abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 februari 2017 @ 20:14:09 #81
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_169205672
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:47 schreef sffan het volgende:
Hoi.

Ik ben op zoek naar een film die ik 'vroegah' wel es op tv heb gezien.
Dat moet denk ik jaren 80 of 90 geweest zijn.

Dit is wat ik er nog van weet, helaas is het niet zo veel;

In de titel zit iets met het woord star (star crossed, star stuck zoiets)
Geen starman, die met jeff bridges)

Het gaat over een tiener jongen die verliefd raakt op een meisje dat op aarde gestrand is of zoiets.
Hij wil haar helpen of zo met iets (ze moet weer terug misschien ?)
Maar uiteraard worden ze door de autoriteiten achterna gezeten en uiteindelijk gevangen genomen.
Daar worden ze verhoord.
(misschien scene dat ze weten te ontsnappen (heeft ze bepaalde powers?)
Uiteindelijk wordt ze weer opgepikt en komt het afscheid.

Dus wel iets in die trant van starman inderdaad, maar van een heel ander niveau.

Zou fijn zijn als iemand mij daarmee kan helpen.
Ik weet dat ik hem een aantal keer op tv heb gezien toen, denk persoonlijk op belgische tv en/of bbc.

Wie o wie weet iets ?
Klinkt ook een beetje als Ocean Girl, maar dat is dan weer een serie..
The Light Is Leaving Us All
  dinsdag 28 februari 2017 @ 20:45:40 #82
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_169206456
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 23:35 schreef RokStarr het volgende:
Ik zoek alweer een tijdje een bepaalde (bier?)reclame...

Dacht van Nederlands biertje, met een langharige man erin en de tekst "do the ladies want another beer" (ofzoiets)

Heb al de nodige commercials bekeken via YouTube, maar kan deze niet vinden
Ik herinner me een Nederlandse bierreclame waarin een man twee vrouwen die aan de bar zitten iets te drinken aanbiedt, maar als ze zich omdraaien, ziet hij dat het mannen zijn. (Ze hebben van dat eighties-haar, zoals de leden van de band Whitesnake.) Vervolgens probeert hij zich eruit te redden door iets te zeggen als "jongens, ook een biertje?"

Bedoel je die misschien? Geen idee welk biermerk.
pi_169206618
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:45 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Ik herinner me een Nederlandse bierreclame waarin een man twee vrouwen die aan de bar zitten iets te drinken aanbiedt, maar als ze zich omdraaien, ziet hij dat het mannen zijn. (Ze hebben van dat eighties-haar, zoals de leden van de band Whitesnake.) Vervolgens probeert hij zich eruit te redden door iets te zeggen als "jongens, ook een biertje?"

Bedoel je die misschien? Geen idee welk biermerk.
Ja die is het, thanks!
Rest nu nog de verdere speurtocht naar het filmpje ;)
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 21:35:45 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_169208004
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:50 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Ja die is het, thanks!
Rest nu nog de verdere speurtocht naar het filmpje ;)
Ik herinner me de reclame maar weet ook het merk niet. Maaarrr misschien heb je hier wat aan: https://www.biernet.nl/bier/reclames daar staan heel veel bierreclames, ik heb geen zin om ze allemaal te kijken :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_169352504
hallo daar ik was op zoek naar een horrorfilm volgens mij 5 jaar geleden op film1. wat ik me nog herinner is dat
een meisje van ongeveer 20 zit in een studentenhuis met andere meiden, als ze in bad gaat krijgt ze visioenen het verleden dan gaat ze stikken of verdrinken, de anderen meiden gaan den experimenten op haar uitoefenen o.i.d.
ik hoop dat iemand mij kan helpen uit de brand .
pi_169354299
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:14 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

Klinkt ook een beetje als Ocean Girl, maar dat is dan weer een serie..
Klopt, dat is het dan ook niet.
Ocean girl is is niet zo oud als die film.

Grrr, waarom weet (bijna) nooit iemand de films die ik vraag ?
;( :@
pi_169381128
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:47 schreef sffan het volgende:
Hoi.

Ik ben op zoek naar een film die ik 'vroegah' wel es op tv heb gezien.
Dat moet denk ik jaren 80 of 90 geweest zijn.

