abonnement Unibet Coolblue
pi_166028922
We moeten het natuurlijk niet gaan overdrijven, het seizoen is nog lan niet verloren natuurlijk. Wat gaan jullie de komende tijd aanpakken/omgooien om na de winter Europees voetbal vast te stellen?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_166029625
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 00:40 schreef De_Pel het volgende:
We moeten het natuurlijk niet gaan overdrijven, het seizoen is nog lan niet verloren natuurlijk. Wat gaan jullie de komende tijd aanpakken/omgooien om na de winter Europees voetbal vast te stellen?
Geniet nog maar ff van de 1e plek,dat maken jullie namelijk bijna nooit mee.

Die grote bek is over een paar maanden,of weken (weet je namelijk nooit bij Feyenooit) wel weer dicht.
pi_166029927
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 02:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Geniet nog maar ff van de 1e plek,dat maken jullie namelijk bijna nooit mee.

Die grote bek is over een paar maanden,of weken (weet je namelijk nooit bij Feyenooit) wel weer dicht.
Wat een overdreven reactie, Feyenoord voetbalt gewoon heel goed momenteel. Wedstrijden tegen NEC die ze vorig jaar zouden verliezen, slepen ze dit jaar binnen. In tegenstelling tot wat wij doen.
pi_166030317
Siem ziet mogelijkheden tegen München.

:{
pi_166030457
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Siem ziet mogelijkheden tegen München.

:{
Mooi toch :P
  Moderator dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:57:43 #106
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166030504
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Siem ziet mogelijkheden tegen München.

:{
_O-

Wat een flop is dat tot nu toe zeg.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_166030696
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 02:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Geniet nog maar ff van de 1e plek,dat maken jullie namelijk bijna nooit mee.

Die grote bek is over een paar maanden,of weken (weet je namelijk nooit bij Feyenooit) wel weer dicht.
Nouzegdatisooknietlief

Bovendien geen antwoord oo mijn vraag ;(
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_166030844
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:21 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Nouzegdatisooknietlief

Bovendien geen antwoord oo mijn vraag ;(
Ik denk niet dat dit iets is wat heel makkelijk op te lossen is. Kansen creëren is één, kansen afmaken het andere. Met name Luuk schiet momenteel gewoon zwaar tekort.

Ik denk wel dat Cocu heeft aangetoond een goede trainer te zijn. En het materiaal wat hij heeft zou in Nederland top moeten zijn. Dus vanuit dat oogpunt bezien is het seizoen zeker niet verloren, maar met een kwart competitie al op 9 punten achterstand is veel. En PSV had een zware competitiestart, waar ik had verwacht dat ze punten zouden gaan laten liggen en daar werden juist punten gepakt. Maar juist daar had je moeten doorpakken. Ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord nog eens een reeks van 7 nederlagen gaat neerzetten en Ajax groeit ook steeds meer. Dus die gaan het met elkaar uitmaken. En dat maakt ook niet uit. Het is goed om na dit seizoen weer eens door te selecteren.

Misschien wordt Locadia toch wel meer gemist dan iedereen denkt. ;(
pi_166030898
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 07:20 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Feyenoord voetbalt gewoon heel goed momenteel.
Wat ?
Ze voetballen slim, niet goed. Die ene kans die er tegen PSV in vloog was geluk, geen kunde.
Feyenoord legt het aan het eind van het seizoen toch af tegen Ajax en/of PSV. Daar maak ik me niet zo druk over eigenlijk.
U MAD?
pi_166030992
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat ?
Ze voetballen slim, niet goed. Die ene kans die er tegen PSV in vloog was geluk, geen kunde.
Feyenoord legt het aan het eind van het seizoen toch af tegen Ajax en/of PSV. Daar maak ik me niet zo druk over eigenlijk.
Als je PSV de laatste weken ziet voetballen zou ik me er wel degelijk zorgen over maken.
  Moderator dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:43:17 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166031017
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat ?
Ze voetballen slim, niet goed. Die ene kans die er tegen PSV in vloog was geluk, geen kunde.
Feyenoord legt het aan het eind van het seizoen toch af tegen Ajax en/of PSV. Daar maak ik me niet zo druk over eigenlijk.
Dus dit. Het hangt van ontzettend veel toevalligheden en ongelooflijk veel mazzel aan elkaar.
En over de kansen van Feyenoord? Geen weldenkend mens twijfelt daaraan. Ja, wat pessimistische joden/lampjes wiens richting iedere week een andere kant op gaat afhankelijk van de windrichting.

Feyenoord doet het boven verwachting goed maar ik word een beetje moe van mensen die na 9 wedstrijden denken dat het allemaal al gespeeld is. PSV verloor ook eens 12 punten voorsprong. Daarbij zijn de selecties van PSV en Ajax ook gewoon sterker dan die van Feyenoord.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_166031139
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dus dit. Het hangt van ontzettend veel toevalligheden en ongelooflijk veel mazzel aan elkaar.
En over de kansen van Feyenoord? Geen weldenkend mens twijfelt daaraan. Ja, wat pessimistische joden/lampjes wiens richting iedere week een andere kant op gaat afhankelijk van de windrichting.

Feyenoord doet het boven verwachting goed maar ik word een beetje moe van mensen die na 9 wedstrijden denken dat het allemaal al gespeeld is. PSV verloor ook eens 12 punten voorsprong. Daarbij zijn de selecties van PSV en Ajax ook gewoon sterker dan die van Feyenoord.
Feyenoord werd vooral bij het eerst echte blaasje tegen de toren al aan het wankelen gebracht. Een schimmige nobody uit Duitsland die met vreselijk beperkte middelen Feyenoord vastzet, maar verliest door een conditioneel iets. Ondertussen schrijft het journaille druk over de Coolsingel. Mijn rechterteennagel bloedt van ellende.
pi_166031160
En dat gezeik over een de Jong hier :r
Legt ie er tegen Sparta drie in dan is hij weer ineens een topspits voor de Eredivisie ? Nee, hij speelt niet geweldig de afgelopen weken, maar het is ook vreemd om dan maar te opperen om hem te wisselen voor een speler die nog nooit een hele wedstrijd in de Eredivisie gespeeld heeft (Lammers). Een slechte de Jong is nog altijd meer waard dan een goede Lammers. Qua ervaring alleen al.

En nee, het team draait niet lekker. Maar wat dat betreft mag PSV ook de hand in eigen boezem steken. Willems en Arias hadden al lang niet meer in dit elftal mogen staan. Je ziet hun niveau met sprongen dalen omdat ze er eigenlijk geen zin meer in hebben. Guardado mist ook een beetje de drive uit de eerste seizoenen. Van Ramselaar kun je niet verwachten dat hij er ineens staat.

En dan die blessures he.... we hebben het beste middenveld van de Eredivsie, maar missen momenteel wel 3 spelers. Ook dat heeft impact op het geheel. We missen met het wegvallen van Guardado ervaring. Om daarom te gaan roeptoeteren dat de Jong er maar uit moet ben je niet goed wijs. Wat wil je dan, met 7 kleuters aantreden ?

Al met al ben ik een beetje klaar met dat negatieve gelul over PSV. Ja we spelen slecht en ja we staan ver achter. Maar het seizoen is bij lange na nog niet gedaan. Munchen uit ga je er normaal gesproken hard af (ook met een geheel fitte selectie), maar zaterdag kan er ineens weer die omslag zijn. Leg je Sparta met bijv. 5 doelpunten verschil over je knie dan is er ineens weer niets aan de hand.
En we creeeren kansen genoeg, maar maken het niet af. Zowel tegen Feyenoord, Heerenveen als Heracles hadden we 9 punten moeten hebben i.p.v. 2. Het kwartje valt gewoon even niet onze kant op. Ben er van overtuigd dat het goed gaat komen.
U MAD?
  Moderator dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:56:56 #114
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166031180
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Feyenoord werd vooral bij het eerst echte blaasje tegen de toren al aan het wankelen gebracht. Een schimmige nobody uit Duitsland die met vreselijk beperkte middelen Feyenoord vastzet, maar verliest door een conditioneel iets. Ondertussen schrijft het journaille druk over de Coolsingel. Mijn rechterteennagel bloedt van ellende.
Goed, dit is niet het Feyenoord topic, dus ik wil er hier niet teveel over uit wijden maar één ding kunnen we niet omheen : Feyenoord wint wel gewoon alles. Vraag niet hoe, maar het gebeurt wel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_166031261
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
Al met al ben ik een beetje klaar met dat negatieve gelul over PSV. Ja we spelen slecht en ja we staan ver achter. Maar het seizoen is bij lange na nog niet gedaan. Munchen uit ga je er normaal gesproken hard af (ook met een geheel fitte selectie), maar zaterdag kan er ineens weer die omslag zijn. Leg je Sparta met bijv. 5 doelpunten verschil over je knie dan is er ineens weer niets aan de hand.
En we creeeren kansen genoeg, maar maken het niet af. Zowel tegen Feyenoord, Heerenveen als Heracles hadden we 9 punten moeten hebben i.p.v. 2. Het kwartje valt gewoon even niet onze kant op. Ben er van overtuigd dat het goed gaat komen.
Ik weet niet waar je die overtuiging vandaan haalt. Momenteel staan er 2 clubs boven PSV die met matig voetbal (bijna) alles winnen. Als PSV nog 3 van zulke wedstrijden speelt is het redelijk gedaan hoor.
Dat gezeik over kansen creëren. Wat heb je eraan als ze er gewoonweg niet in gaan?
Tegen Bayern wordt een loodzware wedstrijd die je bij voorbaat verliest. Valt weinig vertrouwen uit te halen, juist hetgeen wat nu mist.
pi_166031295
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:03 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat gezeik over kansen creëren. Wat heb je eraan als ze er gewoonweg niet in gaan?
Helemaal niets.
Maar we doen net alsof we weggespeeld worden, wat helemaal niet het geval is. Alsof we een slecht elftal hebben, er ineens helemaal niets meer van kunnen. Elke wedstrijd zijn we vele male beter, ondanks dat het soms niet om aan te zien in. Kwartje moet gewoon eens de goede kant uitvallen. Een wedstrijd kan voldoende zijn. En die wedstrijd kan Sparta zijn. Of Bayern Munchen, als kers op de slagroom :)
U MAD?
pi_166035981
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 07:20 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wat een overdreven reactie, Feyenoord voetbalt gewoon heel goed momenteel. Wedstrijden tegen NEC die ze vorig jaar zouden verliezen, slepen ze dit jaar binnen. In tegenstelling tot wat wij doen.
Heel goed?
Alles hangt aan geluk bij elkaar.

