abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_165956313
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 18:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar staat dat niet heel knullig?
Tja is ook weer waar....
Life can be a bitch, so like it..
pi_165994466
Kan Douwe Bob niet nog een keer met dit nummer?

maandag 17 oktober 2016 @ 13:28:36 #53
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_166010886
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:05 schreef ato het volgende:

O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 17 oktober 2016 @ 19:25:38 #54
204179 grazz
..:: Amsterdam 2018 ::..
pi_166018796
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:05 schreef ato het volgende:

Alleen al voor de manier waarop hij het ESF heeft benaderd, mag hij van mij nog een keer. Wel met een beter lied :P
Namasté Alé!
pi_166019824
De zusjes waren bij RTL live vandaag, weer die grijns en zeggen dat ze niet benaderd zijn..jaja..

Ze zagen er wel goed uit..
pi_166023877
  maandag 17 oktober 2016 @ 22:37:52 #57
204179 grazz
pi_166025785
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 20:05 schreef ato het volgende:
De zusjes waren bij RTL live vandaag, weer die grijns en zeggen dat ze niet benaderd zijn..jaja..

Ze zagen er wel goed uit..
Nouja, ze moeten al wel benaderd zijn door Avrotros over het ESF natuurlijk. Zelfs Jan Smit heeft gezegd dat ze er niet om heen kunnen na De beste zangers... Cornald & Jan kunnen ook een kijkje nemen bij hun theatertour, mochten ze nog niet overtuigd zijn ;)

Ik blijf dit mooi vinden

I
Namasté Alé!
  maandag 17 oktober 2016 @ 22:42:13 #58
204179 grazz
pi_166025951
Namasté Alé!
pi_166029128
Van mij mag circus Og3ne heus wel naar het songfestival. Punt is dat ze nog niet in staat zijn gebleken ook maar een hit te schrijven. En nee, Magic vind ik geen hit :'). Zou boven alle verwachtingen zijn als hier opeens een dikke hit uit gaat rollen. Rochelle vind ik ook een goede optie though.
pi_166030530
Ik vind Rochelle live niet zo best uit de verf komen. Bij DWDD stond ze er vorige week bij als een dood vogeltje.
pi_166038976
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind Rochelle live niet zo best uit de verf komen. Bij DWDD stond ze er vorige week bij als een dood vogeltje.
Normaal komt zij live wel goed uit de verf, ik vind vaak artiesten bij DWDD niet goed live uit de verf komen.

Bij X factor was zij overigens geweldig live.
pi_166040893
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 00:57 schreef aarontje112 het volgende:
Van mij mag circus Og3ne heus wel naar het songfestival. Punt is dat ze nog niet in staat zijn gebleken ook maar een hit te schrijven. En nee, Magic vind ik geen hit :'). Zou boven alle verwachtingen zijn als hier opeens een dikke hit uit gaat rollen. Rochelle vind ik ook een goede optie though.
20ste in één van de hitlijsten geen hit noemen. :{w
Hun papsie had er wel een hele middag op zitten schrijven, we hebben het hier over pure kwaliteit. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_166040943
Nou ja. Als ze dan toch (waarschijnlijk) gaan zal ik het ook maar eens van de positieve kant gaan zien.

Ik denk wel dat deze dames goed te regisseren zijn voor een Pannekoek. Aangezien ze zelf niks echts en spontaans in hun optredens hebben kunnen ze zich volledig richten op het instuderen van de precieze timings en camera angles, iets waar Pannekoek graag mee werkt.

Zowel TCL als DB kregen dat goed voor elkaar, op steeds het juiste moment de juiste kant op kijken ed. Met Trijntje probeerde hij het ook. maar het is natuurlijk lastig op iemand die van zichzelf al naar drie verschillende kanten tegelijk kijkt op de camera te laten focussen. :P

Nu alleen nog een goed nummer...
Om daar iets positiefs over te denken ga ik wel wat meer tijd nodig hebben, ben ik bang. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_166041763
Ik kom er net achter dat Causes een Nederlandse band is.. O+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_166041845
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 16:45 schreef ato het volgende:

[..]

Normaal komt zij live wel goed uit de verf, ik vind vaak artiesten bij DWDD niet goed live uit de verf komen.

Bij X factor was zij overigens geweldig live.
Dat van DWDD is idd wel zo. Waylon en Ilse kwamen daar ook niet lekker uit de verf.
pi_166042063
Ik zie nu bij DWDD de pianist van Douwe en Douwe zelf op de achtergrond zitten. Het is oktober. Het is DWDD.

GAATIENOGEENKEER??? *O*
pi_166046801
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 19:26 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu bij DWDD de pianist van Douwe en Douwe zelf op de achtergrond zitten. Het is oktober. Het is DWDD.

GAATIENOGEENKEER??? *O*
Dat zou te gek zijn...
pi_166047227
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 00:57 schreef aarontje112 het volgende:
Magic was een grotere hit dan wat Douwe Bob er voor zijn deelname uit heeft weten te persen aan eigen nummers. Dus waarom zou dat een ding zijn.
pi_166047518
En Trijntje had met Total Touch een hele waslijst aan hits en kijk wat daarvan terecht kwam. In het verleden behaald succes biedt geen garantie voor de toekomst, net als dat in het verleden uitgebleven mega-succes geen garantie is voor een zekere flop bij een festival. Het draait uiteindelijk om het nummer en de exposure.

Ik zal niet juichen en jubelen als straks een act als OG3NE of Miss Montreal of god forbid fucking DOTAN besluit mee te doen maar zal met gereserveerd chagrijn reageren en pas écht gal spuwen als het ook nog een gigantisch kutnummer blijkt te zijn.

w/ Doezepwa
pi_166048322
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 22:38 schreef Cee het volgende:
En Trijntje had met Total Touch een hele waslijst aan hits en kijk wat daarvan terecht kwam. In het verleden behaald succes biedt geen garantie voor de toekomst, net als dat in het verleden uitgebleven mega-succes geen garantie is voor een zekere flop bij een festival. Het draait uiteindelijk om het nummer en de exposure.

Ik zal niet juichen en jubelen als straks een act als OG3NE of Miss Montreal of god forbid fucking DOTAN besluit mee te doen maar zal met gereserveerd chagrijn reageren en pas écht gal spuwen als het ook nog een gigantisch kutnummer blijkt te zijn.

w/ Doezepwa
En als je het toch een leuk nummer vind van de genoemde artiesten?
Jubel je dan wel voorzichtig mee :-)
pi_166048747
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 23:03 schreef ato het volgende:

[..]

En als je het toch een leuk nummer vind van de genoemde artiesten?
Jubel je dan wel voorzichtig mee :-)
Ja, dat bedoelde ik. :) Dan zeg ik in eerste instantie 'hè bah, krijgen we vast weer zo'n monotoon echotrommelnummer met ooohwooow's van Dotan'. En als ie het tegendeel bewijst dan gaat het vlaggetje weer omhoog. w/
pi_166099079
Ik denk dat het vrijdag 28 oktober bekend gemaakt wordt, wat denken jullie?

Ps ik wist niet dat Ronde een Nederlandse band was.

Ook top om te sturen.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 23:28:02 #74
204179 grazz
pi_166118461
Geen idee wanneer het wordt bekend gemaakt.

Ronde maakt ook wel fijne muziek :Y
Namasté Alé!
pi_166118952
Deelnemer Cyprus bekend dus we zijn niet meer de eerste.
Vraag me af of het nog oktober wordt.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')