abonnement Unibet Coolblue
pi_165963286
Hoi!

Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen, en we hebben (met elkaar) nog geen seks gehad.
Bij een keertje dronken proberen 7 maanden geleden kreeg hij 'm niet omhoog en ik merkte dat dit gevoelig lag dus ik heb het zo gelaten.
Gisteren begon hij er zelf over, dat hij seks met me wilt en dat hij geil is, maar dat hij zoveel stress heeft door het 'falen' de vorige keer dat hij geen erectie krijgt. Als hij alleen is kan hij wel een erectie krijgen en klaarkomen.
Hij vertelde dat op het einde van zijn vorige relatie zijn ex hem veel opmerkingen begon te geven en dat hij onzeker werd en toen ook ooit moeite had met een erectie houden. Daardoor is die relatie op de klippen gelopen, hij is bang dat dit opnieuw gebeurt.

De oorzaak is dus psychisch, hij houdt zichzelf tegen zeg maar, door faalangst en stress. Maar hoe pak je zoiets aan?
We zijn allebei 20 trouwens, normaal zou dit toch nog geen issue mogen zijn.

Hoe kunnen we dit oplossen?
pi_165964430
Maar hoe hou je het maanden met elkaar vol zonder seks?? Beetje knuffelen en zoenen?
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_165964793
Je zou hem duidelijk kunnen maken dat er geen probleem is. Dat slechte seks ook goed is. Dat er genoeg plezier te beleven is zonder erectie. Zo worden zijn zorgen minder en nemen zijn erecties juist toe.

Helpt dat niet, dan kan je vriend (of jullie samen) eens een praatje gaan maken met een psycholoog/seksuoloog.
pi_165966113
beetje ongedwongen met elkaar spelen en gewoon wel zien wat er gebeurt

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2016 06:18:58 ]
pi_165966533
Anderhalf jaar geleden heeft hij je ontmaagd en had je al 5x seks met hem gehad
pi_165967311
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 08:41 schreef happylife070 het volgende:
Anderhalf jaar geleden heeft hij je ontmaagd en had je al 5x seks met hem gehad
Tweede bedpartner ;)
pi_165967486
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 06:18 schreef Drug het volgende:
beetje ongedwongen met elkaar spelen en gewoon wel zien wat er gebeurt
Ja dat doen we dus al maanden en dan gebeurt er dus niks :/
pi_165968939
En als jullie alleen beginnen met orale seks? Dat is sowieso fijn en dan na een paar keer rustig uitbreiden. Dan heeft al meegemaakt en vertrouwen dat hij bij jou kan klaarkomen :).
pi_165970138
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:21 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Tweede bedpartner ;)
De slet :P
pi_165971924
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 23:32 schreef lafille het volgende:
Hoi!

Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen, en we hebben (met elkaar) nog geen seks gehad.
Bij een keertje dronken proberen 7 maanden geleden kreeg hij 'm niet omhoog en ik merkte dat dit gevoelig lag dus ik heb het zo gelaten.
Gisteren begon hij er zelf over, dat hij seks met me wilt en dat hij geil is, maar dat hij zoveel stress heeft door het 'falen' de vorige keer dat hij geen erectie krijgt. Als hij alleen is kan hij wel een erectie krijgen en klaarkomen.
Hij vertelde dat op het einde van zijn vorige relatie zijn ex hem veel opmerkingen begon te geven en dat hij onzeker werd en toen ook ooit moeite had met een erectie houden. Daardoor is die relatie op de klippen gelopen, hij is bang dat dit opnieuw gebeurt.

De oorzaak is dus psychisch, hij houdt zichzelf tegen zeg maar, door faalangst en stress. Maar hoe pak je zoiets aan?
We zijn allebei 20 trouwens, normaal zou dit toch nog geen issue mogen zijn.

Hoe kunnen we dit oplossen?
Laat hem een aantal keer Kamagra gebruiken als jullie gaan sexen. Daarna is hij de faalangst wel kwijt.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:38:37 #11
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_165972681
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:43 schreef lafille het volgende:

[..]

Ja dat doen we dus al maanden en dan gebeurt er dus niks :/
Vind ie je wel aantrekkelijk dan?
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_165973269
Als het na zolang nog niet lukt is het tijd voor professionele hulp lijkt me.
pi_165973565
Kamagraatje erin, kan je bij de huisarts krijgen.
Lambo of Rekt
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:54:36 #14
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_165973970
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:31 schreef EggsTC het volgende:
Kamagraatje erin, kan je bij de huisarts krijgen.
Als het in de vorige relatie ook al een issue was, lijkt drugs me niet de oplossing. Niet direct in elk geval.
pi_165974061
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:54 schreef Flogging het volgende:

[..]

