Of dat stukje van José Gonzalez - Far Away wanneer je voor het eerst Mexico binnengaatquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Now i know the only compas that i need is the one leads back to u.
Moet je niet op auto aim spelenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:12 schreef ShevaJB het volgende:
Wel wat meer variatie in gameplay graag. En een schietsysteem dat wat meer uitdaging biedt.
2019quote:
Gokjequote:
Only RockStar knows...quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:50 schreef studentje7 het volgende:
7 characters? Krijgen we straks de mogelijkheden om met 6 mensen te coopen?
Goede gok, GTA V gaat nu al 3 jaar mee. RD3 zal ook wel zo'n cyclus krijgen.quote:
Ik zal je vertellen dat het 0,0 verbintenis zal hebben met RDRedemption.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:32 schreef The_Verve het volgende:
Ik ga er vanuit dat het een prequel is. Werd een tijd terug al over gesproken op Reddit.
Nahh dat kun je er totaal niet uit opmaken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Goede gok, GTA V gaat nu al 3 jaar mee. RD3 zal ook wel zo'n cyclus krijgen.
Hoop mensen zetten overigens in op een prequel:
[ afbeelding ]
Dat die voice actor is gestopt maakt niet zoveel uit natuurlijk. Wanneer het een prequel is zijn de personages een stuk jonger.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat het 0,0 verbintenis zal hebben met RDRedemption.
De voice actor van john is gestopt met voice acting na rdr, en ik verwacht niet dat het iets met hem te maken zal hebben.
Misschien moet het hoofdpersonage strijden tegen die gang?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Goede gok, GTA V gaat nu al 3 jaar mee. RD3 zal ook wel zo'n cyclus krijgen.
Hoop mensen zetten overigens in op een prequel:
[ afbeelding ]
Weinig aan gemist. Overhypte game die op zn best behoorlijk matig was.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:48 schreef dimmak het volgende:
Ik heb nooit Red Dead Redemption gespeeld.
Dan heb je behoorlijk wat gemist. 1 van de beste games voor de PS3.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:48 schreef dimmak het volgende:
Ik heb nooit Red Dead Redemption gespeeld.
quote:Red Dead Redemption 2 will release worldwide in Fall 2017 on PlayStation 4 and Xbox One systems.
An epic tale of life in America’s unforgiving heartland, the game's vast and atmospheric world will also provide the foundation for a brand new online multiplayer experience.
Watch the Red Dead Redemption 2 Trailer at 11AM Eastern on Thursday, October 20th at rockstargames.com, as well at the official Rockstar Games YouTube and Twitch pages.
Red Dead Redemption 2; The Magnificent Seven!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:17 schreef lord_bono het volgende:
Red Dead Redemptiont 2 aangekondigd
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het juist best lang duren. Had mei 2017 verwacht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:28 schreef mrkos het volgende:
Nice nice, eindelijk zeg! En de datum ,vrij snel al Ben erg benieuwd naar de trailer de 20e.
Gewoon het hele najaar qua releases om zeep helpen. Deden ze bij GTA V toen ook. Oorspronkelijke release was Mei, maar kwam in September. Zullen wel wat verschuivingen zijn in Q3 en Q4.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:37 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik vind het juist best lang duren. Had mei 2017 verwacht.
Oh, uiteindelijk ongetwijfeld op PC. Maar pas na een jaartje of 2 met wat extra's zodat mensen het weer dubbel of zelfs 3 keer gaan kopen. Werkte prima voor GTA5.quote:
Volgende maand PS4 (GM actie) inruilen voor de PROquote:
Kan me bijna niet voorstellen dat je tussen 7 characters gaat switchen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:30 schreef Drug het volgende:
karakter wisselen is lame, ik wil 1 protagonist in wie ik me helemaal in kan leven, niet die gta v faal nog een keer
maar fuck een crew aansturen met online shitquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:21 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen dat je tussen 7 characters gaat switchen...
Dan mute je dat ettertje toch...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:04 schreef RickoKun het volgende:
Hoop dat de multiplayer daadwerkelijk eens wat anders zal zijn.
Maar zal wel niet.
Lekker om de 10 seconden in een gare lobby zitten met van die ettertjes die constant door de mic heen fluiten.
Kan pas in de server, daarvoor ben je soms 5 minuten in gebleer aan t wachten.quote:
Wat verwacht jij dan?quote:
Ik hoop echt van niet, dat zou imo freaking lame zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:38 schreef hoink581 het volgende:
Het is sowieso een prequel. Middenin is John Marston, rechts daarvan Bill Williamson en zou ik zeggen dat de linkse met de bolhoed Dutch Vanderlinde is.
Zou juist vet zijn, desnoods dat je als buitenstaander alles van Dutch zijn gang met krijgt. De gang was volgens mij ook actief in de hoogtij dagen van het wilde westen, precies wanneer deze game zich afspeelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hoop echt van niet, dat zou imo freaking lame zijn.
/care voor Dutch en zn kutgang
Hergebruiken van karakters is geen zwaktebod zolang er een verhaal te vertellen valt. En de gaten in het verhaal over de gang van Dutch in Red Dead Redemption zijn groot genoeg om goed gevuld te kunnen worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:50 schreef MMaRsu het volgende:
Mja ik ben niet echt een fan van het hergebruiken van characters enz, zie liever iets nieuws en origineels.. Dus ik zou het wel lame vinden om met dutch zn gang rond te hangen, weer een stel crimi elen in een gta achtige wereld.
Er waren ook bizons te zien in de teaser, die heb je allemaal uitgemoord als je de 100% completion wil. Dus prequel it is.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:38 schreef hoink581 het volgende:
Het is sowieso een prequel. Middenin is John Marston, rechts daarvan Bill Williamson en zou ik zeggen dat de linkse met de bolhoed Dutch Vanderlinde is.
Dit spel heeft de beste graphics qua open world. De eerste echte next gen Rockatar game.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:14 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat een gare trailer zeg, had net zo goed van RDD kunnen zijn.
Dat willen we toch ook?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:14 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat een gare trailer zeg, had net zo goed van RDD kunnen zijn.
