abonnement Unibet Coolblue
pi_165810621
Gegroet broeders en zusters,

Het is tijd voor een nieuwe laptop. Nou betaal je bij de meeste (web)winkels gelijk de hoofdprijs voor matige specs en als je goede specificaties wil ben je meer dan 600 euro kwijt. En dat geld heb ik niet want ik ben een armoedige student.

Nu leek het mij dus een goed plan om een refurbished laptop te kopen. Dat zijn/waren toch bijna altijd laptops van bedrijven? Op welke website of in welke winkel kan ik het beste zo'n laptop kopen? Op internet zie ik voor 300 euro al echt geile specs. Hebben jullie hier ervaring mee?

:*
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 13:29:19 #2
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_165810648
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 13:27 schreef Vermon het volgende:
Op internet zie ik voor 300 euro al echt geile specs.
Lijkt me sterk. Linkje?

Hoeveel heb je te besteden en wat zijn verder je eisen/wensen aan je nieuwe laptop? Wat wil je ermee doen?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_165810702
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 13:29 schreef embedguy het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Linkje?

Hoeveel heb je te besteden en wat zijn verder je eisen/wensen aan je nieuwe laptop? Wat wil je ermee doen?
link

Ik heb ongeveer 350/400 euro te besteden. Wil hem voor school en thuis gebruiken, ik doe wel veel aan multitasken maar echt zware programma's of games niet.

Hij moet gewoon lekker snel en lekker soepel zijn. :9~
pi_165810746
Ik kan er zelf wel een ssd ingooien want die heb ik toch al van mn oude laptop.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 13:55:58 #5
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_165811061
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 13:33 schreef Vermon het volgende:

[..]

link

Ik heb ongeveer 350/400 euro te besteden. Wil hem voor school en thuis gebruiken, ik doe wel veel aan multitasken maar echt zware programma's of games niet.

Hij moet gewoon lekker snel en lekker soepel zijn. :9~