Dit is wat ik er nog van weet, helaas is het niet zo veel;

In de titel zit iets met het woord star (star crossed, star stuck zoiets)
Geen starman, die met jeff bridges)

Het gaat over een tiener jongen die verliefd raakt op een meisje dat op aarde gestrand is of zoiets.
Hij wil haar helpen of zo met iets (ze moet weer terug misschien ?)
Maar uiteraard worden ze door de autoriteiten achterna gezeten en uiteindelijk gevangen genomen.
Daar worden ze verhoord.
(misschien scene dat ze weten te ontsnappen (heeft ze bepaalde powers?)
Uiteindelijk wordt ze weer opgepikt en komt het afscheid.

Dus wel iets in die trant van starman inderdaad, maar van een heel ander niveau.

Zou fijn zijn als iemand mij daarmee kan helpen.
Ik weet dat ik hem een aantal keer op tv heb gezien toen, denk persoonlijk op belgische tv en/of bbc.

Wie o wie weet iets ?
Er bestaat wel een boek over dit onderwerp Summer of the Green Star, maar ik kan er geen film bij vinden.
pi_169593829
Toen ik heel klein was, 8 of 9-11, misschiien al 10 jaar geleden dus. Er was een zender. metro goldwyn mayer, dat herinner ik me nog.

Nu was er een scene waar een vrouw met een man in de auto zat en de man sliep. Ze reed de garage dicht, hield de auto aan en deed de deuren op slot waardoor de man dus dood ging.

Toen de vrouw later voor de rechter kwam was ze hsyterisch aan het schreeuwen: THE CAR KILLED HIM

Iemand enig idee wat het kan zijn? Die scene is me altijd bijgebleven en zou willen weten wat het was??
pi_169610879
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:00 schreef Gowzah het volgende:

[..]

Er bestaat wel een boek over dit onderwerp Summer of the Green Star, maar ik kan er geen film bij vinden.
Hmm tnx.

Nee dat is het ook niet.
Ik denk dat hij het meisje min of meer tegenkwam of zo, niet dat ze al ergens woonde.

Damn, erg lastig dit, om te vinden.....
  vrijdag 24 maart 2017 @ 08:52:36 #90
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169739498
Misschien weet iemand dit.

Ik kan me herinneren dat er een jaar of 10-15 geleden (misschien langer?) een soort spelshow geweest is op televisie, waarbij een groep mensen in een controlekamer werden opgesloten en van daaruit een crisissituatie moesten coördineren.
Dus bellen met politie, brandweer, pers, etc. Het was een Nederlands programma en er zijn denk ik maar een paar afleveringen van geweest. Sowieso bij een publieke omroep.

Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
KuikenGuppy
pi_169740267
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:52 schreef Burdie het volgende:
Misschien weet iemand dit.

Ik kan me herinneren dat er een jaar of 10-15 geleden (misschien langer?) een soort spelshow geweest is op televisie, waarbij een groep mensen in een controlekamer werden opgesloten en van daaruit een crisissituatie moesten coördineren.
Dus bellen met politie, brandweer, pers, etc. Het was een Nederlands programma en er zijn denk ik maar een paar afleveringen van geweest. Sowieso bij een publieke omroep.

Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Het programma heette 'crisis lees ik net

http://zoeken.beeldengelu(...)sonen&pis=expressies;selecties&startrow=1&resultitemid=1&nrofresults=7&verityID=/72109/72789/75052/207406@expressies
pi_169741621
hallo daar ik was op zoek naar een horrorfilm volgens mij 5 jaar geleden op film1. wat ik me nog herinner is dat
een meisje van ongeveer 20 zit in een studentenhuis met andere meiden, als ze in bad gaat krijgt ze visioenen het verleden dan gaat ze stikken of verdrinken, de anderen meiden gaan den experimenten op haar uitoefenen o.i.d.
ik hoop dat iemand mij kan helpen uit de brand .
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:45:11 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169742397
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:57 schreef kvd het volgende:

[..]

Het programma heette 'crisis lees ik net

http://zoeken.beeldengelu(...)sonen&pis=expressies;selecties&startrow=1&resultitemid=1&nrofresults=7&verityID=/72109/72789/75052/207406@expressies
_O_ dank je!!!
En inderdaad meer dan 15 jaar geleden dus!
KuikenGuppy
pi_169799134
Film gaat over een oude man die op zijn sterfbed ligt ergens in de toekomst. Hij is de enige nog stervende mens.... de rest is inmiddels onsterfelijk.

hij verteld zijn verhaal over zijn leven en hoe het heeft kunnen lopen als ie 1 keuze anders gedaan. Namelijk met zijn vader of moeder mee...

Is op een aparte manier manier gefilmd en is niet zo oud.... iemand? :)
Stom paard
  zondag 26 maart 2017 @ 21:02:10 #95
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_169799424
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 20:55 schreef giepen het volgende:
Film gaat over een oude man die op zijn sterfbed ligt ergens in de toekomst. Hij is de enige nog stervende mens.... de rest is inmiddels onsterfelijk.

hij verteld zijn verhaal over zijn leven en hoe het heeft kunnen lopen als ie 1 keuze anders gedaan. Namelijk met zijn vader of moeder mee...

Is op een aparte manier manier gefilmd en is niet zo oud.... iemand? :)
Mr. Nobody, gegoogled.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_169803772


Weet iemand wie deze acteur uit een aflevering van de Videolandserie Suspects is?
pi_169807173
Beetje onduidelijke foto maar Robert de Hoog?
  zondag 2 april 2017 @ 20:12:18 #98
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_169955431
Ik ben op zoek naar een film die volgens mij nog niet uit is. Ik zag de trailer in februari in een bioscoop in Leiden.
Ik weet het niet meer precies maar het is een horrorfilm waarbij een jongen volgens mij gaat werken op een landhuis en daar gebeuren vreemde dingen met de donkere medewerkers. Die verdwijnen/worden vermoord.
Iemand een idee welke film ik bedoel?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_169955490
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 20:12 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die volgens mij nog niet uit is. Ik zag de trailer in februari in een bioscoop in Leiden.
Ik weet het niet meer precies maar het is een horrorfilm waarbij een jongen volgens mij gaat werken op een landhuis en daar gebeuren vreemde dingen met de donkere medewerkers. Die verdwijnen/worden vermoord.
Iemand een idee welke film ik bedoel?
Get Out
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 2 april 2017 @ 20:24:30 #100
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_169955818
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 20:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Get Out
Dat is hem inderdaad! Heb je hem toevallig ook gezien? Is het wat?

Ik ben nog op zoek naar een andere maar die is wat lastiger omdat ik niet veel meer weet en mijn omschrijving op veel films lijkt denk ik haha.
Ook een horrorfilm, dat in een huis rare dingen gebeuren en daar zetten ze dan camera's neer om dat in de gaten te houden. Ik kan me sterk 1 ruimte herinneren waar ze of de beelden checken of de camera's hebben staan (2 volgens mij).
Iemand een idee met deze vage omschrijving?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_169956036
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat is hem inderdaad! Heb je hem toevallig ook gezien? Is het wat?

Ik ben nog op zoek naar een andere maar die is wat lastiger omdat ik niet veel meer weet en mijn omschrijving op veel films lijkt denk ik haha.
Ook een horrorfilm, dat in een huis rare dingen gebeuren en daar zetten ze dan camera's neer om dat in de gaten te houden. Ik kan me sterk 1 ruimte herinneren waar ze of de beelden checken of de camera's hebben staan (2 volgens mij).
Iemand een idee met deze vage omschrijving?
Paranormal Activity

Heb Get Out niet gezien, maar krijgt erg goede recensies.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 2 april 2017 @ 21:46:10 #102
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_169959535
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 20:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Paranormal Activity

Heb Get Out niet gezien, maar krijgt erg goede recensies.
Het is niet paranormal activity.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_170066562
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 21:46 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Het is niet paranormal activity.
Oculus?
  vrijdag 7 april 2017 @ 17:15:39 #104
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_170067682
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat is hem inderdaad! Heb je hem toevallig ook gezien? Is het wat?

Ik ben nog op zoek naar een andere maar die is wat lastiger omdat ik niet veel meer weet en mijn omschrijving op veel films lijkt denk ik haha.
Ook een horrorfilm, dat in een huis rare dingen gebeuren en daar zetten ze dan camera's neer om dat in de gaten te houden. Ik kan me sterk 1 ruimte herinneren waar ze of de beelden checken of de camera's hebben staan (2 volgens mij).
Iemand een idee met deze vage omschrijving?
The Conjuring?
Of 1 van de delen van Insidious?
pi_170071390
Eind jaren 90 was er op BNN of Nederland 3 een tekenfilm dat over computer games ging als je het spel op pauze zette. Zal er nu wel flink verouderd uitzien.

Ik kan me herinneren dat het behoorlijk grappig was maar hoe heet die tekenfilm ook alweer.
  vrijdag 7 april 2017 @ 21:41:21 #106
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_170074503
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat is hem inderdaad! Heb je hem toevallig ook gezien? Is het wat?

