abonnement Unibet Coolblue
pi_165998153
Als vrijgezel mis ik seks best wel. Tuurlijk kan je ook zo seks hebben, maar het gedoe wat erbij komt kijken trekt me niet. Een relatie betekent voor mij ook seks. Mensen die een relatie hebben zijn vaak wel verzekerd van seks en dan ben ik soms jaloers ik ben al geen maagd meer hoor. Ik voel me op dit moment nog niet klaar voor een relatie, ben ook bang dat ik niemand kan vinden. En belangrijker nog, die bij me wil blijven.
Online daten is sowieso niks voor mij want kan mijn eigen ik niet laten zien en dan ziet de ander het al niet zitten met je. Dus het wordt pas over een tijd en met real-life ontmoeten. Nouja hopelijk kan ik later over dit lachen, want ik droom al jaren constant over seks.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_165998310
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:31 schreef Vimbavimba het volgende:
ben ook bang dat ik niemand kan vinden. En belangrijker nog, die bij me wil blijven.
Vanwaar die angst?
pi_165998608
Langeafstandrelatie. Dus ja de momenten dat ik niet samen met mijn vriendin ben mis ik seks wel.
pi_165998671
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:35 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Vanwaar die angst?
Omdat dat vaker gebeurd is. Dat het na een tijdje bergafwaarts gaat. Daarnaast ben ik niet zo leuk, ben niet zo spontaan en adrem en heb een beperkte vriendengroep. Daarom moet ik eerst sterker worden maja het gemis blijft.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_165998861
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:44 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Omdat dat vaker gebeurd is. Dat het na een tijdje bergafwaarts gaat. Daarnaast ben ik niet zo leuk, ben niet zo spontaan en adrem en heb een beperkte vriendengroep. Daarom moet ik eerst sterker worden maja het gemis blijft.
Hoe oud ben je? En een beperkte vriendengroep hoeft het in standhouden van een relatie toch niet in de weg staan?
pi_165999108
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? En een beperkte vriendengroep hoeft het in standhouden van een relatie toch niet in de weg staan?
27. nee klopt, maar was meer om mijn punt te benadrukken dat ik niet echt een sociaal dier ben.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_165999161
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:58 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

27. nee klopt, maar was meer om mijn punt te benadrukken dat ik niet echt een sociaal dier ben.
Hoe lang was je langste relatie?

En sex buiten een relatie is geen optie voor je?
pi_165999441
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:59 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hoe lang was je langste relatie?

En sex buiten een relatie is geen optie voor je?
2 jaar duurde mijn langste. Denk het niet, moet natuurlijk ook iemand leuk/knap vinden. Maar wordt dan waarschijnlijk jaloers als die jongen iemand zou ontmoeten waarmee hij wel verder wil. Dat kan ik niet handelen. Zulke dingen wil ik mezelf niet aandoen.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_165999546
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:06 schreef Vimbavimba het volgende:
2 jaar duurde mijn langste
Misschien denk ik naïef, maar als iemand het 2 jaar met je uithoudt, zijn er ook vast mensen die het de rest van hun leven met je uithouden. Je moet ze alleen nog tegen komen. :)
pi_165999865
Je hoeft het nu niet lang meer te missen in elk geval. Gewoon ingaan op één van de vele DM-verzoeken die nu zullen volgen.

Verder is seks gewoon seks. Ja het is leuk en ja het is lekker, maar men maakt het veel groter dan het in werkelijkheid is.
  zondag 16 oktober 2016 @ 21:35:25 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166000612
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Verder is seks gewoon seks. Ja het is leuk en ja het is lekker, maar men maakt het veel groter dan het in werkelijkheid is.
Precies. En ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik vind het veel fijner om seks met iemand te hebben waar ik wat voor voel dan domweg liggen te neuken omdat het kan.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166000895
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Precies. En ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik vind het veel fijner om seks met iemand te hebben waar ik wat voor voel dan domweg liggen te neuken omdat het kan.
Helemaal mee eens. Neuken om het neuken is zo passieloos.
pi_166004478
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:06 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

2 jaar duurde mijn langste. Denk het niet, moet natuurlijk ook iemand leuk/knap vinden. Maar wordt dan waarschijnlijk jaloers als die jongen iemand zou ontmoeten waarmee hij wel verder wil. Dat kan ik niet handelen. Zulke dingen wil ik mezelf niet aandoen.
Friends with benefits geen optie?

Gewoon bijna een relatie, alleen je hoeft/mag niet op familiebezoek. Het is wel wat minder exclusief, hij kan er nog een andere FWB bij hebben...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166006006
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Friends with benefits geen optie?