Troll?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:14 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat een gare trailer zeg, had net zo goed van RDD kunnen zijn.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit spel heeft de beste graphics qua open world. De eerste echte next gen Rockatar game.
quote:
Ik bedoelde het vrij letterlijk, de trein, de bizons, de general store, de omgeving. Leek echt sprekend op RDD en de trailer had volgens mij precies zo kunnen worden gemaakt voor RDD.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:19 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Troll?
Heb je gezien hoe het eruitziet?
Daar ben ik het wel mee eens. Je ziet eigenlijk weinig "nieuws" in de game. Wellicht dat je nu met een kano kan varen? Maar goed, must buy gaat dit worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:29 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoelde het vrij letterlijk, de trein, de bizons, de general store, de omgeving. Leek echt sprekend op RDD en de trailer had volgens mij precies zo kunnen worden gemaakt voor RDD.
En het zag er inderdaad prachtig uit.
Uiteraard. Het is deel 2 van dezelfde game. Verder is er niet zoveel te variëren in een western-setting.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:29 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoelde het vrij letterlijk, de trein, de bizons, de general store, de omgeving. Leek echt sprekend op RDD en de trailer had volgens mij precies zo kunnen worden gemaakt voor RDD.
Ja en hopen dat Marston/de hoofdpersoon nu kan zwemmen en niet dood neervalt als z'n grote teen water aanraaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Wellicht dat je nu met een kano kan varen? Maar goed, must buy gaat dit worden.
Trouwens kan dit ook een screenshot zijn van de RDR mod in GTA V.quote:
Haha betere reclame hadden ze niet kunnen hebben. Deze MMO ook maar even in de gaten houden. .quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:07 schreef lord_bono het volgende:
Helaas geen screenshot van RDR2, maar van Wild West Online (MMO) https://gamer.nl/artikele(...)mo-wild-west-online/
Idd goede reclamequote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Haha betere reclame hadden ze niet kunnen hebben. Deze MMO ook maar even in de gaten houden. .
Dit was te voorspellen... En komt niet als een schok...quote:Op maandag 22 mei 2017 22:12 schreef lord_bono het volgende:
Red Dead Redemption 2 is now set to launch Spring 2018 on PlayStation 4 and Xbox One. This outlaw epic set across the vast and unforgiving American heartland will be the first Rockstar game created from the ground up for the latest generation of console hardware, and some extra time is necessary to ensure that we can deliver the best experience possible for our fans.
We are very sorry for any disappointment this delay causes, but we are firm believers in delivering a game only when it is ready. We are really excited to bring you more details about the game this summer. In the meantime, please enjoy this selection of new screenshots from the world of Red Dead Redemption 2.
http://www.rockstargames.(...)ontent=rdr2-05222017
Huilen
Goed maak screenshots:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er is geen logische reden om dat te doen.quote:
Je weet dat het geen in-game screenshots zijn? Bij GTAV zag dit soort promotiemateriaal ook altijd beter uit dan het spel zelf.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:51 schreef DSS24 het volgende:
Screenshot van het bos ziet er gruwelijk uit man! Dit spel wordt echt magisch. Bij deeltje 1 vond ik de sfeer al echt heel goed gedaan. Gewoon niet aan je controller komen en die sterren, vogelgeluid en geritsel voorbij laten komen. Weinig spellen die sfeer kunnen nabootsen als R* doet
Onzin, er zijn genoeg pre release screenshots van GTAV die er precies uitzien als de ps4 versie.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:19 schreef Gunner het volgende:
Het
[..]
Je weet dat het geen in-game screenshots zijn? Bij GTAV zag dit soort promotiemateriaal ook altijd beter uit dan het spel zelf.
Ben wel benieuwd of het een fatsoenlijke Singleplayer gaat krijgen. De nadruk lijkt nu al op online te liggen.
Ja ik weet dat het grafisch altijd iets minder wordt uiteindelijk maar ik doel ook meer op de sfeerquote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:19 schreef Gunner het volgende:
Het
[..]
Je weet dat het geen in-game screenshots zijn? Bij GTAV zag dit soort promotiemateriaal ook altijd beter uit dan het spel zelf.
Ben wel benieuwd of het een fatsoenlijke Singleplayer gaat krijgen. De nadruk lijkt nu al op online te liggen.
Het zijn geen renders gast.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:14 schreef Gunner het volgende:
Het zijn renders. Geen in-game screenshots. dat is het enige wat ik wil zeggen.
Ook genoeg die dat niet doen. Het lijkt me niet meer dan logisch dat screenshots iets worden bewerkt, vooral bij snelle, beweeglijke beelden wordt post-processing AA toegepast om kartelrandjes weg te werken en ghosting-issues glad te strijken. Ik denk niet dat zo'n mannetje van Rockstar tijdens het gamen ff een paar keer op shareknop drukt en dat vervolgens onbewerkt uploadt naar imgur o.i.d. Dus ja ik ben het wel met je eens dat het 'echte screenshots' zijn, maar wel bewerkt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Onzin, er zijn genoeg pre release screenshots van GTAV die er precies uitzien als de ps4 versie.
Hell yeah! Dat is zo geniaalquote:Op vrijdag 26 mei 2017 11:54 schreef 2dope het volgende:
Zolang ik nog gewoon mensen kan lassoën, vastbinden en op het spoor kan leggen ben ik tevreden.
Zouden ze dat durven, in deze huillie huillie wereld van tegenwoordig?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 11:54 schreef 2dope het volgende:
Zolang ik nog gewoon mensen kan lassoën, vastbinden en op het spoor kan leggen ben ik tevreden.
Zal wel weer een jaar na de console release komen Maar ik ga hem toch alleen op de console spelenquote:
Als er maar een fatsoenlijke singleplayer in zit. Maar gezien hoe ze GTAV hebben laten doodbloeden op dat gebied ben ik wat gereserveerder.quote:Op maandag 25 september 2017 13:15 schreef Drxx het volgende:
ik verwacht dat RDR2 minstens net zo goed wordt
#RTquote:Op maandag 25 september 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vond deel 1 heel erg saai. Hopelijk wordt het tweede deel wel leuk.
Dat hoeft dus echt niet, hé?quote:
Ik vind alles beter dan nog meer GTA Onlinequote:Op dinsdag 26 september 2017 22:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat hoeft dus echt niet, hé?
