Dat ding gebeurt al een tijdje weinig meer mee volgens mij...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:57 schreef Flodder450 het volgende:
ik heb mij trouwens aangemeld voor de NS API, ga er vanmiddag even mee kloten
Ik ben er met de opening al half verdwaald...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:30 schreef Peterselieman het volgende:
Goh, wie had dat nou gedacht. Winkeliers in het station van Breda klagen over de weinige klandizie. Volgens NS Stations komen die vanzelf, maar ik vraag het me af met winkels die verstopt zitten in zijarmen van het gebouw, ver uit de looproute
http://www.bndestem.nl/re(...)reda-kwijt-1.6528301
In de reisplanner duikt al een IC Breda-Rotterdam-Delft-Den Haag (serie 1100) op in december en januari. Hoe zit het nou?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 06:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
http://nieuws.ns.nl/inter(...)omt-in-twee-stappen/
Dat zal best, maar is toch keus van reiziger om het wel of niet te doen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:19 schreef _serial_ het volgende:
Voor de liefhebbers van de Spoortdeelweken. NS heeft besloten deze niet door te laten gaan aankomende herfstvakantie
Bron : https://forum.ns.nl/actie(...)16-28017/index2.html
e.e.a zal vermoedelijk te maken hebben met de vele werkzaamheden, en drukke treinen.
Het is eerst aan NS om te kiezen of ze iets aanbieden of niet. Zo ja, DAN is er pas een keus aan de reiziger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal best, maar is toch keus van reiziger om het wel of niet te doen?
Zal je zien dat al die werkzaamheden afgelast worden, want hey hey wie had dat gedacht, werktreinen hebben ook last van blaadjes op de railsquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:19 schreef _serial_ het volgende:
Voor de liefhebbers van de Spoortdeelweken. NS heeft besloten deze niet door te laten gaan aankomende herfstvakantie
Bron : https://forum.ns.nl/actie(...)16-28017/index2.html
e.e.a zal vermoedelijk te maken hebben met de vele werkzaamheden, en drukke treinen.
Werkzaamheden worden pas een paar weken van te voren in de reisplanner verwerkt. Dit zal dus pas relatief laat in de reisplanner te vinden zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:18 schreef JDude het volgende:
[..]
In de reisplanner duikt al een IC Breda-Rotterdam-Delft-Den Haag (serie 1100) op in december en januari. Hoe zit het nou?
Nice.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier slapen we. https://www.booking.com/hotel/de/grafzeppelin.en-gb.html
Heb voor 6 man geboekt, 2 driepersoonskamers. Inclusief ontbijt en wifi, 40 ¤ p.p.
450 meter lopen van het station, eckt fantastisch.
quote:Nou nog een route
Arnhem lijkt me?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:25 schreef James1988 het volgende:
Als startpunt (ook voor de kaartjes) kunnen we denk ik Utrecht Centraal aanhouden?
Nice. :-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
jawel er gaan over de as Hamburg - Basel meer ICE's rijden geloof ik. Die kunnen we voor een deel van het traject best gebruiken.
Kan ook.quote:
Oh dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:29 schreef James1988 het volgende:
Rijden de ICEs dan weer via Arnhem? Ivm de aanleg van het derde spoor rijden die toch om?
Volgens mij rijden ze als er werkzaamheden zijn richting Duitsland via Arnhem en op de terugweg soms via Venlo. Door de sporen zoveel mogelijk in maar een richting te berijden creëer je meer capaciteitquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nice. :-)
[..]
Kan ook.
Rijden de ICEs dan weer via Arnhem? Ivm de aanleg van het derde spoor rijden die toch om?
Ah. Dus "we hebben een trein waarvan we weten dat 'ie pas 23 januari gaat rijden, maar we zetten 'm toch nu al in de reisplanner om 'm later met een werkzaamhedenberichtje er weer uit te slopen." Nice.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:23 schreef MTL het volgende:
[..]
Werkzaamheden worden pas een paar weken van te voren in de reisplanner verwerkt. Dit zal dus pas relatief laat in de reisplanner te vinden zijn.
ja, en differentiële slijtage (rolling contact fatigue) zodat de boel straks weer finaal in elkaar sodemietert zodra er één pomplorrie de andere kant op gaat rijden En de Duitsers kennende duurt het herbouwen dan weer een eeuwtje of tachtigquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij rijden ze als er werkzaamheden zijn richting Duitsland via Arnhem en op de terugweg soms via Venlo. Door de sporen zoveel mogelijk in maar een richting te berijden creëer je meer capaciteit
werkverschaffing heet datquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en differentiële slijtage (rolling contact fatigue) zodat de boel straks weer finaal in elkaar sodemietert zodra er één pomplorrie de andere kant op gaat rijden En de Duitsers kennende duurt het herbouwen dan weer een eeuwtje of tachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |