abonnement Unibet Coolblue
pi_165983979
Psv weer een gelijkspel joh

nec gaat eraan

psv heeft het al opgegeven

alleen 020 zet de achtervolging in
  Moderator zondag 16 oktober 2016 @ 08:04:10 #177
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165984035
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 07:43 schreef Arjan1113 het volgende:
Psv weer een gelijkspel joh

nec gaat eraan

psv heeft het al opgegeven

alleen 020 zet de achtervolging in
Benieuwd naar vanmiddag inderdaad. De jongens hebben nu 2 weken rust gehad, 2 weken rust die broodnodig was. Zeker voor spelers als KEA & de dorpspastoor. Hopelijk kunnen ze de lijn doorzetten. Wat zou het lekker zijn om weer in die win flow te blijven als die neusjes op bezoek komen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165984052
Nieuwe ronde nieuwe kansen,
  zondag 16 oktober 2016 @ 08:55:56 #179
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_165984200
MATCHDAY *O*
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  Moderator zondag 16 oktober 2016 @ 09:57:29 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_165984592
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:09 schreef hhh38 het volgende:
Het zou toch wat zijn als PSV en Ajax over iets meer dan een week op 9 en 8 punten staan.

#durftedromen
Je kan over iets meer dan een week ook 2e staan.

#nachtmerrie
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_165984900
Godsamme wat spannend weer. Ik vind het niets, dat altijd maar winnen.
pi_165984943
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 07:43 schreef Arjan1113 het volgende:
Psv weer een gelijkspel joh

nec gaat eraan

psv heeft het al opgegeven

alleen 020 zet de achtervolging in
Die muts van de eretribune zei dat PSV vorig seizoen na 9 wedstrijden ook op 9 verliespunten stond, dus nog niet te vroeg juichen ;)
pi_165984956
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 10:40 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Die muts van de eretribune zei dat PSV vorig seizoen na 9 wedstrijden ook op 9 verliespunten stond, dus nog niet te vroeg juichen ;)
Als PSV en Ajax zo doorgaan doen we zo'n verliesreeks van verleden jaar er gewoon bij, puur omdat 't kan.
pi_165984963
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 10:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als PSV en Ajax zo doorgaan doen we zo'n verliesreeks van verleden jaar er gewoon bij, puur omdat 't kan.
Lieve niet, maar ok :P
pi_165985006
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 10:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als PSV en Ajax zo doorgaan doen we zo'n verliesreeks van verleden jaar er gewoon bij, puur omdat 't kan.
Al denk ik dat Ajax de slechtste periode al achter de rug heeft.
Feyenoord zal het zelf moeten gaan doen.
pi_165985052
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 10:51 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Al denk ik dat Ajax de slechtste periode al achter de rug heeft.
Feyenoord zal het zelf moeten gaan doen.
Dit ja. We hebben het geluk dat Ajax in het begin niet bij de les was en onder Bosz heel slecht startte, maar die draaien onderhand ook als een tierelier. Ik blijf er vooralsnog bij dat Ajax kampioen wordt, ze hebben meer kwaliteit in de basis en in de breedte, én de mogelijkheden om in de winter nog bij te kopen. Het enige voordeel dat wij hebben is de volwassenheid.ik ben blij dat naast Kuyt bijv. Ook Botteghin en Jorgenson op en top prof en echte winnaars blijken. Dat zou in deze competitie zomaar genoeg kunnen zijn...
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_165985080
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 10:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dit ja. We hebben het geluk dat Ajax in het begin niet bij de les was en onder Bosz heel slecht startte, maar die draaien onderhand ook als een tierelier. Ik blijf er vooralsnog bij dat Ajax kampioen wordt, ze hebben meer kwaliteit in de basis en in de breedte, én de mogelijkheden om in de winter nog bij te kopen. Het enige voordeel dat wij hebben is de volwassenheid.ik ben blij dat naast Kuyt bijv. Ook Botteghin en Jorgenson op en top prof en echte winnaars blijken. Dat zou in deze competitie zomaar genoeg kunnen zijn...
Wat er ook speelt is dat de slechtere prestaties van zowel ajax als psv hun tegenstanders het idee geeft dat ze daar punten kunnen halen (wat ook klopt)... Dat zal best als extra motivatie kunnen werken, zoals Heracles gisteren.

Het helpt dat psv thuis domweg niet kan scoren, maar ok.
pi_165985101
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 10:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dit ja. We hebben het geluk dat Ajax in het begin niet bij de les was en onder Bosz heel slecht startte, maar die draaien onderhand ook als een tierelier. Ik blijf er vooralsnog bij dat Ajax kampioen wordt, ze hebben meer kwaliteit in de basis en in de breedte, én de mogelijkheden om in de winter nog bij te kopen. Het enige voordeel dat wij hebben is de volwassenheid.ik ben blij dat naast Kuyt bijv. Ook Botteghin en Jorgenson op en top prof en echte winnaars blijken. Dat zou in deze competitie zomaar genoeg kunnen zijn...
En Karim natuurlijk, Waardeloos dat je die straks weer kwijt bent voor de Africa Cup.
pi_165985105
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 10:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dit ja. We hebben het geluk dat Ajax in het begin niet bij de les was en onder Bosz heel slecht startte, maar die draaien onderhand ook als een tierelier. Ik blijf er vooralsnog bij dat Ajax kampioen wordt, ze hebben meer kwaliteit in de basis en in de breedte, én de mogelijkheden om in de winter nog bij te kopen. Het enige voordeel dat wij hebben is de volwassenheid.ik ben blij dat naast Kuyt bijv. Ook Botteghin en Jorgenson op en top prof en echte winnaars blijken. Dat zou in deze competitie zomaar genoeg kunnen zijn...
de bank bij feyenoord lijkt nu breder te zijn dan gedacht ja. En dat kan voldoende zijn.
pi_165985113
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 11:03 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

En Karim natuurlijk, Waardeloos dat je die straks weer kwijt bent voor de Africa Cup.
dan missen wij ziyech
Kut blind
pi_165985138
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 11:04 schreef Adames het volgende:

[..]

de bank bij feyenoord lijkt nu breder te zijn dan gedacht ja. En dat kan voldoende zijn.
:Y
Er werd regelmatig gezegd dat Feyenoord niet in staat zou zijn blessures op te vangen. Terwijl er met Vermeer, Van Beek en Elia toch drie potentiële basisspelers al in de lappenmand zitten.

Enige positie waar er absoluut niets mis mag gaan is rechtsback (_O-) voor de rest is alles prima of redelijk bezet, ook dubbel.
pi_165985146
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 11:04 schreef Adames het volgende:

[..]

dan missen wij ziyech
Kut blind
Zou enorm schelen ja als die gewoon voor Oranje uit zou komen. Al ben ik wel blij dat nu hij bij Ajax zit hij dat niet doet. :+
pi_165985158
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:40 schreef ender_xenocide het volgende:
Was het niet tegen NEC uit vorig seizoen, de start van de negatieve reeks?
Dat is juist lekker, want als je deze vandaag dan gewoon wint dan is dat een extra mentale opkikker.
pi_165985176
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 10:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dit ja. We hebben het geluk dat Ajax in het begin niet bij de les was en onder Bosz heel slecht startte, maar die draaien onderhand ook als een tierelier. Ik blijf er vooralsnog bij dat Ajax kampioen wordt, ze hebben meer kwaliteit in de basis en in de breedte, én de mogelijkheden om in de winter nog bij te kopen. Het enige voordeel dat wij hebben is de volwassenheid.ik ben blij dat naast Kuyt bijv. Ook Botteghin en Jorgenson op en top prof en echte winnaars blijken. Dat zou in deze competitie zomaar genoeg kunnen zijn...
Tierelier is ook weer wat overdreven, gezien het feit dat het niks scheelde of Ajax had de laatste wedstrijd (thuis tegen Utrecht) snoeihard verloren.
  zondag 16 oktober 2016 @ 11:15:58 #195
357045 Grifte
Feijenoord
pi_165985255
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 08:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Benieuwd naar vanmiddag inderdaad. De jongens hebben nu 2 weken rust gehad, 2 weken rust die broodnodig was. Zeker voor spelers als KEA & de dorpspastoor. Hopelijk kunnen ze de lijn doorzetten. Wat zou het lekker zijn om weer in die win flow te blijven als die neusjes op bezoek komen :)
Ongeveer de helft van het basisteam heeft gewoon interlandvoetbal moeten afwerken, dus met die rust valt het helaas ook wel mee.

Ben benieuwd vanmiddag, hup Feijenoord
pi_165985328
Hoe gaat het met Vejinovic? Was de grote aankoop en Jan-arie een bijkomstigheid maar Jan-Arie laat het nu zien terwijl Vejinovic niet eens een invalbeurt krijgt
pi_165985573
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 11:20 schreef Henrys het volgende:
Hoe gaat het met Vejinovic? Was de grote aankoop en Jan-arie een bijkomstigheid maar Jan-Arie laat het nu zien terwijl Vejinovic niet eens een invalbeurt krijgt
Vejinovic ziet er altijd enorm angstig uit op het veld. Moet echt eens met een sportpsycholoog om de tafel.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_165985816
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 22:32 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Daar memoreerde ze bij Rijnmond ook al aan.
Vizier op scherp dus..
pi_165985829
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2016 11:51 schreef Vasion het volgende:

[..]

Vizier op scherp dus..
Dit moet toch geen probleem zijn, lijkt me. Wel een ander elftal dan vorig jaar dat NEC.
pi_165985891
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 11:53 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dit moet toch geen probleem zijn, lijkt me. Wel een ander elftal dan vorig jaar dat NEC.
Is inderdaad een beetje een vreemdelingenlegioen geworden. Ze hebben nu twee spelers in de selectie die >50 wedstrijden voor NEC hebben gespeeld. Waarvan eentje Leiwakabessy is, die dit seizoen nog geen minuten heeft gemaakt, en vorig seizoen amper.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')