abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_166030138
Maaltijdbox ervaringstopic!

Praat hier mee over de diverse maaltijdbox services die op de markt zijn. Een maaltijdbox is een doos vol ingrediėnten met recepten erbij, online te bestellen. Zo hoef je niet meer na te denken over wat je zal gaan eten. Voor de luiwammesen onder ons, voor diegenen die eens wat anders willen en voor diegenen die het gewoon eens uit willen proberen met een kortingscode.

http://maaltijdbox-vergelijken.nl/

Hellofresh

http://www.hellofresh.nl/

Abonnement: ja, minimale afname is 2 boxen. Flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 34 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 1-6

Extra info: Hellofresh heeft ook een Familybox, geschikt voor kinderen vanaf 2 jaar. Tevens een ontbijtbox, fruitbox en een wijnbox. Een eenmalige proefbox is mogelijk voor 37 euro.
Je kan zelf 3 of 5 maaltijden kiezen uit 9 verschillende maaltijden. De ingrediėnten zijn per maaltijd verpakt.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marley Spoon

http://www.marleyspoon.nl

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39,90 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 2-8

Extra info: bij Marley Spoon kun je zelf kiezen uit 6 verschillende maaltijden per week. De maaltijden zijn altijd per 2 personen per gerecht verpakt, dus als je voor 4 personen bestelt krijg je voor elke maaltijd 2 verpakkingen.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allerhande box

http://www.ah.nl/Allerhande_Box

Abonnement: nee.
Prijs: vanaf 35 euro.
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 2-4

Extra info: de Allerhande box is een initiatief van de AH. Bij aanschaf van de Allerhande Box is de bezorging van je reguliere boodschappen gratis.

Mathijs Maaltijdbox

www.mathijsmaaltijdbox.nl

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39 euro.
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 2-4

Extra info: Mathijs Maaltijdbox heeft ook een Familybox, deze is geschikt voor mee-etende kinderen (1-3 kinderen).

Beebox

https://beebox.nl/

Abonnement: ja, minimale afname is 2 boxen. Flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 32,50 euro.
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 1-4

Extra info: Biologisch, enige met EKO keurmerk. Alle producten komen van Nederlandse boeren. Zo duurzaam mogelijke werkwijze (zo min mogelijk verpakkingsmateriaal, herbruikbare krat). Ook een koolhydraatarme box. Prijs voor 2 personen nog onder de prijs van HF. Ze hebben af en toe acties dat je bij inschrijving voor 2 boxen bv een brood of sappakket kado krijgt. Ook hebben ze een actie met Goodcoins.

De Krat

https://www.dekrat.nl/

Abonnement: Ja, flexibel lidmaatschap
Prijs: vanaf 37 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 2-4

Extra info: De Krat biedt ook een Weekendbox aan, die bevat verschillende ingrediėnten en een aantal recepten ter inspiratie. Deze is ook voor 1 persoon bestelbaar. Tevens is er een optie om iemand een krat cadeau te doen.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streekbox

http://www.streekbox.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 2-4

Extra info: de Streekbox is ook eenmalig te bestellen.

Kromme Rijn Krat

http://krommerijnfruit.luondo.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap met opzegtermijn van 1 maand. De eerste keer betaal je 4 keer vooruit.
Prijs: vanaf 25 euro (maar alleen per 4 keer te bestellen, dus 100 euro).
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 2-4

Extra info: De Kromme Rijn Krat bezorgt alleen in de regio Kromme Rijn (Bunnik, Odijk en Houten). De kratten bevatten lokale producten waarmee 3 a 4 maaltijden bereid kunnen worden maar geen recepten.