Gewoon bijna een relatie, alleen je hoeft/mag niet op familiebezoek. Het is wel wat minder exclusief, hij kan er nog een andere FWB bij hebben...
Dan heb je misschien het punt van dat hij iemand tegen komt en daar wel een relatie mee wil. En die relatie betekent automatisch seks. Dus dat wil ik mezelf niet aandoen.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166010267
De helft van mijn seksleven in de loop der jaren heeft bestaan uit vrouwen die nog niet toe waren aan een nieuwe relatie maar wel de seks erg misten. Daar is niks abnormaals aan, geen one night stands willen ook niet, wel exclusiviteit willen vind ik ook normaal.

Er zijn echt wel mannen te vinden die daar voor in zijn, maar dan moet je natuurlijk wel zoeken en ook wel een beetje durven. Dan moet je het ook nog even goed afstemmen, accepteren dat het eindig is en naarmate het langer duurt loop je ook een groter risico op verliefdheid en tranen. Dat risico moet je erbij nemen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 17 oktober 2016 @ 16:31:25 #16
414785 sirdanilot
pi_166014951
Gewoon tinder installeren TS. Heb je ze voor het uitzoeken.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166015183
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 07:13 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Dan heb je misschien het punt van dat hij iemand tegen komt en daar wel een relatie mee wil. En die relatie betekent automatisch seks. Dus dat wil ik mezelf niet aandoen.
Dat risico loop je in een relatie ook.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 17 oktober 2016 @ 17:47:19 #18
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_166016878
quote:
4s.gif Op maandag 17 oktober 2016 16:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat risico loop je in een relatie ook.
Dat dus, als iemand weg wil gaan doet hij/zij dat toch wel.

Probeer je verder niet te veel te focussen op seks willen, iedereen heeft die verlangens (Uitzonderingen van a-seksualiteit bijvoorbeeld daar gelaten)

Seks is juist mooi als dat is met iemand waarbij je een band hebt en je accepteert en neemt zoals je bent en die kom je juist weer tegen door er niet teveel mee bezig te zijn. ;)
pi_166019026
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 17:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat dus, als iemand weg wil gaan doet hij/zij dat toch wel.

Probeer je verder niet te veel te focussen op seks willen, iedereen heeft die verlangens (Uitzonderingen van a-seksualiteit bijvoorbeeld daar gelaten)

Seks is juist mooi als dat is met iemand waarbij je een band hebt en je accepteert en neemt zoals je bent en die kom je juist weer tegen door er niet teveel mee bezig te zijn. ;)
Precies dit.
Toen mijn vriendin en ik na 7 jaar onze relatie openden was ik ook erg gefocust op het vinden van een andere sexpartner, zonder erbij na te denken dat sex niet eens leuk is als er geen klik ontstaat met diegene waar je het mee doet.
Gewoon rustig wat rond kijken, Tinder, OkCupid en misschien zelfs hier zul je vast nog wel wat mensen tegen het lijf lopen die er precies zo over denken. Maar geduld is een schone zaak.
pi_166019842
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 19:35 schreef DarkDirk het volgende:

[..]

Precies dit.
Toen mijn vriendin en ik na 7 jaar onze relatie openden was ik ook erg gefocust op het vinden van een andere sexpartner, zonder erbij na te denken dat sex niet eens leuk is als er geen klik ontstaat met diegene waar je het mee doet.
Gewoon rustig wat rond kijken, Tinder, OkCupid en misschien zelfs hier zul je vast nog wel wat mensen tegen het lijf lopen die er precies zo over denken. Maar geduld is een schone zaak.
Klik hoeft niet ver gaand te zijn hoor. Je kan ook een seksklik hebben: elkaar ontzettend aantrekkelijk vinden, ongeveer dezelfde aanvullende seksuele verlangens hebben maar verder geen hobbies of interesses delen. Wel elkaar uiteraard aardig vinden en goed mee kunnen praten. Toch paar maal zoiets gehad en een tijdje mee gescharreld.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166020365
quote:
4s.gif Op maandag 17 oktober 2016 20:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Klik hoeft niet ver gaand te zijn hoor. Je kan ook een seksklik hebben: elkaar ontzettend aantrekkelijk vinden, ongeveer dezelfde aanvullende seksuele verlangens hebben maar verder geen hobbies of interesses delen. Wel elkaar uiteraard aardig vinden en goed mee kunnen praten. Toch paar maal zoiets gehad en een tijdje mee gescharreld.
Nee dat klopt ook. Maar er moet in ieder geval iets van een connectie zijn. Op welk gebied dan ook, of dat nou sex is of andere interesses, karaktereigenschappen of aantrekkingskracht. Zonder enige mate van connectie of "klik" lijkt mij er geen lol aan.
  Meest relativerende user 2022 maandag 17 oktober 2016 @ 22:17:28 #22
357044 Budapestenaar
pi_166024936
Ja. Na twee jaar zonder relatie mis ik seks wel. Ben geen type om maar wat te scharrelen, Tinder moet ik al helemaal niet aan denken, net als betaalde opties. For the time being dus maar even doe-het-zelven.
  maandag 17 oktober 2016 @ 23:34:23 #23
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166027643
For the time being dus maar even doe-het-zelven.

