abonnement Unibet Coolblue
pi_168293370
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Ben nu dus bezig met FUT en begin het wat te waarderen. Maar wat is nou slim? Ik heb puur de starters spelers en heb 1 domme portugees gekocht voor 1200 coins ofzo. Moet ik nu eerst wat singleplayer games doen om wat beter te worden qua team (coins verdienen en spelers kopen)? Heb 2 potjes online gedaan maar dan kom ik tegen zoveel betere teams te spelen dat het lachwekkend word.
Er is een FUT topic, tevens ook veel actiever: GAM / FIFA 17: FUT #4 ZLATANBAAS
pi_168379044
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 12:35 schreef HulkHeld het volgende:
Heel dat tyfusspel is gescript. Het begon allemaal bij Ultimate Team, maar nu in Seasons is het al niet meer mogelijk om een normale wedstrijd te spelen. Speel samen met een maat 2 vs 1 of 2 vs 2, je begint op je eigen niveau te spelen, waarbij we iedereen wegtikken, kom je niet op 1-0 voor of wel, dan bepaalt dat spel ineens dat je nog voor rust een goal moet tegenkrijgen en je geen enkele fatsoenlijke aanval meer kan opzetten. Sterker nog, je tegenstander die er geen reet van kan, zet jou ineens de 2e helft geheel onder druk en daar kom je niet meer onderuit.

Daar waar we vorige edities van Fifa gewoon simpel divisie 1 de titel pakten.
Het is ook scripted. Heb daar laatst nog een artikel over gelezen met allerlei bewijzen.
pi_168379314
Wat verstaan jullie onder scripted?
pi_168390115
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:17 schreef Scrummie het volgende:
Wat verstaan jullie onder scripted?
Het verhaal wat ik heb neergezet. Het spel bepaalt dat een wedstrijd een bepaalde kant op gaat. Je kan heel de eerste helft je tegenstander onder druk zetten, maar je komt niet tot scoren. In de tweede helft sta je geheel onder druk door een FIFA-speler die nog slechter is dan Art van Peppen en het eerste het beste schot is raak. Je mag gewoon niet winnen en kan hooguit op een gelijkspel uitkomen als je geluk hebt.
pi_168390202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:35 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het verhaal wat ik heb neergezet. Het spel bepaalt dat een wedstrijd een bepaalde kant op gaat. Je kan heel de eerste helft je tegenstander onder druk zetten, maar je komt niet tot scoren. In de tweede helft sta je geheel onder druk door een FIFA-speler die nog slechter is dan Art van Peppen en het eerste het beste schot is raak. Je mag gewoon niet winnen en kan hooguit op een gelijkspel uitkomen als je geluk hebt.
Herken het totaal niet.
pi_168390415
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Herken het totaal niet.
Daar ga je nog wel achter komen. Speel jarenlang en FIFA wordt met het jaar minder. Speel vaak multiplayer met een vriend van mij, dus 2 vs 1 en 2vs2 online, maar de keren dat je niet genaaid wordt zijn op 1 hand te tellen. De minder goede spelers moeten lijkt het wel winnen van de betere zodat het voor iedereen leuk blijft.
pi_168792705
Pff ik vind het leuk om ook offline te spelen, zeker als mijn internet weer eens brak is maar eigenlijk vind ik er geen reet meer aan. Het ziet er gelikt uit, maar een paar dingen maken het saai.

- Alle games eindigen in 0-0, 1-0, hoogstens een keer 2-1. Er wordt wel heel weinig gescoord. De keepers zijn daarnaast ook nog eens krachtiger dan Jezus.
- CPU scoort alleen uit rebounds. Ik let niet eens meer op als een CPU speler een op een voor de keeper staat want hij scoort toch niet! Alleen maar uit kopballen en rebounds. Idioot dat de grootste kansen om zeep worden geholpen.
- Het raken van de paal is altijd al een fifa dingetje geweest maar nu is echt idioot vaak.
- Last but not least: het is een fucking game maar ik zit de helft van de tijd naar heen en weer gespeeld op de eigen helft te kijken van de CPU. Zelfs als ze fucking achterstaan gaan ze een beetje lopen pasen achterin. Met verdedigen kun je zonder overdrijven gewoon helemaal niks doen. Uberhaupt, als ze gaan passen is het letterlijk gewoon even "wachten" totdat er iets gebeurd. Defensiemoves zijn redelijk ineffectief. Het is gewoon wachten op een pass die minder uitpakt of gewoon dat ze weer eens naast schieten, want tussen de palen komt de bal toch niet uit een normale aanval.

Het verpest echt deze voor de rest schitterende game. Ik koop de game niet elk jaar maar wel regelmatig maar dit is echt absurd. Ik ben niet echt het type dat zijn controller kapot gooit maar gewoon dat wachten tot je weer eens de bal kunt krijgen doet echt af aan de game.

[ Bericht 11% gewijzigd door Zombiehoofd op 09-02-2017 23:42:05 ]
pi_169247700
Hoe werkt die catalogus nu precies? Ik heb bijvoorbeeld 3x in het hoofdmenu "scout wereldster" gekocht maar hoe krijg ik dit nu in de manager mode? Gaat dit "gekochte" item dan weg in de manager mode op het moment dat ik hem aan klik of kan ik hem onbeperkt gebruiken op het moment dat het gekocht is? En wat gebeurd er bijvoorbeeld als je die 2 keer achter elkaar aan klikt?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 31 maart 2017 @ 18:40:01 #59
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_169909670
Evert ten Napel is nu te gast op Radio 538 _O_



[ Bericht 29% gewijzigd door Paul op 31-03-2017 18:47:26 ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')