Lekker Lokaal

http://lekkerlokaal.nl/

Abonnement: Met en zonder abonnement. Je kunt losse kistjes bestellen of een wekelijks abonnement nemen dat op ieder moment is op te zeggen.
Prijs: Afhankelijk van de inhoud. Statiegeld voor het kistje is ¤10.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: zelf te bepalen

Extra info: Lekker Lokaal levert vanuit het principe van duurzaamheid alleen in het Rijk van Nijmegen, en heeft alleen producten uit het Rijk van Nijmegen in het assortiment. Er zijn twee kistjes: Lokaal en Lokaal Biologisch. De keuze voor de inhoud en hoeveelheid is vrij. Zelf alles bepalen kan, maar de keuze aan Lekker Lokaal laten kan ook. Er zitten groente, aardappelen en fruit in het assortiment, maar ook diverse soorten zuivel, kaas, eieren, brood, vlees, vleeswaren en lokale delicatessen. Kistjes worden op woensdag bezorgd, er komen ook afhaalpunten aan. Er worden geen recepten meegeleverd.

Zoyummy

www.zoyummy.nl

Abonnement: Wekelijks, om de twee weken of maandelijks. Is ieder moment opzegbaar tot 2 dagen voor de volgende levering.
Prijs: Vanaf 23,95 euro
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 1-5

Extra info: Zoyummy heeft ook een Familybox (2 volwassen en 1 of 2 kinderen). Zoyummy heeft ook een Verrassings Maaltijdenbox. Dan beslist Zoyummy voor jou welke box uit welk land je opgestuurd krijgt.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 27-10-2016 19:44:54 ]
pi_166030151
Volgens mij was er nog geen nieuw deel geopend...

Wij hadden gisteravond van HF de mini-pita's met viskoekjes en peen. Geen succes; het was niet vies, maar ook niet erg lekker, en vooral heel saai. De wortel moest 20 minuten in de oven en was toen warm, maar nog heel hard (en dan vind ik helemaal rauw lekkerder). De viskoekjes waren oké, maar wat melig en de sla die erbij moest was eigenlijk alleen maar ijsbergsla met wat olie en azijn. Ik heb dus maar een wat betere dressing gemaakt en er nog een tomaat en wat feta doorheen gedaan, zodat het nog wat was.

Vanavond de palak paneer, ben ik erg benieuwd naar.
pi_166030310
Ik zal hier ook eens mee posten: wij nemen sinds een jaar de Allerhande box af van AH en bestellen dan meteen de overige boodschappen mee.

Rond de zomervakantie vonden we de recepten wat saai worden, maar de laatste maand lijkt er een nieuwe impuls te zijn en is alles weer wat origineler. :) Ook het feit dat het nu mogelijk is om 3 recepten uit 4 mogelijkheden te kiezen, is een stap vooruit (met name doordat ik allergisch ben voor noten en veel fruit - nu kan ik er rekening mee houden).

Gisteren de noedels met ketjap-sesam balletjes gegeten: lekker, hoewel iets te pittig naar onze smaak. De mac&cheese uit deze box beviel ook goed, vanavond het laatste recept proberen.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:49:46 #4
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_166030440
Deze week maar 3 dagen HF en niet kunnen kiezen. Doe mee aan de insiders blog battle tussen Jelmer de Boer (.nl) en gewoonhoeeenstudentjesavondsnogwat. nl.

Zaterdag t verrassingsgerecht gemaakt. Beviel beter dan gedacht, al heb ik wel nog een lepeltje mosterd door de bloemkoolpuree gedraaid. De venkel met sinaasappel was wel echt top.

Zondag de spaghetti met serranoham en courgettelinten. Prima t eten. Alleen die tomaatjes uit de oven zijn een beetje :') -waardig.

Vanavond staat nog de thaise currysoep opt programma. En de rest van de week moet ik dan naar zelf iets verzinnen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_166194230
Vanavond komt onze allereerste Marley Spoon box :D We eten vanavond meteen de tomatensoep, morgen de bietenrisotto met vis, donderdag het stamppotje.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:51:51 #6
62913 Blik
The one and Only!
pi_166194834
HF heeft bij mij definitief afgedaan, nadat er al nul mogelijkheden op gebied van allergieėn bleken te zijn (incl. foute allergie-informatie), hebben ze het na mijn opzegging voor elkaar weten te krijgen om mijn box maar helemaal niet te bezorgen. Dit terwijl er wel gewoon betaald is.
pi_166195243
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 15:26 schreef Negentiendertig het volgende:
Vanavond komt onze allereerste Marley Spoon box :D We eten vanavond meteen de tomatensoep, morgen de bietenrisotto met vis, donderdag het stamppotje.
De Mexicaanse soep met gehakt balletjes? Ik hoop dat er bij jou dan wel smaak aan zit. Gisteren hadden wij dat gemaakt maar er was met geen mogelijkheid enigszins wat smaak aan te krijgen. Het bleef heel erg waterig smaken.
pi_166196438
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:10 schreef Najieto het volgende:

[..]

De Mexicaanse soep met gehakt balletjes? Ik hoop dat er bij jou dan wel smaak aan zit. Gisteren hadden wij dat gemaakt maar er was met geen mogelijkheid enigszins wat smaak aan te krijgen. Het bleef heel erg waterig smaken.
Wij hebben er uiteindelijk nog snippers parmezaanse kaas door gedaan die ik overhad van een risotto eerder die week. Maakte het een beetje draaglijk.

Net de nieuwe doos gehad en wij eten vanavond ook de soep. Tomatensoep met rundvleesreepjes volgens mij. Ben vooral benieuwd naar de stamppot spinazie/appel morgen O+
pi_166197401
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:10 schreef Najieto het volgende:

[..]

De Mexicaanse soep met gehakt balletjes? Ik hoop dat er bij jou dan wel smaak aan zit. Gisteren hadden wij dat gemaakt maar er was met geen mogelijkheid enigszins wat smaak aan te krijgen. Het bleef heel erg waterig smaken.
Nee, een tomatensoep met rundvleesreepjes :)
pi_166224559
Fin, vanavond pas de soep gemaakt, de box kwam gister twee uur te laat binnen :')

Lekker! Simpel soepie, maar goed gevuld met al die groenten enzo.
pi_166246082
Eenmanstopic *O*

De bietjesrisotto met vicoriabaars en kruim was ook jummie. Ik denk dat we de MS box over een tijdje weer bestellen.
pi_166246159
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:36 schreef Negentiendertig het volgende:
Eenmanstopic *O*

De bietjesrisotto met vicoriabaars en kruim was ook jummie. Ik denk dat we de MS box over een tijdje weer bestellen.
Ik lees alles wat je bericht 8-)

Ik dacht dat ik HF vergeten was te pauzeren gisteren, maar dat had ik blijkbaar al een hele tijd terug al gedaan :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166246189
Ha, da's leuk te horen :D

Trouwens, 't zijn wel gigantische porties zeg! Had nog een hele sloot soep van gisteravond voor lunch vandaag, incl. croutons. De risotto was ook veul, maar erg lekker, dus ging wel op.
pi_166246213
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:41 schreef Negentiendertig het volgende:
Ha, da's leuk te horen :D

Trouwens, 't zijn wel gigantische porties zeg! Had nog een hele sloot soep van gisteravond voor lunch vandaag, incl. croutons. De risotto was ook veul, maar erg lekker, dus ging wel op.
Ik vind het ook altijd enorme porties. Zat wel eens iemand hier die de porties te klein vond. Geen idee wat je normaal dan eet :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 27 oktober 2016 @ 19:45:35 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166246265
Gratis hellofresh code in de op even een update geven. Het was zo simpel als het jaartal veranderen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166249596
Wij kregen de soep makkelijk op met z'n tweetjes :D hadden wel een klein beetje bami over eergisteren. De stamppot spinazie had van mij wat meer mogen zijn.
Ik vind vooral de omvang van de porties niet consequent.
pi_166250115
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:45 schreef RobertNL het volgende:
Gratis hellofresh code in de op even een update geven. Het was zo simpel als het jaartal veranderen :D
Deze zojuist ook besteld voor mijn zusje. Is op te zeggen na de 1e box voor de liefhebbers eventueel.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 07:36:58 #18
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_166277691
Wij hadden gister de stamppot, was lekker! Zie wel verschil in de porties ja, nu was het net genoeg maar met de bami goreng was er juist weer heel veel. Vanavond de bietenrisotto met vis :9

