abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 oktober 2016 @ 23:53:53 #51
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_166163578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 04:12 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Wordt mijn reactie hier nu ook al verwijderd? WTF?
Komt omdat je een zeikwijf bent.
pi_166163643

Ik wil mij beklagen over deze vlogger die zich beklaagt over het feit dat mensen katten van borden laten eten, mijns inziens is deze reactie erg overdreven en daarnaast is het in zijn schuurtje ook niet bepaald allemaal spik en span.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 24 oktober 2016 @ 00:05:08 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_166163854
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 23:56 schreef chroestjov het volgende:

Ik wil mij beklagen over deze vlogger die zich beklaagt over het feit dat mensen katten van borden laten eten, mijns inziens is deze reactie erg overdreven en daarnaast is het in zijn schuurtje ook niet bepaald allemaal spik en span.
Ik ken deze vlogger niet maar katten van een bord laten eten is wel ranzig.
pi_166164482
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 00:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ken deze vlogger niet maar katten van een bord laten eten is wel ranzig.
Moet gewoon kunnen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_166166243
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 00:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ken deze vlogger niet maar katten van een bord laten eten is wel ranzig.
Want? Je wast het bord toch weer af daarna?!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2016 09:27:37 ]
  maandag 24 oktober 2016 @ 10:08:52 #56
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_166166738
Ik ben niet bekend met het fenomeen 'vloggen' maar blijkbaar lopen er debielen rond die ook nog eens betaald krijgen van commercile omroepen om ng meer troep te maken! Dus nu niet alleen op TV maar ook online. Met eigen kanalen enzo... Echt, ik verbaas mij hier zo over. Waar gaat het heen? Wat is dit voor eigengeilerij? Why the fuck zou je dergelijke kutfilmpjes maken n er ook nog voor betaald krijgen? what the fuck? echt?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_166166961
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 22:09 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom de politie met deze kansloze figuren werkt...

Lekker autoriteit uitstralen, manmanman
pi_166175079
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:27 schreef chroestjov het volgende:
Ik wil mij beklagen over het feit dat de producent van BradgeTV het wekelijkse weegmoment heeft teruggeschroefd naar een maandelijks weegmoment.
Stom.
Hij heeft het te druk met het hele land doorreizen voor gratis spullen om die vervolgens weer door te verkopen. En natuurlijk allerlei dure gadgets kopen om zijn kansloze dashcam- en unboxing filmpjes te maken.
pi_166175203
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 23:56 schreef chroestjov het volgende:

Ik wil mij beklagen over deze vlogger die zich beklaagt over het feit dat mensen katten van borden laten eten, mijns inziens is deze reactie erg overdreven en daarnaast is het in zijn schuurtje ook niet bepaald allemaal spik en span.
Wauw dat optreden van hem en zijn band :') _O-

Zo fucking slecht dat ik er plaatsvervangende schaamte van kreeg. Kijk ik even in zijn eigen topic en zie ik dat mensen er positief over zijn :') .

Dat topic begint nu wel enge vormen aan te nemen. Kritiek geven mag niet. Lijkt meer op een groepje social outcasts dat elkaar zit op te hemelen met als toppunt een of andere oma genaamd starla.
pi_166208950
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:06 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Wauw dat optreden van hem en zijn band :') _O-

Zo fucking slecht dat ik er plaatsvervangende schaamte van kreeg. Kijk ik even in zijn eigen topic en zie ik dat mensen er positief over zijn :') .

Dat topic begint nu wel enge vormen aan te nemen. Kritiek geven mag niet. Lijkt meer op een groepje social outcasts dat elkaar zit op te hemelen met als toppunt een of andere oma genaamd starla.
Ja, in dat topic hebben ze rubberen tegeltjes voor hem aangelegd zodat hij zich niet te hard kan bezeren.
Maar ik heb zojuist meegeluisterd met zijn laatste livestream en daarin komt gewoon overduidelijk naar voren dat hij zelf ook continu mensen uitscheldt en dat hij mensen pakt zodra hij ze pakken kan zodat hij tenminste voor even niet zelf het pispaaltje is.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_166210529
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:08 schreef Sosa het volgende:
Ik ben niet bekend met het fenomeen 'vloggen' maar blijkbaar lopen er debielen rond die ook nog eens betaald krijgen van commercile omroepen om ng meer troep te maken! Dus nu niet alleen op TV maar ook online. Met eigen kanalen enzo... Echt, ik verbaas mij hier zo over. Waar gaat het heen? Wat is dit voor eigengeilerij? Why the fuck zou je dergelijke kutfilmpjes maken n er ook nog voor betaald krijgen? what the fuck? echt?
Beter dan jouw saaie kantoorbaantje jaloerse loonslaafje 😂
  woensdag 26 oktober 2016 @ 10:19:20 #63
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_166213753
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 00:58 schreef Heisenberg77 het volgende:

[..]

