abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168767992
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Musea bezocht, winkels gedaan, gegeten, lekker gezeten op terrasjes in het zonnetje dat soort shit.
Alleen gaan eten of op een terrasje zitten. :')

quote:
Ik vermaak mijzelf altijd prima in mijn eentje. Kut is wel dat ik in mijn eentje na 21:00 uur het hotel niet verlaat. Ik ben dus voorzichtiger.

Maar Maleisië zou ik niet alleen doen, daar ben ik te voorzichtig voor :@ Voel mij veiliger met partner.
Dus je bent ook niet flink van bil gegaan? Meestal zijn die reismeisjes op zoek naar meer activiteit als je snapt wat ik bedoel.
pi_168768645
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 22:19 schreef Atak het volgende:

[..]

Alleen gaan eten of op een terrasje zitten. :')

[..]

Dus je bent ook niet flink van bil gegaan? Meestal zijn die reismeisjes op zoek naar meer activiteit als je snapt wat ik bedoel.
Dat jouw moeder zich zo gedraagt zegt niet dat alle vrouwen zo doen, pic :)
pi_168774103
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 22:39 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat jouw moeder zich zo gedraagt zegt niet dat alle vrouwen zo doen, pic :)
Dat zei je toch zelf dat je zo was? Waarom ga je anders alleen op een terras zitten? Waarschijnlijk wou niemand je. :')
pi_168774133
Trouwens kunnen Turken in NL ook stemmen voor het aankomende referendum?
pi_168774238
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:50 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat zei je toch zelf dat je zo was? Waarom ga je anders alleen op een terras zitten? Waarschijnlijk wou niemand je. :')
Ja idd. Daar ligt het aan.
Wederom, sommige mensen gaan op vakantie alleen om zichzelf uit te dagen. Niet om te neuken of rond te sletten. Ik heb een partner en ben monogaam en ga zeer zeker niet flirten met mannen in het buitenland. Ik ben zeker genoeg om niet constant anderen om mij heen te hebben om mijzelf te vermaken of iets te durven. Ik vind het zielig dat je niet ergens alleen durft te zitten :')
pi_168774506
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja idd. Daar ligt het aan.
Wederom, sommige mensen gaan op vakantie alleen om zichzelf uit te dagen. Niet om te neuken of rond te sletten. Ik heb een partner en ben monogaam en ga zeer zeker niet flirten met mannen in het buitenland. Ik ben zeker genoeg om niet constantanderen om mij heen te hebben om mijzelf te vermaken of iets te durven. Ik vind het zielig dat je niet ergens alleen durft te zitten :')
Oei, nu geef je jezelf wel weg hoor. Niet "constant" dus wel vaak/soms. :')

Ik heb nog nooit alleen op een terras gezeten. Ik zie het punt niet. Ik stel me voor dat je dan zo zielig rond zit te kijken voor aandacht.

Meisjes die alleen uitgaan zijn opzoek naar p. Dat is mijn ervaring maar ja dat gaan ze natuurlijk nooit toegeven. Meeste mensen gaan uit om tijd te spenderen met de mensen die ze kennen en om nieuwe mensen te ontmoeten. Als je in je eentje gaat dan spreekt dat voor zich.
pi_168774860
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 11:10 schreef Atak het volgende:

[..]

anderen om mij heen te hebben om mijzelf te vermaken of iets te durven. Ik vind het zielig dat je niet ergens alleen durft te zitten :')
Oei, nu geef je jezelf wel weg hoor. Niet "constant" dus wel vaak/soms. :')

Ik heb nog nooit alleen op een terras gezeten. Ik zie het punt niet. Ik stel me voor dat je dan zo zielig rond zit te kijken voor aandacht.

Meisjes die alleen uitgaan zijn opzoek naar p. Dat is mijn ervaring maar ja dat gaan ze natuurlijk nooit toegeven. Meeste mensen gaan uit om tijd te spenderen met de mensen die ze kennen en om nieuwe mensen te ontmoeten. Als je in je eentje gaat dan spreekt dat voor zich.
[/quote]

LOL
pi_168776738
Groetjes uit Maleisië. :W Het is hier erg mooi (en lekker warm). :s) Morgen naar Bali. :9

Alleen reizen is tof. Zo leer je tenminste mensen kennen (liever locals dan medetoeristen) en kan je echt cultuur snuiven. Alleen op een terrasje zitten? Who cares? Ik lees rustig een boek met m'n verse appelsap die continu wordt aangevuld. :Y

Weet je wat een ander voordeel van alleen reizen is? Je hoeft maar één keer entree te betalen wanneer je een museum of een andere toeristische attractie (bijv Petronas Twin Towers in Kuala Lumpur of Burj Khalifa in Dubai) bezoekt. :D

Een all-inclusive lijkt me inderdaad in je uppie niets aan. Gelukkig doe ik niet aan all-inclusives.
pi_168801258
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 11:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]


Wat doe je dan in je eentje aan tafel? Beetje zielig rondkijken. Ik zie stimorol al voor me aan zo'n tafel helemaal depri. _O-
pi_168803615
:')
pi_168908688
Mijn manager heeft mij gevraagd om volgende maand mee te gaan naar Barcelona (met z'n 2'en). Er is een programma van 2 dagen (13:00-17:00 en 10:00-17:00). Wij gaan voor minimaal 3, maximaal 5 dagen. Er blijft dus nog tijd over om het een en ander te bezichtigen.

Ik ben nooit eerder in Spanje geweest. Iemand tips? Wat eten en drinken ze daar voornamelijk? Gewoontes waar ik rekening mee moet houden?

Ik las dat ze veel wijn drinken in Spanje, mijn manager lust ook wel een glaasje wijn maar ik heb wijn nooit kunnen waarderen. Ik wil natuurlijk wel gezellig/sociaal mee doen en niet alleen maar water nuttigen :')
pi_168911377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:16 schreef xaban06 het volgende:
Mijn manager heeft mij gevraagd om volgende maand mee te gaan naar Barcelona (met z'n 2'en). Er is een programma van 2 dagen (13:00-17:00 en 10:00-17:00). Wij gaan voor minimaal 3, maximaal 5 dagen. Er blijft dus nog tijd over om het een en ander te bezichtigen.

Ik ben nooit eerder in Spanje geweest. Iemand tips? Wat eten en drinken ze daar voornamelijk? Gewoontes waar ik rekening mee moet houden?

Ik las dat ze veel wijn drinken in Spanje, mijn manager lust ook wel een glaasje wijn maar ik heb wijn nooit kunnen waarderen. Ik wil natuurlijk wel gezellig/sociaal mee doen en niet alleen maar water nuttigen :')
Veel kleine maaltijden en hou maar rekening met maaltijden om 21.00 uur.
pi_168911920
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 06:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Veel kleine maaltijden en hou maar rekening met maaltijden om 21.00 uur.
Komt omdat men daar lange dagen maakt en in de middag siesta houden?
  woensdag 15 februari 2017 @ 09:02:07 #264
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_168912168
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 13:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Groetjes uit Maleisië. :W Het is hier erg mooi (en lekker warm). :s) Morgen naar Bali. :9

Alleen reizen is tof. Zo leer je tenminste mensen kennen (liever locals dan medetoeristen) en kan je echt cultuur snuiven. Alleen op een terrasje zitten? Who cares? Ik lees rustig een boek met m'n verse appelsap die continu wordt aangevuld. :Y

Weet je wat een ander voordeel van alleen reizen is? Je hoeft maar één keer entree te betalen wanneer je een museum of een andere toeristische attractie (bijv Petronas Twin Towers in Kuala Lumpur of Burj Khalifa in Dubai) bezoekt. :D

Een all-inclusive lijkt me inderdaad in je uppie niets aan. Gelukkig doe ik niet aan all-inclusives.
Kijk deze man, met motor door Thailand cruisen _O_ en nog beetje taal spreken ook.

https://m.youtube.com/channel/UCKr68ZJ4vv6VloNdnS2hjhA
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_168912246
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 08:38 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Komt omdat men daar lange dagen maakt en in de middag siesta houden?
Ja idd. Wb alcohol vond ik het wel meevallen met de wijn, hoor.

