abonnement Unibet Coolblue
pi_166020070
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 20:05 schreef studentje7 het volgende:
Iets daaronder

Bethesda
_O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 oktober 2016 @ 20:28:57 #277
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166020368
Quantic Dream _O_
pi_166020400
Bethesda begint steeds luier te worden. In de tijd van Fallout 3 was ik echt fan van ze, maar sinds Fallout 4 zijn ze echt een beetje een B studio geworden voor mij. Ze mogen echt een voorbeeld nemen aan Rockstar en nu dan ook CD Projekt. Die blijven tenminste hun games echt volop ondersteunen. Bethesda komt met 2 a 3 patches (en dan ook nog eens kleine patches) en daarna mag je het zelf maar uitzoeken.
  maandag 17 oktober 2016 @ 20:42:51 #279
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_166021000
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 19:16 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha ik weet het, doe het niet super vaak, maar met RDR moet het gewoon.
:')
Irene is bae <3
  maandag 17 oktober 2016 @ 21:30:28 #280
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166022809
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 20:05 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Rockstar, CD Project

Iets daaronder

Bethesda en Blizzard

De rest moet je nooit vertrouwen. :P
Bethesdaaaaahahahahaha

schaamte om dit in een ps topic te zeggen. Bethesda en kwaliteit rofl
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_166023562
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 21:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Bethesdaaaaahahahahaha

schaamte om dit in een ps topic te zeggen. Bethesda en kwaliteit rofl
Heb veel Bethesda games gespeeld on nooit echt erge bugs tegengekomen. Altijd normale gamepalaytrailers zodat het eindproduct geen downgrade krijgt.
Altijd normale DLC.
pi_166023717
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 20:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Bethesda begint steeds luier te worden. In de tijd van Fallout 3 was ik echt fan van ze, maar sinds Fallout 4 zijn ze echt een beetje een B studio geworden voor mij.
Denk dat Bethesda sowieso hard aan de bak moet om met de volgende TES in de buurt te komen bij het hoge niveau dat Witcher 3 heeft neergezet. Al was Fallout 4 alsnog een dikke 8/10 voor mij. :P

Ik heb wel in een interview met Todd Howard gelezen dat een nieuwe TES niet hun volgende project zal zijn en dat ze voor TES 6 een compleet andere engine maken. Dus wie weet zien ze ook wel dat de concurrentie ze in heeft gehaald.
  maandag 17 oktober 2016 @ 22:16:17 #283
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_166024880
Mooi, die engine kan ook echt niet meer. Die graphics en haperige gameplay van Fallout is echt dik achterhaald.

Als zelfs Fifa sinds 2009 eindelijk eens over is op een andere engine dan mogen zij dat toch zeker!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_166026805
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 20:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Bethesda begint steeds luier te worden. In de tijd van Fallout 3 was ik echt fan van ze, maar sinds Fallout 4 zijn ze echt een beetje een B studio geworden voor mij. Ze mogen echt een voorbeeld nemen aan Rockstar en nu dan ook CD Projekt. Die blijven tenminste hun games echt volop ondersteunen. Bethesda komt met 2 a 3 patches (en dan ook nog eens kleine patches) en daarna mag je het zelf maar uitzoeken.
Hoeveel spellen brengen ze uit per jaar dan? :P
pi_166027306
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 11:44 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Repetitief of verslavend? :P
dat laatste. Steeds als ik wil stoppen ontdek ik weer iets nieuws. En ik wordt veel te blij van al die blije geluidjes.
Wie dit leest is hek.
pi_166030232
Ik vond The Witcher 3 eigenlijk helemaal niet zo sterk in world en quest design. Waar ik bij Bethesda-games alles wil ontdekken en alle verhaallijnen wil volgen was ik bij TW3 na een uur of 30 verzadigd met alle generieke personages (wel goed geschreven) en het feit dat de wereld erg hetzelfde aanvoelde en heb ik de main storyline gerushed om er maar mee klaar te zijn.
  Eindredactie Games dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:39:27 #287
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166030343
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vond The Witcher 3 eigenlijk helemaal niet zo sterk in world en quest design. Waar ik bij Bethesda-games alles wil ontdekken en alle verhaallijnen wil volgen was ik bij TW3 na een uur of 30 verzadigd met alle generieke personages (wel goed geschreven) en het feit dat de wereld erg hetzelfde aanvoelde en heb ik de main storyline gerushed om er maar mee klaar te zijn.
Ieder z'n meug natuurlijk, maar om personages, quests en world design in The Witcher 3 generiek te noemen om vervolgens Bethesda hierom te prijzen is wel gewoon.. lachwekkend.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_166030417
Zou toch wel dat zed RDR eerst nog remasteren?
Ik heb die game nog nooit uitgespeeld op de vorige generatie. 2x geprobeerd maar niet gelukt haha.
Wellicht zou ik zo'n remaster nog wel snel ff willen spelen voor een nieuw deel.

