abonnement Unibet Coolblue
pi_468013
Schandalig,wat wordt die meid voorgetrokken.
Ik las net op http://debus.mediahits.nl/ het volgende verhaal.
Het lijkt erop dat SBS heel ver wil gaan om dit meisje het miljoen te bezorgen!
Maandagmiddag ziet Nancy haar ouders buiten staan. Via het dakluikje knoopt ze een gesprekje met hun aan totdat de redactie het afkapt. Even later krijgt Nancy een hevige woordenwisseling met Koen, barst in huilen uit en wil De Bus verlaten. “Als ik wil gaan, dan ga ik!”, schreeuwt ze uit. Koen bemoeit zich er weer mee waarna Nancy nog kwader wordt en Koen zelfs aanvliegt.
Hans moet er tussen komen om de boel te sussen. Heel toevallig (ja ja) staat buiten haar manager Francis van Mechelen, met wie zij vervolgens van de redactie mag praten. Na dit gesprek is Nancy weer helemaal omgedraaid, en besluit in De bus te blijven.

De andere passagiers, met name Sandra en Zoë zijn woedend over het feit dat Nancy steeds wordt voorgetrokken door de redactie. Sandra dreigt ook maar op te stappen, en barst ook maar weer eens in een huilbui uit. Hans en Mariska troostten haar
  dinsdag 14 november 2000 @ 14:59:36 #2
7442 waussie
Laat jezelf niet schieten!
pi_468588
Als wat jij stelt waar is dan ben ik niet blij.... Ik vind nancy een hele aardige meid en ze mag er best wezen, maar zeg nou eerlijk: Als je in een kamer bent met Zoe en Nancy en uiteindelijk moet je er een wegsturen. Ik denk dat ik zeker niet de enige zou zijn die met zoe over zou blijven. Ofwel, als nancy wordt voorgetrokken door sbs en Zoe en Sandra hierdoor zouden willen vertrekken, MOET nancy gewoon weg!! Zoe en Sandra zijn appart veel leuker dan drie Nancy's bij elkaar.......

Maarja, zoe gaat toch niet weg.....

Order is only visible for those who accept chaos
pi_469695
Wat een agressief klein rotduiveltje is die Nancy zeg! Ik bedoel, iedereen weet dat Koen een spel speelt, maar dit zijn onbewaakte ogenblikken waarin Nany toch echt haarzelf was...en Koen speelt daar handig op in. Persoonlijk kon ik haar van dag 1 al niet uitstaan, alles in haar is nep, maar door haar verslaving (roken) af te nemen in grote mate zie je zoals ze werkelijk is...geen partynummer dus! Laat ik nog maar één ding zeggen en dat is dat alle dames in de bus drama's van de eerste orde zijn, persoonlijk had ik graag de bus uitgestapt had ik in de nabijheid van deze wezens moeten verblijven. Jammer van dat geld, maar geld is ook niet alles, geestelijke gezondheid vind ik een stuk belangrijker
pi_471233
Maar die koen is toch een verdomde klootzak van de 1e orde en ik zou hem al op zijn bek getimmerd hebben...
Als die gast ZO treitert... maar goed. Die kerels in de bus denken daar anders over.
Het aat er mij niet alleen om hoe hij tegen Nancy doet, maar hij is een randdebiel en ettert tegen iedereen.
Dat is geen plagen meer, maar bloed onder de nagels vandaan halen... Maar daar kijken we allemaal voor
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_472336
ja wacht even, Nancy wordt voorgetrokken? Ik dacht het niet na de uitzending van vanavond te zien, waar zij indirect een rode kaart-waarschuwing krijgt?
Het is juist Koen die buiten alle sancties blijft en duidelijk de bescherming van de redactie krijgt(is hij soms de mol??)
En zeg nou zelf, Nancy wordt de spanning met Koen soms teveel, dat is duidelijk en ze geeft hem op haar manier van katoen, wat overigens ter discussie mag staan of het wel de juiste manier is.
En dan Hans, de lieverd, die zich als enige tegen Koen staande houdt en zich duidelijk een winnaar mag noemen in dit 'spel'.
Voor mij is Hans de winnaar!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_475371
Volgens mij is de redactie weer bezig met een stukje good cop/bad cop routine. Ze zijn niet echt bezig met een duidelijke lijn te stellen. Het lijkt er op dat koen privileges krijgt , maar ook lijkt nancy deze soms te krijgen.
Volgens mij is de redactie alleen maar bezig om met deze acties extra spanning te creeeren onder de anderen.
En als er dan mensen in die bus zijn die vinden dat dit niet kan en bijvoorbeeld dreigen op te stappen dan moet charly alles weer rechtpraten en een paar extra'tjes uitdelen.

----------------
ik ben me dur eendje

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')