Veel koolhydraten in hun keuken: ontbijt vnml omelet (met vlees of aardappel) en brood, lunch warm en avondeten ook al.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 09:21:17 #266
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_168955613
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:16 schreef xaban06 het volgende:
Mijn manager heeft mij gevraagd om volgende maand mee te gaan naar Barcelona (met z'n 2'en). Er is een programma van 2 dagen (13:00-17:00 en 10:00-17:00). Wij gaan voor minimaal 3, maximaal 5 dagen. Er blijft dus nog tijd over om het een en ander te bezichtigen.

Ik ben nooit eerder in Spanje geweest. Iemand tips? Wat eten en drinken ze daar voornamelijk? Gewoontes waar ik rekening mee moet houden?

Ik las dat ze veel wijn drinken in Spanje, mijn manager lust ook wel een glaasje wijn maar ik heb wijn nooit kunnen waarderen. Ik wil natuurlijk wel gezellig/sociaal mee doen en niet alleen maar water nuttigen :')
Santiago Bernabéu tour
  vrijdag 17 februari 2017 @ 17:40:04 #267
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_168964905
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 09:21 schreef Che_ het volgende:

[..]

Santiago Bernabéu tour
Hoest met Crip?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_168965729
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:40 schreef Montelly het volgende:

[..]

Hoest met Crip?
Zal wel a/h eten zijn.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:45:27 #269
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_168991711
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:40 schreef Montelly het volgende:

[..]

Hoest met Crip?
Heb geen griep
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:47:49 #270
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_168991791
ahbi
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_169041362
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:16 schreef xaban06 het volgende:
Mijn manager heeft mij gevraagd om volgende maand mee te gaan naar Barcelona (met z'n 2'en). Er is een programma van 2 dagen (13:00-17:00 en 10:00-17:00). Wij gaan voor minimaal 3, maximaal 5 dagen. Er blijft dus nog tijd over om het een en ander te bezichtigen.

Ik ben nooit eerder in Spanje geweest. Iemand tips? Wat eten en drinken ze daar voornamelijk? Gewoontes waar ik rekening mee moet houden?

Ik las dat ze veel wijn drinken in Spanje, mijn manager lust ook wel een glaasje wijn maar ik heb wijn nooit kunnen waarderen. Ik wil natuurlijk wel gezellig/sociaal mee doen en niet alleen maar water nuttigen :')
Spaans eten is lekker. Probeer vis maar wel in een goeie restaurant. Heel veel restaurants zijn niet hygiënisch. Het laatste wat je wilt is een voedselvergiftiging.
  woensdag 8 maart 2017 @ 15:18:16 #272
448174 Amazing_Jebediah
haatbaard met zachte g
pi_169372697
Waar zijn alle Turken?
pi_169384212
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:38 schreef Atak het volgende:

[..]

Spaans eten is lekker. Probeer vis maar wel in een goeie restaurant. Heel veel restaurants zijn niet hygiënisch. Het laatste wat je wilt is een voedselvergiftiging.
Voedsel valt tegen. Overal zit ham in/bij.

Zeevruchten wel volop aanwezig, maar vult niet :@
pi_169385854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:18 schreef Amazing_Jebediah het volgende:
Waar zijn alle Turken?
In Turkije.

quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:12 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Voedsel valt tegen. Overal zit ham in/bij.

Zeevruchten wel volop aanwezig, maar vult niet :@
Zei je al, veel varkensvlees. Heb je daar ook die halal restaurantjes gezien, word gewoon ook ham etc verkocht, vond dat zo vaag :D
pi_169385925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:16 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

In Turkije.

[..]

Zei je al, veel varkensvlees. Heb je daar ook die halal restaurantjes gezien, word gewoon ook ham etc verkocht, vond dat zo vaag :D
Paar shoarma tentjes gezien, niet binnen geweest, dus geen idee of ze met halal adverteren :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')