easy cash natuurlijk weer.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_166030456
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:39 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ieder z'n meug natuurlijk, maar om personages, quests en world design in The Witcher 3 generiek te noemen om vervolgens Bethesda hierom te prijzen is wel gewoon.. lachwekkend.
Vrijwel alle personages in TW3 waren plat pratende misvormde boeren, met uitzondering van de characters die belangrijk waren voor de storyline, maar die waren ook behoorlijk ééndimensionaal. Los van dat er in deze game fatsoenlijke settlements en steden werden gebouwd was het gewoon medieval Centraal Europa en een stukje Scandinavië, maar dat laatste miste voor mij juist alle karakter. Niet de omgevingen die mij inspireren om alles te willen ontdekken, ik vond het vrij saai.

Ik had gewoon niet zo het gevoel van immersie als in Bethesda-games, maar heel erg het gevoel dat ik een aantal quests moest afvinken om weer wat verder te komen.

Doet niks af aan dat het fantastisch geschreven is en de lat hoger heeft gelegd op sommige vlakken, maar het was zeker niet het beste wat ik in jaren gespeeld heb. Het feit dat ik er op een gegeven moment helemaal klaar mee was zegt voor mij genoeg. Bij games die mij helemaal opslokken heb ik dat niet, daar wil ik alles in doen. Zoals Elder Scrolls, Fallout, of NWN en Baldur's Gate. In TW3 vond ik het op een gegeven moment genoeg geweest. Misschien komt het omdat je het verhaal van Geralt speelt, wat ik een matige hoofdpersoon vind, en in andere games maak ik mijn eigen verhaal. FO4 was ook een stuk minder leuk omdat ik ineens de Lone Wanderer moest spelen met vrouw en kind. Laat dat gewoon lekker weg en laat mij mijn eigen avonturen beleven.
pi_166030516
Ik vond het altijd zo hilarisch dat in Oblivion er maar 5 stemacteuren waren voor die duizenden NPC's :P
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_166030836
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vond The Witcher 3 eigenlijk helemaal niet zo sterk in world en quest design. Waar ik bij Bethesda-games alles wil ontdekken en alle verhaallijnen wil volgen was ik bij TW3 na een uur of 30 verzadigd met alle generieke personages (wel goed geschreven) en het feit dat de wereld erg hetzelfde aanvoelde en heb ik de main storyline gerushed om er maar mee klaar te zijn.
Ik hou van Skyrim en van Witcher 3.

Maar personages in de Witcher generiek noemen, terwijl er letterlijk tientallen geweldige/memorable personages inzitten... Veel pesonages zijn in de witcher letterlijk net zo goed uitgewerkt als in een geweldige film en sommigen nog beter.
In mijn ogen mag Skyrim qua personages/story/worldbuilding niet eens in hetzelfde rijtje genoemd worden met de Witcher. Dit van iemand die Skyrim een 8/10 vindt en houdt van Bethesda games.
pi_166030908
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:32 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ik hou van Skyrim en van Witcher 3.

Maar personages in de Witcher generiek noemen, terwijl er letterlijk tientallen geweldige/memorable personages inzitten... Veel pesonages zijn in de witcher letterlijk net zo goed uitgewerkt als in een geweldige film en sommigen nog beter.
In mijn ogen mag Skyrim qua personages/story/worldbuilding niet eens in hetzelfde rijtje genoemd worden met de Witcher. Dit van iemand die Skyrim een 8/10 vindt en houdt van Bethesda games.
Tsja, zal wel smaak zijn. Van alle personages vond ik alleen de Bloody Baron de enige waar echte character development in zat. Was dan ook de beste questline.
pi_166030961
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vrijwel alle personages in TW3 waren plat pratende misvormde boeren, met uitzondering van de characters die belangrijk waren voor de storyline, maar die waren ook behoorlijk ééndimensionaal. Los van dat er in deze game fatsoenlijke settlements en steden werden gebouwd was het gewoon medieval Centraal Europa en een stukje Scandinavië, maar dat laatste miste voor mij juist alle karakter.

