Check online in, en ga vervolgens ook in baggage drop off rij staan. Dat scheelt vaak lange rijen.quote:
United heeft zover ik weet in Amsterdam alleen een premier access ingang en een economy. Maakt niks uit of je al een online checkin doet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:29 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Check online in, en ga vervolgens ook in baggage drop off rij staan. Dat scheelt vaak lange rijen.
Maak je je serieus druk over de plee in het vliegtuig? Kerel als ik jou was zou ik gewoon thuisblijven want dit gaat gewoon niet werken...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:38 schreef 0906 het volgende:
[..]
Was toch echt een 777-200 toestel. Zijn die goed voor lange vluchten?
Wat is jou ervaring met toiletbezoek tijdens een vlucht? Als het goed is zijn beide toiletten even groot, of je nou in een 777 of 737 zit.
42.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:14 schreef 0906 het volgende:
Als jullie moeten kiezen:
A330
777
787
Wat heeft je voorkeur?
Zie TRV / Vragen over vliegen #47 (e-tickets, inchecken, bagage, etc)quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:29 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Check online in, en ga vervolgens ook in baggage drop off rij staan. Dat scheelt vaak lange rijen.
Toch nog even inhakend...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
In een 777 zitten grotere toiletten PUNT! Maar laat het lekker over je heen komen en wil niet alles vantevoren bedacht en uitgetekend te hebben.
Maar eigenlijk dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:38 schreef Nielsch het volgende:
Maak je je serieus druk over de plee in het vliegtuig? Kerel als ik jou was zou ik gewoon thuisblijven want dit gaat gewoon niet werken...
Helemaal mee eens! Het vervelende van dit soort autisten is dat ze de meest onzinnige vragen hebben maar op het moment dat ze lucht in gaan, je nooit meer wat van ze hoort. Dan wil ik ook de horror verhalen achteraf wel horen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maak je je serieus druk over de plee in het vliegtuig? Kerel als ik jou was zou ik gewoon thuisblijven want dit gaat gewoon niet werken...
hij zou maar een stewardes pakken. Moet je wel ruimte hebben he...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Het vervelende van dit soort autisten is dat ze de meest onzinnige vragen hebben maar op het moment dat ze lucht in gaan, je nooit meer wat van ze hoort. Dan wil ik ook de horror verhalen achteraf wel horen.
Volgens mij vliegt 0906 niet met Transaviaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
hij zou maar een stewardes pakken. Moet je wel ruimte hebben he...
ziek veel respect als het je lukt om een stewardess vol te blaffen op de plee van een 737quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Volgens mij vliegt 0906 niet met Transavia
In een 777-300 kan ik niet eens normaal zitten. Moet eerst mijn ballen tussen mijn benen doen want als ik zit dan klemmen mijn knieën tegen elkaarquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
ziek veel respect als het je lukt om een stewardess vol te blaffen op de plee van een 737
Mijn hemel, ik kan er niet eens rechtop staan
A330 is op Europese bodem gemaaktquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:14 schreef 0906 het volgende:
Als jullie moeten kiezen:
A330
777
787
Wat heeft je voorkeur?
Ja dat gaat nu dus niet he.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ik mijn koffer in zo'n apparaat kon stoppen ipv langs de balie te moeten. We vliegen om 9.15, dus om 6.15 op het vliegveld vind ik vroeg genoeg
Zelfs de aantallen toiletten zijn compleet onbelangrijk. Dan sta je maar even te wachten, is goed voor de bloedsomloop.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:22 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Toch nog even inhakend...
De grote van het toilet is niet eens het belangrijkste, hoewel de KLM inderdaad een relatief groot toilet heeft in het midden waar je ook met een rolstoel uit de voeten kan, hoe je in de gangpaden daar heen kan rijden weet ik weer niet, maar gaat om het idee denk ik...
Het gaat vooral om de aantallen toiletten die aanwezig zijn, want in een 737-800 zitten wel 3 toiletten, 2 daarvan kunnen door economy passagiers gebruikt worden, en dat is dus 2 voor circa 170 passagiers, in een 777 kunnen zo'n 340 economy passagiers met zo'n 9 toiletten, dat zijn er dus 2x zoveel. Naast het feit dat ze door het vliegtuig verspreid zitten waardoor je deze altijd wel kan bereiken.
Op een vlucht in een 737 is het toilet de eerste minuten van een vlucht voor iedereen wel bereikbaar, maar aangezien een luchthaven ook toiletten heeft is het gebruik dan minimaal, echt ik snap niet dat je 10 minuten na het opstijgen naar de WC zou moeten, maar dat ligt vast aan mij, echter tijdens een boordservice kan je niet omdat die kar in het ene gangpad staat en je niet naar achteren kunt, en na de boordservice wil het complete toestel de versnapering eruit gooien.
[..]
Maar eigenlijk dit.
dan knal je even naar londen met dat kekke proppelorvliegtuigje van flybe.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:11 schreef sirdanilot het volgende:
Volgens mij heb ik alleen heel veel 737s en A320s gehad en voor long haul de 747, 777 en A330. Ik merkte eigenlijk weinig verschil behalve dat de 747 natuurlijk een stukkie groter is.
Oh ja en van london naar schiphol een keer een piepkleine A319.
Ik heb nou nooit eens een leuk zeldzamer toestel
Ik zou eerder aanraden op een lokaal vliegveldje te kijken of je ergens mee mag vliegen. Voor een euro of 60 heb je een rondvlucht van een half uurtje boven je eigen woonplaats. Dat kost het tenminste hier waar ik woon. Zo'n cessna vanaf een grasveld is ook een andere ervaring. De propellorvliegtuigjes op schiphol etc niet echt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan knal je even naar londen met dat kekke proppelorvliegtuigje van flybe.
A350 natuurlijk!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:14 schreef 0906 het volgende:
Als jullie moeten kiezen:
A330
777
787
Wat heeft je voorkeur?
uiteraard, dan kan je niet in een middelseat eindigenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
A350 natuurlijk!
Maar uit bovenstaande lijst toch 787 denk ik, op de voet gevolgd door 777 en op ruime afstand A330. Ik mis alleen nog een A340 dit jaar voor de complete Airbus collectie.
777 dit jaar veruit het meeste gevlogen, in de regel prima toestellen. Cabine van de 787 is mooier, stoelopstellingen soms wat ongelukkig. A330 weinig bijzonders, al zweren sommige mensen bij de 2-seats aan de ramen.
Het gaat mij ook niet om die toiletten, wou gewoon weten of het toestel een beetje comfortabel is omdat ik mensen hoor zeiken over lange vluchten met een 737.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Het vervelende van dit soort autisten is dat ze de meest onzinnige vragen hebben maar op het moment dat ze lucht in gaan, je nooit meer wat van ze hoort. Dan wil ik ook de horror verhalen achteraf wel horen.
KLM 777-300ER, lekker brullen met die motoren.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Volgens mij vliegt 0906 niet met Transavia
Stel we zouden jou vertellen dat er geen WC zit in die toestellen en je het lekker op mag houden, dat de stoelen vreselijk zitten en de motoren lawaaierig brullen. Wat ging je dan doen? Want je hebt (gezien je andere posts) geen geld om je vlucht om te boeken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:09 schreef 0906 het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om die toiletten, wou gewoon weten of het toestel een beetje comfortabel is omdat ik mensen hoor zeiken over lange vluchten met een 737.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |