abonnement Unibet Coolblue
pi_166044602
Vraagje. Hebben jullie wel eens gedate met een vrouw waarbij jullie vonden dat ze teveel gefocussed was op haar orgasme? Ik heb zelf nu twee keer die feedback gehad en ben benieuwd of mannen het herkennen en waarom zij dat vonden cq een probleem vonden...
pi_166044669
Ha, ik vind het persoonlijk prima als een vrouw eerst klaarkomt en kan me ook niet echt voorstellen dat een man hier een probleem van maakt.

Het is daarna toch niet over ofzo... hij kan dan alsnog zijn ding doen neem ik aan...
No Guts, No Glory
pi_166044987
ik heb liever dat ze eerst klaarkomt voordat ik het doe, die kans is sowieso groot omdat ik het te lang volhou.

nooit gehad dat een dame klaagde over orgasmes.
pi_166045233
Misschien vonden ze dat je te weinig met hem bezig was :)
compact en kleverig.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 22:51:02 #5
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166047926
Nee, nooit gehad. Sterker nog, ik ben juist eerder op haar orgasme gericht, andersom gebeurd het immers toch nooit.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166049517
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 21:13 schreef Musil het volgende:
Vraagje. Hebben jullie wel eens gedate met een vrouw waarbij jullie vonden dat ze teveel gefocussed was op haar orgasme? Ik heb zelf nu twee keer die feedback gehad en ben benieuwd of mannen het herkennen en waarom zij dat vonden cq een probleem vonden...
Juist gefocust dat zij eerst komt. Of we komen gelijk of zij eerst en daarna ik. Ik herken het dus niet.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 03:46:20 #7
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166050847
Ik, als gentle man, heb als motto: ladies first, ook in bed.
Uitzonderingen als de vrouw het eens leukt vindt mij gewoon lekker tussendoor eens lekker klaar te maken met bv een quicky-blowjob.
Maar op mijn (gezegende) leeftijd duren zelfs quickies al tamelijk lang!

:W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Grootste filosoof 2022 woensdag 19 oktober 2016 @ 23:25:45 #8
442397 UitStraling
pi_166072457
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 22:51 schreef yats het volgende:
Nee, nooit gehad. Sterker nog, ik ben juist eerder op haar orgasme gericht, andersom gebeurd het immers toch nooit.
:')
pi_166072501
Was gisteren in spuiten en slikken nog zoiets over
pi_166072845
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 21:13 schreef Musil het volgende:
Vraagje. Hebben jullie wel eens gedate met een vrouw waarbij jullie vonden dat ze teveel gefocussed was op haar orgasme? Ik heb zelf nu twee keer die feedback gehad en ben benieuwd of mannen het herkennen en waarom zij dat vonden cq een probleem vonden...
Ze was te veel gefocust op haar eigen orgasme?
pi_166072923
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 23:28 schreef Fatoeman het volgende:
Was gisteren in spuiten en slikken nog zoiets over
Die zei dat ze nog nooit gekomen was, maar daar geloof ik eigenlijk niets van.

Goed voorbeeld van een mooie meid zonder make-up trouwens die Emma Wortelboer.
pi_166073232
Mm, niet heel veel herkenning dus, haha. Ik kom overigens meestal niet als eerste maar dat vind ik niet erg. Ik vind zijn orgasme juist erg opwindend. Gevolg; ik kom daar zelf bijna van en maak 't dan graag zelf 'af'. Of we nemen pauze en gaan weer verder. We hebben t trouwens wel besproken. Hij had t gevoel dat ie t contact met me kwijtraakte op dat moment, dat ik op m voorliep qua geilheid aan het begin vd seks, en dat als hij al gekomen is hij me teleurstelt als ik nog verder wil omdat hij dan niet meer kan. Uitgelegd dat dat laatste voor mij iig echt niet zo is, zoals ik zei vind ik het alleen maar opwindend als hij komt en vind het ook niet erg als hij dan even n break nodig heeft. Ik snap het een beetje, maar niet helemaal, vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen/meningen.
pi_166075189
Duidelijk dan toch?
Hij heeft het gevoel dat hij je 'moet' laten klaarkomen.

En al die mannen die hier ff moeten melden dat zij altijd de vrouw eerst laten komen :')
compact en kleverig.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 07:25:32 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166075202
Vrouw als eerste laten komen? Rot op. Altijd zo'n grote mond dat hun orgasmes zoveel beter zijn en zoveel langer duren. Dus een goede ratio is 1 vrouwelijk orgasme op 4 mannelijke orgasmes. Niet meer, niet minder. Mannen, laat je niet onder de voet lopen door zo'n mokkel die vindt dat zij eerst moet :r

Ah, en aan die heren die vinden dat ze eerst een orgasme dienen te schenken aan hun bedpartner : :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator donderdag 20 oktober 2016 @ 07:45:34 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166075266
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 07:25 schreef Dven het volgende:
Vrouw als eerste laten komen? Rot op. Altijd zo'n grote mond dat hun orgasmes zoveel beter zijn en zoveel langer duren. Dus een goede ratio is 1 vrouwelijk orgasme op 4 mannelijke orgasmes. Niet meer, niet minder. Mannen, laat je niet onder de voet lopen door zo'n mokkel die vindt dat zij eerst moet :r

Ah, en aan die heren die vinden dat ze eerst een orgasme dienen te schenken aan hun bedpartner : :')
Dit.
What can change the nature of a man?
  Grootste filosoof 2022 donderdag 20 oktober 2016 @ 09:45:27 #16
442397 UitStraling
pi_166076317
Als je een vrouw maar geil genoeg neukt en haar lichaam een beetje begrijpt en ze vind je compleet om op te vreten dan komt ze onder mijn stoten en geile blik al zes keer voordat ik mijn ballen leeg
  donderdag 20 oktober 2016 @ 09:51:34 #17
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166076413
Biologisch gezien kan elke vrouw meerdere keren achter elkaar komen aangezien ze geen herstelperiode kennen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 13:34:00 #18
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_166080291
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 07:25 schreef Dven het volgende:
Vrouw als eerste laten komen? Rot op. Altijd zo'n grote mond dat hun orgasmes zoveel beter zijn en zoveel langer duren. Dus een goede ratio is 1 vrouwelijk orgasme op 4 mannelijke orgasmes. Niet meer, niet minder. Mannen, laat je niet onder de voet lopen door zo'n mokkel die vindt dat zij eerst moet :r

Ah, en aan die heren die vinden dat ze eerst een orgasme dienen te schenken aan hun bedpartner : :')
Vind het ook altijd maar een beetje een fedorakneusjes opmerking, maar goed....
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 14:47:51 #19
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_166081791
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 00:21 schreef Musil het volgende:
Hij had t gevoel dat ie t contact met me kwijtraakte op dat moment
Ik vind het eerlijk gezegd wel een gekke opmerking.

Dus hij heeft zijn hoogtepunt en dat is okay. Maar als jij die hebt, dan is dat "gericht op klaarkomen"?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_166081868
Ik snap het niet helemaal. Hij vindt jou te gericht op je eigen orgasme, als hij al is klaargekomen en niet meer kan, waarna jij het dus zelf afmaakt?? Wat is dat voor iets vaags?
pi_166081913
Klaar komen is kut.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 16:42:52 #22
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166084316
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 00:21 schreef Musil het volgende:
Mm, niet heel veel herkenning dus, haha. Ik kom overigens meestal niet als eerste maar dat vind ik niet erg. Ik vind zijn orgasme juist erg opwindend. Gevolg; ik kom daar zelf bijna van en maak 't dan graag zelf 'af'. Of we nemen pauze en gaan weer verder. We hebben t trouwens wel besproken. Hij had t gevoel dat ie t contact met me kwijtraakte op dat moment, dat ik op m voorliep qua geilheid aan het begin vd seks, en dat als hij al gekomen is hij me teleurstelt als ik nog verder wil omdat hij dan niet meer kan. Uitgelegd dat dat laatste voor mij iig echt niet zo is, zoals ik zei vind ik het alleen maar opwindend als hij komt en vind het ook niet erg als hij dan even n break nodig heeft. Ik snap het een beetje, maar niet helemaal, vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen/meningen.
Jij verdient in mijn ogen een medaille! Wat een wijsheid en inzicht. Hoe oud ben je (ongeveer)?

^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 20 oktober 2016 @ 17:29:06 #23
416020 K44S
The bearded man
pi_166085300
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 22:51 schreef yats het volgende:
Nee, nooit gehad. Sterker nog, ik ben juist eerder op haar orgasme gericht, andersom gebeurd het immers toch nooit.
Dit.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 20 oktober 2016 @ 17:32:09 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166085357
Als je nou een probleem hebt met klaarkomen en je daar van in de stress schieten dan zou ik inderdaad wel eens willen adviseren om je er niet op te focussen. Maar zoals ik het hier lees, heb je er geen problemen mee maar vind je het gewoon lekker en wil je elke keer klaarkomen. Niets mis mee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 20 oktober 2016 @ 22:41:55 #25
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_166094849
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 22:51 schreef yats het volgende:
Nee, nooit gehad. Sterker nog, ik ben juist eerder op haar orgasme gericht, andersom gebeurd het immers toch nooit.
Jij kunt niet klaarkomen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')