abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:49:29 #101
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166034197
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 12:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hun ook wel zouden willen weten (al weten ze dat wel), dat ze van ons geen kleinkinderen zullen krijgen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kwam over alsof je toestemming wou vragen, vandaar dat ik het vroeg.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166034503
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 12:45 schreef Adriane het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het lastig om afleiding te vinden. Alles verveelt snel. En ik ben snel mijn concentratie kwijt.
Maar zometeen ga ik lekker even stukje wandelen met een vriendin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have fun! *O*
Misschien TED-talks kijken? Een sjaal breien? Een denkbeeldige renovatie of herdecoratie uitvoeren?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166075806
Zo, heb al bloedgeprikt. ^O^ (Ik verwacht pakketje vandaag, dus wil hele dag thuis zijn. Weet niet of het brievenbuspost is of niet (al waren de verzendkosten - zei ze - ¤6,50).)

Helaas niet door m'n favoriete prikzuster geprikt. Nu eind volgende week DVK en maandag ff bellen of ik bloedarmoede heb door het lange ongesteld zijn, al heb ik geen klachten.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 10:18:04 #104
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166076772
Bloeddruk is redelijk normaal vandaag *O* Kan merken dat de pil uit mijn systeem begint te trekken, voel me een heel stuk beter.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166078416
Ik ben nieuw in dit topic dus ik zal me even kort voorstellen.

Ik ben 26, heb chronische ziekte van Lyme en ga binnenkort het huis uit.

Door dat laatste ben ik een beetje na gaan denken hoe ik dat zo makkelijk mogelijk voor mezelf kan maken aangezien ik weinig energie over heb.

Zo lijkt zo'n robotstofzuiger me wel heel tof maar misschien een beetje overdone. Wel ga ik op de dagen dat ik vrij ben dubbel koken, zodat als ik gewerkt heb zo een bord in de magnetron kan zetten.

Welke 'trucjes' gebruiken jullie nog meer om het huishouden niet te zwaar te maken?
pi_166079409
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 13:04 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Have fun! *O*
Misschien TED-talks kijken? Een sjaal breien? Een denkbeeldige renovatie of herdecoratie uitvoeren?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de verbouwing uitdenken is inderdaad een goed idee. Nu de loterij nog winnen ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166079592
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:57 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Ik ben nieuw in dit topic dus ik zal me even kort voorstellen.

Ik ben 26, heb chronische ziekte van Lyme en ga binnenkort het huis uit.

Door dat laatste ben ik een beetje na gaan denken hoe ik dat zo makkelijk mogelijk voor mezelf kan maken aangezien ik weinig energie over heb.

Zo lijkt zo'n robotstofzuiger me wel heel tof maar misschien een beetje overdone. Wel ga ik op de dagen dat ik vrij ben dubbel koken, zodat als ik gewerkt heb zo een bord in de magnetron kan zetten.

Welke 'trucjes' gebruiken jullie nog meer om het huishouden niet te zwaar te maken?
Welkom!
De ziekte van Lyme lijkt me erg vervelend.
Een robotstofzuiger is helemaal niet overdreven. Stofzuigen kan ik echt niet. Dat is een van de zwaarste klusjes.

Ik heb een hulp (1x per 2 weken) en een man en pubers. Zij doen het nodige.
Ik heb niet veel trucjes. Wat ik doe doe ik in stapjes. Elke keer een beetje.
pi_166079606
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 10:18 schreef LPFAN het volgende:
Bloeddruk is redelijk normaal vandaag *O* Kan merken dat de pil uit mijn systeem begint te trekken, voel me een heel stuk beter.
Kijk, dat is mooi.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 13:23:09 #109
3542 Gia
User under construction
pi_166080028
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:57 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Welke 'trucjes' gebruiken jullie nog meer om het huishouden niet te zwaar te maken?
Ik heb een man!

Grapje. Welkom.

Robotstofzuiger is volgens mij niet zaligmakend. Lijkt me dat die ook schoongemaakt moet worden en daarvoor moet je dan bukken om em op te tillen. Een stofzuigerzak verwisselen in een normale stofzuiger of het reservoir legen, is m.i. veel minder belastend. Verder heb je goede lichtgewicht stofzuigers.

Ramen één keer in de 6 weken laten lappen door een bedrijfje, of minder vaak, wat je zelf wilt en qua kosten kunt betalen.

Weet niet waar je boodschappen doet, maar ik heb de Appie App en gebruik dus mijn telefoon als handscanner. Daardoor staan al mijn boodschappen in mijn telefoon en kun je een lijstje maken van wat je aan standaard artikelen in huis hebt. Scheelt een boel als je met zo'n lijstje even door het huis loopt om te kijken wat op is. Minder kans dat je iets belangrijks vergeet en terug moet, terwijl je al zo weinig vrije tijd hebt.

Eventuele tuin bestraten een aankleden met bloempotten, hoef je niet zoveel te tuinieren.

Kijk voor jezelf eens of je een schoonmaakster kunt bekostigen voor 2 uurtjes per week, voor het zware werk, zoals kastjes, badkamer, ramen binnen enz...
pi_166080184
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:57 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Ik ben nieuw in dit topic dus ik zal me even kort voorstellen.

Ik ben 26, heb chronische ziekte van Lyme en ga binnenkort het huis uit.

Door dat laatste ben ik een beetje na gaan denken hoe ik dat zo makkelijk mogelijk voor mezelf kan maken aangezien ik weinig energie over heb.

Zo lijkt zo'n robotstofzuiger me wel heel tof maar misschien een beetje overdone. Wel ga ik op de dagen dat ik vrij ben dubbel koken, zodat als ik gewerkt heb zo een bord in de magnetron kan zetten.

Welke 'trucjes' gebruiken jullie nog meer om het huishouden niet te zwaar te maken?
Welkom hier!

Wat truukjes betreft, ik heb er wel enkele maar hoe nuttig ze zijn voor jou, weet ik ook niet.

-beperk het aantal keer dat je boodschappen gaat doen, doe dat met een boodschappenlijst en ga op de minst drukke momenten. Hier is dat dus 1 keer per maand voor drank, toiletpapier en keukenrol, afwasmiddel, cornflakes, pasta en rijst en aardappels, diepvriesgroenten, diepvriesvlees (of naar de beenhouwer en dan invriezen), ... en dat dan liefst op vrijdagavond zo'n half uur voor sluitingstijd. De rest van de maand ga ik een keer per week, ook met een lijstje, voor fruit, yoghurt, brood, beleg,... ook telkens op vrijdagavond.
-kook niet alleen voor twee dagen, maar zelfs voor weken, door soep, spaghettisaus,... in te vriezen of groenten op voorhand te snijden en in porties in te vriezen. Of diepvriesgroenten kopen en in porties doen. Dan kom je thuis, gooi je drie zakjes groenten in de wok, nog een stuk vlees en je bent klaar in 15 minuten.
-als je het echt te druk hebt: laat de boodschappen aan huis brengen. In de winkelnstaan kan soms echt doodvermoeiend zijn.

-probeer altijd meteen alles op z'n plek te leggen. De was meteen in de kast, de boodschappen meteen weggezet, geen drie dagen afwas in de keuken, het brood terug in de broodtrommel. Veel minder werk als je echt wil gaan schoonmaken.
-doe je schoenen uit in huis. Serieus. Veel minder vuil.
-hou het weekend in principe schoonmaak- en boodschappenvrij, als dat gaat. Als het door de week niet lukt om alles te doen, kan je dingen in het weekend doen, als het wel lukt, heb je een heel weekend om dingen te doen die je wil doen. Ik doe dat omdat ik dan liever drie dagen echt stikkapot ben als ik in mijn zetel plof, dan dat ik mijn halve weekend nog moet poetsen en niet uitgerust ben op maandag.
-Verdeel het huis in zones: je laat je robotstofzuiger als het gaat elke dag je hele huis doen (of om d etwee dagen, maar katten hier) en poetst dan op maandag bv de slaapkamer en het bureau, op woensdag de badkamer en het toilet, op vrijdag de gang, de keuken en de woonkamer. En als het dan niet lukt, kan je het altijd nog in het weekend doen.

-maak het makkelijk om schoon te maken: hoe minder beeldjes en foto's en kaarsjes op je kasten en hoe minder open rekken hoe gemakkelijker het is om af te stoffen. Borden en glazen zonder zevenhonderd tierlantijntjes zijn makkelijker af te wassen.
-Vraag hulp. Iemand die een keer in de twee weken langskomt, een vriend die je kan helpen de stoelen op tafel te zetten, iemand om de ruiten te kuisen, iemand om de strijk te doen.

-Laat de wasmachine snachts draaien, hang 's morgens op, schud daarbij eerst de kleren goed uit en hang mooi open. Een blouse op een hanger, bijvoorbeeld. Desnoods hang je het als het droog is in de badkamer terwijl je doucht of een bad neemt. Veel minder strijkwerk.

-zorg dat die delen van je huis waar andere mensen komen netjes zijn. De woonkamer, de keuken, het toilet. Als het dan toch niet lukt om alles bij te houden, schaam je je niet dood als er onverwacht iemand langskomt.
pi_166080195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 10:18 schreef LPFAN het volgende:
Bloeddruk is redelijk normaal vandaag *O* Kan merken dat de pil uit mijn systeem begint te trekken, voel me een heel stuk beter.
*O*
pi_166080270
Bedankt voor de gastvrije ontvangst en alle tips!

Hulp inhuren word helaas te duur. Ik kan ongeveer 3 à 4 dagen in de week werken en chronische lyme word helaas nog niet erkend door het uwv.

Ik krijg dus geen aanvulling op mijn loon dus zal echt goedkoop moeten leven.


Een standaard boodschappenlijstje is wel een slim idee. Ik mag ook af en toe de auto van m'n moeder lenen, had al bedacht dat ik dan een hoop dingen zoals wasmiddel kan inslaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door DeBlauweKrokodil op 20-10-2016 13:38:28 ]
pi_166080298
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:48 schreef Adriane het volgende:

[..]

Ja, de verbouwing uitdenken is inderdaad een goed idee. Nu de loterij nog winnen ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Details, details. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166080375
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 13:28 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Welkom hier!

Wat truukjes betreft, ik heb er wel enkele maar hoe nuttig ze zijn voor jou, weet ik ook niet.

-beperk het aantal keer dat je boodschappen gaat doen, doe dat met een boodschappenlijst en ga op de minst drukke momenten. Hier is dat dus 1 keer per maand voor drank, toiletpapier en keukenrol, afwasmiddel, cornflakes, pasta en rijst en aardappels, diepvriesgroenten, diepvriesvlees (of naar de beenhouwer en dan invriezen), ... en dat dan liefst op vrijdagavond zo'n half uur voor sluitingstijd. De rest van de maand ga ik een keer per week, ook met een lijstje, voor fruit, yoghurt, brood, beleg,... ook telkens op vrijdagavond.
-kook niet alleen voor twee dagen, maar zelfs voor weken, door soep, spaghettisaus,... in te vriezen of groenten op voorhand te snijden en in porties in te vriezen. Of diepvriesgroenten kopen en in porties doen. Dan kom je thuis, gooi je drie zakjes groenten in de wok, nog een stuk vlees en je bent klaar in 15 minuten.
-als je het echt te druk hebt: laat de boodschappen aan huis brengen. In de winkelnstaan kan soms echt doodvermoeiend zijn.

-probeer altijd meteen alles op z'n plek te leggen. De was meteen in de kast, de boodschappen meteen weggezet, geen drie dagen afwas in de keuken, het brood terug in de broodtrommel. Veel minder werk als je echt wil gaan schoonmaken.
-doe je schoenen uit in huis. Serieus. Veel minder vuil.
-hou het weekend in principe schoonmaak- en boodschappenvrij, als dat gaat. Als het door de week niet lukt om alles te doen, kan je dingen in het weekend doen, als het wel lukt, heb je een heel weekend om dingen te doen die je wil doen. Ik doe dat omdat ik dan liever drie dagen echt stikkapot ben als ik in mijn zetel plof, dan dat ik mijn halve weekend nog moet poetsen en niet uitgerust ben op maandag.
-Verdeel het huis in zones: je laat je robotstofzuiger als het gaat elke dag je hele huis doen (of om d etwee dagen, maar katten hier) en poetst dan op maandag bv de slaapkamer en het bureau, op woensdag de badkamer en het toilet, op vrijdag de gang, de keuken en de woonkamer. En als het dan niet lukt, kan je het altijd nog in het weekend doen.

-maak het makkelijk om schoon te maken: hoe minder beeldjes en foto's en kaarsjes op je kasten en hoe minder open rekken hoe gemakkelijker het is om af te stoffen. Borden en glazen zonder zevenhonderd tierlantijntjes zijn makkelijker af te wassen.
-Vraag hulp. Iemand die een keer in de twee weken langskomt, een vriend die je kan helpen de stoelen op tafel te zetten, iemand om de ruiten te kuisen, iemand om de strijk te doen.

-Laat de wasmachine snachts draaien, hang 's morgens op, schud daarbij eerst de kleren goed uit en hang mooi open. Een blouse op een hanger, bijvoorbeeld. Desnoods hang je het als het droog is in de badkamer terwijl je doucht of een bad neemt. Veel minder strijkwerk.

-zorg dat die delen van je huis waar andere mensen komen netjes zijn. De woonkamer, de keuken, het toilet. Als het dan toch niet lukt om alles bij te houden, schaam je je niet dood als er onverwacht iemand langskomt.
Goeie tips, bedankt!

Ik ga inderdaad minimalistisch wonen, zo min mogelijk troepjes.

Nu je dit zo schrijft bedenk ik me ook dat het vloerkleed wat ik had uitgezocht misschien helemaal niet praktisch is. Is toch weer extra werk om die schoon te houden.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 13:42:45 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166080465
Kleed gewoon lekker houden. Schoenen uit en een bord onder je boterham en dat kleed wordt echt niet vies.

Ramen wassen zou ik gewoon niet doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_166080617
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 13:42 schreef Lienekien het volgende:
Kleed gewoon lekker houden. Schoenen uit en een bord onder je boterham en dat kleed wordt echt niet vies.

Ramen wassen zou ik gewoon niet doen.
ik heb hem nog niet gekocht hoor dus ik zou hem eventueel achterwege kunnen laten.

T word waarschijnlijk een flat dus wel lekker alles gelijkvloers *O*

Trappen kunnen echt killing zijn op een slechte dag :O
pi_166080872
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 13:49 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:

[..]

ik heb hem nog niet gekocht hoor dus ik zou hem eventueel achterwege kunnen laten.

T word waarschijnlijk een flat dus wel lekker alles gelijkvloers *O*

Trappen kunnen echt killing zijn op een slechte dag :O
Bwah, als je dat leuk en gezellig vindt, zou ik dat gewoon doen. Zoals Lienekien zegt, een bord onder je boterham en schoenen uit (en oppassen met drank, vooral dingen uitschenken) en dat is zo geen probleem.

Of je nu de laminaat of het tapijt stofzuigt, zoveel verschil is dat niet. Misschien dat je er een keer per jaar tapijtreiniger opspuit, er eens met een borstel overwrijft en dan als het gedroogd is weer stofzuigt. Of je doet het eens in de zoveel tijd voor 3o euro naar de droogkuis, ook weer zo handig.

Uiteindelijk moet je huis ook een thuis zijn, en als jij het fijn vindt om met je voeten door hoogpolig tapijt te woelen of vrolijk wordt van leuke kleurtjes onder je salontafel, dan moet je dat vooral doen.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 14:24:41 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166081343
Die tip van 's nachts de wasmachine draaien en 's ochtends ophangen: nee. Nee omdat je daar je buren geen plezier mee doet, een wasmachine die 's nachts staat te centrifugeren. En nee omdat je beter je was direct kunt ophangen als die klaar is, want zo voorkom je het beste dat je moet strijken.

No offence, MA. 8-)
The love you take is equal to the love you make.
pi_166081499
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:57 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Ik ben nieuw in dit topic dus ik zal me even kort voorstellen.

Ik ben 26, heb chronische ziekte van Lyme en ga binnenkort het huis uit.

Door dat laatste ben ik een beetje na gaan denken hoe ik dat zo makkelijk mogelijk voor mezelf kan maken aangezien ik weinig energie over heb.

Zo lijkt zo'n robotstofzuiger me wel heel tof maar misschien een beetje overdone. Wel ga ik op de dagen dat ik vrij ben dubbel koken, zodat als ik gewerkt heb zo een bord in de magnetron kan zetten.

Welke 'trucjes' gebruiken jullie nog meer om het huishouden niet te zwaar te maken?
Welkom!