Volgende week HF! Ben benieuwd..
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_166279785
Weet iemand hoe vaak de verspakketten van de appie wisselen?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_166280124
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 11:54 schreef valentijn101 het volgende:
Weet iemand hoe vaak de verspakketten van de appie wisselen?
Het zijn gewoon wekelijks andere.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:21:26 #21
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_166281560
Ik mag een gratis HF box weggeven. Wie wil 'em?
pi_166289035
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 12:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Het zijn gewoon wekelijks andere.
Volgens mij niet. Ik doe 1x per week de boodschappen en heb de lasagne, groene curry, tandorie met wraps en groentecouscous nu al 2x gekocht. (Lekker overigens) maar zie een 3e keer kopen nu even niet zitten.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_166289155
Nee, die wisselen niet zo vaak. Erwtensoep hebben ze alleen in de winter, aspergesoep in de zomer, rest volgens mij het hele jaar door. Ik had laatst de zoete-aardappelsoep. Was erg lekker.
pi_166289470
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 21:15 schreef Bleie het volgende:
Nee, die wisselen niet zo vaak. Erwtensoep hebben ze alleen in de winter, aspergesoep in de zomer, rest volgens mij het hele jaar door. Ik had laatst de zoete-aardappelsoep. Was erg lekker.
Die is telkens op als ik kom. De popoensoep beviel wel goed.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_166295989
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 14:21 schreef Yupgup het volgende:
Ik mag een gratis HF box weggeven. Wie wil 'em?
Ik wil wel. Wat zijn de voorwaarden?

Ben momenteel totaal inspiratieloos met koken :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_166296191
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Ik doe 1x per week de boodschappen en heb de lasagne, groene curry, tandorie met wraps en groentecouscous nu al 2x gekocht. (Lekker overigens) maar zie een 3e keer kopen nu even niet zitten.
Ah sorry, dacht dat je de Allerhande box bedoelde. Die verspakketten koop ik zelf nooit.
  woensdag 2 november 2016 @ 08:22:57 #27
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_166362620
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 07:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik wil wel. Wat zijn de voorwaarden?

Ben momenteel totaal inspiratieloos met koken :')
Kies een box van grootte naar wens. Denk je dat ie niet gaat bevallen. Zeg hem direct op. Kan na levering van de eerste box al.
Wil je 'em, pb mij dan ff je mailadres.
pi_166362658
Lekkere recepten in de laatste Allerhande box gehad, vooral de zalm gewikkeld in katenspek met broccolistamppot beviel hier goed. Wel zelf de hazelnoot vervangen door pijnboompitten in de "hazelnoot"boter ivm allergie voor noten, maar dat werkte prima.
pi_166369998
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:22 schreef Yupgup het volgende:

[..]

Kies een box van grootte naar wens. Denk je dat ie niet gaat bevallen. Zeg hem direct op. Kan na levering van de eerste box al.
Wil je 'em, pb mij dan ff je mailadres.
Je hebt DM :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 6 november 2016 @ 18:00:56 #30
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_166457681
Lekker begin met HF :p verwachte vorige week een box, stond in mijn account ook maar somehow geen bezorging. Niks in huis want echt erop gerekend :p

Nu gister wel een box ontvangen, gister prei schotel met kabeljauw gegeten, was erg lekker! Vandaag noodles met kip, ook erg lekker! :)
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_166457907
HF heeft (eindelijk) ook een app. Handig.
Meteen gepauzeerd tot nieuwjaar :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_166457936
En vandaag twee gouwe ouwe recepten van stal gehaald. Tomaat/abrikoossoep en noedels met kastagnechampignons.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_166458325
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 18:09 schreef Cat22 het volgende:
HF heeft (eindelijk) ook een app. Handig.
Meteen gepauzeerd tot nieuwjaar :+
Die app hebben ze best lang hoor :+
pi_166458676
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 18:24 schreef Najieto het volgende:

[..]