Misschien komt het omdat je het verhaal van Geralt speelt, wat ik een matige hoofdpersoon vind, en in andere games maak ik mijn eigen verhaal.
Ieder zijn mening.

Maar het is toch logisch dat veel van de gewone personages die je simpele side quests geven gewoon boeren zijn? 95% van mensen in zo een samenleving is toch boer? :P
Al waren er tientallen verschillende centrale personages die helemaal geen boer waren natuurlijk.

Maar wat moet het anders zijn dan een medieval centraal Europa of Scandinavie of Zuid Frankrijk (Touissant)? Dat is toch normaal voor een fantasy setting? Game of Thrones precies hetzelfde. Ik vond juist die slavische/oost Europese flavour ook heel tof. :)
pi_166031330
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:39 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ieder zijn mening.

Maar het is toch logisch dat veel van de gewone personages die je simpele side quests geven gewoon boeren zijn? 95% van mensen in zo een samenleving is toch boer? :P
Al waren er tientallen verschillende centrale personages die helemaal geen boer waren natuurlijk.

Maar wat moet het anders zijn dan een medieval centraal Europa of Scandinavie of Zuid Frankrijk (Touissant)? Dat is toch normaal voor een fantasy setting? Game of Thrones precies hetzelfde. Ik vond juist die slavische/oost Europese flavour ook heel tof. :)
Het is ook smaak, een setting die mij wat minder trekt is natuurlijk niet een slechte setting. Op zich allemaal heel natuurgetrouw, met die boeren in modderige hutjes en de sfeer van de Middeleeuwen. Het is ook geen high fantasy, maar juist dat mis ik dan. Van die dingen waar je mond van openvalt of waarvan je denkt "dát is me toch een partijtje tof'. Dat had ik alleen bij de steden, waardoor ik echt verrast was en dacht "dit is iets waar iedereen een voorbeeld aan zou moeten nemen".

Bij het script had ik dat trouwens ook, ook al vond ik de characters echt niet zo bijzonder als de rest van de gamers, het was wél uitzonderlijk goed geschreven. Daar mag men ook wel een voorbeeld aan nemen.

Maar verder was er weinig aan de game waar ik niet ergens anders al eens meer plezier aan had beleefd.

Uiteindelijk is het ook lood om oud ijzer. TW3 is voor mij nog steeds 8/10 omdat het gewoon een goede game is. Alleen voor mij was het niet de second coming die het voor anderen wel was, en heb ik andere favorieten.
pi_166031351
Witcher 3 _O_
Heb de base game platinum en nu druk bezig alle trophies te halen voor de DLC pakketten, wat een fucking ervaring is die game.
  Eindredactie Games dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:13:43 #296
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166031352
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vrijwel alle personages in TW3 waren plat pratende misvormde boeren, met uitzondering van de characters die belangrijk waren voor de storyline, maar die waren ook behoorlijk ééndimensionaal.
Daar kan ik het alleen maar zwaar mee oneens zijn natuurlijk. In de landelijke gebieden zitten logischerwijs veel domme boertjes, maar de steden puilen uit met kleurrijke personages. De echt interessante NPC's zoals O'Dimm, Ge'els, Avallach, Von Everec, Bloody Baron, Keira Metz, Wild Hunt-leden (Eredin etc.), Crookbag Bog-leden.. Hell, zelfs de arrogante keizer Emhyr var Emreis, wát een overtuiging en geloofwaardigheid. Komt ook deels door de sterke stemacteur, maar toch.