Laat ze maar lekker doorbouwen met vervolgen of andere originele titels.
Remasters speel dan gewoon het oude spel.
Heb hem afgelopen week nog op de Xbox 360 gespeeld, maar dat apparaat maakt dusdanig veel lawaai dat ik niks van de game hoor. Tenzij ik de buren mee laat genietenquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat hoeft dus echt niet, hé?
Laat ze maar lekker doorbouwen met vervolgen of andere originele titels.
Remasters speel dan gewoon het oude spel.
Dit gaat over het derde deel.quote:Op maandag 25 september 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vond deel 1 heel erg saai. Hopelijk wordt het tweede deel wel leuk.
quote:The story of outlaw Arthur Morgan and the Van der Linde gang as they rob, fight and steal their way across the vast and rugged heart of America in order to survive. Coming Spring 2018 to PlayStation 4 and Xbox One systems.
Erg kort ook wel, springt er nog niet uit als de GOTY van volgend jaar. Visueel wel natuurlijk.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:07 schreef DKUp het volgende:
Ik koop het, maar een matige trailer.
Grafisch mooi, maar de trailer zit heel raar in elkaarquote:Op donderdag 28 september 2017 17:09 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Erg kort ook wel, springt er nog niet uit als de GOTY van volgend jaar. Visueel wel natuurlijk.
Klopt Zeker als je het gaat vergelijken met de GTA V trailers. Nu lijkt het een beetje bij elkaar geraapte scene's zonder echte context.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Grafisch mooi, maar de trailer zit heel raar in elkaar
Ze missen the benzquote:Op donderdag 28 september 2017 17:15 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt Zeker als je het gaat vergelijken met de GTA V trailers. Nu lijkt het een beetje bij elkaar geraapte scene's zonder echte context.
Dat zeker.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:15 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt Zeker als je het gaat vergelijken met de GTA V trailers. Nu lijkt het een beetje bij elkaar geraapte scene's zonder echte context.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here. Online deel van GTA is ook een grote melkkoe met die cards en verschrikkelijk dure items. Als ze dat ook doen in RDR2 dan laat ik ook daar de MP links liggen. Het SP deel moet dan wel voldoende content hebben met een interessant verhaal.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:59 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als er maar een fatsoenlijke singleplayer in zit. Maar gezien hoe ze GTAV hebben laten doodbloeden op dat gebied ben ik wat gereserveerder.
Gewoon ruim een jaar geleden al gelekt en blijkt nog gewoon te kloppen ookquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:12 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ]
http://gtaforums.com/topi(...)e-24#entry1069866533
Ben daar dus zelf echt bang voor dat het Single player gedeelte afgeraffeld gaat worden. Ik wil zo graag weer eens echt een goede nieuwe SP game spelen. Eerste RDR heb ik in december vorig jaar na 6 zes jaar weer gespeeld, was geweldig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Same here. Online deel van GTA is ook een grote melkkoe met die cards en verschrikkelijk dure items. Als ze dat ook doen in RDR2 dan laat ik ook daar de MP links liggen. Het SP deel moet dan wel voldoende content hebben met een interessant verhaal.
Idem. RDR was geweldig. Weinig goede SP games meer de laatste tijd. GTA V vond ik in SP ook tegenvallen tov de verwachting. Ben en blijf zeer benieuwd iig.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:44 schreef S.W.A.T. het volgende:
[..]
Ben daar dus zelf echt bang voor dat het Single player gedeelte afgeraffeld gaat worden. Ik wil zo graag weer eens echt een goede nieuwe SP game spelen. Eerste RDR heb ik in december vorig jaar na 6 zes jaar weer gespeeld, was geweldig.
Ik had gehoopt dat ze ondertussen eens een keer met de remaster zouden komen. Zo niet, dan slinger ik de PS3 weer aan.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:44 schreef S.W.A.T. het volgende:
[..]
Ben daar dus zelf echt bang voor dat het Single player gedeelte afgeraffeld gaat worden. Ik wil zo graag weer eens echt een goede nieuwe SP game spelen. Eerste RDR heb ik in december vorig jaar na 6 zes jaar weer gespeeld, was geweldig.
Fok online posse beginnen voor ps3quote:Op woensdag 11 oktober 2017 18:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze ondertussen eens een keer met de remaster zouden komen. Zo niet, dan slinger ik de PS3 weer aan.
Ik zat van het weekend ook te twijfelen idd, ben ook benieuwd!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:39 schreef ShevaJB het volgende:
Kick
Zijn er mensen de RDR spelen met Playstation Now? Is dit wat?
Misschien hier vragenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:39 schreef ShevaJB het volgende:
Kick
Zijn er mensen de RDR spelen met Playstation Now? Is dit wat?
the fuck manquote:Op maandag 25 september 2017 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pc version niet nodig lekker op console deze game verkoopt zichzelf toch wel.
Ja, goed idee. Wil de game iig nog een keer spelen voordat deel twee uitkomt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien hier vragen
GAM / [PS4 #360] Beste PS Plus maand - ooit- #Bloodborne #gamerchick #R&C
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:39 schreef ShevaJB het volgende:
Kick
Zijn er mensen de RDR spelen met Playstation Now? Is dit wat?
Ik had er speciaal die trial voor aangezet, maar viel me vies tegen. Hij streamde bij mij niet heel soepel, maar dat kan aan mijn internet hebben gelegen. Ik heb het na een uur uitgezet.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:51 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik zat van het weekend ook te twijfelen idd, ben ook benieuwd!
Hmm jammer. Dan maar hopen op een remakequote:Op woensdag 7 maart 2018 14:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Ik had er speciaal die trial voor aangezet, maar viel me vies tegen. Hij streamde bij mij niet heel soepel, maar dat kan aan mijn internet hebben gelegen. Ik heb het na een uur uitgezet.
Ja baalde ook echt wel, die trein uit komen en die kroeg in gaan. Jeugdsentiment!quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:25 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hmm jammer. Dan maar hopen op een remake
Mweh, ik heb een aardig stabiele 200mbps verbinding en ik was ook niet onder de indruk van PS Now. Matige kwaliteit en heb de trial ook voortijdig gestoptquote:Op woensdag 7 maart 2018 14:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja baalde ook echt wel, die trein uit komen en die kroeg in gaan. Jeugdsentiment!
Maar nogmaals, misschien loopt het bij een ander super soepel met een supergigaubersnelleglasvezelinternetverbinding.
Ik werd al bijna pissigquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Nog 10 minuten tot de nieuwe trailer! Ben benieuwd wat we gaan zien!
+ een uur.. zie net dat het 17:00 is dat ie gereleased wordt
Preciesquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
Verder is 't best een niets zeggende trailer zoals we hadden kunnen verwachten.
RDR is van 1910-1915.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:33 schreef -CRASH- het volgende:
End of an era.
Wild west gebeuren duurde maar van 1865 tot 1890
RDR speelt zich rond 1899 af.
Zal dit dan ook het laatste deel van RDR zijn
Saai en grafisch niet echt indrukwekkend.quote:
Schijnbaar deze niet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
RDR is van 1910-1915.
Het is zoals erosjuh al aangeeft een prequel.
RDR speelt zich af van 1911-1914? Deze speelt zich rond 1899 af, daarom is het dus een prequel.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Schijnbaar deze niet.
Want er komt een tekst voorbij
" By 1899 the west had nearly be tamed " (sec 18)
En je ziet later een jonge John Marston met vers gehechte littekens in zijn gezicht.
Zeg ik tochquote:Op woensdag 2 mei 2018 20:55 schreef lord_bono het volgende:
[..]
RDR speelt zich af van 1911-1914? Deze speelt zich rond 1899 af, daarom is het dus een prequel.
John Marston
Dat komt die ook, volgend jaar. Rockstar weet dat miljoenen een double dip doen ( eerst op consoles daarna pc kopen ) dus die dan het nogmaals over zoals bij GTAV.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:13 schreef Elan het volgende:
Zou toch wel genot zijn als deze ook op de pc uitkomt.
Kan mijn 1080 ook een keer serieus aan de bak
Dat hadden ze ook niet nodig met RDR. Nu zeker niet met al die hackers in GTA V op de PC. Over twee jaar misschien wel een remaster voor de nieuwe generatie consoles, verdienen ze veel meer aan.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat komt die ook, volgend jaar. Rockstar weet dat miljoenen een double dip doen ( eerst op consoles daarna pc kopen ) dus die dan het nogmaals over zoals bij GTAV.
Niet nodig? De source code voor RDR is een rotzooitje en kon daardoor niet geport worden na andere systemen naderhand, waaronder ook pc.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:09 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook niet nodig met RDR. Nu zeker niet met al die hackers in GTA V op de PC. Over twee jaar misschien wel een remaster voor de nieuwe generatie consoles, verdienen ze veel meer aan.
GTA V heeft iets van 8 miljard opgeleverd waarvan 1.2 miljard online. Geen idee wat het marktaandeel van de pc is maar een release voor de PC en eventueel de Switch brengt natuurlijk alleen maar meer geld in het laatje uiteindelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:09 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook niet nodig met RDR. Nu zeker niet met al die hackers in GTA V op de PC. Over twee jaar misschien wel een remaster voor de nieuwe generatie consoles, verdienen ze veel meer aan.
Dat was dus 1 maand na de release, ga er maar vanuit dat die nu al heel veel heeft verkochtquote:GTA 5 has just passed the 2 million sold mark on PC, judging by the number of folks who own a Steam copy of the game.
That’s 2 million in less than a month after release, which is a long way from its console launch (11.2 million copies in 24 hours, the all-time record for a game launch by a mile), but it’s impressive for the PC space all the same.
En dat is alleen nog maar de Steam Release. Minstens het dubbele speelt via de Social Club.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat was dus 1 maand na de release, ga er maar vanuit dat die nu al heel veel heeft verkocht
GTA V is heel goed verkocht op de pcquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat was dus 1 maand na de release, ga er maar vanuit dat die nu al heel veel heeft verkocht
Hier ook, begonnen op de 360, en toen de One en uiteindelijk vanwege de superieure pc graphics op de pc terecht gekomen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
En ik weet zeker dat daar ook veel mensen tussen zitten die hem dus op de 360 al een x hebben gekocht of ps3, daarna de "remaster" op de next gen consoles en later ook nog eens op de pc . Ik ben daar namelijk 1 van haha.
In de trailer schijn toch gameplay beelden te zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
Verder is 't best een niets zeggende trailer zoals we hadden kunnen verwachten.
Vanaf een andere pov dan wij zullen hebben tijdens 't spelen waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 mei 2018 17:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In de trailer schijn toch gameplay beelden te zitten.
IGN heeft het bevestigd
http://www.ign.com/articl(...)ed-dead-redemption-2quote:WORLD'S FIRST LOOK AT RED DEAD REDEMPTION 2
There’s a sense of connection in Red Dead Redemption 2 I’ve never seen in a game before. Everything has its place and everyone has a purpose. Importantly, it’s not just a veneer either. Other games give the appearance that life continues around you regardless, but stop for a second and it’s easy to see past the façade – the guy with the broom isn’t really sweeping his porch, he’s stuck in a never-ending cleaning loop that even a gun to the head cannot break.
In Red Dead 2, people exist. They have work to do and schedules to stick to, regardless of whether you’re there to see it or not. But if you are there, they’ll react accordingly - so point a revolver at the guy innocently sweeping his porch and, depending on his demeanour, he could drop to his knees and beg for his life, or at the opposite end of the scale draw a six-shooter and retaliate. There’s deep-rooted connection between you, your actions and the surrounding world, which is critical to everything that Red Dead Redemption 2 is. Rockstar doesn’t just want you to play as outlaw and protagonist Arthur Morgan, it wants you to live as him.
Morgan is one of the senior members of Van der Linde gang, a band of outcasts led by Dutch van de Linde. The year is 1899 and the Wild West is being tamed, with outlaws driven into hiding as the authorities grow in size and strength. When a robbery in the town of Blackwater goes wrong, Morgan and the Van der Linde gang are forced to run, chased by gangs of bounty hunters led by the law.