Mijn truc is gewoon niets doen als ik er de energie niet voor heb. (Zoals vandaag bijv, maar eigen keuze hé, om om 7:00 op te staan. Had ook later op kunnen staan.) Ik ben moe, net ook even op de bank liggen slapen. :@

Mijn vriend weet dat zulke dagen voorkomen. En ik probeer meer te doen als ik wel de energie heb.
pi_166081707
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 14:24 schreef Lienekien het volgende:
Die tip van 's nachts de wasmachine draaien en 's ochtends ophangen: nee. Nee omdat je daar je buren geen plezier mee doet, een wasmachine die 's nachts staat te centrifugeren. En nee omdat je beter je was direct kunt ophangen als die klaar is, want zo voorkom je het beste dat je moet strijken.

No offence, MA. 8-)
None taken :)
Ik stel die dan ook zo in dat die klaar is als ik opsta, of een half uur erna ;)
En ik woon al negen jaar in een appartement en doe het ook al negen jaar zo, geen enkele buur heeft ooit al geklaagd. Moet wel toegeven, mijn wasmachine staat op ee rubberen mat in de keuken (in de plaats van de afwasmachine). In het bureau (naast de keuken) hoor ik zelf de wasmachine geeneens en doordat de indeling van de appartementen boven en onder mij dezelfde is, liggen hun keukens dus ook boven mijn keuken en hun slaapkamers twee kamers verder. Helpt ook wel.

Maar je kan het dan even goed ook overdag instellen, dat je was klaar is als je thuiskomt en dan kan ophangen, uiteraard.
pi_166081968
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 13:33 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Bedankt voor de gastvrije ontvangst en alle tips!

Hulp inhuren word helaas te duur. Ik kan ongeveer 3 à 4 dagen in de week werken en chronische lyme word helaas nog niet erkend door het uwv.

Ik krijg dus geen aanvulling op mijn loon dus zal echt goedkoop moeten leven.


Een standaard boodschappenlijstje is wel een slim idee. Ik mag ook af en toe de auto van m'n moeder lenen, had al bedacht dat ik dan een hoop dingen zoals wasmiddel kan inslaan.
Dus je bent niet ziek volgens het UWV?? Moet niet gekker worden.

En als je de grote boodschappen gaat doen met de auto van je moeder, kan ze meteen mee, haar boodschappen doen en jou helpen met sjouwen (voor het gemak ga ik er vanuit dat je moeder gezond is)
  donderdag 20 oktober 2016 @ 14:59:03 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166081991
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:57 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Ik ben nieuw in dit topic dus ik zal me even kort voorstellen.

Ik ben 26, heb chronische ziekte van Lyme en ga binnenkort het huis uit.

Door dat laatste ben ik een beetje na gaan denken hoe ik dat zo makkelijk mogelijk voor mezelf kan maken aangezien ik weinig energie over heb.

Zo lijkt zo'n robotstofzuiger me wel heel tof maar misschien een beetje overdone. Wel ga ik op de dagen dat ik vrij ben dubbel koken, zodat als ik gewerkt heb zo een bord in de magnetron kan zetten.

Welke 'trucjes' gebruiken jullie nog meer om het huishouden niet te zwaar te maken?
Welkom!

Ik heb huishoudelijke hulp, verder doe ik het huishouden in stapjes. Elke keer rust nemen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166083730
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 14:57 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dus je bent niet ziek volgens het UWV?? Moet niet gekker worden.

Ja, lullig is dat. Je zou zeggen dat ze kijken naar je functioneren, maar in de realiteit is het nog steeds zo dat wanneer je een onverklaarde ziekte hebt (volgens UWV) je niet afgekeurd wordt. Of bijvoorbeeld gedwongen wordt tot behandeling (cognitieve gedragstherapie is erg populair wat dat betreft...).
pi_166083781
Ik heb nu vijf dagen achter elkaar migraine gehad. ;( Elke dag aan het einde van de middag kwam het op. Nu voelt het nog redelijk goed, gelukkig, want ik ga zo op ziekenbezoek. Volgende week heb ik maar één afspraak staan en dat ga ik lekker zo houden. Verder een beetje opruimen in huis en zorgen dat ik goed eet en beweeg.
pi_166083810
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb nu vijf dagen achter elkaar migraine gehad. ;( Elke dag aan het einde van de middag kwam het op. Nu voelt het nog redelijk goed, gelukkig, want ik ga zo op ziekenbezoek. Volgende week heb ik maar één afspraak staan en dat ga ik lekker zo houden. Verder een beetje opruimen in huis en zorgen dat ik goed eet en beweeg.
:*
Houd die week maar lekker rustig inderdaad. Zelfzorg enzo!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')