Nou, bij 2 jaren vind ik het woord "even" een beetje zwak. Zou er van maken, ..... al iets langer.
Maar zeer !! vermoedelijk heb je de langste tijd zonder sekspartner er op zitten.
^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 07:48:33 #24
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_166030049
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 07:13 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Dan heb je misschien het punt van dat hij iemand tegen komt en daar wel een relatie mee wil. En die relatie betekent automatisch seks. Dus dat wil ik mezelf niet aandoen.
Ja bij een FWB moet je niet boos worden als de ander (of jij) uitendelijk voor nog een relatie gaat. Als je dat niet trekt moet je er niet aan beginnen.
Maargoed, waarom geen relatie dan?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_166030073
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Neuken om het neuken is zo passieloos.
Dat hoeft het natuurlijk niet te zijn.

En in lange relaties is de seks ook niet altijd met veel passie. :P
pi_166030348
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 07:48 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja bij een FWB moet je niet boos worden als de ander (of jij) uitendelijk voor nog een relatie gaat. Als je dat niet trekt moet je er niet aan beginnen.
Maargoed, waarom geen relatie dan?
Nouja omdat ik niet echt aantrekkelijk ben en bezig ben met een inhaalslag. Ben niet echt premium om het maar zo te zeggen.
FOK! is net een groot tijdschrift
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:42:26 #27
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_166030368
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:40 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ja, daarom wil ik geen FWB. Ga dat niet trekken.
Nouja omdat ik niet echt aantrekkelijk ben en bezig ben met een inhaalslag. Ben niet echt premium om het maar zo te zeggen.
Het eerste wat ik zou aanpakken is je zelfbeeld :) een positief zelfbeeld is zo veel aantrekkelijker :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_166030392
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:42 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het eerste wat ik zou aanpakken is je zelfbeeld :) een positief zelfbeeld is zo veel aantrekkelijker :D
Ja daar ben ik ook al mee bezig. Maar ik zit bv nog op school. En iemand van zeg maar 3 jaar ouder kan al 6 jaar werken/een baan hebben. Zulke verschillen, al hoor je wel dat de een nog naar school gaat en de ander werkt.
FOK! is net een groot tijdschrift
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:51:57 #29
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_166031126
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:45 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook al mee bezig. Maar ik zit bv nog op school. En iemand van zeg maar 3 jaar ouder kan al 6 jaar werken/een baan hebben. Zulke verschillen, al hoor je wel dat de een nog naar school gaat en de ander werkt.
Klopt, zolang het eind maar in zicht is. Iemand die nog moet beginnen met studeren en iemand die al 6 jaar werkt zitten soms in zo een andere levensfase.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_166031249
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:45 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook al mee bezig. Maar ik zit bv nog op school. En iemand van zeg maar 3 jaar ouder kan al 6 jaar werken/een baan hebben. Zulke verschillen, al hoor je wel dat de een nog naar school gaat en de ander werkt.
Het klinkt ook een beetje of je zelf nog niet helemaal eruit bent waar je nou precies aan toe bent. Bij een korte relatie, of een ONS hoeft dat leeftijdsverschil niet heel erg veel uit te maken.
Als je echt op zoek bent naar wat serieuzers, dan is dat iets waar je wel rekening mee zou willen houden.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:25:33 #31
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_166031485
Behoorlijk herkenbaar moet ik zeggen. Ben nu bijna 2 maanden single en geen seks hebben is op dit moment wel mijn grootste gemis inderdaad en ik word er soms zelfs gefrustreerd van, ook al is het nu dus nog 'maar' anderhalve maand zonder.

Aan de andere kant heb ik nog totaal geen behoefte om weer te gaan daten. Sowieso zou ik niet weten met wie dat moet trouwens, omdat ik alleen mannelijke collega's heb en de kroegen waar ik tegenwoordig kom nu ik 27 ben en geen 18 meer zijn meer vergelijkbaar met de plaatselijke ouwelullenkroeg :P
pi_166031523
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 07:53 schreef -Strawberry- het volgende:

En in lange relaties is de seks ook niet altijd met veel passie. :P
Niet? ;(

Zelfs niet met jou :( ?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166031867
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:45 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook al mee bezig. Maar ik zit bv nog op school. En iemand van zeg maar 3 jaar ouder kan al 6 jaar werken/een baan hebben. Zulke verschillen, al hoor je wel dat de een nog naar school gaat en de ander werkt.
Ik verschil 5 jaar met mijn bijna vriend en hij werkt ook al zo'n 10 jaar terwijl ik nog op school zit en bijbaantjes heb. We zitten in andere levensfases, maar dat hoeft niet per se slecht te zijn. Is gewoon een beetje geven en nemen, beetje rekening houden met elkaar.

Overigens begon mijn relatie (vanaf mijn kant dan) niet met de intentie om een relatie te krijgen. Was gewoon scharrelen en samen plezier hebben. Toch loopt het nu de kant op van een relatie. Je kan dus gewoon 'luchtig' scharrelen en wie weet loopt het uit op een relatie.
pi_166036391
Ik zie in de TS eigenlijk alleen maar een onzekere vrouw met bindingsangst en tegelijkertijd een ziekelijke hang naar jaloezie.
Misschien is het maar beter dat ze haar eigen advies opvolgt en nog een paar jaar aan zichzelf werkt, voor ze het leven van een man verwoest.

En wat ze zegt dat mensen in een huwelijk altijd en makkelijk seks hebben, dream on. Helaas sta ik al 1,5 jaar droog, gehuwd en wel. Vrouwen en hun "probleemgezeik". Als ik alles mocht overdoen werd ik homo.
“The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a force beyond calculation.”
– Leo Cherne
pi_166036681
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:35 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Ik zie in de TS eigenlijk alleen maar een onzekere vrouw met bindingsangst en tegelijkertijd een ziekelijke hang naar jaloezie.
Misschien is het maar beter dat ze haar eigen advies opvolgt en nog een paar jaar aan zichzelf werkt, voor ze het leven van een man verwoest.

En wat ze zegt dat mensen in een huwelijk altijd en makkelijk seks hebben, dream on. Helaas sta ik al 1,5 jaar droog, gehuwd en wel. Vrouwen en hun "probleemgezeik". Als ik alles mocht overdoen werd ik homo.
Ik lees en hoor dit ook steeds vaker inderdaad.
Waarom zou je geen seks in een relatie hebben en vooral als je al gehuwd bent vraag ik me af..

Wat is dan jullie 'probleemgezeik'?
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:41:32 #36
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_166038886
Ik heb een lange tijd geen seks gehad en het nooit echt gemist. Op een gegeven moment vervaagd het verlangen denk ik.
pi_166040879
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 16:41 schreef Flogging het volgende:
Ik heb een lange tijd geen seks gehad en het nooit echt gemist. Op een gegeven moment vervaagd het verlangen denk ik.
Meeste vrouwen zijn uitzonderlijk erin.

Behalve die enkelen die echt zeggen niet zonder seks te kunnen. Hier op Fok! heeft erodome geloof ik zoiets gezegd. Wordt kribbig van een week niet palen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166041195
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:50 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ik lees en hoor dit ook steeds vaker inderdaad.
Waarom zou je geen seks in een relatie hebben en vooral als je al gehuwd bent vraag ik me af..


Wat is dan jullie 'probleemgezeik'?
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 16:41 schreef Flogging het volgende:
Ik heb een lange tijd geen seks gehad en het nooit echt gemist. Op een gegeven moment vervaagd het verlangen denk ik.
Mijn echtgenote is het probleemgezeik. En Flogging geeft al aan hoe ontzettend veel vrouwen zijn zodra ze een bepaalde leeftijd passeren, en die van mij niet uitgezonderd. Dat mannen behoefte blijven houden interesseert ze dan niet of vinden ze pervers. Zij heeft geen behoefte dus sodemieter maar op en blijf af.
Dus het is ruim anderhalf jaar nu, ik ruk haast meer dan toen ik 13 was....

[ Bericht 2% gewijzigd door Flogging op 18-10-2016 18:47:03 ]
“The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a force beyond calculation.”
– Leo Cherne
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:49:01 #39
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_166041301
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:43 schreef BekiekUtMoar het volgende:

[..]

[..]

Mijn echtgenote is het probleemgezeik. En Flogging geeft al aan hoe ontzettend veel vrouwen zijn zodra ze een bepaalde leeftijd passeren, en die van mij niet uitgezonderd. Dat mannen behoefte blijven houden interesseert ze dan niet of vinden ze pervers. Zij heeft geen behoefte dus sodemieter maar op en blijf af.
Dus het is ruim anderhalf jaar nu, ik ruk haast meer dan toen ik 13 was....
Je doet aannames. Je komt over als een gefrustreerd mannetje. Eg jammer en maakt je niet aantrekkelijk. Kan me voorstellen dat je vrouw dat ook vind. Heeft je vrouw al eens een seksuoloog bezocht? of jullie samen een relatietherapeut? Het niet willen van seks kan namelijk meerdere oorzaken hebben en die zijn de moeite waard van het uitsluiten.
pi_166041341
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:49 schreef Flogging het volgende:

[..]

Je doet aannames. Je komt over als een gefrustreerd mannetje. Eg jammer en maakt je niet aantrekkelijk. Kan me voorstellen dat je vrouw dat ook vind. Heeft je vrouw al eens een seksuoloog bezocht? of jullie samen een relatietherapeut? Het niet willen van seks kan namelijk meerdere oorzaken hebben en die zijn de moeite waard van het uitsluiten.
Ik reageer niet op mensen die mij denigrerend benaderen.
“The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a force beyond calculation.”
– Leo Cherne
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:52:56 #41
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_166041376
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:51 schreef BekiekUtMoar het volgende:

[..]

Ik reageer niet op mensen die mij denigrerend benaderen.
Wat jij wil, was niet denigrerend bedoeld. Misschien zou ik je weleens zeer nuttig advies kunnen geven zodat je niet steeds de hand aan jezelf hoeft te slaan.
pi_166041417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:52 schreef Flogging het volgende:

[..]

Wat jij wil, was niet denigrerend bedoeld. Misschien zou ik je weleens zeer nuttig advies kunnen geven zodat je niet steeds de hand aan jezelf hoeft te slaan.
Als ik jou "vrouwtje" noem, ongefundeerd voor "onaantrekkelijk" uitmaak en zonder kennis als "gefrustreerd" ga betitelen, kom ik dan hulpvaardig over?
“The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a force beyond calculation.”
– Leo Cherne
pi_166041532
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:55 schreef BekiekUtMoar het volgende:

[..]

Als ik jou "vrouwtje" noem, ongefundeerd voor "onaantrekkelijk" uitmaak en zonder kennis als "gefrustreerd" ga betitelen, kom ik dan hulpvaardig over?
pi_166041874
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 16:41 schreef Flogging het volgende:
Ik heb een lange tijd geen seks gehad en het nooit echt gemist. Op een gegeven moment vervaagd het verlangen denk ik.
bij mij helaas niet. Tussen mijn eerste en tweede bedpartner zat bijna 3 jaar. En leek alsof het erger werd. Nu het uit is (nu 2 jaar) :'( met de tweede heb ik weer dat. dus heb ik dan een hoog libido?

[ Bericht 0% gewijzigd door Vimbavimba op 18-10-2016 19:33:29 ]
FOK! is net een groot tijdschrift
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:23:17 #45
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_166041985
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:55 schreef BekiekUtMoar het volgende:

[..]

Als ik jou "vrouwtje" noem, ongefundeerd voor "onaantrekkelijk" uitmaak en zonder kennis als "gefrustreerd" ga betitelen, kom ik dan hulpvaardig over?
Mijn gebruik van onaantrekkelijk heeft niets met jouw uiterlijk te maken. En ik ga af op hoe en wat jij schrijft.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:24:04 #46
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_166042006
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 19:01 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik snap het inderdaad ook niet.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:36:33 #47
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_166042277
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:43 schreef BekiekUtMoar het volgende:

[..]

[..]

Mijn echtgenote is het probleemgezeik. En Flogging geeft al aan hoe ontzettend veel vrouwen zijn zodra ze een bepaalde leeftijd passeren, en die van mij niet uitgezonderd. Dat mannen behoefte blijven houden interesseert ze dan niet of vinden ze pervers. Zij heeft geen behoefte dus sodemieter maar op en blijf af.
Dus het is ruim anderhalf jaar nu, ik ruk haast meer dan toen ik 13 was....
Daar kies je toch zelf voor?
Niemand verplicht je iets en als je het wel anders wil dan heb je dat zelf in de hand. En tja, anders heb je wat anders in de hand.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 22:56:24 #48
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166048095
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Behoorlijk herkenbaar moet ik zeggen. Ben nu bijna 2 maanden single en geen seks hebben is op dit moment wel mijn grootste gemis inderdaad en ik word er soms zelfs gefrustreerd van, ook al is het nu dus nog 'maar' anderhalve maand zonder.

Aan de andere kant heb ik nog totaal geen behoefte om weer te gaan daten. Sowieso zou ik niet weten met wie dat moet trouwens, omdat ik alleen mannelijke collega's heb en de kroegen waar ik tegenwoordig kom nu ik 27 ben en geen 18 meer zijn meer vergelijkbaar met de plaatselijke ouwelullenkroeg :P
Kom maar terug om te klagen als je over twee jaar nog steeds zonder zit. En ja, ik begrijp TS wel. Na mijn vorige relatie zat ik op den duur bijna twee jaar zonder seks aangezien ik erg goed ben in hints missen en daar naast liever seks heb als ik iets meer voor iemand voel of haar op zijn minst wat beter ken. Gelukkig ligt die periode inmiddels weer een tijdje achter me.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166048255
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:43 schreef BekiekUtMoar het volgende:

[..]


[..]

Mijn echtgenote is het probleemgezeik. En Flogging geeft al aan hoe ontzettend veel vrouwen zijn zodra ze een bepaalde leeftijd passeren, en die van mij niet uitgezonderd. Dat mannen behoefte blijven houden interesseert ze dan niet of vinden ze pervers. Zij heeft geen behoefte dus sodemieter maar op en blijf af.
Dus het is ruim anderhalf jaar nu, ik ruk haast meer dan toen ik 13 was....
Hoe oud zijn jullie dan als ik mag vragen?

Ik vind overigens dat een relatie inhoudt dat je ook seks hebt met elkaar. Mocht de ene partner geen zin meer hebben, dan een soort middenweg zoeken, misschien 1x in de maand ofzo. Anders doe je je partner echt tekort.

Heb je echt geen zin, ook niet 1x in de maand, dan maar misschien gaan voor een open relatie.
pi_166049981
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 23:01 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie dan als ik mag vragen?

50+
“The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a force beyond calculation.”
– Leo Cherne
pi_166051355
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:35 schreef BekiekUtMoar het volgende:

[..]

50+
Ik weet niet hoe het op die leeftijd voor vrouwen is, misschien zijn de meeste vrouwen dan al uitgesekst.

Dan zijn ze waarschijnlijk al moeder en oma, in de overgang geweest. Biologisch gezien heeft het geen 'nut' meer.
Toch denk ik wel dat je om je partner een beetje tevreden te houden af en toe seks moet hebben. Is ook gezonder voor de relatie.
pi_166051895
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:43 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Mijn echtgenote is het probleemgezeik.
Zo over je vrouw denken komt de relatie ook niet ten goede. Heb je al eens voorzichtig en vol begrip geïnformeerd waardoor haar libido is ingestort?
pi_166051995
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 09:13 schreef nanuk het volgende:

[..]

Zo over je vrouw denken komt de relatie ook niet ten goede. Heb je al eens voorzichtig en vol begrip geïnformeerd waardoor haar libido is ingestort?
Ja, maar denk dan niet dat het maar duidelijker wordt als je alleen in "vrouwentaal" antwoord krijgt. En er teveel op doorgaan is al helemaal niet aan te raden, want dan is het ook niet goed.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 19:01 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En kan je deze aan mij uitleggen? Ik snap het niet. Dank je.
“The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a force beyond calculation.”
– Leo Cherne
pi_166052003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 19:18 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

bij mij helaas niet. Tussen mijn eerste en tweede bedpartner zat bijna 3 jaar. En leek alsof het erger werd. Nu het uit is (nu 2 jaar) :'( met de tweede heb ik weer dat. dus heb ik dan een hoog libido?
Misschien moeten wij elkaar eens ontmoeten, tussen de lakens.
“The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a force beyond calculation.”
– Leo Cherne
pi_166052322
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 09:22 schreef BekiekUtMoar het volgende:

[..]

Ja, maar denk dan niet dat het maar duidelijker wordt als je alleen in "vrouwentaal" antwoord krijgt. En er teveel op doorgaan is al helemaal niet aan te raden, want dan is het ook niet goed.
Misschien moet je inderdaad op zoek naar een tolk.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 19 oktober 2016 @ 10:30:02 #56
414785 sirdanilot
pi_166052721
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:43 schreef BekiekUtMoar het volgende:

[..]

[..]

Mijn echtgenote is het probleemgezeik. En Flogging geeft al aan hoe ontzettend veel vrouwen zijn zodra ze een bepaalde leeftijd passeren, en die van mij niet uitgezonderd. Dat mannen behoefte blijven houden interesseert ze dan niet of vinden ze pervers. Zij heeft geen behoefte dus sodemieter maar op en blijf af.
Dus het is ruim anderhalf jaar nu, ik ruk haast meer dan toen ik 13 was....
Misschien eens vragen of je het dan bij een ander mag doen (evt een hoer), kijken hoe snel ze dan dat lingeriesetje weer eens voor je aan doet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166054113
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je hoeft het nu niet lang meer te missen in elk geval. Gewoon ingaan op één van de vele DM-verzoeken die nu zullen volgen.

Verder is seks gewoon seks. Ja het is leuk en ja het is lekker, maar men maakt het veel groter dan het in werkelijkheid is.
Dit inderdaad. Vaak heeft 'de nadruk op seks leggen' een andere oorzaak, namelijk onzekerheid, behoefte aan aandacht, leegtes vullen, status verheffen, et cetera. Het fysieke is veelal niet eens het grootste gemis.
pi_166067411
Topic deels opgeruimd. Elkaar afbranden doen we hier niet.

Bij problemen DM of PM je die persoon of een mod.
pi_166074048
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 16:41 schreef Flogging het volgende:
Ik heb een lange tijd geen seks gehad en het nooit echt gemist. Op een gegeven moment vervaagd het verlangen denk ik.
Bij jou misschien :)
pi_166074094
Zou eerst je zelfbeeld veranderen anders word het nooit wat imo
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  Redactie Frontpage donderdag 20 oktober 2016 @ 18:06:10 #61
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166086079
Het verlangen naar seks is niet raar. Het verlangen naar seks, maar dan exclusief binnen een relatie ook niet. Ik vind seks ook veel leuker als er naast lust ook werkelijk liefde bij komt kijken... Wellicht ben ik dan een rare man :?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Meest relativerende user 2022 donderdag 20 oktober 2016 @ 18:40:37 #62
357044 Budapestenaar
pi_166086823
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:06 schreef JeMoeder het volgende:
Het verlangen naar seks is niet raar. Het verlangen naar seks, maar dan exclusief binnen een relatie ook niet. Ik vind seks ook veel leuker als er naast lust ook werkelijk liefde bij komt kijken... Wellicht ben ik dan een rare man :?
Nee. Ik heb precies hetzelfde.
pi_166087796
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:49 schreef Flogging het volgende:

[..]

Je doet aannames. Je komt over als een gefrustreerd mannetje. Eg jammer en maakt je niet aantrekkelijk. Kan me voorstellen dat je vrouw dat ook vind. Heeft je vrouw al eens een seksuoloog bezocht? of jullie samen een relatietherapeut? Het niet willen van seks kan namelijk meerdere oorzaken hebben en die zijn de moeite waard van het uitsluiten.
Gewoon normale seksuele behoefte en 1,5 jaar geen seks. BekiekUtMoar heeft gewoon een vrouw nodig die seksueel actief is en ook graag wil zijn. Mensen die wel belang hebben bij seks en die geen enkel of ontzettend weinig belang bij seks hebben bij elkaar zetten geeft gewoon problemen. Als na 1,5 jaar droogstaan een relatietherapeut de oplossing moet zijn, hou maar op. Met een vreemde wel willen praten waarom ze geen seks wil, en met haar man niet? Hoe kan je met iemand intiem zijn terwijl je je problemen alleen kan bespreken met een vreemde/buitenstaander.

BekiekUtMoar heeft een verkeerde getroffen om een relatie mee aan te gaan. Het lijkt dat er daar helaas steeds meer van zijn.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 20:03:36 #64
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_166089324
Maar we weten de hele situatie toch niet? Waarom heeft mevrouw geen zin meer? Wat zijn de redenen?
  Redactie Frontpage donderdag 20 oktober 2016 @ 20:12:19 #65
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166089568
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:03 schreef Flogging het volgende:
Maar we weten de hele situatie toch niet? Waarom heeft mevrouw geen zin meer? Wat zijn de redenen?
Droge la.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 20 oktober 2016 @ 20:12:42 #66
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_166089582
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:12 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Droge la.
Dat is een gevolg, geen oorzaak.
  Redactie Frontpage donderdag 20 oktober 2016 @ 21:04:23 #67
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166091122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:12 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dat is een gevolg, geen oorzaak.
Als ik nu heel taaltechnisch wil doen: je vroeg om een reden waarom er geen seks was, niet wat de oorzaak was dat er geen seks was ;)

Maar goed, het was ook een slechte grap van me -O-
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166091582
Om droog ruw erin te gaan wordt ook niet zo gewaardeerd meestal...
  donderdag 20 oktober 2016 @ 21:24:53 #69
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166091928
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:08 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Misschien denk ik naïef, maar als iemand het 2 jaar met je uithoudt, zijn er ook vast mensen die het de rest van hun leven met je uithouden. Je moet ze alleen nog tegen komen. :)
Dit denk ik ook. Als je nooit langer dan 2 a 3 maanden iets hebt mag je je daar pas zorgen over gaan maken.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:06:07 #70
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_166110405
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:58 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

27. nee klopt, maar was meer om mijn punt te benadrukken dat ik niet echt een sociaal dier ben.
Nou en? Een kwart van alle mensen is introvert. Zoek een leuke introverte vrouw.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_166110515
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 19:06 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Nou en? Een kwart van alle mensen is introvert. Zoek een leuke introverte vrouw.
TS is een heteroseksuele vrouw.
Dus die zoekt geen vrouw.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166124239
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:03 schreef Flogging het volgende:
Maar we weten de hele situatie toch niet? Waarom heeft mevrouw geen zin meer? Wat zijn de redenen?
Als je 1,5 jaar niets met de ander wil qua seks. En in al die tijd ook niet 1 keer aan de behoefte van de ander denkt is er wel wat mis. Als ze dan zo'n hele goede reden zou hebben om niet af en toe een keer zin te maken en aan hem te denken, waarom is deze dan niet bij BekiekUtMoar bekend?

Ze had zelf al heel lang kunnen inzien dat het voor hem belangrijk was. Kennelijk vind ze dat het voor hem belangrijk is niet belangrijk genoeg om naar een oplossing te zoeken.
  zondag 6 november 2016 @ 15:02:24 #73
462091 AdamskiAdamski
Best een aardige vent
pi_166453348
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:03 schreef Flogging het volgende:
Maar we weten de hele situatie toch niet? Waarom heeft mevrouw geen zin meer? Wat zijn de redenen?
Ja, wat is de reden hiervoor?
pi_166453929
Als er toch één gebied is waar mannen en vrouwen langs elkaar heen communiceren is het wel seks.
Zij stuurt signalen die hij niet oppakt en hij negeert alle problemen die er zijn (of wil ze niet zien).

Een zegen als je een relatie hebt waarin die communicatie goed gaat.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_166454485
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:58 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

27. nee klopt, maar was meer om mijn punt te benadrukken dat ik niet echt een sociaal dier ben.
Boeiuh. Zolang de seks goed is in een relatie maakt dat sociale geen ruk uit >:)
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_166455067
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:58 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

27. nee klopt, maar was meer om mijn punt te benadrukken dat ik niet echt een sociaal dier ben.
Definieer sociaal. Je hoeft geen extravert te zijn om leuk te zijn, dat zijn gewoon persoonlijke eigenschappen. Als je bedoelt dat je egoïstisch bent en volstrekt empathieloos, ja, dan is dat iets om aan te werken. Maar anders zou ik me hier niet te druk om maken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:45 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook al mee bezig. Maar ik zit bv nog op school. En iemand van zeg maar 3 jaar ouder kan al 6 jaar werken/een baan hebben. Zulke verschillen, al hoor je wel dat de een nog naar school gaat en de ander werkt.
Ik ben 25 en ben ook nog bezig aan mijn master. Als alles meezit ben ik enkele maanden voor mijn 27e klaar. Dit is niet uitzonderlijk hoor.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:06 schreef JeMoeder het volgende:
Het verlangen naar seks is niet raar. Het verlangen naar seks, maar dan exclusief binnen een relatie ook niet. Ik vind seks ook veel leuker als er naast lust ook werkelijk liefde bij komt kijken... Wellicht ben ik dan een rare man :?
Heb ik ook en is volgens mij totaal niet raar.

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 15:27 schreef Sometimes het volgende:
Als er toch één gebied is waar mannen en vrouwen langs elkaar heen communiceren is het wel seks.
Zij stuurt signalen die hij niet oppakt en hij negeert alle problemen die er zijn (of wil ze niet zien).

Een zegen als je een relatie hebt waarin die communicatie goed gaat.
Dit hangt heel erg van je relatie af, er zijn zat stellen die hier prima over kunnen communiceren. Maar je moet dat wel kunnen en durven. Er zijn inderdaad veel mensen die een leven lang met bepaalde wensen rondlopen, maar als je daar niet over communiceert kun je niet van de ander verwachten dat die dat gaat oppikken.
En dat werkt ook andersom; als je partner iets doet dat je ontzettend leuk vindt, wees dan ook zo slim om uit te spreken hoe leuk je dat vindt. Dat is zowel een complement naar je partner als dat het leidt tot een beter seksleven.

Maar het is absoluut niet zo dat het in je genen zit ingebakken dat je niet met elkaar kunt communiceren. Dat is en blijft iets waar je zelf bijzonder veel invloed op hebt.
Ik doe mijn best.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')