For the purposes of the 45-minute demo on show, we join Morgan on the outskirts of Dutch’s camp. The makeshift base, comprised of wagons and tents, is the foundation on which the gang is built, a place where Dutch, Arthur and the other desperados can relax, reflect on the day’s events and plan for the next.
The camp is a living community. Hidden from prying eyes by thick brush and towering trees, it’s the people that bring it to life and as such it’s constantly changing. Here, it’s early morning and the sun is slowly rising over the plains. It’s a view we take a moment to soak up – it’s a fresh spring morning and the wilderness is washed in a pale yellow glow. Sparks of white sunlight flicker off the river below, which snakes from right to left, dividing the landscape in two. Huge pine trees dominate the foreground and they’re more of a lush, alpine feel compared to what we saw for the majority of Red Dead Redemption. In the distance a thin wisp of smoke drifts lazily into the sky, while the horizon is framed by snow-capped mountains.
Red Dead 2 is a strikingly beautiful game. We’re only seconds into the demo and it’s immediately apparent every inch of this world and everything in it has been painstakingly crafted and every detail pored over. The opening close-up of Arthur depicts an outlaw who’s wise yet kind, his blue-green eyes and stubbled square jaw painting the impression of a man you don’t want to mess with, but he’d probably be great to share a pint with.
Arthur is standing on the edge of camp, looking out over the wilderness. It’s eerily quiet, as if the world hasn’t quite woken up yet. Turning, Arthur walks towards camp, pausing to pull a cup from his satchel and fill it with coffee, and it’s here we get our first proper look at some of the other gang members. Sean McGuire is a cheery Irish joker who’s telling stories around the campfire with boundless enthusiasm; Uncle is a bearded, hungover wreck, slumped against a barrel dressed only in his underwear, and mutters something as you walk past. There are others, deep in conversation or otherwise going about their daily business.
This is a working camp, so everything has to… well, work. Clothes have to be cleaned, wood is needed for the fire, water must to be collected from the river, and so on. Each member of the gang has a role to play and their own duties to fulfill, and if you take a minute to look around you’ll begin to notice how everything works as it should and everyone has their place.
As Dutch’s right-hand man, Arthur plays an important role in the upkeep of the gang, not just in terms of supplies but also the morale of the gang. If food and resources are aplenty then spirits will be high, which is reflected in the mood of the camp. People will be singing and dancing, and you’ll be greeted with cheer. But if the food supply runs low, you’ll quickly know about it – people will mutter angrily about where the next meal is coming from. As a senior member of the gang, many will look to Arthur to provide, through hunting or buying supplies, and he’ll be rewarded for doing so. But thankfully the responsibility doesn’t fall entirely on your shoulders – Rockstar is keen to emphasise the camp will continue regardless of your input and is spending a lot of time balancing Arthur’s responsibilities with having fun.
Pearson is the camp cook and when Arthur walks past he’s told the meat supply is running low. Importantly, this isn’t a cutscene that triggers a mission, it plays out as Morgan is walking along, still sipping his coffee. That’s the case with almost every interaction we saw throughout the demo – the camera doesn’t cut away, instead keeping you at the heart of the action, with interactions triggered through a combination of proximity or Arthur choosing to continue the conversation. As a result it felt Morgan had a choice: he could ignore Pearson’s plea and talk to someone else, but in this instance he agrees to help.
From what we’ve seen, this level of choice is threaded through the entirety of Red Dead Redemption 2. Obviously there’s a beginning and an end (or possibly even ends – we don’t know right now), but Rockstar is trying to blur the lines between what’s a story mission and what’s a side quest, instead presenting them all as opportunities given to Arthur. Many are contextual too, dependent on the time of day, where you are and who you’re with.
Choices aren’t just made at a high level either; you’ll be presented with decisions every step of the way, and how you act determines the reaction you get back. When Arthur exits the camp and rides his horse along the dirt track, he’ll soon meet other people. Much like real life, they’re a mixed bunch; some are pleasant and polite, others are less welcoming. You have complete control over how Arthur acts in the world, thanks to a sophisticated interaction system represented by a number of choices displayed in the bottom right of the screen, such as Greet or Antagonise. These dynamically change depending on a number of factors, including where you are, who you’re talking to, choices you’ve made previously in the interaction and so on, and even though most of the HUD was switched off for the demo it was still obvious how much freedom the player is given.
How he presents himself has a similar effect: travel with your gun holstered and you’ll likely get a warm reaction, but carry it in your hand and passers-by react more severely. Bandits and lawmen will retaliate aggressively, challenging Arthur and even drawing their own weapons, while ordinary citizens might cower and or ask you to put the weapon away. And if you point a pistol in someone’s face, expect their reaction to be more extreme still.
There are other factors that impact the response you receive too. A farmer didn’t take too kindly to Arthur riding close to his land, telling him to move on in no uncertain terms. Likewise, a lone traveller resting against a fallen tree trunk is similarly wary when you trot past at dusk.
Others are less aware of your presence, like the lone traveller standing at the edge of the river, casting for fish. In fact he’s so transfixed on landing a haul he doesn’t notice when Arthur rides up to his tent, hops off his horse and rummages through his belongings. Arthur pops open a lockbox with his knife and takes the pocket watch inside, before focusing on the meat hanging near the fire. But while the fishermen is oblivious to Arthur, his dog isn’t, and the constant barking is enough for him to wade out of the river to investigate.
Surprised his belongings have been stolen, he shouts “You betta stop right now!”, at Arthur, but he’s no match for the outlaw, who tells him to turn around and run. He doesn’t, so Arthur tries a more forceful approach, pushing him to the ground. It works and the fisherman scrambles to his feet and flees.
It’s just one of many ways that scene could’ve played out. He could’ve attempted to diffuse the situation peacefully, but that might have given the fisherman the opportunity to retaliate. He could’ve gunned him down there and then, which would’ve meant there was no chance he could flee to the nearest town to tell the sheriff who robbed him – but the bounty for attempted murder is way higher than it is for robbery. These are the decisions Arthur – and therefore you – have to make every step of the way.
Scavenging for food and loot is one way to provide for the camp, but pilfering the odd can of kidney beans here and there won’t sustain the whole gang. Hunting is a more efficient use of time and New Hanover – the area the demo is set in – isn’t short of wildlife. Birds scatter as you gallop past, deer prance across the rolling hillsides and the hum of fireflies provides the backdrop to some of the quieter moments in the demo. We also witness a brief encounter with a bear, which charges Arthur, but a swift escape on horseback sees him live another day.
On the subject of horses, it’s one aspect that been massively improved on compared to the last game. Firstly, Rockstar wants you to think of your horse as a companion rather than a disposable mode of transport, and as such you’ll build up a bond with your mount the more time you spend with it, calming it when it’s agitated, grooming it and feeding it. If you have a strong bond with your horse it’ll be generally be less skittish and calmer in firefights, and more inclined to do as you want, while an untrained horse is more unpredictable.
When you dismount, your horse stays where it is: yes, you can call it with a whistle, but that’ll only work if it’s nearby. Bearing in mind your horse now not only gets you from A to B, but also carries most of your supplies and larger weapons, you’ll always want to know where it is.
It’s evident a huge amount of work has gone into making the horses as lifelike as possible, from their mannerisms to how they’re animated. Different breeds have different personalities – they react differently to terrain, water and stressful situations – but all are beautifully brought to life. The transition from trot to canter to a gallop is seamless, and the horse reacts exactly as an intelligent animal would – it can turn on a sixpence when walking, but is less nimble at high speed. And because it’s smart, if won’t do anything stupid like jump off a cliff, even if you try and force it to.
Back to the hunt, Arthur sets his sights on something a little smaller than the bear encountered earlier – a pair of rabbits darting across the grassland, which he picks off with a couple of well-aimed shots. Scooping down to pick them up, he can either tie them to his horse or skin them first. The latter is a gruesome display of Arthur’s skills as a huntsmen, ripping the skin clean off in one swift move, accompanied by a stomach-turning squelch.
A pair of rabbits will only last camp so long, so he continues to ride until he spots a herd of deer darting across the path ahead. Slipping silently from his horse, he grabs his bow and the hunt is on.
Crouching low, Arthur eases his way through the long grass to where he last saw the deer. They’re grazing, unaware of the looming danger, enabling him to get close and draw his bow. With the string pulled tight, he whistles to draw the animal’s attention and fires, the arrow striking it in its leg. It cries out in pain and attempts to run, but the wound is deep and, after following a blood trail for a few seconds, Arthur finds the buck collapsed on the ground, still alive but kicking its legs and screeching in agony. Arthur draws his knife and finishes what he started, plunging the blade into the animal’s heart.
It’s a memorable encounter, one that really sticks out during the demo. It truly felt like the animal was suffering and the guttural howl it made when hit by the arrow will stick with me for a long time, not because I’m squeamish but it’s how I imagine it must be to kill an animal in real life – brutal, bloody and exceptionally unpleasant. But in Red Dead Redemption 2 it’s a necessary evil – the buck will feed the camp for days.
But first, Arthur needs to get it back to Pearson, picking up his prey and throwing it over his shoulders. It’s heavy, and Arthur is noticeably debilitated while carrying such a beast. Thankfully his horse is just a whistle away, and strapping the kill on the back of his mount makes the return journey a more enjoyable ride.
However, a word of caution – dead animals decay over time and while small prey can be wrapped and stashed in your satchel to prolong their use, the carcass of a deer left in the scorching midday sun will soon turn. Ensuring the buck is returned to the camp cook as soon as possible is therefore a priority.
The same applies if you’re looking to sell the animal to a nearby butcher – the better the condition of the meat, the greater your reward. Equally, an animal riddled with buckshot will attract less of a reward than a clean kill with a single arrow.
By the time Arthur returns to camp the sun has set and the mood is more relaxed. The outlaw guarding the entrance to the camp has changed – another example of how life continues whether you’re around or not – but most have finished their duties for the day. Some are playing chess, another is listening to soothing opera on a gramophone, and many have retired to their tents for the evening.
Near the farthest wagon, three gang members – Bill (Williamson, who many will recognise from the previous game), Lenny and Karen are deep in discussion, and usher Arthur over. There’s a bank they want to hit in the nearby town of Valentine. Resistance is said to be minimal, but they still want Arthur to come along to be the muscle. He agrees, the screen fades to black and the next morning the four ride together towards the town.
During the ride, Bill outlines the plan in more detail. Karen will go in first to cause a distraction, then the other three will make their move. According to Bill it’s a plan that can’t go wrong, but Arthur isn’t so convinced. It’s another glimpse at some of the big personalities we’ll spend time with in the finished game; Bill is desperate to prove himself, not just to the rest of the gang but in front of Arthur, telling him “he’s got the lead on this one”. But Arthur has experience on his side – even the best laid plans can fail, and he’s not afraid to voice his opinions.
Valentine itself is a small, quiet town. A railroad runs along its edge and there’s a church in the middle, plus a handful of shops, but at this time of the morning there are few people on the streets. Arthur and the gang tether their horses off the main road before walking towards the bank. The ominous twang of a guitar signals something big is about to go down.
Karen goes in first as planned, but asks Arthur the best method of distraction – should she play the part of a little lost girl (“fellas always like a lost girl”), or the drunken harlot? In this instance it’s the latter, so she unbuttons a few extra buttons on her shirt and staggers inside the bank. Seconds latter there’s all kinds of commotion from inside; Bill, Lenny and Arthur pull their neckerchiefs over their faces and go in, weapons drawn.
There are only a handful of people in the bank. Some are already on the ground, held at gunpoint, while Arthur grabs the nearest banker and forces him to open the door leading to the back, pistol-whipping him when he tries to resist. The vault is in the next room, so Arthur pushes him through and orders the banker to open it. When he says only the manager can open the vault, Arthur provides less-than-subtle encouragement with another pistol-whipping and moments later the vault door is open.
Inside are five safes, but shouts from Lenny and Karen out front indicate time is running out. Arthur has two options, displayed once again in the bottom right of the screen – he can attempt to crack the safes or blow them open. We opt for the latter and Arthur wedges a stick of dynamite in the handle of each safe door before taking cover behind a nearby desk and waiting for them to blow open.
