abonnement Unibet Coolblue
pi_166167487
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik verwacht dat het hierbij blijft. Phil Collins heeft niet meer de fysieke gesteldheid en het stembereik om nog echt zo'n grote lange tour aan te kunnen.
Ik heb wat filmpjes gezien van charity events waar hij zingt en het valt me echt niet tegen. Fysiek gaat het minder maar daar heeft hij ook over gesproken. Tijdens de huidige concerten zal hij een stuk minder lopen over het podium. Maar qua zang heeft hij de tand der tijds prima doorstaan. Er zijn genoeg andere zangers waar het meer pijnlijk is dan leuk. Beste zanger uit de 80's die tegenwoordig nog optreed is de zanger van Simply Red. Geen fan van zijn muziek maar op een festival gezien. Die man heeft een gouden strot.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_166169117
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 11:07 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik heb wat filmpjes gezien van charity events waar hij zingt en het valt me echt niet tegen. Fysiek gaat het minder maar daar heeft hij ook over gesproken. Tijdens de huidige concerten zal hij een stuk minder lopen over het podium. Maar qua zang heeft hij de tand der tijds prima doorstaan. Er zijn genoeg andere zangers waar het meer pijnlijk is dan leuk. Beste zanger uit de 80's die tegenwoordig nog optreed is de zanger van Simply Red. Geen fan van zijn muziek maar op een festival gezien. Die man heeft een gouden strot.
De stem van Phil Collins is absoluut nog steeds goed.

Maar de clips van live-optredens in 2016 van Phil Collins die ik heb gezien doen mij vermoeden dat hij niet meer dat bereik heeft dat hij 10 jaar terug nog wel had.

2 voorbeelden:



Bij de laatste is de opname niet ideaal, maar je hoort naar mijn mening bij beide nummers dat Phil Collins jammer genoeg niet meer dat bereik haalt dat hij vroeger haalde met zijn stem. Uithalen gaan moeilijker bijvoorbeeld.

Niet dat ik er minder fan om word overigens. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 30 oktober 2016 @ 10:48:21 #53
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_166297701
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:29 schreef chansadres het volgende:

[..]

Welke rang waren deze kaarten? London was binnen de minuut uitverkocht :o
Geen idee precies,wel vrij ok volgens mij, recht tegenover het podium op de 1e ring :)
Humans dont deserve to live...
pi_166447158
quote:
13s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:40 schreef Timeschanger het volgende:
Walgelijke muziek
Hij trok het merk Genesis het theater uit en bracht het naar de speeltuin.
  dinsdag 8 november 2016 @ 11:54:32 #55
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_166496695
Extra concert in Hyde Park 30 juni
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
pi_171952898
Ik ben benieuwd naar alle ervaringen van iedereen. :)

Ik ben zelf niet geweest, ik viste destijds achter het net (maar vond de tickets sowieso te duur), maar de flarden die ik op Youtube voorbij heb zien komen stemmen mij niet heel erg tevreden. :(

Mijn indruk op basis van de beelden is dat het beste er helaas af is bij Phil Collins, maar ik ben benieuwd hoe jullie dat hebben ervaren.

Ik ga overigens wel naar Still Collins in Tivoli aanstaande zaterdag. Ook leuk. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183459503


Nog meer mensen hier die naar het optreden van Phil Collins gaan donderdag 20 juni 2019 in het Goffertpark in Nijmegen?

_O_
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183464893
20 juni in Nijmegen, ik ben er bij! Er zijn nog kaarten beschikbaar, alleen golden circle is al uitverkocht, maar ik heb er 2 van!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_183465595
Twijfel heel erg.
Ja, het is Phil Collins, ja het is z'n laatste tour.
Maar hij loopt met een stok, zit het hele optreden, kan niet meer drummen, heeft niet meer de kracht die 'ie tijdens zelfs de laatste Genesis tour had.

Hij had in mijn ogen moeten stoppen na de Genesis tour in 2007...
En daarbij vind ik 88-122 euro voor kaartjes ook belachelijk duur.
Rolling Stones die echt nog wel hun mannetje staan op het podium oké, Springsteen die 3,5-4 uur een show geeft en je dus ook echt wel waar voor je geld krijgt oké.