Ik ben nog op zoek naar een andere maar die is wat lastiger omdat ik niet veel meer weet en mijn omschrijving op veel films lijkt denk ik haha.
Ook een horrorfilm, dat in een huis rare dingen gebeuren en daar zetten ze dan camera's neer om dat in de gaten te houden. Ik kan me sterk 1 ruimte herinneren waar ze of de beelden checken of de camera's hebben staan (2 volgens mij).
Iemand een idee met deze vage omschrijving?
Dit zit ook in Poltergeist
Mens sana in corpore sano
  zaterdag 8 april 2017 @ 14:20:51 #107
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_170085746
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 16:30 schreef CuwpCawkeLuff het volgende:

[..]

Oculus?
Deze is het inderdaad! Wow, thanks!
All she wants and needs is just a little taste..
pi_170088939
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:20 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Deze is het inderdaad! Wow, thanks!
.

Graag voor het eind van de week 10 euro overmaken naar CuwpCakeLuff
pi_170090885
Amerikaanse film, volgen mij waargebeurd.

Jongen gaat na veelbelovende studie op reis zonder geld. Trekt de natuur in en komt daar een oude bus tegen waarin hij gaat wonen. Er gaat iets mis met een giftige plant eten. Hij wil terug naar de bewoonde wereld maar het beekje wat hij is over gestoken op de heenweg is nu een woeste rivier. Hij heeft het dacht ik niet overleeft.
pi_170090999
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:57 schreef qajariaq het volgende:
Amerikaanse film, volgen mij waargebeurd.

Jongen gaat na veelbelovende studie op reis zonder geld. Trekt de natuur in en komt daar een oude bus tegen waarin hij gaat wonen. Er gaat iets mis met een giftige plant eten. Hij wil terug naar de bewoonde wereld maar het beekje wat hij is over gestoken op de heenweg is nu een woeste rivier. Hij heeft het dacht ik niet overleeft.
Into the wild.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_170091047
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Into the wild.
Yes, thanks.
pi_170094991
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 20:01 schreef Bintzak het volgende:
Eind jaren 90 was er op BNN of Nederland 3 een tekenfilm dat over computer games ging als je het spel op pauze zette. Zal er nu wel flink verouderd uitzien.

Ik kan me herinneren dat het behoorlijk grappig was maar hoe heet die tekenfilm ook alweer.
Reboot?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_170098485
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Reboot?
Nee helaas.
pi_170232837
Er was ooit een Duracell reclame of parodie, waarbij de reclame eindigt met konijntjes wippend op de hoedenplank (door het getril van de subwoofer).

Iemand die deze kan vinden voor mij? Het lukt mij niet .
  zaterdag 15 april 2017 @ 10:39:17 #115
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_170233302
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 10:01 schreef MrSelected het volgende:
Er was ooit een Duracell reclame of parodie, waarbij de reclame eindigt met konijntjes wippend op de hoedenplank (door het getril van de subwoofer).

Iemand die deze kan vinden voor mij? Het lukt mij niet .
Deze?

  zaterdag 15 april 2017 @ 11:30:45 #116
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170234082
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 02:30 schreef Bintzak het volgende:

[..]

Nee helaas.
Hiertussen?
https://en.m.wikipedia.or(...)es_about_video_games
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_170234226
quote:
Ja dankje het was gameover 😆
pi_170256292
Did sketch van Hans Teeuwen waarin hij lijp (staand) staat te bewegen en een of ander lulverhaal ophangt.
Ik wil deze scene graag opzoeken op YouTube.
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
  zondag 16 april 2017 @ 12:44:04 #119
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_170256390
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 12:35 schreef DenHeldert het volgende:
Did sketch van Hans Teeuwen waarin hij lijp (staand) staat te bewegen en een of ander lulverhaal ophangt.
Ik wil deze scene graag opzoeken op YouTube.
Dat zijn er velen ;)

Waarschijnlijk deze, helaas zonder beeld

pi_170256534
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 12:44 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Dat zijn er velen ;)

Waarschijnlijk deze, helaas zonder beeld

Nee, dat is hem jammer genoeg niet.
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
  zondag 16 april 2017 @ 22:47:55 #121
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_170273537
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 12:58 schreef DenHeldert het volgende:

[..]

Nee, dat is hem jammer genoeg niet.
Iets specifieker? Ik zou het moeten weten..
pi_170298372
Ik zoek 2 films.

1: Een groep vrienden die komen een grote gebouw / herberg iets in het bos vlakbij een grot of mijn die is afgesloten maar ze gaan er toch in om te kijken, lol maken maar uiteindelijk zien ze zichzelf terug hoe ze dood gaan dus een soort van dubbelgangers lopen in die grot mijn tunnel achtig iets.

2. iets van een grot of tunnel waar ze ingaan. Op het einde van de route pakken ze een steen of diamand en dan is de hele route wat ze hebben afgelegd op de kop. Ze moeten de route weer terug afleggen maar dan in spiegelbeeld achtig.

Wie weet welke films het zijn ?
Het is Horror.

Alvast Bedankt!
  dinsdag 18 april 2017 @ 00:19:25 #123
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_170298834
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:33 schreef Poohix het volgende:
Ik zoek 2 films.

1: Een groep vrienden die komen een grote gebouw / herberg iets in het bos vlakbij een grot of mijn die is afgesloten maar ze gaan er toch in om te kijken, lol maken maar uiteindelijk zien ze zichzelf terug hoe ze dood gaan dus een soort van dubbelgangers lopen in die grot mijn tunnel achtig iets.

2. iets van een grot of tunnel waar ze ingaan. Op het einde van de route pakken ze een steen of diamand en dan is de hele route wat ze hebben afgelegd op de kop. Ze moeten de route weer terug afleggen maar dan in spiegelbeeld achtig.

Wie weet welke films het zijn ?
Het is Horror.

Alvast Bedankt!
Die eerste omschrijving doet me denken aan My bloody valentine, Al zitten daar geloof ik geen dubbelgangers in :{
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_170306818
Ik heb de 1ste film gevonden dat is Mine Games (2012)
pi_170320658
ik zag ik dacht op NL 3 (BNN) een voorstukje van verschillende landen waar (jonge) mensen bepaalde gewoontjes hebben. volgens mij komt het binnenkort op t.v. maar kan er niks over vinden.

je zag o.a. 2 jongens uit Oost-europa die shotjes alcohol dronken en andere landen waar volgende mij drugs werd gebruikt.

heeft iemand een idee wat ik bedoel?
pi_170321046
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:57 schreef fespo het volgende:
ik zag ik dacht op NL 3 (BNN) een voorstukje van verschillende landen waar (jonge) mensen bepaalde gewoontjes hebben. volgens mij komt het binnenkort op t.v. maar kan er niks over vinden.

je zag o.a. 2 jongens uit Oost-europa die shotjes alcohol dronken en andere landen waar volgende mij drugs werd gebruikt.

heeft iemand een idee wat ik bedoel?
Klinkt redelijk als Spuiten en Slikken op reis?
pi_170321119
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:57 schreef fespo het volgende:
ik zag ik dacht op NL 3 (BNN) een voorstukje van verschillende landen waar (jonge) mensen bepaalde gewoontjes hebben. volgens mij komt het binnenkort op t.v. maar kan er niks over vinden.

je zag o.a. 2 jongens uit Oost-europa die shotjes alcohol dronken en andere landen waar volgende mij drugs werd gebruikt.

heeft iemand een idee wat ik bedoel?
De Westerlingen?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_170321192
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 23:06 schreef RokStarr het volgende:
Spuiten en Slikken op reis
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 23:08 schreef LastRequest het volgende:

[..]

De Westerlingen?
zou allebei goed kunnen :D
bedankt ga even verder kijken of het klopt.

edit. zover ik nu zie zijn het ze allebei niet :(

[ Bericht 6% gewijzigd door fespo op 19-04-2017 00:39:01 ]
pi_170345066
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 23:06 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Klinkt redelijk als Spuiten en Slikken op reis?
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 23:08 schreef LastRequest het volgende:

[..]

De Westerlingen?
het is Trippers
maandag NL 3 21:45u :)
pi_170391553
Ik zoek een Amerikaanse speelfilm (ergens van 1995-2012)
over het begin jaren 90 tijdperk toen mensen nog moesten bellen (betalen via de telefoon) of inbellen (met een modem) om aan internet porno te komen.

Een slim persoon, bedacht toen een betaalsysteem hiervoor -als tussenpersoon-, wat alle websites gingen gebruiken. En zij kregen of commissie, of gingen centen (in het tarief per minuut) in hun voordeel afronden waar ze tientallen miljoenen mee verdienden.

Er speelt een Woody Harrelson of Matthew McConaughey achtige acteur in mee. Film gaat over de oprichter(s) van dit betaalsysteem die hier rijk mee is geworden.

Iemand enige idee welke film ik bedoel? (ik kan hem zelf niet vinden)
  vrijdag 21 april 2017 @ 22:16:29 #131
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_170392481
Middle Men?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_170392617
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Middle Men?
SUPER THX! - en grappig dat ik steeds 'tussenpersoon' al noemde in beschrijving - ja dat is 'em thx!
  zaterdag 22 april 2017 @ 21:31:11 #133
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_170413323
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:33 schreef Poohix het volgende:
Ik zoek 2 films.

1: Een groep vrienden die komen een grote gebouw / herberg iets in het bos vlakbij een grot of mijn die is afgesloten maar ze gaan er toch in om te kijken, lol maken maar uiteindelijk zien ze zichzelf terug hoe ze dood gaan dus een soort van dubbelgangers lopen in die grot mijn tunnel achtig iets.

2. iets van een grot of tunnel waar ze ingaan. Op het einde van de route pakken ze een steen of diamand en dan is de hele route wat ze hebben afgelegd op de kop. Ze moeten de route weer terug afleggen maar dan in spiegelbeeld achtig.

Wie weet welke films het zijn ?
Het is Horror.

Alvast Bedankt!
Die tweede moet haast wel As Above, So Below zijn. In de catacomben van Parijs.
pi_170909488
Ik zoek een vietnam film met Sylvester, komen dan een paar "noobs" naar het front en de Ekte zitten apart,
Wanneer ze elkaar aankijken Sylvester gaat weer op patrouille doet die een rode zakdoek om zijn hoofd...

Volgens mij geen rambo versie
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 19:22:04 #135
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_170910107
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:39 schreef Geerd het volgende:
Ik zoek een vietnam film met Sylvester, komen dan een paar "noobs" naar het front en de Ekte zitten apart,
Wanneer ze elkaar aankijken Sylvester gaat weer op patrouille doet die een rode zakdoek om zijn hoofd...

Volgens mij geen rambo versie
Klinkt als Rambo 4. Daar heeft ie zo'n rode bandana en gaat ie met een stel ongetrainde gasten naar Birma om verdwenen zendelingen te redden..
The Light Is Leaving Us All
pi_170910380
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:22 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

Klinkt als Rambo 4. Daar heeft ie zo'n rode bandana en gaat ie met een stel ongetrainde gasten naar Birma om verdwenen zendelingen te redden..
Volgens mij is het hem niet was echt Vietnam iig rambo 4 kijken _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_171377995
Hoi ik zoek een film die ik ongeveer 10 (of meer) jaar geleden heb gekeken op videoband.

De animatie was echt geweldig goed voor die tijd.

Het gaat over een groep vossen, die in een gebouw opgesloten zitten en dit gebouw staat in brand. Er is echter nog een kleine vos buiten het gebouw hij klimt op de huifkar die naast het gebouw staat (vol met hooi of stro) en kijkt door het raampje naar binnen en dan komt er een klein meisjes vosje uit het raam en dan rennen ze weg.

Het is in ieder geval niet frank en frey.

Alvast bedankt.
  donderdag 1 juni 2017 @ 18:38:41 #138
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_171379802
Deze?

pi_171568533
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:50 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Ja die is het, thanks!
Rest nu nog de verdere speurtocht naar het filmpje ;)
Dat is een oude reclame van Jagermeister. Jongen loopt op de bar af, slaat zijn armen om die twee kerels heen en zegt: "Doe mij maar een jagermeister, en doe de dames ook wat"...
(En dan veranderd het camera standpunt en zie je dat het mannen zijn. B:)B )
Ik ken mensen die mensen kennen.
Dus ik heb mensenkennis...
  zondag 11 juni 2017 @ 12:52:44 #140
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_171615053
Ik zoek een film, al vrij oud:

De titel is (mannennaam) age. Het gaat over een vrouw die samen met haar zoon naar een klein Amerikaans stadje verhuist. Daar gaat ze werken als paardentrainer (westernpaarden). In de lokale kroeg werkt een man (zijn naam staat in de titel van de film). Uiteindelijk worden ze verliefd op elkaar en in de laatste scene verteld hij haar zijn leeftijd.

Op een gegeven moment komt ook nog de ex van de vrouw op bezoek die een nieuwe vriendin heeft waarmee hij een tweeling (zoons) heeft gekregen.

Wie o wie kan me helpen?
  Boks-Chick zondag 11 juni 2017 @ 13:22:53 #141
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_171615755
quote:
11s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:52 schreef Elvenpath het volgende:
Ik zoek een film, al vrij oud:

De titel is (mannennaam) age. Het gaat over een vrouw die samen met haar zoon naar een klein Amerikaans stadje verhuist. Daar gaat ze werken als paardentrainer (westernpaarden). In de lokale kroeg werkt een man (zijn naam staat in de titel van de film). Uiteindelijk worden ze verliefd op elkaar en in de laatste scene verteld hij haar zijn leeftijd.

Op een gegeven moment komt ook nog de ex van de vrouw op bezoek die een nieuwe vriendin heeft waarmee hij een tweeling (zoons) heeft gekregen.

Wie o wie kan me helpen?
heb je een indicatie van hoe oud de film is?
lolwut
  zondag 11 juni 2017 @ 13:25:50 #142
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_171615800
quote:
19s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:22 schreef BrandX het volgende:

[..]

heb je een indicatie van hoe oud de film is?
Je had nog video banden, DVD's bestonden niet.. uhmm windows 95?
  Boks-Chick zondag 11 juni 2017 @ 13:33:27 #143
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_171615960
quote:
11s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:25 schreef Elvenpath het volgende:

[..]

Je had nog video banden, DVD's bestonden niet.. uhmm windows 95?
ik zit te zoeken op IMDB maar kan daar niets vinden.
Ik heb een lijst met alle films met 'age' in de titel. De lijst is gesorteerd van nieuw naar oud. Wanneer ik hier start:

IMDb: Feature Films/TV Movies/TV Specials/Short Films With Title Matching "age" (Sort by Release Date, desc) - IMDb

dan begin ik bij 2007, en als ik door klik nog een pagina of 3-4 tot en met hier:

IMDb: Feature Films/TV Movies/TV Specials/Short Films With Title Matching "age" (Sort by Release Date, desc) - IMDb

dan zit ik in 1912. Ik zie niets wat ik zo 1-2-3 kan matchen met jouw titelomschrijving, maar er zitten ook heel veel tittels bij waar geen omschrijving bij staat. Wellicht als jij er door heen gaat, dat je de titel zo herkent?

Staat het er niet tussen is ofwel jouw herinnering van je titel niet goed, ofwel een giga onbekende film :P

edit: hier IMDb: Advanced Title Search kan je je eigen query maken :)
lolwut
  zondag 11 juni 2017 @ 13:43:33 #144
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_171616133
De film gaat over een beroemde escort girl.

Er is een bloedmooie vrouw die met rijke mannen naar bed gaat. Op een gegeven moment zoekt ze ook andere meisjes die voor haar willen werken.

scene:
Ze staat in een kledingwinkel en ziet een vrouw kleding passen. Ze zegt dat de outfit haar goed staat waarop de vrouw antwoord dat ze het never nooit kan betalen. De escort girl zegt dan dat ze wel een manier 'weet'.

scene:
Een rijke oude man ligt in bed met drie van de escort girls maar het 'lukt' niet om hem omhoog te krijgen. Hij zegt hierop dat betere vrouwen dan hen het ook niet is gelukt. De hoofdpersonage zegt vervolgens: beeld je in dat je nu lekker op bed ligt en de president wil je bellen maar je zegt dat hij maar moet wachten want je bent bezig. Hierop lukt het de man dus wel.
pi_171623000
quote:
11s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:43 schreef Elvenpath het volgende:
De film gaat over een beroemde escort girl.

Er is een bloedmooie vrouw die met rijke mannen naar bed gaat. Op een gegeven moment zoekt ze ook andere meisjes die voor haar willen werken.

scene:
Ze staat in een kledingwinkel en ziet een vrouw kleding passen. Ze zegt dat de outfit haar goed staat waarop de vrouw antwoord dat ze het never nooit kan betalen. De escort girl zegt dan dat ze wel een manier 'weet'.

scene:
Een rijke oude man ligt in bed met drie van de escort girls maar het 'lukt' niet om hem omhoog te krijgen. Hij zegt hierop dat betere vrouwen dan hen het ook niet is gelukt. De hoofdpersonage zegt vervolgens: beeld je in dat je nu lekker op bed ligt en de president wil je bellen maar je zegt dat hij maar moet wachten want je bent bezig. Hierop lukt het de man dus wel.
Is het een film over Heidi Fleiss?
  zondag 11 juni 2017 @ 19:29:47 #146
46794 Berkery
Fat bastard
pi_171624067
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  maandag 12 juni 2017 @ 11:03:08 #147
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_171637534
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:51 schreef kvd het volgende:

[..]