Na Zondag is het weer gedaan met Feyenoord.
pi_166036527
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heel goed?

Beter dan PSV...
pi_166036792
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:41 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Beter dan PSV...
PSV is voetballend een paar klasse beter.
pi_166036813
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]

PSV is voetballend een paar klasse beter.
Daar heb je geen reet aan als je niet wint. Voorlopig blijft Feyenoord dat wél doen.
pi_166036848
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]

PSV is voetballend een paar klasse beter.
lol
pi_166037117
Ik post hier zelden, maar lees des te meer. Kan het niet laten om te reageren op dat arrogante gedrag van Feyenoordsupporters. Na vele jaren staan ze eindelijk een keer riant op #1. Met veel gelach vervuilen ze het PSV en Ajax topic. Ik vraag me dan af op basis van wat ze zich arrogant mogen gedragen? Hun klasse...positiespel? Het geluk wat Feyenoord nu heeft, ontbeert PSV.
PSV speelt een klasse beter dan Ajax en Feyenoord bij elkaar, alleen hebben ze niet het Feyenoord-geluk.
Ik hoop dat ze zondag het deksel op hun neus krijgen, en dat de neerwaartse spiraal in Rotterdam in ingezet
pi_166037172
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 15:16 schreef patrickt37 het volgende:
Ik post hier zelden, maar lees des te meer. Kan het niet laten om te reageren op dat arrogante gedrag van Feyenoordsupporters. Na vele jaren staan ze eindelijk een keer riant op #1. Met veel gelach vervuilen ze het PSV en Ajax topic. Ik vraag me dan af op basis van wat ze zich arrogant mogen gedragen? Hun klasse...positiespel? Het geluk wat Feyenoord nu heeft, ontbeert PSV.
PSV speelt een klasse beter dan Ajax en Feyenoord bij elkaar, alleen hebben ze niet het Feyenoord-geluk.
Ik hoop dat ze zondag het deksel op hun neus krijgen, en dat de neerwaartse spiraal in Rotterdam in ingezet
^O^
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:28:17 #124
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166037382
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 15:16 schreef patrickt37 het volgende:
Ik post hier zelden, maar lees des te meer. Kan het niet laten om te reageren op dat arrogante gedrag van Feyenoordsupporters. Na vele jaren staan ze eindelijk een keer riant op #1. Met veel gelach vervuilen ze het PSV en Ajax topic. Ik vraag me dan af op basis van wat ze zich arrogant mogen gedragen? Hun klasse...positiespel? Het geluk wat Feyenoord nu heeft, ontbeert PSV.
PSV speelt een klasse beter dan Ajax en Feyenoord bij elkaar, alleen hebben ze niet het Feyenoord-geluk.
Ik hoop dat ze zondag het deksel op hun neus krijgen, en dat de neerwaartse spiraal in Rotterdam in ingezet
Ach gun die Feyenoorders ook hun pleziertje na al die jaren ellende, de meeste zijn realistisch genoeg om te zien dat ze een matig elftal hebben.
Oh.
pi_166037406
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 15:16 schreef patrickt37 het volgende:
Ik post hier zelden, maar lees des te meer. Kan het niet laten om te reageren op dat arrogante gedrag van Feyenoordsupporters. Na vele jaren staan ze eindelijk een keer riant op #1. Met veel gelach vervuilen ze het PSV en Ajax topic. Ik vraag me dan af op basis van wat ze zich arrogant mogen gedragen? Hun klasse...positiespel? Het geluk wat Feyenoord nu heeft, ontbeert PSV.
PSV speelt een klasse beter dan Ajax en Feyenoord bij elkaar, alleen hebben ze niet het Feyenoord-geluk.
Ik hoop dat ze zondag het deksel op hun neus krijgen, en dat de neerwaartse spiraal in Rotterdam in ingezet
Ach ik denk dat gemiddelde Ajacied en PSV-er zich ook wel jarenlang vermaakt hebben om Feyenoord. Laten zij zich nu ook eens ten koste van Ajax en PSV vermaken. De klap zal alleen maar groter zijn wanneer ze toch weer geen kampioen worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')