Iemand die beroemd is geworden met drums, en z'n stagepresence die A, niet meer kan drummen en B, op een stoel zit door dat 'ie geen gevoel meer heeft in z'n voet vind ik het geld niet waard.. ;( Ga maar gewoon weer lekker albums uitbrengen Phil.. Dit schaadt alleen maar
pi_183466536
Twijfel nog, want het is Phil Collins, maar hij had moeten stoppen na de Genesis tour in 2007.

- Stem is veel zwakker
- Kan niet meer lopen zonder stok
- Zit het hele optreden
- Kan niet meer drummen

Dus wat hou je dan over? Je kijkt naar iemand die vroeger waanzinnig veel stage presence had, een enorm goede drummer en entertainer was, die nu op een stoel zit omdat 'ie het fysiek niet meer kan.

En tussen de 88 en 122 euro voor een kaartje vind ik voor The Rolling Stones wel te doen omdat die gasten het echt nog kunnen waarmaken, voor Springsteen vind ik het ook waard, omdat die gast 3-4 uur speelt.. Maar ik vind het Phil niet waard.. Voor de helft had ik er best heen gewild, maar niet voor zo'n klap geld.. Hoe goed Phil Collins ook nog is en hoe groot hij als artiest nog is..
  vrijdag 30 november 2018 @ 21:35:11 #61
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_183466608
Ik vind Collins zijn muziek echt geweldig. Maar ken in mijn omgeving niet echt mensen die daar ook heen zouden gaan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 30 november 2018 @ 21:35:52 #62
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_183466627
quote:
13s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:40 schreef Timeschanger het volgende:
Walgelijke muziek
:')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_183466910
Ik heb tickets!! Ik ga er heen!
pi_183466953
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb tickets!! Ik ga er heen!
Geniet er van! :D
pi_183467457
Ik ga er dus ook heen. Heb 3 kaarten weten te bemachtigen van bijna 90 euro per stuk.

Was bang dat het in No time zou zijn uitverkocht, maar de goedkoopste kaarten zijn volgens mij nog lang niet uitverkocht (misschien is dat veelzeggend?) :')

Ik was niet zo te spreken over zijn performance in zijn Not dead yet tour in 2017, toen was zijn stem ook niet meer zo goed, en zijn bereik veel minder.

De optredens die ik op YouTube heb gezien van de afgelopen maanden (recente optredens) zijn alweer stukken beter qua zang, daardoor durf ik het wel aan.

Wel jammer dat hij tegenwoordig het hele optreden zit en niet meer drumt, dat haalt toch een stuk dynamiek weg, maar desondanks ben ik toch dusdanig grote Phil fan dat ik dit concert niet kon weerstaan en waarschijnlijk toch wel zal genieten van iedere noot en iedere minuut. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183467642
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:00 schreef MisterLastName het volgende:
Twijfel heel erg.
Ja, het is Phil Collins, ja het is z'n laatste tour.
Maar hij loopt met een stok, zit het hele optreden, kan niet meer drummen, heeft niet meer de kracht die 'ie tijdens zelfs de laatste Genesis tour had.

Hij had in mijn ogen moeten stoppen na de Genesis tour in 2007...
En daarbij vind ik 88-122 euro voor kaartjes ook belachelijk duur.
Rolling Stones die echt nog wel hun mannetje staan op het podium oké, Springsteen die 3,5-4 uur een show geeft en je dus ook echt wel waar voor je geld krijgt oké.

Iemand die beroemd is geworden met drums, en z'n stagepresence die A, niet meer kan drummen en B, op een stoel zit door dat 'ie geen gevoel meer heeft in z'n voet vind ik het geld niet waard.. ;( Ga maar gewoon weer lekker albums uitbrengen Phil.. Dit schaadt alleen maar
Niet mee eens. Het blijft dezelfde muziek, als je je ogen dicht doet hoor je het verschil niet. Ik vind het wel bijzonder om zo dicht bij een jeugdheld te kunnen zijn. Het is zeer waarschijnlijk de allerlaatste kans.