The room shakes as the sticks explode one by one, the doors open like dominoes falling, and Arthur quickly reaches in and hauls as much loot as he can before running back out front. But it’s too late – the sheriff and his deputies are already on the scene. Karen now tries the lost little girl act, walking out of the bank saying it was all a terrible mistake. Seconds later she’s followed by Arthur, who kicks open the doors, Dead Eye at the ready.
From the demo Dead Eye looks much the same as in the last game; the screen turns sepia and the action slows, giving the player a few seconds to mark targets before shooting. The four lawmen hit the dirt in a hail of gunfire before Arthur turns his focus to the deputies firing from on top of buildings. Long-distance kills play out in slow motion, shown from a reverse angle so you can fully appreciate the kill, and as the law is pushed back Arthur and the gang slowly make their way from one piece of cover to the next, back to their horses.
Just as Arthur is about to climb on his horse a bullet fizzes past his head, knocking his hat clean off. According to Rockstar it’s not a prescribed moment, just something that can happen, and if you lose your hat it won’t miraculously reappear in the next scene – you’ll have to go back and get it if you’re willing to risk the heat, or buy another when you get the chance. There’s no Indiana Jones moment this time and the gang jump on their horses and ride off.
As the gang attempts to escape, more lawmen close in from every side. Arthur deftly disposes of two riding up from behind before switching to his rifle to fire at another gunman riding along a nearby ridge. The first shot misses but the second hits hard, knocking the target off his horse. His legs get caught in the reins and he’s dragged along the ground as the horse gallops on. Up ahead, a train thunders across the plains, giving Arthur and the gang a way out. With a kick of his spurs, Arthur charges in front of the speeding locomotive, which cuts them off from their pursuers and leaves the lawmen behind.
It’s the kind of finale you come to expect from a Rockstar game, an explosive set-piece that plays out around you. Arthur made his escape this time, but only just – a split-second later and his guts would be painted all over the train.
What we saw is apparently only a tiny part of the game, New Hanover just a small area in a much larger world – one that stretches from the snowy wastelands of the north to the swamps to the south, taking in settlements and a sprawling city in between. Similarly, the camp we saw is just one that’ll be in the game, and as outlaws on the run the Van der Linde gang will be forced to move on when the heat gets too much.
As for the story, naturally Rockstar is keeping most of it secret. There will be connections with Red Dead Redemption, seeing as this game is set prior to it and features some familiar faces, but Rockstar describes it as a companion piece rather than a prequel. Multiplayer will return, promising to “create a brand new open world multiplayer experience”, but there are no details beyond that statement and, for now, Rockstar’s focus is on the story of Arthur Morgan.
If this demo is anything to go by, it’s a story driven by an ambition to create something deeper, more expansive and immersive than ever before. Rockstar made an interesting point when talking about the game – it never wants you to feel as though being pushed in a certain direction, or that the developer is somehow guiding you. Every decision is yours, and you have to live by those decisions, no matter how good or bad they are.
Leesvoer voor vanavond.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:20 schreef 2dope het volgende:
Longread over een 45 minuten durende demo van RDR2, zeker het lezen waard
[..]
http://www.ign.com/articl(...)ed-dead-redemption-2
Dat dus. Eerst werken zo.quote:
quote:Stay tuned for more Red Dead Redemption 2 info next month including first details about the game’s special editions and more.
https://www.rockstargames(...)ed-Dead-Redemption-2
Geen personen switch zoals in GTA Vquote:Op zondag 6 mei 2018 22:36 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg toch het gevoel dat John speelbaar zal zijn.
Ik bedoel meer zoals in Red Dead Redemption (1). Als je begrijpt wat ik bedoel als een soort van verassing.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Geen personen switch zoals in GTA V
Je kunt maar als 1 persoon spelen. Namelijk Arthur Morgan.
Zou het toeval zijn dat die persoon midden in het eerste plaatje een beetje lijkt op Al Swearengen in de serie Deadwood?quote:Op maandag 7 mei 2018 12:34 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet meer dan GTA Online denk ik. Ik ben eerder bang dat ze de single-player ervaring in de toekomst vergeten zoals bij GTA V, daar had echt een uitbreiding van moeten komen..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik denk dat ze dat Online gedeelte heel erg gaan uitmelken.
Heb je een linkje? Klinkt wel leuk!quote:Op maandag 6 augustus 2018 20:16 schreef pitboer het volgende:
Het helpt je het uitspelen van de game op 100%.Je kunt er okk op googlen klopt,maar ik vind zo'n boek gewoon mooi.
Thanks. Jammer dat pas 26-10 komt.quote:Op maandag 6 augustus 2018 20:19 schreef pitboer het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)M-slot_D1_product_2_
Hier hetzelfde probleem, bonussen kan ik makkelijk missen. Maar Singleplayer content wil ik absoluut niet missen eigenlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:37 schreef DKUp het volgende:
Jammer van die SP-content gesloten achter de Special Edition. Ik twijfel enorm tussen de normale en speciale editie.
Schijnt niet veel te zijn, maar het idee alleen alquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:40 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem, bonussen kan ik makkelijk missen. Maar Singleplayer content wil ik absoluut niet missen eigenlijk.
twitter:RockstarGames twitterde op woensdag 08-08-2018 om 16:00:24 Red Dead Redemption 2Official Gameplay VideoThursday, August 9th 11AM ET https://t.co/BWSRbl4T7A https://t.co/jF8q5CcWzD reageer retweet
Eindelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:09 schreef Doublepain het volgende:twitter:RockstarGames twitterde op woensdag 08-08-2018 om 16:00:24 Red Dead Redemption 2Official Gameplay VideoThursday, August 9th 11AM ET https://t.co/BWSRbl4T7A https://t.co/jF8q5CcWzD reageer retweet
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:09 schreef Doublepain het volgende:twitter:RockstarGames twitterde op woensdag 08-08-2018 om 16:00:24 Red Dead Redemption 2Official Gameplay VideoThursday, August 9th 11AM ET https://t.co/BWSRbl4T7A https://t.co/jF8q5CcWzD reageer retweet
17:00quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:01 schreef Themeparktommy het volgende:
11 AM ET is 19:00 Nederlandse tijd?
SP alleen in SE??quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:37 schreef DKUp het volgende:
Jammer van die SP-content gesloten achter de Special Edition. Ik twijfel enorm tussen de normale en speciale editie.
Onzin.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:37 schreef DKUp het volgende:
Jammer van die SP-content gesloten achter de Special Edition. Ik twijfel enorm tussen de normale en speciale editie.
Er staat content, niet de gehele singleplayerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:22 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Onzin.
Elke versie heeft Singleplayer, Online Multiplayer Coöp, Online Multiplayer Competitief
Ze flikkeren maar op. Ik wacht wel op de GOTY edition.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:37 schreef DKUp het volgende:
Jammer van die SP-content gesloten achter de Special Edition. Ik twijfel enorm tussen de normale en speciale editie.
Die SE klinkt nogal alsof het een behoorlijke head start geeft, gratis wapens, snelle paarden, talismans voor 'boosts', kortingen, meer geld, minder schade... Ik stap er liever zo schaars mogelijk in en werk zelf m'n weg wel naar betere gear. Die extra bankroofmissie is wel een flauwe lokkertje maar fuck it die kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:37 schreef DKUp het volgende:
Jammer van die SP-content gesloten achter de Special Edition. Ik twijfel enorm tussen de normale en speciale editie.
Leuk man, allemaal spul dat de game makkelijker maakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er staat content, niet de gehele singleplayer
[ afbeelding ]
Idd, niks boeiends dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:15 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Leuk man, allemaal spul dat de game makkelijker maakt.
Dat lukt me niet. Ik wil ook gewoon gameplay zien, daar kijk ik al mega lang naar uit. Tissues en geurkaarsen staan klaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:12 schreef MMaRsu het volgende:
Same here. Ga die trailer vandaag ook niet checken . Des te toffer is het als je de game zelf voor t eerst opstart
Ik ga het gewoon proberen te negeren. Komop nog maar 2 maandjes! Dat kan je makkelijk volhouden .quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat lukt me niet. Ik wil ook gewoon gameplay zien, daar kijk ik al mega lang naar uit. Tissues en geurkaarsen staan klaar.
Niet heel boeiend inderdaad maar wel een rare streek om een missie en schuilplaats in een speciale editie te flikkeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die SE klinkt nogal alsof het een behoorlijke head start geeft, gratis wapens, snelle paarden, talismans voor 'boosts', kortingen, meer geld, minder schade... Ik stap er liever zo schaars mogelijk in en werk zelf m'n weg wel naar betere gear. Die extra bankroofmissie is wel een flauwe lokkertje maar fuck it die kan me gestolen worden.
Totaal onnodig natuurlijk en los waarschijnlijk niet eens verkrijgbaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:50 schreef MMaRsu het volgende:
Boeiend, vorige generatie zat er exclusieve zooi bij de ps3 versie.
Vind het nog wel meevallen qua ' nare streek ' .
Een nare streek is Bv Black Ops 4 een gehele modus achter de 100 euro versie hangen. Zombies dus.
Die ga jij toch gewoon kopen?
Nah, ik ga rond de releasedatum ook op vakantie. En in januari komt RE2 uit. Heb geen haast. Jaar wachten op een volledige versie is met de Witcher 3 ook erg goed bevallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
Serieus? Voor een paar skins en een gang hideout?
Hmja dat begrijp ik, maar voor Witcher 3 is ook daadwerkelijk substantiele ( en geweldige ) SP content uitgebracht.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 14:16 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Nah, ik ga rond de releasedatum ook op vakantie. En in januari komt RE2 uit. Heb geen haast. Jaar wachten op een volledige versie is met de Witcher 3 ook erg goed bevallen.
Ben er ook bang voor, zeker als het RDR2 Online gedeelte exact hetzelfde gaat werken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik zo naar GTAV kijk denk ik dat er echt 0,0 singleplayer DLC uitgebracht zal worden voor RDR2.
Ga ik ook van uit ja. Vooral de loading screens moeten véél korter worden. Dat was de grootste reden om het niet meer veel te spelen voor mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:00 schreef MMaRsu het volgende:
Het gaat sws niet exact hetzelfde werken natuurlijk. Ik hoop op minder loading screens, snelle matchmaking en leuke activities in de open wereld.
Lekker in coop hunting shit doen enzo, dat lijkt me vet. Treinen beroven.. je eigen gang maken ofzo met een paar vrienden en dan dorpjes beroven en shit.
Dat moet toch wel vet zijn.
Leeftijdsvericatie.quote:
Geen 18 zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Leeftijdsvericatie.
http://viewpure.com/Dw_oH5oiUSE?start=0&end=0
Hier ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:24 schreef Blue_note het volgende:
Collector's guide en de normale editie in pre-order!
Heb de digitale Ultimate Edition langere tijd geleden al in de pre-orderquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:24 schreef Blue_note het volgende:
Collector's guide en de normale editie in pre-order!
Prima als het allemaal klopt, als iets zich leent voor Battle Royale is het wel de Online opzet van Rockstar First-person is wel oké, maar speel liever 3rd person.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
Deze leak is schijnbaar waar
https://www.trustedreview(...)-person-more-3388634
Idem, eerste drie minuten gezien en toen maar uitgezetquote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
Trailer niet gekeken alleen een gifje gezien zag er heerlijk uit dat is alles wat ik hoef te weten ook eigenlijk.
Des te mooier is om alles voor het eerst zelf te zien en te ontdekken.
Heb je het nog lang volgehouden; ik kwam na 1 minuut en 23 seconden al klaarquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idem, eerste drie minuten gezien en toen maar uitgezet
Heb mijn voorhuidje dicht gedaan en ben het nog steeds aan het laten uitbroeien rond mijn eikeltje als een dichtgevouwen zalm pakketje zal ik het zondag dan pas weer uitvouwenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je het nog lang volgehouden; ik kwam na 1 minuut en 23 seconden al klaar
Krijgen jullie niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn wel goden daar bij Rockstar, hoor. Nu nog hopen op een PC versie...
Als de trend zich voortzet zoals de r* games uitkwamenquote:
Een half jaar is wel erg optimistisch. Als de PS5/Xbox Two rond 2020 uitkomen, komt er weer een nieuwe RDR2 versie inclusief Pc release. Als de next Gen nog langer duurt, dan zal de Pc versie wel eerder uitkomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |