abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport zondag 16 oktober 2016 @ 16:17:55 #251
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165991906
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 15:53 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Niet tevreden?
Nee
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_165992347
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 16:11 schreef Cee het volgende:

[..]

Als je bij les 25 al de 6km aantikt gaan er mooie tijden uit je loopjes komen straks. :o
Ik hoop het. Nog vier lessen en dan zit de eerste serie erop.
Had vandaag voor mijn gevoel wat rustiger aan gedaan maar snelheid was gelijk aan de vorige keer. Wel vier minuten langer gelopen vandaag.
pi_165993511
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 16:17 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nee
Ojee, vertel??

Thanks Cee. En DoubleDip jij gaat goeeed! ^O^
  zondag 16 oktober 2016 @ 19:37:49 #254
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165996496
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 16:33 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

.
Had vandaag voor mijn gevoel wat rustiger aan gedaan maar snelheid was gelijk aan de vorige keer.
waarschijnlijk een teken dat je steeds fitter wordt!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165996926
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:24 schreef xMissi het volgende:

[..]

Ojee, vertel??

Thanks Cee. En DoubleDip jij gaat goeeed! ^O^
Dankje!
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

waarschijnlijk een teken dat je steeds fitter wordt!
Dat lijkt er wel op ja. Was eigenlijk verbaasd omdat de vorige keer precies een week geleden was ivm tentamens. Meestal loop ik 2-3 keer per week namelijk.
  Redactie Sport zondag 16 oktober 2016 @ 19:55:30 #256
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165996987
Zo achteraf valt me de tijd van 2:05:48 niet eens tegen. Maar dat had even tijd nodig :D Later een uitgebreider verslag.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 16 oktober 2016 @ 19:58:55 #257
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165997072
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:53 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dankje!

[..]

Dat lijkt er wel op ja. Was eigenlijk verbaasd omdat de vorige keer precies een week geleden was ivm tentamens. Meestal loop ik 2-3 keer per week namelijk.
rust in zo'n drukke week is vaak de beste training. Natuurlijk wil je graag lopen maar tegen wil en dank lopen levert vaak mindere resultaten op dan een weekje rust.
Heel af en toe heb ik zo'n loopje warbij ik na 2kmm al voel dat het niets wordt, dan stop ik ook meteen want dan vertelt mijn lichaam mij genoeg
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165997090
quote:
17s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:55 schreef DeLuna het volgende:
Zo achteraf valt me de tijd van 2:05:48 niet eens tegen. Maar dat had even tijd nodig :D Later een uitgebreider verslag.
Gefeliciteerd!
pi_165997101
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:58 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

rust in zo'n drukke week is vaak de beste training. Natuurlijk wil je graag lopen maar tegen wil en dank lopen levert vaak mindere resultaten op dan een weekje rust.
Heel af en toe heb ik zo'n loopje warbij ik na 2kmm al voel dat het niets wordt, dan stop ik ook meteen want dan vertelt mijn lichaam mij genoeg
Dat is waar. Verstandig om te stoppen dan.
pi_165997896
Iemand komende zaterdag of zondag zin in een loopje van 15-20 km op 10-10,5 km/uur?
pi_165998083
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:23 schreef DavetheNL het volgende:
Iemand komende zaterdag of zondag zin in een loopje van 15-20 km op 10-10,5 km/uur?
Plaats zou ook wel handig zijn lijkt mij. ;) :P
pi_165998176
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Plaats zou ook wel handig zijn lijkt mij. ;) :P
Als het binnen 1,5 uur rijden vanaf Tiel is vind ik het prima :)

Oh ja, het liefst ook zonder parkeerkosten.
pi_165998299
Ik loop altijd door, soms kom ik pas in mijn ritme na een paar km. Lukt het toch niet, dan pas ik mijn training gewoon aan.

Vanmiddag de halve in Amsterdam gelopen en dat ging gewoon prima. :@ Ik vind het maar bizar wat ik vorige week heb gepresteerd. Mijn zusje gehaasd, maar ik denk dat ze het ook prima zonder mij kon.
Wel erg moe en geslapen in de trein, maar ik heb ook gewoon weinig slaap gehad de afgelopen week.
pi_165998366
DeLuna, xMissi en DoubleDip, goed gedaan!
pi_166000168
quote:
17s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:55 schreef DeLuna het volgende:
Zo achteraf valt me de tijd van 2:05:48 niet eens tegen. Maar dat had even tijd nodig :D Later een uitgebreider verslag.
Is ook gewoon een goede tijd, zeker gezien de warme en zonnige omstandigheden.
pi_166001220
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:35 schreef wyccie het volgende:
Ik loop altijd door, soms kom ik pas in mijn ritme na een paar km. Lukt het toch niet, dan pas ik mijn training gewoon aan.

Vanmiddag de halve in Amsterdam gelopen en dat ging gewoon prima. :@ Ik vind het maar bizar wat ik vorige week heb gepresteerd. Mijn zusje gehaasd, maar ik denk dat ze het ook prima zonder mij kon.
Wel erg moe en geslapen in de trein, maar ik heb ook gewoon weinig slaap gehad de afgelopen week.
Top zeg, 21 km, dat kan ik me niet voorstellen :o

quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:37 schreef wyccie het volgende:
DeLuna, xMissi en DoubleDip, goed gedaan!
Dankje!
pi_166003305
Wtf Wyccie, vorige week een hele m en nu al weer een halve m, respect _O_ _O_!
pi_166003773
Ik weet dat ik zelf dit soort berichten ook vaak genegeerd heb, maar wyccie, doe wel even rustig aan he. :o Je bent wel vatbaarder voor lang doorzeurende overbelastingsblessures na zo'n marathon..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166005262
Ik heb helaas mijn pace doel voor 1:40 niet gehaald maar het was een leuk leermoment. Ik wil het ook zeker vaker gaan doen. De twee mensen die ik op sleeptouw had genomen konden het tempo helaas niet meer volhouden dus ben ik maar gestopt met pacen. De eerste was ik al na 4 kilometer kwijt en de laatste kon na 11 kilometer eigenlijk niet meer volgen. We kwamen in 1:44 binnen dus dat was toch nog een heel mooie tijd en voor mij een mooie training voor volgende week.
pi_166006107
Marathon van Amsterdam:
Gekozen voor een hemd en korte broek, bleek een prima keuze. Wel koud gehad in het startvak, ik stond helaas in de schaduw in het stadion. Meegelopen met de pacer van 3:45. Helaas kreeg ik halverwege erg last van mijn buik (gelletjes? Isostar? geen idee) waardoor ik de pacers moest laten gaan. Toen was het overleven tot de finish, uiteindelijk op 3:58 binnengekomen.
Ik zou niet zo gauw weer voor Amsterdam kiezen, wat een rot parcours zeg. Veel verkeersdrempels, vluchtheuvels, trambanen etc. Heel goed uitkijken waar je loopt en veel te smal parcours, ik heb zeker 3 mensen zien vallen omdat het gewoon te druk was. Pluspunt was wel de goede drankenposten en de organisatie rondom het Olympisch Stadion.
  maandag 17 oktober 2016 @ 08:03:22 #271
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166006208
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 00:59 schreef Devv het volgende:
Ik heb helaas mijn pace doel voor 1:40 niet gehaald maar het was een leuk leermoment. Ik wil het ook zeker vaker gaan doen. De twee mensen die ik op sleeptouw had genomen konden het tempo helaas niet meer volhouden dus ben ik maar gestopt met pacen. De eerste was ik al na 4 kilometer kwijt en de laatste kon na 11 kilometer eigenlijk niet meer volgen. We kwamen in 1:44 binnen dus dat was toch nog een heel mooie tijd en voor mij een mooie training voor volgende week.
Huh? Als je iemand pacet dan pas je je toch aan diens snelheid aan? Of had je het anders afgesproken?

@DeLuna: het was gewoon te warm voor een snelle tijd.

@wyccie: pas je op jezelf?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166006324
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 08:03 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Huh? Als je iemand pacet dan pas je je toch aan diens snelheid aan? Of had je het anders afgesproken?

Als je voor een tijd pacet loop je gewoon het tempo wat nodig is voor die tijd.
Als men het niet kan volgen, jammer dan.
Het heeft weinig zin om het tempo van je volgers te gaan aanhouden, dan ben je geen pacer maar meer een wind-breaker of zo... :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 17 oktober 2016 @ 08:27:22 #273
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166006340
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 08:24 schreef Guard het volgende:

[..]

Als je voor een tijd pacet loop je gewoon het tempo wat nodig is voor die tijd.
Als men het niet kan volgen, jammer dan.
Het heeft weinig zin om het tempo van je volgers te gaan aanhouden, dan ben je geen pacer maar meer een wind-breaker of zo... :)
Hmm ok. Dan had ik t niet goed gesnopen :P
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166006357
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 08:24 schreef Guard het volgende:

[..]

Als je voor een tijd pacet loop je gewoon het tempo wat nodig is voor die tijd.
Als men het niet kan volgen, jammer dan.
Het heeft weinig zin om het tempo van je volgers te gaan aanhouden, dan ben je geen pacer maar meer een wind-breaker of zo... :)
als algemene pacer met een mogelijke grote schare volgers: ja.

Als pacer voor 2 mensen die je kent: overleggen en bijstellen.
Ja doei.
pi_166006547
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 08:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als algemene pacer met een mogelijke grote schare volgers: ja.

Als pacer voor 2 mensen die je kent: overleggen en bijstellen.
Helemaal mee eens. Ik heb onderweg ook wel eens besloten iemand te pacen en dan pas je je aan aan diegene. Als algemene pacer kun je dat natuurlijk niet maken. Mijn trainer pacete zondag de 4 uur groep.
pi_166007111
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 00:59 schreef Devv het volgende:
Ik heb helaas mijn pace doel voor 1:40 niet gehaald maar het was een leuk leermoment. Ik wil het ook zeker vaker gaan doen. De twee mensen die ik op sleeptouw had genomen konden het tempo helaas niet meer volhouden dus ben ik maar gestopt met pacen. De eerste was ik al na 4 kilometer kwijt en de laatste kon na 11 kilometer eigenlijk niet meer volgen. We kwamen in 1:44 binnen dus dat was toch nog een heel mooie tijd en voor mij een mooie training voor volgende week.
Klinkt als een prima tijd, knap hoor :)

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 07:40 schreef Mip1988 het volgende:
Marathon van Amsterdam:
Gekozen voor een hemd en korte broek, bleek een prima keuze. Wel koud gehad in het startvak, ik stond helaas in de schaduw in het stadion. Meegelopen met de pacer van 3:45. Helaas kreeg ik halverwege erg last van mijn buik (gelletjes? Isostar? geen idee) waardoor ik de pacers moest laten gaan. Toen was het overleven tot de finish, uiteindelijk op 3:58 binnengekomen.
Ik zou niet zo gauw weer voor Amsterdam kiezen, wat een rot parcours zeg. Veel verkeersdrempels, vluchtheuvels, trambanen etc. Heel goed uitkijken waar je loopt en veel te smal parcours, ik heb zeker 3 mensen zien vallen omdat het gewoon te druk was. Pluspunt was wel de goede drankenposten en de organisatie rondom het Olympisch Stadion.
Jammer dat het tegenviel, maar knap dat je het uiteindelijk toch voor elkaar hebt gekregen.

Hebben jullie ook wel dat je moe bent de dag na een training (de marathon en de halve tel ik even niet mee)? Gisteren 6 km gelopen en vandaag om 9 mn bed uitgekomen ipv de geplande 8. Lag er rond 11 in. Zo spannend was het toch ook niet zou je zeggen.
  Redactie Sport maandag 17 oktober 2016 @ 10:44:20 #277
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_166007907
Door de HM gisteren over de 1000km gegaan dit jaar *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_166007998
Je moet normaal gesproken als pacer gewoon door blijven lopen op het tempo voor een bepaalde eindtijd maar dit waren bekenden. En we hadden de afspraak gemaakt dat ik niet weg zou lopen als ze het niet meer bij konden houden. Nou ja, bij eerste kon ik niet anders maar daarna ben ik langzamer gaan lopen. Het was voor mij geen wedstrijd.
pi_166008287
Iedereen heeft het vast al lang gezien, maar ik zag gisteren dat er een documentaire over de Barkley Marathons op Netflix staat.
Was erg vermakelijk om te kijken :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_166008409
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 10:49 schreef Devv het volgende:
Je moet normaal gesproken als pacer gewoon door blijven lopen op het tempo voor een bepaalde eindtijd maar dit waren bekenden. En we hadden de afspraak gemaakt dat ik niet weg zou lopen als ze het niet meer bij konden houden. Nou ja, bij eerste kon ik niet anders maar daarna ben ik langzamer gaan lopen. Het was voor mij geen wedstrijd.
Je zegt het alleen een beetje gek "ik heb mijn pace doel van 1.40 niet gehaald", maar als je zo persoonlijk iemand haast lijkt het me dat het doel was "ik ga diegene aan een mooi PR helpen" ;) Als dat betekent dat het tempo ietsje lager moet zijn dan afgesproken zodat diegene het wel vlak kan uitlopen is dat niet erg lijkt me.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166008958
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 08:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als algemene pacer met een mogelijke grote schare volgers: ja.

Als pacer voor 2 mensen die je kent: overleggen en bijstellen.
Wel lastig, om tijdens een race nog even te gaan overleggen wat te doen. Ga je het gestelde tijdsdoel al opgeven als de eerste moeite heeft om het tempo te volgen, lullig voor de andere die nog wel door kan op het beoogde tempo.

Dus: of pacen voor een tijd of pacen voor een individu, niet voor een kleine groep (bekenden) :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_166009133
Nou ja, het PR doel was 1:40. Dus ik kan dan toch wel zeggen dat we dat niet gehaald hebben :P . Het was inderdaad wel een aparte situatie. We zouden eigenlijk met z'n tweeën zijn en op het laatste moment kwam er nog iemand bij. Ik had toen afgesproken dat hij mee kon lopen maar dat ik niet zou wachten. Hij had een PR van 1:46 ofzo op de halve marathon dus had ik er een hard hoofd in dat hij het tempo voor 1:40 kon lopen. En dat bleek ook vrij snel :+ . Ik wil ook geen hijgend paard aan mijn been hangen.
pi_166009290
Gisteren mijn eerste halve marathon gelopen. Ik vond het geweldig. Ik ben op hardloopgebied nog absoluut een rookie (wat wedstrijden betreft heb ik een keer een 5km en een 10km gelopen), dus het was allemaal 'nieuw'.

Een maandje of twee geleden hoopte ik op een tijd van 2 uur. Dat is 2.10.01 geworden. Ik ben hier ook heel tevreden mee en vond het een geweldige ervaring die zeker naar meer smaakt. Ik begon vrij rustig (ik zat in het laatste startvak) en moest in het begin nog naar het toilet (te veel water vooraf gedronken) dus in het begin een laag tempo. Na een kilometer of drie begon ik wel te versnellen kwam ik vrij vlot 6.00 per km. Ik bleef hier een beetje op en had me voorgenomen rond de 15 km te besluiten of er nog een versnelling inzat. Bij 15 km dacht ik dat er nog wel iets extra's inzat, maar dit was een foute inschatting. Tussen kilometer 17 en 20 had ik het heel zwaar en is 'waar ben ik aan begonnen' een keertje door mijn hoofd geschoten. Ergens rond de 15 km had iemand een bordje met "i'm sure this sounded like a great idea six months ago". Hoewel ik niet zes maanden geleden dit idee heb gekregen, vond ik deze, behalve grappig, ook wel toepasselijk op het genoemde kritieke punt.

De laatste kilometer ging daarentegen weer helemaal vanzelf. 'Bloed, zweet en tranen' werd gedraaid rondom het olympisch stadion en de hele entourage zorgde dat ik mij (als Ajax-supporter) Cruijff, Van Basten en Kluivert inéén voelde ;).

Zoals gezegd, de tijd was niet die wat ik een tijd geleden voor ogen had, maar dat heeft voor mij de pret niet mogen drukken en ook nu kijk ik met een big smile terug op gisteren. Ik kijk al uit naar de volgende loop.

Iemand tips ;)?
  maandag 17 oktober 2016 @ 12:20:29 #284
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_166009787
Amsterdam Marathon van dit en geweldig prettig lopend veranderd in een drama...


Uit het niets na 32KM behoorlijk misselijk geworden en 3x over mijn nek gegaan. Wel al wandelend / dribbelend de finish gehaald om daarna een 4e keer voorover te moeten hangen... Ik dacht na die 2e keer ik ga %^@^#^&#$&# niet uitstappen. :'(

Niets vreemds gegeten / gedronken - was tot dat punt nog fris - geen virusje onder de leden wat ik wist.

:(
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_166010628
quote:
8s.gif Op maandag 17 oktober 2016 12:20 schreef Ajaxfan het volgende:
Amsterdam Marathon van dit en geweldig prettig lopend veranderd in een drama...
[ afbeelding ]

Uit het niets na 32KM behoorlijk misselijk geworden en 3x over mijn nek gegaan. Wel al wandelend / dribbelend de finish gehaald om daarna een 4e keer voorover te moeten hangen... Ik dacht na die 2e keer ik ga %^@^#^&#$&# niet uitstappen. :'(

Niets vreemds gegeten / gedronken - was tot dat punt nog fris - geen virusje onder de leden wat ik wist.

:(
You, kind sir, have had the pleasure to get to the know the man with the hammer, in a most intimate way.... :{
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_166013305
quote:
8s.gif Op maandag 17 oktober 2016 12:20 schreef Ajaxfan het volgende:
Amsterdam Marathon van dit en geweldig prettig lopend veranderd in een drama...
[ afbeelding ]

Uit het niets na 32KM behoorlijk misselijk geworden en 3x over mijn nek gegaan. Wel al wandelend / dribbelend de finish gehaald om daarna een 4e keer voorover te moeten hangen... Ik dacht na die 2e keer ik ga %^@^#^&#$&# niet uitstappen. :'(

Niets vreemds gegeten / gedronken - was tot dat punt nog fris - geen virusje onder de leden wat ik wist.

:(
Dat klinkt als mijn ergste nachtmerrie voor de M..
pi_166018043
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik weet dat ik zelf dit soort berichten ook vaak genegeerd heb, maar wyccie, doe wel even rustig aan he. :o Je bent wel vatbaarder voor lang doorzeurende overbelastingsblessures na zo'n marathon..
Komt goed. Ik doe het lekker rustig aan. Komend weekend geen loop gepland.

Het hazen van mijn zusje vond ik erg leuk. Ze had een makkelijk doel en ik kon goed met haar overleggen over het opvoeren van het tempo of juist afzakken. Met twee lopers in je kielzog is dat eigenlijk niet te doen, je kunt niet goed rekening houden met beide.
pi_166018096
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 15:18 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Dat klinkt als mijn ergste nachtmerrie voor de M..
Ach, wees niet bang, ook zonder kotsen kan het kut gaan O+ zoveel verschillende manieren om je M te verpesten O+

;( :P
Ja doei.
pi_166018157
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 11:55 schreef Le1390achim het volgende:
[...]
De laatste kilometer ging daarentegen weer helemaal vanzelf. 'Bloed, zweet en tranen' werd gedraaid rondom het olympisch stadion en de hele entourage zorgde dat ik mij (als Ajax-supporter) Cruijff, Van Basten en Kluivert inéén voelde ;).

Zoals gezegd, de tijd was niet die wat ik een tijd geleden voor ogen had, maar dat heeft voor mij de pret niet mogen drukken en ook nu kijk ik met een big smile terug op gisteren. Ik kijk al uit naar de volgende loop.

Iemand tips ;)?
Ik liep langs een open raam waar iemand uit het raam hing en keihard You'll never walk alone zong, met de Amsterdamse vlag naast zich. :D

Wat voor tips wil je precies? Voor de tijd die je voor ogen had? Hoeveel had je nu getraind en haalde je die snelheid al wel?
  maandag 17 oktober 2016 @ 19:55:43 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_166019593
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 11:07 schreef Cynic het volgende:
Iedereen heeft het vast al lang gezien, maar ik zag gisteren dat er een documentaire over de Barkley Marathons op Netflix staat.
Was erg vermakelijk om te kijken :)
ik heb hem nu een par keer gekeken maar waar ik nog steeds met mijn spreekwoordelijk pet niet bij kan is die kerel die na een half rondje al uit stapt.... Hoe je het ook wendt of keert, voor veel ultras is Barkley toch een van de meest tot de verbeelding sprekende races en als je dan een startplaats weet te bemachtingen dan strijd je toch tot het bittere eind?? Isn't that what our sport is all about?? Ik vond dat hij nog al laconiek deed over zijn DNF.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_166020164
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_166020523
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:56 schreef wyccie het volgende:

[..]

[...]
De laatste kilometer ging daarentegen weer helemaal vanzelf. 'Bloed, zweet en tranen' werd gedraaid rondom het olympisch stadion en de hele entourage zorgde dat ik mij (als Ajax-supporter) Cruijff, Van Basten en Kluivert inéén voelde ;).

Zoals gezegd, de tijd was niet die wat ik een tijd geleden voor ogen had, maar dat heeft voor mij de pret niet mogen drukken en ook nu kijk ik met een big smile terug op gisteren. Ik kijk al uit naar de volgende loop.

Iemand tips ;)?
Ik liep langs een open raam waar iemand uit het raam hing en keihard You'll never walk alone zong, met de Amsterdamse vlag naast zich. :D

Wat voor tips wil je precies? Voor de tijd die je voor ogen had? Hoeveel had je nu getraind en haalde je die snelheid al wel?
[/quote]

Haha, dat is ook apart.
Ik bedoelde qua tips vooral of er nog leuke 'wedstrijden' zijn binnenkort (of op de langere termijn).
Wat mijn snelheid nu betreft, ligt het ook aan te weinig (kunnen) trainen. Ik had vaak wat last van pijntjes waardoor trainen moeilijk ging. Ik heb mijn snelste 10km in 57 minuten gelopen en vandaar kwam het 'doel' de halve marathon in 2 uur te lopen.
pi_166021129
quote:
Helemaal mee eens. Het is, zeker op de halve, veel en veel te massaal. Onderweg ook diverse valpartijen gezien. Wandelaars links of vrolijk in het midden. Vloekende mensen die er niet langs konden vloekende mensen die opzij werden geduwd terwijl ze rechts worden ingehaald.

Het leek wel drukker dan bij de DtD.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_166021233
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ach, wees niet bang, ook zonder kotsen kan het kut gaan O+ zoveel verschillende manieren om je M te verpesten O+

;( :P
WQat ben ik blij met jouw opbeurende woorden *O*
pi_166021383
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 20:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Het is, zeker op de halve, veel en veel te massaal. Onderweg ook diverse valpartijen gezien. Wandelaars links of vrolijk in het midden. Vloekende mensen die er niet langs konden vloekende mensen die opzij werden geduwd terwijl ze rechts worden ingehaald.

Het leek wel drukker dan bij de DtD.
Ik was er zelf niet bij dus kan er eigenlijk niks van zeggen, maar als ik het zo lees en hoor ben ik blij dat ik week eerder in Eindhoven heb gelopen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_166021501
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 20:52 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik was er zelf niet bij dus kan er eigenlijk niks van zeggen, maar als ik het zo lees en hoor ben ik blij dat ik week eerder in Eindhoven heb gelopen.
Ik blies mezelf nogal op halverwege dus had sindsdien tijd zat om eens om me heen te kijken :P

Het parcours en de faciliteiten zijn in Amsterdam gewoon niet zo geschikt voor zoveel deelnemers. Na afloop ook nog een tijd in de rij moeten staan om het stadion uit te kunnen gevolgd door direct weer in de rij voor een flesje isostar.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 17 oktober 2016 @ 21:18:23 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_166022350
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 20:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Het is, zeker op de halve, veel en veel te massaal. Onderweg ook diverse valpartijen gezien. Wandelaars links of vrolijk in het midden. Vloekende mensen die er niet langs konden vloekende mensen die opzij werden geduwd terwijl ze rechts worden ingehaald.

Het leek wel drukker dan bij de DtD.
hardlopen is business.....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_166022558
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hardlopen is business.....
Jep.
Ik schrap deze in elk geval van mijn lijstje.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_166022768
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 20:49 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

WQat ben ik blij met jouw opbeurende woorden *O*
zo ben ik ;) :P
Ja doei.
pi_166023057
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 20:52 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik was er zelf niet bij dus kan er eigenlijk niks van zeggen, maar als ik het zo lees en hoor ben ik blij dat ik week eerder in Eindhoven heb gelopen.
Ja, Eindhoven >>> Amsterdam.

Ik heb vandaag wederom een rotdag dus ging ik maar weer een rondje rustig lopen, de zon ging onder en de vloed kwam op en dat was heel mooi. Rennen als antidepressivum ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')