

[..]

Tekort aan geld, zonder centen kun je niks ondernemen.
:') :') !
pi_166174827
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:45 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

:') :') !
Realiteit!
pi_166174838
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:45 schreef 0906 het volgende:

[..]

Realiteit!
Dat is jouw realiteit inderdaad.
pi_166174881
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:46 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Dat is jouw realiteit inderdaad.
Hoe wil je zonder geld nieuwe kleding kopen of met de bus gaan? Of wil je soms gaan zwartrijden?

Drankjes e.d. moet je ook betalen.
  maandag 24 oktober 2016 @ 17:48:13 #216
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166174886
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:42 schreef 0906 het volgende:

[..]

Tekort aan geld, zonder centen kun je niks ondernemen.
Ja, daar zullen de meesten van ons wel mee zitten, dat probleem.
maar nu .... wat zou je doen als je morgen een bijschrijving op je rekening hebt van 1000 euro. Vergissing van de belasting, te weinig uitbetaald in de afgelopen jaren.
Nu, dan ben ik daar toch eens benieuwd naar.

:W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166174909
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:48 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, daar zullen de meesten van ons wel mee zitten, dat probleem.
maar nu .... wat zou je doen als je morgen een bijschrijving op je rekening hebt van 1000 euro. Vergissing van de belasting, te weinig uitbetaald in de afgelopen jaren.
Nu, dan ben ik daar toch eens benieuwd naar.

:W
Bewaren. Heb helemaal geen reserves meer mocht er iets kapot gaan.
pi_166174918
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:48 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

:D
pi_166174976
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:48 schreef 0906 het volgende:

[..]

Hoe wil je zonder geld nieuwe kleding kopen of met de bus gaan? Of wil je soms gaan zwartrijden?

Drankjes e.d. moet je ook betalen.
Jij hebt geen inhoud en dat moet je compenseren met geld inderdaad.
  maandag 24 oktober 2016 @ 18:07:33 #220
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166175217
Neen 0906, we verbinden eraan dat die binnen een week moeten zijn uitgegeven, aan iets zijn betaald (mag ook iets over 3-6 maanden of zo zijn, bv een betaalde boeking,maar ze moeten gespendeerd zijn).

Neem nou drankjes. drink wat "normaals", drink er slechts 2, en zorg dat je voldoende geld hebt om maximaal 2 normale drankjes voor een vrouw te kunnen kopen. Als je een vrouw vraagt, wil je wat van me drinken, en ze nemen het duurste, dan weet je dat ze je niet mogen. dan zeg je, okay, ik ga even pinnen, of ik ga even een tweede hypotheek afsluiten. En dan laat je haar verrekken. Een vouw die jou leuk vindt, of die gewoon een aardig karakter heeft doet dat niet! Die neem t een colaatje, een pilsje of een koffie.
En laten we eerlijk zijn, je hebt jaren niet zo iets geprobeerd, dus ik denk nou ook niet meteen dat je komend weekend opeens met 5 meiden aanpapt en zo lang mee praat dat je haar 1 of zelfs meer drankjes aanbiedt.

Kleding kan ik niet over meepraten, maar schat in dat je geen merk kleding nodig hebt om wat zelfvertrouwen te krijgen om iemand aan te spreken, Trouwens spreek gerust eens een man aan, of nog liever een groepje mannen (eventueel met vrouwen). Je hebt gewoon oefening nodig met wat positieve reusultaten waardoor je voor jezelf de lat weer wat hoger kunt leggen bij een volgend gesprek. En de eerste 3 tientjes zou ik uitgeven aan een bibliotheek abbonement van een wat grotere bibliotheek en alles over communiceren, flirten, relaties weet ik wat, lezen. Was jij niet degene die net klaar is met zijn studie? Nu, dan heb je tijd over, en straks een baan = wat meer geld.

Word aktief !!

^O^ ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 25-10-2016 09:31:04 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166175449
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:49 schreef 0906 het volgende:

[..]

[ afbeelding ] :D
Een ander belachelijk maken, terwijl je zelf niets klaarspeelt :')
pi_166175497
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:07 schreef LeesFoknl het volgende:
Neen 0906, we verbinden eraan dat die binnen een week moeten zijn uitgegeven, aan iets zijn betaald (mag ook iets over 3-6 maanden of zo zijn, maar ze moeten gespendeerd zijn.

Neem nou drankjes. drink wat "normaals", drink er slechts 2, en zorg dat je voldoende geld hebt om maximaal 2 normale drankjes voor een vrouw te kunnen kopen. Als je een vrouw vraagt, wil je wat van me drinken, enm ze nemen het duurste, dan weet je dat ze je niet mogen. dan zeg je, okay, ik ga even pinnen, of ik ga even een tweede hypotheek afsluiten. En dan laat je haar verrekken. Een vouw die jou leuk vindt, of die gewoon een aardig karakter heeft doet dat niet! En laten we eerlijk zijn, je hebt jaren niet zo iets geprobeerd, dus ik denk nou ook niet meteen dat je komend weekend opeens met 5 meiden aanpapt en zo lang mee praat dat je haar 1 of zelfs meer drankjes aanbiedt.

Kleding kan ik niet over meepraten, maar schat in dat je geen merk kleding nodig hebt om wat zelfvertrouwen te krijgen om iemand aan te spreken, Trouwens spreek gerust eens een man aan, of nog liever een groepje mannen (eventueel met vrouwen). Je hebt gewoon oefening nodig met wat positieve reusultaten waardoor je voor jezelf de lat weer watb hoger kunt leggen bij een volgend gesprek. En de eerste 3 tientjes zou ik uitgeven aan een bibliotheek abbonement van een wat grotere bibliotheek en alles over communiceren, flirten, relaties weet ik was, lezen. Was jij niet degene die net klaar is met zijn studie? nu, dan heb je tijd over, en straks een baan = wat meer geld.

Word aktief !!

^O^ ^O^
Dat was deezertje.

Goede inzichten verder wel
pi_166175596
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:23 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dat was deezertje.
Wie is dat?
pi_166175621
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:29 schreef 0906 het volgende:

[..]

Wie is dat?
quote:
16s.gif Op zondag 23 oktober 2016 03:23 schreef 0906 het volgende:

[..]

Dat zal vast wel Deezertje geweest zijn. *)
:')
  maandag 24 oktober 2016 @ 18:36:31 #225
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166175726
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:30 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

[..]

:')
Deze TS verdient doodgezwegen te worden. Deezertje zet tenminste stappen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')