Die app hebben ze best lang hoor :+
Serieus? :@

*weer onder steen kruipt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_166460035
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 18:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Serieus? :@

*weer onder steen kruipt*
Ja :P. Ik heb de app iig al maanden op mijn telefoon staan.
  zondag 6 november 2016 @ 19:41:45 #36
425665 TravelRose
Keep on dreaming
pi_166460389
Ik ben echt heel benieuwd naar een van de maaltijdboxen van NL, maar vind het om zomaar random iets te bestellen niet slim (en duur). Wat raden jullie aan om te bestellen?
  maandag 7 november 2016 @ 07:48:39 #37
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_166470031
HF (en MS volgens mij ook) kun je 1x gratis proberen als je iemand vind die je een code voor een gratis box kan geven. Komen hier regelmatig voorbij.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 7 november 2016 @ 19:58:26 #38
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_166483710
Koolrabi stamppot met gerookte makreel was prima te eten.

Alleen wat weinig, maar dat had ik aan t aantal kcal al wel gezien.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_166485130
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:41 schreef TravelRose het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar een van de maaltijdboxen van NL, maar vind het om zomaar random iets te bestellen niet slim (en duur). Wat raden jullie aan om te bestellen?
Als je interesse hebt kan ik je een gratis Marley Spoon box geven. Geen verplichtingen daarna.
  dinsdag 8 november 2016 @ 07:40:33 #40
425665 TravelRose
Keep on dreaming
pi_166493502
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 20:39 schreef Najieto het volgende:

[..]

Als je interesse hebt kan ik je een gratis Marley Spoon box geven. Geen verplichtingen daarna.
Dat is een goed idee :). Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer wat betreft de maaltijdboxen en het aanbod.
pi_166493810
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:41 schreef TravelRose het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar een van de maaltijdboxen van NL, maar vind het om zomaar random iets te bestellen niet slim (en duur). Wat raden jullie aan om te bestellen?
Ik heb nog een code voor een gratis HF, als je dat wil, even een naam en e-mailadres pm'en.

Wij hadden gisteren van HF de kabeljauw met romige prei. Was erg lekker.
pi_166503106
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 8 november 2016 08:26 schreef Bleie het volgende:

Wij hadden gisteren van HF de kabeljauw met romige prei. Was erg lekker.
Ja erg lekker en super simpel
  dinsdag 8 november 2016 @ 19:58:45 #43
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_166508185
De conchiglie met groenten en kruidenroomkaas smaakt vooral naar paprika. Kzou er volgende keer de helft van de paprika uitlaten denkik.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_166531963
De orzo was ook weer lekker, maar niet heel spannend, met alleen maar broccoli.
pi_166532068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 19:58 schreef MutedFaith het volgende:
De conchiglie met groenten en kruidenroomkaas smaakt vooral naar paprika. Kzou er volgende keer de helft van de paprika uitlaten denkik.
Vond ik niet, ik vond hem lekker.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_166535885
Heb weer een gratis HF-box.
Twijfel alleen of ik hem komende week (https://www.hellofresh.nl(...)ssic-box/?year=2016) of volgende week (https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/classic-box/_ laat bezorgen... Recepten week 19 november zien er ook wel lekker uit ;) volgende week is veel van het zelfde (oosters) lijkt het.
pi_166536060
Oh? Kan iemand steeds opnieuw een gratis HF box bestellen?
Ik zou denken dat het systeem het afleveradres wel zou herkennen...
Of doe je het op een andere naam of zo?

# benieuwd.
pi_166536114
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:32 schreef AnneX het volgende:
Oh? Kan iemand steeds opnieuw een gratis HF box bestellen?
Ik zou denken dat het systeem het afleveradres wel zou herkennen...
Of doe je het op een andere naam of zo?

# benieuwd.
Ik ben verhuisd :P
Geen idee of je het systeem kan omzeilen, een beetje slim bedrijf bedenkt daar inderdaad wat voor.
pi_166536340
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

Ik ben verhuisd :P
Geen idee of je het systeem kan omzeilen, een beetje slim bedrijf bedenkt daar inderdaad wat voor.
Ik heb het twee keer gedaan op twee verschillende emailadressen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166537442
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het twee keer gedaan op twee verschillende emailadressen :X
Oh dan heb ik nog wel wat keren te gaan haha.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')