Als het in de vorige relatie ook al een issue was, lijkt drugs me niet de oplossing. Niet direct in elk geval.
Het is een psychisch iets. Het probleem is focus. Als je op moment supreme de hele tijd denkt aan; omg nu moet mn lul hard blijven. Dan kan je er zeker van zijn dat het weer mislukt. Een paar ervaringen met kamagra, kunnen deze "angst" weghalen. Maargoed, een psycholoog zou misschien niet misstaan nee, of een sexuoloog.
Lambo of Rekt
pi_165978614
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 16:38 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Vind ie je wel aantrekkelijk dan?
Hij zegt van wel.
pi_165978654
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:31 schreef EggsTC het volgende:
Kamagraatje erin, kan je bij de huisarts krijgen.
Ik heb volgende week voor mezelf voor iets anders een afspraak bij de huisarts. Kan ik voor hem een voorschriftje daarvoor krijgen of moet hij toch echt zelf daarvoor naar een arts?
pi_165978684
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:28 schreef Vlicious87 het volgende:
En als jullie alleen beginnen met orale seks? Dat is sowieso fijn en dan na een paar keer rustig uitbreiden. Dan heeft al meegemaakt en vertrouwen dat hij bij jou kan klaarkomen :).
Die ga ik eens proberen, eens kijken of hij wel hard wordt als ik hem pijp. Dankjewel.
pi_165984654
Dan ben je niet aantrekkelijk genoeg voor hem, of hij is homo.
pi_165988977
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 21:51 schreef lafille het volgende:

[..]

Die ga ik eens proberen, eens kijken of hij wel hard wordt als ik hem pijp. Dankjewel.
Dat zal toch wel lukken? Daar wordt iedere man hard van.
pi_165989382
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 21:51 schreef lafille het volgende:

[..]

Die ga ik eens proberen, eens kijken of hij wel hard wordt als ik hem pijp. Dankjewel.
Je hebt hem in dat jaar nog niet gepijpt?
pi_165994054
Geef hem een kamagra, trek daarna je broek voor hem uit. Als hij dan nog geen erectie krijgt weet je dat hij homo is.
pi_166004587
Het kan overal mee te maken hebben...
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_166034330
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 21:51 schreef lafille het volgende:

[..]

Die ga ik eens proberen, eens kijken of hij wel hard wordt als ik hem pijp. Dankjewel.
Vreemde zaak hoor. Op onverwachtse momenten kan hij je toch even snel grijpen dan? In de nacht heeft een gezonde man ook vaak erecties. Of wanneer je even samen bent met kroelen en hij groeit ineens dan snel seks hebben tot een orgasme. Na een paar keer komt vanzelf wel het zelfvertrouwen terug. Als hij helemaal geen erecties krijgt dan is hij impotent door misschien wel lichamelijke klachten.

Spanning en faalangst kan altijd. Maar er zijn altijd momenten dat hij wel hard wordt bij rust zoals slapen. Overdag kan door stress je libido gigantisch zakken. Meest na een paar uur slapen is je hoofd leeg en dan zou het moeten lukken. Als jullie eens omgedraaid gaan liggen? Dus hij jou beffen en jij hem pijpen. Dat zou moeten werken. Zo niet. Dan gaat je relatie toch wel stuk lopen in de toekomst.

7 maanden geleden? Wtf. Nou, kappen maar ermee. Dat komt nooit meer goed dan.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_166034458
mijn ervaring is dat het 98% goed gaat erectie en 2% niet goed. geen erectie. ik date enkel los. dus soms meerder keren. meestal 1x. mijn ervaring is dat als je rustig doorrommeld het vanzelf goed komt. dus niet in de eerste 5 min. maar wel na 10 15 min. maar goed dat is bij mij. wat bij mij ook een ding is dominatie. als ik gedomineerd word. lees hij neemt de touwtjes in handen. hij gaat boven op me zitten. nee geen erectie. draai ik de rollen om. dus laat ik mijn dominante kant zien lukt het wel.

maargoed geen sex kunnen hebben kan ook. ik had een relatie maar ik kon enkel de bottom zijn. terwijl ik eigenlijk een top ben. maar ik kon geen erectie krijgen bij hem. bij een ander wel. en dus i.d.d. 2 maanden en toedeloe. weer vrijgezel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')