Beter dan jouw saaie kantoorbaantje jaloerse loonslaafje 😂
eigen ondernemer ;)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Moderator woensdag 26 oktober 2016 @ 10:59:35 #64
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_166214376
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:06 schreef Sander166 het volgende:

[..]
Dat topic begint nu wel enge vormen aan te nemen. Kritiek geven mag niet. Lijkt meer op een groepje social outcasts dat elkaar zit op te hemelen met als toppunt een of andere oma genaamd starla.
In zekere zin is dat ook het hele bestaansrecht van fok!
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_166214413
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 23:56 schreef chroestjov het volgende:

Ik wil mij beklagen over deze vlogger die zich beklaagt over het feit dat mensen katten van borden laten eten, mijns inziens is deze reactie erg overdreven en daarnaast is het in zijn schuurtje ook niet bepaald allemaal spik en span.
Kijk dan ook die vlog over zijn hondje, die pist in huis enz. Dan heb ik liever een kat die van een bord likt.
pi_166214483
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Kijk dan ook die vlog over zijn hondje, die pist in huis enz. Dan heb ik liever een kat die van een bord likt.
Gewoon terug over het hondje pissen dan leert 'ie het vanzelf af
pi_166215711
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 23:56 schreef chroestjov het volgende:

Ik wil mij beklagen over deze vlogger die zich beklaagt over het feit dat mensen katten van borden laten eten, mijns inziens is deze reactie erg overdreven en daarnaast is het in zijn schuurtje ook niet bepaald allemaal spik en span.
Goede intro wel. _O_
pi_166215961
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Kijk dan ook die vlog over zijn hondje, die pist in huis enz. Dan heb ik liever een kat die van een bord likt.
Maar dat is anders.
pi_166221981
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Kijk dan ook die vlog over zijn hondje, die pist in huis enz. Dan heb ik liever een kat die van een bord likt.
Katten zijn sowieso hyginischer dan honden, katten laten zichzelf uit en houden zichzelf schoon. En als een hond niet wordt uitgelaten (zoals het hondje van Braddie) dan wordt het al snel een smerige boel.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_166225285
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Kijk dan ook die vlog over zijn hondje, die pist in huis enz. Dan heb ik liever een kat die van een bord likt.
De bovenstaande video is overigens alweer verwijderd.
Maar hij heeft sowieso een hekel aan katten, in de nieuwe aflevering van De Zeurende Chauffeur heeft hij de Twingo aan de kant gezet om wat te gaan zitten schelden tegen een kat die op een motorkap zit.

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_166475281

Ik wil mij weer eens beklagen over een vlogger, deze keer een vlogger die zijn poging tot afvallen zeer gemakkelijk overboord heeft geflikkerd en daarom zijn belofte van het filmen van weegmomenten niet meer na gaat komen.
Geen respect.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_166475488
Gelukkig weten we allemaal dat Bradley vannacht misschien goed slaapt en morgen alsnog een weegmoment post.
Bleuh.
pi_166475539
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:54 schreef PimD het volgende:
Gelukkig weten we allemaal dat Bradley vannacht misschien goed slaapt en morgen alsnog een weegmoment post.
Dat denk ik niet, mijn theorie is dat hij zwaarder is geworden en dat hij het dus niet meer durft te filmen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_167348370

Ik wil mij beklagen over deze vlogger, deze vlogger is namelijk van mening dat mensen op FOK! te negatief reageren op zijn content.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_167348513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Er zal ongetwijfeld een persoonlijkheidsstoornis aan ten grondslag liggen. Hij ontvouwt al drie jaar lang allerlei plannen op zijn youtube kanaal om zijn situatie te verbeteren maar hij is nog geen meter opgeschoten. Hij heeft ook geen doorzettingsvermogen en doet niks met de goede raad die mensen hem geven. Ik zie het nog wel verkeerd aflopen met deze jongen. Hij is op een of andere manier niet in staat om zijn leven een andere wending te geven.
Is dit de Amerikaanse tegenhanger van Bradge?
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')