Uiteraard, ik was liever bij dit optreden geweest:


Dat is toch net ff anders, wat vrolijker/actiever. Maar helaas was ik daar niet. En dit nieuwe optreden is ook mooi, maar op een andere manier.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_183467720
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:10 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Niet mee eens. Het blijft dezelfde muziek, als je je ogen dicht doet hoor je het verschil niet. Ik vind het wel bijzonder om zo dicht bij een jeugdheld te kunnen zijn. Het is zeer waarschijnlijk de allerlaatste kans.
Oh, ben ik het zeker mee eens, maar vind dat als je zo'n klap geld betaald voor een concert, jeugdheld of niet, je ook wel mag verwachten dat er een show neergezet word. En sorry maar met Phil in deze fysieke toestand gebeurd dat gewoon niet...

Het zal zeker de laatste kans zijn, maar ik herinner hem liever zoals 'ie was tijdens de Dance Into The Light tour of Finally The First Final Farewell Tour ( :') ) en niet als een man die loopt met een stok, niet meer kan drummen etc.. Dat is zonde
pi_183467809
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:13 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Oh, ben ik het zeker mee eens, maar vind dat als je zo'n klap geld betaald voor een concert, jeugdheld of niet, je ook wel mag verwachten dat er een show neergezet word. En sorry maar met Phil in deze fysieke toestand gebeurd dat gewoon niet...

Het zal zeker de laatste kans zijn, maar ik herinner hem liever zoals 'ie was tijdens de Dance Into The Light tour of Finally The First Final Farewell Tour ( :') ) en niet als een man die loopt met een stok, niet meer kan drummen etc.. Dat is zonde
Ik snap je punt, maar ik zie het toch als een zeer bijzonder iets. Je ziet ook andere dingen, je bent heel dichtbij al die mensen zoals Daryl Stuermer, Leland Sklar, en natuurlijk zijn zoon Nicholas die het drummen ook heel netjes doet.

Ik heb er in ieder geval zin in!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_183467874
Daar heb je zeker gelijk in! En snap je ook wel.
Maar vind het het zelf gewoon niet waard, maar hey, hopelijk is't een top avond!
  zaterdag 1 december 2018 @ 11:14:49 #70
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183473934
Het is wel pijnlijk om te zien hoe hij er nu aan toe is. Met die wandelstok en amper nog kunnen lopen/staan, laat staan drummen. Blijft wel een held _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183532198
Concert is trouwens nog steeds niet uitverkocht. Verkoop is al 5 dagen bezig.

Meestal zijn dergelijk grote namen binnen No-time uitverkocht. Soms al binnen 10 minuten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183532432
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Concert is trouwens nog steeds niet uitverkocht. Verkoop is al 5 dagen bezig.

Meestal zijn dergelijk grote namen binnen No-time uitverkocht. Soms al binnen 10 minuten.
Ja, maar het verschil is hier dat A, het in het goffertpark ( :') ) is, dit komt veel beter tot z'n recht in een zaal.
En B, met alle respect, maar Phil Collins is gewoon echt een oude man geworden. Kan amper lopen door dat 'ie geen gevoel meer heeft in z'n voet, kan niet meer drummen door ditzelfde én bijkomend probleem met z'n handen, heeft qua kracht heel veel ingeboet.

Stones zijn 10+ jaar ouder en verkopen met gemak alles uit na 1-2 dagen, waarom? Omdat die nog zeer energiek zijn, en echt nog een show neer zetten en geen kwaaltjes hebben, oke.. Keith heeft Artritis maar hij staat er nog wel en schopt nog steeds kont :D

Mensen gaan niet meer naar een concert toe puur om iemand te zien heb ik het idee :')
pi_187292923
Jaja we zijn er bijna. Beetje jammer wel dat dit het voorprogramma is:

https://www.gelderlander.(...)de-goffert~a3a316e7/

Oh oeps 2 topics gekickt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_187292949
Oh weet niet welk topic nou het officiële is, dus kick ik ze maar allebei :')

Beetje jammer wel dat dit het voorprogramma is:

https://www.gelderlander.(...)de-goffert~a3a316e7/
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_187293490
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Blijft wel een held _O_
Dat iemand een beetje kon zingen en drummen maakt hem nog geen held. Me dunkt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')