abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 oktober 2016 @ 13:35:22 #26
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165871956
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:30 schreef vera166 het volgende:
Als jouw vriendinnen het niet willen doen, vanwege welke reden ze daarvoor aanvoeren, dan doen zij het lekker niet.

Als jij het wel leuk vind, en je voelt je wel onderdanig, of je voelt je niet onderdanig, of je vindt het gewoon leuk, omdat het kan, of as usual, welke reden ze daarvoor aanvoeren, dan doe je het lekker wel *O* .

Het zou raar zijn wel shit te doen die je eeecht niet wilt in bed. Sommigen vinden het leuk zich onderdanig te voelen. Als mensen zich dat voelen met genoemd standje en ze vinden dat niet ok, dan doen ze het niet.........
Dit ja. En wat er in het begin van het topic al werd gepost: hoe de houding is maakt ook een boel uit. Zachtjes richting dat standje begeleiden of enigszins ruw omdraaien en haar hoofd richting matras duwen is wel een groot verschil in ervaring me dunkt.
pi_165871961
Mijn vriendin houdt niet zo van doggy. Ik prik dan namelijk tegen haar buikmoederholte aan. Schijnt niet prettig te zijn.

De enige standjes die ik normaal kan uitvoeren, als ik effe hard wil raggen is missionaires en zij boven op.

Dus mensen die met grappen komen over hun minimaal 23+cm. Het is niet altijd even fijn.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_165871993
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:35 schreef spierbal het volgende:
Mijn vriendin houdt niet zo van doggy. Ik prik dan namelijk tegen haar buikmoederholte aan. Schijnt niet prettig te zijn.

De enige standjes die ik normaal kan uitvoeren, als ik effe hard wil raggen is missionaires en zij boven op.

Dus mensen die met grappen komen over hun minimaal 23+cm. Het is niet altijd even fijn.
Bij een orale traktatie tik je haar huig dan zeker aan? Herkenbaar.
  maandag 10 oktober 2016 @ 14:01:38 #29
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_165872509
Aanstellerige vriendinnen met waangedachten.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_165873150
Free your mind and your ass will follow. Meer is het eigenlijk niet, niet elk meisje voelt zich meteen op haar gemak met het dierlijke, het wat passieve in de zin van dat ze vooral moet ondergaan, en het afstandelijke in de zin van dat het niet erg face to face is. Ook het blote ervan met d'r kont zo omhoog is iets wat nog wel eens op remmingen wil stuiten, in de doggy houding gebeft worden is ook zoiets waar ze nogal verlegen in kunnen zijn. Dus een spiegel neerzetten zodat je elkaar kunt aankijken is dan ook nog niet aan de orde.

Je moet er gewoon een beetje relaxed in blijven en samen wat vrijer in het hoofd worden, dan komt het wel. Eenmaal een seksueel zelfbewuste jonge vrouw en ze zal het heerlijk vinden of niet haar favoriete standje, maar van al die onzin er omheen heb je dan geen last meer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_165874028
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:11 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Klopt, al is het ook een stukje "als je doggy al te ver vindt gaan, wat blijft er dan gaat het niet heel spannend worden vrees ik"
Een van mijn vriendinnen doet geen doggy, maar wel anaal. Dus dat gaat niet altijd op.
pi_165874072
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:35 schreef spierbal het volgende:
Mijn vriendin houdt niet zo van doggy. Ik prik dan namelijk tegen haar buikmoederholte aan. Schijnt niet prettig te zijn.

De enige standjes die ik normaal kan uitvoeren, als ik effe hard wil raggen is missionaires en zij boven op.

Dus mensen die met grappen komen over hun minimaal 23+cm. Het is niet altijd even fijn.
Heerlijk 23 CM :). Bij niet alle vrouwen een probleem toch?
  maandag 10 oktober 2016 @ 15:42:02 #33
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_165874171
Bedoelen ze niet eerder dat het niet zo intiem is omdat je elkaar niet liefdevol in de ogen kan kijken terwijl je hard genomen word? O+
Zet er dan een spiegel voor.

Zo nee dat sluit ik me hier bij aan:
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:48 schreef Frag_adder het volgende:
Dit, vrijwel elk standje kan je onderdanig of dominant doen afhankelijk van hoe je er beide instaat :)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  maandag 10 oktober 2016 @ 15:42:38 #34
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165874178
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:33 schreef Fenasd het volgende:

[..]

Heerlijk 23 CM :). Bij niet alle vrouwen een probleem toch?
Daar gaat je inbox :')
pi_165874231
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:33 schreef Fenasd het volgende:

[..]

Heerlijk 23 CM :). Bij niet alle vrouwen een probleem toch?
Ik denk ik houd het op 23+ anders krijg je weer die cliches post over users met grote piemols.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_165874236
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:42 schreef Norma_Jeane het volgende:
Bedoelen ze niet eerder dat het niet zo intiem is omdat je elkaar niet liefdevol in de ogen kan kijken terwijl je hard genomen word? O+
Zet er dan een spiegel voor.

Zo nee dat sluit ik me hier bij aan:

[..]

Misschien maakt dat het wel extra onderdanig inderdaad. Iets wat bij anders standjes niet is.
  maandag 10 oktober 2016 @ 16:13:00 #37
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_165874586
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:30 schreef Fenasd het volgende:

[..]

Een van mijn vriendinnen doet geen doggy, maar wel anaal. Dus dat gaat niet altijd op.
WTF is daar dan weer de aanleiding van...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 10 oktober 2016 @ 17:14:49 #38
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_165875415
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:35 schreef spierbal het volgende:
Mijn vriendin houdt niet zo van doggy. Ik prik dan namelijk tegen haar buikmoederholte aan. Schijnt niet prettig te zijn.

De enige standjes die ik normaal kan uitvoeren, als ik effe hard wil raggen is missionaires en zij boven op.

Dus mensen die met grappen komen over hun minimaal 23+cm. Het is niet altijd even fijn.
Buikmoederholte?
Baarmoederhals denk ik.
pi_165876304
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:14 schreef Flogging het volgende:

[..]

Buikmoederholte?
Baarmoederhals denk ik.
Je moet iets verzinnen he?
pi_165877531
Ik doe doggy style alleen bij de vrouwen die erg dik zijn..
omdat ze er dan nog iets van voelen.

wat je er tegen kan doen is minder dik worden...
  maandag 10 oktober 2016 @ 20:00:50 #41
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_165878940
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:08 schreef mrlumen het volgende:
Ik doe doggy style alleen bij de vrouwen die erg dik zijn..
omdat ze er dan nog iets van voelen.

wat je er tegen kan doen is minder dik worden...
Of een grotere pik kweken.

Gevoel ja of nee heeft niets met dik zijn te maken, Dat is echt bullshit eerste klas.
pi_165879748
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 20:00 schreef Flogging het volgende:

[..]

Of een grotere pik kweken.

Gevoel ja of nee heeft niets met dik zijn te maken, Dat is echt bullshit eerste klas.
oh jij hebt er ook last van?

nee ik ga geen dikke piemel maken voor die ene 2% die mega dik is..
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:36:49 #43
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_165882763
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 20:23 schreef mrlumen het volgende:

[..]

oh jij hebt er ook last van?

nee ik ga geen dikke piemel maken voor die ene 2% die mega dik is..
Dat eerste was sarcasme.
Gewicht heeft niet veel te maken met of je veel voelt ja of nee.
pi_165885644
Ik vind het soms wel sexy om me 'gebruikt' te voelen, ben ik raar? :P

Je moet doen waar jij je goed bij voelt. En als je je ergens niet goed bij voelt, gewoon niet doen.
pi_165893913
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:40 schreef Highlighter het volgende:
Ik vind het soms wel sexy om me 'gebruikt' te voelen, ben ik raar? :P
In het geheel niet.

quote:
Je moet doen waar jij je goed bij voelt. En als je je ergens niet goed bij voelt, gewoon niet doen.
Klopt, maar je kunt wel op zoek naar waar je je goed bij kunt voelen. Juist de dingen waar je je niet meteen op je gemak bij voelt kunnen het spannender maken. Het is juist leuk om elkaars remmingen en taboe's te verkennen, dat moet je alleen wel op je gemak doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_165898565
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:40 schreef Highlighter het volgende:
Ik vind het soms wel sexy om me 'gebruikt' te voelen, ben ik raar? :P

Je moet doen waar jij je goed bij voelt. En als je je ergens niet goed bij voelt, gewoon niet doen.
oke daar gaat haar mailbox
  woensdag 12 oktober 2016 @ 04:59:41 #47
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165905758
[quote]0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:40 schreef Highlighter het volgende:
Ik vind het soms wel sexy om me 'gebruikt' te voelen, ben ik raar? :P

Neen hoor, jij bent nou een vrouw waar ik van zou kunnen houden! Vooral vanwege het woord "soms" in je opmerking.
Ik ben nogal dominant en sterk (zegt men en vcind ik zelf ook wel), maar heb graag een vrouw die zich zowel onderdanig als ook echt dominant opstelt, beiden op zijn tijd. Alleen onderdanig, neen dank je, neem ik een hond. Is ze alleen dominant, neen dank je, had ik liever in dienst gebleven.

Toen ik met een vriendin hierover sprak zei ze, zolang ik bij doggy niet hoef te gaan blaffen voel ik mij niet onderdanig of vernederd.
Mijn wedervraag: en als ik je na afloop een koekje geef? Ook daarop had ze niks tegen. Leuke meid! eet graag af en toe koekjes met haar.

c_/ :Y) :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165905788
Persoonlijk vind ik dat wel tof standje op tijgervel voor de TV en laptop op de rug.
pi_165908887
ondanks de poepgeur was t wel leuk
pi_165911965
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:40 schreef hoechst het volgende:
Ik doe het alleen bij erg dikke vrouwen omdat het via deze weg het beste gevoel geeft voor beide partijen.
Dikkertjes neuken :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')