Is het een film over Heidi Fleiss?
Yess!!
  † In Memoriam † zondag 18 juni 2017 @ 23:36:11 #148
368283 ato
pi_171780778
Mag het ook een liedje zijn, wat ik hoorde in de aftiteling van een docu?

Vanavond hoorde ik in de docu ALS Anneke een Franstalig liedje op het einde.
Van wie is dat?
Life can be a bitch, so like it..
pi_171797964
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 23:36 schreef ato het volgende:
Mag het ook een liedje zijn, wat ik hoorde in de aftiteling van een docu?

Vanavond hoorde ik in de docu ALS Anneke een Franstalig liedje op het einde.
Van wie is dat?
Ville morose, Nadine Shah
pi_171922894
Film over een man, leraar op een basisschool, die valselijk beschuldigd wordt ontucht met een van de leerlingen te hebben gepleegd.

Ik gok dat deze film zo'n 5 jaar oud is.
Volgens mij is deze niet NL of EN gesproken.
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
pi_171922929
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 21:41 schreef DenHeldert het volgende:
Film over een man, leraar op een basisschool, die valselijk beschuldigd wordt ontucht met een van de leerlingen te hebben gepleegd.

Ik gok dat deze film zo'n 5 jaar oud is.
Volgens mij is deze niet NL of EN gesproken.
Jagten
Hell To The Liars
pi_171922939
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 21:41 schreef DenHeldert het volgende:
Film over een man, leraar op een basisschool, die valselijk beschuldigd wordt ontucht met een van de leerlingen te hebben gepleegd.

Ik gok dat deze film zo'n 5 jaar oud is.
Volgens mij is deze niet NL of EN gesproken.
Jagten. Machtig mooie film
pi_171923045
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 21:42 schreef Droopie het volgende:

[..]

Jagten
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 21:43 schreef kvd het volgende:

[..]

Jagten. Machtig mooie film


Correct!
Beiden bedankt.
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
pi_172004657
Een hele goede avond,
Ik zoek een zwart wit film over de oorlog. Over 5 broers die de oorlog niet overleven.
Meer info heb ik niet.
Alvast bedankt.
hello there!!
  dinsdag 27 juni 2017 @ 23:44:57 #155
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_172005540
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 23:11 schreef rebecca86 het volgende:
Een hele goede avond,
Ik zoek een zwart wit film over de oorlog. Over 5 broers die de oorlog niet overleven.
Meer info heb ik niet.
Alvast bedankt.
The Sullivans
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2017 @ 00:18:56 #156
368283 ato
pi_172006366
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:53 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ville morose, Nadine Shah
WoW dank je.
Life can be a bitch, so like it..
pi_172028038
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 23:44 schreef Mubassie het volgende:

[..]

The Sullivans
Jaaa dat is hem ! Dank je wel
hello there!!
pi_172062052
Hallo allen,

Ik zoek de titel van een typische Amerikaanse oorlogsfilm. De film is (sowieso) van na 2003.

Enigste scene die ik me kan bedenken was dat er een soldaat, blond, redelijk gespierd zichzelf moest bewijzen tegenover zijn mede soldaten. Al de soldaten zaten op een stoel en keken naar deze blonde, (gespierde) soldaat hoe hij zat te dansen op een wijvennummer :D . Hij was degene die een beetje het pispaaltje was uit de groep.

Beter kan ik het helaas niet omschrijven
pi_172062937
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:11 schreef L99kzorika het volgende:
Hallo allen,

Ik zoek de titel van een typische Amerikaanse oorlogsfilm. De film is (sowieso) van na 2003.

Enigste scene die ik me kan bedenken was dat er een soldaat, blond, redelijk gespierd zichzelf moest bewijzen tegenover zijn mede soldaten. Al de soldaten zaten op een stoel en keken naar deze blonde, (gespierde) soldaat hoe hij zat te dansen op een wijvennummer :D . Hij was degene die een beetje het pispaaltje was uit de groep.

Beter kan ik het helaas niet omschrijven
Lone Survivor

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Spellchecker dinsdag 4 juli 2017 @ 22:18:22 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172177214
Op zoek naar een film of serie over een gezin in Amerika.
Uitgezonden na 1980 ....
Moeder van het gezin gaat op een avond (slecht weer, en/of oudejaarsavond?) met de hond naar de dierenarts en verongelukt.
-- edit -- de kinderen uit het gezin zijn volwassen, en het speelt in de winter.

[ Bericht 16% gewijzigd door maily op 04-07-2017 23:12:47 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')