Waar laat je een zware goederentrein getrokken door een tweetakt olieboot in de ochtendspits tussen Rotterdam en Utrecht? Natuurlijk: voor de intercity!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:41 schreef FredvZ het volgende:
Waar zet je een goederentrein richting Utrecht in Rotterdam om de intercity naar Utrecht voor te laten gaan?
Juist, op linkerspoor ter hoogte van Blijdorp, zodat de sprinter en intercity náár Rotterdam niet binnen kunnen rijden. Vertraging gegarandeerd!
Weer een klein succesje voor ProRail
En voor grote zware dieselmotoren.quote:
er schijnt bij Rotterdam Stadion een en ander op de klem te liggen, waardoor je minder mogelijkheden hebt om vanaf de Waalhaven of Kijfhoek naar Rotterdam Centraal te gaan. Een van de overblijvende opties is op Centraal via spoor 5 te gaan en van via het spoorviaduct de oversteek te maken naar de sporen richting Gouda.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waar laat je een zware goederentrein getrokken door een tweetakt olieboot in de ochtendspits tussen Rotterdam en Utrecht? Natuurlijk: voor de intercity!
Dat verklaart wel waarom het de laatste weken bijna iedere ochtend prijs is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er schijnt bij Rotterdam Stadion een en ander op de klem te liggen, waardoor je minder mogelijkheden hebt om vanaf de Waalhaven of Kijfhoek naar Rotterdam Centraal te gaan. Een van de overblijvende opties is op Centraal via spoor 5 te gaan en van via het spoorviaduct de oversteek te maken naar de sporen richting Gouda.
Ja leuk nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En voor grote zware dieselmotoren.
Wikipedia heeft er zelfs een stukje over: With direct fuel injection and a sump-based lubrication system, a two-stroke engine produces air pollution no worse than a four-stroke, and it can achieve higher thermodynamic efficiency. Therefore, the cycle has historically also been used in large diesel engines, most notably large industrial and marine engines, as well as some trucks and heavy machinery. There are several experimental designs intended for automobile use: for instance, Lotus of Norfolk, UK, has a prototype direct-injection two-stroke engine intended for alcohol fuels called the Omnivore[4][5] which it is demonstrating in a version of the Exige.[6]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Voorheen werd er ook nog wel eens een goederentrein bij spoor 15 op puntje perron stilgezet. De officiële goederenpaden door Rotterdam Centraal ri. Gouda zijn om .00/15/30/45 uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er schijnt bij Rotterdam Stadion een en ander op de klem te liggen, waardoor je minder mogelijkheden hebt om vanaf de Waalhaven of Kijfhoek naar Rotterdam Centraal te gaan. Een van de overblijvende opties is op Centraal via spoor 5 te gaan en van via het spoorviaduct de oversteek te maken naar de sporen richting Gouda.
Goedemorgen! Ik ben nét vertrokken met de sprinter van 7:54. Jij zit in de IC voor me zo te zien?quote:
yep. Zo op tilburg nog even zwaaien?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik ben nét vertrokken met de sprinter van 7:54. Jij zit in de IC voor me zo te zien?
Heel uitgebreid is Happyrail zo te zien nog niet, ik heb een paar routes* geprobeerd en krijg overal 'prijs op aanvraag'quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:32 schreef greavy het volgende:
De Treinreiswinkel heeft een online boekingsmodule gemaakt, waar je treinen door diverse landen direct kan boeken, en indien niet online beschikbaar kan je het aanvragen.
zie Happyrail.com
Is primaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
yep. Zo op tilburg nog even zwaaien?
ga zo brno - bratislava doen, al dan niet via wenen, maar dat kent ie allemaal ook niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:32 schreef greavy het volgende:
De Treinreiswinkel heeft een online boekingsmodule gemaakt, waar je treinen door diverse landen direct kan boeken, en indien niet online beschikbaar kan je het aanvragen.
zie Happyrail.com
jammer, we zijn al doorgereden. Dacht dat onze ic wachten op de sprinter.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Is prima
Ik zit bij de bakovergang tussen de eerste twee bakken van het voorste stel.
www.trainline.eu (het voormalige Captain Train) kent de reis Breda - Alicante wél. Dusseh, voorlopig blijf ik die dan nog wel gebruikenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
ga zo brno - bratislava doen, al dan niet via wenen, maar dat kent ie allemaal ook niet.
Mooie site wel op de mobiel.
Lekker vroeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
jammer, we zijn al doorgereden. Dacht dat onze ic wachten op de sprinter.
Gekkigheid dit. Bus van 6.11 uit scheveningen, trein van 6.52 uit den haag. Gaap gaap.
The Station Formerly Known As Beukenlaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:27 schreef Yreal het volgende:
De fuck is nou weer eindhoven strijp s?
Hip VolkerWessels innovatieproject op voormalig Philips terrein Squote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:27 schreef Yreal het volgende:
De fuck is nou weer eindhoven strijp s?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |