abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:36:14 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165954734
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 16:32 schreef Hupje het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels gebeld door de klantenservice en er hoort inderdaad wel een bodem in, gelukkig. Ze komen hem omwisselen. Over een paar weken dan.
Dat is jammer, dat het zo lang duurt.

Had je hem ook laten bezrgen omdat in je filiaal geen voorraad was?
The love you take is equal to the love you make.
pi_165955392
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 13:18 schreef 0906 het volgende:

[..]

Heb je alles bij de IKEA gekocht? Waarom niet eens kijken bij de andere meubelzaken?
Ik zou inderdaad niet alles bij de IKEA kopen. Ze hebben mooie dingen maar het lijkt me dat je dan echt zo'n showroom-huis krijgt.
pi_165955406
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 17:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad niet alles bij de IKEA kopen. Ze hebben mooie dingen maar het lijkt me dat je dan echt zo'n showroom-huis krijgt.
Dat lijkt me bij D. wel het geval als je afgaat op zijn idee hoe zijn huisje eruit komt te zien. :P
pi_165955668
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 17:25 schreef 0906 het volgende:

[..]

Dat lijkt me bij D. wel het geval als je afgaat op zijn idee hoe zijn huisje eruit komt te zien. :P
Nou ja, als ie dat mooi vindt moet ie het lekker doen natuurlijk. Het is zijn huis.
Zelf zou ik straks verder kijken dan alleen IKEA.
pi_165956449
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 17:25 schreef 0906 het volgende:

[..]

Dat lijkt me bij D. wel het geval als je afgaat op zijn idee hoe zijn huisje eruit komt te zien. :P
Lekker boeiend. Hij gaat op zichzelf, als hij er een tijdje zit, kan hij altijd nog wat vervangen en wat accessoires toevoegen.

Toen ik op mezelf ging was mijn inrichting een mix van kringloop en gekregen zooi. Langzaam wat vervangen door ikea en tegenwoordig wat spullen van andere woonwinkels erbij. Hij moet er in leven en zich er prettig bij voelen.
pi_165957239
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 17:25 schreef 0906 het volgende:

[..]

Dat lijkt me bij D. wel het geval als je afgaat op zijn idee hoe zijn huisje eruit komt te zien. :P
Nee ik heb meubels en boxspring bij jysk gekocht voornamelijk eiken meubels en alleen die stoel bij de IKEA samen met servies,dekbedovertrek, kussens, kookplaat, nachtkastje etc. niet echte meubels dus.
pi_165960017
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 16:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is jammer, dat het zo lang duurt.

Had je hem ook laten bezrgen omdat in je filiaal geen voorraad was?
Ja, daarom had ik hem laten bezorgen. Ik mag hem omwisselen bij een filiaal met voorraad, maar daar kom ik voorlopig niet, dus wacht ik toch maar op het omwisselmoment dan.
pi_165966694
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 18:33 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Lekker boeiend. Hij gaat op zichzelf, als hij er een tijdje zit, kan hij altijd nog wat vervangen en wat accessoires toevoegen.
Hij moet nog gaan verbouwen, pas dan kan hij echt beginnen met inrichten. Dat verbouwen is denk ik wel binnen een weekje gereed, hij heeft een huurhuis, geen kluswoning. Op dat moment kan hij nog altijd gaan experimenteren wat beter past bij zijn inrichting en welke kleuren beter bij elkaar aansluiten.

Ik vind het altijd wel fijn als een huiskamer goed gevuld is, zeg maar het idee dat het ook echt bewoond is en niet kaal zoals je die kent van een standaardinrichting van de IKEA bijvoorbeeld.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:27:04 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165966850
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 09:08 schreef 0906 het volgende:

[..]

Hij moet nog gaan verbouwen, pas dan kan hij echt beginnen met inrichten. Dat verbouwen is denk ik wel binnen een weekje gereed, hij heeft een huurhuis, geen kluswoning. Op dat moment kan hij nog altijd gaan experimenteren wat beter past bij zijn inrichting en welke kleuren beter bij elkaar aansluiten.

Ik vind het altijd wel fijn als een huiskamer goed gevuld is, zeg maar het idee dat het ook echt bewoond is en niet kaal zoals je die kent van een standaardinrichting van de IKEA bijvoorbeeld.
Of je laat je obsessie met D even varen en blijft hier niet offtopic posten.
Dit is het Ikeatopic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_165972132
In K&W / IKEA - Deel 98 - Een nieuwe lente, een nieuwe serie hadden we het er nog over dat de Sensuell pannen uit het assortiment gingen, en ze waren even weg...

Nu zijn ze weer terug, met een veel mooier zwart handvat (maar zo te zien verder wel het zelfde)

Maar wel jammer dat de doorzichtige Patrull pleisters uit het assortiment zijn, wilde nog een paar doosjes halen om in de auto's te gooien. (om voor een klein wondje meteen de EHBO koffer open te maken gaat mij iets te ver)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_165973837
Ik zou graag een bureau willen maken van het onderstaande. Mijn vraag is of wit ook overal hetzelfde kleur wit is? :P

Säljan (keuken)werkblad
Alex ladeblok / Alex opbergmeubel

Een Linnmon tafelblad past wel bij de Alex ladeblok qua kleur wit maar weet niet of dat ook geldt voor een keukenblad? Misschien dat één van jullie dat weet?
pi_165984289
Die POANG stoel was misschien een impulsieve aankoop, maar vooral bedoeld als opvulling van de woonkamer. Heb best een grote woonkamer en als mijn bank er straks staat is voor mij prima om te gebruiken, maar voor het zicht en mocht er meer visite komen, wel al snel te krap/leeg. Heb een salontafel, dressoir, eettafel, stoelen en wat staande lampen. Een losse fauteuil van mijn bank-serie kost 249 euro en de bank zelf 350 dus dat staat niet in verhouding en zit ook niet lekkerder. Zie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd straks gewoon 1 plank van de Poang stoel bij mijn meubels en kijk dan wat ik doe. Kleur van het kussen is juist edumblauw geworden omdat alles anders zo grijs is en de grijs van de Poang stoel was niet helemaal dezelfde grijs, dus die viel dan ook al op. Naturel wordt sneller vies en was van mindere kwaliteit. Losse krukjes of stoelen sluiten ook niet helemaal aan bij de inrichting. Twee banken was misschien te veel.

Ik heb wel eetstoelen die tijdelijk als extra stoelen fungeren mocht er meer visite komen.

Woonkamer is bijna 27m2 en vooral in het midden redelijk leeg straks.

[ Bericht 2% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 16-10-2016 09:18:56 ]
pi_165985909
Leegte geeft juist ook ruimte, en ik denk eerlijk gezegd dat je in een woonkamer van 27m2 niet snel een leeg gevoel gaat krijgen.

Overigens Ikea-fan meldt zich hier, ben langzamerhand op zoek naar een nieuwe bank, niet te duur, wegens peuter in huis. Ben rustig wat rond aan het kijken, maar de Ikea is helemaal niet zo goedkoop voor mijn idee? Had altijd het idee dat je voor cheap-ass spul voor een aantal jaren gebruik niet zoveel betaalde. Is Ikea duurder geworden of ben ik gewoon gieriger?
pi_165986463
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 11:58 schreef sibella2 het volgende:
Leegte geeft juist ook ruimte, en ik denk eerlijk gezegd dat je in een woonkamer van 27m2 niet snel een leeg gevoel gaat krijgen.

Overigens Ikea-fan meldt zich hier, ben langzamerhand op zoek naar een nieuwe bank, niet te duur, wegens peuter in huis. Ben rustig wat rond aan het kijken, maar de Ikea is helemaal niet zo goedkoop voor mijn idee? Had altijd het idee dat je voor cheap-ass spul voor een aantal jaren gebruik niet zoveel betaalde. Is Ikea duurder geworden of ben ik gewoon gieriger?
IKEA is ook helemaal niet zo goedkoop meer hoor, daarom mijn meubels ook deels elders gehaald. En bovendien moet je alles los kopen zoals schroeven en steuntjes en daar vangen ze het meeste op.
pi_165986824
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:46 schreef luc.sken het volgende:
Ik zou graag een bureau willen maken van het onderstaande. Mijn vraag is of wit ook overal hetzelfde kleur wit is? :P

Säljan (keuken)werkblad
Alex ladeblok / Alex opbergmeubel

Een Linnmon tafelblad past wel bij de Alex ladeblok qua kleur wit maar weet niet of dat ook geldt voor een keukenblad? Misschien dat één van jullie dat weet?
Ik denk dat de beste optie is dat je in de winkel een werkbladstaal (liggen op de keukenafdeling) bij het ALEX ladenblok houdt. Het zou zomaar kunnen zijn dat het werkblad toch wat witter is omdat het kunststof is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 16 oktober 2016 @ 12:48:19 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165986843
Juist bij Ikea kun je het zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt. De Klippan is nog steeds heel betaalbaar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_165986910
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 12:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

