abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172411787
registreer om deze reclame te verbergen
Niet een zekering gesprongen oid.? Zou wel apart zijn als de accu er in 1x mee kapt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 14 juli 2017 @ 13:47:03 #252
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172412233
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:28 schreef Ener-G het volgende:
Niet een zekering gesprongen oid.? Zou wel apart zijn als de accu er in 1x mee kapt.
Geen idee, de vervangende accu loste het probleem op.
Ik had ook gewoon radio, en de lichten deden het ook nog. Alleen starten was niet meer mogelijk. Hij deed een hele korte poging, toen ging alles uit op het dashboard, toen weer aan met een poging te starten en toen alles weer uit (zolang ik de sleutel omgedraaid hield)
link: fotos
The thing go skrra, pa pa ka ka ka, skeedy ki pa pa and a poom poom prrr boom skiya!
pi_172412304
oh als ie als laatste nog een halfbakken poging doet en daarna niks meer is ie wel leeg/dood ja.

Zou ook even checken of niet stiekem het lampje in je kofferbak aan blijft staan, dat heb ik een keer gehad met mn vorige auto na 4 dagen festival in Dour :+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 14 juli 2017 @ 15:06:03 #254
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172413956
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:50 schreef Ener-G het volgende:
oh als ie als laatste nog een halfbakken poging doet en daarna niks meer is ie wel leeg/dood ja.

Zou ook even checken of niet stiekem het lampje in je kofferbak aan blijft staan, dat heb ik een keer gehad met mn vorige auto na 4 dagen festival in Dour :+
ja, ik zal er eens op letten. Of kinderen die op de achterbank het leeslampje hebben aangezet (al dan niet perongeluk). Maar ja, m'n schoonvader (ex-monteur lang lang geleden) kwam me redden, en die is heel erg van het "als de accu opeens leeg is, is ie rot en niet meer te redden, dus meteen vervangen". :P
The thing go skrra, pa pa ka ka ka, skeedy ki pa pa and a poom poom prrr boom skiya!
pi_172423791
Blijft apart, katten in een nieuw huis :)
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:31:44 #256
145705 LovelyLady
Zeg maar LoLa
pi_172423939
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
Blijft apart, katten in een nieuw huis :)
Die van ons waren zo gestressed... Gijs was voor een deel kaal. Zo sneu. Hij ging zich dwangmatig teveel wassen...
Gelukkig hielp feliway wel O+

Hoop dat die van jou zich snel thuis voelen.
Joe!
pi_172424064
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:31 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Die van ons waren zo gestressed... Gijs was voor een deel kaal. Zo sneu. Hij ging zich dwangmatig teveel wassen...
Gelukkig hielp feliway wel O+

Hoop dat die van jou zich snel thuis voelen.
Is inderdaad sneu. Wel goed gekomen neem ik aan?

Ze struinen nu een beetje rond. De dikke rooie heeft de zolder al ontdekt. Komt wel goed :Y
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172479987
Die rooie is helemaal niet dik. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172480211
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Die rooie is helemaal niet dik. ;(
Misschien wil ik een stereotype dikke rooie je-weet-wel-kater...

Maar voor de rest is hij wel lief hoor O+
pi_172480280
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:31 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Misschien wil ik een stereotype dikke rooie je-weet-wel-kater...

Maar voor de rest is hij wel lief hoor O+
Toch is het ook wel relaxed dat 'ie niet meer logeert. :P Lucht. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_172480383
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Toch is het ook wel relaxed dat 'ie niet meer logeert. :P Lucht. O+
Merk je het nu al?
pi_172480440
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:40 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Merk je het nu al?
Er kwam een flinke lading zooi uit m'n neus vanmorgen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_172480520
Yay nieuwe voordeurlamp met sensor.. breek ik mn nek niet meer in het donker :P

Keukenboer is langsgeweest om de zooi op te meten, alles past erin :P

En nu tijdens het wachten op de servers van mn werk even op safari in de zoektocht naar een coole (makita) accuschroefboormachine.
  maandag 17 juli 2017 @ 11:56:13 #264
145705 LovelyLady
Zeg maar LoLa
pi_172480673
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:46 schreef Ener-G het volgende:

En nu tijdens het wachten op de servers van mn werk even op safari in de zoektocht naar een coole (makita) accuschroefboormachine.
Lamp is fijn *O*

Wanneer komt jullie nieuwe keuken? *O*
Joe!
  maandag 17 juli 2017 @ 11:58:18 #265
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172480710
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:46 schreef Ener-G het volgende:

Is die lamp net zo fel als die van je buren?
Wij moesten er wel ff aan wennen... 's avonds alsnog met een zonnenbril op de keuken in _O-
pi_172482415
Neuh bescheiden lampje, moet er nog even een leuk led peertje voor scoren. Want 35 watt elke keer is mij te gortig.

En ja ik heb mij met de kerst al staan verbazen dat er geen vliegtuigen bij de buren naar binnen vlogen met al die verlichting :P

Keuken komt ergens eind september :) Was nog even spannend met het 'transformerklapdeursysteem' voor de bovenkastjes, kwamen wat ruimte tekort. Maar gelukkig kan er een begrenzer in :P
pi_172482560
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:31 schreef Ener-G het volgende:
'transformerklapdeursysteem'
wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik heb er één en ik ben er trots op...
Wie bij iedereen in de smaak wil vallen, moet banketbakker worden
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
my 5 minutes of fame
  maandag 17 juli 2017 @ 13:39:59 #268
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172482581
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:31 schreef Ener-G het volgende:
Neuh bescheiden lampje, moet er nog even een leuk led peertje voor scoren. Want 35 watt elke keer is mij te gortig.

En ja ik heb mij met de kerst al staan verbazen dat er geen vliegtuigen bij de buren naar binnen vlogen met al die verlichting :P

Keuken komt ergens eind september :) Was nog even spannend met het 'transformerklapdeursysteem' voor de bovenkastjes, kwamen wat ruimte tekort. Maar gelukkig kan er een begrenzer in :P
Onze buitenlamp brand in het donker permanent... Toen we er kwamen wonen wist ik niet eens dat die van ons was. Het was dat ik in de meterkast aan het klooien was om een groep uit te zetten en dat ik opeens dacht "wat wordt het donker achter me" :')
pi_172482602
quote:
2s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:38 schreef DJMO het volgende:

[..]

wat moet ik me daar bij voorstellen?
  maandag 17 juli 2017 @ 13:42:20 #270
145705 LovelyLady
Zeg maar LoLa
pi_172482619
Mooi lampje (even gespiekt) ^O^
Joe!
pi_172482625
Maar die van ons gaat gewoon met de hand hoor, geen hippe elektromotor erin :P
  maandag 17 juli 2017 @ 13:45:10 #272
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172482676
quote:
Zou wat zijn bij ons... ik zie lola al springen om zo'n kastje weer dicht te krijgen >:)
pi_172482681
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:42 schreef Ener-G het volgende:
Maar die van ons gaat gewoon met de hand hoor, geen hippe elektromotor erin :P
Vergeet steeds dat er een buitenlamp is :').

Misschien een idee om het aan te doen als ik thuis kom van het stappen.
pi_172482703
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:45 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Zou wat zijn bij ons... ik zie lola al springen om zo'n kastje weer dicht te krijgen >:)
Ja dan is zo'n knopje met een motor aansturing dus wel handig :P

Maar in ons geval ging het voornamelijk om het klapsysteem, een traditionele deur met links-rechts klapdeurtjes was niet handig in die hoek :)
  maandag 17 juli 2017 @ 13:48:44 #275
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172482749
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:45 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Vergeet steeds dat er een buitenlamp is :').

Misschien een idee om het aan te doen als ik thuis kom van het stappen.
Je kan hem beter aandoen voordat je van huis gaat om te stappen O-)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')