Nee, op oppervlakkige personages kun je TW3 nauwelijks betrappen. En als we dan de ietwat misplaatste vergelijking met bijvoorbeeld Fallout 3 maken dan moet ik toch een beetje lachen :P Dat spel kan op deze gebieden niet eens een klein beetje in de schaduw staan van TW3. De new-gen Fallout-games hebben hun charme hoor, don't get me wrong, maar als er aspecten zijn waar ze wat mij betreft totaal niet scoren, dan is het wel op gebied van personages en quests. New Vegas maakte na F3 een hoop goed, maar dat was geen Bethesda.

quote:
Los van dat er in deze game fatsoenlijke settlements en steden werden gebouwd was het gewoon medieval Centraal Europa en een stukje Scandinavië, maar dat laatste miste voor mij juist alle karakter. Niet de omgevingen die mij inspireren om alles te willen ontdekken, ik vond het vrij saai.
Dat kan natuurlijk, kan ik me ook nog wel wat bij voorstellen. Ik vond de omgevingen geweldig, sowieso een van de (zo niet dé) beste en vooral mooiste spelwerelden in een open-world game ooit.

quote:
Ik had gewoon niet zo het gevoel van immersie als in Bethesda-games, maar heel erg het gevoel dat ik een aantal quests moest afvinken om weer wat verder te komen.
Ik kan me dat moeilijk voorstellen. Skyrim en Oblivion vond ik toffe games, maar niet vanwege de immersion. Sowieso de werelden van bijv. Oblivion of Fallout 3 kwamen me al heel snel de strot uit met hun lelijke, fletse en kleurloze textures, al die gerecyclde dungeons en vaults die je voor de zoveelste keer moet doorlopen in de ontelbare fetch-quests, de totale nepheid en onnatuurlijkheid van NPC's vanwege het compleet ontbreken van emoties, gezichtsuitdrukkingen - om nog maar te zwijgen over de combat en de houten-klaas/robot-achtige bewegingen van alle character models, incluis die van de speler.

quote:
Doet niks af aan dat het fantastisch geschreven is en de lat hoger heeft gelegd op sommige vlakken, maar het was zeker niet het beste wat ik in jaren gespeeld heb. Het feit dat ik er op een gegeven moment helemaal klaar mee was zegt voor mij genoeg. Bij games die mij helemaal opslokken heb ik dat niet, daar wil ik alles in doen. Zoals Elder Scrolls, Fallout, of NWN en Baldur's Gate. In TW3 vond ik het op een gegeven moment genoeg geweest. Misschien komt het omdat je het verhaal van Geralt speelt, wat ik een matige hoofdpersoon vind, en in andere games maak ik mijn eigen verhaal. FO4 was ook een stuk minder leuk omdat ik ineens de Lone Wanderer moest spelen met vrouw en kind. Laat dat gewoon lekker weg en laat mij mijn eigen avonturen beleven.
Dat argument snap ik ook nog wel. Je kunt je minder inleven als het personage al vaststaat. Ik heb trouwens de Elder Scrolls-games altijd veel beter gevonden dan de Fallout-tegenhangers. Heeft misschien te maken met het feit dat ik nog steeds wat verzuurd ben dat na Fallout 1 en 2 de franchise werd overgenomen door Beth :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_166031571
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 23:22 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

dat laatste. Steeds als ik wil stoppen ontdek ik weer iets nieuws. En ik wordt veel te blij van al die blije geluidjes.
Thanks ^O^ Binnenkort maar een proberen :)
pi_166031775
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:13 schreef 2dope het volgende:


Dat argument snap ik ook nog wel. Je kunt je minder inleven als het personage al vaststaat. Ik heb trouwens de Elder Scrolls-games altijd veel beter gevonden dan de Fallout-tegenhangers. Heeft misschien te maken met het feit dat ik nog steeds wat verzuurd ben dat na Fallout 1 en 2 de franchise werd overgenomen door Beth :P
Je bent toch geen lid van NMA-fallout?
pi_166031836
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]
Het is ook geen high fantasy, maar juist dat mis ik dan. Van die dingen waar je mond van openvalt of waarvan je denkt "dát is me toch een partijtje tof'.
Ik denk dat dat het grootste verschil is tussen hoe we naar de game kijken. :)

Ik ben juist van van gritty fantasy vermengd met/beïnvloed door historical fiction. Zoals GoT en de Witcher.

Kan me heel goed voorstellen dat als je juist niks hebt met die grittiness en realisme zo een game veel minder impact op je heeft.
  Eindredactie Games dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:48:40 #300
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166031854
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:44 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Je bent toch geen lid van NMA-fallout?
Ghehe, op die fora vertoefde ik in het verleden wel eens. Werden altijd toffe mods enzo uitgewisseld voor Fallout 2.

Hoezo, slechte reputatie? Al een jaartje of 5 niet meer gekeken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')