IKEA is ook helemaal niet zo goedkoop meer hoor, daarom mijn meubels ook deels elders gehaald. En bovendien moet je alles los kopen zoals schroeven en steuntjes en daar vangen ze het meeste op.
Welke schroeven en steuntjes moet je los kopen dan? :?
Wanneer je ze nodig hebt om een meubel vast te zetten aan de wand kan ik me bijna niet voorstellen dat andere winkels deze wel meeleveren. En de schroeven om het meubel in elkaar te zetten zitten in principe altijd in de verpakking.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_165987143
Wat is de Ikea in Duiven anders dan die in Utrecht :o

Ik dacht mijn vriend even de kantoor afdeling te laten zien, maar die is echt 4x zo klein ;( en dat geld voor wel meer dingen.
  zondag 16 oktober 2016 @ 13:30:04 #94
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_165987788
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 12:48 schreef Lienekien het volgende:
Juist bij Ikea kun je het zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt. De Klippan is nog steeds heel betaalbaar.
Het zit alleen voor geen meter :P

Dat wat wel lekker zit is net zo duur als andere meubelzaken.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 oktober 2016 @ 14:13:02 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_165988743
Heeft ikea ook keukenkastjes van 30 of 40 cm diep? (onderkasten dus)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_165989630
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 13:30 schreef laziness het volgende:

[..]

Het zit alleen voor geen meter :P

Dat wat wel lekker zit is net zo duur als andere meubelzaken.
Dit dus. Ik heb het gevoel dat de budgetlijn echt wel goedkoop is, maar zodra je wat meer gemak/kwaliteit wil, ikea niet goedkoper is dan iedere andere meubelwinkel.
Zo hebben wij hier een goedkope hemnes ladenkast staan, waarbij de kartonnen planken doorzakken onder het gewicht van t-shirts, terwijl de Pax kast staat als een huis, daar was het prijskaartje dan ook wel naar.

Ook prima hoor, maar dan klopt mijn beeldvorming gewoon niet.

Schroefjes, boutjes en bevestigingsmateriaal zit er naar mijn idee wel altijd bij?
  zondag 16 oktober 2016 @ 14:53:12 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165989699
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 13:30 schreef laziness het volgende:

[..]

Het zit alleen voor geen meter :P

Dat wat wel lekker zit is net zo duur als andere meubelzaken.
De Klippan vind ik juist wel lekker zitten. Veel andere Ikeabanken hebben weinig rugsteun.
The love you take is equal to the love you make.
pi_165989707
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 12:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke schroeven en steuntjes moet je los kopen dan? :?
Wanneer je ze nodig hebt om een meubel vast te zetten aan de wand kan ik me bijna niet voorstellen dat andere winkels deze wel meeleveren. En de schroeven om het meubel in elkaar te zetten zitten in principe altijd in de verpakking.
Je moet heel goed weten wat je nodig hebt, anders kom je er thuis achter dat je bepaalde onderdelen los moet kopen. Gordijnroedes zijn behalve de allergoedkoopste allemaal in onderdelen verdeeld. Douchegordijn zonder ringen en dat soort geintjes. Gooi de prijs gewoon omhoog en bied een compleet pakket aan.
pi_165989793
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 14:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Je moet heel goed weten wat je nodig hebt, anders kom je er thuis achter dat je bepaalde onderdelen los moet kopen. Gordijnroedes zijn behalve de allergoedkoopste allemaal in onderdelen verdeeld. Douchegordijn zonder ringen en dat soort geintjes. Gooi de prijs gewoon omhoog en bied een compleet pakket aan.
Een douchegordijn is altijd zonder ringen voor zover ik weet. Zo kun je het douchegordijn wassen of wegflikkeren, zonder elke keer nieuwe ringen te hoeven kopen.

Zie: http://www.hm.com/nl/prod(...)dAIANKw&gclsrc=aw.ds
  zondag 16 oktober 2016 @ 14:57:02 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165989800
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 14:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Je moet heel goed weten wat je nodig hebt, anders kom je er thuis achter dat je bepaalde onderdelen los moet kopen. Gordijnroedes zijn behalve de allergoedkoopste allemaal in onderdelen verdeeld. Douchegordijn zonder ringen en dat soort geintjes. Gooi de prijs gewoon omhoog en bied een compleet pakket aan.
Toch is het een succesvolle formule. Het is ook zonde als je een compleet pakket moet kopen terwijl je maar een deel ervan nodig hebt.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')